Gönderen Konu: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2  (Okunma sayısı 67967 defa)

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #100 : Mayıs 27, 2010, 05:54:03 ÖS »
Ben yapamamak demiyorum dikkat ederseniz..isterse yapar ve de sunar müşterilerine..ama neden yapmıyor da tek motorla çıkarıyor civic i? Bu konuda vw i de hiç sevmezdim..golf4 lerde sadece 1.6 102 motor ile ısrarla o kasayı sattılar..dizel i ise traktör motoru gibi olan dizeldi..ama artık golf 6 da bu böyle değil..ama honda da hala böyle..neden?



statik

  • İleti: 1121
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #101 : Mayıs 27, 2010, 05:56:29 ÖS »
Nedeni belli işte hibrit üzerine yoğunlaşıyor adam. Mermilerini hemen harcamıyor ticari çıkarlar gereği. Şimdilik şehir içi 5 litre yakanıyla kazanıyor. Yarında 4 litre, ertesi günde 3 litreyle devam eder. Olay bu.

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #102 : Mayıs 27, 2010, 06:37:26 ÖS »
işte sorun burda zaten..sitede sanki 5 para etmez bi marka gibi gösterilen vw bunu zaten yaptı bluemotion teknolojisi ile..3 lt yi yakaladı tdi bluemotion motor..çok büyük markalar tek bir hedefte kalmaz..birçok kulvarda koşturur..tek hedefte kaldığınızda elinizdekiyle yetinmek zorundasınızdır..bunun neresi ticari çıkar getirir anlamış değilim..

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #103 : Mayıs 27, 2010, 06:44:13 ÖS »
*tüm dünya* a.b.d veya türkiye baz alınamaz. hibrit motor almanın mantığı havayı daha az kirletmesi , sessiz olması , bakımlarının ucuz olması , dizel motora oranla daha uzun ömürlü olması , benzinli olduğu için sürüş keyfini artırması , dizelden daha az yakıt tüketmesi ve geleceğin teknolojisi olması bana göre tercih sebebidir. Sanırım lüks markaların amerikada dizel değilde hibrit araç üretmeye başladığını duymuş olman gerekir eğer bu kadar yakından takip ediyorsan. Amerikada ben 3 ay yaşadım hiç dizel binek araç görmedim. Sadece tırlar ve kamyonlar dizel kullanıyor.Biraz araştırıp cevap yazsaydın umarım insanlar doğru bilgi alırlardı. Burda fordun satış temsilciliği yapılmasına gerek yok :)
ben burda fordun satış temsilciliğini filan yapmıyorum ayrıca daha önce vw karşılaştırması yapılmıştı ordada vw ci olmuştuk güya şimdi gene vw i örnek vermemek için fordu seçtim kia da olurdu hyundai de fiat ta veya opel de ayrıca ben abd de dizel araç kullanılıp kullanılmadığı sormadım eğer ki ordada aynı araçları kullansaydık hangisinin az yakacağını söyledim ki orda da dünya kadar dizel araç kullanan var siz 3 ay yaşamışsınıız ben erasmus sayesinde 1 yıl yaşadım orda bana bu anlatmayın.he birde çok ama çok güldüğüm bi konuda var buda ''DİZELİN ESKİDE KALMASI KONUSU'' ben harbiden çok güldürdü sadece satış rakamlarına bakım son 3 senenin yıldan yıla dizelin satışının arttığı benzinlinin satışının düştüğü görülür bu kadar basit dizel ilerlerken benzinli gerilitor bunu unutma

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #104 : Mayıs 27, 2010, 06:45:55 ÖS »
Nedeni belli işte hibrit üzerine yoğunlaşıyor adam. Mermilerini hemen harcamıyor ticari çıkarlar gereği. Şimdilik şehir içi 5 litre yakanıyla kazanıyor. Yarında 4 litre, ertesi günde 3 litreyle devam eder. Olay bu.
dostum ciddi ciddi ne ankarada ne antalyada hibrit civic e denk gelmedim madem okadar ileri madem okadar kazançlı neden hiç denk gelmiyoruz?

