Gönderen Konu: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6  (Okunma sayısı 76183 defa)

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #100 : Ağustos 25, 2011, 01:22:29 ÖS »
1.4t 1.6t 1.8 t çıkarılmalıdır kısa zamanda ufak hacimli dizel motorlardan honda çekiniyor ozman ufak hacimli turbo araç yapıcak piyasada kendini göstericek. şöyle 1.8t yapsa vergiside düşük olur gideride güzel olur neden böyle birşey yapmıyorlar anlam veremiyorum. teknelojide eskiden japonlar ilerdeydide şimdi tüm firmalar çok gelişti almanıda ingilizide italyanıda turbo olaylarına geçti hondanın en kısa zamanda  bunlara el atması lazım.  şuanki 1.8 hb yi turbolasan adam gibi beyin yazılım egsoz vs yapsan eminim 200 hpnin üstüne rahat çıkarsın.
+1 turbo şart k20 gitti şimdiki cıvıc sı ya da kıytırık 2.4 koymuşlar hp yine aynı 201 hp.şimdi
birisi çıkıp ta 2.4 süper falan demesin 7000 devir çeviren atmosferik spor araba neye yarar turbolularda çeviriyo 7000.2.4 230 hp falan olsa tamam eyw.



ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #101 : Ağustos 25, 2011, 01:25:33 ÖS »
tamam turbo koymasınlar koysunlar komp.Merso yıllardır kullanıyo büyük bir sorun açmadı merso nun başına...

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #102 : Ağustos 25, 2011, 01:58:44 ÖS »
tamam turbo koymasınlar koysunlar komp.Merso yıllardır kullanıyo büyük bir sorun açmadı merso nun başına...

benimde anlatmak istediğim bu aslında hondayı seviyoruz hepimiz ama artık 1.4 turbo motorlara bile yetişemiyorsak sorumluluğu honda'nındır

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #103 : Ağustos 25, 2011, 02:08:29 ÖS »
bir konu açmıştım komp. 1.5 crz diye 1.5 i-vtec komp. 197 hp güç üretiyodu.yapsınlar 1.3-1.4 i-vtec komp. 120 150 hp arası süper bi şey çıkar ortaya.benim düşüncem.

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #104 : Ağustos 25, 2011, 02:28:15 ÖS »
:) ya zaten linea canavar focus canavar... hatta ben nerdeyse 10 yasinda benzinli megane 2 lt 8 valf olanlarinin bile fd6lari tokatladigini iddia edenlere rastladim. abicim hadi civic cok kotu bi arac olsun gecilsin hepsine de goz var nizam var yani o tipteki bi arac ne gozune guvenecek de gelip hizla viraja girecek! butun fiatlar dokulecek kadar kotu araclar kimse kusura bakmasin da... siz kimseyle kapismayin o aracla caninizi yolda mi buldunuz ya!
abi sen bi megane cıvıc leon konusuna göz atsana adamlar partner le yemiş ler fd6 yı partner max hızı kaç ta zaten 170 e kadar tokatlıyo!!!şaşırdım valla.klavyesi olan konuşuyo..

