Gönderen Konu: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg  (Okunma sayısı 16441 defa)

floyd

  • İleti: 327
accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« : Ekim 16, 2011, 01:35:13 ÖS »
ikiside otomatik
1) 0'dan itibaren
2) roll
3) 200 civarlarına kadar..
hangisi alır??



jaggalagalaga

  • İleti: 424
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #1 : Ekim 16, 2011, 02:23:12 ÖS »
jetta nın manuel verisinde sanırım 0-100 ü 8 yazmışlar accord un da 9.2 zaten her ikiside otomatik düşünürsek başa baş bir sonuç çıkıyor denemek lazım ama jetta kafa çıkartır gibi geliyor

drmoz

  • İleti: 727
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #2 : Ekim 16, 2011, 02:32:16 ÖS »
jetta otomatik DSG
accord otomatik: tork konvertörlü tam otomatik. (difransiyel kiliti var mıdır bilmiyorum)

kalkışta launch kontrol ile kesinlikle jetta en az 1-2 boy atar. 0-200 hangisinin hızlıdır bilemem ancak 150-160 tan sonra accordun toparlayacağını düşünüyorum. 180 den sonra 170 likler biraz nazlanarak hızlanıyor gibi gelmişti bana

kayaci26

  • İleti: 1441
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #3 : Ekim 16, 2011, 04:03:38 ÖS »
Denedim biliyorum die atlaacam bu konuya... arkadaşımız da yazmış zaten.... 0-100 ü 8,3 saniye bu jettanın... ama 180 deseniz Jetta derim . . .  çünkü son hızı 222 falan da yazsa... Jetta 1.4 180 den sonra 200 çok zor çıkıyor, adam gibi sündürmek gerekiyor o esnada.... accord iki boy geriden gelip geçebilir....

2.4 accordun Honda otomobilleri içinde yalvarıp yakarmadan şak diye 200 ü bulduğunu biliyorum ve son hızı 240 ın üstünde...

gene de bu yeni yetme şanzımanların artısı eksisi nedir bilmiyorum... Asfalta çıkmadan belli olmaz diyelim...
 

AhmetCvc

  • İleti: 643
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #4 : Ekim 16, 2011, 04:12:00 ÖS »
Jetta Kalkışta Burnunu kafasını gövdesini Neyi varsa çıkartır :) Hatta 1-2 boy atar bile Dsg'Den ve turbodan dolayı diye düşünüyorum Ama bi 200 e kadar basılacaksa accord alır diyorum.Roll dada Accord alır diyorum. Hele bi 240 a felan çıkılacaksa Accord rahat alır. 200 e çıkılırsa yine alır diyorum. 0-100 Jetta ayırır bence. Kalkış olursa

tardif

  • İleti: 180
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #5 : Ekim 16, 2011, 04:25:55 ÖS »
jetta otomatik DSG
accord otomatik: tork konvertörlü tam otomatik. (difransiyel kiliti var mıdır bilmiyorum)

kalkışta launch kontrol ile kesinlikle jetta en az 1-2 boy atar. 0-200 hangisinin hızlıdır bilemem ancak 150-160 tan sonra accordun toparlayacağını düşünüyorum. 180 den sonra 170 likler biraz nazlanarak hızlanıyor gibi gelmişti bana
accordda da manuele alma olayı var vsa yı kapatınca 8,5 gibi 0-100 oluyor başta ağırlık ve turboyla 1 boy öne geçebilir ama 100 e gelmeden accord gelir geçer 200den sonra jetta kaybolmaya başlar

06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #6 : Ekim 16, 2011, 04:27:02 ÖS »
2,4 accord kullanıcısı olarak 120ye kadar accord geriden gelerek büyük hacimden dolayı kapatır jettanın ağırlığını bilmem ama accord 1500 küsür kilo birde lpg kiti varsa 1650 falan yapıuor ama 200den sonra jetta ancak accordun çift egzozunun sesini bile duyamaz

