Gönderen Konu: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6  (Okunma sayısı 76177 defa)

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #75 : Ağustos 21, 2011, 08:17:12 ÖÖ »
partner mi? o koca kasa kamyonet partner :D 170'e kadar fd6'yı geçiyor mu ? hemde o dizel? çevremde kimsede partner yok.. ama denk gelirse denerim geçilirsem Allah'a büyük konuşmim ama ehliyeti çerçeveletip duvara asarım :D
diğer konudaki arkadaşın tezisiydi bu.



floyd

  • İleti: 327
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #76 : Ağustos 21, 2011, 01:46:17 ÖS »
tekrar diyotum t-jet tsı geçen bir makina kaldıki fd yi de geçecektir.çok çok uzun bir yol olursa 200+ belki fd o da zor bi ihtimal ama top speed de geçerse geçer daha öncesini ummayınnn...
fanatiklik yapmayılım güzel bir ünite dir t-jet.
katılıyorum ancak çok uzun yolda top speed de nasıl geceçek onu anlamadım. sonuçta araçların son suratleri belli. ama motor şişer filan diyorsanız zaten o süratlerde devir cok yuksek değil ve  soğutmada heralde yeterlidir. ama emin de konuşmayayım..

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #77 : Ağustos 21, 2011, 01:49:48 ÖS »
yok kesin geçer demiyorum zaten geçerse top speed de geçer..

floyd

  • İleti: 327
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #78 : Ağustos 24, 2011, 01:26:15 ÖÖ »
http://www.youtube.com/watch?v=-91tDwSOnIY&NR=1


çok iyi ya... walla kaç gündür anlatmaya çalışıyoruz... arkadaşlar belli, 2.vites de denemişler, fd6 ufak ufak ayırmış... dişli oranları, jant lastik ebadı, tork, devir farklı tabii ki...

Ama bu videoo kaç zamandır boş muhabbet döndüren arkadaşların dikkatine gelsin... Ahanda TR de çekilmiş.... ve son saniyelerdeki diyalog şahane...


Sal çocuğu gitsin . . .

180 ! ! ! . . .

Ve araçta en az 3 kişiler...


İşte bunu anlatmaya çalıştık... Anlayan tüm dostlara selam olsun, anlamayanlar da lütfen dikkatli izlesin...
videodaki lineada 2, hondada 1 kişi varmış. linea lpgli imişş, heralde motoru hafiften törpülemiştir..,
bu arada t-jetle 140 lık golf tsi denemişler 180-190 a kadar t-jet önde kalmış, sonra gecebilmiş tsi. hatta şoförleri değiştirip
bile denemişler bişi değişmemişş

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #79 : Ağustos 24, 2011, 04:18:11 ÖÖ »
sal çocuğu gitsin diyor :))

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #80 : Ağustos 24, 2011, 08:16:59 ÖÖ »
ne jetmiş be kardeşim :) multijet turbojet falan yakında tenekejet çıkarsa şaşırmam. videodaki iyi yürümüş gerçekten.

kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #81 : Ağustos 24, 2011, 10:57:43 ÖÖ »
sal çocuğu gitsin diyor :))

salmış zaten....

salmasa ne yapacak fd6 geliyor arkadan... :)))


TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #82 : Ağustos 24, 2011, 11:17:05 ÖÖ »
sal çocuğu gitsin diyor :))

salmış zaten....

salmasa ne yapacak fd6 geliyor arkadan... :)))




ohooo onca zaman takip et son hıza gelirken geç :)) ben kabul etmiyorum bu geçişi baştan sona kadar plaka kaybetmeden kapışmadan saymıyorum o nu , ayrıca ilk yokuşta yine geçmeye çalışacak fd6 çünkü tork düzde iyide yokuşu görünce turbonun farkı çıkar ortaya

ama şu yönden bakacak olursak honda herdaim yakışıklı ve güvenli,hastasıyız dedeeeeeeee :))

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #83 : Ağustos 24, 2011, 07:27:57 ÖS »
:) ya zaten linea canavar focus canavar... hatta ben nerdeyse 10 yasinda benzinli megane 2 lt 8 valf olanlarinin bile fd6lari tokatladigini iddia edenlere rastladim. abicim hadi civic cok kotu bi arac olsun gecilsin hepsine de goz var nizam var yani o tipteki bi arac ne gozune guvenecek de gelip hizla viraja girecek! butun fiatlar dokulecek kadar kotu araclar kimse kusura bakmasin da... siz kimseyle kapismayin o aracla caninizi yolda mi buldunuz ya!
abi sen bi megane cıvıc leon konusuna göz atsana adamlar partner le yemiş ler fd6 yı partner max hızı kaç ta zaten 170 e kadar tokatlıyo!!!şaşırdım valla.klavyesi olan konuşuyo..

