Gönderen Konu: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg  (Okunma sayısı 22034 defa)

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #25 : Ekim 16, 2011, 08:43:53 ÖS »
terbiyesizlik yapmana gerek yok, oncelikle onu soyleyeyim. onu burda yapman bişey ifade etmıyor. yuzume oyle konusabılecegını de sanmıyorum ama herneyse uzatmıcam. laf dalaşını uzatmak istersen özelden yazalım, çunku yazılan her şey tribune oynamak olacak. boşa konuşmayalım yani.
ha gerçekten merak ettiysen soyleyeyim. o sitede boyle bir karsılaştırma yapılmıyor, bı kere actım  boyle bir karşılaştırma hemen sildiler. bir suru laga luga yaptılar. bende hemen uyeliğimi sildirdim.
benim gucum hondayı yerin dibine sokmaya yetmez, oyle bir niyetim de yok zaten. ama saçmalıklara da efendi şekilde cevap vermeye çalışıyorum. aklınca dalga gecen olursa da sinirlenip bi kaç şey yazdıgım oluyor. ben durup dururken 240 göremez demedim, biri 240 vs dediğinde soyledim.
ben o aracın düzde 240 görmesi için uzun uzun basması gerktiğini soyluyorum. ha sen benden iyi biliyosan yaz ögrenelim. ben bunu neye dayanarak soyluyorum? şuna göre : aracın son surati 227 . yani düzde reelde 227 gibi yapar. hadi rüzgar vs 10 km daha ekle ok diyeyim.(bak düz yol diyorum ona dikkat et, eğim filan yokken)
aynı iddiayı insigniacılar da yapıyordu. onların araçlarının rüzgar direnci accordan da iyi üstelik. ben düzde 235 den fazla yapamaz diyordum , hemen atlıyorlar yok 260 gorduk vs vs. en son bi tanesi çıktı dedi,arkadaşlar kabul edelim  bizim araçlar 240 ı geçmiyor duzde diye. 237 de kalmış uzun uzun bastıktan sonra. e aletin son surati de 225 zaten . yani 237 mantıklı.
ben kendi aracıma bakıyorum. son surati 220, ben hayvan gibi zorladım DÜZDE 233 zor gordum. e şimdi son sürati 227 olan accord da 240'ı çok zorlarsa anca görür.
sen deki aracın son surati 227 değil yanlış biliyosun ok diyeceğim. ama senin .ötünün kriterleri burda gecerli değil birader.
ben sana yazmıyodum zaten, bu forumu okuyan bir suru kişi var. begenmeyen benim yazdıklarımı okumaz. ben bu forumda jetta tsi 170 ile type r karşılaştırması yapan bi adama cevap veren harbi hondacıların yazılarını okuyup begendiğim için, teknik açıklamalardan faydalandıgım için uye oldum. halen onlardan birini bekliyorum bişeyler ogrenirm diye. sen nereden girdin araya, forum sana mı ait onuda bilmiyorum..



Konuyu yumusatmak adina bir kac bilgi ve deneyim ilave edeyim

İnsignia ruzgar direnci katsayisi 0.27cd, accord ise 0.26cd. Yani accord aksine daha iyi.
İzmir otobaninda gecen sene 2003 lpg li (lpg markasi ovml) accord 2.4 ile 240 i gorduk arkadasla. Benzin de ne olurdu bilemiyorum.
Her arac son hizi en azindan %5 kadranda fazla gosterir. Bu hesApla accord 227 km son hizini duzlukte zaten 240km olarak gostermesi beklenen sonuc olur. Yani egime gerek yok.

Teknik verilere gore 0-100 jetta alir gibi.
0-200 da accord alir bence. Cunku motor hacmi yuksek hizda on plana cikar.
ilk video stok, 0-160 21 sn göstergeye göre.
http://www.youtube.com/watch?v=CqI-7JCaza0

bu araçda da cai ve headers var diyor. bunun 0-160 18 sn, 0-200 ise yaklaşık 35 sn görünüyor.
http://www.youtube.com/watch?v=wnMqZuRDxAI&feature=related

sizce bu videolar normal mi??



