Gönderen Konu: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA  (Okunma sayısı 111794 defa)

YABANCI

  • İleti: 454
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #200 : Şubat 03, 2012, 01:55:44 ÖS »
hmm.. o zaman bar ibrahim hakkında görüşlerini bekliyoruz hocam..

hocam pimpirikli bi adama benziyo yani bişey yaparken yada yaptırırken dikkatli yapan birine benziyor. arabayı aşağıda çalışanları yaparken ben yanında oturdum muhabbet ettik. diskin neden değişmesi gerekiyor anlattı. lpg taktırmazmış arabasına zarar verir diye falan ondan bahsetti. bikaç teknik bilgi sordum onlardada bilgisayarda şekiller üzerinde anlattı :)
arabam 70.000 de ve trigeri değiştir dedi biran önce. 2004 model, servis kayıtlarına göre hiç değişmemiş, değişim yılı geçmiş dedi. triger için gerekli parçaları Honda Bora dan alıyoruz orjinal parça dedi.

triger hakkında sizin fikirleriniz nelerdir. 80.000 e kadar beklemeyeyim biran önce değiştereyim mi ??? yoksa km si gelmemiş bişi olmazmı ???

bu arada hondacı kadir 80.000 bakımına kadar bekle bişi olmaz demişti.

herkes farklı bişi diyo anlamadım valla bişi  <783^2

Hemşerim Merhaba, bir başka başlık altında da sormuşsun bana aynı soruyu,
Önce triger kayışını değiştirmeli misin değiştirmemeli misin?
Valla ben sana karışamam ama; ben olsam şöyle düşünürüm, 10.000 km var ise değişime
Düşünürüm;
Eğer hoşnutsam arabadan ve uzun süre bineceksem niye aklım arabada kalsın, niye sürekli ya birşey olursa diye korkulu rüyalar göreyim diye düşünürüm.
geçmişini bilmediğim, kimin nasıl kullandığını bilmediğim 8 senelik bir arabanın triger kayışını BEN OLSAM DEĞİŞTİRİRİM.
Ha değiştirmezsen birşey olur mu, eğer çok hor kullanılmadı ise %90-%95 birşey olmaz, ama emin değilsen %5-%10 luk ihtimalin sonucu biraz pahalı olabilir gibi.
Hemşerim doğrusu ben önceki civic im de hep yetkili serviste yaptırmıştım bakımlarını, tanıdık birinden almıştım, benim o araç aldığımda ağır bakımı yapılmış triger kayışları yeni değişmişti. Sağolsun hiç de arıza nedeniyle beni üzmedi bir defa fren balatası değiştirdim, bir de km bakımlarını yaptırdım onlarda yetkili serviste. Yetkili servis Efe idi, neredeyse her gittiğimde problem yaşayınca -yaşadığım problemler işçilik kalitesi hakkında değildi- tekrar gitmedim Efeye. Arabayıda Bora da n aldım zaten. O aracımı satmadan önce benim araba kaza yaptı. Ben yapmadım ama o kendi kendine yaptı. Evin önünde dururken birisi gelmiş çarpmış. Yani suç karşı tarafındı, kaskom vardı ama yine de gitmedim Efeye. Bar Honda Hüseyine gittim. İşçilik kalitesine diyeceğim yok ama ben arabayı götürdüğümde arabada alarm vardı, alarma entegre 4 cam otomatiği vardı. Doğrusu alırken alarm çalışıyor mu diye kontrol de etmedim. Eve dönünce farkettim Alarm ve dolayısıyla cam kaldırıcılar iptal olmuş. Asıl kızdığım bana bu konuda hiçbir bilgi verilmemesi idi. Araba teslim edildi ve gönderildim hiçbirşey söylenmeden. Ama kaporta işçiliklerine bir sözüm yok. Çalıştığım işyerinde bir arkadaş daha arabasını götürüyordu o da memnundu.



luke skywalker

  • İleti: 520
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #201 : Şubat 04, 2012, 03:04:42 ÖS »
Honda Bora'ya,Altan'a,Honda Bar İbrahim'e,Honda Bar Hüseyin'e ve Hondacı Kadir'e gittim;
Şahsi görüşlerimi yazayım;
Bar Hüseyin aşırı işçilik ücreti istedi aracımı bırakmadım.
Bar İbrahim'e çeşitli kereler gittim ,dürüst bir insan.
Honda Altan çeşitli kereler giittim bir daha işim olmaz.Çok gücendim.
Hondacı Kadir birkaç kez gittim bir daha işim olmaz.Çok gücendim.