yeni bi veri varmış gibi ukalalık yapmaya gerek yok aynı konuda ben de vardım ve geyikten sıkıldım! a3 de a3 diyen adamın konusuna da itibarım olmaz videosuna da... ben kullanıp beğenmiyosam tek referans bilgim o olur. ne yani şimdi linea 500 yapsa civic satıp gidip linea mı alacaksın bu mudur? neyi ispatlamaya çalışıyosun tam olarak? kimin hangi konuyu ne maksatla açtığını biliyo musun, yada kimin hangi videoyu hangi koşullarda çektiğinden haberin var mı peki? onu da geçtim ben hiç 220 yapan linea yada partner görmedim? benden yol isteyebilen renault da yok gibi... şimdi hangi durumda senin "klavyene" inanayım ben? bilmem zırtıncı vitesde kafa sokmuş falanca araba... aa hadi o zaman arabaları satıp onu mu alalım diyosunuz ne diyosunuz anlamıyorumki. çıksın iddialı araç sahipleri drag roll denesinler 3-5 kez sonra koysunlar videoyu ortaya ondan sonra diyelim ki şu bileği öpücez şu bileği bükücez... ama o haltı yiyebilen olmadığına göre ben o güne kadar araçların gördüğüm performansına bakarım biraderim, sonuçta şahinle 200 yapıyorum diyen adam da var bu memlekette. ha bu arada o ticarilerin hepsi düşük devirliysen canına okur, hem ağırlıkları az hem güçleri fazla, daha nolsun... ama lineaya da, focusa da, meganea da katılmam... hepsi de var elimin altında, hangi hızda hangisinin ne yapabildiğini biliyorum, kimin neye böbürlendiği de umrumda değil o yüzden... civic 1-2 beden büyük geliyor hepsine... o yüzdendir ki onlar gelip bu forumda bu tip yazılar yazıyor ama biz gidip orada yazmıyoruz, alternatif değil o araba, ister kabul et ister etme
konuyu yeni gördüm üzüldüm açıkçası a3 te a3 demiyorum,honda ies ve vtec2 gayet güzel rakiplerini geçiyorlar,ama otomatik fd6 böyle oldu diyorum.video çekmeme gerek varmı bilmiyorum ben denemedim a3 le hiçbirşeyi,bir kere forumdan hasanla bastık,o da o kadar arkadasımın meganıyla denedi video filan çekmedik nedense cekmiyoruz bilmiyorum :) ,partner dediğiniz gibi kamyonet vs vs haklısınız ama biz denedik öyle oldu,otomatik fd6 iesten filan baya agır mesela.hondayla alıp veremediğim yok,bi kötü niyetimde yok kötüleme vs tarzında ,siz öyle dusunmek istiyorsanız istediğinizi düşünebilirsiniz daha bişey diyemem,ama a3 konusuna gelirsek hondanın fd6 manuel,ies,vtec2,bunların hiçbiriyle 122 tsi geçemezsiniz.bundada cok netim yazılımla 4.vitesin sonuna kadar 4 boy farkeden yazılımlı a3 um ,içinde 5 kişi +18 jantla vtec2 yı zorlanmadan geçiyor,bu ne demek,aracım yazılımsız 16 jantlı halinden yavasken böyle gidiyorsa ,16 jantları takar stockken daha cok geceerim diyorum ve fark bi kaç boy olmaz cünkü o gun 3-4 boyu var gibiydi önden tahminime göre .bana inanmanız lazım cunku hasanla denedik o da beni yalanlamayacaktır.

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #84 : Ağustos 24, 2011, 07:58:26 ÖS »
onur s üzülme arkadaşım haklısın yorumlar biraz sert yazıldı.k.bakma..

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #85 : Ağustos 24, 2011, 08:07:53 ÖS »
fıat linea 120 hp 206 tork  fd6 yı sizce alırmı katılım yapsalar 0-100 9,2 sn yazıor ama
çok komik yaaaa öldüm abi gülmekten. beni tjet linea geçsin bu arabayı f.s.m. köprüsünde cayır cayır yakarım usta. okadar.

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #86 : Ağustos 24, 2011, 08:11:50 ÖS »
:) ya zaten linea canavar focus canavar... hatta ben nerdeyse 10 yasinda benzinli megane 2 lt 8 valf olanlarinin bile fd6lari tokatladigini iddia edenlere rastladim. abicim hadi civic cok kotu bi arac olsun gecilsin hepsine de goz var nizam var yani o tipteki bi arac ne gozune guvenecek de gelip hizla viraja girecek! butun fiatlar dokulecek kadar kotu araclar kimse kusura bakmasin da... siz kimseyle kapismayin o aracla caninizi yolda mi buldunuz ya!
abi sen bi megane cıvıc leon konusuna göz atsana adamlar partner le yemiş ler fd6 yı partner max hızı kaç ta zaten 170 e kadar tokatlıyo!!!şaşırdım valla.klavyesi olan konuşuyo..

