Gönderen Konu: Yeni Civic lerde Max hız ?  (Okunma sayısı 67623 defa)

SERVET

  • İleti: 869
Yeni Civic lerde Max hız ?
« : Nisan 23, 2008, 08:54:27 ÖÖ »
Arkadaşlar merhaba,
Yeni kasa civic lerde maximum hız  nedir ( katalog değerini sormuyorum )
dijital ekranda max  gördüğünüz  sürat ne oldu. Benim araç 1000 km de çok sıkıştırmak istemiyorum ama merakta etmiyor değilim açıkçası.

selamlar



SERVET

  • İleti: 869
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #1 : Nisan 23, 2008, 06:52:21 ÖS »
Soruyu kendim sordum, baktım cevap yok cevabıda kendim buldum.
228  görülebiliyor. ötesi allah kerim bakacağız  zamanla

selamlar


FUATHAN72

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #3 : Temmuz 17, 2008, 11:10:39 ÖÖ »
BEN SAATTE 230  GÖRDÜM. BİR ARKADAŞIM 240 KM DİYOR AMA BEN DAHA ORAYI GÖRMEDİM.

akbaş

  • İleti: 68
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #4 : Ağustos 01, 2008, 06:53:16 ÖS »
ben kulu yolunda 240 km gördüm.Daha gideyim dedi ben cesaret edemedim.

SlowBlow

  • İleti: 169
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #5 : Ağustos 08, 2008, 01:44:36 ÖÖ »
hondanın cok manyak bı motoru var kadranda neyse onu gorebılıyosun  :emo mesela benım 93 cvc el de 220-var 195 i gorduk cok sıkıştırmamıştık motor yorgun olmasına ragmen hıc hıssetmedık ve anlamadık dıebılırım

Badboy®

  • İleti: 103
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #6 : Ağustos 13, 2008, 03:12:05 ÖÖ »

hondanın cok manyak bı motoru var kadranda neyse onu gorebılıyosun  :emo mesela benım 93 cvc el de 220-var 195 i gorduk cok sıkıştırmamıştık motor yorgun olmasına ragmen hıc hıssetmedık ve anlamadık dıebılırım

Yalnız bir problem var,yeni civiclerde kadran dijital yani dibini görme gibi bir şansın yok :)

turbo_ abidinpcsfd

  • İleti: 59
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #7 : Ağustos 24, 2008, 09:14:20 ÖS »
hım bayaga gıdıyormus yenı kasallar he

Fatih Eryol

  • İleti: 61
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #8 : Ağustos 27, 2008, 12:04:09 ÖÖ »
Bi müşterimiz Hatcback kasa ile Edirne otoyolunda 5. viteste 238 km yapmış ve kadranın resmini çekip getirmişti.
Unutmadan bu kasalar 6 vites

06AE3541

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #9 : Ağustos 27, 2008, 12:24:37 ÖÖ »
bende 2004 cıvıc var 230 gordum seviyorum bu arabayı ben.

miliitary01

  • İleti: 66
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #10 : Ağustos 27, 2008, 12:46:20 ÖÖ »

bende 2004 cıvıc var 230 gordum seviyorum bu arabayı ben.

 nasıl gördün kardeş bende de 2006 var aynı kasa en fazla 205 gördüm!motor da bi şey yok deilmi oynama falan orjinal yani.cidden 230 görürsen video ya al da bakalım

ret

  • İleti: 258
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #11 : Eylül 06, 2008, 09:55:04 ÖÖ »
benım arac otomatık vtec2, 17 cant 45 yanak. d3 pozısyonunda 185 goruyor ve yol bıtıyor. malesef burda otoban yok. otobanda 230 görmesi egim varsa mumkun.

SERVET

  • İleti: 869
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #12 : Eylül 06, 2008, 11:22:36 ÖÖ »
Hatchback lar 1,8 lt  140  bg
onu sedanla eşleştirme

Bi müşterimiz Hatcback kasa ile Edirne otoyolunda 5. viteste 238 km yapmış ve kadranın resmini çekip getirmişti.
Unutmadan bu kasalar 6 vites

vtec_hsynnn

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #13 : Ekim 03, 2008, 10:16:29 ÖS »
2004 civic i olan kardeşim:D yokuş aşağı belki görmüssündür bu arabanın maksimum görüceği hiz 216-220