yeni bi veri varmış gibi ukalalık yapmaya gerek yok aynı konuda ben de vardım ve geyikten sıkıldım! a3 de a3 diyen adamın konusuna da itibarım olmaz videosuna da... ben kullanıp beğenmiyosam tek referans bilgim o olur. ne yani şimdi linea 500 yapsa civic satıp gidip linea mı alacaksın bu mudur? neyi ispatlamaya çalışıyosun tam olarak? kimin hangi konuyu ne maksatla açtığını biliyo musun, yada kimin hangi videoyu hangi koşullarda çektiğinden haberin var mı peki? onu da geçtim ben hiç 220 yapan linea yada partner görmedim? benden yol isteyebilen renault da yok gibi... şimdi hangi durumda senin "klavyene" inanayım ben? bilmem zırtıncı vitesde kafa sokmuş falanca araba... aa hadi o zaman arabaları satıp onu mu alalım diyosunuz ne diyosunuz anlamıyorumki. çıksın iddialı araç sahipleri drag roll denesinler 3-5 kez sonra koysunlar videoyu ortaya ondan sonra diyelim ki şu bileği öpücez şu bileği bükücez... ama o haltı yiyebilen olmadığına göre ben o güne kadar araçların gördüğüm performansına bakarım biraderim, sonuçta şahinle 200 yapıyorum diyen adam da var bu memlekette. ha bu arada o ticarilerin hepsi düşük devirliysen canına okur, hem ağırlıkları az hem güçleri fazla, daha nolsun... ama lineaya da, focusa da, meganea da katılmam... hepsi de var elimin altında, hangi hızda hangisinin ne yapabildiğini biliyorum, kimin neye böbürlendiği de umrumda değil o yüzden... civic 1-2 beden büyük geliyor hepsine... o yüzdendir ki onlar gelip bu forumda bu tip yazılar yazıyor ama biz gidip orada yazmıyoruz, alternatif değil o araba, ister kabul et ister etme
konuyu yeni gördüm üzüldüm açıkçası a3 te a3 demiyorum,honda ies ve vtec2 gayet güzel rakiplerini geçiyorlar,ama otomatik fd6 böyle oldu diyorum.video çekmeme gerek varmı bilmiyorum ben denemedim a3 le hiçbirşeyi,bir kere forumdan hasanla bastık,o da o kadar arkadasımın meganıyla denedi video filan çekmedik nedense cekmiyoruz bilmiyorum :) ,partner dediğiniz gibi kamyonet vs vs haklısınız ama biz denedik öyle oldu,otomatik fd6 iesten filan baya agır mesela.hondayla alıp veremediğim yok,bi kötü niyetimde yok kötüleme vs tarzında ,siz öyle dusunmek istiyorsanız istediğinizi düşünebilirsiniz daha bişey diyemem,ama a3 konusuna gelirsek hondanın fd6 manuel,ies,vtec2,bunların hiçbiriyle 122 tsi geçemezsiniz.bundada cok netim yazılımla 4.vitesin sonuna kadar 4 boy farkeden yazılımlı a3 um ,içinde 5 kişi +18 jantla vtec2 yı zorlanmadan geçiyor,bu ne demek,aracım yazılımsız 16 jantlı halinden yavasken böyle gidiyorsa ,16 jantları takar stockken daha cok geceerim diyorum ve fark bi kaç boy olmaz cünkü o gun 3-4 boyu var gibiydi önden tahminime göre .bana inanmanız lazım cunku hasanla denedik o da beni yalanlamayacaktır.
kusura bakma ama arkadaşım daha düne kadar sen meganın bile hondayı cok rahat gececeğini iddaa ediyordun hemde üstüne basa basa. ama görüyoruzki boyunun ölçüsünü almışsın. Aslında ölçüden ziyade birazda ders alsan cok daha akıllıca olacak. Eğer 122 lik bir tsı la yolun antalya ya düşerse onun dersinide ben vereyim sana. Sonra dersin ya tamam vtec2 geciyor ama 122 lik tsı öyle yabana atılacak bir makina değil epey zorladım der kendini avutursun:) Sana kalırsa sen murat 124 lede gececeksin hondayı. Başkasını bilmem ama senin honda konusunda iyi niyetli olmadığını düşünüyorum. 