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #7 : Ekim 16, 2011, 04:29:23 ÖS »
150den itibaren acord gelir 180de geçer 240 ssayamıcamız fark olur yolun kenarın da sigarasını yakmış kenarda beklemiş olur :)

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #8 : Ekim 16, 2011, 04:55:33 ÖS »
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #9 : Ekim 16, 2011, 04:58:35 ÖS »
accordda da manuele alma olayı var vsa yı kapatınca 8,5 gibi 0-100 oluyor başta ağırlık ve turboyla 1 boy öne geçebilir ama 100 e gelmeden accord gelir geçer 200den sonra jetta kaybolmaya başlar[/quote]
manuele alınca ne değişiyor ki? bence bir avantajı olmaz..
« Son Düzenleme: Ekim 16, 2011, 04:59:59 ÖS Gönderen: floyd »

AhmetCvc

  • İleti: 643
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #10 : Ekim 16, 2011, 05:00:55 ÖS »
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??

Vallahi Eğer 2.4 190 ps Bir honda 240 ı göremiyorsa Gerçekten konuşmayalım biz bu forumda

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #11 : Ekim 16, 2011, 05:15:04 ÖS »
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??

Vallahi Eğer 2.4 190 ps Bir honda 240 ı göremiyorsa Gerçekten konuşmayalım biz bu forumda
düzde kolay göremez. düzde o süratler çocuk oyuncağı değil. çok uzun bir yol bulup uzun uzun zorlması lazım.



civicci35

  • İleti: 498
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #12 : Ekim 16, 2011, 05:47:28 ÖS »
vwturk'te yada herhangibir başka sitede karşılaştırma topıği yokmu sen herşeyi burda soruyosun?zaten açılan her konuda gerekli gereksiz yorumlarını yapıyorsun engin tecrübe ve bilgi paylaşımın için saol bizi aydınlatıyorsun yetmiyor hondayı yerin dibine sokuyosun daha ..ötünü koymadığın accord'a 240'görürmü diyosun neyi öğrenmek istiyosun ben anlamadım.anlayan warsa yazarsa sevinirim.karşılaştırmaya gelince bende ..ötümü koymadığım jetta 1.4tsı'a accord saplar diyorum.
saygılarımı sunuyorum...

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #13 : Ekim 16, 2011, 06:11:39 ÖS »
terbiyesizlik yapmana gerek yok, oncelikle onu soyleyeyim. onu burda yapman bişey ifade etmıyor. yuzume oyle konusabılecegını de sanmıyorum ama herneyse uzatmıcam. laf dalaşını uzatmak istersen özelden yazalım, çunku yazılan her şey tribune oynamak olacak. boşa konuşmayalım yani.
ha gerçekten merak ettiysen soyleyeyim. o sitede boyle bir karsılaştırma yapılmıyor, bı kere actım  boyle bir karşılaştırma hemen sildiler. bir suru laga luga yaptılar. bende hemen uyeliğimi sildirdim.
benim gucum hondayı yerin dibine sokmaya yetmez, oyle bir niyetim de yok zaten. ama saçmalıklara da efendi şekilde cevap vermeye çalışıyorum. aklınca dalga gecen olursa da sinirlenip bi kaç şey yazdıgım oluyor. ben durup dururken 240 göremez demedim, biri 240 vs dediğinde soyledim.
ben o aracın düzde 240 görmesi için uzun uzun basması gerktiğini soyluyorum. ha sen benden iyi biliyosan yaz ögrenelim. ben bunu neye dayanarak soyluyorum? şuna göre : aracın son surati 227 . yani düzde reelde 227 gibi yapar. hadi rüzgar vs 10 km daha ekle ok diyeyim.(bak düz yol diyorum ona dikkat et, eğim filan yokken)
aynı iddiayı insigniacılar da yapıyordu. onların araçlarının rüzgar direnci accordan da iyi üstelik. ben düzde 235 den fazla yapamaz diyordum , hemen atlıyorlar yok 260 gorduk vs vs. en son bi tanesi çıktı dedi,arkadaşlar kabul edelim  bizim araçlar 240 ı geçmiyor duzde diye. 237 de kalmış uzun uzun bastıktan sonra. e aletin son surati de 225 zaten . yani 237 mantıklı.
ben kendi aracıma bakıyorum. son surati 220, ben hayvan gibi zorladım DÜZDE 233 zor gordum. e şimdi son sürati 227 olan accord da 240'ı çok zorlarsa anca görür.
sen deki aracın son surati 227 değil yanlış biliyosun ok diyeceğim. ama senin .ötünün kriterleri burda gecerli değil birader.
ben sana yazmıyodum zaten, bu forumu okuyan bir suru kişi var. begenmeyen benim yazdıklarımı okumaz. ben bu forumda jetta tsi 170 ile type r karşılaştırması yapan bi adama cevap veren harbi hondacıların yazılarını okuyup begendiğim için, teknik açıklamalardan faydalandıgım için uye oldum. halen onlardan birini bekliyorum bişeyler ogrenirm diye. sen nereden girdin araya, forum sana mı ait onuda bilmiyorum..