Nihayet kendime öyle bir usta buldum ki;safkan Hondacı; ''Üç Kardeşler tamir ve bakım servisi''.
Zamanında Honda Altan'ın yanında çalışmış ve 2-3 yıldır kendi dükkanında.
Gittim gördüm aracıma bakım yaptırttım;işçilik ücretleri rakipsiz,ağır bakımları gözleri kapalı yapıyorlar.Güven veriyorlar.
Orijinal parçayı alın ve gidin.Birçok servisin gözden kaçırdığı eksiklikleri açıklayarak ortaya çıkarttılar mesela.
Ben 50 km yol gidiyorum bakım için ama değiyor.

YABANCI

  • İleti: 454
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #202 : Şubat 04, 2012, 06:40:52 ÖS »
yeri nerde luke skywalker hocam üçkardeşlerin

zeybekus

  • İleti: 19
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #203 : Şubat 06, 2012, 10:02:22 ÖÖ »
Honda Bora'ya,Altan'a,Honda Bar İbrahim'e,Honda Bar Hüseyin'e ve Hondacı Kadir'e gittim;
Şahsi görüşlerimi yazayım;
Bar Hüseyin aşırı işçilik ücreti istedi aracımı bırakmadım.
Bar İbrahim'e çeşitli kereler gittim ,dürüst bir insan.
Honda Altan çeşitli kereler giittim bir daha işim olmaz.Çok gücendim.
Hondacı Kadir birkaç kez gittim bir daha işim olmaz.Çok gücendim.

Nihayet kendime öyle bir usta buldum ki;safkan Hondacı; ''Üç Kardeşler tamir ve bakım servisi''.
Zamanında Honda Altan'ın yanında çalışmış ve 2-3 yıldır kendi dükkanında.
Gittim gördüm aracıma bakım yaptırttım;işçilik ücretleri rakipsiz,ağır bakımları gözleri kapalı yapıyorlar.Güven veriyorlar.
Orijinal parçayı alın ve gidin.Birçok servisin gözden kaçırdığı eksiklikleri açıklayarak ortaya çıkarttılar mesela.
Ben 50 km yol gidiyorum bakım için ama değiyor.

hocam Hondacı Kadire niye gücendin acaba ???
birde Hondacı İbrahime dürüst bir insan demişsin ona niye gitmedin bir daha öğrenebilirmiyiz acaba ???

usta seçimi cidden zor, artık çoğu esnaflıktan çıkmış müşteriyi düdükleme mantığıyla hareket ettiği için ve işine saygısı olmadığı için düzgün adam bulmak zor.
yeri gelmişken bir anımı daha anlatayım. önceki aracımda muayene için aracımı bakıma soktum. derken muayeneye gittim adamlar bijonlardan birini sıkmamış hiç, muayene yapan adam farketti. allah korusun yolda çıksa gitse al başına iş.
birinde de babamın aracı getirdim Ankaraya bi süre ben kullandım. birgün durup dururken çalışmadı. çekiciyle işyerindeki bikaç arkadaşın övdüğü birine bıraktırdık. araç silindir kapak contasını yakmış(hararette yapmadı gerçi, zaten Ankara soğuğunda nasıl yapacak). 2-3 günlük işmiş meğer ama araç 5-6 gün yattı ve kendini süper usta sanan adam 1280 liramı aldı. silindir kapak contası, triger, devir daim, vantilatör motoru değişimi yaptı. Gerçi bu değiştirdiği şeylerin ne kadarı gerekliydi orası da muamma. 
Manyakmısın neden bilmediğin adama gittin derseniz işyerindeki bikaç arkadaş baya bi övdü elemanı bir de önceki gittiğim usta(hani bijonları sıkmayan) da radyatör değiştirmiştim bu sorun olmadan önce ve sonrasında bu sorun gerçekleşti. Bu arada araç 1.4 benzinli Renault Kangoo idi. Zaten sonrasında Renault a tövbe ettim.