anlayamadığın birşey var ,ben OTOMATİK FD6 hondayı,1.6 meganın,0-160 denemelerde her türlü geçeceğini söyledim.vtec2,ies vs geçer eder demedim,iesle kafa kafaya yürümüşler dedim.ies i ben sürdüğümde meganı 1.5 boy farkla geçtim.
boy ölçülük bişey yok tartısmak istemiyorum üslubu senin gibi yaparsam burada cok tartısırız.honda güzel gidiyor,fakat BİZİM DENEDİĞİMİZ OTOMATİK FD6 dediğiniz kadar gitmiyor yada bi sıkıntısı var.vtec2 ve iese masallah.ama tsi dan yavas,diğer gördüğüm 1.6 lardan hızlı araçlar.anlasılmayacak bişey varmı bilmiyorum.hala diretirsen farklı sekilde atar gider tarzında konusmayı sevmem ama kısa ve öz cok iddalıysan kırısırız benzin parasını gelir geçersin bende görmüş olurum,aracımda 18 jant+yazılım+minimum 4 kişi olacak.o hali stock halinden yavas cünkü.neden bu fanatiklik anlamıyorum ben tsi deler geçer söyle böyle demiyorum.1.6 vtec2,ies,fd6 yı 122 tsi geçer diyorum.top speed fd6 yla ne olur bilemem top speedi iyi diyorlar.honda geçerse masallah deyip geçmesini bilirim,bi deneme için 2 teneke için kimseyle atısmam.denediğimiz arabalar ortada,denediğimiz hızlar ortada,sonuc ortada,bunun sonucunda su araba su hızlarda biri birini geçiyor diyorum denemeden konusmuyorum.trafiktede denk getirdiğime göre yorum yapmıyorum.
ayrıca 140 tsi la 122 tsi karıstırmamak lazım ,daha gecen denedik,122 tsi lar ekonomi,twinchargerlar performans üstüne üretilmiş diye düşünüyorum cünkü yazılımlı tsi 145 hp civarında,140 lık tsi ı geçemiyor.twincharger ayrı bi dünya.122 sini filan bilemem ama tjet, 140 tsi a hiçbirşey yapamaz..
ya cok fanatiksiniz yada beni yanlıs anlıyorsunuz baska hiçbir durum yok.
soyle bi denemelerimiz oldu video da cekilmiş.videolar gozukmuyorsa upload ederim.
bravo HGT mk1--bravo TJET--punto TJET---bravo MJET--focus sport ...
bunu google a yazınca bi yerlerden bişeyler cıkması lazım oradaki a3 benim a3 um.yazılım filan yok.
oradaki focus güzel giden amerikan versiyon focus,ilk 3 neysede 4-5 uzun oluyormus focuslarda bunda daha kısaymıs birde st150 versiyon oldugunu soyledı sahıbı ama bilemem tabi.bu focusu ben geçiyorum,focusta k.egzozlu kat iptalli vtec2 yı ayırıp geçiyor.araçların özellikleri;
fiat grande punto tjet-komple egzoz,70 mm downpipe,bmc filtre kiti,160 hp civarlarında deniliyordu fakat 70 lik downpipe fazla gelmıs sonra soktu arkadasım.
fiat bravo sport-1.4 150 hp stock.-kat iptal-k.egzoz 70 mm,filtre.yazılım yoktu o zamanlar.
volvo t4 stock ama azcık sorunluydu.
benim aracımda hiçbişey yoktu 9 bin kmdeydi.
fiat bravo 1.6 mjet,105 hp 290 nm stok-kat iptal 60 mm k.egzoz,filtre,guzel dumanlı bir yazılım.güzel gidiyor.140-150 arası var diyorlar.
videolar çıkmazsa laptopumdan bulabilirsem bende olanları upload ederim.ama ileri geri konusanlarda fanatiklik yapmayıp,umarım özür dilemesini bilirler.benimde bi sıkıntım varsa affola.herkese hayırlı forumlar.mal mülk teneke parçası için hiçbişeye garezim yok.geçen gecer geçilen geçilir,hayat birbirini gecmekten ibaret değil,bu kadar büyümesine gerek yoktu..
« Son Düzenleme: Ağustos 25, 2011, 02:30:44 ÖS Gönderen: onur_s »