tardif

  • İleti: 180
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #14 : Ekim 16, 2011, 06:30:37 ÖS »
accordda da manuele alma olayı var vsa yı kapatınca 8,5 gibi 0-100 oluyor başta ağırlık ve turboyla 1 boy öne geçebilir ama 100 e gelmeden accord gelir geçer 200den sonra jetta kaybolmaya başlar
manuele alınca ne değişiyor ki? bence bir avantajı olmaz..
[/quote]
avantajı oluyor otomatikde araba ekonomi yapmaya çalışıtğı için erken vites değiştiriyor manuelde redline yada en çok hp yi torku hangi devirde veriyosa orda değiştirebiliyorsunuz
bu arada lütfen kaba argo tabirler kullanmayalım  hepimize yakışmıyor, bir şeyler öğrenmeye birazda geyik yapmaya çalışıyoruz herkese saygılar sevgiler
« Son Düzenleme: Ekim 16, 2011, 06:31:26 ÖS Gönderen: tardif »

tardif

  • İleti: 180
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #15 : Ekim 16, 2011, 06:34:52 ÖS »
bu arada otomatik modda d3 manuelde naçizane 0-100 denedim ordan söylüyorum milimetrik ölçememişimdir ama dediğim gibi oluyor vsa off + manuel en hızlı mod

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #16 : Ekim 16, 2011, 06:40:19 ÖS »
accordda da manuele alma olayı var vsa yı kapatınca 8,5 gibi 0-100 oluyor başta ağırlık ve turboyla 1 boy öne geçebilir ama 100 e gelmeden accord gelir geçer 200den sonra jetta kaybolmaya başlar
manuele alınca ne değişiyor ki? bence bir avantajı olmaz..
avantajı oluyor otomatikde araba ekonomi yapmaya çalışıtğı için erken vites değiştiriyor manuelde redline yada en çok hp yi torku hangi devirde veriyosa orda değiştirebiliyorsunuz
bu arada lütfen kaba argo tabirler kullanmayalım  hepimize yakışmıyor, bir şeyler öğrenmeye birazda geyik yapmaya çalışıyoruz herkese saygılar sevgiler
[/quote]
şanzımanın sport modu yokmu fd 6 larda oldugu gibi?
kick down switchini ezecek şekilde bastıgınız zaman redline a kadar çevirmiyor mu zaten??

tardif

  • İleti: 180
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #17 : Ekim 16, 2011, 06:43:27 ÖS »
prndd3 var birde manuel tabi kickdown yapınca redline kadar yaklaşıyor ama kickdownu algılaması biraz zaman kaybettiriyor civicdeki gibi direksiyondan değil vites kolundan öne arka yapınca vites değiştiriyor