yukarıdaki bahsi geçen hondacı ustalar hakkında bilgilendirmelerini bekliyoruz hocam.

zeybekus

  • İleti: 19
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #204 : Şubat 06, 2012, 10:04:49 ÖÖ »

Alıntı
Hemşerim Merhaba, bir başka başlık altında da sormuşsun bana aynı soruyu,
Önce triger kayışını değiştirmeli misin değiştirmemeli misin?
Valla ben sana karışamam ama; ben olsam şöyle düşünürüm, 10.000 km var ise değişime
Düşünürüm;
Eğer hoşnutsam arabadan ve uzun süre bineceksem niye aklım arabada kalsın, niye sürekli ya birşey olursa diye korkulu rüyalar göreyim diye düşünürüm.
geçmişini bilmediğim, kimin nasıl kullandığını bilmediğim 8 senelik bir arabanın triger kayışını BEN OLSAM DEĞİŞTİRİRİM.
Ha değiştirmezsen birşey olur mu, eğer çok hor kullanılmadı ise %90-%95 birşey olmaz, ama emin değilsen %5-%10 luk ihtimalin sonucu biraz pahalı olabilir gibi.
Hemşerim doğrusu ben önceki civic im de hep yetkili serviste yaptırmıştım bakımlarını, tanıdık birinden almıştım, benim o araç aldığımda ağır bakımı yapılmış triger kayışları yeni değişmişti. Sağolsun hiç de arıza nedeniyle beni üzmedi bir defa fren balatası değiştirdim, bir de km bakımlarını yaptırdım onlarda yetkili serviste. Yetkili servis Efe idi, neredeyse her gittiğimde problem yaşayınca -yaşadığım problemler işçilik kalitesi hakkında değildi- tekrar gitmedim Efeye. Arabayıda Bora da n aldım zaten. O aracımı satmadan önce benim araba kaza yaptı. Ben yapmadım ama o kendi kendine yaptı. Evin önünde dururken birisi gelmiş çarpmış. Yani suç karşı tarafındı, kaskom vardı ama yine de gitmedim Efeye. Bar Honda Hüseyine gittim. İşçilik kalitesine diyeceğim yok ama ben arabayı götürdüğümde arabada alarm vardı, alarma entegre 4 cam otomatiği vardı. Doğrusu alırken alarm çalışıyor mu diye kontrol de etmedim. Eve dönünce farkettim Alarm ve dolayısıyla cam kaldırıcılar iptal olmuş. Asıl kızdığım bana bu konuda hiçbir bilgi verilmemesi idi. Araba teslim edildi ve gönderildim hiçbirşey söylenmeden. Ama kaporta işçiliklerine bir sözüm yok. Çalıştığım işyerinde bir arkadaş daha arabasını götürüyordu o da memnundu.

hemşerim bende Bora yetkili servise gidicem anlaşılan triger değişimi için. önemli bir parça ve 100-200 lira fark için 3-4 binlik riske girmeye değmez. yetkili servis garantili olursa bir hatalarından kaynaklanan sorun olduğunda illaki hatalarını gidermek zorundalar.
« Son Düzenleme: Şubat 06, 2012, 10:08:57 ÖÖ Gönderen: zeybekus »

luke skywalker

  • İleti: 520
Ynt: Ankara Servisleri Hakkında
« Yanıtla #205 : Şubat 07, 2012, 01:21:55 ÖS »
Honda Bora'ya,Altan'a,Honda Bar İbrahim'e,Honda Bar Hüseyin'e ve Hondacı Kadir'e gittim;
Şahsi görüşlerimi yazayım;
Bar Hüseyin aşırı işçilik ücreti istedi aracımı bırakmadım.
Bar İbrahim'e çeşitli kereler gittim ,dürüst bir insan.
Honda Altan çeşitli kereler giittim bir daha işim olmaz.Çok gücendim.
Hondacı Kadir birkaç kez gittim bir daha işim olmaz.Çok gücendim.