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #105 : Ağustos 25, 2011, 04:42:32 ÖS »
bir konu açmıştım komp. 1.5 crz diye 1.5 i-vtec komp. 197 hp güç üretiyodu.yapsınlar 1.3-1.4 i-vtec komp. 120 150 hp arası süper bi şey çıkar ortaya.benim düşüncem.
http://www.youtube.com/watch?v=BE6X5AX_wN8&feature=related
güç diyordunya al sana güç izle bakalımmm füze füzeeeee :D

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #106 : Ağustos 25, 2011, 04:43:40 ÖS »
bu videoya herkez baksın lamborgini & civic kapışması civic geçiyor demeyin inanmam valaa:)
http://www.youtube.com/watch?v=BE6X5AX_wN8&feature=related

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #107 : Ağustos 25, 2011, 04:47:04 ÖS »
bir konu açmıştım komp. 1.5 crz diye 1.5 i-vtec komp. 197 hp güç üretiyodu.yapsınlar 1.3-1.4 i-vtec komp. 120 150 hp arası süper bi şey çıkar ortaya.benim düşüncem.
http://www.youtube.com/watch?v=BE6X5AX_wN8&feature=related
güç diyordunya al sana güç izle bakalımmm füze füzeeeee :D
al hocam istediğin güç olsun aramızda lafımı olur;:D
http://www.youtube.com/watch?v=FdijTTxWwWk&feature=related
izlemissindir zaten eski bir video.

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #108 : Ağustos 25, 2011, 04:49:28 ÖS »
başka bir marka daha eğer hem motorsiklet motorunda  1 numara , otomobilde dünyada kendine sağlam yer etmiş adını üst sıralara taşımış , deniz sporlarında thunderlara motor yapmış , buda yetmemiş , üstüne üstlük birde jet yapmış ( evet evet JET dedim yanlış okumuyorsunuz ) bir marka daha varsa gelsin elini değil ayağını öpelim.

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #109 : Ağustos 25, 2011, 04:50:49 ÖS »
bir konu açmıştım komp. 1.5 crz diye 1.5 i-vtec komp. 197 hp güç üretiyodu.yapsınlar 1.3-1.4 i-vtec komp. 120 150 hp arası süper bi şey çıkar ortaya.benim düşüncem.
http://www.youtube.com/watch?v=BE6X5AX_wN8&feature=related
güç diyordunya al sana güç izle bakalımmm füze füzeeeee :D
al hocam istediğin güç olsun aramızda lafımı olur;:D
http://www.youtube.com/watch?v=FdijTTxWwWk&feature=related
izlemissindir zaten eski bir video.
BİDE 1,4 F yazmış gülücük atıyorrrrr :D

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #110 : Ağustos 25, 2011, 04:51:18 ÖS »
başka bir marka daha eğer hem motorsiklet motorunda  1 numara , otomobilde dünyada kendine sağlam yer etmiş adını üst sıralara taşımış , deniz sporlarında thunderlara motor yapmış , buda yetmemiş , üstüne üstlük birde jet yapmış ( evet evet JET dedim yanlış okumuyorsunuz ) bir marka daha varsa gelsin elini değil ayağını öpelim.
99 yılında litre başına 120 hp alarak ferrarini önüne geçmiş bir marka.

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #111 : Ağustos 25, 2011, 04:53:10 ÖS »
ozaman soruyoruz bizim jetimiz var sizin neyiniz var yoksa siz hala 1,4 122 lik tsi lerlemi uğraşıyorsunuz ? :D

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #112 : Ağustos 25, 2011, 04:54:03 ÖS »
ctr07 isim nedir ? volkan ben.

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #113 : Ağustos 25, 2011, 04:57:53 ÖS »
volkan bence fanatizm ile yaklaşıyorsun olaya biz günümüz durumundan dem vuruyoruz adamlar yarım gaz ile aynı hızlara ulaşan vesiyonlar peşinde yapma allah aşkına !

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #114 : Ağustos 25, 2011, 04:59:46 ÖS »
tamam honda iyidir sorunsuzdur tam bir aile aracıdır güvenlidir fakat artık güç üreten motorlar tatmin ediyor insanları megan ile cruze ile ben kıyaslamak istemiyorum araçlarımızı honda çıtayı yükseltmelidir  olay budur.

