'92 model otomatik şanzumana sahip Prelude sahibiyim...Yaşadığım bikaç soruna yardımcı olursanız sevinirim...
1)-Araç 5-5.5bin devirle 6bin devir arasında tutukluk yapıyor gitmicekmiş gibi oluyor sanki motor son devirine gelmiş gibi kasıyor sonra 6.5-6.7 bin devire kadar düzgün bir şekilde çıkıyor ama 5-5.5 bin devir den sonra yaklaşık 0,5 ve 1 saniye arasında duraklıyor...Bu durum herzaman tekrar etmiyor...Normal halinde 6.7bin devire kadar hatta bi ara kendini aşıp 7bin devire bile rahatlıkla çıkıyor ve 2. vitese atıyor....Bu durum neden kaynaklanıyor olabilir ve çözümü nedir???
Not:Egsoz manifoldunda 2 çatlak....
2)-Rolanti çok düzensiz,nekadar ayarlatsamda yine bozuluyor aracımda şuan orjinal hava filtresini kullanıyorum,orjinal egsoz ve orjinal katalitik konvertörü araç üstünde mevcut...Rolantideki bu bozukluk nerden kaynaklanıyor olabilir...

3)-Egsoz manifoldundaki çatlak aracı ne yönde etkiler???(Performans,Yakıt)
4)-İç mekanda ise torpido kısmından herhangi bir çukura girince çok ses geliyor hatta torpida yerinden oynuyor bil denebilir...bunun nedeni bağlantı yerlerindeki vidaların gevşemesimidir eğer diilse bu sorunu nasıl çözebilirim???
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim...İnşallah kötü bi durum yoktur...