TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: floyd - Ekim 16, 2011, 01:35:13 ÖS
-
ikiside otomatik
1) 0'dan itibaren
2) roll
3) 200 civarlarına kadar..
hangisi alır??
-
jetta nın manuel verisinde sanırım 0-100 ü 8 yazmışlar accord un da 9.2 zaten her ikiside otomatik düşünürsek başa baş bir sonuç çıkıyor denemek lazım ama jetta kafa çıkartır gibi geliyor
-
jetta otomatik DSG
accord otomatik: tork konvertörlü tam otomatik. (difransiyel kiliti var mıdır bilmiyorum)
kalkışta launch kontrol ile kesinlikle jetta en az 1-2 boy atar. 0-200 hangisinin hızlıdır bilemem ancak 150-160 tan sonra accordun toparlayacağını düşünüyorum. 180 den sonra 170 likler biraz nazlanarak hızlanıyor gibi gelmişti bana
-
Denedim biliyorum die atlaacam bu konuya... arkadaşımız da yazmış zaten.... 0-100 ü 8,3 saniye bu jettanın... ama 180 deseniz Jetta derim . . . çünkü son hızı 222 falan da yazsa... Jetta 1.4 180 den sonra 200 çok zor çıkıyor, adam gibi sündürmek gerekiyor o esnada.... accord iki boy geriden gelip geçebilir....
2.4 accordun Honda otomobilleri içinde yalvarıp yakarmadan şak diye 200 ü bulduğunu biliyorum ve son hızı 240 ın üstünde...
gene de bu yeni yetme şanzımanların artısı eksisi nedir bilmiyorum... Asfalta çıkmadan belli olmaz diyelim...
-
Jetta Kalkışta Burnunu kafasını gövdesini Neyi varsa çıkartır :) Hatta 1-2 boy atar bile Dsg'Den ve turbodan dolayı diye düşünüyorum Ama bi 200 e kadar basılacaksa accord alır diyorum.Roll dada Accord alır diyorum. Hele bi 240 a felan çıkılacaksa Accord rahat alır. 200 e çıkılırsa yine alır diyorum. 0-100 Jetta ayırır bence. Kalkış olursa
-
jetta otomatik DSG
accord otomatik: tork konvertörlü tam otomatik. (difransiyel kiliti var mıdır bilmiyorum)
kalkışta launch kontrol ile kesinlikle jetta en az 1-2 boy atar. 0-200 hangisinin hızlıdır bilemem ancak 150-160 tan sonra accordun toparlayacağını düşünüyorum. 180 den sonra 170 likler biraz nazlanarak hızlanıyor gibi gelmişti bana
accordda da manuele alma olayı var vsa yı kapatınca 8,5 gibi 0-100 oluyor başta ağırlık ve turboyla 1 boy öne geçebilir ama 100 e gelmeden accord gelir geçer 200den sonra jetta kaybolmaya başlar
-
2,4 accord kullanıcısı olarak 120ye kadar accord geriden gelerek büyük hacimden dolayı kapatır jettanın ağırlığını bilmem ama accord 1500 küsür kilo birde lpg kiti varsa 1650 falan yapıuor ama 200den sonra jetta ancak accordun çift egzozunun sesini bile duyamaz
-
150den itibaren acord gelir 180de geçer 240 ssayamıcamız fark olur yolun kenarın da sigarasını yakmış kenarda beklemiş olur :)
-
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
-
accordda da manuele alma olayı var vsa yı kapatınca 8,5 gibi 0-100 oluyor başta ağırlık ve turboyla 1 boy öne geçebilir ama 100 e gelmeden accord gelir geçer 200den sonra jetta kaybolmaya başlar[/quote]
manuele alınca ne değişiyor ki? bence bir avantajı olmaz..
-
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
Vallahi Eğer 2.4 190 ps Bir honda 240 ı göremiyorsa Gerçekten konuşmayalım biz bu forumda
-
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
Vallahi Eğer 2.4 190 ps Bir honda 240 ı göremiyorsa Gerçekten konuşmayalım biz bu forumda
düzde kolay göremez. düzde o süratler çocuk oyuncağı değil. çok uzun bir yol bulup uzun uzun zorlması lazım.
-
vwturk'te yada herhangibir başka sitede karşılaştırma topıği yokmu sen herşeyi burda soruyosun?zaten açılan her konuda gerekli gereksiz yorumlarını yapıyorsun engin tecrübe ve bilgi paylaşımın için saol bizi aydınlatıyorsun yetmiyor hondayı yerin dibine sokuyosun daha ..ötünü koymadığın accord'a 240'görürmü diyosun neyi öğrenmek istiyosun ben anlamadım.anlayan warsa yazarsa sevinirim.karşılaştırmaya gelince bende ..ötümü koymadığım jetta 1.4tsı'a accord saplar diyorum.
saygılarımı sunuyorum...
-
terbiyesizlik yapmana gerek yok, oncelikle onu soyleyeyim. onu burda yapman bişey ifade etmıyor. yuzume oyle konusabılecegını de sanmıyorum ama herneyse uzatmıcam. laf dalaşını uzatmak istersen özelden yazalım, çunku yazılan her şey tribune oynamak olacak. boşa konuşmayalım yani.
ha gerçekten merak ettiysen soyleyeyim. o sitede boyle bir karsılaştırma yapılmıyor, bı kere actım boyle bir karşılaştırma hemen sildiler. bir suru laga luga yaptılar. bende hemen uyeliğimi sildirdim.
benim gucum hondayı yerin dibine sokmaya yetmez, oyle bir niyetim de yok zaten. ama saçmalıklara da efendi şekilde cevap vermeye çalışıyorum. aklınca dalga gecen olursa da sinirlenip bi kaç şey yazdıgım oluyor. ben durup dururken 240 göremez demedim, biri 240 vs dediğinde soyledim.
ben o aracın düzde 240 görmesi için uzun uzun basması gerktiğini soyluyorum. ha sen benden iyi biliyosan yaz ögrenelim. ben bunu neye dayanarak soyluyorum? şuna göre : aracın son surati 227 . yani düzde reelde 227 gibi yapar. hadi rüzgar vs 10 km daha ekle ok diyeyim.(bak düz yol diyorum ona dikkat et, eğim filan yokken)
aynı iddiayı insigniacılar da yapıyordu. onların araçlarının rüzgar direnci accordan da iyi üstelik. ben düzde 235 den fazla yapamaz diyordum , hemen atlıyorlar yok 260 gorduk vs vs. en son bi tanesi çıktı dedi,arkadaşlar kabul edelim bizim araçlar 240 ı geçmiyor duzde diye. 237 de kalmış uzun uzun bastıktan sonra. e aletin son surati de 225 zaten . yani 237 mantıklı.
ben kendi aracıma bakıyorum. son surati 220, ben hayvan gibi zorladım DÜZDE 233 zor gordum. e şimdi son sürati 227 olan accord da 240'ı çok zorlarsa anca görür.
sen deki aracın son surati 227 değil yanlış biliyosun ok diyeceğim. ama senin .ötünün kriterleri burda gecerli değil birader.
ben sana yazmıyodum zaten, bu forumu okuyan bir suru kişi var. begenmeyen benim yazdıklarımı okumaz. ben bu forumda jetta tsi 170 ile type r karşılaştırması yapan bi adama cevap veren harbi hondacıların yazılarını okuyup begendiğim için, teknik açıklamalardan faydalandıgım için uye oldum. halen onlardan birini bekliyorum bişeyler ogrenirm diye. sen nereden girdin araya, forum sana mı ait onuda bilmiyorum..
-
accordda da manuele alma olayı var vsa yı kapatınca 8,5 gibi 0-100 oluyor başta ağırlık ve turboyla 1 boy öne geçebilir ama 100 e gelmeden accord gelir geçer 200den sonra jetta kaybolmaya başlar
manuele alınca ne değişiyor ki? bence bir avantajı olmaz..
