TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Honda Hakkında => Konuyu başlatan: ibrahimpoyraz - Aralık 19, 2012, 09:11:41 ÖS
-
elegance eco otomatik civic siparişi vermiştim geçenlerde kaporayı da yolladım bu gün başka bir bayi aradı ve civic bazı donanımları kaldırdı biliyormusunuz dedi
otomatik katlanan aynalar ve arka park sensörünü donanımdan çıkarmışlar üstelik elegance modelinde
şimdi ben ne yapmam gerekiyor
kaporayı verdiğim araba katlanır aynaları olan civic ti fakat şuanda bana verilecek araba katlanır aynalar olmayacak
park sensörünü ise bay kendisi takacakmış hediye olarak
katlanır aynaların telafisinide 10.000 servisne falan geldiğinizde indirim falan yaparız dediler şifaen
çok midem bulandı yaa
düşünsenize aynı yıl içinde makyaj falan olmadan birkaç ay sonra alınan arabaların donanım düşüklüğü olacak
-
amma tok satıcı bu honda yavv millet dizelde aldı yürüdü honda hala benzinde ısrarcı mıllet turbolu motorda aldı yurudu hondada tık yok
bi bu eksıktı
-
kaporanı direk geri al bunlara bu layık.
-
Araç begenılmıyor donanımı artırıp açığı kapatacağına dahada çalmaya devam ben olsam almaktan vazgeçerdim
-
benim kan beynime sıçrardı telefonda allah ne verdiyse.olurmu öyle saçmalık ya böyle hareketler insanı hondadan soğutur yemin ediyorum ya bunları yapan herşeyi yapabilir.
-
enteresan harbiden. rakipleri aldı başını gidiyor honda kendi bitiriyor, çok garip. malatya honda zarardan kapandı, bakalım daha nerelerde kapanma olacak.
-
bunlar hondayı gözde çok büyütmekten oluyo.
-
arkadaşlar ben honda türkiye fabrikasında çalışıyorum söylenenler doğru araçta park sensörü olayı kalktı ayrıca kapılara yalıtım için beyaz süngerler takılıyordu onlarda kalktı inanın ben çalışan olarak ne olduğunu anlamıyorum araç içinde ufak tefek değişiklikler var ama bu sanırım dahada kötü yapıcak kasayı
-
yeni kasa geliyor ya, elde kalan son fb7leri düşük fiyatla tüketmeye çalışıyorlar, o düşük fiyat içinde kar marjı oluşturabilmek için de maliyetten kısıyorlar. en kestirme yol görünmeyen aparatlardan çalmak, sensör sünger motor rotor allah ne verdiyse artık. hülasa yeni kasa gelmeden civic alınmaz
-
ben söyleyim 5000 T.L indirim yaptılarya nerden çıkartıcaklar sağdan soldan kırpmaya basladılar akla öyle geliyor. 49.000 T.L. araç su an 40900 baslıyo aradaki f
-
hondanın dizel aracları mevcut lakın yurd dısında turkıyeye gelmememesının arkasında bussuru neden yatabılır yanı kendı fikrim dızelı turkıyeye gelse rakıpları gıbı az yaksa dızellerı kımse atıyorum opel ford renault almaz herkez hondaya doner piyasa alt ust olur benzınlı olmasına ragmen dızel araclar kadar coklar trafıkte donanıma gelınce cok buyuk bı sacmalık evet koy kardesım parasını yuksek tut madem oyle parasıyla dıılmı de yanıı
-
hayır baştan olmasa böyle bir donanım kabul şimdi jetta comfortline de birçok donanım yok ama adam bu diyor yarın yok ben maliyet düşüreceğim şunu şunu çıkardım denir mi ya işin kötü kısmı pazarlık yapıp anlaştığım fiyatta bu çıkardıkları vardı
yaw işin kötü yanı jetta'ya da kapora vermiştim civic kesinleşince onun kaporasını geri istedim yaa böyle olacağını bilsem istemez jetta ya dönerdim offf beee saçmalık ya
-
ben olsam şu sıralar sıfır honda almazdım, az kullanmış 2012 ler var onlara bakmana tavsiye ederim, bence kaporanı al derim 2. el sıfır gibi araçlar var onlara bak hem daha karlı hem full.
