TeamHondaTurkey.Com
HONDA MODELLERİ => Civic '88-'06 => Konuyu başlatan: PREDATOR06 - Ağustos 31, 2013, 03:45:40 ÖS
-
Arkadaşlar az önce eve doğru gelirken muhtemelen 2000-2002 model olan bir polo sol şeride birden önüme atladı. Kornaya asılıp arkadan kıçına yapışmak istedim. Yol çok hafif rampaydı. Ama 1.4 polo öyle bir uzadı ki 170e kadar minik minik arayı açtı ve uzaklaştı sonra sağ şeride geçti ve ben b*k gibi kaldım. 1.6 ies bu kadar hantal mı? Bu bana hiç normal gelmedi birden araçtaki torkun 0 olduğunu hissettim. Acaba atmosferik olarak ve işin fazla derinine girmeden bu aracı güçlendirecek bişey yok mu ? Yoksa satıp başka araçlara mı geçicez. Bu arada benim aracımdada açık hava filtresi kat ve orta susturucu iptali var. Motorun durumu gayet iyi diyor götürdüğüm her usta ve binen her hondacı arkadaş. Debriyajımın minik minik kaçırdığını hissediyorum acaba bu rampa yukarı aracın kendisini toplamasını engeller mi? Zira her viteste kesici yaptıgım araba 5bin devirden sonra çakılıp kaldı. Görüşlerinizi çok merak ediyorum bekliyorum arkadaşlar :)
-
aracta lpg var mı
-
Lpg var brc marka. Ama oldukça sağlıklı çalışıyor benzindeki çekişiyle lpgdekinin çok büyük bir farkı yok.
-
yokuşta fark eder die düşünüyorum
-
lpg nin cekisin dusmesine etkisi var kardesim emin ol. polo nun 1.4 olduguna emin misin
-
Eminim kocaman 1.4 yazıyordu. Yüklü bir araç gibi de durmuyordu gayet sıradan bir aile aracıydı.
-
Lpg ile alakası yok bence önce sürüş şeklini bilmemiz lazım sonrada aracın motor durumunu, zaman tutarak 0-100 denemesi yapın fabrika verisiyle kıyaslayın benzinde ve lpg'de deneyin..
5.000 devirden sonra çakılıp kaldı dediğinize göre araçda problem mevcut ve baskı balata önemlidir bu konuda
-
bujilerinizi degistirin oncelikle ama lpg oldugu icin onun bujileri farklı. lpg yle alakası olmaması mumkun degil.
-
Bu arabayla çok iesi tokatladım. Ayrıca gayette uygun kullandım. 3. vites kesiciden sonra 4 dedim ama bi süre sonra tıkanıp kaldık malesef. Baskı balata değişimi kaç kmde olmalı?
-
kesiciye sokmanız hata. biz surekli rolling lere katılıyoruz. aracı kesiciye sokmanız motor devrini dusurur. ve tıkanır araba
-
Zaten kesmedi 7000 devire kadar yaklaştı. Sonuna kadar bastım demek daha uygun olacak öyleyse.
-
İesin torku gerçekten sıfır gibi yokuşa gelince bayılıyor araba yüksek devir çevirmesi fayda etmiyor rampada
-
Şimdi gidip bujilere baktırcam. Ama suda var 2. viteste ben aracı kesiciye sokmus olsam bile kıytırık polonun beni böyle kötü geçmesi normal değil.
-
Vtec 2'yi bundan seviyorum işte torkda var :D
-
[quote author
İesin torku gerçekten sıfır gibi yokuşa gelince bayılıyor araba yüksek devir çevirmesi fayda etmiyor rampada
[/quote]Aynen öyle. Tatile gidip geldim düzde üstünden atladığım arabların hepsi rampada beni geçti...
-
Vtec 2'yi bundan seviyorum işte torkda var :D
vtec ls ise biraz zor sanki iese karşı :)
-
Vtec 2'yi bundan seviyorum işte torkda var :D
ne alakası var bence o iesde bi anormallik var , gelsin beni tokatlasın kolaysa ies devirsiz kullanmaya gelmezzz bilen bilir ieslerin vtec2 leri nasıl tokatladığını
-
Arkadaşlar konunun özüne dönersek eğer şöyle bir gerçek varki. O eğimde o poloyu iesle geçmek bence imkansız. 3 yıldır ies kullanıyorum. Çok sayıda hondacı arkadaşım var Ankarada. Ama bu lanet arabalar rampayı gördümü git-mi-yor...