[/quote]
avantajı oluyor otomatikde araba ekonomi yapmaya çalışıtğı için erken vites değiştiriyor manuelde redline yada en çok hp yi torku hangi devirde veriyosa orda değiştirebiliyorsunuz
bu arada lütfen kaba argo tabirler kullanmayalım hepimize yakışmıyor, bir şeyler öğrenmeye birazda geyik yapmaya çalışıyoruz herkese saygılar sevgiler
-
bu arada otomatik modda d3 manuelde naçizane 0-100 denedim ordan söylüyorum milimetrik ölçememişimdir ama dediğim gibi oluyor vsa off + manuel en hızlı mod
-
accordda da manuele alma olayı var vsa yı kapatınca 8,5 gibi 0-100 oluyor başta ağırlık ve turboyla 1 boy öne geçebilir ama 100 e gelmeden accord gelir geçer 200den sonra jetta kaybolmaya başlar
manuele alınca ne değişiyor ki? bence bir avantajı olmaz..
avantajı oluyor otomatikde araba ekonomi yapmaya çalışıtğı için erken vites değiştiriyor manuelde redline yada en çok hp yi torku hangi devirde veriyosa orda değiştirebiliyorsunuz
bu arada lütfen kaba argo tabirler kullanmayalım hepimize yakışmıyor, bir şeyler öğrenmeye birazda geyik yapmaya çalışıyoruz herkese saygılar sevgiler
[/quote]
şanzımanın sport modu yokmu fd 6 larda oldugu gibi?
kick down switchini ezecek şekilde bastıgınız zaman redline a kadar çevirmiyor mu zaten??
-
prndd3 var birde manuel tabi kickdown yapınca redline kadar yaklaşıyor ama kickdownu algılaması biraz zaman kaybettiriyor civicdeki gibi direksiyondan değil vites kolundan öne arka yapınca vites değiştiriyor
-
terbiyesizlik yapmana gerek yok, oncelikle onu soyleyeyim. onu burda yapman bişey ifade etmıyor. yuzume oyle konusabılecegını de sanmıyorum ama herneyse uzatmıcam. laf dalaşını uzatmak istersen özelden yazalım, çunku yazılan her şey tribune oynamak olacak. boşa konuşmayalım yani.
ha gerçekten merak ettiysen soyleyeyim. o sitede boyle bir karsılaştırma yapılmıyor, bı kere actım boyle bir karşılaştırma hemen sildiler. bir suru laga luga yaptılar. bende hemen uyeliğimi sildirdim.
benim gucum hondayı yerin dibine sokmaya yetmez, oyle bir niyetim de yok zaten. ama saçmalıklara da efendi şekilde cevap vermeye çalışıyorum. aklınca dalga gecen olursa da sinirlenip bi kaç şey yazdıgım oluyor. ben durup dururken 240 göremez demedim, biri 240 vs dediğinde soyledim.
ben o aracın düzde 240 görmesi için uzun uzun basması gerktiğini soyluyorum. ha sen benden iyi biliyosan yaz ögrenelim. ben bunu neye dayanarak soyluyorum? şuna göre : aracın son surati 227 . yani düzde reelde 227 gibi yapar. hadi rüzgar vs 10 km daha ekle ok diyeyim.(bak düz yol diyorum ona dikkat et, eğim filan yokken)
aynı iddiayı insigniacılar da yapıyordu. onların araçlarının rüzgar direnci accordan da iyi üstelik. ben düzde 235 den fazla yapamaz diyordum , hemen atlıyorlar yok 260 gorduk vs vs. en son bi tanesi çıktı dedi,arkadaşlar kabul edelim bizim araçlar 240 ı geçmiyor duzde diye. 237 de kalmış uzun uzun bastıktan sonra. e aletin son surati de 225 zaten . yani 237 mantıklı.
ben kendi aracıma bakıyorum. son surati 220, ben hayvan gibi zorladım DÜZDE 233 zor gordum. e şimdi son sürati 227 olan accord da 240'ı çok zorlarsa anca görür.
sen deki aracın son surati 227 değil yanlış biliyosun ok diyeceğim. ama senin .ötünün kriterleri burda gecerli değil birader.
ben sana yazmıyodum zaten, bu forumu okuyan bir suru kişi var. begenmeyen benim yazdıklarımı okumaz. ben bu forumda jetta tsi 170 ile type r karşılaştırması yapan bi adama cevap veren harbi hondacıların yazılarını okuyup begendiğim için, teknik açıklamalardan faydalandıgım için uye oldum. halen onlardan birini bekliyorum bişeyler ogrenirm diye. sen nereden girdin araya, forum sana mı ait onuda bilmiyorum..
Konuyu yumusatmak adina bir kac bilgi ve deneyim ilave edeyim
İnsignia ruzgar direnci katsayisi 0.27cd, accord ise 0.26cd. Yani accord aksine daha iyi.
İzmir otobaninda gecen sene 2003 lpg li (lpg markasi ovml) accord 2.4 ile 240 i gorduk arkadasla. Benzin de ne olurdu bilemiyorum.
Her arac son hizi en azindan %5 kadranda fazla gosterir. Bu hesApla accord 227 km son hizini duzlukte zaten 240km olarak gostermesi beklenen sonuc olur. Yani egime gerek yok.
Teknik verilere gore 0-100 jetta alir gibi.
0-200 da accord alir bence. Cunku motor hacmi yuksek hizda on plana cikar.
-
prndd3 var birde manuel tabi kickdown yapınca redline kadar yaklaşıyor ama kickdownu algılaması biraz zaman kaybettiriyor civicdeki gibi direksiyondan değil vites kolundan öne arka yapınca vites değiştiriyor
ve manuelde çıkdığın devire(kesici) kickdownla çıkmıyor
-
prndd3 var birde manuel tabi kickdown yapınca redline kadar yaklaşıyor ama kickdownu algılaması biraz zaman kaybettiriyor civicdeki gibi direksiyondan değil vites kolundan öne arka yapınca vites değiştiriyor
ve manuelde çıkdığın devire(kesici) kickdownla çıkmıyor
hocam isterdiğin kadar manuel kontrol et, d1, d2, d3 yap çok birşey farketmez. otomatik şanzımandan yürüyen aksama hareket tork konvertörü vasıtasıyla iletilir. tork konvertörü de çalışma prensibi olarak %100 verimle çalışamaz.
kalkışlarda nasıl kullanırsanız kullanın tam otomatik şanzımanlar her zaman performansı törpüler.
Jetta DSG içinse tam tersi bir durum söz konusu. DSG şanzıman normal kuru prensiple çalışan çift kavramalı bir sistem. manuel vites değişimlerine göre her zaman daha performanslıdır, bu durum detaylı testlerde de kanıtlanmıştır.
