ya zaten linea canavar focus canavar... hatta ben nerdeyse 10 yasinda benzinli megane 2 lt 8 valf olanlarinin bile fd6lari tokatladigini iddia edenlere rastladim. abicim hadi civic cok kotu bi arac olsun gecilsin hepsine de goz var nizam var yani o tipteki bi arac ne gozune guvenecek de gelip hizla viraja girecek! butun fiatlar dokulecek kadar kotu araclar kimse kusura bakmasin da... siz kimseyle kapismayin o aracla caninizi yolda mi buldunuz ya!
abi sen bi megane cıvıc leon konusuna göz atsana adamlar partner le yemiş ler fd6 yı partner max hızı kaç ta zaten 170 e kadar tokatlıyo!!!şaşırdım valla.klavyesi olan konuşuyo..
yeni bi veri varmış gibi ukalalık yapmaya gerek yok aynı konuda ben de vardım ve geyikten sıkıldım! a3 de a3 diyen adamın konusuna da itibarım olmaz videosuna da... ben kullanıp beğenmiyosam tek referans bilgim o olur. ne yani şimdi linea 500 yapsa civic satıp gidip linea mı alacaksın bu mudur? neyi ispatlamaya çalışıyosun tam olarak? kimin hangi konuyu ne maksatla açtığını biliyo musun, yada kimin hangi videoyu hangi koşullarda çektiğinden haberin var mı peki? onu da geçtim ben hiç 220 yapan linea yada partner görmedim? benden yol isteyebilen renault da yok gibi... şimdi hangi durumda senin "klavyene" inanayım ben? bilmem zırtıncı vitesde kafa sokmuş falanca araba... aa hadi o zaman arabaları satıp onu mu alalım diyosunuz ne diyosunuz anlamıyorumki. çıksın iddialı araç sahipleri drag roll denesinler 3-5 kez sonra koysunlar videoyu ortaya ondan sonra diyelim ki şu bileği öpücez şu bileği bükücez... ama o haltı yiyebilen olmadığına göre ben o güne kadar araçların gördüğüm performansına bakarım biraderim, sonuçta şahinle 200 yapıyorum diyen adam da var bu memlekette. ha bu arada o ticarilerin hepsi düşük devirliysen canına okur, hem ağırlıkları az hem güçleri fazla, daha nolsun... ama lineaya da, focusa da, meganea da katılmam... hepsi de var elimin altında, hangi hızda hangisinin ne yapabildiğini biliyorum, kimin neye böbürlendiği de umrumda değil o yüzden... civic 1-2 beden büyük geliyor hepsine... o yüzdendir ki onlar gelip bu forumda bu tip yazılar yazıyor ama biz gidip orada yazmıyoruz, alternatif değil o araba, ister kabul et ister etme
konuyu yeni gördüm üzüldüm açıkçası a3 te a3 demiyorum,honda ies ve vtec2 gayet güzel rakiplerini geçiyorlar,ama otomatik fd6 böyle oldu diyorum.video çekmeme gerek varmı bilmiyorum ben denemedim a3 le hiçbirşeyi,bir kere forumdan hasanla bastık,o da o kadar arkadasımın meganıyla denedi video filan çekmedik nedense cekmiyoruz bilmiyorum
,partner dediğiniz gibi kamyonet vs vs haklısınız ama biz denedik öyle oldu,otomatik fd6 iesten filan baya agır mesela.hondayla alıp veremediğim yok,bi kötü niyetimde yok kötüleme vs tarzında ,siz öyle dusunmek istiyorsanız istediğinizi düşünebilirsiniz daha bişey diyemem,ama a3 konusuna gelirsek hondanın fd6 manuel,ies,vtec2,bunların hiçbiriyle 122 tsi geçemezsiniz.bundada cok netim yazılımla 4.vitesin sonuna kadar 4 boy farkeden yazılımlı a3 um ,içinde 5 kişi +18 jantla vtec2 yı zorlanmadan geçiyor,bu ne demek,aracım yazılımsız 16 jantlı halinden yavasken böyle gidiyorsa ,16 jantları takar stockken daha cok geceerim diyorum ve fark bi kaç boy olmaz cünkü o gun 3-4 boyu var gibiydi önden tahminime göre .bana inanmanız lazım cunku hasanla denedik o da beni yalanlamayacaktır.
