Gönderen Konu: HONDA ne yapmak istiyor  (Okunma sayısı 12755 defa)

ibrahimpoyraz

  • İleti: 14
HONDA ne yapmak istiyor
« : Aralık 19, 2012, 09:11:41 ÖS »
elegance eco otomatik civic siparişi vermiştim geçenlerde kaporayı da yolladım bu gün başka bir bayi aradı ve civic bazı donanımları kaldırdı biliyormusunuz dedi

otomatik katlanan aynalar ve arka park sensörünü donanımdan çıkarmışlar üstelik elegance modelinde

şimdi ben ne yapmam gerekiyor
kaporayı verdiğim araba katlanır aynaları olan civic ti fakat şuanda bana verilecek araba katlanır aynalar olmayacak
park sensörünü ise bay kendisi takacakmış hediye olarak
katlanır aynaların telafisinide 10.000 servisne falan geldiğinizde indirim falan yaparız dediler şifaen
çok midem bulandı yaa
düşünsenize aynı yıl içinde makyaj falan olmadan birkaç ay sonra alınan arabaların donanım düşüklüğü olacak



dewo

  • İleti: 401
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #1 : Aralık 19, 2012, 09:18:11 ÖS »
amma tok satıcı bu honda yavv millet dizelde aldı yürüdü honda hala benzinde ısrarcı mıllet turbolu motorda aldı yurudu hondada tık yok
bi bu eksıktı

ilhan_ist

  • İleti: 205
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #2 : Aralık 19, 2012, 09:32:27 ÖS »
kaporanı direk geri al bunlara bu layık.

battalgazi

  • İleti: 997
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #3 : Aralık 19, 2012, 10:23:59 ÖS »
Araç begenılmıyor donanımı artırıp açığı kapatacağına dahada çalmaya devam ben olsam almaktan vazgeçerdim

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #4 : Aralık 19, 2012, 10:27:29 ÖS »
benim kan beynime sıçrardı telefonda allah ne verdiyse.olurmu öyle saçmalık ya böyle hareketler insanı hondadan soğutur yemin ediyorum ya bunları yapan herşeyi yapabilir.

redmoon

  • İleti: 312
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #5 : Aralık 19, 2012, 11:08:07 ÖS »
enteresan harbiden. rakipleri aldı başını gidiyor honda kendi bitiriyor, çok garip. malatya honda zarardan kapandı, bakalım daha nerelerde kapanma olacak.

ilhan_ist

  • İleti: 205
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #6 : Aralık 19, 2012, 11:13:55 ÖS »
bunlar hondayı gözde çok büyütmekten oluyo.

omeryesil

  • İleti: 212
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #7 : Aralık 20, 2012, 12:02:05 ÖÖ »
arkadaşlar ben honda türkiye fabrikasında çalışıyorum söylenenler doğru araçta park sensörü olayı kalktı ayrıca kapılara yalıtım için beyaz süngerler takılıyordu onlarda kalktı inanın ben çalışan olarak ne olduğunu anlamıyorum araç içinde ufak tefek değişiklikler var ama bu sanırım dahada kötü yapıcak kasayı

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #8 : Aralık 20, 2012, 03:02:24 ÖÖ »
yeni kasa geliyor ya, elde kalan son fb7leri düşük fiyatla tüketmeye çalışıyorlar, o düşük fiyat içinde kar marjı oluşturabilmek için de maliyetten kısıyorlar. en kestirme yol görünmeyen aparatlardan çalmak, sensör sünger motor rotor allah ne verdiyse artık. hülasa yeni kasa gelmeden civic alınmaz

gecetilkisi

  • İleti: 1998
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #9 : Aralık 20, 2012, 08:04:56 ÖÖ »
ben söyleyim 5000 T.L indirim yaptılarya nerden çıkartıcaklar sağdan soldan kırpmaya basladılar akla öyle geliyor. 49.000 T.L. araç su an 40900 baslıyo  aradaki f   

bayrambasari

  • İleti: 26
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #10 : Aralık 20, 2012, 08:35:43 ÖÖ »
hondanın dizel aracları mevcut lakın yurd dısında turkıyeye gelmememesının arkasında bussuru neden yatabılır yanı kendı fikrim dızelı turkıyeye gelse rakıpları gıbı az yaksa dızellerı kımse atıyorum opel ford renault almaz herkez hondaya doner piyasa alt ust olur benzınlı olmasına ragmen dızel araclar kadar coklar trafıkte donanıma gelınce cok buyuk bı sacmalık evet koy kardesım parasını yuksek tut madem oyle parasıyla dıılmı de yanıı

