Gönderen Konu: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı  (Okunma sayısı 37204 defa)

ahk

  • Ziyaretçi
s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« : Eylül 25, 2007, 11:44:28 ÖÖ »
araba 2008 model ve 800 km'de.
mugen beyin alayım diyorum ama sonra filtre,egsoz,headers vs. alsam tekrar programlama gerekir mi yoksa sadece ecu reset mi gerekir!!!!
ve beyin alınca ne kazanırım yani bi turbo arabadakine yakın bi degişim olurmu!!!



deeperblack

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #1 : Eylül 25, 2007, 11:46:16 ÖÖ »
Biz en iyisi aracımız hiçbişey almadan önce bulunduğumuz platforma kendimizi tanıtalım. Damdan düşer gibi foruma mesaj yazmayalım. dimi!

TeamHondaTurkey Yönetimi


Yeni Üye Tanıtım Bilgi Formu;

1.- Adınız, soyadınız:
2.- Yaşınız:
3.- Aracınız (Markası, modeli):
4.- Hobileriniz:
5.- Mesleğiniz:
6.- Siteyi nereden duydunuz:
7.- Kan Grubunuz:
8.- Burcunuz:
9.- Taraftarı olduğunuz takım:

ahk

  • Ziyaretçi

EkReM

  • İleti: 181
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #3 : Eylül 25, 2007, 07:00:47 ÖS »
öncelikle hayırlı olsun iyi günlerde kazasız belasız kullan.atmosferik olarak zaten dolu bir araç benim şahsi fikrim FULLRACE turbo kiti stage 4 debriyaj yay+amortisör veya coilover,yarı slick cadde kullanımına uygun lastik(çünkü orjinal lastikleri iyi değil benim fikrim)Devam eder gider.atmosferik olarak modifiye,de çok yüksek hp,ler beklemek yanlış olur.
SAYGILAR

aSil

  • İleti: 989
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #4 : Eylül 25, 2007, 07:06:49 ÖS »

araba 2008 model ve 800 km'de.
mugen beyin alayım diyorum ama sonra filtre,egsoz,headers vs. alsam tekrar programlama gerekir mi yoksa sadece ecu reset mi gerekir!!!!
ve beyin alınca ne kazanırım yani bi turbo arabadakine yakın bi degişim olurmu!!!

Öcelikle 2008 model olan S2000 aracına şu an için geliştirilmiş bir chip (yazılım) yoktur. He çok yakın geçmişte çıkmışsa ve benim haberim yoksa onu da bilemem. Tavsiyem, filtre kiti ve egzos sistemiyle bir başlangıç yapmandan yana olacaktır. Yakın zamanda büyük ihtimalle aracına bir chip geliştirilir ve chip ile devam edersin. Chip sadece bir yazılımdır ve aracın ek parçalarıyla birlikte alabileceği maksimum gücü almanı sağlar. Bu da atmosferik bir araçta inanılmaz bir değişim yaratmaz. Yani aşırı besleme (turbo veya Supercharger) çok daha farklı (profesyonel) bir uygulamadır. Atmosferik bir araca chip uygulamak ise daha soft bir uygulamadır. Tabii chip i de yabana atamayız type R ve S2000 gibi araçlarda güzel güçler kazanılabiliyor.

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #5 : Eylül 25, 2007, 09:32:55 ÖS »
Araçta emme elektronik olarak var olduğundan beyin ile müdahele edilemiyor diye biliyorum..

aSil

  • İleti: 989
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #6 : Eylül 25, 2007, 09:39:54 ÖS »

Araçta emme elektronik olarak var olduğundan beyin ile müdahele edilemiyor diye biliyorum..

Doğru. Gaz kelebeği elektronik olduğundan, henüz uygun chip geliştirilemedi.

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #7 : Eylül 25, 2007, 09:54:54 ÖS »
Asil arkadasımız dersine cok iyi calısmıs S2000 almadan once anlasılan bos durmamıs  >=ok

Eddie

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #8 : Eylül 25, 2007, 10:16:02 ÖS »
arkadaşlar kusura bakmayın yeri değil ama 2007 ile 2008 arasında bir fark varmı?