yeni bi veri varmış gibi ukalalık yapmaya gerek yok aynı konuda ben de vardım ve geyikten sıkıldım! a3 de a3 diyen adamın konusuna da itibarım olmaz videosuna da... ben kullanıp beğenmiyosam tek referans bilgim o olur. ne yani şimdi linea 500 yapsa civic satıp gidip linea mı alacaksın bu mudur? neyi ispatlamaya çalışıyosun tam olarak? kimin hangi konuyu ne maksatla açtığını biliyo musun, yada kimin hangi videoyu hangi koşullarda çektiğinden haberin var mı peki? onu da geçtim ben hiç 220 yapan linea yada partner görmedim? benden yol isteyebilen renault da yok gibi... şimdi hangi durumda senin "klavyene" inanayım ben? bilmem zırtıncı vitesde kafa sokmuş falanca araba... aa hadi o zaman arabaları satıp onu mu alalım diyosunuz ne diyosunuz anlamıyorumki. çıksın iddialı araç sahipleri drag roll denesinler 3-5 kez sonra koysunlar videoyu ortaya ondan sonra diyelim ki şu bileği öpücez şu bileği bükücez... ama o haltı yiyebilen olmadığına göre ben o güne kadar araçların gördüğüm performansına bakarım biraderim, sonuçta şahinle 200 yapıyorum diyen adam da var bu memlekette. ha bu arada o ticarilerin hepsi düşük devirliysen canına okur, hem ağırlıkları az hem güçleri fazla, daha nolsun... ama lineaya da, focusa da, meganea da katılmam... hepsi de var elimin altında, hangi hızda hangisinin ne yapabildiğini biliyorum, kimin neye böbürlendiği de umrumda değil o yüzden... civic 1-2 beden büyük geliyor hepsine... o yüzdendir ki onlar gelip bu forumda bu tip yazılar yazıyor ama biz gidip orada yazmıyoruz, alternatif değil o araba, ister kabul et ister etme
gelsin benide yesin bakalım partnerle benim 2011 civici üstüne yapayım onun.

floyd

  • İleti: 327
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #87 : Ağustos 25, 2011, 12:38:50 ÖÖ »
:) ya zaten linea canavar focus canavar... hatta ben nerdeyse 10 yasinda benzinli megane 2 lt 8 valf olanlarinin bile fd6lari tokatladigini iddia edenlere rastladim. abicim hadi civic cok kotu bi arac olsun gecilsin hepsine de goz var nizam var yani o tipteki bi arac ne gozune guvenecek de gelip hizla viraja girecek! butun fiatlar dokulecek kadar kotu araclar kimse kusura bakmasin da... siz kimseyle kapismayin o aracla caninizi yolda mi buldunuz ya!
abi sen bi megane cıvıc leon konusuna göz atsana adamlar partner le yemiş ler fd6 yı partner max hızı kaç ta zaten 170 e kadar tokatlıyo!!!şaşırdım valla.klavyesi olan konuşuyo..

yeni bi veri varmış gibi ukalalık yapmaya gerek yok aynı konuda ben de vardım ve geyikten sıkıldım! a3 de a3 diyen adamın konusuna da itibarım olmaz videosuna da... ben kullanıp beğenmiyosam tek referans bilgim o olur. ne yani şimdi linea 500 yapsa civic satıp gidip linea mı alacaksın bu mudur? neyi ispatlamaya çalışıyosun tam olarak? kimin hangi konuyu ne maksatla açtığını biliyo musun, yada kimin hangi videoyu hangi koşullarda çektiğinden haberin var mı peki? onu da geçtim ben hiç 220 yapan linea yada partner görmedim? benden yol isteyebilen renault da yok gibi... şimdi hangi durumda senin "klavyene" inanayım ben? bilmem zırtıncı vitesde kafa sokmuş falanca araba... aa hadi o zaman arabaları satıp onu mu alalım diyosunuz ne diyosunuz anlamıyorumki. çıksın iddialı araç sahipleri drag roll denesinler 3-5 kez sonra koysunlar videoyu ortaya ondan sonra diyelim ki şu bileği öpücez şu bileği bükücez... ama o haltı yiyebilen olmadığına göre ben o güne kadar araçların gördüğüm performansına bakarım biraderim, sonuçta şahinle 200 yapıyorum diyen adam da var bu memlekette. ha bu arada o ticarilerin hepsi düşük devirliysen canına okur, hem ağırlıkları az hem güçleri fazla, daha nolsun... ama lineaya da, focusa da, meganea da katılmam... hepsi de var elimin altında, hangi hızda hangisinin ne yapabildiğini biliyorum, kimin neye böbürlendiği de umrumda değil o yüzden... civic 1-2 beden büyük geliyor hepsine... o yüzdendir ki onlar gelip bu forumda bu tip yazılar yazıyor ama biz gidip orada yazmıyoruz, alternatif değil o araba, ister kabul et ister etme
konuyu yeni gördüm üzüldüm açıkçası a3 te a3 demiyorum,honda ies ve vtec2 gayet güzel rakiplerini geçiyorlar,ama otomatik fd6 böyle oldu diyorum.video çekmeme gerek varmı bilmiyorum ben denemedim a3 le hiçbirşeyi,bir kere forumdan hasanla bastık,o da o kadar arkadasımın meganıyla denedi video filan çekmedik nedense cekmiyoruz bilmiyorum :) ,partner dediğiniz gibi kamyonet vs vs haklısınız ama biz denedik öyle oldu,otomatik fd6 iesten filan baya agır mesela.hondayla alıp veremediğim yok,bi kötü niyetimde yok kötüleme vs tarzında ,siz öyle dusunmek istiyorsanız istediğinizi düşünebilirsiniz daha bişey diyemem,ama a3 konusuna gelirsek hondanın fd6 manuel,ies,vtec2,bunların hiçbiriyle 122 tsi geçemezsiniz.bundada cok netim yazılımla 4.vitesin sonuna kadar 4 boy farkeden yazılımlı a3 um ,içinde 5 kişi +18 jantla vtec2 yı zorlanmadan geçiyor,bu ne demek,aracım yazılımsız 16 jantlı halinden yavasken böyle gidiyorsa ,16 jantları takar stockken daha cok geceerim diyorum ve fark bi kaç boy olmaz cünkü o gun 3-4 boyu var gibiydi önden tahminime göre .bana inanmanız lazım cunku hasanla denedik o da beni yalanlamayacaktır.
t-jet 122 ve 140 lık tsi lara karşı ne yapar?. değerlerini bilmiyorum ama sanırım 0-130 hızlanmada t-jet tsi 140 dan daha iyiymiş diyorlar. testlerde de 140lık tsi 9.4 sn çıkmış. yorumun nedir?tşk..

