Gönderen Konu: YENİ KASA CİVİC ATİKER LPG BAĞLATTIM  (Okunma sayısı 56353 defa)

teachers71

  • İleti: 1132
Ynt: YENİ KASA CİVİC ATİKER LPG BAĞLATTIM
« Yanıtla #125 : Ağustos 15, 2012, 04:03:40 ÖS »
evet bu konuda bizim şahıs olarak deney düzeneği kurmamız mümkün değil. ancak üniversitelerde yüksek lisans veya doktora tezi yapılabiliyor. malum maliyet olayı. ama enteresan olan lpg kiti üreten ve bu işten para kazanan firmaların 3-5 bin liraya kıyıp bi deney yaptırmamaları yada böyle bir deneye sponsor olmamaları. o firmaların internet sitelerinde teknik veriler diye yazdıkları bilgilerin hiçbir bilimsel dayanağı olmayan bilgiler olmasıda ayrı bi ciddiyetsizlik. biz öyle diyorsak öyledir tavırları....:(


LPG performansı benzinle en azından aynı olsaydı bu testi yaparlardı emin olun :)
Hissedilir performans farkı yok demeleri ortalama bir kullanıcı geçerli olsa gerek.
Yoksa bilimsel veriler ortaya döküldüğünde mutlaka fark olacaktır.
Özellikle rampalarda bunun daha çok hissedildiğini söylüyorlar. Tork kaybından zaten bahsedilmiş belirttiğiniz tezlerde.
Ancak HP sanırım çok değişmiyor. Daha ziyade etkilenen tork.

Ancak performans isteyen benzini bırakmasın demek te hata olur, normal kullanımda çok ta fark etmiyor.
LPG ye de haksızlık etmeyelim :)

güzel özetlemişsiniz.



ramco 06

  • İleti: 1070
Ynt: YENİ KASA CİVİC ATİKER LPG BAĞLATTIM
« Yanıtla #126 : Ağustos 15, 2012, 05:17:06 ÖS »
diesel e geçelim kurtulalım ;D

dizel de ayrı dert.
Turbosu,  mazotun kalitesi, enjektörü önemli.
Bakım ve olası masraf maliyeti yüksek
Ayrıca benzinli motorun sürüş zevkini vermiyor.
Daha da önemlisi Hondalarda dizel motor seçeneği çok dar.
Accord 2.2 dizelin otomatiği olaydı onu alırdım. Ama yok.
1000km yol yaptım geldım focus 1,6tdci inanın cıvıcten keyıflı ıvmelenmesı yokustakı performansı muzık sıstemı yol tutusu tartısmasız cok ıyı ama yınede cıvıce bınıyorum ;D
« Son Düzenleme: Ağustos 15, 2012, 05:17:25 ÖS Gönderen: ramco 06 »