-
Dicek bişey bulamıyorum harbiden aşırı derecede mide bulandırıcı birşey . . .
-
olaylar düşündürücü gerçekten..kendimi hondanın sadık müşterisi olarak görürüm ileride diyordum ama bunları duyunca bende irkildim.yeni kasada ilgi çekmez ise biter honda türkiyede.
-
bence kaporanızı geri alın yeni kasa geleceği için sallamasyon iş yapıyolar belli, şu anda bence 0 civic alınmaz bitti çünkü bu kasa.....
-
kardeşime boradaki son 2012 fb7 elegance'ı aldık, senenin son gününde! sırf şu donanımı düşürülmüşlerden almak zorunda kalmayalım diye... acelemiz olmasaydı fb7lere yanaşmazdım da, hala daha piyasada hondadan iyi otomatik araç üreten firma yok, mevzu o! aparatların eksikliği 2013de çıkacak fb7ler için söz konusu, şuan ellerinde satacak araç yok ek olarak, fabrika henüz göndermemiş o seriyi, bizim aldığımızda herşey var, aparatlarını sevdim, sessizliği iyi, süspansiyonlar konforlu, epey de seri, fd6dan hızlı gibi geldi bana, ama dengesi yürüyüşü çok alakasız, çok yüksek ve dengesiz, tjet linea kullanır gibiyim, virajlarda korkutuyor malesef. yeni kasada bu işi çözseler çok memnun olurum, o zaman yenilemeyi düşünebilirim işte.
-
kardeşime boradaki son 2012 fb7 elegance'ı aldık, senenin son gününde! sırf şu donanımı düşürülmüşlerden almak zorunda kalmayalım diye... acelemiz olmasaydı fb7lere yanaşmazdım da, hala daha piyasada hondadan iyi otomatik araç üreten firma yok, mevzu o! aparatların eksikliği 2013de çıkacak fb7ler için söz konusu, şuan ellerinde satacak araç yok ek olarak, fabrika henüz göndermemiş o seriyi, bizim aldığımızda herşey var, aparatlarını sevdim, sessizliği iyi, süspansiyonlar konforlu, epey de seri, fd6dan hızlı gibi geldi bana, ama dengesi yürüyüşü çok alakasız, çok yüksek ve dengesiz, tjet linea kullanır gibiyim, virajlarda korkutuyor malesef. yeni kasada bu işi çözseler çok memnun olurum, o zaman yenilemeyi düşünebilirim işte.
hayırlı olsun malzeme kalitesini nasıl buldunuz ? aracın oturumunu bende sevmedim fd6 ya göre yüksek güvensiz geldi bana.