-
bende 5 yıldır ies biniyorum ama ilk defa seni görüyorum arabasını kötüleyen ; bana müsade size rast gelsin
-
İesler typer'de tokatlıyor o konuda lafımız yok :D
Aynen dostum düz'de seni göremez bile eğimde pek gitmez devirde kolay çevirmez kısa şanzuman'da değil normal yani sıkıntı yapma aracı lpg'de kullandığın için bujileri sık değiştirmen senin için iyi olur yakıt tasarrufu olarak geri döner
-
İesler typer'de tokatlıyor o konuda lafımız yok :D
Aynen dostum düz'de seni göremez bile eğimde pek gitmez devirde kolay çevirmez kısa şanzuman'da değil normal yani sıkıntı yapma aracı lpg'de kullandığın için bujileri sık değiştirmen senin için iyi olur yakıt tasarrufu olarak geri döner
senle ağız dalaşına girmeyeceğim kusura bakma , size kolay gelsin
-
İesler typer'de tokatlıyor o konuda lafımız yok :D
Aynen dostum düz'de seni göremez bile eğimde pek gitmez devirde kolay çevirmez kısa şanzuman'da değil normal yani sıkıntı yapma aracı lpg'de kullandığın için bujileri sık değiştirmen senin için iyi olur yakıt tasarrufu olarak geri döner
stock ies stock type r mı tokatlıyor :) nerdeymis o ies ya :)
-
bende 5 yıldır ies biniyorum ama ilk defa seni görüyorum arabasını kötüleyen ; bana müsade size rast gelsin
Malını övenlerden değiliz hocam. Neyse o, ben 1.6 primline jettayı düzde aldım iesle ama rampada 1.4 polo beni haşamat etti. Olayın özü bu. Ben sadece çekişimi güçlendirmek için sizden bi tavsiye istedim hepsi bu giderdi gitmezdi muhabbetine gerek yok.
-
bak bazı arac sahipleri ornek bazı 1.6 si ların arkasına 1.5 ex yazıyorlar cogu arabayı tokatlıyorlar. tokatladıkları arabalar da 1.5 ex beni nasıl gecer diyip deliriyorlar. o polo da da oyle birsey olabilir.
-
ben bi type r ' ın arkasında şöyle bişey gördüm 1.4 ;)
bilmem anlatabildim mi ? :)
-
bak bazı arac sahipleri ornek bazı 1.6 si ların arkasına 1.5 ex yazıyorlar cogu arabayı tokatlıyorlar. tokatladıkları arabalar da 1.5 ex beni nasıl gecer diyip deliriyorlar. o polo da da oyle birsey olabilir.
Anladım hocam yinede ben sorumu tekrarlamak istiyorum. Daha öncede konusunu açıp bi cevap alamamıştım. 4-2-1 headers + 51lik boru sonda da orjinal eksozuyla bi eksoz sistemi kursam şuanki halinden kadar daha iyi olur. Dedğim gibi kat iptali zaten var. Headers ve 51lik boru çekişimi güçlendirir mi ciddi manada yoksa taktırıpta hayal kırıklığı mı yaşarım.
-
4-2-1 headers + 51 mm duz boru koyabilirsin evet. ama cok fazla birsey fark etmez. sonucta o arac tek ekzantrikli
-
Anladım hocam bi 3.20ci buldum ona geçicez anlaşılan artık tatmin etmiyor bu araba beni :) Hepinize teşekkürler...
-
1.6 Si seni tatmin eder bence
-
ah bu si ler yokmu 3 den 2 ye çekip yürümek harbi bambaşka yaaa
-
ah bu si ler yokmu 3 den 2 ye çekip yürümek harbi bambaşka yaaa
sen de bizim gibi Si asıklarından birisin galiba :)
-
vtec esle kıyaslayacak olursak si ları ? Model olarak düşük bi araç almak istemiyorum da pek.
-
Si ları vtec 2 lerle kıyaslamana gerek bile yok. vtec 2 ler ekonomi aracları. onlar da tek egzantrik. ama 1.6 Si Doch motor cift egzantrik.
-
Anlasıldı hocam çok teşekkür ederim hepinize.
