Gönderen Konu: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6  (Okunma sayısı 76184 defa)

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #125 : Ağustos 25, 2011, 06:49:57 ÖS »
linea hafif olabilir fakat punto daha da hafiftir heralde.ben yapılı puntoyu biliyorum,hatta
http://www.streetfire.net/video/grande-punto-tjet-vs-grande-punto-tjet_741027.htm
burada diğerini geçen punto.onu bildiğim için 140 tsi geçer diyorum
arkadaşlar biraz şaibeli bir video gibi kimin kim olduğu belli değil gibi sanki :D



volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #126 : Ağustos 25, 2011, 06:54:42 ÖS »
ozaman soruyoruz bizim jetimiz var sizin neyiniz var yoksa siz hala 1,4 122 lik tsi lerlemi uğraşıyorsunuz ? :D
ugrasıyoruz işte..
sizden tek bir ricam var mümkünse ,
lütfen 1.4 tjet linea nın kaputunu açıp fındık kadar görünen motoruna bir göz gezdirin lütfen. 2008 yılında lineam vardı fakat bendeki 8 valf 1.4 77 ps dinamik modeli idi. Arkadaşım 100 metrede koşarak geceçekti neredeyse beni rezil oldum. Bahsettiğiniz tabi daha güçlü bir makina olabilir. Ama benim düşüncem arabamın beygiri yüksek olacağına motor hacmi yüksek olsun. Ben bunu savunanlardanım. Çünki küçük motor şişiyor yokuşa vurunca ne olursa olsun

kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #127 : Ağustos 25, 2011, 09:52:16 ÖS »
ooooofff offff.... yazmayın artık . . . .

Allah aşkına yaş ortalamanız kaç sizin ya . . . Toplamda kaç km gaza basmışlığınız var ? . . .

Sallayıp durmayın ya... Adam yazmış.... 4 - 5 tane araba adı vermiş denedik bastık çektik demiş...

merak edenler için.... 34 yaşındayım.... 1.000.000 evet (Bir milyon) km nin üstünde gaza basmışlığım var... (u da bir çoğunuzun toprağa basmışlığından çok eder farkındayım )
Edep ya... inanmayanlara da her türlü ispatlarım ahanda bu dediğimi . . .

GAZA BASMADAN, PİLOTAJ A OTURMADAN elalemin bilmem hangi devirde bilmem hangi modlamalarla çektiği videolara bakıp da o onu, bu bunu, şu şunu . . . .

SALLAMAYIN . . .

Anıl ne güzel söyledi... (TURQAZ) . . . hatta o nda ies vardı pata küte değil.... cuuufff tarzı... ama onu da kendileri gibi çoluk çocuk zannedenler anlamak istemediler...

Konu başlığı Linea 1.4Tjet & fd6 . . .

bir kaç kere daha yazdık ama son kez yazıyorum..... 170 - 180 lere kadar Linea (pilotaja bağlı olarak değişse de) 4 - 5 boy belki daha fazla ayırır . . . ama yol uzun sa ve düzlük devam ediyorsa 5 - 10 km daha . . . fd6 arkalardan gelir, yakalar, geçer, gider.... çünkü fd6 daha fazla devir çevirir... top speed i daha da iyi... ama rampa, varsa tjet yürür, tork olayı var... haaa yol dalga dümen indim çıktım viraj vs karmaşıksa fd6 gider, VSA faktörü ve adam gibi yol tutuş... Tjet 400  draglarda plaka okutur o kadar...

Araçların her ikisi de stock ve M//T olamk kaydı ile . . .

GERİSİ BOŞ LAF

tarantino kardeşim bu kadar alakasızlığın olduğu konuyu kilitlemeyeceksen, lütfen benim emsajlarımı siler misin ?


haaa dalga geçmeye devam edeceksek

ies ikisinin de ortasından geçerrrrrrr......

logıcthıs

  • İleti: 761
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #128 : Ağustos 25, 2011, 11:09:39 ÖS »
dalgası dümeni yok ies geçer... linea zorlar ama onuda geçer :)

HondaCivic10

  • İleti: 800
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #129 : Ağustos 25, 2011, 11:10:46 ÖS »
Abi şimdiki aklım olsa hiç düşünmem gider ies alırım arkasınada ies geçer yazarım :D :D

fth3382

  • İleti: 251
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #130 : Ağustos 25, 2011, 11:13:45 ÖS »
ooooofff offff.... yazmayın artık . . . .

Allah aşkına yaş ortalamanız kaç sizin ya . . . Toplamda kaç km gaza basmışlığınız var ? . . .

Sallayıp durmayın ya... Adam yazmış.... 4 - 5 tane araba adı vermiş denedik bastık çektik demiş...

merak edenler için.... 34 yaşındayım.... 1.000.000 evet (Bir milyon) km nin üstünde gaza basmışlığım var... (u da bir çoğunuzun toprağa basmışlığından çok eder farkındayım )
Edep ya... inanmayanlara da her türlü ispatlarım ahanda bu dediğimi . . .

GAZA BASMADAN, PİLOTAJ A OTURMADAN elalemin bilmem hangi devirde bilmem hangi modlamalarla çektiği videolara bakıp da o onu, bu bunu, şu şunu . . . .

SALLAMAYIN . . .

Anıl ne güzel söyledi... (TURQAZ) . . . hatta o nda ies vardı pata küte değil.... cuuufff tarzı... ama onu da kendileri gibi çoluk çocuk zannedenler anlamak istemediler...