-
aracın zeminle tavan yüksekliği fd6 yla aynı gibi fb7nin yüksekliği1435mm zeminden marşbiyel fb7 daha yüksek aradaki farkı fb7 nin kasa yüksekliğini kısaltarak tamamlanmış fd6 yla fb7 nin yan camlarına bakınca belli oluyo fb7 nin yan camları daha kısa bu koltuktaki yükseklik olayıda km göstergesinin yüksekliği ve direksiyon ayarıyla ilgili direksiyonu mecburen km saatiyle devir saatinin ortasında her ikisini görücek şekilde ayarladım boyum 175 koltuk en alt kademede daha alt kademe olsaydı üstteki ekrandan görüş açımı bozardı üstteki ekranı yol bilgisayarının yüksekliğine uyarak yüksekte bırakmayıp 3 cm kısa yapsaymış koltuğunda 3cm daha aşağı inme olsılığı olucaktı ve daha güzel olurdu netice yol bilgisayarını ses sisteminin oraya alsydı şu üstteki ekranı kısa tutup koltuğu aşağı çeksydi daha güzel olurdu
-
aracın zeminle tavan yüksekliği fd6 yla aynı gibi fb7nin yüksekliği1435mm zeminden marşbiyel fb7 daha yüksek aradaki farkı fb7 nin kasa yüksekliğini kısaltarak tamamlanmış fd6 yla fb7 nin yan camlarına bakınca belli oluyo fb7 nin yan camları daha kısa bu koltuktaki yükseklik olayıda km göstergesinin yüksekliği ve direksiyon ayarıyla ilgili direksiyonu mecburen km saatiyle devir saatinin ortasında her ikisini görücek şekilde ayarladım boyum 175 koltuk en alt kademede daha alt kademe olsaydı üstteki ekrandan görüş açımı bozardı üstteki ekranı yol bilgisayarının yüksekliğine uyarak yüksekte bırakmayıp 3 cm kısa yapsaymış koltuğunda 3cm daha aşağı inme olsılığı olucaktı ve daha güzel olurdu netice yol bilgisayarını ses sisteminin oraya alsydı şu üstteki ekranı kısa tutup koltuğu aşağı çeksydi daha güzel olurdu
abi bende bi türlü keyfime göre ayarlayamadım koltuğu malum fd6 nın ön göğüs evladiyelik dar yerlerde dip koltuk görüş park sıkıntısı oluyor. artık koltuğu sonuna kadar yatırıyorum trafikte park ederken normale getiriyom çözümü böyle buldum . fb7 de ön göğüsü kısaltmışlar hoşuma gitti o .
-
hayırlı olsun malzeme kalitesini nasıl buldunuz ? aracın oturumunu bende sevmedim fd6 ya göre yüksek güvensiz geldi bana.
teşekkürler.
malzeme kalitesi içerde daha düşükmüş gibi geliyor insana, bilmiyorum teknik anlamda bi fark var mıdır ama, iki şey hemen dikkatimi çekti: 1) sileceklerin dibini saran camın önünü kapatan plastik parça epeyce bi sallanıyor bilmiyorum ilerde sorun olur mu 2) camı açıp kaparken kapı içi komple oynuyor, kasılıyor. içinde sünger var vs deniyor ama o kadar da dolu değil herhalde ki o kadar esneyebiliyor. göğse, direksiyona, vitese dokunma hissi de pek iyi sayılmaz fd6yı arıyorum o anlarda. ama bu soğuk havalarda da ısıtmalı koltuğun tadı bi ayrı onu da unutmamak lazım, konfor açısından güzel ayrıntılar bunlar. bi de koltukları daha ergonomik olsaymış tam olurmuş, uzun süre kullanınca biraz bel ağrıyor. gerçi benim ebadım da ayrı bi konu tabi, epey iri bi adamım ben, daha ufak biri daha rahat edebilir belki. benim anlattığınız gibi direksiyonu kadranı ayarlamakta bi sıkıntım yok ancak koltuk en aşağıda ayarlıyken bile az bi hamlede başım tavana değiyor, bu fd6da hiç olmadı. dolayısıyla o yükselti iç hacimde devam etmemiş, volvolar gibi, ses almasın diye yükseltilmiş ancak dengesi kaybolmasın diye tavan yüksekliği hemen hemen aynı kalmış. özetle bildiğimiz civic dengesinden eser kalmamış, japondan ziyade alman araçlarına benziyor bu açıdan, kullanırken de öyle hissediyorsunuz zaten. çok daha sessiz ve süspansiyonları konfor arabaları gibi, yol yormuyor, aynı alman arabaları gibi. ama sürüş dinamiği de aynı şekilde, dengeden ziyade ağırlıktan kaynaklanan bir oturma olduğunu anlıyorsunuz hemen, zira virajlarda epey bir esniyor, yatıyor, vsa sayesinde çizgisinden çıkmıyor ama çok korkutuyor, ayağınızı gayrıihtiyari gazdan çekiyorsunuz. bu arada hemen belirteyim o bahsettiğim hızlar 90-100 falan değil 150-210 arasını kastediyorum. fd6 ile çevre yolunda dip gaz dönebiliyorum yapışıyor resmen, ben de yolu ezberledim korkmadan asılıyorum dipgaz, ama bunda öyle olmuyor, daha seri bi araç olmasına rağmen korkuyorsunuz o kadar yüksek hızlara çıkmaya. ama frenleri 10 numara, fd6 o hızda fren yapınca ağlar resmen, gürültüsü rahatsız eder, bu bana mısın demiyor, fren mesefesi de çok iyi zaten. o açıdan güzel bir gelişme olmuş.
