Gönderen Konu: İesle rezil oluş.  (Okunma sayısı 19325 defa)

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #25 : Ağustos 31, 2013, 04:41:57 ÖS »
bak bazı arac sahipleri ornek bazı 1.6 si ların arkasına 1.5 ex yazıyorlar cogu arabayı tokatlıyorlar. tokatladıkları arabalar da 1.5 ex beni nasıl gecer diyip deliriyorlar. o polo da da oyle birsey olabilir.
Anladım hocam yinede ben sorumu tekrarlamak istiyorum. Daha öncede konusunu açıp bi cevap alamamıştım. 4-2-1 headers + 51lik boru sonda da orjinal eksozuyla bi eksoz sistemi kursam şuanki halinden kadar daha iyi olur. Dedğim gibi kat iptali zaten var. Headers ve 51lik boru çekişimi güçlendirir mi ciddi manada yoksa taktırıpta hayal kırıklığı mı yaşarım.



ferit4834

  • Burak
  • İleti: 295
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #26 : Ağustos 31, 2013, 04:47:37 ÖS »
4-2-1 headers + 51 mm duz boru koyabilirsin evet. ama cok fazla birsey fark etmez. sonucta o arac tek ekzantrikli

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #27 : Ağustos 31, 2013, 04:49:00 ÖS »
Anladım hocam bi 3.20ci buldum ona geçicez anlaşılan artık tatmin etmiyor bu araba beni :) Hepinize teşekkürler...

ferit4834

  • Burak
  • İleti: 295
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #28 : Ağustos 31, 2013, 04:49:54 ÖS »
1.6 Si seni tatmin eder bence

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #29 : Ağustos 31, 2013, 04:52:02 ÖS »
ah bu si ler yokmu 3 den 2 ye çekip yürümek harbi bambaşka yaaa

ferit4834

  • Burak
  • İleti: 295
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #30 : Ağustos 31, 2013, 04:53:02 ÖS »
ah bu si ler yokmu 3 den 2 ye çekip yürümek harbi bambaşka yaaa

sen de bizim gibi Si asıklarından birisin galiba :)

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #31 : Ağustos 31, 2013, 04:55:21 ÖS »
vtec esle kıyaslayacak olursak si ları ? Model olarak düşük bi araç almak istemiyorum da pek.

ferit4834

  • Burak
  • İleti: 295
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #32 : Ağustos 31, 2013, 04:57:05 ÖS »
Si ları vtec 2 lerle kıyaslamana gerek bile yok. vtec 2 ler ekonomi aracları. onlar da tek egzantrik. ama 1.6 Si Doch motor cift egzantrik.

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #33 : Ağustos 31, 2013, 05:01:15 ÖS »
Anlasıldı hocam çok teşekkür ederim hepinize.

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #34 : Ağustos 31, 2013, 05:02:49 ÖS »
1.6 Sİ ile VTİ başkadır :)

<<<<< Si'nin devir saati yeter  :lovee
« Son Düzenleme: Ağustos 31, 2013, 05:03:16 ÖS Gönderen: By_emre »

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #35 : Ağustos 31, 2013, 05:03:48 ÖS »
ah bu si ler yokmu 3 den 2 ye çekip yürümek harbi bambaşka yaaa

sen de bizim gibi Si asıklarından birisin galiba :)

hastasıyımm
aracımdan hakikatten çok memnunum o yürürü sesi deparı beni kendine aşık etti şua dakkadan sonra
kendim için konuşuyorum sadece vti alırım :)
ne 1.4 ne 1.6
Si

ferit4834

  • Burak
  • İleti: 295
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #36 : Ağustos 31, 2013, 05:13:05 ÖS »

[/quote]
hastasıyımm
aracımdan hakikatten çok memnunum o yürürü sesi deparı beni kendine aşık etti şua dakkadan sonra
kendim için konuşuyorum sadece vti alırım :)
ne 1.4 ne 1.6
Si
[/quote]


just like me ha :D
« Son Düzenleme: Ağustos 31, 2013, 05:15:24 ÖS Gönderen: ferit4834 »

cagatay54

  • İleti: 1229
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #37 : Ağustos 31, 2013, 06:32:53 ÖS »
ies poloya geçildiyse sat o arabayı kardeşim aracında sıkıntı var ve ya sende.polo 1.4 canı ney ki 1.6 golfleri geçiyorum otomatik olmasına rağmen benim fd6 :) sıkıntı var bi yerde kardeşim

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #38 : Ağustos 31, 2013, 09:15:47 ÖS »