-
terbiyesizlik yapmana gerek yok, oncelikle onu soyleyeyim. onu burda yapman bişey ifade etmıyor. yuzume oyle konusabılecegını de sanmıyorum ama herneyse uzatmıcam. laf dalaşını uzatmak istersen özelden yazalım, çunku yazılan her şey tribune oynamak olacak. boşa konuşmayalım yani.
ha gerçekten merak ettiysen soyleyeyim. o sitede boyle bir karsılaştırma yapılmıyor, bı kere actım boyle bir karşılaştırma hemen sildiler. bir suru laga luga yaptılar. bende hemen uyeliğimi sildirdim.
benim gucum hondayı yerin dibine sokmaya yetmez, oyle bir niyetim de yok zaten. ama saçmalıklara da efendi şekilde cevap vermeye çalışıyorum. aklınca dalga gecen olursa da sinirlenip bi kaç şey yazdıgım oluyor. ben durup dururken 240 göremez demedim, biri 240 vs dediğinde soyledim.
ben o aracın düzde 240 görmesi için uzun uzun basması gerktiğini soyluyorum. ha sen benden iyi biliyosan yaz ögrenelim. ben bunu neye dayanarak soyluyorum? şuna göre : aracın son surati 227 . yani düzde reelde 227 gibi yapar. hadi rüzgar vs 10 km daha ekle ok diyeyim.(bak düz yol diyorum ona dikkat et, eğim filan yokken)
aynı iddiayı insigniacılar da yapıyordu. onların araçlarının rüzgar direnci accordan da iyi üstelik. ben düzde 235 den fazla yapamaz diyordum , hemen atlıyorlar yok 260 gorduk vs vs. en son bi tanesi çıktı dedi,arkadaşlar kabul edelim bizim araçlar 240 ı geçmiyor duzde diye. 237 de kalmış uzun uzun bastıktan sonra. e aletin son surati de 225 zaten . yani 237 mantıklı.
ben kendi aracıma bakıyorum. son surati 220, ben hayvan gibi zorladım DÜZDE 233 zor gordum. e şimdi son sürati 227 olan accord da 240'ı çok zorlarsa anca görür.
sen deki aracın son surati 227 değil yanlış biliyosun ok diyeceğim. ama senin .ötünün kriterleri burda gecerli değil birader.
ben sana yazmıyodum zaten, bu forumu okuyan bir suru kişi var. begenmeyen benim yazdıklarımı okumaz. ben bu forumda jetta tsi 170 ile type r karşılaştırması yapan bi adama cevap veren harbi hondacıların yazılarını okuyup begendiğim için, teknik açıklamalardan faydalandıgım için uye oldum. halen onlardan birini bekliyorum bişeyler ogrenirm diye. sen nereden girdin araya, forum sana mı ait onuda bilmiyorum..
terbiyesizlik yapmıyorum.konu açmışsın fikrimi söylüyorum.foruma yeni girmedim yıllardan beri üyeyim asıl sen nerden girdin?onu sormak lazım.buraya konu açınca bilen bilmeyen herkez kendince fikir bayan edebilir bana sen nereden çıktın demen kendini forum sahibi olarak gördüğünün göstergesidir.son zamanlarda her konuya yazdığın cevaplar ile kendi egonu tatmin ediyormuşsun gibime geldi ben bilirim ayaklarındasın.senden önce 'çorbacı 51,sadoo1 drerol'nıcklı bazı arkadaşlar vardı vw temsilcisi gibi sende bayrağı onlardan devralmış gibisin.bnular benim şahsi görüşüm katılan olur olmaz bilemem ben sadece honda sitesinde başka markanın tellallığının yapılmasından duyduğum rahatsızlığı dile getirmeye çalışıyorum.herkezin aracı kendine güzeldir.ne güzel demişsin vwtürk'te konu açtım silmişler diye adamı konuşturmazlar orda.japon denildimi adamların içi gıcıklanıyo belliki kuyruk acıları war.burada konu açıyosun tartışıyoruz fikir paylaşımı yapıyoruz sen zaman zaman üste çıkmaya çalışıyorsun her konuda tansiyonu yükselten yorumların war onda sonra biz marka fanatiği oluyoruz. sitede 2.4 acord sahibi arkadaşlar var buluşursun bigün denersin kim kimi geçiyor burda paylaşırsın bizde bilgi sahibi oluruz.
-
terbiyesizlik yapmana gerek yok, oncelikle onu soyleyeyim. onu burda yapman bişey ifade etmıyor. yuzume oyle konusabılecegını de sanmıyorum ama herneyse uzatmıcam. laf dalaşını uzatmak istersen özelden yazalım, çunku yazılan her şey tribune oynamak olacak. boşa konuşmayalım yani.
ha gerçekten merak ettiysen soyleyeyim. o sitede boyle bir karsılaştırma yapılmıyor, bı kere actım boyle bir karşılaştırma hemen sildiler. bir suru laga luga yaptılar. bende hemen uyeliğimi sildirdim.
benim gucum hondayı yerin dibine sokmaya yetmez, oyle bir niyetim de yok zaten. ama saçmalıklara da efendi şekilde cevap vermeye çalışıyorum. aklınca dalga gecen olursa da sinirlenip bi kaç şey yazdıgım oluyor. ben durup dururken 240 göremez demedim, biri 240 vs dediğinde soyledim.
ben o aracın düzde 240 görmesi için uzun uzun basması gerktiğini soyluyorum. ha sen benden iyi biliyosan yaz ögrenelim. ben bunu neye dayanarak soyluyorum? şuna göre : aracın son surati 227 . yani düzde reelde 227 gibi yapar. hadi rüzgar vs 10 km daha ekle ok diyeyim.(bak düz yol diyorum ona dikkat et, eğim filan yokken)
aynı iddiayı insigniacılar da yapıyordu. onların araçlarının rüzgar direnci accordan da iyi üstelik. ben düzde 235 den fazla yapamaz diyordum , hemen atlıyorlar yok 260 gorduk vs vs. en son bi tanesi çıktı dedi,arkadaşlar kabul edelim bizim araçlar 240 ı geçmiyor duzde diye. 237 de kalmış uzun uzun bastıktan sonra. e aletin son surati de 225 zaten . yani 237 mantıklı.
ben kendi aracıma bakıyorum. son surati 220, ben hayvan gibi zorladım DÜZDE 233 zor gordum. e şimdi son sürati 227 olan accord da 240'ı çok zorlarsa anca görür.
sen deki aracın son surati 227 değil yanlış biliyosun ok diyeceğim. ama senin .ötünün kriterleri burda gecerli değil birader.
ben sana yazmıyodum zaten, bu forumu okuyan bir suru kişi var. begenmeyen benim yazdıklarımı okumaz. ben bu forumda jetta tsi 170 ile type r karşılaştırması yapan bi adama cevap veren harbi hondacıların yazılarını okuyup begendiğim için, teknik açıklamalardan faydalandıgım için uye oldum. halen onlardan birini bekliyorum bişeyler ogrenirm diye. sen nereden girdin araya, forum sana mı ait onuda bilmiyorum..
Konuyu yumusatmak adina bir kac bilgi ve deneyim ilave edeyim
İnsignia ruzgar direnci katsayisi 0.27cd, accord ise 0.26cd. Yani accord aksine daha iyi.
İzmir otobaninda gecen sene 2003 lpg li (lpg markasi ovml) accord 2.4 ile 240 i gorduk arkadasla. Benzin de ne olurdu bilemiyorum.
Her arac son hizi en azindan %5 kadranda fazla gosterir. Bu hesApla accord 227 km son hizini duzlukte zaten 240km olarak gostermesi beklenen sonuc olur. Yani egime gerek yok.
Teknik verilere gore 0-100 jetta alir gibi.
0-200 da accord alir bence. Cunku motor hacmi yuksek hizda on plana cikar.
eywallah. düzde gördük diyosanız ok..