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #105 : Mayıs 27, 2010, 06:50:27 ÖS »
canguder bana fordun satış temsilciliğini verdi allah razı olsun daha öncede vw in kini verdiydi bakalım yakında nolcak beni fanatik yaptı fakat kendisi hangi arabayla karşılaştırma yaparsa yapsın nedense hep honda galip geliyor ben de bunu bi türlü anlayamadım bi kere ya sadece bi kere objektif olsun cidden bi fakir çocuğun karnını doyurcam :D hangi model hangi marka olursa olsun illaki civic in üstün olduğunu savunuyor :D

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #106 : Mayıs 27, 2010, 06:57:00 ÖS »
Marka sempatizanı olabilirler buradaki arkadaşlar..Hatta bize vw ford satış temsilcisi de diyebilirler :) ama işin gerçek ve mantıklı boyutu var elde birşey yok..honda markasını savunan insanları görse de onların hatrına bi 1.6 dizel çıkarıp yollasa avrupa ya Türkiye ye :)

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #107 : Mayıs 27, 2010, 07:13:07 ÖS »
Marka sempatizanı olabilirler buradaki arkadaşlar..Hatta bize vw ford satış temsilcisi de diyebilirler :) ama işin gerçek ve mantıklı boyutu var elde birşey yok..honda markasını savunan insanları görse de onların hatrına bi 1.6 dizel çıkarıp yollasa avrupa ya Türkiye ye :)
bugüne kadar hondayı kötülemedim hatta çok sevdiğim bi markadır bundan ötürü 3 tane civic aldım fakat fanatiklik yapmam eğriye eğri doğruya doğru yiğidi öldür hakkını yeme demişler.

lordkaradavut

  • İleti: 260
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #108 : Mayıs 27, 2010, 07:25:16 ÖS »
işte sorun burda zaten..sitede sanki 5 para etmez bi marka gibi gösterilen vw bunu zaten yaptı bluemotion teknolojisi ile..3 lt yi yakaladı tdi bluemotion motor..çok büyük markalar tek bir hedefte kalmaz..birçok kulvarda koşturur..tek hedefte kaldığınızda elinizdekiyle yetinmek zorundasınızdır..bunun neresi ticari çıkar getirir anlamış değilim..
[/quote
Honda sence tek bır kulvardamı kosuyor?Dunyanın en buyuk motor uretıcısı oldugunu bılıyormusunun?Jet motoru;Denız tasıtları ve surat teknelerı motorları;Jenerator;katılım Motorlarında lıder oldugunu bılıyormusun?Şu anda F1 de lıder olan takımın aracındakı motorun f1 den cekılen hondanın motoru oldugunu ve bu motorun aynen hıc bır degısıklık yapılmadan kullanıldıgını bılıyormusun?2000 yılında uretımı baslayan roadstar arabada kullanılan moturun 2000 cc-240 bg atmosferık yanı lıtre basına 120 bg ureten bu moturun 10 yıl boyunca gecılemedıgını ve ferrarının bu motoru 2010 yılında urettıgı en yuksek segmentınde daha yenı gecebıldıgını(7 bg. farkla) bılıyormusun?Hybrıd teknolojısının ve arastırmasının ılk olarak honda co. tarafından yapıldıgını bılıyormusun? Daha fazla uzatmıyorum daha yazacak cok seyım var fakat ''hanı tek kulvarda kosmazlar'' demıssın ya buyuk markalar bu bılgıler bence bılgı eksıklıgının bır kısmını tamamlayabılır.Yardımcı olduysam ne mutlu bana.
Saygılar...