Nihayet kendime öyle bir usta buldum ki;safkan Hondacı; ''Üç Kardeşler tamir ve bakım servisi''.
Zamanında Honda Altan'ın yanında çalışmış ve 2-3 yıldır kendi dükkanında.
Gittim gördüm aracıma bakım yaptırttım;işçilik ücretleri rakipsiz,ağır bakımları gözleri kapalı yapıyorlar.Güven veriyorlar.
Orijinal parçayı alın ve gidin.Birçok servisin gözden kaçırdığı eksiklikleri açıklayarak ortaya çıkarttılar mesela.
Ben 50 km yol gidiyorum bakım için ama değiyor.

hocam Hondacı Kadire niye gücendin acaba ???
birde Hondacı İbrahime dürüst bir insan demişsin ona niye gitmedin bir daha öğrenebilirmiyiz acaba ???

usta seçimi cidden zor, artık çoğu esnaflıktan çıkmış müşteriyi düdükleme mantığıyla hareket ettiği için ve işine saygısı olmadığı için düzgün adam bulmak zor.
yeri gelmişken bir anımı daha anlatayım. önceki aracımda muayene için aracımı bakıma soktum. derken muayeneye gittim adamlar bijonlardan birini sıkmamış hiç, muayene yapan adam farketti. allah korusun yolda çıksa gitse al başına iş.
birinde de babamın aracı getirdim Ankaraya bi süre ben kullandım. birgün durup dururken çalışmadı. çekiciyle işyerindeki bikaç arkadaşın övdüğü birine bıraktırdık. araç silindir kapak contasını yakmış(hararette yapmadı gerçi, zaten Ankara soğuğunda nasıl yapacak). 2-3 günlük işmiş meğer ama araç 5-6 gün yattı ve kendini süper usta sanan adam 1280 liramı aldı. silindir kapak contası, triger, devir daim, vantilatör motoru değişimi yaptı. Gerçi bu değiştirdiği şeylerin ne kadarı gerekliydi orası da muamma. 
Manyakmısın neden bilmediğin adama gittin derseniz işyerindeki bikaç arkadaş baya bi övdü elemanı bir de önceki gittiğim usta(hani bijonları sıkmayan) da radyatör değiştirmiştim bu sorun olmadan önce ve sonrasında bu sorun gerçekleşti. Bu arada araç 1.4 benzinli Renault Kangoo idi. Zaten sonrasında Renault a tövbe ettim.

yukarıdaki bahsi geçen hondacı ustalar hakkında bilgilendirmelerini bekliyoruz hocam.
Gücendim demekle yetinmek istiyorum;polemik olsun yada dedikodu olmasın,ortamı kirletmek istemiyorum ama gücendim demekle yetindiğim bu 2 Hondacı ustasından sonra aracımı Honda Bar İbrahim Bey düzeltti.
Ama şimdi dediğim gibi ''Üç Kardeşler Tamir Bakım Elektrik'' sayesinde Ankara'da aracımın bakımları itibariyle gözüm arkada değil.
''Yabancı'' rumuzlu arkadaşım yerini sormuş yazayım forum ortamında yasaksa artık bilemiyorum yöneticiler siler''Üç Kardeşler-Karacaören sanayi sitesi 4.cad.no:21 Altındağ (Havalimanı yolunda Pursakları birazcık geçtikten sonra benzinliğe gelmeden tabelalar sizi Karacaören Sanayi Sitesi yoluna sağ tarafa sevk ediyor zaten).
Tel.0-545-629-47-27 İbrahim Usta--0545-573-34-93

