merhabaevet altın vuruş yapmışınız çok can alıcı bir soru olmuş bu soru için bende size teşekkür ederim bu sorun kendini crv lerde belirgin bi şekilde hissetirebiliyor evet ama bu sorun tüm araçlar için ortak bir sorun aslında. bunun nedeni lpg ayarlarının diğer bir terimle LFT-SFT (hızlı ve yavaş yakıt stratejisi) nin doğru ve titizlikle yapılmamış olmasıdır . lpg ayarları en doğru ve güvenilir şekilde yapmak için ancak farklı devirlerde farklı yol şartlarında sürüş halinde EOBD II cihazı kullanarak en doğru yakıt karışım değerleri elde edilebilir .tabi şunuda söylemeden geçemicem tüm bunları layıkıyla yapan lpg enjektörü ve kararlı çalışan bir lpg ecüsü (elektronik kontrol ünitesi ) gerekli . çok hızlı koşan bir enjektör ve bu hızlı enjektörü kumanda edip sürebilecek yine aynı performansa sahip bir ecü işin sırrı dilerim aklınızdaki soru işaretlerine bir ışık olmuştur cevabım ,aklınıza takılan başka bişey olursa lütfen benimle paylaşın .selamlar