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #18 : Ekim 16, 2011, 06:45:05 ÖS »
terbiyesizlik yapmana gerek yok, oncelikle onu soyleyeyim. onu burda yapman bişey ifade etmıyor. yuzume oyle konusabılecegını de sanmıyorum ama herneyse uzatmıcam. laf dalaşını uzatmak istersen özelden yazalım, çunku yazılan her şey tribune oynamak olacak. boşa konuşmayalım yani.
ha gerçekten merak ettiysen soyleyeyim. o sitede boyle bir karsılaştırma yapılmıyor, bı kere actım  boyle bir karşılaştırma hemen sildiler. bir suru laga luga yaptılar. bende hemen uyeliğimi sildirdim.
benim gucum hondayı yerin dibine sokmaya yetmez, oyle bir niyetim de yok zaten. ama saçmalıklara da efendi şekilde cevap vermeye çalışıyorum. aklınca dalga gecen olursa da sinirlenip bi kaç şey yazdıgım oluyor. ben durup dururken 240 göremez demedim, biri 240 vs dediğinde soyledim.
ben o aracın düzde 240 görmesi için uzun uzun basması gerktiğini soyluyorum. ha sen benden iyi biliyosan yaz ögrenelim. ben bunu neye dayanarak soyluyorum? şuna göre : aracın son surati 227 . yani düzde reelde 227 gibi yapar. hadi rüzgar vs 10 km daha ekle ok diyeyim.(bak düz yol diyorum ona dikkat et, eğim filan yokken)
aynı iddiayı insigniacılar da yapıyordu. onların araçlarının rüzgar direnci accordan da iyi üstelik. ben düzde 235 den fazla yapamaz diyordum , hemen atlıyorlar yok 260 gorduk vs vs. en son bi tanesi çıktı dedi,arkadaşlar kabul edelim  bizim araçlar 240 ı geçmiyor duzde diye. 237 de kalmış uzun uzun bastıktan sonra. e aletin son surati de 225 zaten . yani 237 mantıklı.
ben kendi aracıma bakıyorum. son surati 220, ben hayvan gibi zorladım DÜZDE 233 zor gordum. e şimdi son sürati 227 olan accord da 240'ı çok zorlarsa anca görür.
sen deki aracın son surati 227 değil yanlış biliyosun ok diyeceğim. ama senin .ötünün kriterleri burda gecerli değil birader.
ben sana yazmıyodum zaten, bu forumu okuyan bir suru kişi var. begenmeyen benim yazdıklarımı okumaz. ben bu forumda jetta tsi 170 ile type r karşılaştırması yapan bi adama cevap veren harbi hondacıların yazılarını okuyup begendiğim için, teknik açıklamalardan faydalandıgım için uye oldum. halen onlardan birini bekliyorum bişeyler ogrenirm diye. sen nereden girdin araya, forum sana mı ait onuda bilmiyorum..



Konuyu yumusatmak adina bir kac bilgi ve deneyim ilave edeyim

İnsignia ruzgar direnci katsayisi 0.27cd, accord ise 0.26cd. Yani accord aksine daha iyi.
İzmir otobaninda gecen sene 2003 lpg li (lpg markasi ovml) accord 2.4 ile 240 i gorduk arkadasla. Benzin de ne olurdu bilemiyorum.
Her arac son hizi en azindan %5 kadranda fazla gosterir. Bu hesApla accord 227 km son hizini duzlukte zaten 240km olarak gostermesi beklenen sonuc olur. Yani egime gerek yok.

