TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => S2000-NSX (AP,NA) => Konuyu başlatan: ahk - Eylül 25, 2007, 11:44:28 ÖÖ
-
araba 2008 model ve 800 km'de.
mugen beyin alayım diyorum ama sonra filtre,egsoz,headers vs. alsam tekrar programlama gerekir mi yoksa sadece ecu reset mi gerekir!!!!
ve beyin alınca ne kazanırım yani bi turbo arabadakine yakın bi degişim olurmu!!!
-
Biz en iyisi aracımız hiçbişey almadan önce bulunduğumuz platforma kendimizi tanıtalım. Damdan düşer gibi foruma mesaj yazmayalım. dimi!
TeamHondaTurkey Yönetimi
Yeni Üye Tanıtım Bilgi Formu;
1.- Adınız, soyadınız:
2.- Yaşınız:
3.- Aracınız (Markası, modeli):
4.- Hobileriniz:
5.- Mesleğiniz:
6.- Siteyi nereden duydunuz:
7.- Kan Grubunuz:
8.- Burcunuz:
9.- Taraftarı olduğunuz takım:
-
http://www.teamhondaturkey.com/forum/index.php?topic=10251.new#new
tamamlandı...
-
öncelikle hayırlı olsun iyi günlerde kazasız belasız kullan.atmosferik olarak zaten dolu bir araç benim şahsi fikrim FULLRACE turbo kiti stage 4 debriyaj yay+amortisör veya coilover,yarı slick cadde kullanımına uygun lastik(çünkü orjinal lastikleri iyi değil benim fikrim)Devam eder gider.atmosferik olarak modifiye,de çok yüksek hp,ler beklemek yanlış olur.
SAYGILAR
-
araba 2008 model ve 800 km'de.
mugen beyin alayım diyorum ama sonra filtre,egsoz,headers vs. alsam tekrar programlama gerekir mi yoksa sadece ecu reset mi gerekir!!!!
ve beyin alınca ne kazanırım yani bi turbo arabadakine yakın bi degişim olurmu!!!
Öcelikle 2008 model olan S2000 aracına şu an için geliştirilmiş bir chip (yazılım) yoktur. He çok yakın geçmişte çıkmışsa ve benim haberim yoksa onu da bilemem. Tavsiyem, filtre kiti ve egzos sistemiyle bir başlangıç yapmandan yana olacaktır. Yakın zamanda büyük ihtimalle aracına bir chip geliştirilir ve chip ile devam edersin. Chip sadece bir yazılımdır ve aracın ek parçalarıyla birlikte alabileceği maksimum gücü almanı sağlar. Bu da atmosferik bir araçta inanılmaz bir değişim yaratmaz. Yani aşırı besleme (turbo veya Supercharger) çok daha farklı (profesyonel) bir uygulamadır. Atmosferik bir araca chip uygulamak ise daha soft bir uygulamadır. Tabii chip i de yabana atamayız type R ve S2000 gibi araçlarda güzel güçler kazanılabiliyor.
-
Araçta emme elektronik olarak var olduğundan beyin ile müdahele edilemiyor diye biliyorum..
-
Araçta emme elektronik olarak var olduğundan beyin ile müdahele edilemiyor diye biliyorum..
Doğru. Gaz kelebeği elektronik olduğundan, henüz uygun chip geliştirilemedi.
-
Asil arkadasımız dersine cok iyi calısmıs S2000 almadan once anlasılan bos durmamıs >=ok
-
arkadaşlar kusura bakmayın yeri değil ama 2007 ile 2008 arasında bir fark varmı?
-
ben 2006-2007-2008'in aynı oldugunu sanıyordum :vaww
Araca turbo uygulamak en son düşündügüm sey arabaya sorunsuz binmek istiyorum turbo takıp haftada bir veya ayda bir sanayiye gitmek istemiyorum zaten turbo araç isteseydim tt roadster alırdım.
Sonuç olarak mugen e.c.u var sanırım tabi 2008'de bi degişiklikler olmadıysa.
S2k'sını sıfır alan varsa ne ile başladı sonra keşke bunu degil önce şunu yapsaydım diyen var mı??
-
turbo takınca neden sorun çıksın ki.iyi bir kit iyi bir tuner iyi bir ayarla sorunsuz binen bir çok insan var.ama tabiki senin bileceğin bir şey.ilk başta atmosferik olarak başlarsın eksoz,filtre filan daha sonra bu güç yetmemeye başlar ondan sonra turboya karar verirsin.sonuç atmosferik olarak harcadığın para boşa gider.bu yüzden turbo kit önerdim.O zaman bence sen önce TODA yada MUGEN 4 2 1 headers,H K S cat back komple eksoz A E M,İNJEN,J S racing filtre kiti olarak başlangıç yapabilirsin
SAYGILAR
-
ben 2006-2007-2008'in aynı oldugunu sanıyordum :vaww
Araca turbo uygulamak en son düşündügüm sey arabaya sorunsuz binmek istiyorum turbo takıp haftada bir veya ayda bir sanayiye gitmek istemiyorum zaten turbo araç isteseydim tt roadster alırdım.
Sonuç olarak mugen e.c.u var sanırım tabi 2008'de bi degişiklikler olmadıysa.
S2k'sını sıfır alan varsa ne ile başladı sonra keşke bunu degil önce şunu yapsaydım diyen var mı??
06-07-08 aynı zaten..vsa var ve Asilin dedıgı gıbı elektronık gaz kelebegı var
-
turbo takınca neden sorun çıksın ki.iyi bir kit iyi bir tuner iyi bir ayarla sorunsuz binen bir çok insan var.ama tabiki senin bileceğin bir şey.ilk başta atmosferik olarak başlarsın eksoz,filtre filan daha sonra bu güç yetmemeye başlar ondan sonra turboya karar verirsin.sonuç atmosferik olarak harcadığın para boşa gider.bu yüzden turbo kit önerdim.O zaman bence sen önce TODA yada MUGEN 4 2 1 headers,H K S cat back komple eksoz A E M,İNJEN,J S racing filtre kiti olarak başlangıç yapabilirsin
SAYGILAR
arabalarımı hep 10.000 veya 15.000 km'de klasik bakımlarına götürürüm başka da ugramak istemem sonradan turbo uyguladıktan sonra bu rutin bakımlar haricinde de en az bikaç kez servis veya sanayi yolu tutacagımı düşünüyorum. Sonrada turbo taktırıpta sadece periyodik bakıma gidenin olduguna inanmak çok zor
-
s2000 lere typer lara chip yapılması diye bişey yoktur. Orjinal ecu üzerinde programlama yapılamadıgı için beyin alırsınız ve burda avansı afr yi timingi siz yaparsınız. s2000 fabrika çıkışı header lı geldiği için alınmasına çokda gerek yok. ypacagın şeyler injen cai, kat iptali , komple egzos , final drive ve mugen ecu ( hondata çıkana kadar ) gerisi gereksiz harcama olur düşüncesindeyim...
