Gönderen Konu: İesle rezil oluş.  (Okunma sayısı 19326 defa)

cihangirr-38

  • İleti: 34
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #50 : Eylül 07, 2013, 11:50:00 ÖS »
sende yada arabanda bir sorun var.bende ies var 4-2-1 headers düz boru hava filtresi kit olarak var.bırak rampayı erciyes dagına cıktım 400 kilo yukle onumde hicbir arac kalmadı hepsini gectim.1,6 tdci focus kacamadı turbolular bile ilk turbo destegiyle zıplıyor sonra onları bile gectim ve silencer takılıydı 6000 cevrirerek yaptım bunları



hondatürk

  • ホンダトルコ
  • İleti: 853
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #51 : Eylül 08, 2013, 11:20:09 ÖÖ »
sende yada arabanda bir sorun var.bende ies var 4-2-1 headers düz boru hava filtresi kit olarak var.bırak rampayı erciyes dagına cıktım 400 kilo yukle onumde hicbir arac kalmadı hepsini gectim.1,6 tdci focus kacamadı turbolular bile ilk turbo destegiyle zıplıyor sonra onları bile gectim ve silencer takılıydı 6000 cevrirerek yaptım bunları

arkadaş acemiliğini yada arabanın bakımsızlığını bahane ederek İES' i kötülemiş farkında olarak yada olmayarak

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #52 : Eylül 08, 2013, 11:57:46 ÖÖ »
Ne iesmiş bee dağlara taşlara 6000 devirde çıkıyor

cihangirr-38

  • İleti: 34
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #53 : Eylül 08, 2013, 01:40:32 ÖS »
emin ol oyle yalan soyleyecek halim yok.sen işi biliyor olsaydın orada silencer yazıyordu ordan anlaman lazım silencer varsa sıkıstırma acıksa sıkıstır.kayseriden erciyese tırmanmanın nasıl oldugunu bilmiyorsan bosver

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #54 : Eylül 08, 2013, 08:26:45 ÖS »
Şuraya bi konu açtık lafı dolaştırıp benim acemiliğime kadar getirdiniz. Sen 110luk focus dizeli 400kg yükle dağlara tırmanırken geç. Bende iesimi benzin döküp yakarım. Seninki duran arabalarla katılımmak gibi bişey muhtemelen geçtiğin araçlar senin kapışmak gibi bi düşüncede olduğunun bile farkında değildir. Forumdaki muhabbetlerin ne kadarı gerçekçi ne kadarı fanatikçe iyice anladım. Hala birileri çıkıp konuyu abarttıkça abartıyor. İesi kötülemiyorum. Hondayla alay eden 2.0 focus gia sahibi arkadaşımı düz yolda rezil ettim. Konu polo konusuysa 1.6sıyla denedik ies aldı dedik. Tek şikayet edilebilecek noktası rampaya gelince torkun eksikliğinin fazlaca hissedilmesi. Senin bahsettiğin dağ tırmanışında o rampaların ortasında gazladığım zaman şunu şüphesiz söyleyebilirim ki. İes rampada gitmiyor kendini toplamıyor. Nedeni muhtemelen çook uzun şanzumanı. Boş konuşup hala aracın bakımsızlığı devirsiz vitesten falan dem vurmayın lütfen Allahın bildiğini kuldan saklamayın.
« Son Düzenleme: Eylül 08, 2013, 08:28:28 ÖS Gönderen: PREDATOR06 »

Glthns

  • İleti: 177
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #55 : Eylül 08, 2013, 09:29:01 ÖS »
Kimler neler geçmiş ya :) 10.000 devirle çıkıyorum bende kesiciyi iptal ettik. Arkadaş vites aralığını tutturamamışsındır polo yakaladığı hızdan yararlanmıştır. Bunları dert etme, arabam sağlıklı diyorsun keyfine bak.