Konu başlığı Linea 1.4Tjet & fd6 . . .

bir kaç kere daha yazdık ama son kez yazıyorum..... 170 - 180 lere kadar Linea (pilotaja bağlı olarak değişse de) 4 - 5 boy belki daha fazla ayırır . . . ama yol uzun sa ve düzlük devam ediyorsa 5 - 10 km daha . . . fd6 arkalardan gelir, yakalar, geçer, gider.... çünkü fd6 daha fazla devir çevirir... top speed i daha da iyi... ama rampa, varsa tjet yürür, tork olayı var... haaa yol dalga dümen indim çıktım viraj vs karmaşıksa fd6 gider, VSA faktörü ve adam gibi yol tutuş... Tjet 400  draglarda plaka okutur o kadar...

Araçların her ikisi de stock ve M//T olamk kaydı ile . . .

GERİSİ BOŞ LAF

tarantino kardeşim bu kadar alakasızlığın olduğu konuyu kilitlemeyeceksen, lütfen benim emsajlarımı siler misin ?


haaa dalga geçmeye devam edeceksek

ies ikisinin de ortasından geçerrrrrrr......
+5500

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #131 : Ağustos 26, 2011, 12:04:05 ÖÖ »
ooooofff offff.... yazmayın artık . . . .

Allah aşkına yaş ortalamanız kaç sizin ya . . . Toplamda kaç km gaza basmışlığınız var ? . . .

Sallayıp durmayın ya... Adam yazmış.... 4 - 5 tane araba adı vermiş denedik bastık çektik demiş...

merak edenler için.... 34 yaşındayım.... 1.000.000 evet (Bir milyon) km nin üstünde gaza basmışlığım var... (u da bir çoğunuzun toprağa basmışlığından çok eder farkındayım )
Edep ya... inanmayanlara da her türlü ispatlarım ahanda bu dediğimi . . .

GAZA BASMADAN, PİLOTAJ A OTURMADAN elalemin bilmem hangi devirde bilmem hangi modlamalarla çektiği videolara bakıp da o onu, bu bunu, şu şunu . . . .

SALLAMAYIN . . .

Anıl ne güzel söyledi... (TURQAZ) . . . hatta o nda ies vardı pata küte değil.... cuuufff tarzı... ama onu da kendileri gibi çoluk çocuk zannedenler anlamak istemediler...

Konu başlığı Linea 1.4Tjet & fd6 . . .

bir kaç kere daha yazdık ama son kez yazıyorum..... 170 - 180 lere kadar Linea (pilotaja bağlı olarak değişse de) 4 - 5 boy belki daha fazla ayırır . . . ama yol uzun sa ve düzlük devam ediyorsa 5 - 10 km daha . . . fd6 arkalardan gelir, yakalar, geçer, gider.... çünkü fd6 daha fazla devir çevirir... top speed i daha da iyi... ama rampa, varsa tjet yürür, tork olayı var... haaa yol dalga dümen indim çıktım viraj vs karmaşıksa fd6 gider, VSA faktörü ve adam gibi yol tutuş... Tjet 400  draglarda plaka okutur o kadar...

Araçların her ikisi de stock ve M//T olamk kaydı ile . . .

GERİSİ BOŞ LAF

tarantino kardeşim bu kadar alakasızlığın olduğu konuyu kilitlemeyeceksen, lütfen benim emsajlarımı siler misin ?


haaa dalga geçmeye devam edeceksek

ies ikisinin de ortasından geçerrrrrrr......
maksadım kesinlikle polimik değil sakın yanlış anlama sende kimsede anlamasın. Yaşına saygılıyım. Bende 30 yaşındayım 1milyon km yapınca ne oluyor onu anlayamadım. Ben hem motor öğretmeni hemde usta direksiyon öğreticisiyim. İnanmayana belgelerim. 1 milyon gidince herşey doğrumu oluyor ? tam 4 sene ambulans kullandım. bir kere kapısını açtınmı acaba ? bende sana bunu soruyorum.  siz gene öyle böyle diyeceksiniz. nasıl yollarda kimleri nerelere yetiştirdim biliyormusunuz ? 4 metrelik arabalarla değil kulandıklarının 2 katı büyklüğünde minibüslerle yaptım o dediklerinizi. Ama amacım vardı hastayetiştirmek. Zevk değil.
Siz söylediniz diye doğru olacak diye birşey yok yenilemek istiyorum. En kısa zamanda bir linea bulup deneyeceğim. Bu söylediğinizede kesinlikle inanmıyorum. Linea civic'i geçemez. bahsettiğin hızların farkındamısın sen 170-180 felan diyorsun siz hiç v-tec kullandınızmı ? hondanın en iyi olduğu yüksek devirlerde 1.4 120 ps lik linea ancak plakamı okur okadar.7 senelik honda kullanıcısı olarak Arabamı tanıyorum neler yapacağını ve yapamayacağını biliyorum. Şunu düşünmeden ççok kararlı bir şekilde şöylüyorum. Tjet linea fd6civice kafa tutamaz okadar. Abi kızmaca darılmaca yok kardeş kardeş konuşuyoruz.
« Son Düzenleme: Ağustos 26, 2011, 12:05:41 ÖÖ Gönderen: volkan_sahin »

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #132 : Ağustos 26, 2011, 12:25:34 ÖÖ »
Fatih abime katılıyorum...
« Son Düzenleme: Ağustos 26, 2011, 12:27:23 ÖÖ Gönderen: hsncck26 »

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #133 : Ağustos 26, 2011, 12:28:43 ÖÖ »
Fatih abime katılıyorum...
bana hala zor bile değil imkansız geliyor yaa hayal bile edemiyorum ne biliyim ?

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #134 : Ağustos 26, 2011, 12:30:23 ÖÖ »
Fatih abime katılıyorum...
bana hala zor bile değil imkansız geliyor yaa hayal bile edemiyorum ne biliyim ?
abi işin içinde turbo olmasa haklısın. ama napalım turbo var...