bi de mukayese olsun: havalanı yolunda pursaklar yokuşunda bi mercedes c180 kompresor bi de focus (dizel olabilir emin değilim) kapıştık, yokuş yukarı nal toplattı resmen, ben tepedeyken onlar aynada yoktu. fd6 da iyi tırmanır o yokuşu, o da geçerdi ama o kadar fark atamazdı bunu biliyorum evvelki tecrübelerimden. şanzıman oranları kesinlikle şehir içi limitlere göre ayarlanmış, son hız 210 ama o hıza daha önce ulaşıyor, teke tek denemedim ama tahminen fd6 ancak 210dan sonra geçebilir onu, tahminen söylüyorum, deneyen varsa fikir beyen etsin lütfen. ancak önemli bir ayrıntı daha var, fb7 şehir içinde 1500 devirde gidebiliyor, fd6 bunu yapamaz 2000in üstüne çıkar hemen, bu sayede rodajda olmasına rağmen şimdiden 8.8e düştü sarfiyatı, fd6 ile ortalamam 10.1dir aşağı yukarı, ikisini de sakin kullandığım söylenemez. özetle ekonomide fb7 kesinlikle önde.
görüldüğü üzre artısı da çok eksisi de, ama 2013de eksik çıkacak olan seri alınmaz zira bir artısı kalmaz o zaman, biz de o duruma düşmemek için renk seçememe pahasına gittik aldık son aracı. bundan sonrası için konuşursak, 2013 haziranı beklemekte fayda var, o zamana kadar fb7 alınmaz gibi arkadaşlar. zaruri alacak olanlar yanlış anlamasın, ben model yükseltecek olanlar için söylüyorum.
-
bu haziranda 2013 yeni makyajlı sedanmı geliyor yani ?
-
evet geliyor ve bunu ben demiyorum honda diyor :) fb7 çıktıktan 3 ay sonra duyurulmuştu zaten 1 sene içinde makyaja gidileceği. 2013 tanıtım videosu aşağıda, bazı arkadaşlar bize gelmez o dese de aynı arkadaşların aynı cümleyi fb7 için de söylediğini hatırlatmak isterim
http://www.youtube.com/watch?v=-dtV9gI_Svw (http://www.youtube.com/watch?v=-dtV9gI_Svw)
-
keşke aracı bekleseydiniz o halde ama neyse çıkınca keyfinize göre takas edersiniz.
-
malesef acil otomatik araç lazım oldu, kardeşim doktor, onu nöbete yetiştirmekten iflahım kesildi, sabahın 5.30unda gidiyor işe, aracı da krediyle aldı, sağlam bi otomatik olması gerekiyordu o yüzden. eğer bulunsaydı dizel otomatik düşünüyordum ben ona aslında, ama öyle bir araç yok piyasada malesef, düz vites de kullanamıyor. bile bile lades bizimkisi ama, şikayetçi değil, ona fazla bile.
-
Birde buradan bakarsanız. 2013 modeline iç dizaynı çok hoş olmuş gibi.
http://www.youtube.com/channel/UCmBz4jai-K_cLbovZNZzPmA?sub_confirmation=1
-
özür yanlış adres yazmışım doğrusu http://www.youtube.com/watch?v=9V8lO-YvzgE
-
zaten çoğunlukla içeride yapılmış değişiklikler, bi de arka farlar epey değişmiş işte, yoksa hemen hemen aynı araç gibi duruyor. dengesini biraz düzeltmiş olmalarını umuyorum, o zaman cidden iyi bir seçenek olur bizim için.