-
terbiyesizlik yapmana gerek yok, oncelikle onu soyleyeyim. onu burda yapman bişey ifade etmıyor. yuzume oyle konusabılecegını de sanmıyorum ama herneyse uzatmıcam. laf dalaşını uzatmak istersen özelden yazalım, çunku yazılan her şey tribune oynamak olacak. boşa konuşmayalım yani.
ha gerçekten merak ettiysen soyleyeyim. o sitede boyle bir karsılaştırma yapılmıyor, bı kere actım boyle bir karşılaştırma hemen sildiler. bir suru laga luga yaptılar. bende hemen uyeliğimi sildirdim.
benim gucum hondayı yerin dibine sokmaya yetmez, oyle bir niyetim de yok zaten. ama saçmalıklara da efendi şekilde cevap vermeye çalışıyorum. aklınca dalga gecen olursa da sinirlenip bi kaç şey yazdıgım oluyor. ben durup dururken 240 göremez demedim, biri 240 vs dediğinde soyledim.
ben o aracın düzde 240 görmesi için uzun uzun basması gerktiğini soyluyorum. ha sen benden iyi biliyosan yaz ögrenelim. ben bunu neye dayanarak soyluyorum? şuna göre : aracın son surati 227 . yani düzde reelde 227 gibi yapar. hadi rüzgar vs 10 km daha ekle ok diyeyim.(bak düz yol diyorum ona dikkat et, eğim filan yokken)
aynı iddiayı insigniacılar da yapıyordu. onların araçlarının rüzgar direnci accordan da iyi üstelik. ben düzde 235 den fazla yapamaz diyordum , hemen atlıyorlar yok 260 gorduk vs vs. en son bi tanesi çıktı dedi,arkadaşlar kabul edelim bizim araçlar 240 ı geçmiyor duzde diye. 237 de kalmış uzun uzun bastıktan sonra. e aletin son surati de 225 zaten . yani 237 mantıklı.
ben kendi aracıma bakıyorum. son surati 220, ben hayvan gibi zorladım DÜZDE 233 zor gordum. e şimdi son sürati 227 olan accord da 240'ı çok zorlarsa anca görür.
sen deki aracın son surati 227 değil yanlış biliyosun ok diyeceğim. ama senin .ötünün kriterleri burda gecerli değil birader.
ben sana yazmıyodum zaten, bu forumu okuyan bir suru kişi var. begenmeyen benim yazdıklarımı okumaz. ben bu forumda jetta tsi 170 ile type r karşılaştırması yapan bi adama cevap veren harbi hondacıların yazılarını okuyup begendiğim için, teknik açıklamalardan faydalandıgım için uye oldum. halen onlardan birini bekliyorum bişeyler ogrenirm diye. sen nereden girdin araya, forum sana mı ait onuda bilmiyorum..
terbiyesizlik yapmıyorum.konu açmışsın fikrimi söylüyorum.foruma yeni girmedim yıllardan beri üyeyim asıl sen nerden girdin?onu sormak lazım.buraya konu açınca bilen bilmeyen herkez kendince fikir bayan edebilir bana sen nereden çıktın demen kendini forum sahibi olarak gördüğünün göstergesidir.son zamanlarda her konuya yazdığın cevaplar ile kendi egonu tatmin ediyormuşsun gibime geldi ben bilirim ayaklarındasın.senden önce 'çorbacı 51,sadoo1 drerol'nıcklı bazı arkadaşlar vardı vw temsilcisi gibi sende bayrağı onlardan devralmış gibisin.bnular benim şahsi görüşüm katılan olur olmaz bilemem ben sadece honda sitesinde başka markanın tellallığının yapılmasından duyduğum rahatsızlığı dile getirmeye çalışıyorum.herkezin aracı kendine güzeldir.ne güzel demişsin vwtürk'te konu açtım silmişler diye adamı konuşturmazlar orda.japon denildimi adamların içi gıcıklanıyo belliki kuyruk acıları war.burada konu açıyosun tartışıyoruz fikir paylaşımı yapıyoruz sen zaman zaman üste çıkmaya çalışıyorsun her konuda tansiyonu yükselten yorumların war onda sonra biz marka fanatiği oluyoruz. sitede 2.4 acord sahibi arkadaşlar var buluşursun bigün denersin kim kimi geçiyor burda paylaşırsın bizde bilgi sahibi oluruz.
sen nerden girdin araya derken forumu kastetmiyorum, istersen kuruldugundan beri yaz, bana ne. ben yorum yazmana de bişey demiyorum zaten. ama senin yaptıgın yorum yazmak degil. .ötünü koymadıgın, saplar vs vs kullandıgın ifadelerin amacını sen benden daha iyi biliyorsun. o amacını araya girmek olarak tanımladım. ben kimsenin tellallıgını yapmıyorum. aç bak yazdıklarımı oku. sana anlatmak zorunda da değilim. ama en azından polo mu jazz mı diyen kişiye yazdıklarımı okuyabilirsin. başka araçlardan konuşulmasından rahatsız isen bunu daha duzgun ifade edebilirsin. senin niyetinde onun dışında ekstra larda varki o ifadeleri kullanıyosun. ben soylediğim seylerde mutlaka objektif olmaya çalışırım. ama alakasız mantıksız bi şey görürsem de yorumu mu yaparım. sen bana edebiyat yağpmana gerek yok, bak yukarda vatandaş açıklamış, kendine göre sebeplerini koymuş ben de eywallah demişim. mantıklı cevaba sesim çıkmaz, ama bol keseden atanlar da var bu da bir gerçek.
vw turke açtıgım konu nun honda ile alakası oldugunu nerden çıkardın. alakasız bir marka idi, tum katılım konularını forum kuralları geregi siliyorlarmış , bende sildirdim uyeliğimi. yoksa adamların umruda değil zaten hondalar.
-
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
Vallahi Eğer 2.4 190 ps Bir honda 240 ı göremiyorsa Gerçekten konuşmayalım biz bu forumda
+1905 .. yok yok 2.4 hondayı şahin sollayıp gidiyor :)
-
terbiyesizlik yapmana gerek yok, oncelikle onu soyleyeyim. onu burda yapman bişey ifade etmıyor. yuzume oyle konusabılecegını de sanmıyorum ama herneyse uzatmıcam. laf dalaşını uzatmak istersen özelden yazalım, çunku yazılan her şey tribune oynamak olacak. boşa konuşmayalım yani.
ha gerçekten merak ettiysen soyleyeyim. o sitede boyle bir karsılaştırma yapılmıyor, bı kere actım boyle bir karşılaştırma hemen sildiler. bir suru laga luga yaptılar. bende hemen uyeliğimi sildirdim.
benim gucum hondayı yerin dibine sokmaya yetmez, oyle bir niyetim de yok zaten. ama saçmalıklara da efendi şekilde cevap vermeye çalışıyorum. aklınca dalga gecen olursa da sinirlenip bi kaç şey yazdıgım oluyor. ben durup dururken 240 göremez demedim, biri 240 vs dediğinde soyledim.
ben o aracın düzde 240 görmesi için uzun uzun basması gerktiğini soyluyorum. ha sen benden iyi biliyosan yaz ögrenelim. ben bunu neye dayanarak soyluyorum? şuna göre : aracın son surati 227 . yani düzde reelde 227 gibi yapar. hadi rüzgar vs 10 km daha ekle ok diyeyim.(bak düz yol diyorum ona dikkat et, eğim filan yokken)
aynı iddiayı insigniacılar da yapıyordu. onların araçlarının rüzgar direnci accordan da iyi üstelik. ben düzde 235 den fazla yapamaz diyordum , hemen atlıyorlar yok 260 gorduk vs vs. en son bi tanesi çıktı dedi,arkadaşlar kabul edelim bizim araçlar 240 ı geçmiyor duzde diye. 237 de kalmış uzun uzun bastıktan sonra. e aletin son surati de 225 zaten . yani 237 mantıklı.
ben kendi aracıma bakıyorum. son surati 220, ben hayvan gibi zorladım DÜZDE 233 zor gordum. e şimdi son sürati 227 olan accord da 240'ı çok zorlarsa anca görür.
sen deki aracın son surati 227 değil yanlış biliyosun ok diyeceğim. ama senin .ötünün kriterleri burda gecerli değil birader.
ben sana yazmıyodum zaten, bu forumu okuyan bir suru kişi var. begenmeyen benim yazdıklarımı okumaz. ben bu forumda jetta tsi 170 ile type r karşılaştırması yapan bi adama cevap veren harbi hondacıların yazılarını okuyup begendiğim için, teknik açıklamalardan faydalandıgım için uye oldum. halen onlardan birini bekliyorum bişeyler ogrenirm diye. sen nereden girdin araya, forum sana mı ait onuda bilmiyorum..