galantus

  • İleti: 822
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #88 : Ağustos 25, 2011, 08:02:47 ÖÖ »
:) ya zaten linea canavar focus canavar... hatta ben nerdeyse 10 yasinda benzinli megane 2 lt 8 valf olanlarinin bile fd6lari tokatladigini iddia edenlere rastladim. abicim hadi civic cok kotu bi arac olsun gecilsin hepsine de goz var nizam var yani o tipteki bi arac ne gozune guvenecek de gelip hizla viraja girecek! butun fiatlar dokulecek kadar kotu araclar kimse kusura bakmasin da... siz kimseyle kapismayin o aracla caninizi yolda mi buldunuz ya!
abi sen bi megane cıvıc leon konusuna göz atsana adamlar partner le yemiş ler fd6 yı partner max hızı kaç ta zaten 170 e kadar tokatlıyo!!!şaşırdım valla.klavyesi olan konuşuyo..

yeni bi veri varmış gibi ukalalık yapmaya gerek yok aynı konuda ben de vardım ve geyikten sıkıldım! a3 de a3 diyen adamın konusuna da itibarım olmaz videosuna da... ben kullanıp beğenmiyosam tek referans bilgim o olur. ne yani şimdi linea 500 yapsa civic satıp gidip linea mı alacaksın bu mudur? neyi ispatlamaya çalışıyosun tam olarak? kimin hangi konuyu ne maksatla açtığını biliyo musun, yada kimin hangi videoyu hangi koşullarda çektiğinden haberin var mı peki? onu da geçtim ben hiç 220 yapan linea yada partner görmedim? benden yol isteyebilen renault da yok gibi... şimdi hangi durumda senin "klavyene" inanayım ben? bilmem zırtıncı vitesde kafa sokmuş falanca araba... aa hadi o zaman arabaları satıp onu mu alalım diyosunuz ne diyosunuz anlamıyorumki. çıksın iddialı araç sahipleri drag roll denesinler 3-5 kez sonra koysunlar videoyu ortaya ondan sonra diyelim ki şu bileği öpücez şu bileği bükücez... ama o haltı yiyebilen olmadığına göre ben o güne kadar araçların gördüğüm performansına bakarım biraderim, sonuçta şahinle 200 yapıyorum diyen adam da var bu memlekette. ha bu arada o ticarilerin hepsi düşük devirliysen canına okur, hem ağırlıkları az hem güçleri fazla, daha nolsun... ama lineaya da, focusa da, meganea da katılmam... hepsi de var elimin altında, hangi hızda hangisinin ne yapabildiğini biliyorum, kimin neye böbürlendiği de umrumda değil o yüzden... civic 1-2 beden büyük geliyor hepsine... o yüzdendir ki onlar gelip bu forumda bu tip yazılar yazıyor ama biz gidip orada yazmıyoruz, alternatif değil o araba, ister kabul et ister etme
konuyu yeni gördüm üzüldüm açıkçası a3 te a3 demiyorum,honda ies ve vtec2 gayet güzel rakiplerini geçiyorlar,ama otomatik fd6 böyle oldu diyorum.video çekmeme gerek varmı bilmiyorum ben denemedim a3 le hiçbirşeyi,bir kere forumdan hasanla bastık,o da o kadar arkadasımın meganıyla denedi video filan çekmedik nedense cekmiyoruz bilmiyorum :) ,partner dediğiniz gibi kamyonet vs vs haklısınız ama biz denedik öyle oldu,otomatik fd6 iesten filan baya agır mesela.hondayla alıp veremediğim yok,bi kötü niyetimde yok kötüleme vs tarzında ,siz öyle dusunmek istiyorsanız istediğinizi düşünebilirsiniz daha bişey diyemem,ama a3 konusuna gelirsek hondanın fd6 manuel,ies,vtec2,bunların hiçbiriyle 122 tsi geçemezsiniz.bundada cok netim yazılımla 4.vitesin sonuna kadar 4 boy farkeden yazılımlı a3 um ,içinde 5 kişi +18 jantla vtec2 yı zorlanmadan geçiyor,bu ne demek,aracım yazılımsız 16 jantlı halinden yavasken böyle gidiyorsa ,16 jantları takar stockken daha cok geceerim diyorum ve fark bi kaç boy olmaz cünkü o gun 3-4 boyu var gibiydi önden tahminime göre .bana inanmanız lazım cunku hasanla denedik o da beni yalanlamayacaktır.
kusura bakma ama arkadaşım daha düne kadar sen meganın bile hondayı cok rahat gececeğini iddaa ediyordun hemde üstüne basa basa. ama görüyoruzki boyunun ölçüsünü almışsın. Aslında ölçüden ziyade birazda ders alsan cok daha akıllıca olacak. Eğer 122 lik bir tsı la yolun antalya ya düşerse onun dersinide ben vereyim sana. Sonra dersin ya tamam vtec2 geciyor ama 122 lik tsı öyle yabana atılacak bir makina değil epey zorladım der kendini avutursun:) Sana kalırsa sen murat 124 lede gececeksin hondayı. Başkasını bilmem ama senin honda konusunda iyi niyetli olmadığını düşünüyorum. 