Merhaba,

Ya aracınızda sorun var yada pilotaj hatası diyorum. Polo 1.4 eski kasa olsa 75 yeni kasa olsa 85 bgdir. O polo GTI muhtemelen arkasına 1.4 yazmıştır. VTI ların arkalarına  1.4İ S yazdıkları gibi.. gelelim İES in rampada yürüyüp yürümediğine 3 cü vitesde 155 kesiciye kadar yolun var kesilmez rampada ve bu hızda 1.6 aşağısı dizel araçların o hızlara çıkması hayli zor rampada.. arabanın hakkını vericeksin hocam :)

Daha geçen pazar Sakaryadan otobandan geliyorum İstanbula , Hereke civarında rampaları bilenler bilir uzun sürdüğünü.. O rampalarda 3 cü vitesde aldım benzine dizellere kök söktürdüm.. Selametle.

gecetilkisi

  • İleti: 1998
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #39 : Ağustos 31, 2013, 09:24:02 ÖS »
Vtec 2'yi bundan seviyorum işte torkda var :D
ne alakası var  bence o iesde bi anormallik var , gelsin beni tokatlasın kolaysa  ies devirsiz kullanmaya gelmezzz bilen bilir ieslerin vtec2 leri nasıl tokatladığını


hondacolik haklı ies devirsiz kullanmaya gelmiyor. vtec 2 leri  aynı şartlarda tokatlaması zor ama devirlenmede  b en  unutulan etken hava filtresinin tıkalı olması ve şoför etkeni.  tamam ies de bir yere kadar ama 1.4 poloya rampada  yol vermez. izinde Ankarada  bi gece katılımı bende dalaştım  saga sola. çogu kişi takıldı oltaya dersini verdik. en son eve giderken oltamıza takılan   2.0 passat TDİ  karşı da dersimizi almayı bildik. arkadaşın dedigi gibi 2000  motor bir GTİ ye çatmış olabilirisin
« Son Düzenleme: Ağustos 31, 2013, 09:28:51 ÖS Gönderen: gecetilkisi »

faw13

  • İleti: 1783
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #40 : Ağustos 31, 2013, 09:49:25 ÖS »
Yalnız arkadaş standart bir aile arabasıydı demiş, Polo GTI'lar pek de öyle aile arabası görünümde olmazlar ama? :)

Muhtemelen Polo sizden süratli geldiği için onun avantajını kullandı, fazla takılmayın, bir de bahsedildiği gibi karşındaki arabanın kaputunun altında ne olduğunu bilemezsin, şakacı makinalar geziyor trafikte :)

Vtec_01

  • İleti: 100
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #41 : Ağustos 31, 2013, 09:59:24 ÖS »
1.4 101 bg Polo'lar var. Ağırlıkları 900kg civarında, üstelik şanzımanları ies'ten daha kısa. ies'te küçük bir performans düşüklüğü veya bakımsızlık varsa, vites değişiminde de zamanlama hatası yapılırsa rampada Polo geçebilir. Polo'yu hafife almayalım. ;)

triggers

  • İleti: 9
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #42 : Ağustos 31, 2013, 11:07:39 ÖS »
ae101 ler tam bir rampa canavarı poloyu o bırakmazdı

hondatürk

  • ホンダトルコ
  • İleti: 853
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #43 : Eylül 01, 2013, 02:04:06 ÖS »
ies poloya geçildiyse sat o arabayı kardeşim aracında sıkıntı var ve ya sende.polo 1.4 canı ney ki 1.6 golfleri geçiyorum otomatik olmasına rağmen benim fd6 :) sıkıntı var bi yerde kardeşim

Merhaba,

Ya aracınızda sorun var yada pilotaj hatası diyorum. Polo 1.4 eski kasa olsa 75 yeni kasa olsa 85 bgdir. O polo GTI muhtemelen arkasına 1.4 yazmıştır. VTI ların arkalarına  1.4İ S yazdıkları gibi.. gelelim İES in rampada yürüyüp yürümediğine 3 cü vitesde 155 kesiciye kadar yolun var kesilmez rampada ve bu hızda 1.6 aşağısı dizel araçların o hızlara çıkması hayli zor rampada.. arabanın hakkını vericeksin hocam :)

Daha geçen pazar Sakaryadan otobandan geliyorum İstanbula , Hereke civarında rampaları bilenler bilir uzun sürdüğünü.. O rampalarda 3 cü vitesde aldım benzine dizellere kök söktürdüm.. Selametle.
Vtec 2'yi bundan seviyorum işte torkda var :D
ne alakası var  bence o iesde bi anormallik var , gelsin beni tokatlasın kolaysa  ies devirsiz kullanmaya gelmezzz bilen bilir ieslerin vtec2 leri nasıl tokatladığını


hondacolik haklı ies devirsiz kullanmaya gelmiyor. vtec 2 leri  aynı şartlarda tokatlaması zor ama devirlenmede  b en  unutulan etken hava filtresinin tıkalı olması ve şoför etkeni.  tamam ies de bir yere kadar ama 1.4 poloya rampada  yol vermez. izinde Ankarada  bi gece katılımı bende dalaştım  saga sola. çogu kişi takıldı oltaya dersini verdik. en son eve giderken oltamıza takılan   2.0 passat TDİ  karşı da dersimizi almayı bildik. arkadaşın dedigi gibi 2000  motor bir GTİ ye çatmış olabilirisin