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #115 : Ağustos 25, 2011, 05:00:48 ÖS »
belkide haklısınız ama şuan elimizdekinin en iyisi bu napalım yetinicez biraz daha yeni modeller yola çıkmak üzeredirler nasılsa :D

floyd

  • İleti: 327
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #116 : Ağustos 25, 2011, 05:07:42 ÖS »
:) ya zaten linea canavar focus canavar... hatta ben nerdeyse 10 yasinda benzinli megane 2 lt 8 valf olanlarinin bile fd6lari tokatladigini iddia edenlere rastladim. abicim hadi civic cok kotu bi arac olsun gecilsin hepsine de goz var nizam var yani o tipteki bi arac ne gozune guvenecek de gelip hizla viraja girecek! butun fiatlar dokulecek kadar kotu araclar kimse kusura bakmasin da... siz kimseyle kapismayin o aracla caninizi yolda mi buldunuz ya!
abi sen bi megane cıvıc leon konusuna göz atsana adamlar partner le yemiş ler fd6 yı partner max hızı kaç ta zaten 170 e kadar tokatlıyo!!!şaşırdım valla.klavyesi olan konuşuyo..

yeni bi veri varmış gibi ukalalık yapmaya gerek yok aynı konuda ben de vardım ve geyikten sıkıldım! a3 de a3 diyen adamın konusuna da itibarım olmaz videosuna da... ben kullanıp beğenmiyosam tek referans bilgim o olur. ne yani şimdi linea 500 yapsa civic satıp gidip linea mı alacaksın bu mudur? neyi ispatlamaya çalışıyosun tam olarak? kimin hangi konuyu ne maksatla açtığını biliyo musun, yada kimin hangi videoyu hangi koşullarda çektiğinden haberin var mı peki? onu da geçtim ben hiç 220 yapan linea yada partner görmedim? benden yol isteyebilen renault da yok gibi... şimdi hangi durumda senin "klavyene" inanayım ben? bilmem zırtıncı vitesde kafa sokmuş falanca araba... aa hadi o zaman arabaları satıp onu mu alalım diyosunuz ne diyosunuz anlamıyorumki. çıksın iddialı araç sahipleri drag roll denesinler 3-5 kez sonra koysunlar videoyu ortaya ondan sonra diyelim ki şu bileği öpücez şu bileği bükücez... ama o haltı yiyebilen olmadığına göre ben o güne kadar araçların gördüğüm performansına bakarım biraderim, sonuçta şahinle 200 yapıyorum diyen adam da var bu memlekette. ha bu arada o ticarilerin hepsi düşük devirliysen canına okur, hem ağırlıkları az hem güçleri fazla, daha nolsun... ama lineaya da, focusa da, meganea da katılmam... hepsi de var elimin altında, hangi hızda hangisinin ne yapabildiğini biliyorum, kimin neye böbürlendiği de umrumda değil o yüzden... civic 1-2 beden büyük geliyor hepsine... o yüzdendir ki onlar gelip bu forumda bu tip yazılar yazıyor ama biz gidip orada yazmıyoruz, alternatif değil o araba, ister kabul et ister etme
konuyu yeni gördüm üzüldüm açıkçası a3 te a3 demiyorum,honda ies ve vtec2 gayet güzel rakiplerini geçiyorlar,ama otomatik fd6 böyle oldu diyorum.video çekmeme gerek varmı bilmiyorum ben denemedim a3 le hiçbirşeyi,bir kere forumdan hasanla bastık,o da o kadar arkadasımın meganıyla denedi video filan çekmedik nedense cekmiyoruz bilmiyorum :) ,partner dediğiniz gibi kamyonet vs vs haklısınız ama biz denedik öyle oldu,otomatik fd6 iesten filan baya agır mesela.hondayla alıp veremediğim yok,bi kötü niyetimde yok kötüleme vs tarzında ,siz öyle dusunmek istiyorsanız istediğinizi düşünebilirsiniz daha bişey diyemem,ama a3 konusuna gelirsek hondanın fd6 manuel,ies,vtec2,bunların hiçbiriyle 122 tsi geçemezsiniz.bundada cok netim yazılımla 4.vitesin sonuna kadar 4 boy farkeden yazılımlı a3 um ,içinde 5 kişi +18 jantla vtec2 yı zorlanmadan geçiyor,bu ne demek,aracım yazılımsız 16 jantlı halinden yavasken böyle gidiyorsa ,16 jantları takar stockken daha cok geceerim diyorum ve fark bi kaç boy olmaz cünkü o gun 3-4 boyu var gibiydi önden tahminime göre .bana inanmanız lazım cunku hasanla denedik o da beni yalanlamayacaktır.