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #109 : Mayıs 27, 2010, 07:28:23 ÖS »
işte sorun burda zaten..sitede sanki 5 para etmez bi marka gibi gösterilen vw bunu zaten yaptı bluemotion teknolojisi ile..3 lt yi yakaladı tdi bluemotion motor..çok büyük markalar tek bir hedefte kalmaz..birçok kulvarda koşturur..tek hedefte kaldığınızda elinizdekiyle yetinmek zorundasınızdır..bunun neresi ticari çıkar getirir anlamış değilim..
[/quote
Honda sence tek bır kulvardamı kosuyor?Dunyanın en buyuk motor uretıcısı oldugunu bılıyormusunun?Jet motoru;Denız tasıtları ve surat teknelerı motorları;Jenerator;katılım Motorlarında lıder oldugunu bılıyormusun?Şu anda F1 de lıder olan takımın aracındakı motorun f1 den cekılen hondanın motoru oldugunu ve bu motorun aynen hıc bır degısıklık yapılmadan kullanıldıgını bılıyormusun?2000 yılında uretımı baslayan roadstar arabada kullanılan moturun 2000 cc-240 bg atmosferık yanı lıtre basına 120 bg ureten bu moturun 10 yıl boyunca gecılemedıgını ve ferrarının bu motoru 2010 yılında urettıgı en yuksek segmentınde daha yenı gecebıldıgını(7 bg. farkla) bılıyormusun?Hybrıd teknolojısının ve arastırmasının ılk olarak honda co. tarafından yapıldıgını bılıyormusun? Daha fazla uzatmıyorum daha yazacak cok seyım var fakat ''hanı tek kulvarda kosmazlar'' demıssın ya buyuk markalar bu bılgıler bence bılgı eksıklıgının bır kısmını tamamlayabılır.Yardımcı olduysam ne mutlu bana.
Saygılar...
iyi güzelde bide düzgün bi dizel olsa kötümü?
« Son Düzenleme: Mayıs 27, 2010, 07:34:49 ÖS Gönderen: alican_07 »

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #110 : Mayıs 27, 2010, 07:31:17 ÖS »
Dizel daha çok tutuluyor,TR'de örnek olarak verecek olursak 1000 Araç varsa 750-800'ü dizeldir.Hatta 2009'un en çok satan araç marka modellerinde ilk 6 sıralamada araçların hepsi dizel,7. sırada benzinli olarak Cıvıc Sedan var.Sadece benzinli motoruyla bile bu deqer gayet iyi.Ayrıca oranlar birbirine pek yakın ve dizel üreten motorların çoqunda benzinlide var,bu da satışta artı bir avantaj.

Ayrıca Linea'ya onca laf söylenmiş.Herkesin kendi zevki,isteyen istediğini kullanır ve yürüyen MP3 denmesinde koptum resmen :D 1.4 T-Jet'ler yürüyen MP3 olduqu için VTEC II'leri tokatlıyor dimi? 206 Nm torka 120 HP gücündeki bir araçla VTEC II'yi karşılaştırmak olmaz zaten.T-Jet her türlü alır.Hatta burada abimiz gayet güzel açıklamış sonucu;  

arkadaşlar yoruma gerek yok bu konuda bız bursada denedik t-jet stock vtec2 4-1 headers d17 ecu düz boru filtre 1boy t-jet gectı sonra vtec2 ye d16y8 emmesi taktık specleri değiştirdik(4-2-1 dc headers,d17 ecu,d16y8 emme, custom fıltre kıtı,megan raıcıng son susturucu) ile 2 boy vtec2 geçti yani stock vtec2 nın stock lınea t-jet karşısında ne rool de nede dragta şansı yok

--------


Turbo'lu aracı düzgün kullanmadıqın sürece problemdir,ben açıkçası Atmosferik'den yanayım.Sorunsuz,problemsiz...Turbo'lu da zorlamaya kalktıqınız zaman örnek olarak Fiat Doblo 1.9'u verecek olursak,yokuş çıkarken gaza dokunmanız yetiyor :) 1.9 Turbo uzuyor adeta :) Çok fena,ama çok zorladıktan sonra Turbo arızalanıyor.1-2 oluyor 3'te Turbo değişiyor. 1500 Lira bi anlık zevk için uçuveriyor :) Turbo'lu aracını zorlayıpta servise gelen araç çok gördüm açıkçası :) O yüzden bu kadar güvenerek yazıyorum.Yani kısacası atmosferik her zaman iyidir. :)