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #56 : Eylül 09, 2013, 12:38:55 ÖÖ »
Şuraya bi konu açtık lafı dolaştırıp benim acemiliğime kadar getirdiniz. Sen 110luk focus dizeli 400kg yükle dağlara tırmanırken geç. Bende iesimi benzin döküp yakarım. Seninki duran arabalarla katılımmak gibi bişey muhtemelen geçtiğin araçlar senin kapışmak gibi bi düşüncede olduğunun bile farkında değildir. Forumdaki muhabbetlerin ne kadarı gerçekçi ne kadarı fanatikçe iyice anladım. Hala birileri çıkıp konuyu abarttıkça abartıyor. İesi kötülemiyorum. Hondayla alay eden 2.0 focus gia sahibi arkadaşımı düz yolda rezil ettim. Konu polo konusuysa 1.6sıyla denedik ies aldı dedik. Tek şikayet edilebilecek noktası rampaya gelince torkun eksikliğinin fazlaca hissedilmesi. Senin bahsettiğin dağ tırmanışında o rampaların ortasında gazladığım zaman şunu şüphesiz söyleyebilirim ki. İes rampada gitmiyor kendini toplamıyor. Nedeni muhtemelen çook uzun şanzumanı. Boş konuşup hala aracın bakımsızlığı devirsiz vitesten falan dem vurmayın lütfen Allahın bildiğini kuldan saklamayın.

Töbe de kardeşim ! ies'in torku düşük olur mu hiç sen vitesi zamanında atamamışındır :D :D

cobra34

  • İleti: 1427
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #57 : Eylül 09, 2013, 06:17:15 ÖÖ »
Erciyesin o rampada dizel focusu ies ile mi geçtin????

cihangirr-38

  • İleti: 34
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #58 : Eylül 09, 2013, 08:42:43 ÖÖ »
evet hisarcıga cıkarken adam nasıl basmıyor 170 yaptım daha sı varmıydı focus un bilmiyorum.rampa yukarı olunca agırlık da önemli focus la benim aramba 300 kg agırlık farkı var.

YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1494
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #59 : Eylül 09, 2013, 09:43:58 ÖÖ »
arkadaşım takma kafana o polo normal değildir arkadaşımda var 96 mod.orjinali 100 bg fakat ufak dokunuşlarla 120-130 bg görüyorlar kg farkıda olduğu için doğal olarak ies arkada kalıyor..

hondacolik

  • ホンダ患者
  • İleti: 898
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #60 : Eylül 09, 2013, 09:45:12 ÖS »

Merhaba,

Ya aracınızda sorun var yada pilotaj hatası diyorum. Polo 1.4 eski kasa olsa 75 yeni kasa olsa 85 bgdir. O polo GTI muhtemelen arkasına 1.4 yazmıştır. VTI ların arkalarına  1.4İ S yazdıkları gibi.. gelelim İES in rampada yürüyüp yürümediğine 3 cü vitesde 155 kesiciye kadar yolun var kesilmez rampada ve bu hızda 1.6 aşağısı dizel araçların o hızlara çıkması hayli zor rampada.. arabanın hakkını vericeksin hocam :)

Daha geçen pazar Sakaryadan otobandan geliyorum İstanbula , Hereke civarında rampaları bilenler bilir uzun sürdüğünü.. O rampalarda 3 cü vitesde aldım benzine dizellere kök söktürdüm.. Selametle.
Pololar 75 hp diye bi dünya yok. 75hpde var 85de 100hpde 1.4lerinde. Ektiğin dizeller Audi 80 filan mı? Benim pederde 110luk fluence var. En kral rampanın ortasından başlayıp 4-5-6 diye saydırıyorum. Şirketimizde Dizel jetta ve dizel focus var. Binlerce kilometre yaptım bu araçlarla hiçbirininde rampada 3. viteste takılıp kalan bi iese yem olacağını sanmıyorum. Rüya görme bence arkadaşım. Ankara Ostim Esenboğa arası 2.0d4d toyota avensisde kovaladım. O rampaları 190la da çıktım ama tabiki çok gerilerden ve benzinle kaptırarak. Pilotajın ne olursa olsun rampanın ortasında harekete geçtikten sonra dizel araçlara kafa tutamazsın. Tavşan ile kaplumbağa hikayesi mi bu uyumayan kazansın...

Bu hararetin neden anlayamadım.Polonun burada bütün seceresini çıkarmaya gerek yok. Ben misal örnekler verdim. Bahsettiğin araçlar üst segment güçlü araçlar.. Bizim şirkettede Focus ve Jetta var merak etme nasıl gittiklerini biliyorum. A4-A5 de var yeni kasa dizel bende onları anlatmaya başlarsam konu uzar gider. Kısa ve öz aracınızı maksimum verimle kullanın ezdirmeyin, atarlı giderli yazılarla ne anlıyorsunuz bilmem.

haklısın kardeşim , ne olursa olsun ben hep şunu derim ; en iyi araba sahip olduğun arabadır.

Aynennn