-
1.6 Sİ ile VTİ başkadır :)
<<<<< Si'nin devir saati yeter :lovee
-
ah bu si ler yokmu 3 den 2 ye çekip yürümek harbi bambaşka yaaa
sen de bizim gibi Si asıklarından birisin galiba :)
hastasıyımm
aracımdan hakikatten çok memnunum o yürürü sesi deparı beni kendine aşık etti şua dakkadan sonra
kendim için konuşuyorum sadece vti alırım :)
ne 1.4 ne 1.6
Si
-
[/quote]
hastasıyımm
aracımdan hakikatten çok memnunum o yürürü sesi deparı beni kendine aşık etti şua dakkadan sonra
kendim için konuşuyorum sadece vti alırım :)
ne 1.4 ne 1.6
Si
[/quote]
just like me ha :D
-
ies poloya geçildiyse sat o arabayı kardeşim aracında sıkıntı var ve ya sende.polo 1.4 canı ney ki 1.6 golfleri geçiyorum otomatik olmasına rağmen benim fd6 :) sıkıntı var bi yerde kardeşim
-
Merhaba,
Ya aracınızda sorun var yada pilotaj hatası diyorum. Polo 1.4 eski kasa olsa 75 yeni kasa olsa 85 bgdir. O polo GTI muhtemelen arkasına 1.4 yazmıştır. VTI ların arkalarına 1.4İ S yazdıkları gibi.. gelelim İES in rampada yürüyüp yürümediğine 3 cü vitesde 155 kesiciye kadar yolun var kesilmez rampada ve bu hızda 1.6 aşağısı dizel araçların o hızlara çıkması hayli zor rampada.. arabanın hakkını vericeksin hocam :)
Daha geçen pazar Sakaryadan otobandan geliyorum İstanbula , Hereke civarında rampaları bilenler bilir uzun sürdüğünü.. O rampalarda 3 cü vitesde aldım benzine dizellere kök söktürdüm.. Selametle.
-
Vtec 2'yi bundan seviyorum işte torkda var :D
ne alakası var bence o iesde bi anormallik var , gelsin beni tokatlasın kolaysa ies devirsiz kullanmaya gelmezzz bilen bilir ieslerin vtec2 leri nasıl tokatladığını
hondacolik haklı ies devirsiz kullanmaya gelmiyor. vtec 2 leri aynı şartlarda tokatlaması zor ama devirlenmede b en unutulan etken hava filtresinin tıkalı olması ve şoför etkeni. tamam ies de bir yere kadar ama 1.4 poloya rampada yol vermez. izinde Ankarada bi gece katılımı bende dalaştım saga sola. çogu kişi takıldı oltaya dersini verdik. en son eve giderken oltamıza takılan 2.0 passat TDİ karşı da dersimizi almayı bildik. arkadaşın dedigi gibi 2000 motor bir GTİ ye çatmış olabilirisin
-
Yalnız arkadaş standart bir aile arabasıydı demiş, Polo GTI'lar pek de öyle aile arabası görünümde olmazlar ama? :)
Muhtemelen Polo sizden süratli geldiği için onun avantajını kullandı, fazla takılmayın, bir de bahsedildiği gibi karşındaki arabanın kaputunun altında ne olduğunu bilemezsin, şakacı makinalar geziyor trafikte :)
-
1.4 101 bg Polo'lar var. Ağırlıkları 900kg civarında, üstelik şanzımanları ies'ten daha kısa. ies'te küçük bir performans düşüklüğü veya bakımsızlık varsa, vites değişiminde de zamanlama hatası yapılırsa rampada Polo geçebilir. Polo'yu hafife almayalım. ;)
-
ae101 ler tam bir rampa canavarı poloyu o bırakmazdı
-
ies poloya geçildiyse sat o arabayı kardeşim aracında sıkıntı var ve ya sende.polo 1.4 canı ney ki 1.6 golfleri geçiyorum otomatik olmasına rağmen benim fd6 :) sıkıntı var bi yerde kardeşim
Merhaba,
Ya aracınızda sorun var yada pilotaj hatası diyorum. Polo 1.4 eski kasa olsa 75 yeni kasa olsa 85 bgdir. O polo GTI muhtemelen arkasına 1.4 yazmıştır. VTI ların arkalarına 1.4İ S yazdıkları gibi.. gelelim İES in rampada yürüyüp yürümediğine 3 cü vitesde 155 kesiciye kadar yolun var kesilmez rampada ve bu hızda 1.6 aşağısı dizel araçların o hızlara çıkması hayli zor rampada.. arabanın hakkını vericeksin hocam :)
Daha geçen pazar Sakaryadan otobandan geliyorum İstanbula , Hereke civarında rampaları bilenler bilir uzun sürdüğünü.. O rampalarda 3 cü vitesde aldım benzine dizellere kök söktürdüm.. Selametle.