HondaCivic10

  • İleti: 800
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #135 : Ağustos 26, 2011, 12:33:08 ÖÖ »
Fatih abime katılıyorum...
bana hala zor bile değil imkansız geliyor yaa hayal bile edemiyorum ne biliyim ?
abi işin içinde turbo olmasa haklısın. ama napalım turbo var...

Turbo çıktı mertlik bozuldu arkadaşş :)

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #136 : Ağustos 26, 2011, 12:41:35 ÖÖ »
Fatih abime katılıyorum...
bana hala zor bile değil imkansız geliyor yaa hayal bile edemiyorum ne biliyim ?
abi işin içinde turbo olmasa haklısın. ama napalım turbo var...

Turbo çıktı mertlik bozuldu arkadaşş :)
yiyem onun turbosunu sattımda kurtuldum paso motor faz sıralama okuma arızası veriyordu servisten çıkamıyordum vallahi billahi aha bide yemin size. Yol bilgisayarında motoru stopğ ediniz yazıyor uyarı veriyor ve ne kadar basarsan baz araba gitmiyordu

HondaCivic10

  • İleti: 800
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #137 : Ağustos 26, 2011, 12:42:55 ÖÖ »
Fatih abime katılıyorum...
bana hala zor bile değil imkansız geliyor yaa hayal bile edemiyorum ne biliyim ?
abi işin içinde turbo olmasa haklısın. ama napalım turbo var...

Turbo çıktı mertlik bozuldu arkadaşş :)
yiyem onun turbosunu sattımda kurtuldum paso motor faz sıralama okuma arızası veriyordu servisten çıkamıyordum vallahi billahi aha bide yemin size. Yol bilgisayarında motoru stopğ ediniz yazıyor uyarı veriyor ve ne kadar basarsan baz araba gitmiyordu

İşte bu nedenle hondalarımızın kıymetini bilelim sayın cemaat :D

floyd

  • İleti: 327
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #138 : Ağustos 26, 2011, 12:46:33 ÖÖ »
ooooofff offff.... yazmayın artık . . . .

Allah aşkına yaş ortalamanız kaç sizin ya . . . Toplamda kaç km gaza basmışlığınız var ? . . .

Sallayıp durmayın ya... Adam yazmış.... 4 - 5 tane araba adı vermiş denedik bastık çektik demiş...

merak edenler için.... 34 yaşındayım.... 1.000.000 evet (Bir milyon) km nin üstünde gaza basmışlığım var... (u da bir çoğunuzun toprağa basmışlığından çok eder farkındayım )
Edep ya... inanmayanlara da her türlü ispatlarım ahanda bu dediğimi . . .

GAZA BASMADAN, PİLOTAJ A OTURMADAN elalemin bilmem hangi devirde bilmem hangi modlamalarla çektiği videolara bakıp da o onu, bu bunu, şu şunu . . . .

SALLAMAYIN . . .

Anıl ne güzel söyledi... (TURQAZ) . . . hatta o nda ies vardı pata küte değil.... cuuufff tarzı... ama onu da kendileri gibi çoluk çocuk zannedenler anlamak istemediler...

Konu başlığı Linea 1.4Tjet & fd6 . . .

bir kaç kere daha yazdık ama son kez yazıyorum..... 170 - 180 lere kadar Linea (pilotaja bağlı olarak değişse de) 4 - 5 boy belki daha fazla ayırır . . . ama yol uzun sa ve düzlük devam ediyorsa 5 - 10 km daha . . . fd6 arkalardan gelir, yakalar, geçer, gider.... çünkü fd6 daha fazla devir çevirir... top speed i daha da iyi... ama rampa, varsa tjet yürür, tork olayı var... haaa yol dalga dümen indim çıktım viraj vs karmaşıksa fd6 gider, VSA faktörü ve adam gibi yol tutuş... Tjet 400  draglarda plaka okutur o kadar...

Araçların her ikisi de stock ve M//T olamk kaydı ile . . .

GERİSİ BOŞ LAF

tarantino kardeşim bu kadar alakasızlığın olduğu konuyu kilitlemeyeceksen, lütfen benim emsajlarımı siler misin ?


haaa dalga geçmeye devam edeceksek

ies ikisinin de ortasından geçerrrrrrr......
maksadım kesinlikle polimik değil sakın yanlış anlama sende kimsede anlamasın. Yaşına saygılıyım. Bende 30 yaşındayım 1milyon km yapınca ne oluyor onu anlayamadım. Ben hem motor öğretmeni hemde usta direksiyon öğreticisiyim. İnanmayana belgelerim. 1 milyon gidince herşey doğrumu oluyor ? tam 4 sene ambulans kullandım. bir kere kapısını açtınmı acaba ? bende sana bunu soruyorum.  siz gene öyle böyle diyeceksiniz. nasıl yollarda kimleri nerelere yetiştirdim biliyormusunuz ? 4 metrelik arabalarla değil kulandıklarının 2 katı büyklüğünde minibüslerle yaptım o dediklerinizi. Ama amacım vardı hastayetiştirmek. Zevk değil.
Siz söylediniz diye doğru olacak diye birşey yok yenilemek istiyorum. En kısa zamanda bir linea bulup deneyeceğim. Bu söylediğinizede kesinlikle inanmıyorum. Linea civic'i geçemez. bahsettiğin hızların farkındamısın sen 170-180 felan diyorsun siz hiç v-tec kullandınızmı ? hondanın en iyi olduğu yüksek devirlerde 1.4 120 ps lik linea ancak plakamı okur okadar.7 senelik honda kullanıcısı olarak Arabamı tanıyorum neler yapacağını ve yapamayacağını biliyorum. Şunu düşünmeden ççok kararlı bir şekilde şöylüyorum. Tjet linea fd6civice kafa tutamaz okadar. Abi kızmaca darılmaca yok kardeş kardeş konuşuyoruz.
hocam iyi güzel soyluyorsun da yukarda bir video vardı. lpg takılı t-jet 2 kişi olmasına rağmen 180 olmuş sürat fd6 nın önünde. adam sal gitsin filan diyor hatta. hala nasıl oluyorda fd6 geçer diyorsunuz anlamıyorum. lineanın 0-100 hızlanması 9.2 sn. fd6 nın kaç biliyormusunuz?
ben linea 140 lık tsi a 180 civarlarına kadar geçilmemiş diyorum, ama net olarak biz denedik geçtik diyen yok. herkes afaki bişeyler soyluyor. o gecerse bu gecer filan. adamlar şoförleri değiştirip de denemişler bişey değişmemiş diyorum. yani şunu demek istiyorum  golfun sahibi almış lineayı kendi golfunu geçmiş. 140 lık tsi ın 0-100 u 9.1 sn diye biliyorum. ama testlerde 9.4 sn. çıkmış. şimdi hem teknik değerler var ortada hemde denenmiş tecrübe.

