Gönderen Konu: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ  (Okunma sayısı 207453 defa)

omeryesil

  • İleti: 212
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #375 : Ocak 26, 2014, 12:18:26 ÖÖ »
sönmez usta zavoli lpg ile ilgili problemim var arabam belli aralıklarda özellikle son zamanlarda çok sık olarak kendiliğinden benzine geçip lpg bitmiş gibi ötüyor bir ara kesildi ama son birkaç gündür yeniden aynı şeyleri yapmaya başladı bu arada gözlemlediğim kadarıyla çukurlara girdiğimde ve de araba dolu olupta rampa çıkarken yüksek devirlerde daha sık yapıyor bu olayı problem neden kaynaklanıyor olabilir ayrıca ben izmitte oturuyorum dilerseniz aracımla servisinizede gelebilirim



civilakgun

  • İleti: 29
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #376 : Ocak 26, 2014, 09:42:43 ÖS »
ustam hayırlı günler.2008 otomatik civic atiker lpg li aracıma bi ayar yapıldı ve arac belli bir süre beklediğinde özellikle sabahları ikinci marşda zor çalışır oldu.Akşam bırakın sabah ilk kontağa biz basalım deniyor şimdide.motor arıza ışığıda yakmadı.sıkıntı nedir acaba.yanlış ayardan olabilirmi?

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #377 : Ocak 27, 2014, 09:01:03 ÖÖ »
bende bugün farkettim.3000 devire çıktığımda benzine geçiyor. Fakat bunu tek ışık yanıp sönerken oldu. tam fulleyip bakamadım henüz. aracım 2013 elegance eco lpg.

depoyu doldurup sıkıştırın tekrar aynı şeyi yapacak olursa lpg servisine gidip basınç ve karışım ayarlarını kontrol ettiriniz .

selamlar

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #378 : Ocak 27, 2014, 09:02:14 ÖÖ »
Gaz basıncı az olduğunda benzine geçer, aracınıza gaz alıp tekrar üst devirleri deneyin böyle bir sorun olursa lpg ayarı gerekir

+1

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #379 : Ocak 27, 2014, 09:05:43 ÖÖ »
Merhaba Honda CRV II aracım var ve Prins LPG kiti takılı araçta..Bugün Würth LPG katkısı aldım.Daha kullanmadım haftaya uzun yol yapıcam o zaman kullanmayı düşünüyorum.Aramızda kullanan var mı ?

Birazda markasının Würth olmasından dolayı aldım.

https://shop.wurth.com.tr/5861-lpg-katkisi-300ml


merhaba almış olduğunuz ürün  Würth ün lpg katkısı ise bu ürünü bizlerde servislerimizde kullanıyoruz .10 bin de bir kullanılmasını tavsiye ediyoruz .kendi kullanım aralığı 2 bin km olarak belirtilmiş fakat bu sıklıkta kimsenin kullanacağını sanmıyorum .ayrıca Würth ürünleri gerçekten kaliteli ve faydalı ürünlerdir .

selamlar

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #380 : Ocak 27, 2014, 09:10:10 ÖÖ »
sönmez usta zavoli lpg ile ilgili problemim var arabam belli aralıklarda özellikle son zamanlarda çok sık olarak kendiliğinden benzine geçip lpg bitmiş gibi ötüyor bir ara kesildi ama son birkaç gündür yeniden aynı şeyleri yapmaya başladı bu arada gözlemlediğim kadarıyla çukurlara girdiğimde ve de araba dolu olupta rampa çıkarken yüksek devirlerde daha sık yapıyor bu olayı problem neden kaynaklanıyor olabilir ayrıca ben izmitte oturuyorum dilerseniz aracımla servisinizede gelebilirim

merhaba

sorununuz yüksek olasılıkla  ısı müşürünün sağlıklı çalışmamasından kaynaklanamaktadır yada bir yerlerde temassızlık söz konusudur . dolu olupta rampada benzine geçmesi ise biraz garip tersi olarak depo az doluluk oranına sahip iken rampa çıkıp sıkıştırdığınız zaman sıklıkla yapmış olması lazım . dediğim gibi sıcaklık sensörü yada map sensöründe bir sorun vardır .

istediğiniz zaman gelebilirsiniz tabi beklerim .

