Gönderen Konu: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2  (Okunma sayısı 67963 defa)

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #75 : Mayıs 26, 2010, 08:57:25 ÖS »
geçenlerde renault temsilcisi olan bir yetkili ile konuşulorduk, tek motor ve tek kasa ile sınıfında 2. sırada olduğunu söyledi civic sedanların, iyiki dizeli falan yok, yoksa bitirir piyasayı şeklinde konuştu ;D
honda benzinli motor üzerinde etkili dizel motor yapamıyorlar 2.2 motordan 140 hp güç berbat bi motor demek başkaları 2.0 dan 180 hp güç üretirken biz 2.2 den 140 hp üretioz.
Hayır yanlısın var tam olarak ondan dolayı degil honda dizel motorda da tıpkı benzinlide oldugu gibi turbo kullanmıyor dolayısı ile 2.2 motor ile bu güç olusuyor yoksa bassalar passat gibi 3.20 gibi 1 barı olur sana 250 beygir dizel motor.
dostum 1.9 turbo dizel kullanılsa hem yakıt daha düşük olur hem vergi avantajı olur hemde daha yüksek tork ve beygir gücü olur dizellerde turbo olmayınca yakıt daha yüksek oluyor zaten arabanın motor hacmi yüksek yakıt tüketimi beni düşündürür bu durumda.



serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #76 : Mayıs 26, 2010, 09:07:23 ÖS »
bizim şirkette 2 tane var, birisi dısardaysa oburune bınıyoruz, şantiye şantiye gezıyorum traktör misali :D
lineayı arkadaş tt falan zannetti biz fiat araçlarına yürüyen mp3 diyoruz

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #77 : Mayıs 26, 2010, 09:18:00 ÖS »
bizim şirkette 2 tane var, birisi dısardaysa oburune bınıyoruz, şantiye şantiye gezıyorum traktör misali :D
lineayı arkadaş tt falan zannetti biz fiat araçlarına yürüyen mp3 diyoruz
askında fiatın yeni araçları öyle kötü araçlar değil .

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #78 : Mayıs 26, 2010, 09:44:55 ÖS »
Bence de yürüyen mp3 terimi abartı olmuş biraz :)
Sonuçta iç dizayn kalite konusunda linea civic gibi asla olamaz ama motoru sağlam gidiyor keşke honda da böyle yapsa deniliyor ama yapmıyor..üretmek farklı seri üretime koyabilmek satmak farklı..bir yığın testler onlar bunlar yapılması lazım ar-ge çalışmaları lazım..nolursa olsun yapamıyor veya yapmıyor bilemiyorum ama şu anda o civic lineanın arkasında kalıyor..tebrik etmek lazım..

Aynı şekilde benim tdi 105 golf te bravo multijet 120 ile kalkışamaz keşke vw de yapsa 120 bg dizel motor ama yok işte..

emre16

  • İleti: 1995
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #79 : Mayıs 26, 2010, 11:41:57 ÖS »
oto civic tdi golfe belki bişey yapamaz ama manuelde çok fena üzer ondan sonra tdi falan kalmaz.Linea ya gelince dizel seçeneği olması ve ucuz olmasından dolayı civic arkasında kalabilir performans ve tip bakımından konuşulmaz bile (t-jet hariç)....honda civice dizel koyabilseydi eğer satış rakamları ne olurdu düşünemiyorum ilk müşterisi 5 arkadaşım ve ben olurduk....

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #80 : Mayıs 27, 2010, 06:18:00 ÖÖ »
arkadaşlar civic hibrit 60.000 TL yakıt tüketimi dizellerden daha az ve performanslı ayrıca donanım olarak en üst seviyede.
golf tdi dsg comfortline 53.000 TL yakıt tüketimi normal dizellerle aynı donanım olarak üst seviyede.Veya jetta comfortline tdi dsg 55.000 TL aynı sınıfta.

Şimdi siz honda dizel çıkarsa 40.000 TL'ye satışamı sunulacak sanıyorsunuz ? Hayır yine kendi sınıfındaki araçlar ile aynı fiyat olacak ve hibritten çok yakacak.Performansıda az olacak.Biz önümüzdeki nimetleri göremediğimiz için başka beklentilerimiz oluyor.2 gün önce yeşilköyde arka arkaya park etmiş2 tane civic hibrit gördüm.Açıkçası bizim benzinlilerden daha sessiz ve donanımlı tüketimi az komple araç yapmış honda.Bu devirde toyotanın hibritinin 120.000 TL ye satıldığını düşünürsek bana göre civic hibrit alınacak bir araç.