Konuyu yumusatmak adina bir kac bilgi ve deneyim ilave edeyim
İnsignia ruzgar direnci katsayisi 0.27cd, accord ise 0.26cd. Yani accord aksine daha iyi.
İzmir otobaninda gecen sene 2003 lpg li (lpg markasi ovml) accord 2.4 ile 240 i gorduk arkadasla. Benzin de ne olurdu bilemiyorum.
Her arac son hizi en azindan %5 kadranda fazla gosterir. Bu hesApla accord 227 km son hizini duzlukte zaten 240km olarak gostermesi beklenen sonuc olur. Yani egime gerek yok.
Teknik verilere gore 0-100 jetta alir gibi.
0-200 da accord alir bence. Cunku motor hacmi yuksek hizda on plana cikar.
ilk video stok, 0-160 21 sn göstergeye göre.
http://www.youtube.com/watch?v=CqI-7JCaza0
bu araçda da cai ve headers var diyor. bunun 0-160 18 sn, 0-200 ise yaklaşık 35 sn görünüyor.
http://www.youtube.com/watch?v=wnMqZuRDxAI&feature=related
sizce bu videolar normal mi??
-
bu videolardaki 2.4 ler Türkiye de satılan versiyon değil k24 motorun a1 a2 a3 değişik çeşitleri var beygirleride farklı bunlar hangisi bakmak lazım bizde satılan bu http://www.youtube.com/watch?v=aPMKkKQSLXw&feature=related bu arada video dyno da çekilmiş fake sadece örnek için koydum
-
K24
K24A4
[edit] K24A1
* Found in:
o 2002-2006 Honda CR-V
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43x3.90 inches)
+ Compression: 9.6:1
+ Power: 160 hp (120 kW) @ 6000 rpm
+ Torque: 162 ft·lbf (220 N·m) @ 5200 rpm
+ Redline: 6500 rpm
[edit] K24A2
* Found in:
o 2004-2008 Acura TSX, JDM CL9 Accord Type-S, RB1 Odyssey Absolute
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Power: 200 PS (150 kW; 200 hp) @ 6800 rpm
+ Torque: 232 N·m (171 lb·ft) @ 4500 rpm (166 lbft @ 4500 rpm U.S.)
+ Bore: 87 mm
+ Stroke: 99 mm
+ Compression: 10.5:1
+ Redline:
# Automatic 7100 rpm
# Sequential Sportshift 7300 rpm (7100 rpm U.S.)
# Manual 7600 rpm (7100 rpm U.S.)
+ Note: The 2006-2008 K24A2 in the U.S. market Acura TSX has the following improvements[2]
# Power: 205 hp @ 7000 rpm
# Torque: 164 lbft @ 4500 rpm
# Increased intake flow:
* Intake valve + 1 mm oversize
* Intake cam High lift lobe with 0.9 mm more lift and 12 degrees more duration
* Throttle body increased from 60-64mm
* Radius on some intake pipes increased from 70-80mm
# Increased exhaust flow
* Exhaust Head pipe increased frm 60-65mm
* Higher flow catalytic converter
* Main (single) exhaust pipe increased from 54-57mm
* Rear (twin) pipes increased in diameter from 42.5 to 45mm
# Block improvements:
* Additional air passages in crankcase for reduced pumping losses
# Other
* Stronger connecting rods
* New crankshaft with more counterbalance weight
* Revised pistons with more valve-piston clearance
[edit] K24A3
* Found in:
o 2003-2007 Honda Accord (Europe) and Japan(JDM)) and 2003-2007 Honda Accord Euro CL9 (Australia, New Zealand)
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
+ Compression: 10.5:1
+ Power: 189 hp (140 kW) @ 6800 rpm
+ Torque: 164.5 ft·lbf (223;N·m) @ 4500rpm
+ VTEC Engagement: 6000rpm
+ Redline: 7200rpm
[edit] K24A4
* Found in:
o 2003-2005 Honda Accord(USDM), 2003-2006 Honda Element
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
+ Compression: 9.7:1
+ Power: 160 hp (119 kW) @ 5500 rpm (166 hp in 2007/2008)
+ Torque: 160 ft·lbf (218 N·m) @ 4500 rpm (@4000 rpmin 2007/2008)
+ Redline: 6800 rpm
[edit] K24A8
* Found in:
o 2006-2007 Honda Accord
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
+ Compression: 9.7:1
+ Power: 166 hp (124 kW) @ 5800 rpm
+ Torque: 160 lb·ft (217 N·m) @ 4000 rpm
+ Redline: 6500 rpm
o 2007-2008 Honda Element
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
+ Compression: 9.7:1
+ Power: 166 hp @ 5800 rpm
+ Torque: 161 lb·ft (218 N·m) @ 4000 rpm
+ Redline: 6800 rpm
[edit] K24Z1
* Found in:
o 2007 Honda CR-V (RE3, RE4)
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
+ Compression: 9.7:1
+ Power: 166 hp @ 5800 rpm
+ Torque: 161 ft·lbf @ 4200 rpm
+ Redline: 6500 rpm
[edit] K24Z2
* Found in:
o 2008 Honda Accord LX/LX-P trim models (CP2)
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
+ Compression: 10.5:1
+ Power: 177 @ 6500 rpm
+ Torque: 161 ft·lbf @ 4300 rpm
+ Redline: 6800 rpm
[edit] K24Z3
* Found in:
o 2008+ Honda Accord LX-S/EX/EX-L trim models (CP2, CS1)
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
+ Compression: 10.5:1
+ Power: 190 @ 7000 rpm
+ Torque: 162 ft·lbf @ 4400 rpm
+ Redline: 7100 rpm
* Found in:
o 2009+ Acura TSX
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
+ Compression: 11.0:1
+ Power: 201 @ 7000 rpm
+ Torque: 172 ft·lbf (MT), 170 ft·lbf (AT) @ 4300 rpm
+ Redline: 7100 rpm
[edit] K24Z4
* Found in:
o 2008-2009 Honda CR-V (RE7)
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
+ Compression: 9.7:100
+ Power: 166 hp @ 5800 rpm
+ Torque: 161 ft·lbf @ 4200 rpm
+ Redline: 6500 rpm
[edit] K24Z5
* Found in:
o 2009+ Honda Spirior
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
+ Compression: 10.5:1
+ Power: 184 @ 6500 rpm (133 kW @ 6500 rpm)
+ Torque: 164 ft·lbf @ 4300 rpm (225Nm @ 4300 rpm)
+ Redline: 6800 rpm
[edit] K24Z6
* Found in:
o 2010 Honda CR-V (all trim models)
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
+ Compression: 10.5:1
+ Power: 180 HP @ 6800 RPM
+ Torque: 161 lbs·ft @ 4400 RPM
+ Redline: 7100 RPM
K24Z7
* Found in:
o 2012 Honda Civic Si (US)
+ Displacement: 2,354 cc (143.6 cu in)
+ Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43 x 3.90 inches)
+ Compression: 11.0:1
+ Power: 201 HP @ 7000 RPM
+ Torque: 170 lbs·ft @ 4400 RPM
+ Redline: 7000 RPM
-
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
Vallahi Eğer 2.4 190 ps Bir honda 240 ı göremiyorsa Gerçekten konuşmayalım biz bu forumda
+1905 .. yok yok 2.4 hondayı şahin sollayıp gidiyor :)
Yuuhh !!! bizim Zır Stock AG ( 1.6 iES MANUEL BENZİN ) 230 Görüyor........