selamlar

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #381 : Ocak 27, 2014, 09:15:29 ÖÖ »
ustam hayırlı günler.2008 otomatik civic atiker lpg li aracıma bi ayar yapıldı ve arac belli bir süre beklediğinde özellikle sabahları ikinci marşda zor çalışır oldu.Akşam bırakın sabah ilk kontağa biz basalım deniyor şimdide.motor arıza ışığıda yakmadı.sıkıntı nedir acaba.yanlış ayardan olabilirmi?

merhaba

aracınızın karışım ayarları çok zengin olarak ayarlandı ise geç çalışmak gibi bir sorun yapması normal yada lpg sisteminin enjektörü yada regülatörü siz aracı stop ettikten sonra sistemdeki (boru ve regülatördeki) lpg yi emme manifolduna salarak aracın bir süre bekledikten sonra geç çalışmasına neden olabilir .bunların çözümü çok basit obd cihazıyla ayarlarınız yapılacak ve sistemdeki lpg nin manifolta lpg sızdırıp sızdırmadığı kontrol edilecek oda çok basit lpg programına bağlanıp basınç değerleri gözlemlenecek :)

ustanız işinin ehli ve tecrübeli bir usta ise sorununuzu mutlaka bulup çözecektir canınızı sıkmayın .

selamlar

ozdemirasil

  • İleti: 61
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #382 : Ocak 27, 2014, 09:53:06 ÖÖ »
s.a usta.

i-vtec yeni motorlarda brc sistemi silkeleme yapıyor.bu brc de mi olur yoksa prins taktırsaydık olmaz mıydı bunu merak ettim doğrusu.

lordyarkan

  • İleti: 4
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #383 : Ocak 28, 2014, 07:15:51 ÖS »
öncelikle iyi çalışmalar, iyi akşamlar dilerim. yakın zamanda kısmet olursa yeni kasa 2012 model civic premium almayı planlıyorum. büyük ihtimal otomatik olacak ve denk gelırse lpg lı olacak aksi durumda lpg montajı yaptırmak zorunda kalacagım. foruma yenı katıldım daha once honda kullanıcısı olmadıgım ıcın . bir kaç sorum olacak size bu konuda benı aydınlatırsanız büyük iyilik yapmış olacaksınız bana. eski opel insignia 2.0 kullanıcısı olarak çok şükür ki honda, opeller kadar komplike yapıda değil. sürekli olarak alman araçları kullandım, ilk kez geçen hafta test için arkadaşın civicini kullandım ve tam da bana hitap eden arabayı buldum hem aile arabası hem yaşım itibariyle spor, birazda hırçın görünümü var yeni jetta yeni corolla gibi. aşağıda ki sorularıma cevap verırsenız sevınırım.
1- brc lpg li araç alacak olsam nelere dikkat etmem gereklı?
2- lpg montajsız bir araç alacak olsam, lpg markası konusunda sadece brc yı mı onerırsınız?(garantısı herhangı bir sebepten dolayı devam etmeyen, bakımı vs dışarda herhangı özel bir serviste yapılmıs araç için soruyorum.)
3- yine lpg montajsız bir araç alacak olsam (örneğin; 4 yıl honda servis garantisi olan), garantının devamı için brc montajını honda servisinde mi yaptırmam gerekiyor yoksa herhangi bir brc servisinde montajı yaptırıp 4 yıl garantının devamı mümkünmü? ve önemli olan brc kit ve aracın garantisi eğer devam edicekse 4 yıl mı olacak, yoksa araç 4 yıl kit 2 yıl mı garantili olacak?
4- son olarak istanbul avrupa yakasında brc montajını yaptırabileceğim aklı selim çalışanları olan tavsiye edebileceğiniz bir brc bayiisi var mı?

vereceğiniz cevaplar benim için çok değerli, ve çok önemli. cevapları uzun sorular sordum ama inşallah sıkmam sizi.

tekrardan hayırlı akşamlar, selametle

arkadaşlar bu soruları Mehmet Beye sordum ama sanırım müsait olamadı cevap yazmadı. sizden bilgisi olanlar paylaşırsa sevınırım.