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #89 : Ağustos 25, 2011, 08:45:45 ÖÖ »
bir honda aşığı olarak beni üzen konu şu arkadaşlar

diğer markaların birçok varyasyonları varken honda bizleri standart motor seçeneği üzerinde mecbur tutmaya mahkum kılıyor

hondanın Tr. de satılan en hızlı versiyoru tayyar amcalar ve birde ilker arkadaşımızın 1.8 hb aracı bunun ötesinde eskilere gittiğimizde vti ve si örnekleri karşımıza çıkıyor ki hala onlarla birşeyler yapma çabamız bile çok üzücü...

subaru -mitsubishi  inanılmaz araçlar yapıyorlar

renault grubunun rs serileri var dizelleri bile chiplediğinizde ucuz bir maliyetle yeterli güçlere ulaşıyorlar

seatların cupraları var tdi cr leri var 1.8 t leri var 1.2,1.4 t versiyonlar

opel 1.6 motora turbo koydu araç 180 hp 1.4 motor o na keza 140 hp

beğenmediğimiz kamyonet dediğimiz peugeot'lar kimse kusura bakmasın ama ciddi anlamda seri araçlar 1.6 110 hp hdi. benzinli araçlarına bile vti motor koydu 160 hp en düşüğü

Wv Grubu zaten almış başını gidiyor ...

fiat grıbu bile t-jet motorlara geçebiliyor ve bu başlangıç olarak düşünüldüğünde ilerleyen zamanlarda gelebilecek versiyonları düşünün

skoda çarpık bacak diye hayatımıza giren bir araçtı şimdi bacakları birbirine çarpmadan koşarcasına gidiyorlar önümüzden 

ford arabaları dizel motorlarda harikalar yaratmaya devam ediyor


yani diyecem o dur ki örnekler çoğaltılabilir .Objektif olarak  bakıldığında hak vermemek elde değildir.honda kusursuz motor seçeneğinin üzerine birtakım yüklemeler yapmalıdır yoksa bizler herdaim o kusursuz motorlarla oynamak zorunda kalıp sıkıntılar yaşamaktayız .değilse bahsi geçen arabaları boy boy ayırıyoruz diye tabir ettiğimiz katılımlarımız olamıyor .Önce gözümüze kestiriyoruz ama arabaya yaklaşıp acaba arka sağında ne yazıyor tsi-tdi-fr-vs.. yazıları bize önem arzediyor hafif modlamalarda bile acaba bu araba sıradan bir versiyon mu yoksa özel bir serimi diye çekincede kalmak hiçte iyi değil.

bunlar benim nacizane düşüncelerim ama katılırsınız ama katılmazsınız ,

saygılar.









canguder

  • İleti: 3873
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #90 : Ağustos 25, 2011, 09:47:12 ÖÖ »
honda nedense türkiyeye yatırım yapmaktan çekiniyor , amerikada o kadar çok motor seçeneği varki şaşırırsınız. honda amerikada daha çok satıldığı için doğal olarak yatırımı o bölgeye yapıyorlar. bizdeki vergi sorunu nedeniyle 1.6 1.8 2.0 gibi motorları getirebiliyorlar. şirketler kendi çıkarlarını düşünüyor bizi değil :)