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #139 : Ağustos 26, 2011, 12:47:59 ÖÖ »
Fatih abime katılıyorum...
bana hala zor bile değil imkansız geliyor yaa hayal bile edemiyorum ne biliyim ?
abi işin içinde turbo olmasa haklısın. ama napalım turbo var...

Turbo çıktı mertlik bozuldu arkadaşş :)
yiyem onun turbosunu sattımda kurtuldum paso motor faz sıralama okuma arızası veriyordu servisten çıkamıyordum vallahi billahi aha bide yemin size. Yol bilgisayarında motoru stopğ ediniz yazıyor uyarı veriyor ve ne kadar basarsan baz araba gitmiyordu

İşte bu nedenle hondalarımızın kıymetini bilelim sayın cemaat :D
bendeki linea 1.4 fire 77 hp 8 valf dinamik modeli idi. tam bir ceset yani. araba 100 den 130 gelene kadar canınız sıkılıyor ve basmayı bırakıyorsunuz. aynen dediğim gibi. En ufak bir yokuşta mutlaka vites düşüreceksin yoksa yok boğuluyor. Tabi arkadaşların bahsettiği model emotion en ful olanı sadece beygiri fazla ve 16 valf.  

floyd

  • İleti: 327
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #140 : Ağustos 26, 2011, 12:49:15 ÖÖ »
Fatih abime katılıyorum...
bana hala zor bile değil imkansız geliyor yaa hayal bile edemiyorum ne biliyim ?
abi işin içinde turbo olmasa haklısın. ama napalım turbo var...

Turbo çıktı mertlik bozuldu arkadaşş :)
yiyem onun turbosunu sattımda kurtuldum paso motor faz sıralama okuma arızası veriyordu servisten çıkamıyordum vallahi billahi aha bide yemin size. Yol bilgisayarında motoru stopğ ediniz yazıyor uyarı veriyor ve ne kadar basarsan baz araba gitmiyordu

İşte bu nedenle hondalarımızın kıymetini bilelim sayın cemaat :D
japon arabalarının sorunsuzluğu zaten belli. ona itiraz edemez kimse heralde.

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #141 : Ağustos 26, 2011, 12:49:52 ÖÖ »
ooooofff offff.... yazmayın artık . . . .

Allah aşkına yaş ortalamanız kaç sizin ya . . . Toplamda kaç km gaza basmışlığınız var ? . . .

Sallayıp durmayın ya... Adam yazmış.... 4 - 5 tane araba adı vermiş denedik bastık çektik demiş...

merak edenler için.... 34 yaşındayım.... 1.000.000 evet (Bir milyon) km nin üstünde gaza basmışlığım var... (u da bir çoğunuzun toprağa basmışlığından çok eder farkındayım )
Edep ya... inanmayanlara da her türlü ispatlarım ahanda bu dediğimi . . .

GAZA BASMADAN, PİLOTAJ A OTURMADAN elalemin bilmem hangi devirde bilmem hangi modlamalarla çektiği videolara bakıp da o onu, bu bunu, şu şunu . . . .

SALLAMAYIN . . .

Anıl ne güzel söyledi... (TURQAZ) . . . hatta o nda ies vardı pata küte değil.... cuuufff tarzı... ama onu da kendileri gibi çoluk çocuk zannedenler anlamak istemediler...

Konu başlığı Linea 1.4Tjet & fd6 . . .

bir kaç kere daha yazdık ama son kez yazıyorum..... 170 - 180 lere kadar Linea (pilotaja bağlı olarak değişse de) 4 - 5 boy belki daha fazla ayırır . . . ama yol uzun sa ve düzlük devam ediyorsa 5 - 10 km daha . . . fd6 arkalardan gelir, yakalar, geçer, gider.... çünkü fd6 daha fazla devir çevirir... top speed i daha da iyi... ama rampa, varsa tjet yürür, tork olayı var... haaa yol dalga dümen indim çıktım viraj vs karmaşıksa fd6 gider, VSA faktörü ve adam gibi yol tutuş... Tjet 400  draglarda plaka okutur o kadar...

Araçların her ikisi de stock ve M//T olamk kaydı ile . . .