3. sorumun cevabını bugun ogrendım marmarahonda ve hondaplaza park servislerini aradım. marmara honda servıslerının yanında benzın ıstasyonu oldugu ıcın lpg montajı ıcın ızın alamadıklarını soyledı ve yaklasık olarak 2850 lıraya montaj yapıldıgını soyledı. park hondayı aradım onlar montaj yaptıklarını ve fıyatın 3350 lıra(500-550 lirasını nakit alıyorlar, devlete verılecek muayene ucretı vs. geriye kalanı taksit yapıyorlar) oldugunu ve yaklasık 6-7 gunde teslım ettıklerını soyledıler. bu fıyatın ıcınde lpg kit ücreti, montaj ücreti, sızdırmazlık raporu ,araç muayene ücreti ve ruhsata ıslenmesı masrafları var. 7 gun sonra aracnızı alıp lpg lı olarak kullanıyorsunuz. garanti olayına gelınce benım alacak oldugum aracın suan 4 yıl garatısı var brc montajı honda servsınde yapılırsa honda ""motor harıcınde"" donanım,kaporta vs garantsını 4 yıl devam ettırıyor. motora da brc 2 yıl garantı verıyor. tekrardan iyi akşamlar

lordyarkan

  • İleti: 4
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #384 : Ocak 28, 2014, 07:20:43 ÖS »
+ayrıca 2-a muhendıslıkle gorustum onlarda 2350 lira fiyat verdi ve motor garantısını de sanırım aracın km sıne gore felan degerlendırıp oyle verıyorlarmıs. honda servısı dısında yapıldıgı ıcın aracın garantısı devre dışı kalıyor.   montaj ucretı(2350tl)+sızdırmazlık, muayene ve ruhsat ıslem ve masrafları yıne araç sahibi tarafından  karsılanıyor.
« Son Düzenleme: Ocak 28, 2014, 07:25:23 ÖS Gönderen: lordyarkan »

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #385 : Ocak 31, 2014, 09:57:34 ÖÖ »
s.a usta.

i-vtec yeni motorlarda brc sistemi silkeleme yapıyor.bu brc de mi olur yoksa prins taktırsaydık olmaz mıydı bunu merak ettim doğrusu.

tüm i-vtec modellerinde sayısız prins dönüşümü yapmış biri olarak henüz PRİNS te böyle bir sorunla karşılaşmadık :)

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #386 : Ocak 31, 2014, 10:32:23 ÖÖ »
öncelikle iyi çalışmalar, iyi akşamlar dilerim. yakın zamanda kısmet olursa yeni kasa 2012 model civic premium almayı planlıyorum. büyük ihtimal otomatik olacak ve denk gelırse lpg lı olacak aksi durumda lpg montajı yaptırmak zorunda kalacagım. foruma yenı katıldım daha once honda kullanıcısı olmadıgım ıcın . bir kaç sorum olacak size bu konuda benı aydınlatırsanız büyük iyilik yapmış olacaksınız bana. eski opel insignia 2.0 kullanıcısı olarak çok şükür ki honda, opeller kadar komplike yapıda değil. sürekli olarak alman araçları kullandım, ilk kez geçen hafta test için arkadaşın civicini kullandım ve tam da bana hitap eden arabayı buldum hem aile arabası hem yaşım itibariyle spor, birazda hırçın görünümü var yeni jetta yeni corolla gibi. aşağıda ki sorularıma cevap verırsenız sevınırım.
1- brc lpg li araç alacak olsam nelere dikkat etmem gereklı?
2- lpg montajsız bir araç alacak olsam, lpg markası konusunda sadece brc yı mı onerırsınız?(garantısı herhangı bir sebepten dolayı devam etmeyen, bakımı vs dışarda herhangı özel bir serviste yapılmıs araç için soruyorum.)
3- yine lpg montajsız bir araç alacak olsam (örneğin; 4 yıl honda servis garantisi olan), garantının devamı için brc montajını honda servisinde mi yaptırmam gerekiyor yoksa herhangi bir brc servisinde montajı yaptırıp 4 yıl garantının devamı mümkünmü? ve önemli olan brc kit ve aracın garantisi eğer devam edicekse 4 yıl mı olacak, yoksa araç 4 yıl kit 2 yıl mı garantili olacak?
4- son olarak istanbul avrupa yakasında brc montajını yaptırabileceğim aklı selim çalışanları olan tavsiye edebileceğiniz bir brc bayiisi var mı?

vereceğiniz cevaplar benim için çok değerli, ve çok önemli. cevapları uzun sorular sordum ama inşallah sıkmam sizi.

tekrardan hayırlı akşamlar, selametle

arkadaşlar bu soruları Mehmet Beye sordum ama sanırım müsait olamadı cevap yazmadı. sizden bilgisi olanlar paylaşırsa sevınırım.