-
daha iyi gibi duruyor ancak aracım yeni daha israfa gerek yok.
-
honda alacaklar yeni kasayı beklesin derim bende.bu kasa ara kasa olarak kalacak.
-
arkadaşlar donenımın düşmesi çok abes bi durum , ama hondadanda vazgeçmek zor alışmış bir hondacı için ; vallaha vazgeçebilsem allah soğukluğunu verse hemen başka modele geçecem ama hastalık bulaştı bikere dikkat edin bu hastalık damlacık enfeksiyonu gibi >%6rol
-
çok istiyordum hondacı olmayı toyota dan sonra ama sırf şu donanım eksiltmeleri yüzünden kaporamı geri aldım yerine jetta 1.4 tsi highline aldım yarın sabah teslim alıyorum hayırlı olur inşallah
-
jettayı hemen teslim ediyorlar mi? bi seneden once teslim etmezdi vw, baslarina güneş mi geçti dicem güneş yok bu mevsimde! bu arada donanimi eksiltilmis civicler henüz gelmedi, siz konuyu yanlış anlayıp boşuna vaz gecmissiniz
-
yok bir ay önce belki daha fazla bekledim gelecek araç vardı ona kapora verdim dün aldım aracımı beyaz jetta 1.4 highline
donanımı eksiltilmiş hondalar hemen geldi çok iyi biliyorum hatta kaporasını verdiğim araçta donanımı eksiltilmiş hondaydı hatta hemen hemen tüm çevre illerdeki honda bayilerini aradım belki ellerinde katlanır aynalı honda civic olur diye kimsede kalmamıştı vazgeçtim bende
arabamı dün bursa yalova arası kullandım honda nasip olmadı ama vw de zevkli bir araç kısmet bakalım toyota vw belki 3. araç honda olur bir japon bir alman diye gidiyoruz
-
yanlış biliyorsunuz, aldık biz işte. boradaki son otomatik elegance civici 31 aralıkta aldık, şuan almaya kalksanız yenisi yok ellerinde, henüz gelmedi onlar. size yanlış bilgi aktarılmış yada yanlış anlamışsınız. o uygulama 2013ün ilk 6 ayında çıkacak olan araçlar için geçerli. sizin bahsettiğiniz dönem 2012 çıkış 2013 tescil olacaktı. neyse hayırlı olsun yeni aracınız, güle güle kullanın.
-
aldığınız araçta katlanır aynalar var mı varsa eski donanımı eksiltilmemiş araç almışsınız yok aynalar katlanmıyorsa sizde donanım düşük araç almışsınızdır
-
onu diyorum ya, ısıtmalı koltuklar, katlanır aynalar, ses yalıtımı, yol bilgisayarı, sunroof, econ, xenon far, otomatik vites... siyah elegance işte. anlattım yukarda hatta aracı. ben aldığım araçtan bahsediyorum siz duyduğunuzu söylüyorsunuz o açıdan itiraz ettim.
-
yok bir ay önce belki daha fazla bekledim gelecek araç vardı ona kapora verdim dün aldım aracımı beyaz jetta 1.4 highline
donanımı eksiltilmiş hondalar hemen geldi çok iyi biliyorum hatta kaporasını verdiğim araçta donanımı eksiltilmiş hondaydı hatta hemen hemen tüm çevre illerdeki honda bayilerini aradım belki ellerinde katlanır aynalı honda civic olur diye kimsede kalmamıştı vazgeçtim bende
arabamı dün bursa yalova arası kullandım honda nasip olmadı ama vw de zevkli bir araç kısmet bakalım toyota vw belki 3. araç honda olur bir japon bir alman diye gidiyoruz
aracınız hayırlı olsun kazasız belasız nasıl ilk izlenimleriniz ?