-
s2000 lere typer lara chip yapılması diye bişey yoktur. Orjinal ecu üzerinde programlama yapılamadıgı için beyin alırsınız ve burda avansı afr yi timingi siz yaparsınız. s2000 fabrika çıkışı header lı geldiği için alınmasına çokda gerek yok. ypacagın şeyler injen cai, kat iptali , komple egzos , final drive ve mugen ecu ( hondata çıkana kadar ) gerisi gereksiz harcama olur düşüncesindeyim...
peki hondata 2006 ve sonrası modeller için çıkmadı sanırım hondata'yı nerden bulabiliyorum ve mugen ecu'nun ayarını nasıl yapıcam ki? yani ben izmir'deyim ******ı aradım orada servise taktırırsınız dedi ayarları nasıl olucak dedigimde servis reset attıgında ecu otomatik ayarları yapar dedi!!!
-
hondata.com u takip edin.. çıktıgı zaman istanbuldan temin edebileceğiniz garage lar var zaten
mugen kendi ayarlıyor takılan parçalara göre avansı vs yi... afr yi de wideband takarak bakarsınız ayara gerek var ise safc alarak yapabilirsiniz die düşünüyorum...
bu arada hayırlı olsun iyi günlerde kullanın aracınızı :)
-
hondata.com u takip edin.. çıktıgı zaman istanbuldan temin edebileceğiniz garage lar var zaten
mugen kendi ayarlıyor takılan parçalara göre avansı vs yi... afr yi de wideband takarak bakarsınız ayara gerek var ise safc alarak yapabilirsiniz die düşünüyorum...
bu arada hayırlı olsun iyi günlerde kullanın aracınızı :)
çok sagolasın yardımların için.
kendi nasıl anlıyor benim egsozu, kat. iptalini vs.yi kafam almadı.
-
en son bir arkadaşımız aldı S2K..
önce INJEN CAI, test pipe ve en son tek çıkış eksoz yaptı..şimdi sırada hedırs var, siparişini verdi..gidişinin daha da iyileştiğine bende şahidim..
-
en son bir arkadaşımız aldı S2K..
önce INJEN CAI, test pipe ve en son tek çıkış eksoz yaptı..şimdi sırada hedırs var, siparişini verdi..gidişinin daha da iyileştiğine bende şahidim..
Test pipe ne ise yarar ?
-
kat iptali
-
bunlar mugen degil mi? 6 yıl garantiyi kaybetmeyek :D
ses arttımı bence yeterince bagırıyo da :lol:
-
bi de injen cai ne demek?
-
Cold air intake ın kısaltması cai.. injende markası.
-
Cold air intake ın kısaltması cai.. injende markası.
baya cahil kalmışız kısaltmalarda >=ok
-
Cold air intake ın kısaltması cai.. injende markası.
baya cahil kalmışız kısaltmalarda >=ok
zamanla orenirsin bak bende bilmiyordum halen daha bilmiyorum >%6rol
-
beyin veya yazılım olmadıgına göre hiçbişey yapamıyorum yaneeee :ağlaa
-
şimdilik böyle bin ayıptır ya bide burun kırın ediosun :D:D şaka biyana saten araç 9000d/d çevirio 0-100 km hızlanman 6.2 saniye.sen şimdilik headers boru bide saplam bi egsoz yap bide cai ni tak ohhh temiz 5.9 veya 6.0 saniyede çıkarsın 100km ye.sonra girersin beyin hadiselerine.sevgiler.
-
Bu İşler Söylenildiği Kadar Kolay Değil Şunu Yap Şu saniye Şunu Tak Şu Kadar Beygir ... kolay gelsin.
-
denemis cesitli yollar var s2000 sahiplerine danısmak lazım ne kadar para harcayıp ne sonuclar alındı ondan sonra yolunu cizersin hocam , once yavas yavas aracının keyfini cıkar sonra seni kesmeyince yuklemeye baslarsın hem bu arada bilgi toplarsın >=ok bu arada ben ne diyorum seni kesmesse dediim arac 240 beygir ve cidden hızlı bir araba , benim gorusum bir yerden sonra altında guclu bir arac olduktan sonra yurudugun aletin onemi yok onemli olan senin ne kadar gidebilecegindir :gitar
-
bu işler sölediğim kadar basitt.r yeterki malzeme doğru kullanılsın.yukarıda yazdıklarımı yaparsa 1-2 salise iyileşir akselerasyon.urfanın s2000 e filtre bağlamışlar alg arabanın iyileştiğini slüo bir başka s2000 sahibi egsoz filtre bağlamış aynı gittiğime 2 boy veriyorum dio bu ne demek demekki araba hızlanmış.kolay gelsin.
-
Sen Duyumlar Yorum Yapıyorsun Arkadaşım Biz Görüp Yapıyoruz.
-
bizde görenlerin burada yazdıklarını tekrarlıyoruz arkadaş.
-
ya s2k için nie bu kadar kasıyo bu millet anlamıorum.araba zaten o kadar güçlüki kasa kaldırmıyo. zaten arkadan itiş araba yolda düz gitmiyo. 240hp yeter de artar bile o kasaya..
-
ya s2k için nie bu kadar kasıyo bu millet anlamıorum.araba zaten o kadar güçlüki kasa kaldırmıyo. zaten arkadan itiş araba yolda düz gitmiyo. 240hp yeter de artar bile o kasaya..
kasa kaldırmıyo mu? emin misin? abd de yaşayan bir türk arkadaşımızın +500 hp turbo S2000 ni var canavar gibi de kaldırıyor o gücü. honda bu arkadaşım pejo değil...
-
ya s2k için nie bu kadar kasıyo bu millet anlamıorum.araba zaten o kadar güçlüki kasa kaldırmıyo. zaten arkadan itiş araba yolda düz gitmiyo. 240hp yeter de artar bile o kasaya..
kasa kaldırmıyo mu? emin misin? abd de yaşayan bir türk arkadaşımızın +500 hp turbo S2000 ni var canavar gibi de kaldırıyor o gücü. honda bu arkadaşım pejo değil...
honda olduğunu ben de biliyorum.tamam s2000 çok güzel bi kasa, çok hızlı bir araba hatta drift için ideal...Ama gerçek olan birşey var, arabayı yapanlar zaten sınırında üretmiş, orjinal haliyle bile kalkışta kafa sallıyo.Güzel bi body-kit fazlasıyla yeterli.Motoruyla oynanmasını sağlıklı bulmuyorum.
-
bende s2000 de bolt-on dan yanayım.
-
S2000 benim okudugum kadarı ile x bone sasi ve % 50 -50 agırlık dagılımı ile dogustan bir yarisci kasa kaldırmıyor diye birsey olası degil artı tek kelime ile fiyatına oranla alınabilecek en zevkli araclardan biridir
-
sanırım arkadaş araç çok yüklü daha fazlasını yapmak aracın stbilitesini bozabilir anlamında kullandı kasa kaldırmıyo sözünü sekocum.
-
sanırım arkadaş araç çok yüklü daha fazlasını yapmak aracın stbilitesini bozabilir anlamında kullandı kasa kaldırmıyo sözünü sekocum.
eyw infaztim ne demek istediğimi sanırım en iyi sen anlamışsın.
-
>=ok
-
S2000 drift arabası değildir. S2000 pist arabasıdır.
-
S2000 drift arabası değildir. S2000 pist arabasıdır.
+1907
-
ben S2000 i hem atmosferik, hem supercharger hemde turbo olarak yaptim. Araba ile ne yapicagina karar vermen lazim once. en onemlisi de ne kadar butve ayiricagin. Kisa bi ozet yapiyim.