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #81 : Mayıs 27, 2010, 09:51:40 ÖÖ »
civic hibrit

şehir içi:5.2 lt
şehir dışı:4.3 lt benzin tüketiyor yani şehir içi 19.2 krş şehir dışı 15.9 krş

oysa 1.4 dizel bi araç(ford fiesta yı örnek aldım)

şehir içi:5.3 lt
şehir dışı:3.5 lt mazot tüketiyor yani şehir içi 16.4 krş şehir dışı 10.8 krş

şimdiden 1.4 dizel araba gitmez dediğinizi duyuyorum tamam 1.6 olsun dizel

ford focus(109hp 240 nm tork)
şehir içi:5.8 lt
şehir dışı:3.8 lt mazot tüketiyor yani şehir içi 17.9 krş şehir dışı 11.7 krş

ayrıca hibrit 0-100 12.1 sn iken focus 11 sn focus un fiyatı full donanım seviyesi olan titanyum da iken 45.080 lira civic hibrit 60.900 lira

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #82 : Mayıs 27, 2010, 09:53:20 ÖÖ »
yani hibrit 1.6 dizelden ne performanslı ne ucuz nede az yakıyor

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #83 : Mayıs 27, 2010, 09:56:31 ÖÖ »
oto civic tdi golfe belki bişey yapamaz ama manuelde çok fena üzer ondan sonra tdi falan kalmaz.Linea ya gelince dizel seçeneği olması ve ucuz olmasından dolayı civic arkasında kalabilir performans ve tip bakımından konuşulmaz bile (t-jet hariç)....honda civice dizel koyabilseydi eğer satış rakamları ne olurdu düşünemiyorum ilk müşterisi 5 arkadaşım ve ben olurduk....
olmayan bişeyi anlatmaya geek yok ''honda civice dizel koyabilseydi eğer satış rakamları ne olurdu düşünemiyorum ilk müşterisi 5 arkadaşım ve ben olurduk....'' dizel motor olmadığı için bu konuyu konuşmaya gerek yok satış rakamları nolurdu buda bilinmez.

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #84 : Mayıs 27, 2010, 10:49:40 ÖÖ »
oto civic tdi golfe belki bişey yapamaz ama manuelde çok fena üzer ondan sonra tdi falan kalmaz.Linea ya gelince dizel seçeneği olması ve ucuz olmasından dolayı civic arkasında kalabilir performans ve tip bakımından konuşulmaz bile (t-jet hariç)....honda civice dizel koyabilseydi eğer satış rakamları ne olurdu düşünemiyorum ilk müşterisi 5 arkadaşım ve ben olurduk....

:) arkadaşım bi zahmet üzsün düz vitesi..benden 20 bg güçlü ve de benzinli:)burda asıl başarı benim tdi ın civic i üzmesi :)

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #85 : Mayıs 27, 2010, 01:14:25 ÖS »
civic hibrit

şehir içi:5.2 lt
şehir dışı:4.3 lt benzin tüketiyor yani şehir içi 19.2 krş şehir dışı 15.9 krş

oysa 1.4 dizel bi araç(ford fiesta yı örnek aldım)

şehir içi:5.3 lt
şehir dışı:3.5 lt mazot tüketiyor yani şehir içi 16.4 krş şehir dışı 10.8 krş

şimdiden 1.4 dizel araba gitmez dediğinizi duyuyorum tamam 1.6 olsun dizel

ford focus(109hp 240 nm tork)
şehir içi:5.8 lt
şehir dışı:3.8 lt mazot tüketiyor yani şehir içi 17.9 krş şehir dışı 11.7 krş

ayrıca hibrit 0-100 12.1 sn iken focus 11 sn focus un fiyatı full donanım seviyesi olan titanyum da iken 45.080 lira civic hibrit 60.900 lira



1- fiesta ile civic aynı sınıfta değil onu direk geç.
2-sen türkiye şartlarında araçları karşılaştırıyorsun sanırım ama honda senin gibi tekdüze düşünmüyor tüm dünyaya araç ihraç ediyor.Sen hibrit teknolojili bir araç  yapacaksın ve 40.000 TL ye satacaksın hiç akıl mantık yok. Toyota bile hibrit araçlarına 100.000 tl üzeri fiyat çekerken hondanın hibriti 40.000 liraya satması beklenemez.Biz civic hibrit kullanırken eski teknoloji ford dizellerle yola devam edersin artık hayırlı olsun :)

