Gönderen Konu: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6  (Okunma sayısı 76179 defa)

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #150 : Ağustos 26, 2011, 01:56:13 ÖÖ »
bravo lineadan farklı apayrı bir araç. bende 120 lik bravo vardı kuzenimde linea var.linea hafif bir araç. 150lik bravo hayal kırıklığı. bir ara sarmıştım ona testlerini inceledim 9 sn civarında 100 yapabiliyor. ustelik 230 nm tork sadece 80 sn için geçerli. sport tuşuna bastıktan sonra 80 sn süren var. sonra tekrar 200 nm..arada bir yerde soyluyorsun linea  122lik golfü 1 boy geçmiş diye. senin şu konuda fikrin nedir? ya da tecrübe varmı. stok 140 stok 122 arasında ne kadar fark oluyor. 2. vites 50 de bassalar hangisi öne atlar. ufak turbolu 122 mi yoksa superchargerın güç çalacağı 140lık mı?
simdi 122 tsi ufak ufak gaza basmalarda iyi tepki veriyor.140 tsi öyle değil.az basarsan pek gitmiyor.denemeye gelince ben diyorum ki yazılımlı 122 tsi 140 tsi ı geçemez,gecemiyor.aracımdada bi problem yok , 60 mm borla catback,aem kit,dr.ecu yazılımlı golf 6 ile bayağı güzel yürüyoruz.ama 140 tsi benden hızlı.superchargerın pek güç çaldığı yok,gaza az basınca pek gitmiyor 122 tsi gibi.ama olay dip gaza gelince 140 doldurur gider 122 yle kıyaslamaya gerek yok yazılımlısını geçiyor zaten.
söyle bir olayda var simdi 3500 e kadar charger ondan sonra turbo deniliyor fakat turbo alttan dola dola geliyor supercharger da devredeyken,mantıken zaten 3500 e kadar sıfır calısan bi turbo olamaz anca tam doldurduğu basınc 3500 rpmdir.



volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #151 : Ağustos 26, 2011, 02:04:23 ÖÖ »
herkese iyi geceler hatta hayırlı sabahlar desem daha doğru oalacak sanırım.

floyd

  • İleti: 327
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #152 : Ağustos 26, 2011, 02:05:59 ÖÖ »
bravo lineadan farklı apayrı bir araç. bende 120 lik bravo vardı kuzenimde linea var.linea hafif bir araç. 150lik bravo hayal kırıklığı. bir ara sarmıştım ona testlerini inceledim 9 sn civarında 100 yapabiliyor. ustelik 230 nm tork sadece 80 sn için geçerli. sport tuşuna bastıktan sonra 80 sn süren var. sonra tekrar 200 nm..arada bir yerde soyluyorsun linea  122lik golfü 1 boy geçmiş diye. senin şu konuda fikrin nedir? ya da tecrübe varmı. stok 140 stok 122 arasında ne kadar fark oluyor. 2. vites 50 de bassalar hangisi öne atlar. ufak turbolu 122 mi yoksa superchargerın güç çalacağı 140lık mı?
simdi 122 tsi ufak ufak gaza basmalarda iyi tepki veriyor.140 tsi öyle değil.az basarsan pek gitmiyor.denemeye gelince ben diyorum ki yazılımlı 122 tsi 140 tsi ı geçemez,gecemiyor.aracımdada bi problem yok , 60 mm borla catback,aem kit,dr.ecu yazılımlı golf 6 ile bayağı güzel yürüyoruz.ama 140 tsi benden hızlı.superchargerın pek güç çaldığı yok,gaza az basınca pek gitmiyor 122 tsi gibi.ama olay dip gaza gelince 140 doldurur gider 122 yle kıyaslamaya gerek yok yazılımlısını geçiyor zaten.
söyle bir olayda var simdi 3500 e kadar charger ondan sonra turbo deniliyor fakat turbo alttan dola dola geliyor supercharger da devredeyken,mantıken zaten 3500 e kadar sıfır calısan bi turbo olamaz anca tam doldurduğu basınc 3500 rpmdir.
kompresorun devreye girmesi için gaz pedalına belli bir oranda basmak gerekiyor. o zaman manyetik olarak devreye giriyor. rol'a başlarken (3,2,1 sayarken) gazı fazla ezemiyorsun çünkü o zaman araç hızlanıyor, sabit kalmak için gaza az basıyorsun. "1" dendikten sonra gazı diplediğinde kompresor devreye alınıyor ama o zaman ilk anda bir bekleme ve güç kaybı oluyor ve rakip ufak turbolu araç(orneğin 120lik t-jet ) hemen one atlıyor. dediğin gibi o o devirde turbo da çılışıyor ama senin turbo tam doldurmadığı için pek faydası olmuyor ama onun turbo dolmuş durumda olduğu için iyi patlatıyor. 2 ye de iyi çekerse ( ki kuzenim diye soylemiyorum ayakta alkışlarsın geçişini ) yine geri kalmıyor ancak 2 nin sonunda ondan daha hızlı oluyor süratin ama geride oluyorsun. önüne geçmen 3. vitesi buluyor. nokta:)