Teknik verilere gore 0-100 jetta alir gibi.
0-200 da accord alir bence. Cunku motor hacmi yuksek hizda on plana cikar.

tardif

  • İleti: 180
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #19 : Ekim 16, 2011, 06:50:22 ÖS »
prndd3 var birde manuel tabi kickdown yapınca redline kadar yaklaşıyor ama kickdownu algılaması biraz zaman kaybettiriyor civicdeki gibi direksiyondan değil vites kolundan öne arka yapınca vites değiştiriyor
ve manuelde çıkdığın devire(kesici) kickdownla çıkmıyor

drmoz

  • İleti: 727
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #20 : Ekim 16, 2011, 07:03:36 ÖS »
prndd3 var birde manuel tabi kickdown yapınca redline kadar yaklaşıyor ama kickdownu algılaması biraz zaman kaybettiriyor civicdeki gibi direksiyondan değil vites kolundan öne arka yapınca vites değiştiriyor
ve manuelde çıkdığın devire(kesici) kickdownla çıkmıyor
hocam isterdiğin kadar manuel kontrol et, d1, d2, d3 yap çok birşey farketmez. otomatik şanzımandan yürüyen aksama hareket tork konvertörü vasıtasıyla iletilir. tork konvertörü de çalışma prensibi olarak %100 verimle çalışamaz.
kalkışlarda nasıl kullanırsanız kullanın tam otomatik şanzımanlar her zaman performansı törpüler.
Jetta DSG içinse tam tersi bir durum söz konusu. DSG şanzıman normal kuru prensiple çalışan çift kavramalı bir sistem. manuel vites değişimlerine göre her zaman daha performanslıdır, bu durum detaylı testlerde de kanıtlanmıştır.

civicci35

  • İleti: 498
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #21 : Ekim 16, 2011, 07:08:08 ÖS »
terbiyesizlik yapmana gerek yok, oncelikle onu soyleyeyim. onu burda yapman bişey ifade etmıyor. yuzume oyle konusabılecegını de sanmıyorum ama herneyse uzatmıcam. laf dalaşını uzatmak istersen özelden yazalım, çunku yazılan her şey tribune oynamak olacak. boşa konuşmayalım yani.
ha gerçekten merak ettiysen soyleyeyim. o sitede boyle bir karsılaştırma yapılmıyor, bı kere actım  boyle bir karşılaştırma hemen sildiler. bir suru laga luga yaptılar. bende hemen uyeliğimi sildirdim.
benim gucum hondayı yerin dibine sokmaya yetmez, oyle bir niyetim de yok zaten. ama saçmalıklara da efendi şekilde cevap vermeye çalışıyorum. aklınca dalga gecen olursa da sinirlenip bi kaç şey yazdıgım oluyor. ben durup dururken 240 göremez demedim, biri 240 vs dediğinde soyledim.
ben o aracın düzde 240 görmesi için uzun uzun basması gerktiğini soyluyorum. ha sen benden iyi biliyosan yaz ögrenelim. ben bunu neye dayanarak soyluyorum? şuna göre : aracın son surati 227 . yani düzde reelde 227 gibi yapar. hadi rüzgar vs 10 km daha ekle ok diyeyim.(bak düz yol diyorum ona dikkat et, eğim filan yokken)
aynı iddiayı insigniacılar da yapıyordu. onların araçlarının rüzgar direnci accordan da iyi üstelik. ben düzde 235 den fazla yapamaz diyordum , hemen atlıyorlar yok 260 gorduk vs vs. en son bi tanesi çıktı dedi,arkadaşlar kabul edelim  bizim araçlar 240 ı geçmiyor duzde diye. 237 de kalmış uzun uzun bastıktan sonra. e aletin son surati de 225 zaten . yani 237 mantıklı.
ben kendi aracıma bakıyorum. son surati 220, ben hayvan gibi zorladım DÜZDE 233 zor gordum. e şimdi son sürati 227 olan accord da 240'ı çok zorlarsa anca görür.
sen deki aracın son surati 227 değil yanlış biliyosun ok diyeceğim. ama senin .ötünün kriterleri burda gecerli değil birader.
ben sana yazmıyodum zaten, bu forumu okuyan bir suru kişi var. begenmeyen benim yazdıklarımı okumaz. ben bu forumda jetta tsi 170 ile type r karşılaştırması yapan bi adama cevap veren harbi hondacıların yazılarını okuyup begendiğim için, teknik açıklamalardan faydalandıgım için uye oldum. halen onlardan birini bekliyorum bişeyler ogrenirm diye. sen nereden girdin araya, forum sana mı ait onuda bilmiyorum..