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #91 : Ağustos 25, 2011, 11:39:48 ÖÖ »
bir honda aşığı olarak beni üzen konu şu arkadaşlar

diğer markaların birçok varyasyonları varken honda bizleri standart motor seçeneği üzerinde mecbur tutmaya mahkum kılıyor

hondanın Tr. de satılan en hızlı versiyoru tayyar amcalar ve birde ilker arkadaşımızın 1.8 hb aracı bunun ötesinde eskilere gittiğimizde vti ve si örnekleri karşımıza çıkıyor ki hala onlarla birşeyler yapma çabamız bile çok üzücü...

subaru -mitsubishi  inanılmaz araçlar yapıyorlar

renault grubunun rs serileri var dizelleri bile chiplediğinizde ucuz bir maliyetle yeterli güçlere ulaşıyorlar

seatların cupraları var tdi cr leri var 1.8 t leri var 1.2,1.4 t versiyonlar

opel 1.6 motora turbo koydu araç 180 hp 1.4 motor o na keza 140 hp

beğenmediğimiz kamyonet dediğimiz peugeot'lar kimse kusura bakmasın ama ciddi anlamda seri araçlar 1.6 110 hp hdi. benzinli araçlarına bile vti motor koydu 160 hp en düşüğü

Wv Grubu zaten almış başını gidiyor ...

fiat grıbu bile t-jet motorlara geçebiliyor ve bu başlangıç olarak düşünüldüğünde ilerleyen zamanlarda gelebilecek versiyonları düşünün

skoda çarpık bacak diye hayatımıza giren bir araçtı şimdi bacakları birbirine çarpmadan koşarcasına gidiyorlar önümüzden 

ford arabaları dizel motorlarda harikalar yaratmaya devam ediyor


yani diyecem o dur ki örnekler çoğaltılabilir .Objektif olarak  bakıldığında hak vermemek elde değildir.honda kusursuz motor seçeneğinin üzerine birtakım yüklemeler yapmalıdır yoksa bizler herdaim o kusursuz motorlarla oynamak zorunda kalıp sıkıntılar yaşamaktayız .değilse bahsi geçen arabaları boy boy ayırıyoruz diye tabir ettiğimiz katılımlarımız olamıyor .Önce gözümüze kestiriyoruz ama arabaya yaklaşıp acaba arka sağında ne yazıyor tsi-tdi-fr-vs.. yazıları bize önem arzediyor hafif modlamalarda bile acaba bu araba sıradan bir versiyon mu yoksa özel bir serimi diye çekincede kalmak hiçte iyi değil.

bunlar benim nacizane düşüncelerim ama katılırsınız ama katılmazsınız ,

saygılar.









atmosferik motorlar arasında bence en iyilerinden olan V-Tec ler bu bahsettiğiniz motorların çoğuna zaten kafa tutabiliyor. tabi Gidip 200 beygirlik araçlara bulaşmadığınız sürece. Şunu unutmayınki honca civic bir aile aracıdır. bizler spor görünüşüne aldanarak camları karartıp,kaportayı parlatıp, lastik jant yapıp, 1-2 de sticer yapıştırınca Allahhhhhh tutmayın sakın herkezi geçeriz sanıyoruz. Bir aile aracından beklenenden daha fazlasını ben herzaman buldum civicte. ( yol tutuşu , performans, şekil, fors ne ararsanız yakıt hariç :D )
Eğer motor gücünden kasıtsa yazdıklarınız 1,4 civic hecback, 1,6 civic sedan, 1,8 civic hecback , 2.0 typer daha ne olsun abi adam daha ne getirecek. türkiyedeki vergiler malum abi gerçekten çok yüksek adamlar ne yapsınlar ? bence genede motor seçimi yeterli diye düşünüyorum.
Tekrar tekrar söylemek istiyorum arkadaşlar honca civic sedan 4 kapılı bir aile aracıdır. beklenenlerin üstündedir. 2006-2007 yılından beri motorunda hiç bir değişim olmadığı halde 2012 modellerin çıktığı günümüzde hala sınıfındaki ve kendi gücündeki tüm arabaları tokatlamaktadır.
UNUTMAYIN RAKİBİNİZ JAPONSA BİR KEZ DAHA DÜŞÜNMELİSİNİZ. bu cümleyi çok seviyorum. yANLIŞIM VARSA AFFOLA. iyi sürüşler .
« Son Düzenleme: Ağustos 25, 2011, 11:41:41 ÖÖ Gönderen: volkan_sahin »

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #92 : Ağustos 25, 2011, 12:02:17 ÖS »
honda nedense türkiyeye yatırım yapmaktan çekiniyor , amerikada o kadar çok motor seçeneği varki şaşırırsınız. honda amerikada daha çok satıldığı için doğal olarak yatırımı o bölgeye yapıyorlar. bizdeki vergi sorunu nedeniyle 1.6 1.8 2.0 gibi motorları getirebiliyorlar. şirketler kendi çıkarlarını düşünüyor bizi değil :)
adamlar haklı diyorlarki şimdi Tr'ye götürcez 2.0 motor vergi yüzünden kimse almicak.. onu geçtim burdaki benzin fiyatlarına göz atsalar zaten o bile yeter ;) :)