zeybekus

  • İleti: 19
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #206 : Şubat 08, 2012, 10:32:45 ÖS »
bugün triger değişimi için Bora ya gittim, gelmişken sübap ayarını da tekrar yaptırayım dedim, onuda daha yaptıralı 3 hafta olmasına rağmen gene sıkmış biraz tekrar yapıldı. rotil lastikleri yırtılmış eskimiş onlarıda değiştirttim. Tüpü benden önceki sahibi kime taktırdıysa artık takan bi ton laf yedi. regülatörü trigerin olduğu bölgenin üstüne takmışlar o yüzden regulatör yerinden söküldü triger değiştirilirken. anlıyacağınız 570 tl triger değişimi için gittim, sibop ayarı rotil lastiği derken 830 tl yi verdik geldik. çıkan trigere baktım 8 senede bişi olmamış adamlar baya sağlam bi kayış yapmış. vantilatör kayışında çatlamalar vardı o başka.
Bu arada arkadaşlar bizim bu 2004 civicler VTEC-E motormuş onuda öğrenmiş oldum. sibop arayını yaparken inceledim emme sübaplarından sadece biri hareket ediyor motor durağan haldeyken. yani belli bir devre kadar 12 valf motor. 3200 devirden sonra 16 valfe geçip tüketim ve gücü artırıyor.
önceki bilgim sürekli 16 valf ve herbir silindirdeki emme sübapları senkronize açılıp kapanıyor, 5500 devirden sonra uzun profil kitlenince eş zamanlı ve daha uzun süre açık kalacak şekilde çalışıyor şeklindeydi ki çoğumuz böyle biliyoruz forumdan anladığım kadarıyla ancak öyle deilmiş arkadaşlar. sibop ayarına giderseniz sizde inceleyin bi derim.

wordsman

  • İleti: 820
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #207 : Şubat 09, 2012, 03:18:02 ÖS »
bugün triger değişimi için Bora ya gittim, gelmişken sübap ayarını da tekrar yaptırayım dedim, onuda daha yaptıralı 3 hafta olmasına rağmen gene sıkmış biraz tekrar yapıldı. rotil lastikleri yırtılmış eskimiş onlarıda değiştirttim. Tüpü benden önceki sahibi kime taktırdıysa artık takan bi ton laf yedi. regülatörü trigerin olduğu bölgenin üstüne takmışlar o yüzden regulatör yerinden söküldü triger değiştirilirken. anlıyacağınız 570 tl triger değişimi için gittim, sibop ayarı rotil lastiği derken 830 tl yi verdik geldik. çıkan trigere baktım 8 senede bişi olmamış adamlar baya sağlam bi kayış yapmış. vantilatör kayışında çatlamalar vardı o başka.
Bu arada arkadaşlar bizim bu 2004 civicler VTEC-E motormuş onuda öğrenmiş oldum. sibop arayını yaparken inceledim emme sübaplarından sadece biri hareket ediyor motor durağan haldeyken. yani belli bir devre kadar 12 valf motor. 3200 devirden sonra 16 valfe geçip tüketim ve gücü artırıyor.
önceki bilgim sürekli 16 valf ve herbir silindirdeki emme sübapları senkronize açılıp kapanıyor, 5500 devirden sonra uzun profil kitlenince eş zamanlı ve daha uzun süre açık kalacak şekilde çalışıyor şeklindeydi ki çoğumuz böyle biliyoruz forumdan anladığım kadarıyla ancak öyle deilmiş arkadaşlar. sibop ayarına giderseniz sizde inceleyin bi derim.

Subap ayarını tekrar yaptırmanızdaki kasıt keyfekeder mi? yoksa gerçekten ayar kötümüydü? kötüyse niye tekrar para aldılar?

zeybekus

  • İleti: 19
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #208 : Şubat 09, 2012, 08:54:22 ÖS »
bugün triger değişimi için Bora ya gittim, gelmişken sübap ayarını da tekrar yaptırayım dedim, onuda daha yaptıralı 3 hafta olmasına rağmen gene sıkmış biraz tekrar yapıldı. rotil lastikleri yırtılmış eskimiş onlarıda değiştirttim. Tüpü benden önceki sahibi kime taktırdıysa artık takan bi ton laf yedi. regülatörü trigerin olduğu bölgenin üstüne takmışlar o yüzden regulatör yerinden söküldü triger değiştirilirken. anlıyacağınız 570 tl triger değişimi için gittim, sibop ayarı rotil lastiği derken 830 tl yi verdik geldik. çıkan trigere baktım 8 senede bişi olmamış adamlar baya sağlam bi kayış yapmış. vantilatör kayışında çatlamalar vardı o başka.
Bu arada arkadaşlar bizim bu 2004 civicler VTEC-E motormuş onuda öğrenmiş oldum. sibop arayını yaparken inceledim emme sübaplarından sadece biri hareket ediyor motor durağan haldeyken. yani belli bir devre kadar 12 valf motor. 3200 devirden sonra 16 valfe geçip tüketim ve gücü artırıyor.
önceki bilgim sürekli 16 valf ve herbir silindirdeki emme sübapları senkronize açılıp kapanıyor, 5500 devirden sonra uzun profil kitlenince eş zamanlı ve daha uzun süre açık kalacak şekilde çalışıyor şeklindeydi ki çoğumuz böyle biliyoruz forumdan anladığım kadarıyla ancak öyle deilmiş arkadaşlar. sibop ayarına giderseniz sizde inceleyin bi derim.