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #86 : Mayıs 27, 2010, 01:32:17 ÖS »
civic hibrit

şehir içi:5.2 lt
şehir dışı:4.3 lt benzin tüketiyor yani şehir içi 19.2 krş şehir dışı 15.9 krş

oysa 1.4 dizel bi araç(ford fiesta yı örnek aldım)

şehir içi:5.3 lt
şehir dışı:3.5 lt mazot tüketiyor yani şehir içi 16.4 krş şehir dışı 10.8 krş

şimdiden 1.4 dizel araba gitmez dediğinizi duyuyorum tamam 1.6 olsun dizel

ford focus(109hp 240 nm tork)
şehir içi:5.8 lt
şehir dışı:3.8 lt mazot tüketiyor yani şehir içi 17.9 krş şehir dışı 11.7 krş

ayrıca hibrit 0-100 12.1 sn iken focus 11 sn focus un fiyatı full donanım seviyesi olan titanyum da iken 45.080 lira civic hibrit 60.900 lira



1- fiesta ile civic aynı sınıfta değil onu direk geç.
2-sen türkiye şartlarında araçları karşılaştırıyorsun sanırım ama honda senin gibi tekdüze düşünmüyor tüm dünyaya araç ihraç ediyor.Sen hibrit teknolojili bir araç  yapacaksın ve 40.000 TL ye satacaksın hiç akıl mantık yok. Toyota bile hibrit araçlarına 100.000 tl üzeri fiyat çekerken hondanın hibriti 40.000 liraya satması beklenemez.Biz civic hibrit kullanırken eski teknoloji ford dizellerle yola devam edersin artık hayırlı olsun :)
valla ne avrupada ne amerikada yaşıyorum türkiyede yaşıyorum öyle olunca honda nın nerde nasıl ne düşündüğü beni hiç mi hiç alakadar etmiyor türkiye şartlarında dizeller hibritten az yakıt tüketip daha iyi performans veriyorsa olay bitmiştir.Ne mantığı varmış hibrit motor almanın bana açıklayın yani ne mantığı var??

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #87 : Mayıs 27, 2010, 01:41:49 ÖS »
abd de benzin fiyatı 0.85 dolar mazot fiyatı 0.62 dolar yani türk parası ile benzin 1lira30 kuruş mazot 0.90 krş bu durumda hibrit abd şartlarında hibrit km de 0.68 tüketirken dizel 0.52 tüketiyor yanisadece tr de değil amerikadada dizel az yakıyor.

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #88 : Mayıs 27, 2010, 01:53:07 ÖS »
*tüm dünya* a.b.d veya türkiye baz alınamaz. hibrit motor almanın mantığı havayı daha az kirletmesi , sessiz olması , bakımlarının ucuz olması , dizel motora oranla daha uzun ömürlü olması , benzinli olduğu için sürüş keyfini artırması , dizelden daha az yakıt tüketmesi ve geleceğin teknolojisi olması bana göre tercih sebebidir. Sanırım lüks markaların amerikada dizel değilde hibrit araç üretmeye başladığını duymuş olman gerekir eğer bu kadar yakından takip ediyorsan. Amerikada ben 3 ay yaşadım hiç dizel binek araç görmedim. Sadece tırlar ve kamyonlar dizel kullanıyor.Biraz araştırıp cevap yazsaydın umarım insanlar doğru bilgi alırlardı. Burda fordun satış temsilciliği yapılmasına gerek yok :)

hunace

  • İleti: 583
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #89 : Mayıs 27, 2010, 02:14:22 ÖS »
abd de benzin fiyatı 0.85 dolar mazot fiyatı 0.62 dolar yani türk parası ile benzin 1lira30 kuruş mazot 0.90 krş bu durumda hibrit abd şartlarında hibrit km de 0.68 tüketirken dizel 0.52 tüketiyor yanisadece tr de değil amerikadada dizel az yakıyor.

 tutupta hibritin karşisina dizel i mi çikariyorsunuz.. at ve deve yani. ne alaka.



qwertylion

  • İleti: 89
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #90 : Mayıs 27, 2010, 02:53:52 ÖS »
elmayla armut biraz karışmış gibi geldi bana arkadaşlar;

vw grubu (vw seat skoda audi) opel , fiat size farklı motor seçenekleri sunuyor, isterseniz atmosferik isterseniz turbolu isterseniz dizel alabilirsiniz.

honda da ne var? örneğin civic in kaç farklı motor seçeneği var?  Örneğin civic in 1.4 motor 160 beygir turbolu araç üretse vw gibi kim almam diyebilir? heleki bu civic bu kadar revaçta iken.