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #111 : Mayıs 27, 2010, 07:52:51 ÖS »
işte sorun burda zaten..sitede sanki 5 para etmez bi marka gibi gösterilen vw bunu zaten yaptı bluemotion teknolojisi ile..3 lt yi yakaladı tdi bluemotion motor..çok büyük markalar tek bir hedefte kalmaz..birçok kulvarda koşturur..tek hedefte kaldığınızda elinizdekiyle yetinmek zorundasınızdır..bunun neresi ticari çıkar getirir anlamış değilim..
[/quote
Honda sence tek bır kulvardamı kosuyor?Dunyanın en buyuk motor uretıcısı oldugunu bılıyormusunun?Jet motoru;Denız tasıtları ve surat teknelerı motorları;Jenerator;katılım Motorlarında lıder oldugunu bılıyormusun?Şu anda F1 de lıder olan takımın aracındakı motorun f1 den cekılen hondanın motoru oldugunu ve bu motorun aynen hıc bır degısıklık yapılmadan kullanıldıgını bılıyormusun?2000 yılında uretımı baslayan roadstar arabada kullanılan moturun 2000 cc-240 bg atmosferık yanı lıtre basına 120 bg ureten bu moturun 10 yıl boyunca gecılemedıgını ve ferrarının bu motoru 2010 yılında urettıgı en yuksek segmentınde daha yenı gecebıldıgını(7 bg. farkla) bılıyormusun?Hybrıd teknolojısının ve arastırmasının ılk olarak honda co. tarafından yapıldıgını bılıyormusun? Daha fazla uzatmıyorum daha yazacak cok seyım var fakat ''hanı tek kulvarda kosmazlar'' demıssın ya buyuk markalar bu bılgıler bence bılgı eksıklıgının bır kısmını tamamlayabılır.Yardımcı olduysam ne mutlu bana.
Saygılar...

:) merak etmeyin honda nın neler ürettiğini ben de biliyorum ekstradan bilgiye gerek yoktu..KONUMUZ ÜRETİLEN STOCK CADDE ARAÇLARI VE MOTOR GAMLARI OLDUĞUNDAN f1 dir diğer motor üretimleridir onlar konu dışı olaylar..benim demek istediğim cadde araçları konusunda mantıksız ısrarlı atmosferik motor üretimi...daha doğrusu müşteriye sadece bunun sunulması..üretilmiştir başka motorlar tabi ki ama seri üretim yok...bu da tabi ki cesaret ister..sorunlarla uğraşma kabiliyeti ister..bunu inkar edemezsiniz her teknolojinin altında sorunlar yatar beyler...

dt kaya

  • İleti: 159
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #112 : Mayıs 27, 2010, 07:56:06 ÖS »
Girmiyorum diyorum da dayanamdım: şu anda F1 de lider takım red bull dur ve de motoru renault imzalıdır..tasarımı ve aerodinamiği Adrian Neuvi adlı bi mühendisindir..yıllardın f1 de aerodinamik mühendisidir bu kişi..

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #113 : Mayıs 27, 2010, 07:56:17 ÖS »
Dizel daha çok tutuluyor,TR'de örnek olarak verecek olursak 1000 Araç varsa 750-800'ü dizeldir.Hatta 2009'un en çok satan araç marka modellerinde ilk 6 sıralamada araçların hepsi dizel,7. sırada benzinli olarak Cıvıc Sedan var.Sadece benzinli motoruyla bile bu deqer gayet iyi.Ayrıca oranlar birbirine pek yakın ve dizel üreten motorların çoqunda benzinlide var,bu da satışta artı bir avantaj.

Ayrıca Linea'ya onca laf söylenmiş.Herkesin kendi zevki,isteyen istediğini kullanır ve yürüyen MP3 denmesinde koptum resmen :D 1.4 T-Jet'ler yürüyen MP3 olduqu için VTEC II'leri tokatlıyor dimi? 206 Nm torka 120 HP gücündeki bir araçla VTEC II'yi karşılaştırmak olmaz zaten.T-Jet her türlü alır.Hatta burada abimiz gayet güzel açıklamış sonucu;  

arkadaşlar yoruma gerek yok bu konuda bız bursada denedik t-jet stock vtec2 4-1 headers d17 ecu düz boru filtre 1boy t-jet gectı sonra vtec2 ye d16y8 emmesi taktık specleri değiştirdik(4-2-1 dc headers,d17 ecu,d16y8 emme, custom fıltre kıtı,megan raıcıng son susturucu) ile 2 boy vtec2 geçti yani stock vtec2 nın stock lınea t-jet karşısında ne rool de nede dragta şansı yok

--------


Turbo'lu aracı düzgün kullanmadıqın sürece problemdir,ben açıkçası Atmosferik'den yanayım.Sorunsuz,problemsiz...Turbo'lu da zorlamaya kalktıqınız zaman örnek olarak Fiat Doblo 1.9'u verecek olursak,yokuş çıkarken gaza dokunmanız yetiyor :) 1.9 Turbo uzuyor adeta :) Çok fena,ama çok zorladıktan sonra Turbo arızalanıyor.1-2 oluyor 3'te Turbo değişiyor. 1500 Lira bi anlık zevk için uçuveriyor :) Turbo'lu aracını zorlayıpta servise gelen araç çok gördüm açıkçası :) O yüzden bu kadar güvenerek yazıyorum.Yani kısacası atmosferik her zaman iyidir. :)
ya okadarda değil babamın transporter ile 5 deviri çok görüyorum zaten 5200de devir bitiyor okadar zorlamama rağmen araba daha tık demedi 190 bin km de.