Atmosferik: S2000 zaten fabrika cikisi atmosferik olarak baya limitlerde yapilmis bir araba. Bolt-on parcalar ile pek biyere varilamaz. En iyi durumda stroker kit koyabilirsin bu da aracin motor omrunu baya bi azaltir. Intake, Egzos, Headers uygulamasi ile alabilecegin rakam max 20whp dir. Yani yaklasik 25hp. Eger butcen cok ise, egzantirik koyabilirsin ama egzantirik le guc alabilmek icin inanilmaz iyi bir ayar lazim. Amerikada ki tuner larin bile cogu yapamiyo. Tabi ayar i yapabilmek icin de AEM EMS. Oncelikle Mugen, J's gibi onceden programlanmis ECU lari hic tasiye etmem. Her araba fabikadan farkli cikar. hepsine de genelleme bir program yazilmasi bence yanlis. ayarlanabilri olmali. Genelde atmosferik yapanlar sorun olmasini istemedigi icin bu secimi yapiyolar ama supercharger uygulamasi hem harcicagin paraya gore daha cok guc verecek vede en az atmosferik kadar sorunsuz olacaktir.
Supercharger: En iyi secim ortech SC kit i olacaktir. Hem standart water to air aftercooler ile geliyo. Eger standart 7psi da kullanirsan, araba yaklasik 350hp (290-300whp) gibi bir guc uretir. Standart enjektor ve standart beyin ile kullanabilirsin. direk bolt on bir kit zaten. Eger daha fazla guc istersen yapman gereken bir AEM EMS alip birde buyuk enjektor almak ama standart kit in uzerine modifiye tavsiye etmem turbo paralarina gelir o zaman ve turbo nun verdigi zevk i ne atmosferik ne de SC verebilir.
Turbo: Turbo zaten yapmak istemiorum demissin o yuzden detay a cok girmicem ama turbo yapmak icin bi $12000 i gozden cikarmak lazim. Daha ucuza da yapilabilir ama bi deyim vardir ya hani ucuz etin yahnisi diye, iste o deyim tam olarak bunun icin soylenmis. ne kadar ucuza yaptirirsan o kadar sorun cikar arabada. Gerci pahali da yaptirsan elbet bi sorun cikiyo. Araba ile ugrasmayi cok semiyosan zaten Turbo yanlis secim olur. Turboda alabilecegin guc de turbo nun boyutuna ve boost una gore degisir. Ortalama boy bi GT30 ile 7 psi da 360hp (300-305whp) alirsin ve bastigin her +1psi icin yaklasik 15hp guc alirsin
Umarim sorunu cevaplayabilmisimdir. Baska sorun olursa burdan sorabilirsin...
-
ben S2000 i hem atmosferik, hem supercharger hemde turbo olarak yaptim. Araba ile ne yapicagina karar vermen lazim once. en onemlisi de ne kadar butve ayiricagin. Kisa bi ozet yapiyim.
çok sagol baya yardımcı oldu sorun bütçede degil en kötü ihtimal rx8'i satar s2k'ya yatırırım :kiskis
burada sorunsuz bi 300hp bana yeterde artar bile bunu atmosferik ile ve motoru yemeden elde etmek istiyorum ama sanırım supercharger olmadan yapamıycam.
-
araba tabiki güçlü ama izmir'de gittigim biçok yolda gaza sonuna kadar bile basamıyorum hemen kıçını sallamaya başlıyor ama zevk meselesi biraz daha arttırıp normal s2k'lardan farklı olmasını istiyorum. >=ok
-
aslina bakarsan arabanin bu kadar kicinin atmasi arabanin kendinden diil de turkiye de ki asfalt in dandikliginden kaynaklaniyo. iyi bir lastik ile sorun yasiyacagini zannetmiyorum. tabi sonucta arabayi pist arabasi yapmicaksan bosver viraj da basmayi ver. bi kum olur yerde bi egim olur bi anlik sevda icin arabaya yazik edersin.
neyse, 300hp atmosferik ile yapilabilir ama sana supercharger dan daha pahaliya gelir. kisadan al supercharger kit i olsun bitsin. bide SC nin yaninda egzos yada en azindan kat iptali oneririm. Miniks ile bi konus onlar Vortech Supercharger Kit i getiriyolar
-
aslina bakarsan arabanin bu kadar kicinin atmasi arabanin kendinden diil de turkiye de ki asfalt in dandikliginden kaynaklaniyo. iyi bir lastik ile sorun yasiyacagini zannetmiyorum. tabi sonucta arabayi pist arabasi yapmicaksan bosver viraj da basmayi ver. bi kum olur yerde bi egim olur bi anlik sevda icin arabaya yazik edersin.
neyse, 300hp atmosferik ile yapilabilir ama sana supercharger dan daha pahaliya gelir. kisadan al supercharger kit i olsun bitsin. bide SC nin yaninda egzos yada en azindan kat iptali oneririm. Miniks ile bi konus onlar Vortech Supercharger Kit i getiriyolar
çok güzel şeyler öneriyorsunda batıkan arkadaş ısrarla atmosferik istiyor.
-
tabikide kendi secimi ama ben bircok arkadasa bunu onerdim, hep once atmosferik yaptilar beni dinlemeden sonra ahh keske diyip ya SC ya Turbo yaptilar. ben parasini bosa harcamasini istemem. atmosferik yapmak isterse de yardimci olurum ama dedigim gibi 2 kati para harcayip yarisi kadar guc alamaz. ve SC en az atmosferik kadar sorunsuz
Atmosferik yapicaksan dedigim gibi ilk olarak egzos, kat iptali (bu cok onemli cunku kat iptali olmazsa egzostan alicagin gucun yarisini kaybedersin), ikinci asamada header (cunku s2000 in stock header i zaten cok iyi) ve bir programlanabilir ECU (AEM EMS). bu yeterli olur heralde. olmazsa, egzantirik (ama cok basin agrir)
-
0.8 bar ile type r ve s2k anormal guclere cikabilmesinin sebebi sikistirima oraninin yuksek olmasindan dolayimidir ??
-
illaki atmosferik güç diyorsa çözüm belli : CTR + Hondata K-Pro >%6rol >%6rol
-
arkadas almis bir kere s2000 var altinda zorla sattiracaksiniz arkadasa >%6rol
-
0.8 bar ile type r ve s2k anormal guclere cikabilmesinin sebebi sikistirima oraninin yuksek olmasindan dolayimidir ??
type r i bilmiyorum da s2000 in sikistirma orani 3mm conta ile dusuruldu. 11:1 idi, su anda 8.8:1. Zaten 0.8 bar ve ustunde stock sikistirma orani biraz motoru zorlar. risk almaya degmez bence. sikistirma oranini dusur, 30whp kaybet, gonul rahatligi ile boost u 2psi arttir, gene ayni sey
-
tabikide kendi secimi ama ben bircok arkadasa bunu onerdim, hep once atmosferik yaptilar beni dinlemeden sonra ahh keske diyip ya SC ya Turbo yaptilar. ben parasini bosa harcamasini istemem. atmosferik yapmak isterse de yardimci olurum ama dedigim gibi 2 kati para harcayip yarisi kadar guc alamaz. ve SC en az atmosferik kadar sorunsuz
Atmosferik yapicaksan dedigim gibi ilk olarak egzos, kat iptali (bu cok onemli cunku kat iptali olmazsa egzostan alicagin gucun yarisini kaybedersin), ikinci asamada header (cunku s2000 in stock header i zaten cok iyi) ve bir programlanabilir ECU (AEM EMS). bu yeterli olur heralde. olmazsa, egzantirik (ama cok basin agrir)
benimde sc aklıma yattı ama arabada 6 yıl agarnti var kit halinde alsam arabada sorun çıksa garanti bitiyor. ama atmosferik olarak her parçayı söküp hiçbişey yokmuş gibi servise gidebilirimde.
benim araç 2008 sanırım daha yazılım üretilmedi.
mugen kötümüdür veya yetersiz mi? hiç tavsiye etmiyosun!