terbiyesizlik yapmıyorum.konu açmışsın fikrimi söylüyorum.foruma yeni girmedim yıllardan beri üyeyim asıl sen nerden girdin?onu sormak lazım.buraya konu açınca bilen bilmeyen herkez kendince fikir bayan edebilir bana sen nereden çıktın demen kendini forum sahibi olarak gördüğünün göstergesidir.son zamanlarda her konuya yazdığın cevaplar ile kendi egonu tatmin ediyormuşsun gibime geldi ben bilirim ayaklarındasın.senden önce 'çorbacı 51,sadoo1 drerol'nıcklı bazı arkadaşlar vardı vw temsilcisi gibi sende bayrağı onlardan devralmış gibisin.bnular benim şahsi görüşüm katılan olur olmaz bilemem ben sadece honda sitesinde başka markanın tellallığının yapılmasından duyduğum rahatsızlığı dile getirmeye çalışıyorum.herkezin aracı kendine güzeldir.ne güzel demişsin vwtürk'te konu açtım silmişler diye adamı konuşturmazlar orda.japon denildimi adamların içi gıcıklanıyo belliki kuyruk acıları war.burada konu açıyosun tartışıyoruz fikir paylaşımı yapıyoruz sen zaman zaman üste çıkmaya çalışıyorsun her konuda tansiyonu yükselten yorumların war onda sonra biz marka fanatiği oluyoruz. sitede 2.4 acord sahibi arkadaşlar var buluşursun bigün denersin kim kimi geçiyor burda paylaşırsın bizde bilgi sahibi oluruz.

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #22 : Ekim 16, 2011, 07:09:33 ÖS »
terbiyesizlik yapmana gerek yok, oncelikle onu soyleyeyim. onu burda yapman bişey ifade etmıyor. yuzume oyle konusabılecegını de sanmıyorum ama herneyse uzatmıcam. laf dalaşını uzatmak istersen özelden yazalım, çunku yazılan her şey tribune oynamak olacak. boşa konuşmayalım yani.
ha gerçekten merak ettiysen soyleyeyim. o sitede boyle bir karsılaştırma yapılmıyor, bı kere actım  boyle bir karşılaştırma hemen sildiler. bir suru laga luga yaptılar. bende hemen uyeliğimi sildirdim.
benim gucum hondayı yerin dibine sokmaya yetmez, oyle bir niyetim de yok zaten. ama saçmalıklara da efendi şekilde cevap vermeye çalışıyorum. aklınca dalga gecen olursa da sinirlenip bi kaç şey yazdıgım oluyor. ben durup dururken 240 göremez demedim, biri 240 vs dediğinde soyledim.
ben o aracın düzde 240 görmesi için uzun uzun basması gerktiğini soyluyorum. ha sen benden iyi biliyosan yaz ögrenelim. ben bunu neye dayanarak soyluyorum? şuna göre : aracın son surati 227 . yani düzde reelde 227 gibi yapar. hadi rüzgar vs 10 km daha ekle ok diyeyim.(bak düz yol diyorum ona dikkat et, eğim filan yokken)
aynı iddiayı insigniacılar da yapıyordu. onların araçlarının rüzgar direnci accordan da iyi üstelik. ben düzde 235 den fazla yapamaz diyordum , hemen atlıyorlar yok 260 gorduk vs vs. en son bi tanesi çıktı dedi,arkadaşlar kabul edelim  bizim araçlar 240 ı geçmiyor duzde diye. 237 de kalmış uzun uzun bastıktan sonra. e aletin son surati de 225 zaten . yani 237 mantıklı.
ben kendi aracıma bakıyorum. son surati 220, ben hayvan gibi zorladım DÜZDE 233 zor gordum. e şimdi son sürati 227 olan accord da 240'ı çok zorlarsa anca görür.
sen deki aracın son surati 227 değil yanlış biliyosun ok diyeceğim. ama senin .ötünün kriterleri burda gecerli değil birader.
ben sana yazmıyodum zaten, bu forumu okuyan bir suru kişi var. begenmeyen benim yazdıklarımı okumaz. ben bu forumda jetta tsi 170 ile type r karşılaştırması yapan bi adama cevap veren harbi hondacıların yazılarını okuyup begendiğim için, teknik açıklamalardan faydalandıgım için uye oldum. halen onlardan birini bekliyorum bişeyler ogrenirm diye. sen nereden girdin araya, forum sana mı ait onuda bilmiyorum..