Subap ayarını tekrar yaptırmanızdaki kasıt keyfekeder mi? yoksa gerçekten ayar kötümüydü? kötüyse niye tekrar para aldılar?

ilk sübap ayarını hondacı kadir yapmıştı 3-4 hafta kadar önce. açıkcası önceki reno aracımda başıma gelen olaylardan dolayı sanayi esnafına güvenemeyip, servise triger değişimine gelince onu da tekrar kontrol ettireyim, yaptırayım dedim. ki bozukmuş bir miktar gene. servisteki ustada ilk ayar yapıldığında çok sıkıymıştır yapıldıktan sonra gene bir miktar sıkmıştır dedi. bende serviste başındaydım baya bi dikkatli ayarladı sübapları. eksozlar 20, emmeler 25 olacak şekildeymiş ayarı(yada tam tersiydi işte)
bu arada eleman rotil lastiklerini değiştirirken aks yerinden çıktı baya bi onla uğraştı yerine tekrar takıcam diye.

lion80

  • İleti: 36
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #209 : Şubat 10, 2012, 02:22:34 ÖS »
Ben kendi tecrübelerimi sizlerle paylaşayım arkadaşlar.

Hondacı Kadir denilen ustaya bir sefer gittim ve zor kaçtım.

Sebebi ise; benim hr-v nin lpg den dolayı arıza lambası yandığı için gitmiştim. Sıkı durun sonuç ne oldu? aynen şunu söyledi abi bunun şanzumanında sorun var. Şanzumanı açıp tribünleri, makaslarını, tünelleri, keçeleri ve yagını atf yagını kontrol edip değiştrlmesi gerekeni değiştirecegiz dedi. Ustam eminmisin arıza lambası lpgden yanıyor diyorlar ne alaka dedim ve ayrıca bu hr-v lerde cvt şanzuman var sen otomatik şanzuman ile karıştırıyorsun heralde dedim. Yokkk baktım benimle laf katılımtırıyor. Tamam ustam hayırlı işler dedim ve arkama bile bakmadan ayrıldım oradan. Tekrar lpg yi takdırdıgım yere gidip biraz tartışarak lpgnin enjektörleri değişti ve bir daha da arıza lambası yanmadı.

Efe honda hiç gitmedim gitmemde. Bir araç alımı için noterde beklerken birkaç kişinin konuşmasını duymuştum pertten çıkmış bir araca sağlam raporu verdiklerini. 

Bora hondaya birçok kez gittim ve başka tanıdıklarımın aracınıda götürdüm. Fiyat kosunda sıkı pazarlık yapmanız gerekiyor ve bir seferinde servisten çıkan araca akü sağlam sorun yok notu düşülmüştü ve ertesi gün akü bitmişti:). Onun dışında hiç bir problem yaşamadım. Borada Hüseyin bey var şimdi servis müdürü olmuş sanırım. İyi bir insandır ve hep yardımcı olmuştur.

Boroda başıma gelen bir olay şöyle; Cr-v 'nin 10 binlik bakımında sibop ayarı yapıldı ve bunun son sibop ayarı oldugu sibopların ayar yapmak için mesefesinin kalmadı, bir dahaki ayarda üst kapagın sökülmesi ve duruma göre sibop değişimi gerekir ise taşlama yapılacagı söylendi. Fiyat olarakta 2 bin tlden başlayıp 4 bin tlye kadar tutacagı söylendi. Bende bu işlemi dışarıda yaptırdım. Bütün siboplar takım olarak değişti sibop yuvaları taşlandı, 850 tlye hallettik.   