-
illaki atmosferik güç diyorsa çözüm belli : CTR + Hondata K-Pro >%6rol >%6rol
neden arabamı satıp stock haldeyken bile geçebildigim bi arabayı alayım ki? hem yıldızları seyrederek rolling yapmak varken :gitar
-
illaki atmosferik güç diyorsa çözüm belli : CTR + Hondata K-Pro >%6rol >%6rol
neden arabamı satıp stock haldeyken bile geçebildigim bi arabayı alayım ki? hem yıldızları seyrederek rolling yapmak varken :gitar
onu ben yazmıstım sen soner abiye cevap yazmıssın neyse şaka yaw vallahi şakasına yazdım yaw :gulegule
-
tabikide kendi secimi ama ben bircok arkadasa bunu onerdim, hep once atmosferik yaptilar beni dinlemeden sonra ahh keske diyip ya SC ya Turbo yaptilar. ben parasini bosa harcamasini istemem. atmosferik yapmak isterse de yardimci olurum ama dedigim gibi 2 kati para harcayip yarisi kadar guc alamaz. ve SC en az atmosferik kadar sorunsuz
Atmosferik yapicaksan dedigim gibi ilk olarak egzos, kat iptali (bu cok onemli cunku kat iptali olmazsa egzostan alicagin gucun yarisini kaybedersin), ikinci asamada header (cunku s2000 in stock header i zaten cok iyi) ve bir programlanabilir ECU (AEM EMS). bu yeterli olur heralde. olmazsa, egzantirik (ama cok basin agrir)
benimde sc aklıma yattı ama arabada 6 yıl agarnti var kit halinde alsam arabada sorun çıksa garanti bitiyor. ama atmosferik olarak her parçayı söküp hiçbişey yokmuş gibi servise gidebilirimde.
benim araç 2008 sanırım daha yazılım üretilmedi.
mugen kötümüdür veya yetersiz mi? hiç tavsiye etmiyosun!
Mugenden modifiye yaptığın zamanda araç garanti dışı kalıyor sadece ****** garanti devam ediyor diyor ama diğer honda servisleri ile konuştun hiçbiri garantiyi kabul etmiyor.
-
Mugenden modifiye yaptığın zamanda araç garanti dışı kalıyor sadece ****** garanti devam ediyor diyor ama diğer honda servisleri ile konuştun hiçbiri garantiyi kabul etmiyor.
burda terakki ile konuştum devam ettiririz dediler bilmiyorum belki orda ******la sorunları vardır!!!
-
onu ben yazmıstım sen soner abiye cevap yazmıssın neyse şaka yaw vallahi şakasına yazdım yaw :gulegule
sorun yok zaten ben gayet mutluyum ctr'lide mutlu herkes arabasıyla mutlu sanırım >=ok
-
AEM EMS in 2006+ olanlari icin programlanabilir beyni var. daha dogrusu AEM EMS 1052 alip bi degisiklik yapiyosun ustunde. fiyati mugen in TR de ki fiyatindan cok daha ucuzdur heralde. unutmaki mugen beyin, mugen egzos, headers ve intake ile beraber kullanilmasi icin tasarlanmis. kesinlikle tavsiye etmiyorum ayrica bu beraber kullanilmasi gereken parcalar ile birlikte kullanmazsan, bazen gec kaybina da sebep olabiliyo.
ayni bu mod lari burda arkadasim yapmisti mugen den arabasi 220whp cikti yani stock ustune sadece 20whp (25hp) ekledi.
-
garanti bitmeden 1 yıl bineyim diye düşünüyorum (mugen düşünme sebebi garanti) sonra kit olayına karar verebilirim ya da rx8'e sc yapabilirim onun garantisi seneye bitecek s2k'nın daha 6 yıl :vaww garantisi var.
-
neden arabamı satıp stock haldeyken bile geçebildigim bi arabayı alayım ki? hem yıldızları seyrederek rolling yapmak varken :gitar
>%6rol >%6rol gümüş gri CTR'yi geçmiştin değil mi stok halinle >%6rol >%6rol
-
>%6rol >%6rol gümüş gri CTR'yi geçmiştin değil mi stok halinle >%6rol >%6rol
eger sende ctr varsa deneyelim her zaman eger yoksa gümüş gri ctr ile deneyemedigimizi bilirsin tek bir sans oldu onda da 4000 devirde başladık yaklaşık 2 boy arkamda kaldı.
karşımdaki arabada herşey var sende biliyorsundur. ama ben yinede denerim geçilmekten korkmam geçildim diyede üzülmem.
ama eger o arkadaş arkamdan atıp tutuyorsa bu cuma onunla konuşurum ve özellikle kameraları etrafa yayıp önce kalkış yaparız sonra 3000 d/d'dan basmaya başlarız sonrada 200-250 deneriz olurmu?
arabada egsoz'undan vtec controlerdan hondatasına herşey mevcut bende ise 900 km'de stock bi araç
yok sen benim amacım gıcık etmektir diyorsan sana kolay gelsin beni izmir'de tanıyanlar bilir hırs yapmam eglenirim.
-
arkadaş atıp tutmuyor, hondatlı bir CTR yi geçemezsin S2000 le bunu söylemeye çalıştım. Headerslı egzozlu filtreli bir CTR yi de geçemeyebilirsin. ankaraya gelirsen deneriz bi rolling.. >=ok
-
seni hatırlıyorum sanırım 4-5 sene önce bi forumun ege bölge temsilciliğini yaparken sende aynı sitedeydin (h***m.com)
şimdi eger atıp tutuyorsa yazık gerçekten üzüldüm benimle daha cumartesi serviste gayet iyi konuşuyordu ama sonra arkamdan konuşması beni çok üzdü ben onun yüzüne karşı hep 2. kornada çıkıyorsun 3. kornayı bekle bile dedim eve döndükten sonra insanlara hep yanlış kalktı yoksa onu şöle geçerim böle geçerim demedim herşeyi o varken konuştum arkasından konuşmadım ama o öyle bi insansa başından tanıdıgım iyi oldu uzak dururum bundan sonra.
vtec controler vardır hondata vardır eger yüksek deviri düzelttiyse 3000 d/d'de başlarız.
Eger eglence için olucaksa herkesle roll yaparım yaptımda yeterki karşımdaki hırs yapıp arkamdan şöle s.ktum böle geçtim yapmasın.
-
atıp tutmuyor dostum sakin ol, sadece seninle denediğini söyledi. arabalar geçer geçilir bunda anormal bir durum yok. senin "stokken bile geçebildiğim bir araba" deyince yazmak ihtiyacı hissettim. CTR leri biraz küçümsedin gibime geldi...