GERİSİ BOŞ LAF

tarantino kardeşim bu kadar alakasızlığın olduğu konuyu kilitlemeyeceksen, lütfen benim emsajlarımı siler misin ?


haaa dalga geçmeye devam edeceksek

ies ikisinin de ortasından geçerrrrrrr......
maksadım kesinlikle polimik değil sakın yanlış anlama sende kimsede anlamasın. Yaşına saygılıyım. Bende 30 yaşındayım 1milyon km yapınca ne oluyor onu anlayamadım. Ben hem motor öğretmeni hemde usta direksiyon öğreticisiyim. İnanmayana belgelerim. 1 milyon gidince herşey doğrumu oluyor ? tam 4 sene ambulans kullandım. bir kere kapısını açtınmı acaba ? bende sana bunu soruyorum.  siz gene öyle böyle diyeceksiniz. nasıl yollarda kimleri nerelere yetiştirdim biliyormusunuz ? 4 metrelik arabalarla değil kulandıklarının 2 katı büyklüğünde minibüslerle yaptım o dediklerinizi. Ama amacım vardı hastayetiştirmek. Zevk değil.
Siz söylediniz diye doğru olacak diye birşey yok yenilemek istiyorum. En kısa zamanda bir linea bulup deneyeceğim. Bu söylediğinizede kesinlikle inanmıyorum. Linea civic'i geçemez. bahsettiğin hızların farkındamısın sen 170-180 felan diyorsun siz hiç v-tec kullandınızmı ? hondanın en iyi olduğu yüksek devirlerde 1.4 120 ps lik linea ancak plakamı okur okadar.7 senelik honda kullanıcısı olarak Arabamı tanıyorum neler yapacağını ve yapamayacağını biliyorum. Şunu düşünmeden ççok kararlı bir şekilde şöylüyorum. Tjet linea fd6civice kafa tutamaz okadar. Abi kızmaca darılmaca yok kardeş kardeş konuşuyoruz.
hocam iyi güzel soyluyorsun da yukarda bir video vardı. lpg takılı t-jet 2 kişi olmasına rağmen 180 olmuş sürat fd6 nın önünde. adam sal gitsin filan diyor hatta. hala nasıl oluyorda fd6 geçer diyorsunuz anlamıyorum. lineanın 0-100 hızlanması 9.2 sn. fd6 nın kaç biliyormusunuz?
ben linea 140 lık tsi a 180 civarlarına kadar geçilmemiş diyorum, ama net olarak biz denedik geçtik diyen yok. herkes afaki bişeyler soyluyor. o gecerse bu gecer filan. adamlar şoförleri değiştirip de denemişler bişey değişmemiş diyorum. yani şunu demek istiyorum  golfun sahibi almış lineayı kendi golfunu geçmiş. 140 lık tsi ın 0-100 u 9.1 sn diye biliyorum. ama testlerde 9.4 sn. çıkmış. şimdi hem teknik değerler var ortada hemde denenmiş tecrübe.
ona bakarsanız geçildiği videolarda var göndereyim size bir tane isterseniz :D

floyd

  • İleti: 327
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #142 : Ağustos 26, 2011, 12:58:31 ÖÖ »
ozaman soruyoruz bizim jetimiz var sizin neyiniz var yoksa siz hala 1,4 122 lik tsi lerlemi uğraşıyorsunuz ? :D
ugrasıyoruz işte..
sizden tek bir ricam var mümkünse ,
lütfen 1.4 tjet linea nın kaputunu açıp fındık kadar görünen motoruna bir göz gezdirin lütfen. 2008 yılında lineam vardı fakat bendeki 8 valf 1.4 77 ps dinamik modeli idi. Arkadaşım 100 metrede koşarak geceçekti neredeyse beni rezil oldum. Bahsettiğiniz tabi daha güçlü bir makina olabilir. Ama benim düşüncem arabamın beygiri yüksek olacağına motor hacmi yüksek olsun. Ben bunu savunanlardanım. Çünki küçük motor şişiyor yokuşa vurunca ne olursa olsun
t-jet motorların tek rakibi tsi. bence tsi dan daha da iyi bir motor çünkü sorunsuz.(170likleri filan da var biliyorsunuzdur) . 120 lik t-jet sadece lineada kullanılmıyor. hatta linea için de yapılmadı denilebilir. o motorlar alfa romeonun. şimdi multiair ları var onlar zaten ayrı bir dünya. fiatı küçümsemek anlamsız. çünkü o zaman ferrari, maserati, alfa, lancia filan da küçümsenmiş oluyor. linea turkiye için ama mesela  bravo italya için, aradaki farkı bilen bilir. lancia delta görünce süper araba diyip bravo görünce burun bükenler lancia delta ile bravonun çok büyük oranda aynı arabalar oldugunu bilmez mesela..

floyd

  • İleti: 327
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #143 : Ağustos 26, 2011, 01:02:12 ÖÖ »
ooooofff offff.... yazmayın artık . . . .

Allah aşkına yaş ortalamanız kaç sizin ya . . . Toplamda kaç km gaza basmışlığınız var ? . . .

Sallayıp durmayın ya... Adam yazmış.... 4 - 5 tane araba adı vermiş denedik bastık çektik demiş...

merak edenler için.... 34 yaşındayım.... 1.000.000 evet (Bir milyon) km nin üstünde gaza basmışlığım var... (u da bir çoğunuzun toprağa basmışlığından çok eder farkındayım )
Edep ya... inanmayanlara da her türlü ispatlarım ahanda bu dediğimi . . .

GAZA BASMADAN, PİLOTAJ A OTURMADAN elalemin bilmem hangi devirde bilmem hangi modlamalarla çektiği videolara bakıp da o onu, bu bunu, şu şunu . . . .

SALLAMAYIN . . .