kusura bakma ama arkadaşım daha düne kadar sen meganın bile hondayı cok rahat gececeğini iddaa ediyordun hemde üstüne basa basa. ama görüyoruzki boyunun ölçüsünü almışsın. Aslında ölçüden ziyade birazda ders alsan cok daha akıllıca olacak. Eğer 122 lik bir tsı la yolun antalya ya düşerse onun dersinide ben vereyim sana. Sonra dersin ya tamam vtec2 geciyor ama 122 lik tsı öyle yabana atılacak bir makina değil epey zorladım der kendini avutursun:) Sana kalırsa sen murat 124 lede gececeksin hondayı. Başkasını bilmem ama senin honda konusunda iyi niyetli olmadığını düşünüyorum. 
anlayamadığın birşey var ,ben OTOMATİK FD6 hondayı,1.6 meganın,0-160 denemelerde her türlü geçeceğini söyledim.vtec2,ies vs geçer eder demedim,iesle kafa kafaya yürümüşler dedim.ies i ben sürdüğümde meganı 1.5 boy farkla geçtim.
boy ölçülük bişey yok tartısmak istemiyorum üslubu senin gibi yaparsam burada cok tartısırız.honda güzel gidiyor,fakat BİZİM DENEDİĞİMİZ OTOMATİK FD6 dediğiniz kadar gitmiyor yada bi sıkıntısı var.vtec2 ve iese masallah.ama tsi dan yavas,diğer gördüğüm 1.6 lardan hızlı araçlar.anlasılmayacak bişey varmı bilmiyorum.hala diretirsen farklı sekilde atar gider tarzında konusmayı sevmem ama kısa ve öz cok iddalıysan kırısırız benzin parasını gelir geçersin bende görmüş olurum,aracımda 18 jant+yazılım+minimum 4 kişi olacak.o hali stock halinden yavas cünkü.neden bu fanatiklik anlamıyorum ben tsi deler geçer söyle böyle demiyorum.1.6 vtec2,ies,fd6 yı 122 tsi geçer diyorum.top speed fd6 yla ne olur bilemem top speedi iyi diyorlar.honda geçerse masallah deyip geçmesini bilirim,bi deneme için 2 teneke için kimseyle atısmam.denediğimiz arabalar ortada,denediğimiz hızlar ortada,sonuc ortada,bunun sonucunda su araba su hızlarda biri birini geçiyor diyorum denemeden konusmuyorum.trafiktede denk getirdiğime göre yorum yapmıyorum.
ayrıca 140 tsi la 122 tsi karıstırmamak lazım ,daha gecen denedik,122 tsi lar ekonomi,twinchargerlar performans üstüne üretilmiş diye düşünüyorum cünkü yazılımlı tsi 145 hp civarında,140 lık tsi ı geçemiyor.twincharger ayrı bi dünya.122 sini filan bilemem ama tjet, 140 tsi a hiçbirşey yapamaz..
ya cok fanatiksiniz yada beni yanlıs anlıyorsunuz baska hiçbir durum yok.
soyle bi denemelerimiz oldu video da cekilmiş.videolar gozukmuyorsa upload ederim.
bravo HGT mk1--bravo TJET--punto TJET---bravo MJET--focus sport ...
bunu google a yazınca bi yerlerden bişeyler cıkması lazım oradaki a3 benim a3 um.yazılım filan yok.
oradaki focus güzel giden amerikan versiyon focus,ilk 3 neysede 4-5 uzun oluyormus focuslarda bunda daha kısaymıs birde st150 versiyon oldugunu soyledı sahıbı ama bilemem tabi.bu focusu ben geçiyorum,focusta k.egzozlu kat iptalli vtec2 yı ayırıp geçiyor.araçların özellikleri;
fiat grande punto tjet-komple egzoz,70 mm downpipe,bmc filtre kiti,160 hp civarlarında deniliyordu fakat 70 lik downpipe fazla gelmıs sonra soktu arkadasım.
fiat bravo sport-1.4 150 hp stock.-kat iptal-k.egzoz 70 mm,filtre.yazılım yoktu o zamanlar.
volvo t4 stock ama azcık sorunluydu.
benim aracımda hiçbişey yoktu 9 bin kmdeydi.
fiat bravo 1.6 mjet,105 hp 290 nm stok-kat iptal 60 mm k.egzoz,filtre,guzel dumanlı bir yazılım.güzel gidiyor.140-150 arası var diyorlar.
videolar çıkmazsa laptopumdan bulabilirsem bende olanları upload ederim.ama ileri geri konusanlarda fanatiklik yapmayıp,umarım özür dilemesini bilirler.benimde bi sıkıntım varsa affola.herkese hayırlı forumlar.mal mülk teneke parçası için hiçbişeye garezim yok.geçen gecer geçilen geçilir,hayat birbirini gecmekten ibaret değil,bu kadar büyümesine gerek yoktu..