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #114 : Mayıs 27, 2010, 07:57:03 ÖS »
Konuyu baştan sona okudum, çok güzel bilgi veren yorumlar olduğu gibi çok boş diyaloglar da var.
Turbo arıza çıkarır diyenler neye göre söylüyor bunu acaba merak ediyorum. Turbo ve turbo dizelleri hareket ettirmeden yaklaşık bir dakika, ve stop etmeden de yaklaşık bir dakika çalıştırmak gerekir. Şaka gibi gelecek ama bu küçük ayrıntıya dikkat edildiği taktirde inanın zerre kadar sorun çıkarmaz ve tabi her araçta olduğu gibi bakımlarına dikkat etmek de çok önemli. Yontulmamış diye tabir edilen hanzoların altına turbo, turbo dizel araba verirsen tabiki arıza çıkarırlar.  yıllar önce bir arkadaşımın arkadaşı, Vtec 2 arabasını yıkarken egsoza su girdiğini görmüş, kendi saçma sapan mantığıyla arabayı aralıksız 3 - 4 dakika devir kesicide çalıştırmış. Sonunda büyük bir gürültü ve motordan bembeyaz duman eşliğinde motor patlamış. Şimdi bu adama hangi arabayı, hangi motoru verirsen ver o araba illaki hoşaf olacaktır. Bu tip insanların bok ettiği arabaları görüp de o yaramaz, bu yaramaz denmesi çok saçma. Bu örnekte Vtec 2'nin motoru dayanıksız demek mantıklı mı sizce?

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #115 : Mayıs 27, 2010, 08:00:25 ÖS »
Dizel daha çok tutuluyor,TR'de örnek olarak verecek olursak 1000 Araç varsa 750-800'ü dizeldir.Hatta 2009'un en çok satan araç marka modellerinde ilk 6 sıralamada araçların hepsi dizel,7. sırada benzinli olarak Cıvıc Sedan var.Sadece benzinli motoruyla bile bu deqer gayet iyi.Ayrıca oranlar birbirine pek yakın ve dizel üreten motorların çoqunda benzinlide var,bu da satışta artı bir avantaj.

Ayrıca Linea'ya onca laf söylenmiş.Herkesin kendi zevki,isteyen istediğini kullanır ve yürüyen MP3 denmesinde koptum resmen :D 1.4 T-Jet'ler yürüyen MP3 olduqu için VTEC II'leri tokatlıyor dimi? 206 Nm torka 120 HP gücündeki bir araçla VTEC II'yi karşılaştırmak olmaz zaten.T-Jet her türlü alır.Hatta burada abimiz gayet güzel açıklamış sonucu;  

arkadaşlar yoruma gerek yok bu konuda bız bursada denedik t-jet stock vtec2 4-1 headers d17 ecu düz boru filtre 1boy t-jet gectı sonra vtec2 ye d16y8 emmesi taktık specleri değiştirdik(4-2-1 dc headers,d17 ecu,d16y8 emme, custom fıltre kıtı,megan raıcıng son susturucu) ile 2 boy vtec2 geçti yani stock vtec2 nın stock lınea t-jet karşısında ne rool de nede dragta şansı yok

--------


Turbo'lu aracı düzgün kullanmadıqın sürece problemdir,ben açıkçası Atmosferik'den yanayım.Sorunsuz,problemsiz...Turbo'lu da zorlamaya kalktıqınız zaman örnek olarak Fiat Doblo 1.9'u verecek olursak,yokuş çıkarken gaza dokunmanız yetiyor :) 1.9 Turbo uzuyor adeta :) Çok fena,ama çok zorladıktan sonra Turbo arızalanıyor.1-2 oluyor 3'te Turbo değişiyor. 1500 Lira bi anlık zevk için uçuveriyor :) Turbo'lu aracını zorlayıpta servise gelen araç çok gördüm açıkçası :) O yüzden bu kadar güvenerek yazıyorum.Yani kısacası atmosferik her zaman iyidir. :)
ya okadarda değil babamın transporter ile 5 deviri çok görüyorum zaten 5200de devir bitiyor okadar zorlamama rağmen araba daha tık demedi 190 bin km de.

doqrudur bişey demiyorum,ama bende gördüklerimi söylüyorum.Hergün geliyor yapıyoruz bu araçları.