-
floyd amacını öğrenebilirmiyim ? Amacın Yoksada Bilmediğin konu üzerine tartışma lütfen.. Sitede Bu Aralar Baya adın geçti ;) ;)
-
bu videolardaki 2.4 ler Türkiye de satılan versiyon değil k24 motorun a1 a2 a3 değişik çeşitleri var beygirleride farklı bunlar hangisi bakmak lazım bizde satılan bu http://www.youtube.com/watch?v=aPMKkKQSLXw&feature=related bu arada video dyno da çekilmiş fake sadece örnek için koydum
tr de k24a3 motor var ruhsatta motornoda k24a3 diye başlıyor zaten
-
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
Vallahi Eğer 2.4 190 ps Bir honda 240 ı göremiyorsa Gerçekten konuşmayalım biz bu forumda
+1905 .. yok yok 2.4 hondayı şahin sollayıp gidiyor :)
Yuuhh !!! bizim Zır Stock AG ( 1.6 iES MANUEL BENZİN ) 230 Görüyor........
düzde mi görüyor??
-
floyd amacını öğrenebilirmiyim ? Amacın Yoksada Bilmediğin konu üzerine tartışma lütfen.. Sitede Bu Aralar Baya adın geçti ;) ;)
amacımı ögrenemezsin. bugun yazmaya başlamadım, şimdi mi merak ettin :)
bilmediğim hangi konu uzerine konusuyorum soylermisin??
-
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
Demişsiniz..
Tabiki Düzde Görüyor...
-
e
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
Demişsiniz..
Tabiki Düzde Görüyor...
ee ne olmuş peki?
fikrimi soylemişim çok zor görür diye vatandaş da açıklamış, rüzgar direnci 0,26 diye, bana da mantıklı geldi kabul ettim. hem işkembeden mi atmışım. 2 tane ornekle kıyas yaparak soylemişim.
allah aşkına objektif olun biraz. şu sitede bazıları acayip acayip şeyler yazabiliyor bazen, benim bu dediğim mi sorun oldu. 240 göremez dedik kufur mu etmiş olduk anlamadım. size soylemiyorum ama bazıları hırçınlaşıyor. ben soyluyorum kendi aracımı 233 u gecemiyor diye. benim aracım 170 ps. ben burada 125 ps lik fd6 233 u gecemez desem olay çıkar.
-
eaccord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
Demişsiniz..
Tabiki Düzde Görüyor...
ee ne olmuş peki?
fikrimi soylemişim çok zor görür diye vatandaş da açıklamış, rüzgar direnci 0,26 diye, bana da mantıklı geldi kabul ettim. hem işkembeden mi atmışım. 2 tane ornekle kıyas yaparak soylemişim.
allah aşkına objektif olun biraz. şu sitede bazıları acayip acayip şeyler yazabiliyor bazen, benim bu dediğim mi sorun oldu. 240 göremez dedik kufur mu etmiş olduk anlamadım. size soylemiyorum ama bazıları hırçınlaşıyor. ben soyluyorum kendi aracımı 233 u gecemiyor diye. benim aracım 170 ps. ben burada 125 ps lik fd6 233 u gecemez desem olay çıkar.
Hırçınlaşmaya gerek yok saygı çerçevesinde tartışıyoruz....
Bir japonla Alman Kıyaslanamaz zaten..
Japonda Son Hız belli değildir... vtec 2 hariç :D :D
-
Bi de karakterleri cik farkli bence biri 1.4 biri 2.4, biri 5vites biri 7 vites. Son hiz cok farkedebilir bence
-
bence bu 2 araç kapışsın bide video çeksinler o zaman görelim ne olup ne biticek :D
-
tamam hırçınlaşma olmasın.
ben dalga geçmesini de iyi bilirim :)
ama samimi bir şekilde bir şey anlatmaya çalışıyorum, kendime göre mantıklı gelen gerekçelerimi soyluyorum, karşıdan o kadar uçuk ve alakasız bir yorum/cevap geliyor şaşırıyorum. sonra itiraz edince de bu sefer dalga filan geçmeye çalışan oluyor. sonra sinirlenince de honda düşmanı oluyorum.
olmaz yawwwwww. :)
-
bence bu 2 araç kapışsın bide video çeksinler o zaman görelim ne olup ne biticek :D
şimdi ankaradayım, isteyen varsa hazırım
kurbanda istanbulda olacağım, istenilen yere de gelirim..
istanbul da ike bir arkadaşa teklif etmiştim bu forumda, ismini hatırlayamadım şimdi, vatandaş ögretmen çıktı :)
derse davet etti beni, zor kaçtım :mrgreen:
-
floyd arkadaşım cidden hani bayadır jetta jetta diye altındakini ferrari yapıcak kadar uçtun gittin .hani amacın durmadan problem çıkarmaksa git volkswagen forumlarında sallayabildiğine salla ben düz 1.6 ile 5100 devire anca gelmişti aracım 220 yaptım düz yol + 6500 devire kadarda gideri var bunun düşün kaç yapar bu bak resmi prfilimdede mavcut 2.4 accord rahat yapar 240 hani mesele 240 yapar yapmaz olayı biryana senin bu tartışma çıkartma havan cidden baydı artık banlanma zamanın geldi öyle seziyorum
-
5100 devirde hangi araçla 220 yaptın kardeş ? adamın arabası vw diye niye atarlanıyosunuzki ben yazılarını harbi okudum mantıksız konuşmuyo 1.6 ies le 7.40 a vurdum diyen adamları hatırlıyorum ya :):) bence abartılcak bişey yok
-
floyd arkadaşım cidden hani bayadır jetta jetta diye altındakini ferrari yapıcak kadar uçtun gittin .hani amacın durmadan problem çıkarmaksa git volkswagen forumlarında sallayabildiğine salla ben düz 1.6 ile 5100 devire anca gelmişti aracım 220 yaptım düz yol + 6500 devire kadarda gideri var bunun düşün kaç yapar bu bak resmi prfilimdede mavcut 2.4 accord rahat yapar 240 hani mesele 240 yapar yapmaz olayı biryana senin bu tartışma çıkartma havan cidden baydı artık banlanma zamanın geldi öyle seziyorum
ne diyosun ? ? ?
-
floyd arkadaşım cidden hani bayadır jetta jetta diye altındakini ferrari yapıcak kadar uçtun gittin .hani amacın durmadan problem çıkarmaksa git volkswagen forumlarında sallayabildiğine salla ben düz 1.6 ile 5100 devire anca gelmişti aracım 220 yaptım düz yol + 6500 devire kadarda gideri var bunun düşün kaç yapar bu bak resmi prfilimdede mavcut 2.4 accord rahat yapar 240 hani mesele 240 yapar yapmaz olayı biryana senin bu tartışma çıkartma havan cidden baydı artık banlanma zamanın geldi öyle seziyorum
senin cevabın mesaj kutunda...