3. sorumun cevabını bugun ogrendım (edit:reklam içerikli kelime) ve hondaplaza park servislerini aradım. marmara honda servıslerının yanında benzın ıstasyonu oldugu ıcın lpg montajı ıcın ızın alamadıklarını soyledı ve yaklasık olarak 2850 lıraya montaj yapıldıgını soyledı. park hondayı aradım onlar montaj yaptıklarını ve fıyatın 3350 lıra(500-550 lirasını nakit alıyorlar, devlete verılecek muayene ucretı vs. geriye kalanı taksit yapıyorlar) oldugunu ve yaklasık 6-7 gunde teslım ettıklerını soyledıler. bu fıyatın ıcınde lpg kit ücreti, montaj ücreti, sızdırmazlık raporu ,araç muayene ücreti ve ruhsata ıslenmesı masrafları var. 7 gun sonra aracnızı alıp lpg lı olarak kullanıyorsunuz. garanti olayına gelınce benım alacak oldugum aracın suan 4 yıl garatısı var brc montajı honda servsınde yapılırsa honda ""motor harıcınde"" donanım,kaporta vs garantsını 4 yıl devam ettırıyor. motora da brc 2 yıl garantı verıyor. tekrardan iyi akşamlar

merhaba

ben prins montajcızı ve prins ustası olarak brc için yorum yapmam pek etik olmayacağından dolayı affınıza sığınarak cevaplarını brc servislrinden almanızı rica ediyorum .

honda denince aklıma sadece prins gelir başka kit gelmez :(

selamlar

cemele

  • İleti: 32
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #387 : Ocak 31, 2014, 01:48:46 ÖS »
s.a usta.

i-vtec yeni motorlarda brc sistemi silkeleme yapıyor.bu brc de mi olur yoksa prins taktırsaydık olmaz mıydı bunu merak ettim doğrusu.

tüm i-vtec modellerinde sayısız prins dönüşümü yapmış biri olarak henüz PRİNS te böyle bir sorunla karşılaşmadık :)

Honda araclarindaki silkeleme olayinin detaylarini biliyormusunuz? Yani lpg markasindan ziyade i-vtec-lpg uyumsuzlugundan olabilir.

Prins de olsa ayni sorunun olacagini dusunuyorum. Neticede a markasida olsa b markasida olsa calisma prensipleri ayni degilmi?


sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #388 : Ocak 31, 2014, 08:06:53 ÖS »
s.a usta.

i-vtec yeni motorlarda brc sistemi silkeleme yapıyor.bu brc de mi olur yoksa prins taktırsaydık olmaz mıydı bunu merak ettim doğrusu.

tüm i-vtec modellerinde sayısız prins dönüşümü yapmış biri olarak henüz PRİNS te böyle bir sorunla karşılaşmadık :)

Honda araclarindaki silkeleme olayinin detaylarini biliyormusunuz? Yani lpg markasindan ziyade i-vtec-lpg uyumsuzlugundan olabilir.

Prins de olsa ayni sorunun olacagini dusunuyorum. Neticede a markasida olsa b markasida olsa calisma prensipleri ayni degilmi?



merhaba

çalışma prensibi olarak aynı olabilirler ama aksamları çalışma ve işletim sistemleri aynı demek kesinlikle yanlış olur . ben prins dönüşümcüsü olarak henüz TEK bir kere böyle bir sorunla yüzleşmedim ...

bundan dolayı başka bir ürün için olumlu yada olumsuz yorum yapmayı etik bulmuyorum . size tavsiyem bu konuyu bir başlık açarak PRİNS dönüşümü yapmış son kullanıcılara sormanız olur .işte o zaman var mı - yok mu onlardan öğrenmiş olursunuz .

bana soruldu bende kesinlikle böyle bir sorun yaşamadığımı samimiyetimle dile getirdim ama son kullanıcılardan da tecrübe ve edinimlerini sayenizde öğrenmek isterim.