ibrahimpoyraz

  • İleti: 14
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #11 : Aralık 20, 2012, 09:26:22 ÖÖ »
hayır baştan olmasa böyle bir donanım kabul şimdi jetta comfortline de birçok donanım yok ama adam bu diyor yarın yok ben maliyet düşüreceğim şunu şunu çıkardım denir mi ya işin kötü kısmı pazarlık yapıp anlaştığım fiyatta bu çıkardıkları vardı
yaw işin kötü yanı jetta'ya da kapora vermiştim civic kesinleşince onun kaporasını geri istedim yaa böyle olacağını bilsem istemez jetta ya dönerdim offf beee saçmalık ya

redmoon

  • İleti: 312
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #12 : Aralık 20, 2012, 09:51:01 ÖÖ »
ben olsam şu sıralar sıfır honda almazdım, az kullanmış 2012 ler var onlara bakmana tavsiye ederim, bence kaporanı al derim 2. el sıfır gibi araçlar var onlara bak hem daha karlı hem full.

cıvıc08

  • İleti: 204
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #13 : Aralık 20, 2012, 01:46:32 ÖS »
Dicek bişey bulamıyorum harbiden aşırı derecede mide bulandırıcı birşey . . .

TUNÇ99

  • İleti: 460
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #14 : Aralık 29, 2012, 12:52:40 ÖÖ »
olaylar düşündürücü gerçekten..kendimi hondanın sadık müşterisi olarak görürüm ileride diyordum ama  bunları duyunca bende irkildim.yeni kasada ilgi çekmez ise biter honda türkiyede.

emre16

  • İleti: 1996
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #15 : Ocak 06, 2013, 10:41:19 ÖS »
bence kaporanızı geri alın yeni kasa geleceği için sallamasyon iş yapıyolar belli, şu anda bence 0 civic alınmaz bitti çünkü bu kasa.....

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #16 : Ocak 08, 2013, 12:14:49 ÖÖ »
kardeşime boradaki son 2012 fb7 elegance'ı aldık, senenin son gününde! sırf şu donanımı düşürülmüşlerden almak zorunda kalmayalım diye... acelemiz olmasaydı fb7lere yanaşmazdım da, hala daha piyasada hondadan iyi otomatik araç üreten firma yok, mevzu o! aparatların eksikliği 2013de çıkacak fb7ler için söz konusu, şuan ellerinde satacak araç yok ek olarak, fabrika henüz göndermemiş o seriyi, bizim aldığımızda herşey var, aparatlarını sevdim, sessizliği iyi, süspansiyonlar konforlu, epey de seri, fd6dan hızlı gibi geldi bana, ama dengesi yürüyüşü çok alakasız, çok yüksek ve dengesiz, tjet linea kullanır gibiyim, virajlarda korkutuyor malesef. yeni kasada bu işi çözseler çok memnun olurum, o zaman yenilemeyi düşünebilirim işte.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #17 : Ocak 08, 2013, 05:28:27 ÖS »
kardeşime boradaki son 2012 fb7 elegance'ı aldık, senenin son gününde! sırf şu donanımı düşürülmüşlerden almak zorunda kalmayalım diye... acelemiz olmasaydı fb7lere yanaşmazdım da, hala daha piyasada hondadan iyi otomatik araç üreten firma yok, mevzu o! aparatların eksikliği 2013de çıkacak fb7ler için söz konusu, şuan ellerinde satacak araç yok ek olarak, fabrika henüz göndermemiş o seriyi, bizim aldığımızda herşey var, aparatlarını sevdim, sessizliği iyi, süspansiyonlar konforlu, epey de seri, fd6dan hızlı gibi geldi bana, ama dengesi yürüyüşü çok alakasız, çok yüksek ve dengesiz, tjet linea kullanır gibiyim, virajlarda korkutuyor malesef. yeni kasada bu işi çözseler çok memnun olurum, o zaman yenilemeyi düşünebilirim işte.

hayırlı olsun malzeme kalitesini nasıl buldunuz ? aracın oturumunu bende sevmedim fd6 ya göre yüksek güvensiz geldi bana.

