Gönderen Konu: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg  (Okunma sayısı 21837 defa)

goldbergbrk

  • İleti: 756
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #50 : Ekim 17, 2011, 06:58:04 ÖS »
okumayı biliyosan ve gözlerin sağlıklı görüyorsa profilimdeki resmide görürdün. btün  wv sahipleri kral oldu zaten birtanede daha türedi
5100 devirde hangi araçla 220 yaptın kardeş ? adamın arabası vw diye niye atarlanıyosunuzki ben yazılarını harbi okudum mantıksız konuşmuyo 1.6 ies le 7.40 a vurdum diyen adamları hatırlıyorum ya :):) bence abartılcak bişey yok



hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #51 : Ekim 17, 2011, 08:14:40 ÖS »
hakkaten ha vw cilere lafım yok ama neden honda sitesine üye oluyorlar ;D
konuya gelirsek,bence 0-100 jetta    0-200 accord derim ,hacim önemli sonçta ;D

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #52 : Ekim 18, 2011, 06:39:33 ÖÖ »
uzunda kestiremiyorum çekişmeli olabilir yada son hıza doğru accord alabilir fakaaat;
baya bi süre jetta alacaktır kalkıstan itibaren.
accordun sanzımanı uzun.birinde vardı biliyorum 5 te değilde 4 te son hızını görüyorum diyordu.

Ouzhan_

  • İleti: 1079
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #53 : Ekim 18, 2011, 04:25:49 ÖS »
cogu kişi söylemiş jetta 0-100 e kadar uzar accord telaşsız bir şekilde 100-200 arası gelir gecer gider.turbo ne kadar önemli bişeyse yüksek hızdada motor hacmi önemlidir

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #54 : Ekim 18, 2011, 04:49:16 ÖS »
uzunda kestiremiyorum çekişmeli olabilir yada son hıza doğru accord alabilir fakaaat;
baya bi süre jetta alacaktır kalkıstan itibaren.
accordun sanzımanı uzun.birinde vardı biliyorum 5 te değilde 4 te son hızını görüyorum diyordu.
onurcum peki 2010 a3 1.4 122 lik otomatık(dsg nin audi versiyonu olan adını unuttum)  e karşılık benım vtec2 0-160 ne olur :D


silvervtec2

  • İleti: 98
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #55 : Ekim 18, 2011, 04:57:42 ÖS »
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??
accord u 1.4 sandın sanırım 1.4 degıl 2.4 tur accord

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #56 : Ekim 19, 2011, 11:40:47 ÖS »
floyd gayet mantıklı yazılar yazmış ne diye bu kadar üstüne gidildi adamın anlamadım ye neyse onu boşverinde accord düz yolda 240 ı görür bu konuda kimse yok göremez veya 260 a kadar yolu var filan demesin yapacağı hız belli ayrıca manual ies ile otomatik accord u kıyaslayan arkadaş ies in viteslerinin ne kadar uzun olduğunu bilmiyor galiba bide şu mevzu var ki bunu 3 yıldır burda açıklaya açıklaya ben bi hal oldum millet anlamamakta ısrarcı arkadaşlar atıyorum atmosferik 2.2 motorda 170 hp 300 nm tork almakla turbo 1.4 motordan 170 hp 300 nm tork almak arasında hiç bi fark yok şunu anlayın lütfen yok son süratte büyük hacim daha iyi gibi bi mantık yok her 2 motorda lastiklerine aynı hp ve torku veriyorsa ha 2.2 olmuş ha 1.4 olmuş fark yok sonuçta tekerdeki güç aynı burda devreye sanzıman ve ağırlık girer.bilindiği üzere honda nın otomatik şanzımanları çok ama çok sağlam olmasına karşın birazcık hantaldır(son üretilenler hariç) accord ile jetta kıyasında ağırlıkları ve kilo/hp ve kilo/tork oranlarınıda ortaya koyun.