selamlar

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #389 : Şubat 03, 2014, 12:51:23 ÖÖ »
Ustam merhaba ; Bir sorum olucak seyir halinde giderken devir 3000-4000 civarı dip gaz yapıp hızlanmak istediğimde araba önce bir pusuyor sonra birden hızlanıyor ilk gazı verdiğimde gecikme oluyor  ayarımı felan yaptırdım hiç bir sorunum yok, ben enjektörlerden şüpheleniyorum açma kapamada sıkıntı var gibi önceki aracıma bizzat lpg'yi biz taktırmıştık 4000 km boyunca lpg'li kullandım valtek enjektör vardı onda 5000-6000 devirde bile açma kapaması güzeldi gecikme çok azdı  şimdi şöyle yapmayı düşünüyorum açık hava filtresi takıp enjektörleri manifolda yaklaştırıcam daha verimli olur diye düşünüyorum ? siz ne önerirsiniz bu durumda
« Son Düzenleme: Şubat 03, 2014, 12:53:30 ÖÖ Gönderen: By_emre »

münzevi

  • Co-Admin
  • İleti: 538
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #390 : Şubat 08, 2014, 05:11:17 ÖS »
    S.a. Sönmez ustam,

    Daha önce 94 civic el karbüratörlü aracım motor ısındıktan bir müddet stop edip tekrar çalıştırmak istediğimde marş almıyordu ve ben de buradaki ustanın tavsiyesi ile regülatörü değiştirmiştim ve sorun da çözülmüştü. Ancak şimdi ise aynı sorun bu sefer kısa mesafede baş göstermeye başladı, yani soğuk motor ile 2-3 km yaptıktan sonra motoru durdurursam yine marş almıyor, ancak uzun yoldan sonra sıcakken böyle bir sorun yok, bir çok kere denedim. Acaba sorun ne olabilir?

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #391 : Şubat 10, 2014, 02:48:22 ÖS »
Ustam merhaba ; Bir sorum olucak seyir halinde giderken devir 3000-4000 civarı dip gaz yapıp hızlanmak istediğimde araba önce bir pusuyor sonra birden hızlanıyor ilk gazı verdiğimde gecikme oluyor  ayarımı felan yaptırdım hiç bir sorunum yok, ben enjektörlerden şüpheleniyorum açma kapamada sıkıntı var gibi önceki aracıma bizzat lpg'yi biz taktırmıştık 4000 km boyunca lpg'li kullandım valtek enjektör vardı onda 5000-6000 devirde bile açma kapaması güzeldi gecikme çok azdı  şimdi şöyle yapmayı düşünüyorum açık hava filtresi takıp enjektörleri manifolda yaklaştırıcam daha verimli olur diye düşünüyorum ? siz ne önerirsiniz bu durumda

evet enjektör mesafesinin kısa olması her zaman  + sağlar. tespitiniz doğru bu arıza ya lpg enjektörlerinden yada ataeşleme sistemi ile alakalı olma ihtimali yüksek .( tabi tüm ayarları titizlikle ve doğru yapıldıysa )

selamlar

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #392 : Şubat 10, 2014, 02:49:43 ÖS »
    S.a. Sönmez ustam,

    Daha önce 94 civic el karbüratörlü aracım motor ısındıktan bir müddet stop edip tekrar çalıştırmak istediğimde marş almıyordu ve ben de buradaki ustanın tavsiyesi ile regülatörü değiştirmiştim ve sorun da çözülmüştü. Ancak şimdi ise aynı sorun bu sefer kısa mesafede baş göstermeye başladı, yani soğuk motor ile 2-3 km yaptıktan sonra motoru durdurursam yine marş almıyor, ancak uzun yoldan sonra sıcakken böyle bir sorun yok, bir çok kere denedim. Acaba sorun ne olabilir?

muhtemelen lpg ayarlarınızda bir sorun var .rolanti vanası gereğinden fazla açık yada çok kısık ise bu sorun meydana gelir .

münzevi

  • Co-Admin
  • İleti: 538
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #393 : Şubat 10, 2014, 03:00:13 ÖS »
muhtemelen lpg ayarlarınızda bir sorun var .rolanti vanası gereğinden fazla açık yada çok kısık ise bu sorun meydana gelir .

Çok teşekkürler ustam, herkese sordum bir bilen yok acaba bu taraflarda (Rize-Trabzon) bildiğin iyi bir LPG ustası var mıdır?

ozdemirasil

  • İleti: 61
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #394 : Şubat 11, 2014, 10:25:49 ÖÖ »
s.a usta.

i-vtec yeni motorlarda brc sistemi silkeleme yapıyor.bu brc de mi olur yoksa prins taktırsaydık olmaz mıydı bunu merak ettim doğrusu.

tüm i-vtec modellerinde sayısız prins dönüşümü yapmış biri olarak henüz PRİNS te böyle bir sorunla karşılaşmadık :)

Honda araclarindaki silkeleme olayinin detaylarini biliyormusunuz? Yani lpg markasindan ziyade i-vtec-lpg uyumsuzlugundan olabilir.