-
hoppa forum çok gerilmiş arkadaşlar bencede pek mantıksız konuşmuyor arkadaşın dedikleri mantıklı ama bazı tecrübe eksiklikleri var kendince ne güzel açıklamış işte neden bu kadar tepki gelmiş anlamadım :) beygir üzerinden kıyaslamak çok saçma bu arabaları accord performans arabası değil bir kere uzun yol arabası yavaş yavaş 240 ta basar 250 de ama acele etmez konfora dönük bir araba. tsı motorlar ise turbo desteği kesildikten sonra 4000 5000 devir arası keser turboyu. 7. vites 4500 r.pm gibi turbo benden bu kadar dedimi iş 1.4 motora kalıyor he o ufacık motorda rüzgarlamı uğraşsın o kasaylamı... gerisini siz düşünün arkadaşlar banada kızmayın bak sonra bilmişlik yapıyorsun falan filan diye tecrübeyle sabit bazı bildiklerim var onları paylaştım iiyi sabahlar dilerim hepinize
-
arkadaşalr 2,4 accord ile lpg de 3 kişi 210 4.vitestte yapıyor ve daha 4 bitmemişti accordum var hemde 2.4 araç öyle seri şekilde hızlanmaz ama hızını devrini aldın mıda kolay kolay yem olmaz
Q7 ile kırmızda kaldık ben D3 moduna aldım arabayı ve Qnin arkasından kalktım en baktığımda adam sağdaki sapağa sapıyordu ( ha işi varda olabilir accordan uzakta durmak istemiş olabilir) ama Q7 accordu uzun düzlükte son süratlerde harcar gibime geliyor
jetta 1,4 fındık motoru gibi ona öyle ya accordun bu motoruna turbo taksalar ferrari falanla kapışırız herhalde
en son passatçı arkadaşım vardı passatı öldü fiyatına galeriye bırakıp 2,4 accord alıp geldi
-
06fat68 arkadaşım 4x4 araçlarla binekleri kıyaslama , porsche cayenne dışında tüm arazi araçları yalan. hiç biri otoban için üretilmemiş. ben çok hareket yapan toureg range rover q7 üzdüm. üstelik o araçlar hep 240 hp üzeriydi. bizim altımızdaki 190 hp araçlar emin ol daha seri.
jetta accord konusuna dönersek denemeden karar vermeyelim diyelim. motor hacmi her zaman önemlidir.
-
bu kadar alevlenmenin bir manası olduğunu düşünmüyorum. kaba saba yazışmaların kimseye faydası olmadığını biliyoruz, burada birbirimizle hoş vakit geçirmek için toplandık ve ortak nokta olarak ismi honda koyduk.
foruma en son üye olanlardan biriyim,floyd'un sevmediğim bunu nerden çıkardı dediğim yorumları oldu ama hmm bak bunu da bilmiyordum yada olaya birde bu açıdan bakmak gerekliymiş dedirten çok yorumunu da okudum. kendi şahsi kanaatim körü körüne vw savunucusu değil aksine doğru bildiğini söyleyen biri.
bende ford kullanıcısı olarak siteye üye oldum. honda'ya sempatim var gerçektende motoru bende çok iyi bir izlenim bırakmış bir marka. ama emin olun ki forumda yazmak istediğim ve yazmadığım birçok yorum var. yani sen fordcusun ne anlarsın, sen dizelcisin ne anlarsın demeniz an meselesi gibi geliyo. bir konu açmıştım, deneme yapmıştım, cevabımı aldım artık yazmıyorum oraya hatta ilk zamanlar silinmesini bile isteyecektim.
uzun lafın kısası kendi fikrimce burada körü körüne marka tutkunluğu yapanlar yok değil ama floyd bunlardan biri değil.
konuya gelince uzatmayacağım her zaman söylendiği gibi onlar kapışırken ies gelir geçeeeer ... :)
ben fabrika verilerinin çokta rasyonel olmadığı düşüncesindeyim ve kalkışta ve roll'de turbo beslemenin sağlayacağı avantajla tsi, ama uzunda ise büyük hacim farkından accord'un alacağı kanaatindeyim.(çok uzun yazdım daha da fazla uzatmayayım )
-
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
Vallahi Eğer 2.4 190 ps Bir honda 240 ı göremiyorsa Gerçekten konuşmayalım biz bu forumda
düzde kolay göremez. düzde o süratler çocuk oyuncağı değil. çok uzun bir yol bulup uzun uzun zorlması lazım.
Dediğin doğrudur kardeş Lafım yok ama yazık böyle işe o zaman 1.6 125 lik fd6 lar 220 görür bence 215 fln görür e Onlar 215 hatta deki 210 Yapıyorsa 2.4 190 Accord nasıl 240 yapamaz 300 400 kilo farkıyla yazık
-
bu kadar alevlenmenin bir manası olduğunu düşünmüyorum. kaba saba yazışmaların kimseye faydası olmadığını biliyoruz, burada birbirimizle hoş vakit geçirmek için toplandık ve ortak nokta olarak ismi honda koyduk.
foruma en son üye olanlardan biriyim,floyd'un sevmediğim bunu nerden çıkardı dediğim yorumları oldu ama hmm bak bunu da bilmiyordum yada olaya birde bu açıdan bakmak gerekliymiş dedirten çok yorumunu da okudum. kendi şahsi kanaatim körü körüne vw savunucusu değil aksine doğru bildiğini söyleyen biri.
bende ford kullanıcısı olarak siteye üye oldum. honda'ya sempatim var gerçektende motoru bende çok iyi bir izlenim bırakmış bir marka. ama emin olun ki forumda yazmak istediğim ve yazmadığım birçok yorum var. yani sen fordcusun ne anlarsın, sen dizelcisin ne anlarsın demeniz an meselesi gibi geliyo. bir konu açmıştım, deneme yapmıştım, cevabımı aldım artık yazmıyorum oraya hatta ilk zamanlar silinmesini bile isteyecektim.
uzun lafın kısası kendi fikrimce burada körü körüne marka tutkunluğu yapanlar yok değil ama floyd bunlardan biri değil.
konuya gelince uzatmayacağım her zaman söylendiği gibi onlar kapışırken ies gelir geçeeeer ... :)
ben fabrika verilerinin çokta rasyonel olmadığı düşüncesindeyim ve kalkışta ve roll'de turbo beslemenin sağlayacağı avantajla tsi, ama uzunda ise büyük hacim farkından accord'un alacağı kanaatindeyim.(çok uzun yazdım daha da fazla uzatmayayım )
iyibir gözlemci ,
tebrik ederim arkadaşım güzel özetlemişsin
-
okumayı biliyosan ve gözlerin sağlıklı görüyorsa profilimdeki resmide görürdün. btün wv sahipleri kral oldu zaten birtanede daha türedi
5100 devirde hangi araçla 220 yaptın kardeş ? adamın arabası vw diye niye atarlanıyosunuzki ben yazılarını harbi okudum mantıksız konuşmuyo 1.6 ies le 7.40 a vurdum diyen adamları hatırlıyorum ya :):) bence abartılcak bişey yok
-
hakkaten ha vw cilere lafım yok ama neden honda sitesine üye oluyorlar ;D
konuya gelirsek,bence 0-100 jetta 0-200 accord derim ,hacim önemli sonçta ;D
-
uzunda kestiremiyorum çekişmeli olabilir yada son hıza doğru accord alabilir fakaaat;
baya bi süre jetta alacaktır kalkıstan itibaren.
accordun sanzımanı uzun.birinde vardı biliyorum 5 te değilde 4 te son hızını görüyorum diyordu.
-
cogu kişi söylemiş jetta 0-100 e kadar uzar accord telaşsız bir şekilde 100-200 arası gelir gecer gider.turbo ne kadar önemli bişeyse yüksek hızdada motor hacmi önemlidir
-
uzunda kestiremiyorum çekişmeli olabilir yada son hıza doğru accord alabilir fakaaat;
baya bi süre jetta alacaktır kalkıstan itibaren.
accordun sanzımanı uzun.birinde vardı biliyorum 5 te değilde 4 te son hızını görüyorum diyordu.
onurcum peki 2010 a3 1.4 122 lik otomatık(dsg nin audi versiyonu olan adını unuttum) e karşılık benım vtec2 0-160 ne olur :D
-
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
accord u 1.4 sandın sanırım 1.4 degıl 2.4 tur accord
-
floyd gayet mantıklı yazılar yazmış ne diye bu kadar üstüne gidildi adamın anlamadım ye neyse onu boşverinde accord düz yolda 240 ı görür bu konuda kimse yok göremez veya 260 a kadar yolu var filan demesin yapacağı hız belli ayrıca manual ies ile otomatik accord u kıyaslayan arkadaş ies in viteslerinin ne kadar uzun olduğunu bilmiyor galiba bide şu mevzu var ki bunu 3 yıldır burda açıklaya açıklaya ben bi hal oldum millet anlamamakta ısrarcı arkadaşlar atıyorum atmosferik 2.2 motorda 170 hp 300 nm tork almakla turbo 1.4 motordan 170 hp 300 nm tork almak arasında hiç bi fark yok şunu anlayın lütfen yok son süratte büyük hacim daha iyi gibi bi mantık yok her 2 motorda lastiklerine aynı hp ve torku veriyorsa ha 2.2 olmuş ha 1.4 olmuş fark yok sonuçta tekerdeki güç aynı burda devreye sanzıman ve ağırlık girer.bilindiği üzere honda nın otomatik şanzımanları çok ama çok sağlam olmasına karşın birazcık hantaldır(son üretilenler hariç) accord ile jetta kıyasında ağırlıkları ve kilo/hp ve kilo/tork oranlarınıda ortaya koyun.