-
kısa bir uzun yol kullandım yakıtı gerçekten çok cimri akıllı kullanırsanız..
virajlara özellikle sert girdim bir kaç kez fena sayılmaz yol tutuşu güven veriyor..
navigasyon ve türkçe detaylı yol bilgisayarı kullanımı çok kolay ve zevkli
araçta ki tek eksik yan çok da önemli olmasa da aux girişi var fakat usb girişi koymamışlar
-
kısa bir uzun yol kullandım yakıtı gerçekten çok cimri akıllı kullanırsanız..
virajlara özellikle sert girdim bir kaç kez fena sayılmaz yol tutuşu güven veriyor..
navigasyon ve türkçe detaylı yol bilgisayarı kullanımı çok kolay ve zevkli
araçta ki tek eksik yan çok da önemli olmasa da aux girişi var fakat usb girişi koymamışlar
dostum aracın oncelıkle hayırlı olsun.1.6 dızel bızde kullanıyoruz dsg 20 bın km sonra kavrama sorunu cıkardı sana tavsıyem aracta kalkıslarda falan tıtreme falan olursa servıse goster bızım basımızdan gectı haberın olsun.bı kac donanım ıcın hondadan vaz gecmıssın ama aradakı fıyat farkını goz onunde bulundurmalısın bence.kasanın hondadan beklenenın dısında oldundan fıyat rekabetı yuzunden donanımlar eksıltıldı tek sebebı bu.ben jettayla cıvıc ı kısaca anlat deseler sunu solerım.jettada malesef ruh yok cıvıc her kullanıma gore senı her yonuyle mutlu edebılen bı arac.
-
elegance eco otomatik civic siparişi vermiştim geçenlerde kaporayı da yolladım bu gün başka bir bayi aradı ve civic bazı donanımları kaldırdı biliyormusunuz dedi
otomatik katlanan aynalar ve arka park sensörünü donanımdan çıkarmışlar üstelik elegance modelinde
şimdi ben ne yapmam gerekiyor
kaporayı verdiğim araba katlanır aynaları olan civic ti fakat şuanda bana verilecek araba katlanır aynalar olmayacak
park sensörünü ise bay kendisi takacakmış hediye olarak
katlanır aynaların telafisinide 10.000 servisne falan geldiğinizde indirim falan yaparız dediler şifaen
çok midem bulandı yaa
düşünsenize aynı yıl içinde makyaj falan olmadan birkaç ay sonra alınan arabaların donanım düşüklüğü olacak
10000 bakımı en fazla350 tl tutar senin katlanır aynaları serviste takmaya kalksan en az 1.500tl isterler eğer bu arabadan gerçekten soğuduysan kaporanı iste,eğer illaki ben bu arabayı alıcam diyosan HONDA TÜRKİYEYİ ARA yıp sizi şikayet edicem dersin bayide seve seve aynalarını elektrikli yapar kuruş para ödemezsin ,senin verdiğin kapora donanımında katlanır ayna bulunan elegance paketineydi bu şartları sağlamak zorundalar,bence hiç geri vites filan yapma üstüne git aynalarıda paşa paşa takarlar,
EN SON ÇARE kaporanı istersin sırf gıcıklık olsun diye başka bayiden alırsın arabayı,ben olsam eminim böyle yapardım.
ben araç almak için c*m hondaya gittiğimde yağmurdan dolayı üstümbaşım sırılsıklm girmiştim bayan satş elemanı yerinden bile kalkmaya zahmet etmeden aramızda 5 metre mesafeden bana aracın fiyatını filan söyledi,bende teşekkür edip diğer satış temsilcisine 1 tane cıvıc alabilirmiyim demiştim ....ne gündü ya hala aklımda....