Hala atmosferik motordan en fazla beygiri honda elde etmiştir diye övünüyoruz ama opel 1.6 motordan (turbolu) 180 beygir elde ediyor. Biz ise 125 beygire mahkum ediliyoruz.

Bize niye böyle bir seçenek sunulmuyor? (gerçi ben o arabayı alacak bütçem yok ama tercih eden olocaktır mutlaka)

Crv dışında hondanın dizel seçeneği neden yok? japonlar dizel üretmeyi bilmiyor desek toyota nasıl üretiyor? hondanın mühendisleri toyota nın mühendislerinden daha mı zeki?

Bence marka fanatikliği yapmadan bu sorulara doğru cevaplar vermeliyiz.

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #91 : Mayıs 27, 2010, 03:08:04 ÖS »
Honda dizel üretmiyor değil, honda dizele ağırlık vermiyor arkadaşlar. İlerici bir politikayla hibrite önem veriyor honda.

Konu kapanabilir :)

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #92 : Mayıs 27, 2010, 03:45:11 ÖS »
honda teknoloji demek , bunu her alanda araştırın göreceksiniz. Asimo adında insansı robotuda zaten honda üretmiştir. Robot üretebilen teknolojiye sahip bir markanında kötü araç üretmesini bekleyemezsiniz. Dizel eskide kaldığı için honda yatırım yapmak istemiyor olamazmı ? İllaki türk insanı dizel istiyor diye honda gidip dizelmi üretecek veya turbomu üretecek.Yapmayın tüm dünyada en sorunsuz 2.eli en yüksek değerlere satılan marka honda. Gidip opel vw ile karşılaştırmayın.Japonlar toyota ve honda kadar hiç bir araç bu kadar rağbet görmüyor.Gidipte dizel üretip niçin imajını zedelesinki ?

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #93 : Mayıs 27, 2010, 04:10:03 ÖS »
honda teknoloji demek , bunu her alanda araştırın göreceksiniz. Asimo adında insansı robotuda zaten honda üretmiştir. Robot üretebilen teknolojiye sahip bir markanında kötü araç üretmesini bekleyemezsiniz. Dizel eskide kaldığı için honda yatırım yapmak istemiyor olamazmı ? İllaki türk insanı dizel istiyor diye honda gidip dizelmi üretecek veya turbomu üretecek.Yapmayın tüm dünyada en sorunsuz 2.eli en yüksek değerlere satılan marka honda. Gidip opel vw ile karşılaştırmayın.Japonlar toyota ve honda kadar hiç bir araç bu kadar rağbet görmüyor.Gidipte dizel üretip niçin imajını zedelesinki ?

:) arkadaşım honda sempatizanlığını bi kenara bırakarak yorum yapalım..dizel neden eskide kalsın ki gerçekten güldüm bu olaya:) kalırsa benzin kalır emisyon değerleri yüksek ve de benzin denilen şey sadece otomobil yakıtı olarak kullanılıyor..mazot ise çok daha kullanışlı..sanayide orda burda her yerde kullanılıyor..neyse şimdi de diyeceksin honda hibrit üretiyor benzine ihtiyaç var diye;bakarsın gelecekte honda sadece elektrikle çalışan benzinli kadar güçlü bi motor üretir benzine gerek kalmaz... :)

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #94 : Mayıs 27, 2010, 04:13:31 ÖS »
honda teknoloji demek , bunu her alanda araştırın göreceksiniz. Asimo adında insansı robotuda zaten honda üretmiştir. Robot üretebilen teknolojiye sahip bir markanında kötü araç üretmesini bekleyemezsiniz. Dizel eskide kaldığı için honda yatırım yapmak istemiyor olamazmı ? İllaki türk insanı dizel istiyor diye honda gidip dizelmi üretecek veya turbomu üretecek.Yapmayın tüm dünyada en sorunsuz 2.eli en yüksek değerlere satılan marka honda. Gidip opel vw ile karşılaştırmayın.Japonlar toyota ve honda kadar hiç bir araç bu kadar rağbet görmüyor.Gidipte dizel üretip niçin imajını zedelesinki ?