-
http://www.youtube.com/watch?v=CqI-7JCaza0 bu accordun videosu (ülkemizde satılan araç)
http://www.youtube.com/watch?v=ZI8Qw5_tiss buda jetta tsi 170 hp nin videosu
her 2 aracıda izleyin
-
2.videoda golf diyo ama yani agirlik farki icin dedim gerci 160hp imis zaten belki dengeler :)
-
floyd gayet mantıklı yazılar yazmış ne diye bu kadar üstüne gidildi adamın anlamadım ye neyse onu boşverinde accord düz yolda 240 ı görür bu konuda kimse yok göremez veya 260 a kadar yolu var filan demesin yapacağı hız belli ayrıca manual ies ile otomatik accord u kıyaslayan arkadaş ies in viteslerinin ne kadar uzun olduğunu bilmiyor galiba bide şu mevzu var ki bunu 3 yıldır burda açıklaya açıklaya ben bi hal oldum millet anlamamakta ısrarcı arkadaşlar atıyorum atmosferik 2.2 motorda 170 hp 300 nm tork almakla turbo 1.4 motordan 170 hp 300 nm tork almak arasında hiç bi fark yok şunu anlayın lütfen yok son süratte büyük hacim daha iyi gibi bi mantık yok her 2 motorda lastiklerine aynı hp ve torku veriyorsa ha 2.2 olmuş ha 1.4 olmuş fark yok sonuçta tekerdeki güç aynı burda devreye sanzıman ve ağırlık girer.bilindiği üzere honda nın otomatik şanzımanları çok ama çok sağlam olmasına karşın birazcık hantaldır(son üretilenler hariç) accord ile jetta kıyasında ağırlıkları ve kilo/hp ve kilo/tork oranlarınıda ortaya koyun.
Dogru diyorsun. Ancak teknik veriler kisminda turbo beslemeli benzinli motorlu araclarin son hizi buyuk hacimli olupta benzer hp ve torku verenlere kiyasla nispeten dusuk.
Turbu beslemeli benzinli motorun tork egrisi maksimum noktadan sonra keskin bir sekilde dusuyor. Atmosferiklerde ise cok daha yavas sekilde dusme gozleniyor.
Belki de sebep budur.
Accord 240 i da asabilir ancak arac torku yeterli gelmedigi icin 240 ta kaliyor.
Yani yuksek hizda ruzgar direncine karsi torkta onemli bir etken.
-
abi hondanın turboya girmesi farz oldu
-
2.videoda golf diyo ama yani agirlik farki icin dedim gerci 160hp imis zaten belki dengeler :)
dostum onun farkındayım da hem araç 160 hp hemde ayağında 19 inç jant varmış bunlar bence yeterli olur o aradaki ağırlık farkı 49 kiloyu farkı kapatmaya fazlası ile >=ok
-
abi hondanın turboya girmesi farz oldu
hibrite girdi girmesinede biz yararlanamıyoruz. amerikada boy boy hondalar geziyor. bize gelince yok.
-
uzunda kestiremiyorum çekişmeli olabilir yada son hıza doğru accord alabilir fakaaat;
baya bi süre jetta alacaktır kalkıstan itibaren.
accordun sanzımanı uzun.birinde vardı biliyorum 5 te değilde 4 te son hızını görüyorum diyordu.
onurcum peki 2010 a3 1.4 122 lik otomatık(dsg nin audi versiyonu olan adını unuttum) e karşılık benım vtec2 0-160 ne olur :D
otomatiğini bilmem denemek lazım ama benimki zorlar :D
-
mesaji değiştiremiyorum
uzunda kestiremiyorum çekişmeli olabilir yada son hıza doğru accord alabilir fakaaat;
baya bi süre jetta alacaktır kalkıstan itibaren.
accordun sanzımanı uzun.birinde vardı biliyorum 5 te değilde 4 te son hızını görüyorum diyordu.
onurcum peki 2010 a3 1.4 122 lik otomatık(dsg nin audi versiyonu olan adını unuttum) e karşılık benım vtec2 0-160 ne olur :D
otomatiğini bilmem oranları cok kısa sürekli vites atıyor denemek lazım ama benimki zorlayabilir biraz :D arabayı satmazsam deneyelim kurbanda,0 dan olmaz ama 2.vites 50-180 yürüyebiliriz
bu arada hacim denen bişey geçti artık uzunda yürümesi için üst devir torkunu koruması gerekiyor.twincharge ların böyle bi problemi yok turbosu o motora yeterli büyüklükte.üstlerde pek bayılmıyor,önemli olan 2.4 accordun tork grafiğiyle 1.4 170 inkini kıyaslamak.hacim önemli değil,burada asıl mesele atmosferik turbo farkı,atmosferik bi araç 4000 rpm gibi max torkunu üretsin,6500 lere kadar o torkunu pek düşürmeden kullanır,turbo ise atıyorum 3000 rpm de max torku veriyorsa atıyorum 280 nm, turbosuna göre bunu 6500 devirde 180 nm lere de düşürebilir,240 lar da da tutabilir.turbonun torkuyla atmosferiğinki bir değil turbo patlar söner gibi bişey atmosferik bunu sürekli koruyor.altları turboya göre bos olsa bile.fakat twincharge mantığı,biraz büyük bi turbo üstlerde bayılmaması için,büyük turbo da geç doluyor,altada koymuslar sc.iyi bi fikir :D
-
goldberk sen neyden bahsediyon kardeş okumayı biliyorsan gözlerin görüyosa falan böyle giderli falan bi yaklaşım resmine dikkat etmek zorundamıyım sordum sen yazıncada resmine bakınca anladım türedi falan ayıp oluyo biz burda bişeyler paylaşıyoruz honda babanın markası değil yazılarımı okuyup yanlı yazıp yazdığımı düşünmen umrumda değil üslubuna dikkat et sana saygısızca hiç bir
laf söylemedim...
-
şu iki aracı da yürütün tartışma bitsin artık, kim alacaksa alsın...
millet birbirini kırmaya başladı
-
uzunda kestiremiyorum çekişmeli olabilir yada son hıza doğru accord alabilir fakaaat;
baya bi süre jetta alacaktır kalkıstan itibaren.
accordun sanzımanı uzun.birinde vardı biliyorum 5 te değilde 4 te son hızını görüyorum diyordu.
onurcum peki 2010 a3 1.4 122 lik otomatık(dsg nin audi versiyonu olan adını unuttum) e karşılık benım vtec2 0-160 ne olur :D
otomatiğini bilmem denemek lazım ama benimki zorlar :D
senin chipliyi demiyorum burda bi elemanda var orj jantlı,(16" galiba) onu bi ikna edebilsem ama hep yançiziyor :D ikna edeyim ozman videoda koycam :D
cidden merak ediyorum video nasıl bişey olur ;D
-
140 den bg fazlası yok kurana el basacam yakında :D 2 kişi yanıma alsam cıpsız halınden yavas olur olmaz ,sana bi tane jetta bulayım ben arkadasım denerse