kardeşim söylediklerin büyük oranda doğru. ama şu t-jet olayından emin misin? linealar kuş gibi araba. test verilerinde de 0-130 hızlanması 140lık tsi dan daha iyi çıkmış diyorlar. değerlere bakınca yazarım. bizim kuzenler arabaları değiştirerek bir kaç kez denemişler 30 bin kmde 2009 golf tsi (140) 180 civarlarına kadar yetişememiş lineaya. ondan sonra geçmiş..
  birde twincharger vw leri bence iyi anlamak lazım. sonuçta supercharger alt devirlerde güç üretmek için var. performanslı kullanmada zaten devrede olmuyor. işin özü 3500 devir üstü golf gti a ait nispeten normalden daha büyük bir turbo ile normalin biraz üzerinde bar(benimki 1.5 bar,140lığı bilmiyorum)  basan 1.4 lt bir motorla  ile yürüyor bizim araçlar. birde dayanıklı olsun diye sodyum subap mıdır vs . var. onunda performansla direk ilgisi yok heralde...birde arabalarımız hafif değil. bilmiyorum sen ne düşünüyorssun?

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #117 : Ağustos 25, 2011, 05:41:56 ÖS »
hocam tsı 140 kullandım linea kesinlikle yetişemez.özellikle ilk kalkışta komp. sayesinde uzar gider.
ek bilgi olsun sizin 170 lik le 140 lık arasında ecu farkı biri iki küçük fark daha var.mekanik aynıymış.

floyd

  • İleti: 327
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #118 : Ağustos 25, 2011, 05:58:50 ÖS »
hocam tsı 140 kullandım linea kesinlikle yetişemez.özellikle ilk kalkışta komp. sayesinde uzar gider.
ek bilgi olsun sizin 170 lik le 140 lık arasında ecu farkı biri iki küçük fark daha var.mekanik aynıymış.
peki linea kullandınmı??:). geçiyor diyen kişi inanın boş değil. zaten şaka gibi geleccek ama en son denememizde 3.vitese atınca ben zor geçebildim. aracın o zamanki durumundan pek memnun değildim ama kesin de bir şey soyleyemiyuoruum. ilk fırsatta tekrar deneyeceğim. gerçi o manuel ve rolda alt devirde iyi patlatıyor.
 bir de kompresoru gerçekten buyutmeyin. roll da kompresorun zararı bile var denilebilir. çünkü ilk devreye girdiğinde motordan güç bile çalıyor. kompresor bu arabalara performans katmaktan ziyade alt devirlerdeki turbo lag i ortadan kaldırmak için takılmış. ufak turbolu bir araca göre bizim araçlarda daha fazla boşluk var. zaten motor 1.4. E adam ne yapmış ordaki açığı komp. ile kapatmış. ha ilk kalkışta belki biraz faydası olur ama arabalar yurudukten sonra devrede bile olmuyorki zaten..