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #9 : Eylül 26, 2007, 04:24:56 ÖS »
ben 2006-2007-2008'in aynı oldugunu sanıyordum  :vaww
Araca turbo uygulamak en son düşündügüm sey arabaya sorunsuz binmek istiyorum turbo takıp haftada bir veya ayda bir sanayiye gitmek istemiyorum zaten turbo araç isteseydim tt roadster alırdım.
Sonuç olarak mugen e.c.u var sanırım tabi 2008'de bi degişiklikler olmadıysa.
S2k'sını sıfır alan varsa ne ile başladı sonra keşke bunu degil önce şunu yapsaydım diyen var mı??

EkReM

  • İleti: 181
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #10 : Eylül 26, 2007, 11:43:48 ÖS »
turbo takınca neden sorun çıksın ki.iyi bir kit iyi bir tuner iyi bir ayarla sorunsuz binen bir çok insan var.ama tabiki senin bileceğin bir şey.ilk başta atmosferik olarak başlarsın eksoz,filtre filan daha sonra bu güç yetmemeye başlar ondan sonra turboya karar verirsin.sonuç atmosferik olarak harcadığın para boşa gider.bu yüzden turbo kit önerdim.O zaman bence sen önce TODA yada MUGEN 4 2 1 headers,H K S cat back komple eksoz A E M,İNJEN,J S racing filtre kiti olarak başlangıç yapabilirsin
SAYGILAR

vtimania

  • İleti: 1116
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #11 : Eylül 27, 2007, 04:07:29 ÖÖ »

ben 2006-2007-2008'in aynı oldugunu sanıyordum  :vaww
Araca turbo uygulamak en son düşündügüm sey arabaya sorunsuz binmek istiyorum turbo takıp haftada bir veya ayda bir sanayiye gitmek istemiyorum zaten turbo araç isteseydim tt roadster alırdım.
Sonuç olarak mugen e.c.u var sanırım tabi 2008'de bi degişiklikler olmadıysa.
S2k'sını sıfır alan varsa ne ile başladı sonra keşke bunu degil önce şunu yapsaydım diyen var mı??


06-07-08 aynı zaten..vsa var ve Asilin dedıgı gıbı elektronık gaz kelebegı var

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #12 : Eylül 27, 2007, 07:30:12 ÖÖ »

turbo takınca neden sorun çıksın ki.iyi bir kit iyi bir tuner iyi bir ayarla sorunsuz binen bir çok insan var.ama tabiki senin bileceğin bir şey.ilk başta atmosferik olarak başlarsın eksoz,filtre filan daha sonra bu güç yetmemeye başlar ondan sonra turboya karar verirsin.sonuç atmosferik olarak harcadığın para boşa gider.bu yüzden turbo kit önerdim.O zaman bence sen önce TODA yada MUGEN 4 2 1 headers,H K S cat back komple eksoz A E M,İNJEN,J S racing filtre kiti olarak başlangıç yapabilirsin
SAYGILAR

arabalarımı hep 10.000 veya 15.000 km'de klasik bakımlarına götürürüm başka da ugramak istemem sonradan turbo uyguladıktan sonra bu rutin bakımlar haricinde de en az bikaç kez servis veya sanayi yolu tutacagımı düşünüyorum. Sonrada turbo taktırıpta sadece periyodik bakıma gidenin olduguna inanmak çok zor

Tolga-R

  • İleti: 362
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #13 : Eylül 27, 2007, 11:19:43 ÖÖ »
s2000 lere typer lara chip yapılması diye bişey yoktur. Orjinal ecu üzerinde programlama yapılamadıgı için beyin alırsınız ve burda avansı afr yi timingi siz yaparsınız. s2000 fabrika çıkışı header lı geldiği için alınmasına çokda gerek yok. ypacagın şeyler injen cai, kat iptali , komple egzos , final drive ve mugen ecu ( hondata çıkana kadar )  gerisi gereksiz harcama olur düşüncesindeyim...