-
bi an fevri davrandım sanırım kusura bakma >=ok
geçende geçilende honda olsun :gitar
-
ahk seni tebrik ederim özgüveninden dolayı , dedigin gibi gecmek gecilmek diil o an icin heyacanı yasamak önemli olan , zira sitede daha once sahit oldum sen beni gectin ben erken bastım gibi tartısmalar olabiliyor =ok
-
atıp tutmuyor dostum sakin ol, sadece seninle denediğini söyledi. arabalar geçer geçilir bunda anormal bir durum yok. senin "stokken bile geçebildiğim bir araba" deyince yazmak ihtiyacı hissettim. CTR leri biraz küçümsedin gibime geldi...
bence ahk dogru soylemis. stock ken gecebildigi bi araba CTR. tabikide yapilisini gecemicek. O zaman Peugot 106 GTI icin de stock ken gecebildigim bi araba demesin cunku yuklu bitanesini gecemez. Burda solemek istedigi stock vs stock gecerim.
-
ama tabi SONE-R in ve Seko nun dedigi gibi I/H/E li bi Type R senle kafa kafaya gider, Hondata lisi gecer
-
bi an fevri davrandım sanırım kusura bakma >=ok
geçende geçilende honda olsun :gitar
dostum roolun vidyosu var you tube atardım burayada koyardım çok istersende koyarım ama gerek yok benim aracımın ayarları bile yapılmadı daha sağlıklı çalışmıyo seninkide rodajda ben sana 2500km falan olsun deniyelim dedim zaten sen boşver dedin ben sadece aracın beyinden sonra nasıl yürüceğini görmek istedim gördümde araba arabayı geçer sen S.C takarsın geçersin ben 0,8 bar basar geçerim
arkadaşımın demek istediği type-R ıda küçümseme yıldızları seyrederek geçerim falan demişssin ondan yazmış
madem yıldızları seyrederek geçicen type-Rı roll yaparken üstünü kapatmasdaydın arabanın
haaa ama sen ben geçilmedim diyosan o geceki vidyoyu koyalım gel cuma yeni vidyoda çekelim sorun yok ne senden ne stoc s2000den çekincek değilim sen roll yapmasını bilmiyosun 2kere korna yapıp bekliyosun sonra ben erken bastım oluyto bunları buraya yazmak istemezdim ama sende burda yaıcağına bana Ö.M atsaydın keşke
ben sana yardımcı bile olmaya çalışdım hardtop v.s.. konusunda >%Sakin
-
yarın öbürgün buluşmaya gelcen yüz yüze bakcaz yok yanlış tanımışım bilmem ne bide 2 boy arkamda kaldı demişssin >%6rol acaba ben mi seni yanlış tanıdım
orda foruma dönen yolu kaçırmamak için fren yaptım ben sende duramadın geçtin zaten ben frene bastım ondan 2 boy arkandaydım sola viraj vardi sen içerden girdin bide
en güzeli al kameranı gel cuma günü >=ok
gene geçtim falan dersen o geceki viydoyuda koydurcan en sonunda ozaman burdaki insanların yüzüne nası bakıcan
-
Mert, ahk arkadaşımız fevri davrandığını kabul etti. Dostluklar bozulmasın lütfen >=ok
-
type-RRR, ahk ile yaristiginda ne vardi arabanda? solersen zaten anlasilir gecip gecmedigin. I/H/E dan fazlasi varsa zaten gecersin
-
Arkadaşlar neden bu gerginlik , geçme , geçilme sevdası , neyin savaşını veriyorsunuz anlamadım ben hala...
ahk yıldızları seyrederek rolling yapmanın tadı başka demiş , siz yıldızları seyrede seyrede geçerim anlamışsınız...
Stockta CTR , S2000'i imkansız geçemez. Şunu kabul edin... Subaru - Honda , BMW - Honda bitti şimdi Honda-Honda başladı... Yapmayın gözünüzü seveyim...
-
Stokta tabiki geçemez, ama CTR'nin motoru her türlü modifiyeye S2000 den daha iyi cevap veriyor... 106 GTİ gibi >%6rol
-
arkadaşlar rolling ne dmek seyir halindeyken kalkmakmı yani :con
-
modifyeye CTR nin daha iyi cvp verdiği doğru..
2 farklı s2k ile denedim ben, birinde çok az bir fark oldu aramızda,ama bu arada benim arabadada 100 kiloluk kuzen vardı :emo..
diğer denediğim s2k ilede sırf filtreli halimle stok s2k i geçemedim yine, sadece 1 kere s2k de iki kişi varken biraz başa baş gittik ama ben 4 e attığımda o geçti beni,yani 1 kere değil kaç defada denedik..s2k bi şekilde 3 den sonra geçior..2 de basmaya başlandığında type r daha atak görünüyor ama s2k geçiyor..hedırs-filtre-eksozlu type r a karşı stok s2k ile sonuç ne olur denemek lazım.
-
arkadaşlar rolling ne dmek seyir halindeyken kalkmakmı yani :con
yan yana aynı hızla giderken, aynı anda gaza basmakla yapılan denemedir. kalkışa göre debriyajı zorlamaması, pilotaj hatasının daha az olması gibi nedenlerden dolayı kalkışa göre daha popüler bir denemedir..
-
sağol o soner
-
aracımda
toda baskı balata + volan var
skunk coilover
DC race headers
cat back hks egzoz sistemi
buddy clup racing spec condenser
hondata beyin var emek var şöför var
şimdi ben o stoc s2000 geçtim diye övünmelimiyim yada orda burda konuşmalımıyım
beni başka v-teclerde geçti ilk aldığımda 106 da geçti WRX de geçti kimseye böyle konuşmadım draglarda 15 yaşında arabayla da kalktım hiç birini küçümsemedim emek harcanmış arabalar sonuçta rakip rakipdir
benide üzen hakanın type-R ı küçümseyerek konuşması oldu
ben zaten bi idda ederek katılımalım demedim gayet dostca yaklaştım ne vidyoyu koydum ne bişi yaptım
cuma gecesi roll yaptık dediği gibi ertesi gün 9:30 da servisde karşılaştık mugen beyin soruyodu
bende dedim mugen beyinle falan olmaz v.s.. yardımcı olmaya çalıştım hard top falan arıyodu buldum satılık
450 ytlye mugen headers 900ytlye carbon kaput var dicekdim diğer forumlardan takip ettiğim s2000le ilgili parçaları söylemek için msn adresini istedim bizde istiyoruz izmirde güzel giden hondalar olsun
sonra bu yazdıklarını gördüm <783^2 gerçekden kırıcı
dostluklar bozulucaksa ben bidaha kimseyle roll yapmıyım yaparsamda yalancıktan geçiliyim mi naapıyım siz söyleyin
-
oncelikle elindeki parcalarla buyuk ihtimal stock s2000 gecersin. ancak neden bir intake taktirmadin merak ettim.
bide 900ytl ye nerde var kaput? hala satilikmi? alacak birini taniyorum da...
-
aem cai de var zaten unutmuşum yazmayı daha var kıl-yün şeyler neyse bu konuyu kapatalım
Ö.M atıyorum sana kaput için
-
bunu uzatmanın anlamı yok benim buraya yazma nedenim benim yüzüme hep araba vardı kornayı hemen basmıyosun o yuzden ben ikinci kornada kalkıyorum veya 4000 d/d'de düzgün kalkamadım dedikten sonra, başkalarına geçtim demen, benim yanımda deneyemedik başkalarına geçtim işte bu yanlış. o yüzden bende buraya yazdım açık olayım diye.
