Gönderen Konu: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı  (Okunma sayısı 31156 defa)

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #25 : Eylül 29, 2007, 05:36:12 ÖS »
beyin veya yazılım olmadıgına göre hiçbişey yapamıyorum yaneeee :ağlaa



infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #26 : Eylül 30, 2007, 04:42:33 ÖÖ »
şimdilik böyle bin ayıptır ya bide burun kırın ediosun :D:D şaka biyana saten araç 9000d/d çevirio 0-100 km hızlanman 6.2 saniye.sen şimdilik headers boru bide saplam bi egsoz yap bide cai ni tak ohhh temiz 5.9 veya 6.0 saniyede çıkarsın 100km ye.sonra girersin beyin hadiselerine.sevgiler.

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #27 : Eylül 30, 2007, 10:13:59 ÖÖ »
Bu İşler Söylenildiği Kadar Kolay Değil Şunu Yap Şu saniye Şunu Tak Şu Kadar Beygir ... kolay gelsin.

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #28 : Eylül 30, 2007, 10:22:19 ÖÖ »
denemis cesitli yollar var s2000 sahiplerine danısmak lazım ne kadar para harcayıp ne sonuclar alındı ondan sonra yolunu cizersin hocam , once yavas yavas aracının keyfini cıkar sonra seni kesmeyince yuklemeye baslarsın hem bu arada bilgi toplarsın  >=ok bu arada ben ne diyorum seni kesmesse dediim arac 240 beygir ve cidden hızlı bir araba , benim gorusum bir yerden sonra altında guclu bir arac olduktan sonra yurudugun aletin onemi yok onemli olan senin ne kadar gidebilecegindir  :gitar

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #29 : Eylül 30, 2007, 01:13:52 ÖS »
bu işler sölediğim kadar basitt.r yeterki malzeme doğru kullanılsın.yukarıda yazdıklarımı yaparsa 1-2 salise iyileşir akselerasyon.urfanın s2000 e filtre bağlamışlar alg arabanın iyileştiğini slüo bir başka s2000 sahibi egsoz filtre bağlamış aynı gittiğime 2 boy veriyorum dio bu ne demek demekki araba hızlanmış.kolay gelsin.

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #30 : Eylül 30, 2007, 01:16:49 ÖS »
Sen Duyumlar Yorum Yapıyorsun Arkadaşım Biz Görüp Yapıyoruz.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #31 : Eylül 30, 2007, 01:18:18 ÖS »
bizde görenlerin burada yazdıklarını tekrarlıyoruz arkadaş.

8663

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #32 : Eylül 30, 2007, 03:04:03 ÖS »
ya s2k için nie bu kadar kasıyo bu millet anlamıorum.araba zaten o kadar güçlüki kasa kaldırmıyo. zaten arkadan itiş araba yolda düz gitmiyo. 240hp yeter de artar bile o kasaya..

SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #33 : Eylül 30, 2007, 06:31:05 ÖS »

ya s2k için nie bu kadar kasıyo bu millet anlamıorum.araba zaten o kadar güçlüki kasa kaldırmıyo. zaten arkadan itiş araba yolda düz gitmiyo. 240hp yeter de artar bile o kasaya..


kasa kaldırmıyo mu? emin misin? abd de yaşayan bir türk arkadaşımızın +500 hp turbo S2000 ni var canavar gibi de kaldırıyor o gücü. honda bu arkadaşım pejo değil...

8663

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #34 : Eylül 30, 2007, 06:36:49 ÖS »
ya s2k için nie bu kadar kasıyo bu millet anlamıorum.araba zaten o kadar güçlüki kasa kaldırmıyo. zaten arkadan itiş araba yolda düz gitmiyo. 240hp yeter de artar bile o kasaya..

kasa kaldırmıyo mu? emin misin? abd de yaşayan bir türk arkadaşımızın +500 hp turbo S2000 ni var canavar gibi de kaldırıyor o gücü. honda bu arkadaşım pejo değil...
honda olduğunu ben de biliyorum.tamam s2000 çok güzel bi kasa, çok hızlı bir araba hatta drift için ideal...Ama gerçek olan birşey var, arabayı yapanlar zaten sınırında üretmiş, orjinal haliyle bile kalkışta kafa sallıyo.Güzel bi body-kit fazlasıyla yeterli.Motoruyla oynanmasını sağlıklı bulmuyorum.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #35 : Eylül 30, 2007, 06:39:07 ÖS »
bende s2000 de bolt-on dan yanayım.