floyd

  • İleti: 327
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #153 : Ağustos 26, 2011, 02:07:09 ÖÖ »
ben yattım iyi geceler...

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #154 : Ağustos 26, 2011, 02:09:11 ÖÖ »
bravo lineadan farklı apayrı bir araç. bende 120 lik bravo vardı kuzenimde linea var.linea hafif bir araç. 150lik bravo hayal kırıklığı. bir ara sarmıştım ona testlerini inceledim 9 sn civarında 100 yapabiliyor. ustelik 230 nm tork sadece 80 sn için geçerli. sport tuşuna bastıktan sonra 80 sn süren var. sonra tekrar 200 nm..arada bir yerde soyluyorsun linea  122lik golfü 1 boy geçmiş diye. senin şu konuda fikrin nedir? ya da tecrübe varmı. stok 140 stok 122 arasında ne kadar fark oluyor. 2. vites 50 de bassalar hangisi öne atlar. ufak turbolu 122 mi yoksa superchargerın güç çalacağı 140lık mı?
simdi 122 tsi ufak ufak gaza basmalarda iyi tepki veriyor.140 tsi öyle değil.az basarsan pek gitmiyor.denemeye gelince ben diyorum ki yazılımlı 122 tsi 140 tsi ı geçemez,gecemiyor.aracımdada bi problem yok , 60 mm borla catback,aem kit,dr.ecu yazılımlı golf 6 ile bayağı güzel yürüyoruz.ama 140 tsi benden hızlı.superchargerın pek güç çaldığı yok,gaza az basınca pek gitmiyor 122 tsi gibi.ama olay dip gaza gelince 140 doldurur gider 122 yle kıyaslamaya gerek yok yazılımlısını geçiyor zaten.
söyle bir olayda var simdi 3500 e kadar charger ondan sonra turbo deniliyor fakat turbo alttan dola dola geliyor supercharger da devredeyken,mantıken zaten 3500 e kadar sıfır calısan bi turbo olamaz anca tam doldurduğu basınc 3500 rpmdir.
kompresorun devreye girmesi için gaz pedalına belli bir oranda basmak gerekiyor. o zaman manyetik olarak devreye giriyor. rol'a başlarken (3,2,1 sayarken) gazı fazla ezemiyorsun çünkü o zaman araç hızlanıyor, sabit kalmak için gaza az basıyorsun. "1" dendikten sonra gazı diplediğinde kompresor devreye alınıyor ama o zaman ilk anda bir bekleme ve güç kaybı oluyor ve rakip ufak turbolu araç(orneğin 120lik t-jet ) hemen one atlıyor. dediğin gibi o o devirde turbo da çılışıyor ama senin turbo tam doldurmadığı için pek faydası olmuyor ama onun turbo dolmuş durumda olduğu için iyi patlatıyor. 2 ye de iyi çekerse ( ki kuzenim diye soylemiyorum ayakta alkışlarsın geçişini ) yine geri kalmıyor ancak 2 nin sonunda ondan daha hızlı oluyor süratin ama geride oluyorsun. önüne geçmen 3. vitesi buluyor. nokta:)
onu iyi ayarlarsan o kadar bulmaz 3-2-1 sayıyorsa ona göre basmak lazım 2.5 ta filan :)
160 scirocco dsg yle denedik  2-3 gün önce.3 kornada fırladım bi dsg dende daha geç gelmiş olabilir.çünkü 140 tsi da bunun kadar değil.3 ve akabinde de iyi iyi uzuyorsun ama :) sonucta sezarın hakkı sezara gec basmıs gibi oluyorsun aslında ama araban daha hızlı