İbrahim ustaya cr-v ilk alındığında bütün bakımları için gitmişti. Araca yanlış atf şanzuman yagı konmuştu ve yan sanayi balata takılmıştı. Gel bakalım dediler ancak bana tavırları hoş gelmedi ve bir daha gitmedim.

Hüseyin ustaya hr-v mi üç senedir götürürüm memnunum herangi bir sorunla karşılaşmadım. Özellikle osman ilgilenir benim aracımla ve memnunum. Hr-v min dönüşlerde ses yapmasını diger ustacıklar akis kafaları degişecek diye yorumlamışlardı ancak Hüseyin usta arka difransiyel yagındandır dedi orjinal yagı ile degiştirdi ve ses soluk kalmadı. Memnunum gitmeyede devam ediyorum.

Ben iyiki hondaya biniyorum diyorum. Çünki daha önceki araçlarımda ve hondaya geçtikden sonra ki acemiliklerimde çookkkkk usta kazıkları yedim. Honda çok sorun çıkaran araçlar degil sadece 10 bin bakımlarını yaptıryorum ve yola devam...


ıspanak

  • İleti: 39
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #210 : Şubat 13, 2012, 08:57:44 ÖÖ »
bir ara başka bir yerde ankarada denediğim ustaların yorumunu yapmıştım

*****

Ankarada denediğim honda özel servisler:

Altan honda
Kadir Usta
Bar Honda
BHR Honda

Altan Honda: 2-3 sefer gittim, Sorun sıkıntı çözüldü, fiyatlar orta ayar, işçilik vasat, problem çözme konusunda ise konsoldaki saat çalışmıyordu, değişmesi lazım kronik dediler, orjinal fiyat 500 TL çıkma bulalım 100-150 civarı dediler. Sadece saat komple konsol değil. Ayrıca rot balans atarı lazım araba çekiyor dediler. Arabadaki mm'lik değişiklikleri fark eden biri olarak kalsın dedim. Saat konusuda iki oldu bende forumdaki yorumlarla Kadir ustaya gittim.

Kadir usta: Toplamda 4-6 sefer gitmişimdir. Bir rutin bakım ve hararet problemi için 2-3 sefer gitmişimdir, ıfak tefek meseleler için 1 veya 2 sefer. İnsaniyet, ustalık, işçilik konularında Altan ile aynı zaten uzun zaman beraber çalışmışlar, Altan işleri büyütüp başka bir takım mevzularda olunca ayrılmış. Neyse araba hararet yapıyordu, hafifi rampada, 140-150 den sonra düz yolda falan, hararet hızlı yükseliyordu, lpg'den dedi, benzine al normale döner falan dedi, tampon sarkıktı, komple sökülmesi lazım 1-2 saat sürer dedi, 2-3 sefer böyle ben gittim geldim, subap ayarı konusu vardı gerek yok demişti, teste de çıktık, ki benim prensibimdir, daha önceki arabamdada ve her usta değişimimde (ki yeni bir usta ya götürüryorsam mutlaka ınunla teste çıkalım derim, bakarım, usta ne benim söylediklerime ne diyecek diye) birinde de fazla inceliyorsun deyince tamam dedim. Saat konusu burada çözüldü, 30 tl aldı. Açıkçası bana bayağı fazla geldi. Tahminim teybin arkasındaki bağlantılardan biri yerine takıldı. Bana çok geldi açıkçası.

Bar Honda: İbrahim bey var, ustalık, işçilik, problem tespiti ve çözme konularında bence Altan ve Kadir ustadan daha iyi. Toplamda 2-3 sefer gittim. Harert konusunda lpg soğutma bağlantıları ve radayör değişiminden bahsetti, subap ayarı konusundanda bahsetti ve orada yapıldı. Kadir ustaya göre subap ayarı gerekmiyordu, araba çok düşüş devirde tekliyordu, ama ona göre bunlar normaldi. Bar Hondada tamamı çözüldü. Subap ayarı yapıldı, bujiler değişti. tampon sarkıktı, 5 dk'da yerine oturttular. Söylediğim sorunların hepsi çözüldü. Aynılarını kadir ustayada söylemiştim.