Egemen

  • İleti: 60
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #14 : Ekim 04, 2008, 02:58:10 ÖÖ »
Valla Arkadasda 2000 ies var 4. Vites 210 Görüyor :D Bi Abide de Sedan SI var aynı 4. vites 215 Görüyor. Videosu Bile Var IESin. Ama Yeni Kasalari Bilemicem. Ayrica Dijital Ekranlardan Nefret Ediyorum. Ben O İbreyi Görmeliyim. Yoksa Anlami Yok.

cj_dj

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #15 : Ekim 04, 2008, 11:37:49 ÖS »
bende 1.6 elegance otomatik var edirne yolunda 208 bastım daha da basardım cesaret gelmedi

SlowBlow

  • İleti: 169
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #16 : Ekim 08, 2008, 11:03:09 ÖS »


hondanın cok manyak bı motoru var kadranda neyse onu gorebılıyosun  :emo mesela benım 93 cvc el de 220-var 195 i gorduk cok sıkıştırmamıştık motor yorgun olmasına ragmen hıc hıssetmedık ve anlamadık dıebılırım

Yalnız bir problem var,yeni civiclerde kadran dijital yani dibini görme gibi bir şansın yok :)


dijital oldugunu bılıyorm ama onunda bı sonu var dibini şoyle gorursun; rakam durur kalır ılerı gıtmez misal 239-240 yazar durur :) tabı varmıdır o kadar yapan bılemem..
« Son Düzenleme: Ekim 08, 2008, 11:04:26 ÖS Gönderen: SlowBlow »

altunparmak

  • İleti: 2138
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #17 : Ekim 08, 2008, 11:04:50 ÖS »
walla ben deneme yapmadım ama youtube da yapanların videoda 226 gördüm..

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #18 : Ekim 08, 2008, 11:07:18 ÖS »
yaw ben 190 gördüm yol bitti :D deneyecek yer bulamadım :D uzun yolada daha çıkmadım alalı 2 ay oluyor, bakalım Allah kısmet ederse uzun yola gidip göreceğim...

yorumdk

  • İleti: 325
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #19 : Kasım 16, 2008, 06:03:07 ÖS »
arkadaşlar ben de 1.8 sedan var 2007 model 4 viteste 225 gordum 6300 devirde bursa otobanında özellikle 3 viteste dehşet gıdıor :) bendeki otomatik vites 5 te uçarım artık

pazarsuyu

  • İleti: 15
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #20 : Kasım 29, 2008, 08:25:14 ÖS »
selam ben siteye yeni katıldım 23000 de premium otomatikle zorlamadan (bayram tarafiğinde bolu tüneli adapazarı arası bmw x5 inönünde)212 km yi gördüm araba da ben dahil 5 kişi ve ful bagaj vardı.motor çok atak,akselerasyon mükemmel ama benzin katili(ortalam 11 lt/100 km)

metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #21 : Kasım 29, 2008, 08:31:43 ÖS »
Kendinizi ilgili bölümde tanıtın...
Benzin katili demişsiniz ful dolu 212 km diyorsun arkadaşım normal yaktığı benzin katili değil bu hızla giderseniz hız katili olursunuz Allah korusun lütfen kendi canımızı ve diğer yolcularında canını düşünelim öyle değilmi bolu dağı otobanı çok tehlikelidir ağır vasıtaların özellikle bolu dağı tüneli öıkışında istanbul yönü tarafına giderken 3 şeritide doldurduğunu görüyoruz ben çok tehlike atlattım kamyona arkadan çarpacaktım az kalmıştı dikkat edelim...Benzin yakıtı normal o hız ve yükle....Ben ANK -- ESK arası 240 km lik yolu 35 liralık benzinle gittim....

Seko

  • İleti: 1553
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #22 : Kasım 29, 2008, 08:35:39 ÖS »
125 beygir aracın yapagı duz yolda son hız olsun olsun 205-210 olur ..
Yokus asagı arkdan ruzgar ile ibrede garip rakamlar okunur ama gelir arkandan 2 lt dizel bir arac tamponuna dokunudurur kacamassında :)

metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #23 : Kasım 29, 2008, 08:39:50 ÖS »
düz yol arkadan esme yok 220 e son

SERVET

  • İleti: 869
Ynt: Yeni Civic lerde Max hız ?
« Yanıtla #24 : Aralık 01, 2008, 02:15:33 ÖS »
Hangi 2 litre dizel dokunduruyormuş pardon ?
ve neden kaçamıyormuşuz ?

125 beygir aracın yapagı duz yolda son hız olsun olsun 205-210 olur ..
Yokus asagı arkdan ruzgar ile ibrede garip rakamlar okunur ama gelir arkandan 2 lt dizel bir arac tamponuna dokunudurur kacamassında :)