Konuyu yumusatmak adina bir kac bilgi ve deneyim ilave edeyim

İnsignia ruzgar direnci katsayisi 0.27cd, accord ise 0.26cd. Yani accord aksine daha iyi.
İzmir otobaninda gecen sene 2003 lpg li (lpg markasi ovml) accord 2.4 ile 240 i gorduk arkadasla. Benzin de ne olurdu bilemiyorum.
Her arac son hizi en azindan %5 kadranda fazla gosterir. Bu hesApla accord 227 km son hizini duzlukte zaten 240km olarak gostermesi beklenen sonuc olur. Yani egime gerek yok.

Teknik verilere gore 0-100 jetta alir gibi.
0-200 da accord alir bence. Cunku motor hacmi yuksek hizda on plana cikar.
eywallah. düzde gördük diyosanız ok..

floyd

  • İleti: 327
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #23 : Ekim 16, 2011, 07:22:29 ÖS »
terbiyesizlik yapmana gerek yok, oncelikle onu soyleyeyim. onu burda yapman bişey ifade etmıyor. yuzume oyle konusabılecegını de sanmıyorum ama herneyse uzatmıcam. laf dalaşını uzatmak istersen özelden yazalım, çunku yazılan her şey tribune oynamak olacak. boşa konuşmayalım yani.
ha gerçekten merak ettiysen soyleyeyim. o sitede boyle bir karsılaştırma yapılmıyor, bı kere actım  boyle bir karşılaştırma hemen sildiler. bir suru laga luga yaptılar. bende hemen uyeliğimi sildirdim.
benim gucum hondayı yerin dibine sokmaya yetmez, oyle bir niyetim de yok zaten. ama saçmalıklara da efendi şekilde cevap vermeye çalışıyorum. aklınca dalga gecen olursa da sinirlenip bi kaç şey yazdıgım oluyor. ben durup dururken 240 göremez demedim, biri 240 vs dediğinde soyledim.
ben o aracın düzde 240 görmesi için uzun uzun basması gerktiğini soyluyorum. ha sen benden iyi biliyosan yaz ögrenelim. ben bunu neye dayanarak soyluyorum? şuna göre : aracın son surati 227 . yani düzde reelde 227 gibi yapar. hadi rüzgar vs 10 km daha ekle ok diyeyim.(bak düz yol diyorum ona dikkat et, eğim filan yokken)
aynı iddiayı insigniacılar da yapıyordu. onların araçlarının rüzgar direnci accordan da iyi üstelik. ben düzde 235 den fazla yapamaz diyordum , hemen atlıyorlar yok 260 gorduk vs vs. en son bi tanesi çıktı dedi,arkadaşlar kabul edelim  bizim araçlar 240 ı geçmiyor duzde diye. 237 de kalmış uzun uzun bastıktan sonra. e aletin son surati de 225 zaten . yani 237 mantıklı.
ben kendi aracıma bakıyorum. son surati 220, ben hayvan gibi zorladım DÜZDE 233 zor gordum. e şimdi son sürati 227 olan accord da 240'ı çok zorlarsa anca görür.
sen deki aracın son surati 227 değil yanlış biliyosun ok diyeceğim. ama senin .ötünün kriterleri burda gecerli değil birader.
ben sana yazmıyodum zaten, bu forumu okuyan bir suru kişi var. begenmeyen benim yazdıklarımı okumaz. ben bu forumda jetta tsi 170 ile type r karşılaştırması yapan bi adama cevap veren harbi hondacıların yazılarını okuyup begendiğim için, teknik açıklamalardan faydalandıgım için uye oldum. halen onlardan birini bekliyorum bişeyler ogrenirm diye. sen nereden girdin araya, forum sana mı ait onuda bilmiyorum..