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #116 : Mayıs 27, 2010, 08:00:51 ÖS »
gmail34 nickli üyemiz üslubunuzu biraz daha seviyeli tutarsanız, hem sitemizin güzide üyelirini rencide etmemiş hemde size olan saygımızı kaybetmemiş olursunuz, şimdiden teşekkürler.

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #117 : Mayıs 27, 2010, 08:03:52 ÖS »
Ablam 3 yıldır Megane 2 dizel kullanıyor, 150 bin km civarında araç ve rutin bakımları dışında bir kere servise gitmedi (çarpıp kırılan stop için gittiğini saymıyorum tabi:) ) Hani turbo dizel araç sorun çıkarırdı??? Dediğim gibi herşey kullanımla alakalı.
Birçok arkadaşa bakıyorum turbo arıza yapar diyor, bir de bunun mantığını anlatsalar da biz de bilsek.
Dizelin modası geçiyor lafı da evlere şenlik olmuş bence :)

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #118 : Mayıs 27, 2010, 08:04:38 ÖS »
gmail34 nickli üyemiz üslubunuzu biraz daha seviyeli tutarsanız, hem sitemizin güzide üyelirini rencide etmemiş hemde size olan saygımızı kaybetmemiş olursunuz, şimdiden teşekkürler.
aga karışma adama dolmuş adam :D

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #119 : Mayıs 27, 2010, 08:09:57 ÖS »
Ablam 3 yıldır Megane 2 dizel kullanıyor, 150 bin km civarında araç ve rutin bakımları dışında bir kere servise gitmedi (çarpıp kırılan stop için gittiğini saymıyorum tabi:) ) Hani turbo dizel araç sorun çıkarırdı??? Dediğim gibi herşey kullanımla alakalı.
Birçok arkadaşa bakıyorum turbo arıza yapar diyor, bir de bunun mantığını anlatsalar da biz de bilsek.
Dizelin modası geçiyor lafı da evlere şenlik olmuş bence :)



Eqerki bu laflar banaysa,benim ne demek istediğimi anlamamışsın demektir.Turbo'lu araçları nasıl kullandıqın zaman Turbo arıza verip elimize aldıqımızı anlatıyorum ben,ama konuyu başka yerlere çekiyorsun.Ayrıca hergün serviste yaptıqımız arabaları siz mi benden daha iyi bileceksiniz,ben mi sizden ?

alican_07

  • İleti: 1821
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #120 : Mayıs 27, 2010, 08:14:39 ÖS »
Ablam 3 yıldır Megane 2 dizel kullanıyor, 150 bin km civarında araç ve rutin bakımları dışında bir kere servise gitmedi (çarpıp kırılan stop için gittiğini saymıyorum tabi:) ) Hani turbo dizel araç sorun çıkarırdı??? Dediğim gibi herşey kullanımla alakalı.
Birçok arkadaşa bakıyorum turbo arıza yapar diyor, bir de bunun mantığını anlatsalar da biz de bilsek.
Dizelin modası geçiyor lafı da evlere şenlik olmuş bence :)



Eqerki bu laflar banaysa,benim ne demek istediğimi anlamamışsın demektir.Turbo'lu araçları nasıl kullandıqın zaman Turbo arıza verip elimize aldıqımızı anlatıyorum ben,ama konuyu başka yerlere çekiyorsun.Ayrıca hergün serviste yaptıqımız arabaları siz mi benden daha iyi bileceksiniz,ben mi sizden ?

ya uzatmayın polemik çıkmasın adam sana değil bilip bilmeden konuşanlar laf söylüyor bizim de vw yetkili servisimiz var banada boş boş öten çok oluyor