Prins de olsa ayni sorunun olacagini dusunuyorum. Neticede a markasida olsa b markasida olsa calisma prensipleri ayni degilmi?



evet i-vtec çalışma prensibini honda türkiye den arayıp 1 saat boyunca anlattırlar ve bu sorunun çözümü olmadığını söylediler.

bende o yüzden merak ettim.test ettiğim 4 araçta var kendi aracım dahil.hatta ayışının test aracında da var.

ama çoğu kullanıcı bunun vites geçişi olduğunu zannederek üstüne düşmüyor.

araç 1500 2000 devir arası sabit hızda silkeleme yapıyor.

ben sorunu çözemediğim için aracımı sattım.

koskoca honda türkiye çözümü yok deyince kullanıcının yapabileceği pek birşey kalmıyor.mahkemeyede veremiyomuşuz çünki orjinal de yok sonradan takılan bir parça olduğu için fabrikasyon hata ya girmiyormuş.

yani sizin anlıyacağınız honda bu sorunu kabullenmiş durumda

i-vtec gerekli gördüğünde motor u 1400 cc civarına düşürerek yakıt ekonomisi sağlayan gerek gördüğünde motor u 1600 cc ye çıkarıp performans veren bir sistem kısaca özetlersek.i-vtec beyni bunu saliseler içinde hesaplayıp yanma odası hacmini değiştirerek yapıyor.

gayet güzel düşünülmüş bir sistem ama lpg ye uyumsuz işte.

ben o yüzden sordum prince te varmı diye?

prince lpg li test etmedim hiç.istanbul anadolu yakasında varsa prince takılı olan test sürüşü yapmak isterim..

bu silkeleme her koşuda yapmıyor çünki bazı yol koşullarında yapıyor bunu da fark eden birisi olarak kendim ancak test edersem olup olmadığını söyleyebilirim.
« Son Düzenleme: Şubat 11, 2014, 10:26:15 ÖÖ Gönderen: ozdemirasil »

cemele

  • İleti: 32
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #395 : Şubat 11, 2014, 06:00:21 ÖS »
s.a usta.

i-vtec yeni motorlarda brc sistemi silkeleme yapıyor.bu brc de mi olur yoksa prins taktırsaydık olmaz mıydı bunu merak ettim doğrusu.

tüm i-vtec modellerinde sayısız prins dönüşümü yapmış biri olarak henüz PRİNS te böyle bir sorunla karşılaşmadık :)

Honda araclarindaki silkeleme olayinin detaylarini biliyormusunuz? Yani lpg markasindan ziyade i-vtec-lpg uyumsuzlugundan olabilir.

Prins de olsa ayni sorunun olacagini dusunuyorum. Neticede a markasida olsa b markasida olsa calisma prensipleri ayni degilmi?



evet i-vtec çalışma prensibini honda türkiye den arayıp 1 saat boyunca anlattırlar ve bu sorunun çözümü olmadığını söylediler.

bende o yüzden merak ettim.test ettiğim 4 araçta var kendi aracım dahil.hatta ayışının test aracında da var.

ama çoğu kullanıcı bunun vites geçişi olduğunu zannederek üstüne düşmüyor.

araç 1500 2000 devir arası sabit hızda silkeleme yapıyor.

ben sorunu çözemediğim için aracımı sattım.

koskoca honda türkiye çözümü yok deyince kullanıcının yapabileceği pek birşey kalmıyor.mahkemeyede veremiyomuşuz çünki orjinal de yok sonradan takılan bir parça olduğu için fabrikasyon hata ya girmiyormuş.

yani sizin anlıyacağınız honda bu sorunu kabullenmiş durumda

i-vtec gerekli gördüğünde motor u 1400 cc civarına düşürerek yakıt ekonomisi sağlayan gerek gördüğünde motor u 1600 cc ye çıkarıp performans veren bir sistem kısaca özetlersek.i-vtec beyni bunu saliseler içinde hesaplayıp yanma odası hacmini değiştirerek yapıyor.

gayet güzel düşünülmüş bir sistem ama lpg ye uyumsuz işte.

ben o yüzden sordum prince te varmı diye?

prince lpg li test etmedim hiç.istanbul anadolu yakasında varsa prince takılı olan test sürüşü yapmak isterim..

bu silkeleme her koşuda yapmıyor çünki bazı yol koşullarında yapıyor bunu da fark eden birisi olarak kendim ancak test edersem olup olmadığını söyleyebilirim.