Unutma izmir küçük yer hep görüşürüz o yüzden böyle şeyler yapma.
Bu cuma denemiycektim ama öylede olmıycak cuma deneyelim ve videoyu ben upload edicem söz. seni 100'den başladıgımızda 150-200'e kadar geçemiyecegimi bilmeme ragmen.
-
oncelikle elindeki parcalarla buyuk ihtimal stock s2000 gecersin. ancak neden bir intake taktirmadin merak ettim.
bide 900ytl ye nerde var kaput? hala satilikmi? alacak birini taniyorum da...
900$ kaput soeben mg style tarzı bişey ben foto istedim daha yollamadı. sıfırı 1400$ mış
-
tamam hakan rollada gerek yok farketmez benim için geçmek geçilmek v.s..
sen gel muhabbet edelim >=ok
450 ytlye de coilover satıyolar durumu iyi ise gerçekten çok ucuz graund control marka
headers da 450 s2000 mod parçası daha ucuzz sanırım
-
tamam hakan rollada gerek yok farketmez benim için geçmek geçilmek v.s..
sen gel muhabbet edelim >=ok
450 ytlye de coilover satıyolar durumu iyi ise gerçekten çok ucuz
headers da 450 s2000 mod parçası daha ucuzz sanırım
garantisi bitsin istemiyorum bi de torbo_s2k beni atmosferik yüklemeden iyice soguttu sanırım 1-2 yıl sonra sc kit taktırırım. gerçi şu anda bile altınyolda gaza sonuna kadar basamıyorum k.çını saga sola atıyo.
almanyadan 1000€'ya sıfır gibi orjinal hardtop buldum şimdi onu getirmekle ugrasıyorum.
gereksiz polemiklerle keyfimizide kaçırmayalım o gün herkes yapma tayyarda bi sürü şey var dediler ben fark etmez amaç eglenmek demiştim hatırlıyosan.
-
torbo_s2k beni atmosferik yüklemeden iyice soguttu sanırım 1-2 yıl sonra sc kit taktırırım.
konuyu ilk açtığında daha sana atmosferik olarak harcayacağın paraya yazık turbo yap daha iyi olur demiştim ve sen sanayide gezmek istemiyorum demiştin.şimdi bakıyorum da fikrin değişmiş aşırı beslemeye dönmüşsün.demek ki benim yazdıklarımı hiç kaale almamışsın.tabi S2000 yokya bende ne anlar ctr si olan S2000 den.
-
torbo_s2k beni atmosferik yüklemeden iyice soguttu sanırım 1-2 yıl sonra sc kit taktırırım.
konuyu ilk açtığında daha sana atmosferik olarak harcayacağın paraya yazık turbo yap daha iyi olur demiştim ve sen sanayide gezmek istemiyorum demiştin.şimdi bakıyorum da fikrin değişmiş aşırı beslemeye dönmüşsün.demek ki benim yazdıklarımı hiç kaale almamışsın.tabi S2000 yokya bende ne anlar ctr si olan S2000 den.
Ya şimdi s2k&ctr olayı degil batıkan hepsini arabasına yaptırmış ve sonuçlarını görmüş tabikide onun dedikleri önemli sonuçta hepsini arabasında denemiş.
batıkan ilk fikirlerimden vazgeçirdi birde ben hala turbo degil sc düşünüyorum çünkü sc daha sorunsuz deniyor.
-
bende sana demiştim atmosferikle uğraşma diye engüzeli S.C :lovee
turboyla uğraşırsın intercooler için tamponu kes bilmemne ama o çuff sesinede değer
S.C al tak yürü direk 350-370 hp leri bulur sanırım
haa bunları söylüyoruz sana sonra beni geçince yazma buraya ama yıldızların altında type-R geçtim diye >%6rol
gerçi izmir asfaltında yolu tutabilirsen 350 hp araçla bence S.C içinde acele etme
-
haa bunları söylüyoruz sana sonra beni geçince yazma buraya ama yıldızların altında type-R geçtim diye >%6rol
>=ok
-
>=ok
-
bu arada 6. vites 60 da roll iyi oluyor bi sitede gördüm baya zevkli bişey >%6rol
-
torbo_s2k beni atmosferik yüklemeden iyice soguttu sanırım 1-2 yıl sonra sc kit taktırırım.
konuyu ilk açtığında daha sana atmosferik olarak harcayacağın paraya yazık turbo yap daha iyi olur demiştim ve sen sanayide gezmek istemiyorum demiştin.şimdi bakıyorum da fikrin değişmiş aşırı beslemeye dönmüşsün.demek ki benim yazdıklarımı hiç kaale almamışsın.tabi S2000 yokya bende ne anlar ctr si olan S2000 den.
ama dogru solemis. turbo yaparsa sanayi de baya bi gezer. ben arabamin keyfini bi cikaramadim bunca zamandir. en cok en cok 3 hafta binmisimdir sorunsuz. yani simdi de kullaniorum mesela ama sanziman in degsimesi lazim, vtec solemoid in degsimesi lazim vs...
-
torbo_s2k beni atmosferik yüklemeden iyice soguttu sanırım 1-2 yıl sonra sc kit taktırırım.
konuyu ilk açtığında daha sana atmosferik olarak harcayacağın paraya yazık turbo yap daha iyi olur demiştim ve sen sanayide gezmek istemiyorum demiştin.şimdi bakıyorum da fikrin değişmiş aşırı beslemeye dönmüşsün.demek ki benim yazdıklarımı hiç kaale almamışsın.tabi S2000 yokya bende ne anlar ctr si olan S2000 den.
ama dogru solemis. turbo yaparsa sanayi de baya bi gezer. ben arabamin keyfini bi cikaramadim bunca zamandir. en cok en cok 3 hafta binmisimdir sorunsuz. yani simdi de kullaniorum mesela ama sanziman in degsimesi lazim, vtec solemoid in degsimesi lazim vs...
seninki biraz extreme batıkan.
-
seninki biraz extreme batıkan.
;)
-
Ekreme hak veriorum >=ok
-
450 ytlye de coilover satıyolar durumu iyi ise gerçekten çok ucuz graund control marka
headers da 450 s2000 mod parçası daha ucuzz sanırım
Abi o Ground Control dediği tam olarak coilover değil. O sadece yaydan ibaret. Bir amortisör olmadan o tek başına hiç bir anlam ifade etmiyor yani coilover dediklerine bakma. Yaya aparat eklemişler yükseklik ayarı yapabiliosun. Bence çok amatör bi parça. 450 YTL bile fazla ona. Ben bi kere D2 kullandım ondan sonra coilover nelere kadirmiş anladım. Yine imkanım olsa D2 alırım.
-
coilover takınca istediğin kadar indire biliomsn yerlere arabayı b.de yol tutuşu nasıl fark edio ??
-
bence TR de en cok dikkat edilmesi gereken konu coilover in yayinin sertligi. yollar TR de bok bozuk cok sert yay olursa biraz rahatsiz edebilir. bir arkadasim H&R aldi cok begeniyo. Eger yay sertligi cok onemli diil ise, ucuz olarak Buddy Club yada Megan Racing de alinabilir. D2 icin bisey soyleyemicem cunku D2 Coilover li S2000 hic kullanmadim.