:) arkadaşım honda sempatizanlığını bi kenara bırakarak yorum yapalım..dizel neden eskide kalsın ki gerçekten güldüm bu olaya:) kalırsa benzin kalır emisyon değerleri yüksek ve de benzin denilen şey sadece otomobil yakıtı olarak kullanılıyor..mazot ise çok daha kullanışlı..sanayide orda burda her yerde kullanılıyor..neyse şimdi de diyeceksin honda hibrit üretiyor benzine ihtiyaç var diye;bakarsın gelecekte honda sadece elektrikle çalışan benzinli kadar güçlü bi motor üretir benzine gerek kalmaz ne dersin...

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #95 : Mayıs 27, 2010, 04:22:29 ÖS »
--üstteki iletimde yazdıklarım da pembe gözüküyor aynı iletiyi gönderme gibi algıladı moderatör arkadaşımıza rica etsem silebilir mi?

Ayrıca alican07 arkadaşıma katılıyorum hesap ortada dizel şu anda hem fiyat hem performans hem de yakıt tüketimi açısından hibritten çok daha avantajlı..Neden gidip hibrit araca o kadar para vereyim ki? Eğer emisyonu çevreyi düşünüyosa honda,birçok dizel veya benzinli motor(bkz.tsi,t-jet vs) sizin övündüğünüz 1.6 atmosferikten daha az emisyon salıyor ve daha az yakıyor buna ne diyeceksiniz :) honda yine itibarını mı düşünüyor dersiniz? yapmayın arkadaşlar gerçekten komik..asıl marka imajını kuvvetlendirmek için düzgün bir dizeli ve de bir turbo motoru en azından avrupa pazarına sunacak bu kadar basit..aksi takdirde honda kullanan arkadaşlar daha onyıllarca hala honda itibarını düşünüyor deyip duracaklardır...

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #96 : Mayıs 27, 2010, 05:23:45 ÖS »
--üstteki iletimde yazdıklarım da pembe gözüküyor aynı iletiyi gönderme gibi algıladı moderatör arkadaşımıza rica etsem silebilir mi?

Ayrıca alican07 arkadaşıma katılıyorum hesap ortada dizel şu anda hem fiyat hem performans hem de yakıt tüketimi açısından hibritten çok daha avantajlı..Neden gidip hibrit araca o kadar para vereyim ki? Eğer emisyonu çevreyi düşünüyosa honda,birçok dizel veya benzinli motor(bkz.tsi,t-jet vs) sizin övündüğünüz 1.6 atmosferikten daha az emisyon salıyor ve daha az yakıyor buna ne diyeceksiniz :) honda yine itibarını mı düşünüyor dersiniz? yapmayın arkadaşlar gerçekten komik..asıl marka imajını kuvvetlendirmek için düzgün bir dizeli ve de bir turbo motoru en azından avrupa pazarına sunacak bu kadar basit..aksi takdirde honda kullanan arkadaşlar daha onyıllarca hala honda itibarını düşünüyor deyip duracaklardır...

Yani herşey tatanın bile yaptığı 1.4 TDI, 1.5 DCI, 1.6 TDCI, 1.9 TDI yı yapmakla mı bağdaştırılıyor? Diğer firmalar çok iyiyse önce yolda bırakmasın! 1.5 DCI ile gece katılımı anadolunun ıssız ışıksız dağlarında kurda kuşa yem olma korkusu yaşatmasın! Edirneden istanbula kadar her fırsatta sürekli +6000 devirle geldim ben. Aynı şeyin çeyreğini 1.4 HDI ile yaptık bi yere yetişmek için, arabanın performansı %40 düşmüştü! Hondayı geri kalmışlıkla yorumlayacaksanız hibritleri yok saymalısınız. Bugün hibritle 5.2 litre yaktıran honda, yarın sabah 4.2, ertesi sabah 3.2 litreyle girer yeni pazarlara. Traktör gibi çalışan bir volkswagen alacağıma asla yolda bırakmayan, her türlü sıkıştırmaya eyvallah eden hondaya binerim daha iyi.

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #97 : Mayıs 27, 2010, 05:29:17 ÖS »


İngilizcesi iyi olan arkadaşlar çevirebilir mi?

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #98 : Mayıs 27, 2010, 05:39:17 ÖS »
:) Konu yine vw honda tartışmasına dönüştü...
Öncelikle tekrar tekrar dediğimi yineliyorum:eski bir honda kullanıcısıyım 99 civicten sonra golf tdi a geçtim..vw sempatizanı değilim honda düşmanı da..sadece objektif bakmaya çalışıyorum yormlarımda..