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #119 : Ağustos 25, 2011, 06:29:27 ÖS »
bir aracın giderini bilmek için kullanmak gerekmez bence.komp. güç çalıyor ama çaldığından fazlasını veriyor bkz;mercedesler.
linea videolardan görüldüğü gibi fd manueli geçen ama fark atan bi makine değil.düz mantık yapalım bura denon un yüklü vtec2 si tsı 140 a 2 boy geçilmiş onun vtec2 si baya dolu ve fd yi rahat geçer benim tahminim.stock fd de linea dan fark yiyen bir makine olmadığına göre tsı en az 3 boy atar.yol uzadıkça araya tır girecektir.benim düşüncem bu yönde keyifli forumlar..
« Son Düzenleme: Ağustos 25, 2011, 06:31:11 ÖS Gönderen: ctr07 »

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #120 : Ağustos 25, 2011, 06:30:57 ÖS »
hocam tsı 140 kullandım linea kesinlikle yetişemez.özellikle ilk kalkışta komp. sayesinde uzar gider.
ek bilgi olsun sizin 170 lik le 140 lık arasında ecu farkı biri iki küçük fark daha var.mekanik aynıymış.
peki linea kullandınmı??:). geçiyor diyen kişi inanın boş değil. zaten şaka gibi geleccek ama en son denememizde 3.vitese atınca ben zor geçebildim. aracın o zamanki durumundan pek memnun değildim ama kesin de bir şey soyleyemiyuoruum. ilk fırsatta tekrar deneyeceğim. gerçi o manuel ve rolda alt devirde iyi patlatıyor.
 bir de kompresoru gerçekten buyutmeyin. roll da kompresorun zararı bile var denilebilir. çünkü ilk devreye girdiğinde motordan güç bile çalıyor. kompresor bu arabalara performans katmaktan ziyade alt devirlerdeki turbo lag i ortadan kaldırmak için takılmış. ufak turbolu bir araca göre bizim araçlarda daha fazla boşluk var. zaten motor 1.4. E adam ne yapmış ordaki açığı komp. ile kapatmış. ha ilk kalkışta belki biraz faydası olur ama arabalar yurudukten sonra devrede bile olmuyorki zaten..
bir aracın giderini bilmek için kullanmak gerekmez bence.komp. güç çalıyor ama çaldığından fazlasını veriyor bkz;mercedesler.
linea videolardan görüldüğü gibi fd manueli geçen ama fark atan bi makine değil.düz mantık yapalım bura denon un yüklü vtec2 si tsı 140 a 2 boy geçilmiş onun vtec2 si baya dolu ve fd yi rahat geçer benim tahminim.stock fd de linea dan fark yiyen bir makine olduğunu göre tsı en az 3 boy atar.yol uzadıkça araya tır girecektir.benim düşüncem bu yönde keyifli forumlar..
tam bunu koyucaktım ctr07 http://www.streetfire.net/video/vtecii-vs-linea-tjet_737817.htm

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #121 : Ağustos 25, 2011, 06:33:46 ÖS »
hsncck26 saolasın.tam üstüne bastın bu video soru işaretini siler sanırım.

NeFeR

  • İleti: 501
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #122 : Ağustos 25, 2011, 06:44:07 ÖS »
Kısada büyük ihtimal linea

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #123 : Ağustos 25, 2011, 06:44:37 ÖS »
linea hafif olabilir fakat punto daha da hafiftir heralde.ben yapılı puntoyu biliyorum,hatta
http://www.streetfire.net/video/grande-punto-tjet-vs-grande-punto-tjet_741027.htm
burada diğerini geçen punto.onu bildiğim için 140 tsi geçer diyorum

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #124 : Ağustos 25, 2011, 06:48:55 ÖS »
ozaman soruyoruz bizim jetimiz var sizin neyiniz var yoksa siz hala 1,4 122 lik tsi lerlemi uğraşıyorsunuz ? :D
ugrasıyoruz işte..