tardif

  • İleti: 180
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #26 : Ekim 16, 2011, 09:28:46 ÖS »
bu videolardaki 2.4 ler Türkiye de satılan versiyon değil k24 motorun a1 a2 a3 değişik çeşitleri var beygirleride farklı bunlar hangisi bakmak lazım bizde satılan bu http://www.youtube.com/watch?v=aPMKkKQSLXw&feature=related bu arada video dyno da çekilmiş fake sadece örnek için koydum

tardif

  • İleti: 180
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #27 : Ekim 16, 2011, 09:32:07 ÖS »
K24
K24A4
[edit] K24A1

    * Found in:
          o 2002-2006 Honda CR-V
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43x3.90 inches)
                + Compression: 9.6:1
                + Power: 160 hp (120 kW) @ 6000 rpm
                + Torque: 162 ft·lbf (220 N·m) @ 5200 rpm
                + Redline: 6500 rpm

[edit] K24A2

    * Found in:
          o 2004-2008 Acura TSX, JDM CL9 Accord Type-S, RB1 Odyssey Absolute
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Power: 200 PS (150 kW; 200 hp) @ 6800 rpm
                + Torque: 232 N·m (171 lb·ft) @ 4500 rpm (166 lbft @ 4500 rpm U.S.)
                + Bore: 87 mm
                + Stroke: 99 mm
                + Compression: 10.5:1
                + Redline:
                      # Automatic 7100 rpm
                      # Sequential Sportshift 7300 rpm (7100 rpm U.S.)
                      # Manual 7600 rpm (7100 rpm U.S.)
                + Note: The 2006-2008 K24A2 in the U.S. market Acura TSX has the following improvements[2]
                      # Power: 205 hp @ 7000 rpm
                      # Torque: 164 lbft @ 4500 rpm
                      # Increased intake flow:
                            * Intake valve + 1 mm oversize
                            * Intake cam High lift lobe with 0.9 mm more lift and 12 degrees more duration
                            * Throttle body increased from 60-64mm
                            * Radius on some intake pipes increased from 70-80mm
                      # Increased exhaust flow
                            * Exhaust Head pipe increased frm 60-65mm
                            * Higher flow catalytic converter
                            * Main (single) exhaust pipe increased from 54-57mm
                            * Rear (twin) pipes increased in diameter from 42.5 to 45mm
                      # Block improvements:
                            * Additional air passages in crankcase for reduced pumping losses
                      # Other
                            * Stronger connecting rods
                            * New crankshaft with more counterbalance weight
                            * Revised pistons with more valve-piston clearance

[edit] K24A3

    * Found in:
          o 2003-2007 Honda Accord (Europe) and Japan(JDM)) and 2003-2007 Honda Accord Euro CL9 (Australia, New Zealand)
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
                + Compression: 10.5:1
                + Power: 189 hp (140 kW) @ 6800 rpm
                + Torque: 164.5 ft·lbf (223;N·m) @ 4500rpm
                + VTEC Engagement: 6000rpm
                + Redline: 7200rpm

[edit] K24A4

    * Found in:
          o 2003-2005 Honda Accord(USDM), 2003-2006 Honda Element
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
                + Compression: 9.7:1
                + Power: 160 hp (119 kW) @ 5500 rpm (166 hp in 2007/2008)
                + Torque: 160 ft·lbf (218 N·m) @ 4500 rpm (@4000 rpmin 2007/2008)
                + Redline: 6800 rpm

[edit] K24A8

    * Found in:
          o 2006-2007 Honda Accord
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
                + Compression: 9.7:1
                + Power: 166 hp (124 kW) @ 5800 rpm
                + Torque: 160 lb·ft (217 N·m) @ 4000 rpm
                + Redline: 6500 rpm
          o 2007-2008 Honda Element
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
                + Compression: 9.7:1
                + Power: 166 hp @ 5800 rpm
                + Torque: 161 lb·ft (218 N·m) @ 4000 rpm
                + Redline: 6800 rpm

[edit] K24Z1

    * Found in:
          o 2007 Honda CR-V (RE3, RE4)
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
                + Compression: 9.7:1
                + Power: 166 hp @ 5800 rpm
                + Torque: 161 ft·lbf @ 4200 rpm
                + Redline: 6500 rpm

[edit] K24Z2

    * Found in:
          o 2008 Honda Accord LX/LX-P trim models (CP2)
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
                + Compression: 10.5:1
                + Power: 177 @ 6500 rpm
                + Torque: 161 ft·lbf @ 4300 rpm
                + Redline: 6800 rpm