 üstadlar haklısınız  ama arkadaş yanlış anladı hiç bir ies (bakımlı) kötülenmeyi haketmiyor  , o araba sıkıntılı dediğiniz gibi vallaha ben rampalarda diş söktürüyorum  hele hele kendi klasmanımdaki arabalar yaklaşamıyor bile , tabii işe bilene ... saygılar herkese

aRcHeR.09

  • Kağan BABÜR
  • İleti: 91
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #44 : Eylül 02, 2013, 08:06:01 ÖS »
Araçta bir sıkıntı olmalı..Yokus olsun düz olsun 1.4 polo bu kadar öne atamaz kendisini..benim kanaatım 2.vites de kesiciye sokup zaten rampa oldugu için cok büyük bir zaman kaybı yapmanız.bazı vites aralıklarında araba gitse bile sarma oranı azdır.örneğin 3.vites aralığı yokusda 6.bin devirdir 2.vitesin sarma oranı yokusda 7300 dür ufak bi kesiciye sokma ve polonun şöförüde iyi kullandığını varsayarsak sıkıntı burada diye düşünüyorum.Yanlıs anlamayın sizin şöförlüğünüze birşey demiyorum sadce yokusda vites aralığı değişiktir araba gider ama vites doğru devirde atılırsa araba cok dha iyi toparlar kendisini..

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #45 : Eylül 04, 2013, 05:28:28 ÖS »
Arkadaşlar sanırım muhabbet fazlaca uzadı. Meraktan çatlama noktasına gelip aynı yolda arkadaşıma ait 1.6 polo variant modeliyle kapıştım. Ezdim resmen poloyu. O gün karşılaştığım arabada 1.4 yazıyordu ama öyle değildi anlaşılan.

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #46 : Eylül 04, 2013, 05:47:29 ÖS »

Merhaba,

Ya aracınızda sorun var yada pilotaj hatası diyorum. Polo 1.4 eski kasa olsa 75 yeni kasa olsa 85 bgdir. O polo GTI muhtemelen arkasına 1.4 yazmıştır. VTI ların arkalarına  1.4İ S yazdıkları gibi.. gelelim İES in rampada yürüyüp yürümediğine 3 cü vitesde 155 kesiciye kadar yolun var kesilmez rampada ve bu hızda 1.6 aşağısı dizel araçların o hızlara çıkması hayli zor rampada.. arabanın hakkını vericeksin hocam :)

Daha geçen pazar Sakaryadan otobandan geliyorum İstanbula , Hereke civarında rampaları bilenler bilir uzun sürdüğünü.. O rampalarda 3 cü vitesde aldım benzine dizellere kök söktürdüm.. Selametle.
Pololar 75 hp diye bi dünya yok. 75hpde var 85de 100hpde 1.4lerinde. Ektiğin dizeller Audi 80 filan mı? Benim pederde 110luk fluence var. En kral rampanın ortasından başlayıp 4-5-6 diye saydırıyorum. Şirketimizde Dizel jetta ve dizel focus var. Binlerce kilometre yaptım bu araçlarla hiçbirininde rampada 3. viteste takılıp kalan bi iese yem olacağını sanmıyorum. Rüya görme bence arkadaşım. Ankara Ostim Esenboğa arası 2.0d4d toyota avensisde kovaladım. O rampaları 190la da çıktım ama tabiki çok gerilerden ve benzinle kaptırarak. Pilotajın ne olursa olsun rampanın ortasında harekete geçtikten sonra dizel araçlara kafa tutamazsın. Tavşan ile kaplumbağa hikayesi mi bu uyumayan kazansın...
« Son Düzenleme: Eylül 04, 2013, 05:48:01 ÖS Gönderen: PREDATOR06 »

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #47 : Eylül 05, 2013, 09:55:00 ÖÖ »

Merhaba,

Ya aracınızda sorun var yada pilotaj hatası diyorum. Polo 1.4 eski kasa olsa 75 yeni kasa olsa 85 bgdir. O polo GTI muhtemelen arkasına 1.4 yazmıştır. VTI ların arkalarına  1.4İ S yazdıkları gibi.. gelelim İES in rampada yürüyüp yürümediğine 3 cü vitesde 155 kesiciye kadar yolun var kesilmez rampada ve bu hızda 1.6 aşağısı dizel araçların o hızlara çıkması hayli zor rampada.. arabanın hakkını vericeksin hocam :)