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #155 : Ağustos 26, 2011, 08:19:13 ÖÖ »
uyuyuyun ark türkiyenin siz gibilere ihtiyacı var

sabah olunca ies nasılsa geçer her türlü :))

drmoz

  • İleti: 727
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #156 : Ağustos 26, 2011, 09:07:21 ÖÖ »
uyuyuyun ark türkiyenin siz gibilere ihtiyacı var

sabah olunca ies nasılsa geçer her türlü :))

ies otomatikse kesin alır ;)

kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #157 : Ağustos 26, 2011, 09:48:16 ÖÖ »
uyuyuyun ark türkiyenin siz gibilere ihtiyacı var

sabah olunca ies nasılsa geçer her türlü :))


ies geçerrr dedik . . . inanmadılar... şimdi herkes kabul etti... ies in byüklüğünü....

Bu arada Volkan Şahin kardeşim... dediklerine katılıyorum... ambulans şöforlüğü yapmışsın... zor zenaat... haklısın siren + tepe lambası açık ve tüm kavşaklarda geçiş üstünlüğü olan bir araç, hiç kullanmadım, kullanmak da istemem...
Ancaaak vakti zamanında kelle koltukta, kefen başımızda, Antalya - Bayrampaşa, Antalya - Ankara EXPRESS sebze -meyve taşımacılığı yaptık...
Sana şöyle ifade edeyim EXPRESS in manasını... Türkiyede ki Yerleşim dışı yollarda max 80 km/s ,  yerleşim yerlerinde ise 50 km/s hız izni olan ağır vasıtaya saatte 80 km yol alacak şekilde süre yazarlar... Mesela Antalya Kumluca dan, yada Alanya dan faketmez pek Bayrampaşa Sebze Hali 830 km falan yazar... 12 saat verirlerse çok iyi... ama genelde 11 saat, hatta iş cidden sıkıntılı ise 10 saat . . . haydi yolun açık olsun...

Dedin ya ambulans falan . . . sizler Hastayı - yaralıyı araca alınca, Hastanın ya da yaralının hayatını kurtarmak için var gücünüzle en yakın hastaneye kadar yol alırsınız. Ama benim anlattığım durumda, 800 km üstü bir mesafede HAYATIMIZI KURTARMAK İÇİN, HAYATIMIZLA HER SANİYE BAŞBAŞA OLURUZ...

ikinci olarak, yine ayağımız ağrıdığı dönemlerde (öğrencilik vs durumlar) VIP transferlerde çalıştım. Antalya dan Ankara ya mesela 570 km falandır... 4 Saat süre verirler.... şu zarfı teslim et gel.... ya da bu vatandaşı şu saatte falan yerdeki ihaleye yetiştir. Ya da Eskişehir den alırsın paketi Ankara 225 km dir... 1 saat 10 dk, 1 saat 15 dakika haydi yolun açık olsun...

ya da İstanbul Siliviri den alırsın kargoyu, haydi bakalım kaptan dikkatli git Hakkari - Şemdinli ye . . . aman ha bu götürdüğün malzeme oradaki okulun açılışına yetişecek falan 2100 km . . . 24 saat bilemedin 30 saat . . .

eee gençliğin ilk fazları bööyle geçince, şimdi de durum farklı değil...

Son olarak yukarılarda bir yerlerde yazmışsın "bendeki linea 1.4 fire 77 hp 8 valf dinamik modeli idi. tam bir ceset yani. araba 100 den 130 gelene kadar canınız sıkılıyor ve basmayı bırakıyorsunuz. aynen dediğim gibi. En ufak bir yokuşta mutlaka vites düşüreceksin yoksa yok boğuluyor. Tabi arkadaşların bahsettiği model emotion en ful olanı sadece beygiri fazla ve 16 valf. "

Evet Sadece beygiri fazla dediğin araçta salyangoz var... yani 1.4 T-jet 16v ve 120 hp (120 - 77 = 43hp ) Gel bunu senin bindiğinle karıştırmayalıum.