[edit] K24Z3

    * Found in:
          o 2008+ Honda Accord LX-S/EX/EX-L trim models (CP2, CS1)
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
                + Compression: 10.5:1
                + Power: 190 @ 7000 rpm
                + Torque: 162 ft·lbf @ 4400 rpm
                + Redline: 7100 rpm

    * Found in:
          o 2009+ Acura TSX
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
                + Compression: 11.0:1
                + Power: 201 @ 7000 rpm
                + Torque: 172 ft·lbf (MT), 170 ft·lbf (AT) @ 4300 rpm
                + Redline: 7100 rpm

[edit] K24Z4

    * Found in:
          o 2008-2009 Honda CR-V (RE7)
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
                + Compression: 9.7:100
                + Power: 166 hp @ 5800 rpm
                + Torque: 161 ft·lbf @ 4200 rpm
                + Redline: 6500 rpm

[edit] K24Z5

    * Found in:
          o 2009+ Honda Spirior
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
                + Compression: 10.5:1
                + Power: 184 @ 6500 rpm (133 kW @ 6500 rpm)
                + Torque: 164 ft·lbf @ 4300 rpm (225Nm @ 4300 rpm)
                + Redline: 6800 rpm

[edit] K24Z6

    * Found in:
          o 2010 Honda CR-V (all trim models)
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
                + Compression: 10.5:1
                + Power: 180 HP @ 6800 RPM
                + Torque: 161 lbs·ft @ 4400 RPM
                + Redline: 7100 RPM

 K24Z7

    * Found in:
          o 2012 Honda Civic Si (US)
                + Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
                + Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
                + Compression: 11.0:1
                + Power: 201 HP @ 7000 RPM
                + Torque: 170 lbs·ft @ 4400 RPM
                + Redline: 7000 RPM

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #28 : Ekim 16, 2011, 09:32:21 ÖS »
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??

Vallahi Eğer 2.4 190 ps Bir honda 240 ı göremiyorsa Gerçekten konuşmayalım biz bu forumda

+1905 ..     yok yok 2.4 hondayı şahin sollayıp gidiyor :)

Yuuhh !!! bizim Zır Stock AG ( 1.6 iES MANUEL BENZİN ) 230 Görüyor........

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #29 : Ekim 16, 2011, 09:33:45 ÖS »
floyd amacını öğrenebilirmiyim ? Amacın Yoksada Bilmediğin konu üzerine tartışma lütfen.. Sitede Bu Aralar Baya adın geçti ;) ;)

tardif

  • İleti: 180
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #30 : Ekim 16, 2011, 09:35:41 ÖS »
bu videolardaki 2.4 ler Türkiye de satılan versiyon değil k24 motorun a1 a2 a3 değişik çeşitleri var beygirleride farklı bunlar hangisi bakmak lazım bizde satılan bu http://www.youtube.com/watch?v=aPMKkKQSLXw&feature=related bu arada video dyno da çekilmiş fake sadece örnek için koydum

tr de k24a3 motor var ruhsatta motornoda k24a3 diye başlıyor zaten

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #31 : Ekim 16, 2011, 09:43:45 ÖS »
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??

Vallahi Eğer 2.4 190 ps Bir honda 240 ı göremiyorsa Gerçekten konuşmayalım biz bu forumda

+1905 ..     yok yok 2.4 hondayı şahin sollayıp gidiyor :)

Yuuhh !!! bizim Zır Stock AG ( 1.6 iES MANUEL BENZİN ) 230 Görüyor........

düzde mi görüyor??

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #32 : Ekim 16, 2011, 09:46:44 ÖS »
floyd amacını öğrenebilirmiyim ? Amacın Yoksada Bilmediğin konu üzerine tartışma lütfen.. Sitede Bu Aralar Baya adın geçti ;) ;)
amacımı ögrenemezsin. bugun yazmaya başlamadım, şimdi mi merak ettin  :) 
 bilmediğim hangi konu uzerine konusuyorum soylermisin??

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #33 : Ekim 16, 2011, 09:51:06 ÖS »
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
Demişsiniz..
Tabiki Düzde Görüyor...