1 ay once honda civic almis biri olarak bende elestirdim ama ozellikle ozdemirasil bey in silkeleme olayini ben hissedemiyorum. Ayrica hata bulmak istense herseyde bulunur. Ornek elimize buyutec alip lezzetle yedigimiz yemeklere baksak hic birini yiyemeyiz. Burda da buna benzer bir durum goruyorum. Ben aractan ses alma olayi disinda cok memnunum. Sisen kapi kollari v.b durumlari okuyarak aldim supriz olmadi.
Lpg ye uyarli degil demekte buyuk haksizlik. Bu silkelenmeyi hissedenler belirli belirsiz benzindede oldugunu belirtiyorlar.

Yalitim yaptiracagim sesi de minimuma indirirsem kaymak gibi araba.

ozdemirasil

  • İleti: 61
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #396 : Şubat 12, 2014, 08:16:54 ÖÖ »
s.a usta.

i-vtec yeni motorlarda brc sistemi silkeleme yapıyor.bu brc de mi olur yoksa prins taktırsaydık olmaz mıydı bunu merak ettim doğrusu.

tüm i-vtec modellerinde sayısız prins dönüşümü yapmış biri olarak henüz PRİNS te böyle bir sorunla karşılaşmadık :)

Honda araclarindaki silkeleme olayinin detaylarini biliyormusunuz? Yani lpg markasindan ziyade i-vtec-lpg uyumsuzlugundan olabilir.

Prins de olsa ayni sorunun olacagini dusunuyorum. Neticede a markasida olsa b markasida olsa calisma prensipleri ayni degilmi?



evet i-vtec çalışma prensibini honda türkiye den arayıp 1 saat boyunca anlattırlar ve bu sorunun çözümü olmadığını söylediler.

bende o yüzden merak ettim.test ettiğim 4 araçta var kendi aracım dahil.hatta ayışının test aracında da var.

ama çoğu kullanıcı bunun vites geçişi olduğunu zannederek üstüne düşmüyor.

araç 1500 2000 devir arası sabit hızda silkeleme yapıyor.

ben sorunu çözemediğim için aracımı sattım.

koskoca honda türkiye çözümü yok deyince kullanıcının yapabileceği pek birşey kalmıyor.mahkemeyede veremiyomuşuz çünki orjinal de yok sonradan takılan bir parça olduğu için fabrikasyon hata ya girmiyormuş.

yani sizin anlıyacağınız honda bu sorunu kabullenmiş durumda

i-vtec gerekli gördüğünde motor u 1400 cc civarına düşürerek yakıt ekonomisi sağlayan gerek gördüğünde motor u 1600 cc ye çıkarıp performans veren bir sistem kısaca özetlersek.i-vtec beyni bunu saliseler içinde hesaplayıp yanma odası hacmini değiştirerek yapıyor.

gayet güzel düşünülmüş bir sistem ama lpg ye uyumsuz işte.

ben o yüzden sordum prince te varmı diye?

prince lpg li test etmedim hiç.istanbul anadolu yakasında varsa prince takılı olan test sürüşü yapmak isterim..

bu silkeleme her koşuda yapmıyor çünki bazı yol koşullarında yapıyor bunu da fark eden birisi olarak kendim ancak test edersem olup olmadığını söyleyebilirim.


1 ay once honda civic almis biri olarak bende elestirdim ama ozellikle ozdemirasil bey in silkeleme olayini ben hissedemiyorum. Ayrica hata bulmak istense herseyde bulunur. Ornek elimize buyutec alip lezzetle yedigimiz yemeklere baksak hic birini yiyemeyiz. Burda da buna benzer bir durum goruyorum. Ben aractan ses alma olayi disinda cok memnunum. Sisen kapi kollari v.b durumlari okuyarak aldim supriz olmadi.
Lpg ye uyarli degil demekte buyuk haksizlik. Bu silkelenmeyi hissedenler belirli belirsiz benzindede oldugunu belirtiyorlar.