-
D2 de sertlik ve yukseklık birbirinden bagımsız olarak ayarlanabıldıgı ıcın bıraz daha avantajlı..birde camber ayarı var tabi
-
450 ytlye de coilover satıyolar durumu iyi ise gerçekten çok ucuz graund control marka
headers da 450 s2000 mod parçası daha ucuzz sanırım
Abi o Ground Control dediği tam olarak coilover değil. O sadece yaydan ibaret. Bir amortisör olmadan o tek başına hiç bir anlam ifade etmiyor yani coilover dediklerine bakma. Yaya aparat eklemişler yükseklik ayarı yapabiliosun. Bence çok amatör bi parça. 450 YTL bile fazla ona. Ben bi kere D2 kullandım ondan sonra coilover nelere kadirmiş anladım. Yine imkanım olsa D2 alırım.
o yay için 450 çok tabi >=ok
-
D2 de sertlik ve yukseklık birbirinden bagımsız olarak ayarlanabıldıgı ıcın bıraz daha avantajlı..birde camber ayarı var tabi
tein tein tein tein diyorum ben coilover da ama D2 kullanmadım
-
bence de TEIN cok iyi ama yanlis hatirlamiyosam onun rate leri 10K falan. TR icin biraz fazla olabilir. stock a en yakin olan H&R
-
konunun en başına dönersek ilk olarak kat. iptali mi yapsak?????
-
kat iptali stock arabada 4hp falan oynatir. bence ne olursa olsun yapilmali. egzos koyucaksan zaten bence sart
-
yani önce bi kat iptali sonra bi vortech'le uyumlu bi beyin sonrada vortech sc. sırlaması güzel gibi ???
-
once kat iptali sonra vortech sc bence. stock psi da kullanicaksan beyin e gerek yok. stock map sensor zaten 11psi a kadar yeterli ve vortech de black box ile geliyor. ilerde boost u arttirmak istersen o zaman bi beyin ve enjektor alirsin. simdilik beyin alicagina tek cikis bi egzos al daha iyi
-
müsadenizle 3-5 bişilerde ben karalıyım şuraya :P
s2000 güzel bir araçtır gerçekten bir çok bakımdan. ama onunda acil değişmesi gereken parçaları yok diil :)
1- orjinal lastikleri çok dandiktir ve piyasdaki bir çok s2000 daha çok düşük km'lerdeyken döne döne çakıp patlamasına hatta pert olmasına neden olan 1. etkendir.
2- bir arkadaş headers gerekmez onda zaten fabrika çıkışı var demiş. dediği kısmen doğru. evet üzerindeki orjinal egsoz manifoldu air flow olarak çok başarılı ama her seri üretim döküm parça gibi onunda zaafları var. birincisi KG :) 2. olarakta yolları çok çabuk birleştiriyor. ben kendi s2000'imde Mugen ve TODA headers kullandım . iki markada özellikle toda ALT VE ORTA devirleri çok iyileştirdi. fabrika çıkışı manifolda göre en büyük +'sı bu olmustu.
3- komple egsoz kiti olarak Borla veya HKS yapabilirsn . eğer biraz güçlü ses istiyorsan Borla tavsiye ederim . Daha tiz ve metalik bir ton istiyorsan HKS . antiparantez ikisinide stoklu olarak bulunduruyorum :P
4- 06-07-08 modeller elektronik gaz kelebeğine sahip olduğu için Beyin yapılamıyor bu da Turbo kitlerinin uygulanabilirliğini biraz düşürüyor .
Greddy ile yaptığım görüşmeler sonrası henuz 05 model üzerine Turbo kit sağlayamıyorlar sırf bu yüzden. ama bi çaresini elbet bulurlar diye düşünüyorum.
5- de-cat pipe veya test pipe veyahutt türkçesi ile KAT İPTAL BORUSU/ Parçası çok işe yarıyor bunu da ihmal etme
6- injen - simota - aem tarzı COLD intake koymanı şiddetle tavsiye ederim. bunlar arasındaki farkı ben hissederim diyen de yalan söylüyodur emin ol . hangisi sana uygun gelirse hangisini gönlün el verirse onu al tak ( cold intake olmak şartıyla yani ön sağ tekerin önüne geleceğini varsayarak diyorum bunu )
7- hafif volan dişlisi çok çok çok işe yarıyor. arabayı muadillerine göre her viteste 1 boy ileri atıyor . ama bunun da bir handikapı var son sürati düşürüyor ..
ben kendi aracımda hafif volansız düz yolda çok rahat 250+ hıza çıkarken hafif volan sonrası ( ki aynı dönemde bir çok parça daha takark gücü ve devir bandını çok daha iyileştirmiştim ona rağmen) 245'e zar zor çıkmıştı...
fakattt 0-180 arası tüm hızlarda İNANILMAZ fark ettiriyor kaliteli bir baskı balata volan kiti.
8- yok bu kadar aklıma gelen :P
son olarak her türlü parça desteği vb destek için benimle irtibata geçebilirsin.
saygılar
Fatih Gündüz
Racer Corner
0212 276 89 02
-
müsadenizle 3-5 bişilerde ben karalıyım şuraya :P
s2000 güzel bir araçtır gerçekten bir çok bakımdan. ama onunda acil değişmesi gereken parçaları yok diil :)
1- orjinal lastikleri çok dandiktir ve piyasdaki bir çok s2000 daha çok düşük km'lerdeyken döne döne çakıp patlamasına hatta pert olmasına neden olan 1. etkendir.
2- bir arkadaş headers gerekmez onda zaten fabrika çıkışı var demiş. dediği kısmen doğru. evet üzerindeki orjinal egsoz manifoldu air flow olarak çok başarılı ama her seri üretim döküm parça gibi onunda zaafları var. birincisi KG :) 2. olarakta yolları çok çabuk birleştiriyor. ben kendi s2000'imde Mugen ve TODA headers kullandım . iki markada özellikle toda ALT VE ORTA devirleri çok iyileştirdi. fabrika çıkışı manifolda göre en büyük +'sı bu olmustu.
3- komple egsoz kiti olarak Borla veya HKS yapabilirsn . eğer biraz güçlü ses istiyorsan Borla tavsiye ederim . Daha tiz ve metalik bir ton istiyorsan HKS . antiparantez ikisinide stoklu olarak bulunduruyorum :P
4- 06-07-08 modeller elektronik gaz kelebeğine sahip olduğu için Beyin yapılamıyor bu da Turbo kitlerinin uygulanabilirliğini biraz düşürüyor .
Greddy ile yaptığım görüşmeler sonrası henuz 05 model üzerine Turbo kit sağlayamıyorlar sırf bu yüzden. ama bi çaresini elbet bulurlar diye düşünüyorum.
5- de-cat pipe veya test pipe veyahutt türkçesi ile KAT İPTAL BORUSU/ Parçası çok işe yarıyor bunu da ihmal etme
6- injen - simota - aem tarzı COLD intake koymanı şiddetle tavsiye ederim. bunlar arasındaki farkı ben hissederim diyen de yalan söylüyodur emin ol . hangisi sana uygun gelirse hangisini gönlün el verirse onu al tak ( cold intake olmak şartıyla yani ön sağ tekerin önüne geleceğini varsayarak diyorum bunu )
7- hafif volan dişlisi çok çok çok işe yarıyor. arabayı muadillerine göre her viteste 1 boy ileri atıyor . ama bunun da bir handikapı var son sürati düşürüyor ..
ben kendi aracımda hafif volansız düz yolda çok rahat 250+ hıza çıkarken hafif volan sonrası ( ki aynı dönemde bir çok parça daha takark gücü ve devir bandını çok daha iyileştirmiştim ona rağmen) 245'e zar zor çıkmıştı...
fakattt 0-180 arası tüm hızlarda İNANILMAZ fark ettiriyor kaliteli bir baskı balata volan kiti.