hakko modelistlik

  • İleti: 394
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #18 : Ocak 08, 2013, 06:27:53 ÖS »
aracın zeminle tavan yüksekliği fd6 yla aynı gibi fb7nin yüksekliği1435mm zeminden marşbiyel fb7 daha yüksek  aradaki farkı fb7 nin kasa yüksekliğini kısaltarak tamamlanmış fd6 yla fb7 nin yan camlarına bakınca belli oluyo fb7 nin yan camları daha kısa  bu koltuktaki yükseklik  olayıda  km göstergesinin yüksekliği  ve direksiyon ayarıyla ilgili direksiyonu mecburen km saatiyle devir saatinin ortasında her ikisini görücek şekilde ayarladım  boyum 175 koltuk en alt kademede daha alt kademe olsaydı üstteki ekrandan görüş açımı bozardı üstteki ekranı yol bilgisayarının yüksekliğine uyarak yüksekte bırakmayıp 3 cm kısa yapsaymış koltuğunda 3cm daha aşağı inme olsılığı olucaktı ve daha güzel olurdu netice yol bilgisayarını ses sisteminin oraya alsydı  şu üstteki ekranı kısa tutup koltuğu aşağı çeksydi daha güzel olurdu

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #19 : Ocak 08, 2013, 06:37:46 ÖS »
aracın zeminle tavan yüksekliği fd6 yla aynı gibi fb7nin yüksekliği1435mm zeminden marşbiyel fb7 daha yüksek  aradaki farkı fb7 nin kasa yüksekliğini kısaltarak tamamlanmış fd6 yla fb7 nin yan camlarına bakınca belli oluyo fb7 nin yan camları daha kısa  bu koltuktaki yükseklik  olayıda  km göstergesinin yüksekliği  ve direksiyon ayarıyla ilgili direksiyonu mecburen km saatiyle devir saatinin ortasında her ikisini görücek şekilde ayarladım  boyum 175 koltuk en alt kademede daha alt kademe olsaydı üstteki ekrandan görüş açımı bozardı üstteki ekranı yol bilgisayarının yüksekliğine uyarak yüksekte bırakmayıp 3 cm kısa yapsaymış koltuğunda 3cm daha aşağı inme olsılığı olucaktı ve daha güzel olurdu netice yol bilgisayarını ses sisteminin oraya alsydı  şu üstteki ekranı kısa tutup koltuğu aşağı çeksydi daha güzel olurdu

abi bende bi türlü keyfime göre ayarlayamadım koltuğu malum fd6 nın ön göğüs evladiyelik dar yerlerde dip koltuk görüş park sıkıntısı oluyor. artık koltuğu sonuna kadar yatırıyorum trafikte park ederken normale getiriyom çözümü böyle buldum . fb7 de ön göğüsü kısaltmışlar hoşuma gitti o .

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #20 : Ocak 09, 2013, 01:08:38 ÖÖ »
hayırlı olsun malzeme kalitesini nasıl buldunuz ? aracın oturumunu bende sevmedim fd6 ya göre yüksek güvensiz geldi bana.