"SON OLARAK" BURADA YAZDIĞIM HİÇ BİR KELİMEMDE T-JET YA DA FİAT HONDA DAN İYİ DİR DEMEDİM.

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #158 : Ağustos 26, 2011, 10:03:31 ÖÖ »
yahuu cok merak edıyorum konu başlıgı t-jet ve fd6 , olay nasıl oluyorda dönüp dolaşıp ies e geliyor çok ilginç ;D

kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #159 : Ağustos 26, 2011, 10:07:14 ÖÖ »
yahuu cok merak edıyorum konu başlıgı t-jet ve fd6 , olay nasıl oluyorda dönüp dolaşıp ies e geliyor çok ilginç ;D

yusuf kardeşim ; yazdım ama kalabalıktan görmedin herhal

""""tarantino kardeşim bu kadar alakasızlığın olduğu konuyu kilitlemeyeceksen, lütfen benim emsajlarımı siler misin ?


haaa dalga geçmeye devam edeceksek

ies ikisinin de ortasından geçerrrrrrr......  """"


iesss o şekil geçer işte . . .


TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #160 : Ağustos 26, 2011, 10:16:29 ÖÖ »
ben hala hondann motorunun yetersiz olduğunu ve katılım durumlarında hep diğer markaların sıradan diye tabir edebileceğim (1.4 turbo beslemeli)motorlarıyla s*dik katılımlarına  çabalıyoruz .atı alan üsküdarı geçti biz hala 1.6 standart motorlarımıza laf ettirmeme çabasındayız hangimiz istemezdi ki altındaki aracın  1.4T 120-140 -- 1.6T 160-180 hp arası motor olmasını YA DA DAHA DA GENİŞ DÜŞÜNEREK DİESEL SEÇENEĞİNİN TERCİH HALİNE GELEBİLMESİ??

bütün sorun işte üstte yazılan konu içerisinde saklı yoksa tjet ya da tsi konuları bu kadar dallanıp budaklanmazdı .hani hep diyoruz ya ies geçer o zamanda tek bir yazı hakim olur ve konu uzamazdı

HONDA GEÇER !  
« Son Düzenleme: Ağustos 26, 2011, 10:19:08 ÖÖ Gönderen: TURQAZ »

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #161 : Ağustos 26, 2011, 10:20:17 ÖÖ »
ben hala hondann motorunun yetersiz olduğunu ve katılım durumlarında hep diğer markaların sıradan diye tabir edebileceğim (1.4 turbo beslemeli)motorlarıyla s*dik katılımlarına  çabalıyoruz .atı alan üsküdarı geçti biz hala 1.6 standart motorlarımıza laf ettirmeme çabasındayız hangimiz istemezdi ki altındaki aracın  1.4T 120-140 -- 1.6T 160-180 hp arası motor olmasını YA DA DAHA DA GENİŞ DÜŞÜNEREK DİESEL SEÇENEĞİNİN TERCİH HALİNE GELEBİLMESİ??

bütün sorun işte üstte yazılan konu içerisinde saklı yoksa tjet ya da tsi konuları bu kadar dallanıp budaklanmazdı .hani hep diyoruz ya ies geçer o zamanda tek bir yazı hakim olur ve konu uzamazdı

HONDA GEÇER !  
bende senın yazdıklarını dıkkate aldım ve neden hondanında turbo motorlu bır aracı olmasın dıyerek çarşamba akşamı aracımı turboladım ahahhaha ;D

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #162 : Ağustos 26, 2011, 10:30:36 ÖÖ »
o zaman yusuf geçer diyoruz ... :)

hayırlı olsun kardeşim aman dikkatli sür hevesimizi kursağımızda bırakma ,araç tamamen değişiyor o yapılan turbo öncesi atmosferik işlemler şu an ki aldığın gücün belkide hiçbirşeyiydi .

turbo bambaşka bir dünya. ben eş dost sohbetlerinde şu'nu geçtim bu'na 5 boy diğeriyle kafa kafaya ,öbürü gelemedi bile derken hep ciddi markalar ve ciddi süratlerle denenmişti çoğuda bıyık altından gülerdi ama sen ne demek istediğimi zamanla anlayacak ve hakvereceksin