kusura bakma ama arkadaşım daha düne kadar sen meganın bile hondayı cok rahat gececeğini iddaa ediyordun hemde üstüne basa basa. ama görüyoruzki boyunun ölçüsünü almışsın. Aslında ölçüden ziyade birazda ders alsan cok daha akıllıca olacak. Eğer 122 lik bir tsı la yolun antalya ya düşerse onun dersinide ben vereyim sana. Sonra dersin ya tamam vtec2 geciyor ama 122 lik tsı öyle yabana atılacak bir makina değil epey zorladım der kendini avutursun:) Sana kalırsa sen murat 124 lede gececeksin hondayı. Başkasını bilmem ama senin honda konusunda iyi niyetli olmadığını düşünüyorum.
anlayamadığın birşey var ,ben OTOMATİK FD6 hondayı,1.6 meganın,0-160 denemelerde her türlü geçeceğini söyledim.vtec2,ies vs geçer eder demedim,iesle kafa kafaya yürümüşler dedim.ies i ben sürdüğümde meganı 1.5 boy farkla geçtim.
boy ölçülük bişey yok tartısmak istemiyorum üslubu senin gibi yaparsam burada cok tartısırız.honda güzel gidiyor,fakat BİZİM DENEDİĞİMİZ OTOMATİK FD6 dediğiniz kadar gitmiyor yada bi sıkıntısı var.vtec2 ve iese masallah.ama tsi dan yavas,diğer gördüğüm 1.6 lardan hızlı araçlar.anlasılmayacak bişey varmı bilmiyorum.hala diretirsen farklı sekilde atar gider tarzında konusmayı sevmem ama kısa ve öz cok iddalıysan kırısırız benzin parasını gelir geçersin bende görmüş olurum,aracımda 18 jant+yazılım+minimum 4 kişi olacak.o hali stock halinden yavas cünkü.neden bu fanatiklik anlamıyorum ben tsi deler geçer söyle böyle demiyorum.1.6 vtec2,ies,fd6 yı 122 tsi geçer diyorum.top speed fd6 yla ne olur bilemem top speedi iyi diyorlar.honda geçerse masallah deyip geçmesini bilirim,bi deneme için 2 teneke için kimseyle atısmam.denediğimiz arabalar ortada,denediğimiz hızlar ortada,sonuc ortada,bunun sonucunda su araba su hızlarda biri birini geçiyor diyorum denemeden konusmuyorum.trafiktede denk getirdiğime göre yorum yapmıyorum.
ayrıca 140 tsi la 122 tsi karıstırmamak lazım ,daha gecen denedik,122 tsi lar ekonomi,twinchargerlar performans üstüne üretilmiş diye düşünüyorum cünkü yazılımlı tsi 145 hp civarında,140 lık tsi ı geçemiyor.twincharger ayrı bi dünya.122 sini filan bilemem ama tjet, 140 tsi a hiçbirşey yapamaz..
ya cok fanatiksiniz yada beni yanlıs anlıyorsunuz baska hiçbir durum yok.
soyle bi denemelerimiz oldu video da cekilmiş.videolar gozukmuyorsa upload ederim.
bravo HGT mk1--bravo TJET--punto TJET---bravo MJET--focus sport ...
bunu google a yazınca bi yerlerden bişeyler cıkması lazım oradaki a3 benim a3 um.yazılım filan yok.
oradaki focus güzel giden amerikan versiyon focus,ilk 3 neysede 4-5 uzun oluyormus focuslarda bunda daha kısaymıs birde st150 versiyon oldugunu soyledı sahıbı ama bilemem tabi.bu focusu ben geçiyorum,focusta k.egzozlu kat iptalli vtec2 yı ayırıp geçiyor.araçların özellikleri;
fiat grande punto tjet-komple egzoz,70 mm downpipe,bmc filtre kiti,160 hp civarlarında deniliyordu fakat 70 lik downpipe fazla gelmıs sonra soktu arkadasım.
fiat bravo sport-1.4 150 hp stock.-kat iptal-k.egzoz 70 mm,filtre.yazılım yoktu o zamanlar.
volvo t4 stock ama azcık sorunluydu.
benim aracımda hiçbişey yoktu 9 bin kmdeydi.
fiat bravo 1.6 mjet,105 hp 290 nm stok-kat iptal 60 mm k.egzoz,filtre,guzel dumanlı bir yazılım.güzel gidiyor.140-150 arası var diyorlar.
videolar çıkmazsa laptopumdan bulabilirsem bende olanları upload ederim.ama ileri geri konusanlarda fanatiklik yapmayıp,umarım özür dilemesini bilirler.benimde bi sıkıntım varsa affola.herkese hayırlı forumlar.mal mülk teneke parçası için hiçbişeye garezim yok.geçen gecer geçilen geçilir,hayat birbirini gecmekten ibaret değil,bu kadar büyümesine gerek yoktu..