8- yok bu kadar aklıma gelen :P
son olarak her türlü parça desteği vb destek için benimle irtibata geçebilirsin.
saygılar
Fatih Gündüz
Racer Corner
0212 276 89 02
bilgiler için çok sagol,
Lastik her araba için sorun şu ana kadar aldıgım hiçbir arabanın fabrika lastigini begenmedim. Yani s2000'e özgü değil. lastik olarak en son conti sport contact 3 kullandım memnundum ama şimdi araba daha 1000 km'de iken lastik almak biraz saçma geliyo belki 20 ekimde time trail'de lastikleri bitiririm ve degiştirmem gerekir.
arabanın orjinalligini çok bozmak istemiyorum degişiklik yapsamda öle sesinin artması ya da orasını burasını delmeye gönlüm el vermiyor. Şu ana kadar aklıma yatan vortech SC kit bunu kesin yapıcam ama önce arabaya iyice alışmak istiyorum.
Söyledigin parçaların fiyatlarını alabilmem mümkün mü?
verdigin bilgiler için tekrar teşekkürler.
-
müsadenizle 3-5 bişilerde ben karalıyım şuraya :P
s2000 güzel bir araçtır gerçekten bir çok bakımdan. ama onunda acil değişmesi gereken parçaları yok diil :)
1- orjinal lastikleri çok dandiktir ve piyasdaki bir çok s2000 daha çok düşük km'lerdeyken döne döne çakıp patlamasına hatta pert olmasına neden olan 1. etkendir.
2- bir arkadaş headers gerekmez onda zaten fabrika çıkışı var demiş. dediği kısmen doğru. evet üzerindeki orjinal egsoz manifoldu air flow olarak çok başarılı ama her seri üretim döküm parça gibi onunda zaafları var. birincisi KG :) 2. olarakta yolları çok çabuk birleştiriyor. ben kendi s2000'imde Mugen ve TODA headers kullandım . iki markada özellikle toda ALT VE ORTA devirleri çok iyileştirdi. fabrika çıkışı manifolda göre en büyük +'sı bu olmustu.
3- komple egsoz kiti olarak Borla veya HKS yapabilirsn . eğer biraz güçlü ses istiyorsan Borla tavsiye ederim . Daha tiz ve metalik bir ton istiyorsan HKS . antiparantez ikisinide stoklu olarak bulunduruyorum :P
4- 06-07-08 modeller elektronik gaz kelebeğine sahip olduğu için Beyin yapılamıyor bu da Turbo kitlerinin uygulanabilirliğini biraz düşürüyor .
Greddy ile yaptığım görüşmeler sonrası henuz 05 model üzerine Turbo kit sağlayamıyorlar sırf bu yüzden. ama bi çaresini elbet bulurlar diye düşünüyorum.
5- de-cat pipe veya test pipe veyahutt türkçesi ile KAT İPTAL BORUSU/ Parçası çok işe yarıyor bunu da ihmal etme
6- injen - simota - aem tarzı COLD intake koymanı şiddetle tavsiye ederim. bunlar arasındaki farkı ben hissederim diyen de yalan söylüyodur emin ol . hangisi sana uygun gelirse hangisini gönlün el verirse onu al tak ( cold intake olmak şartıyla yani ön sağ tekerin önüne geleceğini varsayarak diyorum bunu )
7- hafif volan dişlisi çok çok çok işe yarıyor. arabayı muadillerine göre her viteste 1 boy ileri atıyor . ama bunun da bir handikapı var son sürati düşürüyor ..
ben kendi aracımda hafif volansız düz yolda çok rahat 250+ hıza çıkarken hafif volan sonrası ( ki aynı dönemde bir çok parça daha takark gücü ve devir bandını çok daha iyileştirmiştim ona rağmen) 245'e zar zor çıkmıştı...
fakattt 0-180 arası tüm hızlarda İNANILMAZ fark ettiriyor kaliteli bir baskı balata volan kiti.
8- yok bu kadar aklıma gelen :P
son olarak her türlü parça desteği vb destek için benimle irtibata geçebilirsin.
saygılar
Fatih Gündüz
Racer Corner
0212 276 89 02
benim birkac yorumum olucak soylediklerine. lutfen yanlis anlasilmasin ben sadece senin dediklerine kendi fikirlerimi solicem.
Ben dedim header gerekmez diye ama burda soylemeye calistigim sey suydu. Header, egzos, intake gibi mod lar dan sonra daha da fazla guc isteyenler icin gerekli bence. Ilk once alinmasi yanlis cunku sonucte $1000+ bi parca ve bu para ile daha yararli seyler yapilabilir. stock da daha kotu olan parcalar var. Tabi bunu ben kisitli butce ler icin soyluyorum.
Komple egzos olarak yani TR de kac cesit egzos denendi bilmiorum ama, biz burda 20 30 cesit egzos denedik, su ana kadar en kotu sonucu veren HKS idi. Bazi arabalar guc bile alamadi. Kesinlikle tasiye etmiyorum. Zaten SC yapilicaksa %100 Single Exhaust alinmasindan yanayim. buda ya custom 3" yada T1R 70mm olabilir.
AEM EMS modifiye edilip 06+ modellerde de calisabiliyo. Burda gecen ay hatta bi arkadasim turbo yapicakti vazgecti 06+ uyumlu AEM EMS ini satti. Tam olarak nasil yapildigi hakkinda bilgi toplarim size de soylerim
Ben o AEM turu Cold Air Intake leri hic sevmiyorum. Evet ise yariyolar ama bi Spoon Snorkel cok daha iyi. Bende Mugen Intake e $1000+ verilmesine karsiyim bu yuzden hatta herkeze burdaki Type-M denen, Mugen Replica olan gene Carbon Fiber den yapilan intake leri oneriyorum. AEM , Injen tipindeki CAI lerde semsiye yapilmazsa su cekme sorunu yasaniyo.
Bende de vardi hafif volan ve hayatimda bu kadar nefret ettigim baska bi parca olmadi. Oncelikle cok ses yapiyo, 1. viteste arabayi duzgun goturemiyosun yani kokleyince diil de bole 4000 5000 sabit devirde. bide her viteste 1 boy bence fazla olmus gibi. yani yalan demiyorum denemisinizdir olmustir bikere ama bu bi genelleme olmamali bence. Bide unutmamak lazim ki, Hafif Volan ne kadar arabanin ivmelenmesini hizlandiriyosa, bi o kadar da devri cabuk dusuruyo yani su anda 2. vites 9000 devir de 3 e atinca mesela 6800 lere dusuyosa devir, volan dan sonra 6000 lere dusucek. Araba SC yapiliaksa bence volan alinmasin cunku SC gucu kayistan aliyo o vites atmada volan ile kaybedilen 800rpm, sana 1 psi kayip olarak geri donucek.
Saygilar