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #93 : Ağustos 25, 2011, 12:26:17 ÖS »
honda nedense türkiyeye yatırım yapmaktan çekiniyor , amerikada o kadar çok motor seçeneği varki şaşırırsınız. honda amerikada daha çok satıldığı için doğal olarak yatırımı o bölgeye yapıyorlar. bizdeki vergi sorunu nedeniyle 1.6 1.8 2.0 gibi motorları getirebiliyorlar. şirketler kendi çıkarlarını düşünüyor bizi değil :)
adamlar haklı diyorlarki şimdi Tr'ye götürcez 2.0 motor vergi yüzünden kimse almicak.. onu geçtim burdaki benzin fiyatlarına göz atsalar zaten o bile yeter ;) :)
TURQAZ arkadaş çok güzel örnek vermiş en bastinden 122 lik 1.4 tsi bi çip yapsa el sallarız napcaz. bende hondaya biniyorum  çevremde yakalayıp geçemediğim araç yok çünkü çevremde turbolu araç yok .

mesela sen demişsn 2.0 motor vergi vs.. e bu 1.4 tubolu motorunn vergisi daha ucuz nasıl olcak bu iş ? ki bence ş.içinde 122 lik tsi yeni kasa civicle aynı benzıni yakıyordur
« Son Düzenleme: Ağustos 25, 2011, 12:27:40 ÖS Gönderen: hsncck26 »

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #94 : Ağustos 25, 2011, 12:40:17 ÖS »
honda nedense türkiyeye yatırım yapmaktan çekiniyor , amerikada o kadar çok motor seçeneği varki şaşırırsınız. honda amerikada daha çok satıldığı için doğal olarak yatırımı o bölgeye yapıyorlar. bizdeki vergi sorunu nedeniyle 1.6 1.8 2.0 gibi motorları getirebiliyorlar. şirketler kendi çıkarlarını düşünüyor bizi değil :)
adamlar haklı diyorlarki şimdi Tr'ye götürcez 2.0 motor vergi yüzünden kimse almicak.. onu geçtim burdaki benzin fiyatlarına göz atsalar zaten o bile yeter ;) :)
TURQAZ arkadaş çok güzel örnek vermiş en bastinden 122 lik 1.4 tsi bi çip yapsa el sallarız napcaz. bende hondaya biniyorum  çevremde yakalayıp geçemediğim araç yok çünkü çevremde turbolu araç yok .

mesela sen demişsn 2.0 motor vergi vs.. e bu 1.4 tubolu motorunn vergisi daha ucuz nasıl olcak bu iş ? ki bence ş.içinde 122 lik tsi yeni kasa civicle aynı benzıni yakıyordur
Hasan kardeşim ben sadece 2.0 motor seçeneği için yazdım o yorumu.. vergi vs. :)

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #95 : Ağustos 25, 2011, 12:43:45 ÖS »
honda nedense türkiyeye yatırım yapmaktan çekiniyor , amerikada o kadar çok motor seçeneği varki şaşırırsınız. honda amerikada daha çok satıldığı için doğal olarak yatırımı o bölgeye yapıyorlar. bizdeki vergi sorunu nedeniyle 1.6 1.8 2.0 gibi motorları getirebiliyorlar. şirketler kendi çıkarlarını düşünüyor bizi değil :)
adamlar haklı diyorlarki şimdi Tr'ye götürcez 2.0 motor vergi yüzünden kimse almicak.. onu geçtim burdaki benzin fiyatlarına göz atsalar zaten o bile yeter ;) :)
TURQAZ arkadaş çok güzel örnek vermiş en bastinden 122 lik 1.4 tsi bi çip yapsa el sallarız napcaz. bende hondaya biniyorum  çevremde yakalayıp geçemediğim araç yok çünkü çevremde turbolu araç yok .

mesela sen demişsn 2.0 motor vergi vs.. e bu 1.4 tubolu motorunn vergisi daha ucuz nasıl olcak bu iş ? ki bence ş.içinde 122 lik tsi yeni kasa civicle aynı benzıni yakıyordur
el felan sallamayız merak etme. 1,4 motor ya adamların motoru 100,000 görmüyor biliyormuydunuz bimeyen için şikayet var com incelensin

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #96 : Ağustos 25, 2011, 01:10:10 ÖS »
honda nedense türkiyeye yatırım yapmaktan çekiniyor , amerikada o kadar çok motor seçeneği varki şaşırırsınız. honda amerikada daha çok satıldığı için doğal olarak yatırımı o bölgeye yapıyorlar. bizdeki vergi sorunu nedeniyle 1.6 1.8 2.0 gibi motorları getirebiliyorlar. şirketler kendi çıkarlarını düşünüyor bizi değil :)
adamlar haklı diyorlarki şimdi Tr'ye götürcez 2.0 motor vergi yüzünden kimse almicak.. onu geçtim burdaki benzin fiyatlarına göz atsalar zaten o bile yeter ;) :)
TURQAZ arkadaş çok güzel örnek vermiş en bastinden 122 lik 1.4 tsi bi çip yapsa el sallarız napcaz. bende hondaya biniyorum  çevremde yakalayıp geçemediğim araç yok çünkü çevremde turbolu araç yok .