Gelelim konuya:1.si ben aracımı sıkıştırmalara karşı koymak için değil yakıt tüketimi için aldım kaldı ki alabileceğimi düşündüğüm karşılaştırmalarda gayet te iyi yürüdü aracım..
2.si golf tdi ın 1.6 sını 1.4 hdi ile karşılaştırıyoranız gerçekten gülerler size..vw sevmeyebilirsiniz ama böyle de yorum yapılmaz..karşılaştırılması bile komik..
3.sü vw 3.0 lt yaktırdığı bluemotion ile zaten şu anda honda hybrid in değerlerinin altında sizin demenizle vw in bugünü hondanın yarını mı olmuş oluyor?vw tdi ile yakalamışken honda hibridle yakalayamıyor o değerleri..
4.sü ise vw in traktör gibi çalışan motoru 1.9 tdi motorudur..hani şu ilk defa binek araçlardaki kullanılan motorlar,japonların hala biz bu kamyonlarda kullanılan dizelleri nasıl otomobillere uygularız diye düşünürken...
ha şimdi de dersiniz ki hala vw o motorları satıyor,alacak olanın bütçesine göre eski motor da tercih edebilir alacak olan kişi sonuçta 2.0 180 bg lik bitdi motoru da var parası olan gider alır..

Sonuç olarak yine aynı şeye geliyoruz siz uzun yıllar bu atmosferiği kullanmaya mahkum ediliyorsunuz gerçekten saçma..o zaman merso bmw de yapmasın dizel motorlar marka imajımız zedeleniyor diye..olur mu hiç böyle şey yahu :)  

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #99 : Mayıs 27, 2010, 05:49:44 ÖS »
:) Konu yine vw honda tartışmasına dönüştü...
Öncelikle tekrar tekrar dediğimi yineliyorum:eski bir honda kullanıcısıyım 99 civicten sonra golf tdi a geçtim..vw sempatizanı değilim honda düşmanı da..sadece objektif bakmaya çalışıyorum yormlarımda..

Gelelim konuya:1.si ben aracımı sıkıştırmalara karşı koymak için değil yakıt tüketimi için aldım kaldı ki alabileceğimi düşündüğüm karşılaştırmalarda gayet te iyi yürüdü aracım..
2.si golf tdi ın 1.6 sını 1.4 hdi ile karşılaştırıyoranız gerçekten gülerler size..vw sevmeyebilirsiniz ama böyle de yorum yapılmaz..karşılaştırılması bile komik..
3.sü vw 3.0 lt yaktırdığı bluemotion ile zaten şu anda honda hybrid in değerlerinin altında sizin demenizle vw in bugünü hondanın yarını mı olmuş oluyor?vw tdi ile yakalamışken honda hibridle yakalayamıyor o değerleri..
4.sü ise vw in traktör gibi çalışan motoru 1.9 tdi motorudur..hani şu ilk defa binek araçlardaki kullanılan motorlar,japonların hala biz bu kamyonlarda kullanılan dizelleri nasıl otomobillere uygularız diye düşünürken...
ha şimdi de dersiniz ki hala vw o motorları satıyor,alacak olanın bütçesine göre eski motor da tercih edebilir alacak olan kişi sonuçta 2.0 180 bg lik bitdi motoru da var parası olan gider alır..

Sonuç olarak yine aynı şeye geliyoruz siz uzun yıllar bu atmosferiği kullanmaya mahkum ediliyorsunuz gerçekten saçma..o zaman merso bmw de yapmasın dizel motorlar marka imajımız zedeleniyor diye..olur mu hiç böyle şey yahu :)  

Volkswagende 1.6 8V inadını TSI yapana kadar sürdürdü. Honda da başarılı atmosferik inadını hibrit mucizeleri yapana kadar sürdürüyor olamaz mı?

Ben asla honda sempatizanı değilim. Biraz araştırırsanız hondayı eleştiren birçok yazı/konu yazdığımı görürsünüz. Daha geçen aylarda 1.6 passat almaya yeltenmiş biriyim.

Hondanın mahkum ediyor dediğiniz atmosferik motoru ecotec diye piyasada bulunan, FSI diye önümüze sunulan bütün hepsinden daha iyi bir çizgiye sahip. Siz ekonomi odaklı araç düşünüyorsanız bu hondanın bir tutumudur, dizel araca ağırlık vermiyor adam. Yapamamakla yapmamayı karıştırmayalım yeter.