mesaji değiştiremiyorum
uzunda kestiremiyorum çekişmeli olabilir yada son hıza doğru accord alabilir fakaaat;
baya bi süre jetta alacaktır kalkıstan itibaren.
accordun sanzımanı uzun.birinde vardı biliyorum 5 te değilde 4 te son hızını görüyorum diyordu.
onurcum peki 2010 a3 1.4 122 lik otomatık(dsg nin audi versiyonu olan adını unuttum) e karşılık benım vtec2 0-160 ne olur
otomatiğini bilmem oranları cok kısa sürekli vites atıyor denemek lazım ama benimki zorlayabilir biraz
arabayı satmazsam deneyelim kurbanda,0 dan olmaz ama 2.vites 50-180 yürüyebiliriz
bu arada hacim denen bişey geçti artık uzunda yürümesi için üst devir torkunu koruması gerekiyor.twincharge ların böyle bi problemi yok turbosu o motora yeterli büyüklükte.üstlerde pek bayılmıyor,önemli olan 2.4 accordun tork grafiğiyle 1.4 170 inkini kıyaslamak.hacim önemli değil,burada asıl mesele atmosferik turbo farkı,atmosferik bi araç 4000 rpm gibi max torkunu üretsin,6500 lere kadar o torkunu pek düşürmeden kullanır,turbo ise atıyorum 3000 rpm de max torku veriyorsa atıyorum 280 nm, turbosuna göre bunu 6500 devirde 180 nm lere de düşürebilir,240 lar da da tutabilir.turbonun torkuyla atmosferiğinki bir değil turbo patlar söner gibi bişey atmosferik bunu sürekli koruyor.altları turboya göre bos olsa bile.fakat twincharge mantığı,biraz büyük bi turbo üstlerde bayılmaması için,büyük turbo da geç doluyor,altada koymuslar sc.iyi bi fikir