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #34 : Ekim 16, 2011, 09:57:14 ÖS »
e
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
Demişsiniz..
Tabiki Düzde Görüyor...
ee ne olmuş peki?
fikrimi soylemişim çok zor görür diye vatandaş da açıklamış, rüzgar direnci 0,26 diye, bana da mantıklı geldi kabul ettim. hem işkembeden mi atmışım. 2 tane ornekle kıyas yaparak soylemişim.
allah aşkına objektif olun biraz. şu sitede bazıları acayip acayip şeyler yazabiliyor bazen, benim bu dediğim mi sorun oldu. 240 göremez dedik kufur mu etmiş olduk anlamadım. size soylemiyorum ama bazıları hırçınlaşıyor. ben soyluyorum kendi aracımı 233 u gecemiyor diye. benim  aracım 170 ps. ben burada 125 ps lik fd6 233 u gecemez desem olay çıkar.

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #35 : Ekim 16, 2011, 09:59:15 ÖS »
e
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
Demişsiniz..
Tabiki Düzde Görüyor...
ee ne olmuş peki?
fikrimi soylemişim çok zor görür diye vatandaş da açıklamış, rüzgar direnci 0,26 diye, bana da mantıklı geldi kabul ettim. hem işkembeden mi atmışım. 2 tane ornekle kıyas yaparak soylemişim.
allah aşkına objektif olun biraz. şu sitede bazıları acayip acayip şeyler yazabiliyor bazen, benim bu dediğim mi sorun oldu. 240 göremez dedik kufur mu etmiş olduk anlamadım. size soylemiyorum ama bazıları hırçınlaşıyor. ben soyluyorum kendi aracımı 233 u gecemiyor diye. benim  aracım 170 ps. ben burada 125 ps lik fd6 233 u gecemez desem olay çıkar.

Hırçınlaşmaya gerek yok saygı çerçevesinde tartışıyoruz....
Bir japonla Alman Kıyaslanamaz zaten..
Japonda Son Hız belli değildir... vtec 2 hariç :D :D

BGR19

  • İleti: 1272
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #36 : Ekim 16, 2011, 10:01:19 ÖS »
Bi de karakterleri cik farkli bence biri 1.4 biri 2.4, biri 5vites biri 7 vites. Son hiz cok farkedebilir bence

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #37 : Ekim 16, 2011, 10:01:56 ÖS »
bence bu 2 araç kapışsın bide video çeksinler o zaman görelim ne olup ne biticek :D

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #38 : Ekim 16, 2011, 10:04:53 ÖS »
tamam hırçınlaşma olmasın.
ben dalga geçmesini de iyi bilirim :)
ama samimi bir şekilde bir şey anlatmaya çalışıyorum, kendime göre mantıklı gelen gerekçelerimi soyluyorum, karşıdan o kadar uçuk ve alakasız bir yorum/cevap geliyor şaşırıyorum. sonra itiraz edince de bu sefer dalga filan geçmeye çalışan oluyor. sonra sinirlenince de honda düşmanı oluyorum.
olmaz yawwwwww. :)

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #39 : Ekim 16, 2011, 10:08:37 ÖS »
bence bu 2 araç kapışsın bide video çeksinler o zaman görelim ne olup ne biticek :D

şimdi ankaradayım, isteyen varsa hazırım
 kurbanda istanbulda olacağım, istenilen yere de gelirim..
istanbul da ike bir arkadaşa teklif etmiştim bu forumda, ismini hatırlayamadım şimdi, vatandaş ögretmen çıktı :)
derse davet etti beni, zor kaçtım :mrgreen:

goldbergbrk

  • İleti: 756
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #40 : Ekim 17, 2011, 01:21:10 ÖÖ »
floyd arkadaşım cidden hani bayadır jetta jetta diye altındakini ferrari yapıcak kadar uçtun gittin .hani amacın durmadan problem çıkarmaksa git volkswagen forumlarında sallayabildiğine salla ben düz 1.6 ile  5100 devire anca gelmişti aracım 220 yaptım düz yol + 6500 devire kadarda gideri var bunun düşün kaç yapar bu bak resmi prfilimdede mavcut 2.4 accord rahat yapar 240 hani mesele  240 yapar yapmaz olayı biryana senin bu tartışma çıkartma havan cidden baydı artık banlanma zamanın geldi öyle seziyorum

jaggalagalaga

  • İleti: 424
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #41 : Ekim 17, 2011, 01:53:32 ÖÖ »
5100 devirde hangi araçla 220 yaptın kardeş ? adamın arabası vw diye niye atarlanıyosunuzki ben yazılarını harbi okudum mantıksız konuşmuyo 1.6 ies le 7.40 a vurdum diyen adamları hatırlıyorum ya :):) bence abartılcak bişey yok