mesela sen demişsn 2.0 motor vergi vs.. e bu 1.4 tubolu motorunn vergisi daha ucuz nasıl olcak bu iş ? ki bence ş.içinde 122 lik tsi yeni kasa civicle aynı benzıni yakıyordur
el felan sallamayız merak etme. 1,4 motor ya adamların motoru 100,000 görmüyor biliyormuydunuz bimeyen için şikayet var com incelensin
işte sorun burda bizim motorlar gayet kalıtelı uzun km yapabılıyor sorunsuz  az yakıyor diğer  1.6 atmosferiklerin hepsine kafa tutuyor vs.
fakat konu bu değil konu motor seçeneği belki adam turbolu araba istiyor hondada yok maalesef gidiyor 140 lı alıyor çakıyor hepimize . burda aracı yüklü olan Yusuf abi(Denon) bile 140 tsi ya 2 boy kadar geçiliyor.

ben aracımdan çok memnunum gerçekten. dediğm gibi çevremde hiç turbolu yok rahatım. ama söylenmek istenen şey moTor seçenekleri.

goldbergbrk

  • İleti: 756
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #97 : Ağustos 25, 2011, 01:11:24 ÖS »
1.4t 1.6t 1.8 t çıkarılmalıdır kısa zamanda ufak hacimli dizel motorlardan honda çekiniyor ozman ufak hacimli turbo araç yapıcak piyasada kendini göstericek. şöyle 1.8t yapsa vergiside düşük olur gideride güzel olur neden böyle birşey yapmıyorlar anlam veremiyorum. teknelojide eskiden japonlar ilerdeydide şimdi tüm firmalar çok gelişti almanıda ingilizide italyanıda turbo olaylarına geçti hondanın en kısa zamanda  bunlara el atması lazım.  şuanki 1.8 hb yi turbolasan adam gibi beyin yazılım egsoz vs yapsan eminim 200 hpnin üstüne rahat çıkarsın.

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #98 : Ağustos 25, 2011, 01:14:25 ÖS »
1.4t 1.6t 1.8 t çıkarılmalıdır kısa zamanda ufak hacimli dizel motorlardan honda çekiniyor ozman ufak hacimli turbo araç yapıcak piyasada kendini göstericek. şöyle 1.8t yapsa vergiside düşük olur gideride güzel olur neden böyle birşey yapmıyorlar anlam veremiyorum. teknelojide eskiden japonlar ilerdeydide şimdi tüm firmalar çok gelişti almanıda ingilizide italyanıda turbo olaylarına geçti hondanın en kısa zamanda  bunlara el atması lazım.  şuanki 1.8 hb yi turbolasan adam gibi beyin yazılım egsoz vs yapsan eminim 200 hpnin üstüne rahat çıkarsın.
aynen öle. şimdi bu yanlış anlaşılmaya sebep olcak. arkadaşlar dicek ki e atmosferik daha uzun km gidiyor. sanki kaçımız alıpta arabayı bitirene kadar biniyoruz ?

hondanın bencede motor seçeneklerini çoğaltması lazım. hoş biz burda ne kadar konuşsakta elimizden gelen bişi yok :D

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: fıat linea 120 hp 206 tork vs fd6
« Yanıtla #99 : Ağustos 25, 2011, 01:20:03 ÖS »
1.4t 1.6t 1.8 t çıkarılmalıdır kısa zamanda ufak hacimli dizel motorlardan honda çekiniyor ozman ufak hacimli turbo araç yapıcak piyasada kendini göstericek. şöyle 1.8t yapsa vergiside düşük olur gideride güzel olur neden böyle birşey yapmıyorlar anlam veremiyorum. teknelojide eskiden japonlar ilerdeydide şimdi tüm firmalar çok gelişti almanıda ingilizide italyanıda turbo olaylarına geçti hondanın en kısa zamanda  bunlara el atması lazım.  şuanki 1.8 hb yi turbolasan adam gibi beyin yazılım egsoz vs yapsan eminim 200 hpnin üstüne rahat çıkarsın.


ee yaptılar ya cr-z çıktı işte turbodan daha ekonomik ve güçlü 1.5 hybrid 124 hp 174 tork , şehir içi 6 litre yakıyor. adamlar daha ne yapsınki anlamadım ? 1.4 highline golf 56 bin lira. üstelik hibrit değil. honda bence piyasaya çok güzel bir giriş yaptı. bizim milletimiz hibrite ne zaman ısınacak bilmiyorum. şu dizel aşkından kurtulmamız gerek.