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #36 : Eylül 30, 2007, 06:43:53 ÖS »
S2000 benim okudugum kadarı ile x bone sasi ve % 50 -50 agırlık dagılımı ile dogustan bir yarisci kasa kaldırmıyor diye birsey olası degil artı tek kelime ile fiyatına oranla alınabilecek en zevkli araclardan biridir

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #37 : Eylül 30, 2007, 06:46:06 ÖS »
sanırım arkadaş araç çok yüklü daha fazlasını yapmak aracın stbilitesini bozabilir anlamında kullandı kasa kaldırmıyo sözünü sekocum.

8663

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #38 : Eylül 30, 2007, 06:59:26 ÖS »

sanırım arkadaş araç çok yüklü daha fazlasını yapmak aracın stbilitesini bozabilir anlamında kullandı kasa kaldırmıyo sözünü sekocum.

eyw infaztim ne demek istediğimi sanırım en iyi sen anlamışsın.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #39 : Eylül 30, 2007, 07:00:23 ÖS »
 >=ok

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #40 : Eylül 30, 2007, 07:38:41 ÖS »
S2000 drift arabası değildir. S2000 pist arabasıdır.

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #41 : Eylül 30, 2007, 07:39:26 ÖS »

S2000 drift arabası değildir. S2000 pist arabasıdır.

+1907

TURBO_S2K

  • İleti: 74
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #42 : Ekim 01, 2007, 01:08:26 ÖÖ »
ben S2000 i hem atmosferik, hem supercharger hemde turbo olarak yaptim. Araba ile ne yapicagina karar vermen lazim once. en onemlisi de ne kadar butve ayiricagin. Kisa bi ozet yapiyim.

Atmosferik: S2000 zaten fabrika cikisi atmosferik olarak baya limitlerde yapilmis bir araba. Bolt-on parcalar ile pek biyere varilamaz. En iyi durumda stroker kit koyabilirsin bu da aracin motor omrunu baya bi azaltir. Intake, Egzos, Headers uygulamasi ile alabilecegin rakam max 20whp dir. Yani yaklasik 25hp. Eger butcen cok ise, egzantirik koyabilirsin ama egzantirik le guc alabilmek icin inanilmaz iyi bir ayar lazim. Amerikada ki tuner larin bile cogu yapamiyo. Tabi ayar i yapabilmek icin de AEM EMS. Oncelikle Mugen, J's gibi onceden programlanmis ECU lari hic tasiye etmem. Her araba fabikadan farkli cikar. hepsine de genelleme bir program yazilmasi bence yanlis. ayarlanabilri olmali.  Genelde atmosferik yapanlar sorun olmasini istemedigi icin bu secimi yapiyolar ama supercharger uygulamasi hem harcicagin paraya gore daha cok guc verecek vede en az atmosferik kadar sorunsuz olacaktir.

Supercharger: En iyi secim ortech SC kit i olacaktir. Hem standart water to air aftercooler ile geliyo. Eger standart 7psi da kullanirsan, araba yaklasik 350hp (290-300whp) gibi bir guc uretir. Standart enjektor ve standart beyin ile kullanabilirsin. direk bolt on bir kit zaten. Eger daha fazla guc istersen yapman gereken bir AEM EMS alip birde buyuk enjektor almak ama standart kit in uzerine modifiye tavsiye etmem turbo paralarina gelir o zaman ve turbo nun verdigi zevk i ne atmosferik ne de SC verebilir.

Turbo: Turbo zaten yapmak istemiorum demissin o yuzden detay a cok girmicem ama turbo yapmak icin bi $12000 i gozden cikarmak lazim. Daha ucuza da yapilabilir ama bi deyim vardir ya hani ucuz etin yahnisi diye, iste o deyim tam olarak bunun icin soylenmis. ne kadar ucuza yaptirirsan o kadar sorun cikar arabada. Gerci pahali da yaptirsan elbet bi sorun cikiyo. Araba ile ugrasmayi cok semiyosan zaten Turbo yanlis secim olur. Turboda alabilecegin guc de turbo nun boyutuna ve boost una gore degisir. Ortalama boy bi GT30 ile 7 psi da 360hp (300-305whp) alirsin ve bastigin her +1psi icin yaklasik 15hp guc alirsin

Umarim sorunu cevaplayabilmisimdir. Baska sorun olursa burdan sorabilirsin...
« Son Düzenleme: Ekim 01, 2007, 01:10:07 ÖÖ Gönderen: TURBO_S2K »

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #43 : Ekim 01, 2007, 08:26:59 ÖÖ »

ben S2000 i hem atmosferik, hem supercharger hemde turbo olarak yaptim. Araba ile ne yapicagina karar vermen lazim once. en onemlisi de ne kadar butve ayiricagin. Kisa bi ozet yapiyim.