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #42 : Ekim 17, 2011, 02:09:42 ÖÖ »
floyd arkadaşım cidden hani bayadır jetta jetta diye altındakini ferrari yapıcak kadar uçtun gittin .hani amacın durmadan problem çıkarmaksa git volkswagen forumlarında sallayabildiğine salla ben düz 1.6 ile  5100 devire anca gelmişti aracım 220 yaptım düz yol + 6500 devire kadarda gideri var bunun düşün kaç yapar bu bak resmi prfilimdede mavcut 2.4 accord rahat yapar 240 hani mesele  240 yapar yapmaz olayı biryana senin bu tartışma çıkartma havan cidden baydı artık banlanma zamanın geldi öyle seziyorum
ne diyosun ? ?  ?

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #43 : Ekim 17, 2011, 02:36:36 ÖÖ »
floyd arkadaşım cidden hani bayadır jetta jetta diye altındakini ferrari yapıcak kadar uçtun gittin .hani amacın durmadan problem çıkarmaksa git volkswagen forumlarında sallayabildiğine salla ben düz 1.6 ile  5100 devire anca gelmişti aracım 220 yaptım düz yol + 6500 devire kadarda gideri var bunun düşün kaç yapar bu bak resmi prfilimdede mavcut 2.4 accord rahat yapar 240 hani mesele  240 yapar yapmaz olayı biryana senin bu tartışma çıkartma havan cidden baydı artık banlanma zamanın geldi öyle seziyorum
senin cevabın mesaj kutunda...

mcany

  • İleti: 25
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #44 : Ekim 17, 2011, 04:13:00 ÖÖ »
hoppa forum çok gerilmiş arkadaşlar bencede pek mantıksız konuşmuyor arkadaşın dedikleri mantıklı ama bazı tecrübe eksiklikleri var kendince ne güzel açıklamış işte neden bu kadar tepki gelmiş anlamadım :) beygir üzerinden kıyaslamak çok saçma bu arabaları accord performans arabası değil bir kere uzun yol arabası yavaş yavaş 240 ta basar 250 de ama acele etmez konfora dönük bir araba. tsı motorlar ise turbo desteği kesildikten sonra 4000 5000 devir arası keser turboyu. 7. vites 4500 r.pm gibi turbo benden bu kadar dedimi iş  1.4 motora kalıyor he o ufacık motorda rüzgarlamı uğraşsın o kasaylamı... gerisini siz düşünün arkadaşlar banada kızmayın bak sonra bilmişlik yapıyorsun falan filan diye tecrübeyle sabit bazı bildiklerim var onları paylaştım iiyi sabahlar dilerim hepinize

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #45 : Ekim 17, 2011, 12:45:45 ÖS »
arkadaşalr 2,4 accord ile lpg de 3 kişi 210 4.vitestte yapıyor ve daha 4 bitmemişti accordum var hemde 2.4 araç öyle seri şekilde hızlanmaz ama hızını devrini aldın mıda kolay kolay yem olmaz
Q7 ile kırmızda kaldık ben D3 moduna aldım arabayı ve Qnin arkasından kalktım en baktığımda adam sağdaki sapağa sapıyordu ( ha işi varda olabilir accordan uzakta durmak istemiş olabilir) ama Q7 accordu uzun düzlükte son süratlerde harcar gibime geliyor

jetta 1,4 fındık motoru gibi ona öyle ya accordun bu motoruna turbo taksalar ferrari falanla kapışırız herhalde
en son passatçı arkadaşım vardı passatı öldü fiyatına galeriye bırakıp 2,4 accord alıp geldi

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #46 : Ekim 17, 2011, 01:31:55 ÖS »
06fat68 arkadaşım 4x4 araçlarla binekleri kıyaslama , porsche cayenne dışında tüm arazi araçları yalan. hiç biri otoban için üretilmemiş. ben çok hareket yapan toureg range rover q7 üzdüm. üstelik o araçlar hep 240 hp üzeriydi. bizim altımızdaki 190 hp araçlar emin ol daha seri.

jetta accord konusuna dönersek denemeden karar vermeyelim diyelim. motor hacmi her zaman önemlidir.