Daha geçen pazar Sakaryadan otobandan geliyorum İstanbula , Hereke civarında rampaları bilenler bilir uzun sürdüğünü.. O rampalarda 3 cü vitesde aldım benzine dizellere kök söktürdüm.. Selametle.
Pololar 75 hp diye bi dünya yok. 75hpde var 85de 100hpde 1.4lerinde. Ektiğin dizeller Audi 80 filan mı? Benim pederde 110luk fluence var. En kral rampanın ortasından başlayıp 4-5-6 diye saydırıyorum. Şirketimizde Dizel jetta ve dizel focus var. Binlerce kilometre yaptım bu araçlarla hiçbirininde rampada 3. viteste takılıp kalan bi iese yem olacağını sanmıyorum. Rüya görme bence arkadaşım. Ankara Ostim Esenboğa arası 2.0d4d toyota avensisde kovaladım. O rampaları 190la da çıktım ama tabiki çok gerilerden ve benzinle kaptırarak. Pilotajın ne olursa olsun rampanın ortasında harekete geçtikten sonra dizel araçlara kafa tutamazsın. Tavşan ile kaplumbağa hikayesi mi bu uyumayan kazansın...

Bu hararetin neden anlayamadım.Polonun burada bütün seceresini çıkarmaya gerek yok. Ben misal örnekler verdim. Bahsettiğin araçlar üst segment güçlü araçlar.. Bizim şirkettede Focus ve Jetta var merak etme nasıl gittiklerini biliyorum. A4-A5 de var yeni kasa dizel bende onları anlatmaya başlarsam konu uzar gider. Kısa ve öz aracınızı maksimum verimle kullanın ezdirmeyin, atarlı giderli yazılarla ne anlıyorsunuz bilmem.

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #48 : Eylül 05, 2013, 05:49:53 ÖS »
Nasıl gittiklerini biliyorsan 3.vitesteki iesi dizeller bile zor geçer çıkarımını yapmaman gerekir.

hondatürk

  • ホンダトルコ
  • İleti: 853
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #49 : Eylül 05, 2013, 06:49:35 ÖS »

Merhaba,

Ya aracınızda sorun var yada pilotaj hatası diyorum. Polo 1.4 eski kasa olsa 75 yeni kasa olsa 85 bgdir. O polo GTI muhtemelen arkasına 1.4 yazmıştır. VTI ların arkalarına  1.4İ S yazdıkları gibi.. gelelim İES in rampada yürüyüp yürümediğine 3 cü vitesde 155 kesiciye kadar yolun var kesilmez rampada ve bu hızda 1.6 aşağısı dizel araçların o hızlara çıkması hayli zor rampada.. arabanın hakkını vericeksin hocam :)

Daha geçen pazar Sakaryadan otobandan geliyorum İstanbula , Hereke civarında rampaları bilenler bilir uzun sürdüğünü.. O rampalarda 3 cü vitesde aldım benzine dizellere kök söktürdüm.. Selametle.
Pololar 75 hp diye bi dünya yok. 75hpde var 85de 100hpde 1.4lerinde. Ektiğin dizeller Audi 80 filan mı? Benim pederde 110luk fluence var. En kral rampanın ortasından başlayıp 4-5-6 diye saydırıyorum. Şirketimizde Dizel jetta ve dizel focus var. Binlerce kilometre yaptım bu araçlarla hiçbirininde rampada 3. viteste takılıp kalan bi iese yem olacağını sanmıyorum. Rüya görme bence arkadaşım. Ankara Ostim Esenboğa arası 2.0d4d toyota avensisde kovaladım. O rampaları 190la da çıktım ama tabiki çok gerilerden ve benzinle kaptırarak. Pilotajın ne olursa olsun rampanın ortasında harekete geçtikten sonra dizel araçlara kafa tutamazsın. Tavşan ile kaplumbağa hikayesi mi bu uyumayan kazansın...

Bu hararetin neden anlayamadım.Polonun burada bütün seceresini çıkarmaya gerek yok. Ben misal örnekler verdim. Bahsettiğin araçlar üst segment güçlü araçlar.. Bizim şirkettede Focus ve Jetta var merak etme nasıl gittiklerini biliyorum. A4-A5 de var yeni kasa dizel bende onları anlatmaya başlarsam konu uzar gider. Kısa ve öz aracınızı maksimum verimle kullanın ezdirmeyin, atarlı giderli yazılarla ne anlıyorsunuz bilmem.

haklısın kardeşim , ne olursa olsun ben hep şunu derim ; en iyi araba sahip olduğun arabadır.