çok ah alacaksın Yusufum :)

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #163 : Ağustos 26, 2011, 10:46:13 ÖÖ »
ben hala hondann motorunun yetersiz olduğunu ve katılım durumlarında hep diğer markaların sıradan diye tabir edebileceğim (1.4 turbo beslemeli)motorlarıyla s*dik katılımlarına  çabalıyoruz .atı alan üsküdarı geçti biz hala 1.6 standart motorlarımıza laf ettirmeme çabasındayız hangimiz istemezdi ki altındaki aracın  1.4T 120-140 -- 1.6T 160-180 hp arası motor olmasını YA DA DAHA DA GENİŞ DÜŞÜNEREK DİESEL SEÇENEĞİNİN TERCİH HALİNE GELEBİLMESİ??

bütün sorun işte üstte yazılan konu içerisinde saklı yoksa tjet ya da tsi konuları bu kadar dallanıp budaklanmazdı .hani hep diyoruz ya ies geçer o zamanda tek bir yazı hakim olur ve konu uzamazdı

HONDA GEÇER !  
bende senın yazdıklarını dıkkate aldım ve neden hondanında turbo motorlu bır aracı olmasın dıyerek çarşamba akşamı aracımı turboladım ahahhaha ;D
neden şu noktada anlaşamıyoruz bende bunu anlayamıyorum. Düşük motor yüksek beygirde motor kısa sürede bitiyor. Örnek şikayetvar.com girin Böbürlenerek anlattığınız TSİ motoru bir görün bakalım yada yazın googleye gidin woswogwn servislere. Benim çok yakın arkadaşım kartal sanayide woswogwn servisi var altında honda var neden dediğimde tek cevabı bu oldu. TSİ çok sorunlu bir motor hala döylüyorum TSİ 100,000 km göremiyor deniyor.

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #164 : Ağustos 26, 2011, 10:47:40 ÖÖ »
o zaman yusuf geçer diyoruz ... :)

hayırlı olsun kardeşim aman dikkatli sür hevesimizi kursağımızda bırakma ,araç tamamen değişiyor o yapılan turbo öncesi atmosferik işlemler şu an ki aldığın gücün belkide hiçbirşeyiydi .

turbo bambaşka bir dünya. ben eş dost sohbetlerinde şu'nu geçtim bu'na 5 boy diğeriyle kafa kafaya ,öbürü gelemedi bile derken hep ciddi markalar ve ciddi süratlerle denenmişti çoğuda bıyık altından gülerdi ama sen ne demek istediğimi zamanla anlayacak ve hakvereceksin

çok ah alacaksın Yusufum :)
:D:D:D

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #165 : Ağustos 26, 2011, 10:55:38 ÖÖ »
ben hala hondann motorunun yetersiz olduğunu ve katılım durumlarında hep diğer markaların sıradan diye tabir edebileceğim (1.4 turbo beslemeli)motorlarıyla s*dik katılımlarına  çabalıyoruz .atı alan üsküdarı geçti biz hala 1.6 standart motorlarımıza laf ettirmeme çabasındayız hangimiz istemezdi ki altındaki aracın  1.4T 120-140 -- 1.6T 160-180 hp arası motor olmasını YA DA DAHA DA GENİŞ DÜŞÜNEREK DİESEL SEÇENEĞİNİN TERCİH HALİNE GELEBİLMESİ??

bütün sorun işte üstte yazılan konu içerisinde saklı yoksa tjet ya da tsi konuları bu kadar dallanıp budaklanmazdı .hani hep diyoruz ya ies geçer o zamanda tek bir yazı hakim olur ve konu uzamazdı

HONDA GEÇER !  
bende senın yazdıklarını dıkkate aldım ve neden hondanında turbo motorlu bır aracı olmasın dıyerek çarşamba akşamı aracımı turboladım ahahhaha ;D
neden şu noktada anlaşamıyoruz bende bunu anlayamıyorum. Düşük motor yüksek beygirde motor kısa sürede bitiyor. Örnek şikayetvar.com girin Böbürlenerek anlattığınız TSİ motoru bir görün bakalım yada yazın googleye gidin woswogwn servislere. Benim çok yakın arkadaşım kartal sanayide woswogwn servisi var altında honda var neden dediğimde tek cevabı bu oldu. TSİ çok sorunlu bir motor hala döylüyorum TSİ 100,000 km göremiyor deniyor.