-
hayırlı olsun malzeme kalitesini nasıl buldunuz ? aracın oturumunu bende sevmedim fd6 ya göre yüksek güvensiz geldi bana.
teşekkürler.
malzeme kalitesi içerde daha düşükmüş gibi geliyor insana, bilmiyorum teknik anlamda bi fark var mıdır ama, iki şey hemen dikkatimi çekti: 1) sileceklerin dibini saran camın önünü kapatan plastik parça epeyce bi sallanıyor bilmiyorum ilerde sorun olur mu 2) camı açıp kaparken kapı içi komple oynuyor, kasılıyor. içinde sünger var vs deniyor ama o kadar da dolu değil herhalde ki o kadar esneyebiliyor. göğse, direksiyona, vitese dokunma hissi de pek iyi sayılmaz fd6yı arıyorum o anlarda. ama bu soğuk havalarda da ısıtmalı koltuğun tadı bi ayrı onu da unutmamak lazım, konfor açısından güzel ayrıntılar bunlar. bi de koltukları daha ergonomik olsaymış tam olurmuş, uzun süre kullanınca biraz bel ağrıyor. gerçi benim ebadım da ayrı bi konu tabi, epey iri bi adamım ben, daha ufak biri daha rahat edebilir belki. benim anlattığınız gibi direksiyonu kadranı ayarlamakta bi sıkıntım yok ancak koltuk en aşağıda ayarlıyken bile az bi hamlede başım tavana değiyor, bu fd6da hiç olmadı. dolayısıyla o yükselti iç hacimde devam etmemiş, volvolar gibi, ses almasın diye yükseltilmiş ancak dengesi kaybolmasın diye tavan yüksekliği hemen hemen aynı kalmış. özetle bildiğimiz civic dengesinden eser kalmamış, japondan ziyade alman araçlarına benziyor bu açıdan, kullanırken de öyle hissediyorsunuz zaten. çok daha sessiz ve süspansiyonları konfor arabaları gibi, yol yormuyor, aynı alman arabaları gibi. ama sürüş dinamiği de aynı şekilde, dengeden ziyade ağırlıktan kaynaklanan bir oturma olduğunu anlıyorsunuz hemen, zira virajlarda epey bir esniyor, yatıyor, vsa sayesinde çizgisinden çıkmıyor ama çok korkutuyor, ayağınızı gayrıihtiyari gazdan çekiyorsunuz. bu arada hemen belirteyim o bahsettiğim hızlar 90-100 falan değil 150-210 arasını kastediyorum. fd6 ile çevre yolunda dip gaz dönebiliyorum yapışıyor resmen, ben de yolu ezberledim korkmadan asılıyorum dipgaz, ama bunda öyle olmuyor, daha seri bi araç olmasına rağmen korkuyorsunuz o kadar yüksek hızlara çıkmaya. ama frenleri 10 numara, fd6 o hızda fren yapınca ağlar resmen, gürültüsü rahatsız eder, bu bana mısın demiyor, fren mesefesi de çok iyi zaten. o açıdan güzel bir gelişme olmuş.
bi de mukayese olsun: havalanı yolunda pursaklar yokuşunda bi mercedes c180 kompresor bi de focus (dizel olabilir emin değilim) kapıştık, yokuş yukarı nal toplattı resmen, ben tepedeyken onlar aynada yoktu. fd6 da iyi tırmanır o yokuşu, o da geçerdi ama o kadar fark atamazdı bunu biliyorum evvelki tecrübelerimden. şanzıman oranları kesinlikle şehir içi limitlere göre ayarlanmış, son hız 210 ama o hıza daha önce ulaşıyor, teke tek denemedim ama tahminen fd6 ancak 210dan sonra geçebilir onu, tahminen söylüyorum, deneyen varsa fikir beyen etsin lütfen. ancak önemli bir ayrıntı daha var, fb7 şehir içinde 1500 devirde gidebiliyor, fd6 bunu yapamaz 2000in üstüne çıkar hemen, bu sayede rodajda olmasına rağmen şimdiden 8.8e düştü sarfiyatı, fd6 ile ortalamam 10.1dir aşağı yukarı, ikisini de sakin kullandığım söylenemez. özetle ekonomide fb7 kesinlikle önde.
görüldüğü üzre artısı da çok eksisi de, ama 2013de eksik çıkacak olan seri alınmaz zira bir artısı kalmaz o zaman, biz de o duruma düşmemek için renk seçememe pahasına gittik aldık son aracı. bundan sonrası için konuşursak, 2013 haziranı beklemekte fayda var, o zamana kadar fb7 alınmaz gibi arkadaşlar. zaruri alacak olanlar yanlış anlamasın, ben model yükseltecek olanlar için söylüyorum.