terbiyesizlik yapmıyorum.konu açmışsın fikrimi söylüyorum.foruma yeni girmedim yıllardan beri üyeyim asıl sen nerden girdin?onu sormak lazım.buraya konu açınca bilen bilmeyen herkez kendince fikir bayan edebilir bana sen nereden çıktın demen kendini forum sahibi olarak gördüğünün göstergesidir.son zamanlarda her konuya yazdığın cevaplar ile kendi egonu tatmin ediyormuşsun gibime geldi ben bilirim ayaklarındasın.senden önce 'çorbacı 51,sadoo1 drerol'nıcklı bazı arkadaşlar vardı vw temsilcisi gibi sende bayrağı onlardan devralmış gibisin.bnular benim şahsi görüşüm katılan olur olmaz bilemem ben sadece honda sitesinde başka markanın tellallığının yapılmasından duyduğum rahatsızlığı dile getirmeye çalışıyorum.herkezin aracı kendine güzeldir.ne güzel demişsin vwtürk'te konu açtım silmişler diye adamı konuşturmazlar orda.japon denildimi adamların içi gıcıklanıyo belliki kuyruk acıları war.burada konu açıyosun tartışıyoruz fikir paylaşımı yapıyoruz sen zaman zaman üste çıkmaya çalışıyorsun her konuda tansiyonu yükselten yorumların war onda sonra biz marka fanatiği oluyoruz. sitede 2.4 acord sahibi arkadaşlar var buluşursun bigün denersin kim kimi geçiyor burda paylaşırsın bizde bilgi sahibi oluruz.

sen nerden girdin araya derken forumu kastetmiyorum, istersen kuruldugundan beri yaz, bana ne. ben yorum yazmana de bişey demiyorum zaten. ama senin yaptıgın yorum yazmak degil. .ötünü koymadıgın, saplar vs vs kullandıgın ifadelerin amacını sen benden  daha iyi biliyorsun. o amacını araya girmek olarak tanımladım. ben kimsenin tellallıgını yapmıyorum. aç bak yazdıklarımı oku. sana anlatmak zorunda da değilim. ama en azından polo mu jazz mı diyen kişiye yazdıklarımı okuyabilirsin. başka araçlardan konuşulmasından rahatsız isen bunu daha duzgun ifade edebilirsin. senin niyetinde onun dışında  ekstra larda varki o ifadeleri kullanıyosun. ben soylediğim seylerde mutlaka objektif olmaya çalışırım. ama alakasız mantıksız bi şey görürsem de yorumu mu yaparım. sen bana edebiyat yağpmana gerek yok, bak yukarda vatandaş açıklamış, kendine göre sebeplerini koymuş ben de eywallah demişim. mantıklı cevaba sesim çıkmaz, ama bol keseden atanlar da var bu da bir gerçek.
vw turke açtıgım konu nun honda ile alakası oldugunu nerden çıkardın. alakasız bir marka idi, tum katılım konularını forum kuralları geregi siliyorlarmış , bende sildirdim uyeliğimi. yoksa adamların umruda değil zaten hondalar.

TopraK_i-vtec

  • İleti: 133
Ynt: accord 2.4 otomatik - jetta 1.4 tsi 170 dsg
« Yanıtla #24 : Ekim 16, 2011, 07:33:16 ÖS »
accord 240 ı nasıl görecek , katılım rampa aşağıya mı??

Vallahi Eğer 2.4 190 ps Bir honda 240 ı göremiyorsa Gerçekten konuşmayalım biz bu forumda

+1905 ..     yok yok 2.4 hondayı şahin sollayıp gidiyor :)