Vtec 2'yi bundan seviyorum işte torkda var :D
ne alakası var bence o iesde bi anormallik var , gelsin beni tokatlasın kolaysa ies devirsiz kullanmaya gelmezzz bilen bilir ieslerin vtec2 leri nasıl tokatladığını
hondacolik haklı ies devirsiz kullanmaya gelmiyor. vtec 2 leri aynı şartlarda tokatlaması zor ama devirlenmede b en unutulan etken hava filtresinin tıkalı olması ve şoför etkeni. tamam ies de bir yere kadar ama 1.4 poloya rampada yol vermez. izinde Ankarada bi gece katılımı bende dalaştım saga sola. çogu kişi takıldı oltaya dersini verdik. en son eve giderken oltamıza takılan 2.0 passat TDİ karşı da dersimizi almayı bildik. arkadaşın dedigi gibi 2000 motor bir GTİ ye çatmış olabilirisin
üstadlar haklısınız ama arkadaş yanlış anladı hiç bir ies (bakımlı) kötülenmeyi haketmiyor , o araba sıkıntılı dediğiniz gibi vallaha ben rampalarda diş söktürüyorum hele hele kendi klasmanımdaki arabalar yaklaşamıyor bile , tabii işe bilene ... saygılar herkese
-
Araçta bir sıkıntı olmalı..Yokus olsun düz olsun 1.4 polo bu kadar öne atamaz kendisini..benim kanaatım 2.vites de kesiciye sokup zaten rampa oldugu için cok büyük bir zaman kaybı yapmanız.bazı vites aralıklarında araba gitse bile sarma oranı azdır.örneğin 3.vites aralığı yokusda 6.bin devirdir 2.vitesin sarma oranı yokusda 7300 dür ufak bi kesiciye sokma ve polonun şöförüde iyi kullandığını varsayarsak sıkıntı burada diye düşünüyorum.Yanlıs anlamayın sizin şöförlüğünüze birşey demiyorum sadce yokusda vites aralığı değişiktir araba gider ama vites doğru devirde atılırsa araba cok dha iyi toparlar kendisini..
-
Arkadaşlar sanırım muhabbet fazlaca uzadı. Meraktan çatlama noktasına gelip aynı yolda arkadaşıma ait 1.6 polo variant modeliyle kapıştım. Ezdim resmen poloyu. O gün karşılaştığım arabada 1.4 yazıyordu ama öyle değildi anlaşılan.
-
Merhaba,
Ya aracınızda sorun var yada pilotaj hatası diyorum. Polo 1.4 eski kasa olsa 75 yeni kasa olsa 85 bgdir. O polo GTI muhtemelen arkasına 1.4 yazmıştır. VTI ların arkalarına 1.4İ S yazdıkları gibi.. gelelim İES in rampada yürüyüp yürümediğine 3 cü vitesde 155 kesiciye kadar yolun var kesilmez rampada ve bu hızda 1.6 aşağısı dizel araçların o hızlara çıkması hayli zor rampada.. arabanın hakkını vericeksin hocam :)
Daha geçen pazar Sakaryadan otobandan geliyorum İstanbula , Hereke civarında rampaları bilenler bilir uzun sürdüğünü.. O rampalarda 3 cü vitesde aldım benzine dizellere kök söktürdüm.. Selametle.
Pololar 75 hp diye bi dünya yok. 75hpde var 85de 100hpde 1.4lerinde. Ektiğin dizeller Audi 80 filan mı? Benim pederde 110luk fluence var. En kral rampanın ortasından başlayıp 4-5-6 diye saydırıyorum. Şirketimizde Dizel jetta ve dizel focus var. Binlerce kilometre yaptım bu araçlarla hiçbirininde rampada 3. viteste takılıp kalan bi iese yem olacağını sanmıyorum. Rüya görme bence arkadaşım. Ankara Ostim Esenboğa arası 2.0d4d toyota avensisde kovaladım. O rampaları 190la da çıktım ama tabiki çok gerilerden ve benzinle kaptırarak. Pilotajın ne olursa olsun rampanın ortasında harekete geçtikten sonra dizel araçlara kafa tutamazsın. Tavşan ile kaplumbağa hikayesi mi bu uyumayan kazansın...