teşekkürler.
malzeme kalitesi içerde daha düşükmüş gibi geliyor insana, bilmiyorum teknik anlamda bi fark var mıdır ama, iki şey hemen dikkatimi çekti: 1) sileceklerin dibini saran camın önünü kapatan plastik parça epeyce bi sallanıyor bilmiyorum ilerde sorun olur mu 2) camı açıp kaparken kapı içi komple oynuyor, kasılıyor. içinde sünger var vs deniyor ama o kadar da dolu değil herhalde ki o kadar esneyebiliyor. göğse, direksiyona, vitese dokunma hissi de pek iyi sayılmaz fd6yı arıyorum o anlarda. ama bu soğuk havalarda da ısıtmalı koltuğun tadı bi ayrı onu da unutmamak lazım, konfor açısından güzel ayrıntılar bunlar. bi de koltukları daha ergonomik olsaymış tam olurmuş, uzun süre kullanınca biraz bel ağrıyor. gerçi benim ebadım da ayrı bi konu tabi, epey iri bi adamım ben, daha ufak biri daha rahat edebilir belki. benim anlattığınız gibi direksiyonu kadranı ayarlamakta bi sıkıntım yok ancak koltuk en aşağıda ayarlıyken bile az bi hamlede başım tavana değiyor, bu fd6da hiç olmadı. dolayısıyla o yükselti iç hacimde devam etmemiş, volvolar gibi, ses almasın diye yükseltilmiş ancak dengesi kaybolmasın diye tavan yüksekliği hemen hemen aynı kalmış. özetle bildiğimiz civic dengesinden eser kalmamış, japondan ziyade alman araçlarına benziyor bu açıdan, kullanırken de öyle hissediyorsunuz zaten. çok daha sessiz ve süspansiyonları konfor arabaları gibi, yol yormuyor, aynı alman arabaları gibi. ama sürüş dinamiği de aynı şekilde, dengeden ziyade ağırlıktan kaynaklanan bir oturma olduğunu anlıyorsunuz hemen, zira virajlarda epey bir esniyor, yatıyor, vsa sayesinde çizgisinden çıkmıyor ama çok korkutuyor, ayağınızı gayrıihtiyari gazdan çekiyorsunuz. bu arada hemen belirteyim o bahsettiğim hızlar 90-100 falan değil 150-210 arasını kastediyorum. fd6 ile çevre yolunda dip gaz dönebiliyorum yapışıyor resmen, ben de yolu ezberledim korkmadan asılıyorum dipgaz, ama bunda öyle olmuyor, daha seri bi araç olmasına rağmen korkuyorsunuz o kadar yüksek hızlara çıkmaya. ama frenleri 10 numara, fd6 o hızda fren yapınca ağlar resmen, gürültüsü rahatsız eder, bu bana mısın demiyor, fren mesefesi de çok iyi zaten. o açıdan güzel bir gelişme olmuş.
bi de mukayese olsun: havalanı yolunda pursaklar yokuşunda bi mercedes c180 kompresor bi de focus (dizel olabilir emin değilim) kapıştık, yokuş yukarı nal toplattı resmen, ben tepedeyken onlar aynada yoktu. fd6 da iyi tırmanır o yokuşu, o da geçerdi ama o kadar fark atamazdı bunu biliyorum evvelki tecrübelerimden. şanzıman oranları kesinlikle şehir içi limitlere göre ayarlanmış, son hız 210 ama o hıza daha önce ulaşıyor, teke tek denemedim ama tahminen fd6 ancak 210dan sonra geçebilir onu, tahminen söylüyorum, deneyen varsa fikir beyen etsin lütfen. ancak önemli bir ayrıntı daha var, fb7 şehir içinde 1500 devirde gidebiliyor, fd6 bunu yapamaz 2000in üstüne çıkar hemen, bu sayede rodajda olmasına rağmen şimdiden 8.8e düştü sarfiyatı, fd6 ile ortalamam 10.1dir aşağı yukarı, ikisini de sakin kullandığım söylenemez. özetle ekonomide fb7 kesinlikle önde.
görüldüğü üzre artısı da çok eksisi de, ama 2013de eksik çıkacak olan seri alınmaz zira bir artısı kalmaz o zaman, biz de o duruma düşmemek için renk seçememe pahasına gittik aldık son aracı. bundan sonrası için konuşursak, 2013 haziranı beklemekte fayda var, o zamana kadar fb7 alınmaz gibi arkadaşlar. zaruri alacak olanlar yanlış anlamasın, ben model yükseltecek olanlar için söylüyorum.
« Son Düzenleme: Ocak 09, 2013, 01:14:17 ÖÖ Gönderen: BHAAL »

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #21 : Ocak 09, 2013, 12:33:07 ÖS »
bu haziranda 2013 yeni makyajlı sedanmı geliyor yani ?

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #22 : Ocak 13, 2013, 01:12:29 ÖS »
evet geliyor ve bunu ben demiyorum honda diyor :) fb7 çıktıktan 3 ay sonra duyurulmuştu zaten 1 sene içinde makyaja gidileceği. 2013 tanıtım videosu aşağıda, bazı arkadaşlar bize gelmez o dese de aynı arkadaşların aynı cümleyi fb7 için de söylediğini hatırlatmak isterim

http://www.youtube.com/watch?v=-dtV9gI_Svw

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #23 : Ocak 13, 2013, 01:43:52 ÖS »
keşke aracı bekleseydiniz o halde ama neyse çıkınca keyfinize göre takas edersiniz.

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: HONDA ne yapmak istiyor
« Yanıtla #24 : Ocak 13, 2013, 02:14:19 ÖS »
malesef acil otomatik araç lazım oldu, kardeşim doktor, onu nöbete yetiştirmekten iflahım kesildi, sabahın 5.30unda gidiyor işe, aracı da krediyle aldı, sağlam bi otomatik olması gerekiyordu o yüzden. eğer bulunsaydı dizel otomatik düşünüyordum ben ona aslında, ama öyle bir araç yok piyasada malesef, düz vites de kullanamıyor. bile bile lades bizimkisi ama, şikayetçi değil, ona fazla bile.