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #14 : Eylül 27, 2007, 12:48:49 ÖS »

s2000 lere typer lara chip yapılması diye bişey yoktur. Orjinal ecu üzerinde programlama yapılamadıgı için beyin alırsınız ve burda avansı afr yi timingi siz yaparsınız. s2000 fabrika çıkışı header lı geldiği için alınmasına çokda gerek yok. ypacagın şeyler injen cai, kat iptali , komple egzos , final drive ve mugen ecu ( hondata çıkana kadar )  gerisi gereksiz harcama olur düşüncesindeyim...

peki hondata 2006 ve sonrası modeller için çıkmadı sanırım hondata'yı nerden bulabiliyorum ve mugen ecu'nun ayarını nasıl yapıcam ki? yani ben izmir'deyim ******ı aradım orada servise taktırırsınız dedi ayarları nasıl olucak dedigimde servis reset attıgında ecu otomatik ayarları yapar dedi!!!

Tolga-R

  • İleti: 362
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #15 : Eylül 27, 2007, 12:56:33 ÖS »
hondata.com u takip edin.. çıktıgı zaman istanbuldan temin edebileceğiniz garage lar var zaten
mugen kendi ayarlıyor takılan parçalara göre avansı vs yi... afr yi de wideband takarak bakarsınız ayara gerek var ise safc alarak yapabilirsiniz die düşünüyorum...

bu arada hayırlı olsun iyi günlerde kullanın aracınızı :)

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #16 : Eylül 27, 2007, 01:00:03 ÖS »

hondata.com u takip edin.. çıktıgı zaman istanbuldan temin edebileceğiniz garage lar var zaten
mugen kendi ayarlıyor takılan parçalara göre avansı vs yi... afr yi de wideband takarak bakarsınız ayara gerek var ise safc alarak yapabilirsiniz die düşünüyorum...

bu arada hayırlı olsun iyi günlerde kullanın aracınızı :)

çok sagolasın yardımların için.
kendi nasıl anlıyor benim egsozu, kat. iptalini vs.yi kafam almadı.

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #17 : Eylül 27, 2007, 06:40:21 ÖS »
en son bir arkadaşımız aldı S2K..

önce INJEN CAI, test pipe ve en son tek çıkış eksoz yaptı..şimdi sırada hedırs var, siparişini verdi..gidişinin daha da iyileştiğine bende şahidim..

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #18 : Eylül 27, 2007, 09:18:53 ÖS »

en son bir arkadaşımız aldı S2K..

önce INJEN CAI, test pipe ve en son tek çıkış eksoz yaptı..şimdi sırada hedırs var, siparişini verdi..gidişinin daha da iyileştiğine bende şahidim..

Test pipe ne ise yarar ?

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #19 : Eylül 27, 2007, 09:53:45 ÖS »
kat iptali

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #20 : Eylül 28, 2007, 09:42:05 ÖÖ »
bunlar mugen degil mi? 6 yıl garantiyi kaybetmeyek :D
ses arttımı bence yeterince bagırıyo da  :lol:

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #21 : Eylül 28, 2007, 10:01:43 ÖÖ »
bi de injen cai ne demek?

IMPREZA MANIAC

  • İleti: 95
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #22 : Eylül 28, 2007, 12:02:59 ÖS »
Cold air intake ın kısaltması cai.. injende markası.

ahk

  • Ziyaretçi
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #23 : Eylül 28, 2007, 01:38:21 ÖS »

Cold air intake ın kısaltması cai.. injende markası.

baya cahil kalmışız kısaltmalarda  >=ok

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: s2k'ya ne ile mod.a başlanmalı
« Yanıtla #24 : Eylül 28, 2007, 01:59:07 ÖS »


Cold air intake ın kısaltması cai.. injende markası.

baya cahil kalmışız kısaltmalarda  >=ok

zamanla orenirsin bak bende bilmiyordum halen daha bilmiyorum  >%6rol