-
Merhaba,
Ya aracınızda sorun var yada pilotaj hatası diyorum. Polo 1.4 eski kasa olsa 75 yeni kasa olsa 85 bgdir. O polo GTI muhtemelen arkasına 1.4 yazmıştır. VTI ların arkalarına 1.4İ S yazdıkları gibi.. gelelim İES in rampada yürüyüp yürümediğine 3 cü vitesde 155 kesiciye kadar yolun var kesilmez rampada ve bu hızda 1.6 aşağısı dizel araçların o hızlara çıkması hayli zor rampada.. arabanın hakkını vericeksin hocam :)
Daha geçen pazar Sakaryadan otobandan geliyorum İstanbula , Hereke civarında rampaları bilenler bilir uzun sürdüğünü.. O rampalarda 3 cü vitesde aldım benzine dizellere kök söktürdüm.. Selametle.
Pololar 75 hp diye bi dünya yok. 75hpde var 85de 100hpde 1.4lerinde. Ektiğin dizeller Audi 80 filan mı? Benim pederde 110luk fluence var. En kral rampanın ortasından başlayıp 4-5-6 diye saydırıyorum. Şirketimizde Dizel jetta ve dizel focus var. Binlerce kilometre yaptım bu araçlarla hiçbirininde rampada 3. viteste takılıp kalan bi iese yem olacağını sanmıyorum. Rüya görme bence arkadaşım. Ankara Ostim Esenboğa arası 2.0d4d toyota avensisde kovaladım. O rampaları 190la da çıktım ama tabiki çok gerilerden ve benzinle kaptırarak. Pilotajın ne olursa olsun rampanın ortasında harekete geçtikten sonra dizel araçlara kafa tutamazsın. Tavşan ile kaplumbağa hikayesi mi bu uyumayan kazansın...
Bu hararetin neden anlayamadım.Polonun burada bütün seceresini çıkarmaya gerek yok. Ben misal örnekler verdim. Bahsettiğin araçlar üst segment güçlü araçlar.. Bizim şirkettede Focus ve Jetta var merak etme nasıl gittiklerini biliyorum. A4-A5 de var yeni kasa dizel bende onları anlatmaya başlarsam konu uzar gider. Kısa ve öz aracınızı maksimum verimle kullanın ezdirmeyin, atarlı giderli yazılarla ne anlıyorsunuz bilmem.
-
Nasıl gittiklerini biliyorsan 3.vitesteki iesi dizeller bile zor geçer çıkarımını yapmaman gerekir.
-
Merhaba,
Ya aracınızda sorun var yada pilotaj hatası diyorum. Polo 1.4 eski kasa olsa 75 yeni kasa olsa 85 bgdir. O polo GTI muhtemelen arkasına 1.4 yazmıştır. VTI ların arkalarına 1.4İ S yazdıkları gibi.. gelelim İES in rampada yürüyüp yürümediğine 3 cü vitesde 155 kesiciye kadar yolun var kesilmez rampada ve bu hızda 1.6 aşağısı dizel araçların o hızlara çıkması hayli zor rampada.. arabanın hakkını vericeksin hocam :)
Daha geçen pazar Sakaryadan otobandan geliyorum İstanbula , Hereke civarında rampaları bilenler bilir uzun sürdüğünü.. O rampalarda 3 cü vitesde aldım benzine dizellere kök söktürdüm.. Selametle.
Pololar 75 hp diye bi dünya yok. 75hpde var 85de 100hpde 1.4lerinde. Ektiğin dizeller Audi 80 filan mı? Benim pederde 110luk fluence var. En kral rampanın ortasından başlayıp 4-5-6 diye saydırıyorum. Şirketimizde Dizel jetta ve dizel focus var. Binlerce kilometre yaptım bu araçlarla hiçbirininde rampada 3. viteste takılıp kalan bi iese yem olacağını sanmıyorum. Rüya görme bence arkadaşım. Ankara Ostim Esenboğa arası 2.0d4d toyota avensisde kovaladım. O rampaları 190la da çıktım ama tabiki çok gerilerden ve benzinle kaptırarak. Pilotajın ne olursa olsun rampanın ortasında harekete geçtikten sonra dizel araçlara kafa tutamazsın. Tavşan ile kaplumbağa hikayesi mi bu uyumayan kazansın...