Ben fd6'yı sertiliği yüzenden almamıştım. Arabanın içine girince fikrim değişti. 2012 fb7 aracım şu an 6000 km civarında lpg (pirins) kit ile kullanıyorum. Yakittan performanstan konfordan izalasyondan ve güvenlikten özellikle frenlerden memnunum. Viraja gelince ilk başlarda beni korkutuyordu. Gittikçe alıştım. Şu an rahatlıkla viraja girebiliyorum. Sert ve kaygan yolda frenlemede abs sektirmiyor. VSA'sı güzel. Vites geçisleri başarılı (Otomatik). İnsallah böyle devam eder. Kapıyı kapatırken ağırlığını hissettiriyor. Sakin kullanımda yakıt fabrika verilerinin bile altına inebiliyor. Motor 3000 devirden sonra köpürüyor resmen. Honda ikinci aracım. Bir de dizel araca sahibim. Dizelle sessizliği ve yakıtı kıyaslanamayacak kadar iyi. Kullanırken sanki sahilde yürüyormuş havası veriyor. Kullanımı çoğu D segmenti araçtan daha keyifli. Özellikle F1 şanzumanı maşallah çok başarılı. Atari oynamak gibi... Allah herkezin gönlüne göre verir inşallah.
-
hep bu abudik gubidik işler reno yüzünden oluyo.geçen yeni octavi bakmaya gittim.kadın diyo fiyat artacak yakında fluence 60 küsür hakediyosa bu araç daha iyi ondan..bu milletin anten gunten işleri var bu yüzden honda da diyo heralde ben ondan aşağı kalırmıyım biraz maliyeti düşüreyim hesabı...Ama ben toyota honda ford olsun bu firmalara acayip öfkeliyim.bugun honda türkiye ye de mesaj attım..Arkadaş türkiye de üretim yapıyosun bu ülkenin ekmeğini yiyosun..gelmişler kazık fiyatlarla millete satıyosun..ikinci öfkem de devlete yıllarca ötv kdv dedin bu milleti kemirdin..bırak milleti kaliteli araçlara binsin,benzin şu kadar yakıyo zam geldi yok bilmem ne oldu düşünmesin..romanyalı arkadaşım var 2011 1.6 comfort focus bakıyodum ne kadar dedi 14 bin euro ya geliyo dedim..o ne ya der gibi ağzını yüzünü ekşitti..yeter ya bunaldım 1 haftadan beri araç arıyorum en son 2010-2011 civic 1.6 premium karar kıldım derken bi bakayım dedim nette adamlar afedersin başka yerden konuşuyo..40 fiyat çeken var..neymiş hondaymış..yemişim hondasını haşa haşa allah yapısımı bu..kul yapısı sonuçta..honda da başladı kırpmaya kaliteden zaten..iyi gözlemciyseniz anlarsınız bi cok marka bişelerden çalmaya başladı..örnek olarak çok övülen vw jettalar..malzeme kalitesine bakın bi..ama bizim millete vw de tamam yine gidip alıyo..galeriye gidiyo bakmaya araca kimse iplemiyo bile..neden adamlar tok satıcı bakıyorum bazı firmalara 50-60 milyarlık araçlarda halen o sert kalitesiz plastik kullananlar var..sanki bana uzay aracı yapmış da..o parayı haket önce ondan sonra satışa çıkar..zaten 5-6 sene içinde masrafı yakıtı vs. derken bi araba fiyatı daha ödüyosun..moralim bozuldu akşam akşam..kusura bakmayın.