Wv iyi bir pazara sahip Tr de ben bu kadar sıkıntı yarattığını düşünmüyorum kullanmam lazım ki test sonuçlarını rahat rahat yazayım haricinde ahmetinki mehmetinki beni bağlamıyor ..

şikayetvarcom sitesinde gelince ben kendi çalıştığım kurum adına da birçok şikayet okuyorum ama gel gör ki davulun sesi uzaktan iyi gelir birde içinden dinlemek lazım.her yenilik tecrübeyle gebedir honda bizlere bu fırsatı tanımalı .

ha sen yine aynı motoru kullanabilirsin 1.6 125hp de kalabilirsin .. ama seçenek sunulduğunda sorunsuz bir honda 1.4 t  motor sana byby dediğinde bu yazıları belki tekrar okursun Volkancım .isteğim bu yöndedir.

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #166 : Ağustos 26, 2011, 11:20:10 ÖÖ »
her arac kimisinde problem yaratabiliyor bu hepsi problemli demek değildir belki hondada da problem yasayan vardır.benim arkadasımda sorunlu diye geçen 140 tsi var 80 binde bişeyi yok.ayrıca tsi 100.000 km görmüyor demek komik olur iron -cast bloklu ve 310 bg civarında motor kıran bir araç.yani sen 140 tsi da alsan yapsan bişeyler turbo büyütmeden 240 hp de görsen o motor o gücü sorunsuz kaldırıyor.bunun için ne lazım,intercooler,filtre,egzoz,bi de pompa gerekebilir.onlarda cıkan sorunlar dump valve problemiydi ,piston eritende oldu kötü yakıttan.
sunu sakın demeyin gülüyorum bana da cok soran oldu aracımı servise götürdüğümde filan.sorular sunlar;
1.4 ya cok sıkıstırılmıs sorun olmasın?
1.4 ya bayırlarda filan 1.6 kadar cekmez,o yüzden 1.6 alayım diyorum 1.4 nasıl?1.6 dediği de pancar motoru 102 hp.
bu motor 1.4 diye asırı sıkıstırmalı diye birşey yok.gayet saglam.mesela 125 hp stock honda fd6 motoru zage turbo kitle geldiğinde 0.5 barın ustune cıkılması sakat diye geçiyor,ankarada da yapıldı 0.6 barı gecmediler arada bi 0.6 gidiyorlar,aem fic beyin ile, bu ne demek 200 hp civarı 190 olur 210 olur ,demek.1.4 tsi ise yukarıda belirttim.adamlar sonucta klasik 70-80 bg lik 1.4 e sadece turbo takıp vermiyorlar sana,ona göre altyapısı var,cok rahat kaldırıyor.o konusulan 1.4 cok sıkıstırılmıs lafı buna gecerli değil limitlerin gayet altında gidiyor zaten.1.0 160 bg motor yapsınlar o da alınır adam ona göre yapıyor kendini neden lekelesin..1.2 tsi bile şehir içi alt devirlerde cok keyifli.
hondanın ufak hacimli turbo motoru hem yakıt konusunda hem de performans konusunda su anki motorlardan güzel olacaktır tıpkı tsi gibi.1.6 ,ve 1.6 fsi motorlara kesinlikle değişilmez tsi.
« Son Düzenleme: Ağustos 26, 2011, 11:21:18 ÖÖ Gönderen: onur_s »

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #167 : Ağustos 26, 2011, 11:27:50 ÖÖ »
tsı 100.000 göremez diye bi şey yok.turbo motor kullanmasını bilmeyen insanların altında 100.000 göremez.adam soğuk motoru çalıştırıyo bismillah demeden redline sonra tak diye stop edince doğal olarak ne turbo kalıyo ne tsı..