Bu hararetin neden anlayamadım.Polonun burada bütün seceresini çıkarmaya gerek yok. Ben misal örnekler verdim. Bahsettiğin araçlar üst segment güçlü araçlar.. Bizim şirkettede Focus ve Jetta var merak etme nasıl gittiklerini biliyorum. A4-A5 de var yeni kasa dizel bende onları anlatmaya başlarsam konu uzar gider. Kısa ve öz aracınızı maksimum verimle kullanın ezdirmeyin, atarlı giderli yazılarla ne anlıyorsunuz bilmem.
haklısın kardeşim , ne olursa olsun ben hep şunu derim ; en iyi araba sahip olduğun arabadır.
-
sende yada arabanda bir sorun var.bende ies var 4-2-1 headers düz boru hava filtresi kit olarak var.bırak rampayı erciyes dagına cıktım 400 kilo yukle onumde hicbir arac kalmadı hepsini gectim.1,6 tdci focus kacamadı turbolular bile ilk turbo destegiyle zıplıyor sonra onları bile gectim ve silencer takılıydı 6000 cevrirerek yaptım bunları
-
sende yada arabanda bir sorun var.bende ies var 4-2-1 headers düz boru hava filtresi kit olarak var.bırak rampayı erciyes dagına cıktım 400 kilo yukle onumde hicbir arac kalmadı hepsini gectim.1,6 tdci focus kacamadı turbolular bile ilk turbo destegiyle zıplıyor sonra onları bile gectim ve silencer takılıydı 6000 cevrirerek yaptım bunları
arkadaş acemiliğini yada arabanın bakımsızlığını bahane ederek İES' i kötülemiş farkında olarak yada olmayarak
-
Ne iesmiş bee dağlara taşlara 6000 devirde çıkıyor
-
emin ol oyle yalan soyleyecek halim yok.sen işi biliyor olsaydın orada silencer yazıyordu ordan anlaman lazım silencer varsa sıkıstırma acıksa sıkıstır.kayseriden erciyese tırmanmanın nasıl oldugunu bilmiyorsan bosver
-
Şuraya bi konu açtık lafı dolaştırıp benim acemiliğime kadar getirdiniz. Sen 110luk focus dizeli 400kg yükle dağlara tırmanırken geç. Bende iesimi benzin döküp yakarım. Seninki duran arabalarla katılımmak gibi bişey muhtemelen geçtiğin araçlar senin kapışmak gibi bi düşüncede olduğunun bile farkında değildir. Forumdaki muhabbetlerin ne kadarı gerçekçi ne kadarı fanatikçe iyice anladım. Hala birileri çıkıp konuyu abarttıkça abartıyor. İesi kötülemiyorum. Hondayla alay eden 2.0 focus gia sahibi arkadaşımı düz yolda rezil ettim. Konu polo konusuysa 1.6sıyla denedik ies aldı dedik. Tek şikayet edilebilecek noktası rampaya gelince torkun eksikliğinin fazlaca hissedilmesi. Senin bahsettiğin dağ tırmanışında o rampaların ortasında gazladığım zaman şunu şüphesiz söyleyebilirim ki. İes rampada gitmiyor kendini toplamıyor. Nedeni muhtemelen çook uzun şanzumanı. Boş konuşup hala aracın bakımsızlığı devirsiz vitesten falan dem vurmayın lütfen Allahın bildiğini kuldan saklamayın.
-
Kimler neler geçmiş ya :) 10.000 devirle çıkıyorum bende kesiciyi iptal ettik. Arkadaş vites aralığını tutturamamışsındır polo yakaladığı hızdan yararlanmıştır. Bunları dert etme, arabam sağlıklı diyorsun keyfine bak.