GökhanAlbayrak

  • İleti: 215
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #47 : Ekim 17, 2011, 03:22:35 ÖS »
bu kadar alevlenmenin bir manası olduğunu düşünmüyorum. kaba saba yazışmaların kimseye faydası olmadığını biliyoruz, burada birbirimizle hoş vakit geçirmek için toplandık ve ortak nokta olarak ismi honda koyduk.

foruma en son üye olanlardan biriyim,floyd'un sevmediğim bunu nerden çıkardı dediğim yorumları oldu ama hmm bak bunu da bilmiyordum yada olaya birde bu açıdan bakmak gerekliymiş dedirten çok yorumunu da okudum. kendi şahsi kanaatim körü körüne vw savunucusu değil aksine doğru bildiğini söyleyen biri.

bende ford kullanıcısı olarak siteye üye oldum. honda'ya sempatim var gerçektende motoru bende çok iyi bir izlenim bırakmış bir marka. ama emin olun ki forumda yazmak istediğim ve yazmadığım birçok yorum var. yani sen fordcusun ne anlarsın, sen dizelcisin ne anlarsın demeniz an meselesi gibi geliyo. bir konu açmıştım, deneme yapmıştım, cevabımı aldım artık yazmıyorum oraya hatta ilk zamanlar silinmesini bile isteyecektim.

uzun lafın kısası kendi fikrimce burada körü körüne marka tutkunluğu yapanlar yok değil ama floyd bunlardan biri değil.

konuya gelince uzatmayacağım her zaman söylendiği gibi onlar kapışırken ies gelir geçeeeer ... :)

ben fabrika verilerinin çokta rasyonel olmadığı düşüncesindeyim ve kalkışta ve roll'de turbo beslemenin sağlayacağı avantajla tsi, ama uzunda ise büyük hacim farkından accord'un alacağı kanaatindeyim.(çok uzun yazdım daha da fazla uzatmayayım )

AhmetCvc

  • İleti: 643
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #48 : Ekim 17, 2011, 03:30:41 ÖS »
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??

Vallahi Eğer 2.4 190 ps Bir honda 240 ı göremiyorsa Gerçekten konuşmayalım biz bu forumda
düzde kolay göremez. düzde o süratler çocuk oyuncağı değil. çok uzun bir yol bulup uzun uzun zorlması lazım.




Dediğin doğrudur kardeş Lafım yok ama yazık böyle işe o zaman 1.6 125 lik fd6 lar 220 görür bence 215 fln görür e Onlar 215 hatta deki 210 Yapıyorsa 2.4 190 Accord nasıl 240 yapamaz 300 400 kilo farkıyla yazık

TURQAZ

  • İleti: 733
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #49 : Ekim 17, 2011, 03:47:46 ÖS »
bu kadar alevlenmenin bir manası olduğunu düşünmüyorum. kaba saba yazışmaların kimseye faydası olmadığını biliyoruz, burada birbirimizle hoş vakit geçirmek için toplandık ve ortak nokta olarak ismi honda koyduk.

foruma en son üye olanlardan biriyim,floyd'un sevmediğim bunu nerden çıkardı dediğim yorumları oldu ama hmm bak bunu da bilmiyordum yada olaya birde bu açıdan bakmak gerekliymiş dedirten çok yorumunu da okudum. kendi şahsi kanaatim körü körüne vw savunucusu değil aksine doğru bildiğini söyleyen biri.

bende ford kullanıcısı olarak siteye üye oldum. honda'ya sempatim var gerçektende motoru bende çok iyi bir izlenim bırakmış bir marka. ama emin olun ki forumda yazmak istediğim ve yazmadığım birçok yorum var. yani sen fordcusun ne anlarsın, sen dizelcisin ne anlarsın demeniz an meselesi gibi geliyo. bir konu açmıştım, deneme yapmıştım, cevabımı aldım artık yazmıyorum oraya hatta ilk zamanlar silinmesini bile isteyecektim.

uzun lafın kısası kendi fikrimce burada körü körüne marka tutkunluğu yapanlar yok değil ama floyd bunlardan biri değil.

konuya gelince uzatmayacağım her zaman söylendiği gibi onlar kapışırken ies gelir geçeeeer ... :)

ben fabrika verilerinin çokta rasyonel olmadığı düşüncesindeyim ve kalkışta ve roll'de turbo beslemenin sağlayacağı avantajla tsi, ama uzunda ise büyük hacim farkından accord'un alacağı kanaatindeyim.(çok uzun yazdım daha da fazla uzatmayayım )


iyibir gözlemci ,

tebrik ederim arkadaşım güzel özetlemişsin