çok sagol baya yardımcı oldu sorun bütçede degil en kötü ihtimal rx8'i satar s2k'ya yatırırım  :kiskis
burada sorunsuz bi 300hp bana yeterde artar bile bunu atmosferik ile ve motoru yemeden elde etmek istiyorum ama sanırım supercharger olmadan yapamıycam.

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #44 : Ekim 01, 2007, 08:28:24 ÖÖ »
araba tabiki güçlü ama izmir'de gittigim biçok yolda gaza sonuna kadar bile basamıyorum hemen kıçını sallamaya başlıyor ama zevk meselesi biraz daha arttırıp normal s2k'lardan farklı olmasını istiyorum. >=ok

TURBO_S2K

  • İleti: 74
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #45 : Ekim 01, 2007, 03:54:36 ÖS »
aslina bakarsan arabanin bu kadar kicinin atmasi arabanin kendinden diil de turkiye de ki asfalt in dandikliginden kaynaklaniyo. iyi bir lastik ile sorun yasiyacagini zannetmiyorum. tabi sonucta arabayi pist arabasi yapmicaksan bosver viraj da basmayi ver. bi kum olur yerde bi egim olur bi anlik sevda icin arabaya yazik edersin.

neyse, 300hp atmosferik ile yapilabilir ama sana supercharger dan daha pahaliya gelir. kisadan al supercharger kit i olsun bitsin. bide SC nin yaninda egzos yada en azindan kat iptali oneririm. Miniks ile bi konus onlar Vortech Supercharger Kit i getiriyolar

EkReM

  • İleti: 181
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #46 : Ekim 01, 2007, 05:23:46 ÖS »

aslina bakarsan arabanin bu kadar kicinin atmasi arabanin kendinden diil de turkiye de ki asfalt in dandikliginden kaynaklaniyo. iyi bir lastik ile sorun yasiyacagini zannetmiyorum. tabi sonucta arabayi pist arabasi yapmicaksan bosver viraj da basmayi ver. bi kum olur yerde bi egim olur bi anlik sevda icin arabaya yazik edersin.

neyse, 300hp atmosferik ile yapilabilir ama sana supercharger dan daha pahaliya gelir. kisadan al supercharger kit i olsun bitsin. bide SC nin yaninda egzos yada en azindan kat iptali oneririm. Miniks ile bi konus onlar Vortech Supercharger Kit i getiriyolar

çok güzel şeyler öneriyorsunda batıkan arkadaş ısrarla atmosferik istiyor.

TURBO_S2K

  • İleti: 74
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #47 : Ekim 01, 2007, 06:32:31 ÖS »
tabikide kendi secimi ama ben bircok arkadasa bunu onerdim, hep once atmosferik yaptilar beni dinlemeden sonra ahh keske diyip ya SC ya Turbo yaptilar. ben parasini bosa harcamasini istemem. atmosferik yapmak isterse de yardimci olurum ama dedigim gibi 2 kati para harcayip yarisi kadar guc alamaz. ve SC en az atmosferik kadar sorunsuz

Atmosferik yapicaksan dedigim gibi ilk olarak egzos, kat iptali (bu cok onemli cunku kat iptali olmazsa egzostan alicagin gucun yarisini kaybedersin), ikinci asamada header (cunku s2000 in stock header i zaten cok iyi) ve bir programlanabilir ECU (AEM EMS). bu yeterli olur heralde. olmazsa, egzantirik (ama cok basin agrir)

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #48 : Ekim 01, 2007, 06:36:23 ÖS »
0.8 bar ile type r ve s2k anormal guclere cikabilmesinin sebebi sikistirima oraninin yuksek olmasindan dolayimidir ??

SONE-R

  • İleti: 2090
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #49 : Ekim 01, 2007, 06:42:20 ÖS »
illaki atmosferik güç diyorsa çözüm belli : CTR + Hondata K-Pro  >%6rol >%6rol