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #168 : Ağustos 26, 2011, 11:36:20 ÖÖ »
yani onlar her turbo araç için gerekli şeyler,özellikle calıstırdıktan bi süre sonra yürümek,stop etmeden önce yaklasık 30sn-1 dk dinlendirmek vs. turbon gider yine garantiden yenisini alırsın fakat yine motoruna hiçbişey olmaz turbo dısında devam 100 bini rahat gecer

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #169 : Ağustos 26, 2011, 11:38:21 ÖÖ »
insanlar turbo kullanmayı bilmek zorunda değil. vw ona göre araç üretsin o zaman. millet daha bindiği arabanın motor hacmini beygirini bilmiyor turbo kullanmayı nerden bilsin. hayatında kaputu açmamış insanlar var. herkes bizim kadar özenmiyor aracına. benim arkadaşım her hafta aracını yıkamaya verir kaputun altına bakmışlığı yoktur. her önüne gelen valeye arabasını teslim eder. yani pek ilgilenmez. ben ise tam tersi şimdiye kadar 1 kere bile yıkamaya vermedim , cilayı bakımlarını her hafta yaparım. arabanın farlarını filtresini hatta mecbur kaldığımda yağını bile kendim değiştiririm. mecbur kalmadıkça valeye araç teslim etmem (bir kere aynamı kırmışlardı) kısacası herkes senin benim gibi değil. bunu vw düşünecek biz düşünmeyeceğiz.

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #170 : Ağustos 26, 2011, 11:39:40 ÖÖ »
hocam garantiden değişmiş değişmemiş farketmez arzalandı mı arzalandı tsı ın adı çıkıyomu çıkıyo.
vw yıllarca garanti veren bi firma da değil turbo yu da büyük ihtimal kullanıcı hatası diyecekler tekrar müşteriye atcaklar.

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #171 : Ağustos 26, 2011, 11:41:48 ÖÖ »
insanlar turbo kullanmayı bilmek zorunda değil. vw ona göre araç üretsin o zaman. millet daha bindiği arabanın motor hacmini beygirini bilmiyor turbo kullanmayı nerden bilsin. hayatında kaputu açmamış insanlar var. herkes bizim kadar özenmiyor aracına. benim arkadaşım her hafta aracını yıkamaya verir kaputun altına bakmışlığı yoktur. her önüne gelen valeye arabasını teslim eder. yani pek ilgilenmez. ben ise tam tersi şimdiye kadar 1 kere bile yıkamaya vermedim , cilayı bakımlarını her hafta yaparım. arabanın farlarını filtresini hatta mecbur kaldığımda yağını bile kendim değiştiririm. mecbur kalmadıkça valeye araç teslim etmem (bir kere aynamı kırmışlardı) kısacası herkes senin benim gibi değil. bunu vw düşünecek biz düşünmeyeceğiz.
bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp.kendi hatasını da tsı yüklemek zorunda değil kimse.bi zahmet kullanma kılavuzunu okusunlar orda turbo hakkında gerekli bilgiler yazıyo.

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #172 : Ağustos 26, 2011, 11:46:41 ÖÖ »
KONUNUN BAŞLIĞINDAN HERKESİN HABERİ VARDIR UMARIM

fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #173 : Ağustos 26, 2011, 11:53:28 ÖÖ »
insanlar turbo kullanmayı bilmek zorunda değil. vw ona göre araç üretsin o zaman. millet daha bindiği arabanın motor hacmini beygirini bilmiyor turbo kullanmayı nerden bilsin. hayatında kaputu açmamış insanlar var. herkes bizim kadar özenmiyor aracına. benim arkadaşım her hafta aracını yıkamaya verir kaputun altına bakmışlığı yoktur. her önüne gelen valeye arabasını teslim eder. yani pek ilgilenmez. ben ise tam tersi şimdiye kadar 1 kere bile yıkamaya vermedim , cilayı bakımlarını her hafta yaparım. arabanın farlarını filtresini hatta mecbur kaldığımda yağını bile kendim değiştiririm. mecbur kalmadıkça valeye araç teslim etmem (bir kere aynamı kırmışlardı) kısacası herkes senin benim gibi değil. bunu vw düşünecek biz düşünmeyeceğiz.
turboyu değiştiriyorlar garantiden fakat o zaman turbo araclar kendinden timerlı gelcek :)

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #174 : Ağustos 26, 2011, 12:49:39 ÖS »
forester larda bahsettiğiniz sistem var.