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #57 : Ekim 19, 2011, 11:50:04 ÖS »
http://www.youtube.com/watch?v=CqI-7JCaza0 bu accordun videosu (ülkemizde satılan araç)

http://www.youtube.com/watch?v=ZI8Qw5_tiss buda jetta tsi 170 hp nin videosu

her 2 aracıda izleyin

BGR19

  • İleti: 1272
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #58 : Ekim 19, 2011, 11:59:03 ÖS »
2.videoda golf diyo ama yani agirlik farki icin dedim gerci 160hp imis zaten belki dengeler :)

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #59 : Ekim 20, 2011, 08:44:30 ÖÖ »
floyd gayet mantıklı yazılar yazmış ne diye bu kadar üstüne gidildi adamın anlamadım ye neyse onu boşverinde accord düz yolda 240 ı görür bu konuda kimse yok göremez veya 260 a kadar yolu var filan demesin yapacağı hız belli ayrıca manual ies ile otomatik accord u kıyaslayan arkadaş ies in viteslerinin ne kadar uzun olduğunu bilmiyor galiba bide şu mevzu var ki bunu 3 yıldır burda açıklaya açıklaya ben bi hal oldum millet anlamamakta ısrarcı arkadaşlar atıyorum atmosferik 2.2 motorda 170 hp 300 nm tork almakla turbo 1.4 motordan 170 hp 300 nm tork almak arasında hiç bi fark yok şunu anlayın lütfen yok son süratte büyük hacim daha iyi gibi bi mantık yok her 2 motorda lastiklerine aynı hp ve torku veriyorsa ha 2.2 olmuş ha 1.4 olmuş fark yok sonuçta tekerdeki güç aynı burda devreye sanzıman ve ağırlık girer.bilindiği üzere honda nın otomatik şanzımanları çok ama çok sağlam olmasına karşın birazcık hantaldır(son üretilenler hariç) accord ile jetta kıyasında ağırlıkları ve kilo/hp ve kilo/tork oranlarınıda ortaya koyun.

Dogru diyorsun. Ancak teknik veriler kisminda turbo beslemeli benzinli motorlu araclarin son hizi buyuk hacimli olupta benzer hp ve torku verenlere kiyasla nispeten dusuk.

Turbu beslemeli benzinli motorun tork egrisi maksimum noktadan sonra keskin bir sekilde dusuyor. Atmosferiklerde ise cok daha yavas sekilde dusme gozleniyor.
Belki de sebep budur.

Accord 240 i da asabilir ancak arac torku yeterli gelmedigi icin 240 ta kaliyor.
Yani yuksek hizda ruzgar direncine karsi torkta onemli bir etken.

hondaciwic

  • İleti: 1795
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #60 : Ekim 20, 2011, 01:38:28 ÖS »
abi hondanın turboya girmesi farz oldu

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #61 : Ekim 20, 2011, 01:46:35 ÖS »
2.videoda golf diyo ama yani agirlik farki icin dedim gerci 160hp imis zaten belki dengeler :)
dostum onun farkındayım da hem araç 160 hp hemde ayağında 19 inç jant varmış bunlar bence yeterli olur o aradaki ağırlık farkı 49 kiloyu farkı kapatmaya fazlası ile  >=ok
« Son Düzenleme: Ekim 20, 2011, 01:51:15 ÖS Gönderen: alican_07 »

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #62 : Ekim 20, 2011, 02:17:25 ÖS »
abi hondanın turboya girmesi farz oldu

hibrite girdi girmesinede biz yararlanamıyoruz. amerikada boy boy hondalar geziyor. bize gelince yok.