Anıl ne güzel söyledi... (TURQAZ) . . . hatta o nda ies vardı pata küte değil.... cuuufff tarzı... ama onu da kendileri gibi çoluk çocuk zannedenler anlamak istemediler...

Konu başlığı Linea 1.4Tjet & fd6 . . .

bir kaç kere daha yazdık ama son kez yazıyorum..... 170 - 180 lere kadar Linea (pilotaja bağlı olarak değişse de) 4 - 5 boy belki daha fazla ayırır . . . ama yol uzun sa ve düzlük devam ediyorsa 5 - 10 km daha . . . fd6 arkalardan gelir, yakalar, geçer, gider.... çünkü fd6 daha fazla devir çevirir... top speed i daha da iyi... ama rampa, varsa tjet yürür, tork olayı var... haaa yol dalga dümen indim çıktım viraj vs karmaşıksa fd6 gider, VSA faktörü ve adam gibi yol tutuş... Tjet 400  draglarda plaka okutur o kadar...

Araçların her ikisi de stock ve M//T olamk kaydı ile . . .

GERİSİ BOŞ LAF

tarantino kardeşim bu kadar alakasızlığın olduğu konuyu kilitlemeyeceksen, lütfen benim emsajlarımı siler misin ?


haaa dalga geçmeye devam edeceksek

ies ikisinin de ortasından geçerrrrrrr......
maksadım kesinlikle polimik değil sakın yanlış anlama sende kimsede anlamasın. Yaşına saygılıyım. Bende 30 yaşındayım 1milyon km yapınca ne oluyor onu anlayamadım. Ben hem motor öğretmeni hemde usta direksiyon öğreticisiyim. İnanmayana belgelerim. 1 milyon gidince herşey doğrumu oluyor ? tam 4 sene ambulans kullandım. bir kere kapısını açtınmı acaba ? bende sana bunu soruyorum.  siz gene öyle böyle diyeceksiniz. nasıl yollarda kimleri nerelere yetiştirdim biliyormusunuz ? 4 metrelik arabalarla değil kulandıklarının 2 katı büyklüğünde minibüslerle yaptım o dediklerinizi. Ama amacım vardı hastayetiştirmek. Zevk değil.
Siz söylediniz diye doğru olacak diye birşey yok yenilemek istiyorum. En kısa zamanda bir linea bulup deneyeceğim. Bu söylediğinizede kesinlikle inanmıyorum. Linea civic'i geçemez. bahsettiğin hızların farkındamısın sen 170-180 felan diyorsun siz hiç v-tec kullandınızmı ? hondanın en iyi olduğu yüksek devirlerde 1.4 120 ps lik linea ancak plakamı okur okadar.7 senelik honda kullanıcısı olarak Arabamı tanıyorum neler yapacağını ve yapamayacağını biliyorum. Şunu düşünmeden ççok kararlı bir şekilde şöylüyorum. Tjet linea fd6civice kafa tutamaz okadar. Abi kızmaca darılmaca yok kardeş kardeş konuşuyoruz.
hocam iyi güzel soyluyorsun da yukarda bir video vardı. lpg takılı t-jet 2 kişi olmasına rağmen 180 olmuş sürat fd6 nın önünde. adam sal gitsin filan diyor hatta. hala nasıl oluyorda fd6 geçer diyorsunuz anlamıyorum. lineanın 0-100 hızlanması 9.2 sn. fd6 nın kaç biliyormusunuz?
ben linea 140 lık tsi a 180 civarlarına kadar geçilmemiş diyorum, ama net olarak biz denedik geçtik diyen yok. herkes afaki bişeyler soyluyor. o gecerse bu gecer filan. adamlar şoförleri değiştirip de denemişler bişey değişmemiş diyorum. yani şunu demek istiyorum  golfun sahibi almış lineayı kendi golfunu geçmiş. 140 lık tsi ın 0-100 u 9.1 sn diye biliyorum. ama testlerde 9.4 sn. çıkmış. şimdi hem teknik değerler var ortada hemde denenmiş tecrübe.
ona bakarsanız geçildiği videolarda var göndereyim size bir tane isterseniz :D
o videolarda basanları tanıyorsanız ve şartları biliyorsanız ok. ben bahsettiğim videodaki şartları ilk ağızdan biliyorum.
hem madem gececek diyorsunuz o zaman bunu destekleyecek bir veri koyun.  yoksa sizi ayrı tutayım ama 12.5 sn de 100 e çıkan otomatikle bile geçerim diyenler çıkar.