Yalitim yaptiracagim sesi de minimuma indirirsem kaymak gibi araba.

cemele bigün müsait olduğunda buluşalım ben sana gösteriyim nasıl silkelediğini istersen

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #397 : Şubat 14, 2014, 07:27:28 ÖÖ »
muhtemelen lpg ayarlarınızda bir sorun var .rolanti vanası gereğinden fazla açık yada çok kısık ise bu sorun meydana gelir .

Çok teşekkürler ustam, herkese sordum bir bilen yok acaba bu taraflarda (Rize-Trabzon) bildiğin iyi bir LPG ustası var mıdır?

inanın ivedi olarak tanıştığm biri yok ama bir kaç lpg ustasına göstermenizde fayda var tabi şikayetlerinizi üstüne basa basa söyleyiniz .

sönmez yıldız

  • PRİNS SÖNMEZ USTA
  • İleti: 246
    • www.yildizotogaz.com.tr
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #398 : Şubat 14, 2014, 07:32:03 ÖÖ »
s.a usta.

i-vtec yeni motorlarda brc sistemi silkeleme yapıyor.bu brc de mi olur yoksa prins taktırsaydık olmaz mıydı bunu merak ettim doğrusu.

tüm i-vtec modellerinde sayısız prins dönüşümü yapmış biri olarak henüz PRİNS te böyle bir sorunla karşılaşmadık :)

Honda araclarindaki silkeleme olayinin detaylarini biliyormusunuz? Yani lpg markasindan ziyade i-vtec-lpg uyumsuzlugundan olabilir.

Prins de olsa ayni sorunun olacagini dusunuyorum. Neticede a markasida olsa b markasida olsa calisma prensipleri ayni degilmi?



evet i-vtec çalışma prensibini honda türkiye den arayıp 1 saat boyunca anlattırlar ve bu sorunun çözümü olmadığını söylediler.

bende o yüzden merak ettim.test ettiğim 4 araçta var kendi aracım dahil.hatta ayışının test aracında da var.

ama çoğu kullanıcı bunun vites geçişi olduğunu zannederek üstüne düşmüyor.

araç 1500 2000 devir arası sabit hızda silkeleme yapıyor.

ben sorunu çözemediğim için aracımı sattım.

koskoca honda türkiye çözümü yok deyince kullanıcının yapabileceği pek birşey kalmıyor.mahkemeyede veremiyomuşuz çünki orjinal de yok sonradan takılan bir parça olduğu için fabrikasyon hata ya girmiyormuş.

yani sizin anlıyacağınız honda bu sorunu kabullenmiş durumda

i-vtec gerekli gördüğünde motor u 1400 cc civarına düşürerek yakıt ekonomisi sağlayan gerek gördüğünde motor u 1600 cc ye çıkarıp performans veren bir sistem kısaca özetlersek.i-vtec beyni bunu saliseler içinde hesaplayıp yanma odası hacmini değiştirerek yapıyor.

gayet güzel düşünülmüş bir sistem ama lpg ye uyumsuz işte.

ben o yüzden sordum prince te varmı diye?

prince lpg li test etmedim hiç.istanbul anadolu yakasında varsa prince takılı olan test sürüşü yapmak isterim..

bu silkeleme her koşuda yapmıyor çünki bazı yol koşullarında yapıyor bunu da fark eden birisi olarak kendim ancak test edersem olup olmadığını söyleyebilirim.



istanbulda ki prins bayilerine rica edin ve bu durumu anlatın size test etme imkanı vereceklerdir .daha öncede dediğim gibi foruma faklı bir başlık açık prins dönüşümü yapmış kullanıcılara sorun .eğer gelme şansınız olursa buyrun kocaelinde test edelim .

selamlar

fcelik06

  • İleti: 52
Ynt: LPG SİSTEMLERİNE DAİR TÜM SORU VE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜ
« Yanıtla #399 : Şubat 14, 2014, 07:21:14 ÖS »
Sönmez Ustam iyi çalışmalar;
Aracımda yaklaşık 2 yıldır Prins VSA takılı. 2 gündür araç LPG ile giderken benzine geçiyor. LPG anahtarından Lpg'nin bittiğinde verdiği sesden daha sık sesli ikaz veriyor. Arabayı durdurup tekrar çalıştırdığımda LPG'ye geçiyor fakat yaklaşık 2 dakika sonra tekrar aynı sinyali veriyor. (Arabada LPG var, anahtar üzerindeki düğmede LPG ışıkları dolu olarak yanıyor.)