-
Şuraya bi konu açtık lafı dolaştırıp benim acemiliğime kadar getirdiniz. Sen 110luk focus dizeli 400kg yükle dağlara tırmanırken geç. Bende iesimi benzin döküp yakarım. Seninki duran arabalarla katılımmak gibi bişey muhtemelen geçtiğin araçlar senin kapışmak gibi bi düşüncede olduğunun bile farkında değildir. Forumdaki muhabbetlerin ne kadarı gerçekçi ne kadarı fanatikçe iyice anladım. Hala birileri çıkıp konuyu abarttıkça abartıyor. İesi kötülemiyorum. Hondayla alay eden 2.0 focus gia sahibi arkadaşımı düz yolda rezil ettim. Konu polo konusuysa 1.6sıyla denedik ies aldı dedik. Tek şikayet edilebilecek noktası rampaya gelince torkun eksikliğinin fazlaca hissedilmesi. Senin bahsettiğin dağ tırmanışında o rampaların ortasında gazladığım zaman şunu şüphesiz söyleyebilirim ki. İes rampada gitmiyor kendini toplamıyor. Nedeni muhtemelen çook uzun şanzumanı. Boş konuşup hala aracın bakımsızlığı devirsiz vitesten falan dem vurmayın lütfen Allahın bildiğini kuldan saklamayın.
Töbe de kardeşim ! ies'in torku düşük olur mu hiç sen vitesi zamanında atamamışındır :D :D
-
Erciyesin o rampada dizel focusu ies ile mi geçtin????
-
evet hisarcıga cıkarken adam nasıl basmıyor 170 yaptım daha sı varmıydı focus un bilmiyorum.rampa yukarı olunca agırlık da önemli focus la benim aramba 300 kg agırlık farkı var.
-
arkadaşım takma kafana o polo normal değildir arkadaşımda var 96 mod.orjinali 100 bg fakat ufak dokunuşlarla 120-130 bg görüyorlar kg farkıda olduğu için doğal olarak ies arkada kalıyor..
-
Merhaba,
Ya aracınızda sorun var yada pilotaj hatası diyorum. Polo 1.4 eski kasa olsa 75 yeni kasa olsa 85 bgdir. O polo GTI muhtemelen arkasına 1.4 yazmıştır. VTI ların arkalarına 1.4İ S yazdıkları gibi.. gelelim İES in rampada yürüyüp yürümediğine 3 cü vitesde 155 kesiciye kadar yolun var kesilmez rampada ve bu hızda 1.6 aşağısı dizel araçların o hızlara çıkması hayli zor rampada.. arabanın hakkını vericeksin hocam :)
Daha geçen pazar Sakaryadan otobandan geliyorum İstanbula , Hereke civarında rampaları bilenler bilir uzun sürdüğünü.. O rampalarda 3 cü vitesde aldım benzine dizellere kök söktürdüm.. Selametle.
Pololar 75 hp diye bi dünya yok. 75hpde var 85de 100hpde 1.4lerinde. Ektiğin dizeller Audi 80 filan mı? Benim pederde 110luk fluence var. En kral rampanın ortasından başlayıp 4-5-6 diye saydırıyorum. Şirketimizde Dizel jetta ve dizel focus var. Binlerce kilometre yaptım bu araçlarla hiçbirininde rampada 3. viteste takılıp kalan bi iese yem olacağını sanmıyorum. Rüya görme bence arkadaşım. Ankara Ostim Esenboğa arası 2.0d4d toyota avensisde kovaladım. O rampaları 190la da çıktım ama tabiki çok gerilerden ve benzinle kaptırarak. Pilotajın ne olursa olsun rampanın ortasında harekete geçtikten sonra dizel araçlara kafa tutamazsın. Tavşan ile kaplumbağa hikayesi mi bu uyumayan kazansın...
Bu hararetin neden anlayamadım.Polonun burada bütün seceresini çıkarmaya gerek yok. Ben misal örnekler verdim. Bahsettiğin araçlar üst segment güçlü araçlar.. Bizim şirkettede Focus ve Jetta var merak etme nasıl gittiklerini biliyorum. A4-A5 de var yeni kasa dizel bende onları anlatmaya başlarsam konu uzar gider. Kısa ve öz aracınızı maksimum verimle kullanın ezdirmeyin, atarlı giderli yazılarla ne anlıyorsunuz bilmem.
haklısın kardeşim , ne olursa olsun ben hep şunu derim ; en iyi araba sahip olduğun arabadır.
Aynennn