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #144 : Ağustos 26, 2011, 01:24:42 ÖÖ »
simdi iki puntoda cipli.tekini best servis onno usta cipliyor.15 sac jant,otekını barbaros bayrak yapmıs 17 jant olması lazım videoda yazıyordu.barbaros geçiyor.o puntoylada ben denedim.birden cok denemesine de şahit oldum.nette bi video var.120 bravo tjet leonu ayırıp gidiyor.fakat biz denediğimizde öyle olmuyor.bende downpipe taktım ve aracı geri düşürdüğünü düşündüğüm için katı geri taktım.fiat multijetin sahibi arkadasım bi forumda isim vermiyim ,ve yüzüme karsıda hiçbir 120 tjet karsında duramaz,150 yle kafa kafayasın demişti.ama diğer denemeler öyleyse bilemiyorum bizim denemeler öyle.
140 twincharger var arkadasımda.iskender ustada orta ve son susturucu yerine tüp ufak susturucu takılmıs ve aem filtre kiti var.iki araçtada 18 jant var.2 ye 2 denedik daha geçen,ben burun farkıyla alıyorum 180 e kadar filan.fakat ben golfe o benim a3 e geçtiğinde a3 umu geçiyorum.scirocco 160 dsg ile daha 2-3 gun önce sonucunu bile bile denedim ,golfü olan bi arkadasım en fazla 1 boy filan dedi,uzar gider demiştim,uzadı gitti.122 tsi larla twincharger tsi lar bambaska.tjet onların kalemi değil bence.120 tjetle 122 tsi karsılastıracaksak karsılastıralım.üşenmesem videoları koyacağım tekrar .uzunda geçiyordum puntoyu.
150 bravo tjet sportla defalarca denedik.onda custom green filtre kiti,70 mm downpipe ve devamında 70 mm k.egzoz sistemi ardından remus son susturucu vardı.
benim aracım stocktu.bi ara kafa cıkarır gibi oldum.ama doğrusu,cogu denemelerimizin ortalamasına göre, arka kapısında öyle gidiyordum.ikimizde yazılım yaptırdıktan sonra beni 2-3 boy arası geçiyordu.öyle sabit gidiyorduk.onu da simdi anlıyorum downpipe farkıymıs,cünkü 2 de 50 bastığımız anda öne fırlıyor fakat devamında açamıyordu pik basıncla atlıyordu.bu bahsettiğim araç bravo tjet sport 150 hp 230 nm olan model.ayrıca o bursadaki lineada lpg vardı bilmiyorum kestimi ettimi,ama benim denediklerime göre stock 122 tsi ın 120 tjeti geçeceği yönünde,fakat birisi de golf le denedi ,1 boy tjet geçip gidiyordu öyle bişeyler tam hatırlamıyorum.uzun oldu ama acıklayıcıdır yine,twincharger hepsini gecer.140 yeterli,160-170 i karıstırmaya gerek yok.140 -170 farkı da 3.vitesten itibaren acıga cıkıyor.tıpkı yazılım gibi.onun farkını da 4.vitesin sonuna kadar görebiliyorsunuz.
« Son Düzenleme: Ağustos 26, 2011, 01:26:35 ÖÖ Gönderen: onur_s »

floyd

  • İleti: 327
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #145 : Ağustos 26, 2011, 01:33:49 ÖÖ »
simdi iki puntoda cipli.tekini best servis onno usta cipliyor.15 sac jant,otekını barbaros bayrak yapmıs 17 jant olması lazım videoda yazıyordu.barbaros geçiyor.o puntoylada ben denedim.birden cok denemesine de şahit oldum.nette bi video var.120 bravo tjet leonu ayırıp gidiyor.fakat biz denediğimizde öyle olmuyor.bende downpipe taktım ve aracı geri düşürdüğünü düşündüğüm için katı geri taktım.fiat multijetin sahibi arkadasım bi forumda isim vermiyim ,ve yüzüme karsıda hiçbir 120 tjet karsında duramaz,150 yle kafa kafayasın demişti.ama diğer denemeler öyleyse bilemiyorum bizim denemeler öyle.
140 twincharger var arkadasımda.iskender ustada orta ve son susturucu yerine tüp ufak susturucu takılmıs ve aem filtre kiti var.iki araçtada 18 jant var.2 ye 2 denedik daha geçen,ben burun farkıyla alıyorum 180 e kadar filan.fakat ben golfe o benim a3 e geçtiğinde a3 umu geçiyorum.scirocco 160 dsg ile daha 2-3 gun önce sonucunu bile bile denedim ,golfü olan bi arkadasım en fazla 1 boy filan dedi,uzar gider demiştim,uzadı gitti.122 tsi larla twincharger tsi lar bambaska.tjet onların kalemi değil bence.120 tjetle 122 tsi karsılastıracaksak karsılastıralım.üşenmesem videoları koyacağım tekrar .uzunda geçiyordum puntoyu.
150 bravo tjet sportla defalarca denedik.onda custom green filtre kiti,70 mm downpipe ve devamında 70 mm k.egzoz sistemi ardından remus son susturucu vardı.
benim aracım stocktu.bi ara kafa cıkarır gibi oldum.ama doğrusu,cogu denemelerimizin ortalamasına göre, arka kapısında öyle gidiyordum.ikimizde yazılım yaptırdıktan sonra beni 2-3 boy arası geçiyordu.öyle sabit gidiyorduk.onu da simdi anlıyorum downpipe farkıymıs,cünkü 2 de 50 bastığımız anda öne fırlıyor fakat devamında açamıyordu pik basıncla atlıyordu.bu bahsettiğim araç bravo tjet sport 150 hp 230 nm olan model.ayrıca o bursadaki lineada lpg vardı bilmiyorum kestimi ettimi,ama benim denediklerime göre stock 122 tsi ın 120 tjeti geçeceği yönünde,fakat birisi de golf le denedi ,1 boy tjet geçip gidiyordu öyle bişeyler tam hatırlamıyorum.uzun oldu ama acıklayıcıdır yine,twincharger hepsini gecer.140 yeterli,160-170 i karıstırmaya gerek yok.140 -170 farkı da 3.vitesten itibaren acıga cıkıyor.tıpkı yazılım gibi.onun farkını da 4.vitesin sonuna kadar görebiliyorsunuz.
1. bu işlerden anlıyorsun
2. çok karışık yazıyorsunn
3. arkadaş o kadar adamsınız bi tanennizde stok araç yok mu. ?:)