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #121 : Mayıs 27, 2010, 08:19:19 ÖS »
Ablam 3 yıldır Megane 2 dizel kullanıyor, 150 bin km civarında araç ve rutin bakımları dışında bir kere servise gitmedi (çarpıp kırılan stop için gittiğini saymıyorum tabi:) ) Hani turbo dizel araç sorun çıkarırdı??? Dediğim gibi herşey kullanımla alakalı.
Birçok arkadaşa bakıyorum turbo arıza yapar diyor, bir de bunun mantığını anlatsalar da biz de bilsek.
Dizelin modası geçiyor lafı da evlere şenlik olmuş bence :)



Eqerki bu laflar banaysa,benim ne demek istediğimi anlamamışsın demektir.Turbo'lu araçları nasıl kullandıqın zaman Turbo arıza verip elimize aldıqımızı anlatıyorum ben,ama konuyu başka yerlere çekiyorsun.Ayrıca hergün serviste yaptıqımız arabaları siz mi benden daha iyi bileceksiniz,ben mi sizden ?

ya uzatmayın polemik çıkmasın adam sana değil bilip bilmeden konuşanlar laf söylüyor bizim de vw yetkili servisimiz var banada boş boş öten çok oluyor


Haklısın

gmail34

  • İleti: 248
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #122 : Mayıs 27, 2010, 08:31:57 ÖS »
Ablam 3 yıldır Megane 2 dizel kullanıyor, 150 bin km civarında araç ve rutin bakımları dışında bir kere servise gitmedi (çarpıp kırılan stop için gittiğini saymıyorum tabi:) ) Hani turbo dizel araç sorun çıkarırdı??? Dediğim gibi herşey kullanımla alakalı.
Birçok arkadaşa bakıyorum turbo arıza yapar diyor, bir de bunun mantığını anlatsalar da biz de bilsek.
Dizelin modası geçiyor lafı da evlere şenlik olmuş bence :)



Eqerki bu laflar banaysa,benim ne demek istediğimi anlamamışsın demektir.Turbo'lu araçları nasıl kullandıqın zaman Turbo arıza verip elimize aldıqımızı anlatıyorum ben,ama konuyu başka yerlere çekiyorsun.Ayrıca hergün serviste yaptıqımız arabaları siz mi benden daha iyi bileceksiniz,ben mi sizden ?


Dostum sakın yanlış anlama, lafım sana değil kesinlikle. Sen gayet mantıklı bir şekilde açıklamışsın. Senin gibi yorum yapan arkadaşlar sayesinde bilmeyenler cidden birşeyler öğreniyor. Seni iğnelediğimi düşünmene sebep olduysam kusura bakma. Ben de polemiği hiç sevmem, hele ki sanal ortamda atışmalara hiç girmemeye çalışırım.

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #123 : Mayıs 27, 2010, 08:47:05 ÖS »
Ablam 3 yıldır Megane 2 dizel kullanıyor, 150 bin km civarında araç ve rutin bakımları dışında bir kere servise gitmedi (çarpıp kırılan stop için gittiğini saymıyorum tabi:) ) Hani turbo dizel araç sorun çıkarırdı??? Dediğim gibi herşey kullanımla alakalı.
Birçok arkadaşa bakıyorum turbo arıza yapar diyor, bir de bunun mantığını anlatsalar da biz de bilsek.
Dizelin modası geçiyor lafı da evlere şenlik olmuş bence :)



Eqerki bu laflar banaysa,benim ne demek istediğimi anlamamışsın demektir.Turbo'lu araçları nasıl kullandıqın zaman Turbo arıza verip elimize aldıqımızı anlatıyorum ben,ama konuyu başka yerlere çekiyorsun.Ayrıca hergün serviste yaptıqımız arabaları siz mi benden daha iyi bileceksiniz,ben mi sizden ?


Dostum sakın yanlış anlama, lafım sana değil kesinlikle. Sen gayet mantıklı bir şekilde açıklamışsın. Senin gibi yorum yapan arkadaşlar sayesinde bilmeyenler cidden birşeyler öğreniyor. Seni iğnelediğimi düşünmene sebep olduysam kusura bakma. Ben de polemiği hiç sevmem, hele ki sanal ortamda atışmalara hiç girmemeye çalışırım.

Pekala saqolun. :)

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: Linea T-jet 1.4 Vs Honda Civic Vtec2
« Yanıtla #124 : Mayıs 27, 2010, 09:04:08 ÖS »
seviyeli muhabbet ve bilgi akışı için sonsuz teşekkür millet