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #63 : Ekim 20, 2011, 02:44:27 ÖS »
uzunda kestiremiyorum çekişmeli olabilir yada son hıza doğru accord alabilir fakaaat;
baya bi süre jetta alacaktır kalkıstan itibaren.
accordun sanzımanı uzun.birinde vardı biliyorum 5 te değilde 4 te son hızını görüyorum diyordu.
onurcum peki 2010 a3 1.4 122 lik otomatık(dsg nin audi versiyonu olan adını unuttum)  e karşılık benım vtec2 0-160 ne olur :D


otomatiğini bilmem denemek lazım ama benimki zorlar :D

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #64 : Ekim 20, 2011, 02:52:28 ÖS »
mesaji değiştiremiyorum

uzunda kestiremiyorum çekişmeli olabilir yada son hıza doğru accord alabilir fakaaat;
baya bi süre jetta alacaktır kalkıstan itibaren.
accordun sanzımanı uzun.birinde vardı biliyorum 5 te değilde 4 te son hızını görüyorum diyordu.
onurcum peki 2010 a3 1.4 122 lik otomatık(dsg nin audi versiyonu olan adını unuttum)  e karşılık benım vtec2 0-160 ne olur :D


otomatiğini bilmem oranları cok kısa sürekli vites atıyor denemek lazım ama benimki zorlayabilir biraz :D arabayı satmazsam deneyelim kurbanda,0 dan olmaz ama 2.vites 50-180 yürüyebiliriz
bu arada hacim denen bişey geçti artık uzunda yürümesi için üst devir torkunu koruması gerekiyor.twincharge ların böyle bi problemi yok turbosu o motora yeterli büyüklükte.üstlerde pek bayılmıyor,önemli olan 2.4 accordun tork grafiğiyle 1.4 170 inkini kıyaslamak.hacim önemli değil,burada asıl mesele atmosferik turbo farkı,atmosferik bi araç 4000 rpm gibi max torkunu üretsin,6500 lere kadar o torkunu pek düşürmeden kullanır,turbo ise atıyorum 3000 rpm de max torku veriyorsa atıyorum 280 nm, turbosuna göre bunu 6500 devirde 180 nm lere de düşürebilir,240 lar da da tutabilir.turbonun torkuyla atmosferiğinki bir değil turbo patlar söner gibi bişey atmosferik bunu sürekli koruyor.altları turboya göre bos olsa bile.fakat twincharge mantığı,biraz büyük bi turbo üstlerde bayılmaması için,büyük turbo da geç doluyor,altada koymuslar sc.iyi bi fikir :D

jaggalagalaga

  • İleti: 424
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #65 : Ekim 21, 2011, 01:19:46 ÖÖ »
goldberk sen neyden bahsediyon kardeş okumayı biliyorsan gözlerin görüyosa falan böyle giderli falan bi yaklaşım resmine dikkat etmek zorundamıyım sordum sen yazıncada resmine bakınca anladım türedi falan ayıp oluyo biz burda bişeyler paylaşıyoruz honda babanın markası değil yazılarımı okuyup yanlı yazıp yazdığımı düşünmen umrumda değil üslubuna dikkat et sana saygısızca hiç bir 
laf söylemedim...

drmoz

  • İleti: 727
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #66 : Ekim 21, 2011, 12:58:07 ÖS »
şu iki aracı da yürütün tartışma bitsin artık, kim alacaksa alsın...
millet birbirini kırmaya başladı

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #67 : Ekim 21, 2011, 01:01:15 ÖS »
uzunda kestiremiyorum çekişmeli olabilir yada son hıza doğru accord alabilir fakaaat;
baya bi süre jetta alacaktır kalkıstan itibaren.
accordun sanzımanı uzun.birinde vardı biliyorum 5 te değilde 4 te son hızını görüyorum diyordu.
onurcum peki 2010 a3 1.4 122 lik otomatık(dsg nin audi versiyonu olan adını unuttum)  e karşılık benım vtec2 0-160 ne olur :D


otomatiğini bilmem denemek lazım ama benimki zorlar :D
senin chipliyi demiyorum burda bi elemanda var orj jantlı,(16" galiba) onu bi ikna edebilsem ama hep yançiziyor :D ikna edeyim ozman videoda koycam :D
cidden merak ediyorum video nasıl bişey olur ;D

onur_s

  • İleti: 389
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #68 : Ekim 21, 2011, 01:55:37 ÖS »
140 den bg fazlası yok kurana el basacam yakında :D 2 kişi yanıma alsam cıpsız halınden yavas olur olmaz ,sana bi tane jetta bulayım ben arkadasım denerse