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #146 : Ağustos 26, 2011, 01:41:02 ÖÖ »
simdi iki puntoda cipli.tekini best servis onno usta cipliyor.15 sac jant,otekını barbaros bayrak yapmıs 17 jant olması lazım videoda yazıyordu.barbaros geçiyor.o puntoylada ben denedim.birden cok denemesine de şahit oldum.nette bi video var.120 bravo tjet leonu ayırıp gidiyor.fakat biz denediğimizde öyle olmuyor.bende downpipe taktım ve aracı geri düşürdüğünü düşündüğüm için katı geri taktım.fiat multijetin sahibi arkadasım bi forumda isim vermiyim ,ve yüzüme karsıda hiçbir 120 tjet karsında duramaz,150 yle kafa kafayasın demişti.ama diğer denemeler öyleyse bilemiyorum bizim denemeler öyle.
140 twincharger var arkadasımda.iskender ustada orta ve son susturucu yerine tüp ufak susturucu takılmıs ve aem filtre kiti var.iki araçtada 18 jant var.2 ye 2 denedik daha geçen,ben burun farkıyla alıyorum 180 e kadar filan.fakat ben golfe o benim a3 e geçtiğinde a3 umu geçiyorum.scirocco 160 dsg ile daha 2-3 gun önce sonucunu bile bile denedim ,golfü olan bi arkadasım en fazla 1 boy filan dedi,uzar gider demiştim,uzadı gitti.122 tsi larla twincharger tsi lar bambaska.tjet onların kalemi değil bence.120 tjetle 122 tsi karsılastıracaksak karsılastıralım.üşenmesem videoları koyacağım tekrar .uzunda geçiyordum puntoyu.
150 bravo tjet sportla defalarca denedik.onda custom green filtre kiti,70 mm downpipe ve devamında 70 mm k.egzoz sistemi ardından remus son susturucu vardı.
benim aracım stocktu.bi ara kafa cıkarır gibi oldum.ama doğrusu,cogu denemelerimizin ortalamasına göre, arka kapısında öyle gidiyordum.ikimizde yazılım yaptırdıktan sonra beni 2-3 boy arası geçiyordu.öyle sabit gidiyorduk.onu da simdi anlıyorum downpipe farkıymıs,cünkü 2 de 50 bastığımız anda öne fırlıyor fakat devamında açamıyordu pik basıncla atlıyordu.bu bahsettiğim araç bravo tjet sport 150 hp 230 nm olan model.ayrıca o bursadaki lineada lpg vardı bilmiyorum kestimi ettimi,ama benim denediklerime göre stock 122 tsi ın 120 tjeti geçeceği yönünde,fakat birisi de golf le denedi ,1 boy tjet geçip gidiyordu öyle bişeyler tam hatırlamıyorum.uzun oldu ama acıklayıcıdır yine,twincharger hepsini gecer.140 yeterli,160-170 i karıstırmaya gerek yok.140 -170 farkı da 3.vitesten itibaren acıga cıkıyor.tıpkı yazılım gibi.onun farkını da 4.vitesin sonuna kadar görebiliyorsunuz.
1. bu işlerden anlıyorsun
2. çok karışık yazıyorsunn
3. arkadaş o kadar adamsınız bi tanennizde stok araç yok mu. ?:)
karısık yazdığımın farkındayım ama umarım anlarsınız :) ,vallahi su an yok ama stokkende denedik baktık sonra yazılımla filan denedik ne fark olmus diye.en saglıklısı öyle.bana bg sormasınlar yazılımdan sonra kac boy farketti onu sorsunlar tamamdır :)
eskişehirde stock arac cok,ankarada pek yok :)
ben aracımı yaptırdım,babama önerdim onun aracına da yaptırdık 2009 x5 3.0d,o da baya memnun.eskiden nasıl biniyorsa su anda da öyle ve 11.3 olan ortalaması su an 9.4 şehir içinde.2300 kilo bi araç için bence cok güzel.ama tjet olayı karısık.benim denediklerime göre tsi geçiyor gibi fakat birisi golfle denediğinde 1 boy civarı geçilmişti.leon videosu karmasık.o arabada bi sıkıntı olabilir o kadar fark normal değil.denemesem neyse.122 tsi ların üst devirlerde ufak turbodan dolayı basınc tutamamasından dolayı uygun devirlerle vites atılması da 1 boy rahat etkiler.(tjet cok tutuyor ya diyeceksiniz ,onun soforu daha iyi olabilir belki)

floyd

  • İleti: 327
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #147 : Ağustos 26, 2011, 01:42:54 ÖÖ »
bravo lineadan farklı apayrı bir araç. bende 120 lik bravo vardı kuzenimde linea var.linea hafif bir araç. 150lik bravo hayal kırıklığı. bir ara sarmıştım ona testlerini inceledim 9 sn civarında 100 yapabiliyor. ustelik 230 nm tork sadece 80 sn için geçerli. sport tuşuna bastıktan sonra 80 sn süren var. sonra tekrar 200 nm..arada bir yerde soyluyorsun linea  122lik golfü 1 boy geçmiş diye. senin şu konuda fikrin nedir? ya da tecrübe varmı. stok 140 stok 122 arasında ne kadar fark oluyor. 2. vites 50 de bassalar hangisi öne atlar. ufak turbolu 122 mi yoksa superchargerın güç çalacağı 140lık mı?

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #148 : Ağustos 26, 2011, 01:48:23 ÖÖ »
1.4 lancia 120 hp en baz versiyonu 61000 tl gibi şuan arkadaşlar. 1.8 otomatik te yaklaşık 92000 tl paraya bakkkk. Julietta alırım bin kere daha şık daha güzel daha sportif.

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #149 : Ağustos 26, 2011, 01:51:41 ÖÖ »
1.4 lancia 120 hp en baz versiyonu 61000 tl gibi şuan arkadaşlar. 1.8 otomatik te yaklaşık 92000 tl paraya bakkkk. Julietta alırım bin kere daha şık daha güzel daha sportif.
ahahah yanlış yere yazmışsın  :D parası biraz fazlaymış. ama yinede benım o arabayı geçmem lazım. :D