BHR Honda: Hüseyin usta. Halihazırda buraya gidiyorum. İşçilik, problem tespiti, çözüm, konularından yukarıdakilerden bence daha iyi. Ayrıca her bayram, yılbaşı, önemli dini günlerde mesaj yolluyor, yukarıdakilerin hepsinde telefonum var ama kimse mesaj yollamadı bugüne kadar. Fiyatlar konusunda bir parça yüksek diyebiliriz. Ama kesinlikle kafam rahat. Zaten http://www.barhuseyin.com/ adresinde bilgiside var. Hararet konusu burada çözüldü. Bar Honda (İbrahim bey, tespitlerini aynen Hüseyin Ustada yaptı, su bağlantıları değişti, radyatör daha geniş olanı ile değişti ve sorun çözüldü) Toplamda 4-5 sefer gitmişimdir, 1 periyodik bakım ve hararet tabanlı iki sefer gittim, 1-2 seferde geçerken ufak tefek şeyler için uğramışımdır. Zaten önceden BAR Honda olarak İbrahim usta ile beraberlermiş daha sonra ayrılmışlar. 3-4 ay öncesine kadar Ankarada iki tane Bar Honda vardı. Ama geçenlerde Hüseyin bey servisin adının BHR olarak değiştirdi.

Daha önce bu konuda da forumda farklı başlıklardada hararet konulu sorunları ve yapılanları, vs. detaylı şekilde anlatmıştım. O zamanda yazmıştım. Kısaca söyleyeceğim. eğer insanlar bir şeyler yazıyorsa bunun belli bir sebebi vardır. Herhalde kimse birilerini kötülemeye heves değildir.

Son söz, Allah herkesin işini rastgetirsin.

ıspanak

  • İleti: 39
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #211 : Şubat 13, 2012, 09:06:39 ÖÖ »
yukarıdaki mesajı bir yıl önce başka bir forumda yazmıştım, mesaja ekleme yapayım, o zamandan beri BHR Honda Hüseyin Ustaya gidiyorum, bir sıkıntım olmadı, fiyat konusunda ise 2 sefer değişik vesilelerle karşılaştırma fırsatım oldu,fiyatlarda yükseklik yok. Ankarada forumlarda popüler olan bir başka ustadan daha düşük fiyatlar.

barhüseyin

  • İleti: 1
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #212 : Şubat 23, 2012, 08:11:33 ÖS »
Merhabalar forumdaki yazılarınızı okudum ben barhüseyi'im sizlerden tek birşeye dikkat etmenizi istiyorum Ankara daki özel Honda servislerinin internet sitesi olanların veye olmayanların iş yerlerinde veya web sitelerinde mevcut olan sertifikalarının olup olmadıgını Honda da nekadar egitim almışlar güncel teknolojiyi nekadar takip edebiliyorlar nasıl bir ekiple çalışıyorlar sorduğunuz teknik sorulara nekadar cevap alabiliyorsunuz bunları dikkate alarak ankara daki Honda özel servislerini değerlendirmenizi rica ederim

Not:Altan ustanın usta olduğunu Kadir ustanın usta olduğunu İbrahim arapoglunun usta olmadıgını belirtmek isterim isterseniz İbrahim beye gittiğinizde aracınıza supab ayarını kendisinin yapmasını isteyin saygılarımla Hüseyin ozdemir

hell

  • İleti: 19
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #213 : Mart 03, 2012, 08:13:36 ÖS »
Honda Bora, kafanız rahat olur ben gayet memnunum

m.attila

  • İleti: 4
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #214 : Nisan 26, 2012, 11:52:43 ÖÖ »
bu gün 02,04,2012 de sağ ön çamurluk değişmesi için honda efeye bıraktığım 07 civic arabamı almaya gittim.aracımı hazır olduğunu söylediler.birlikte araç başına gittik.arabamı gördüğümde şok oldum.tamam çamurluğum değişmiş ama arabamın her tarafı çizilmiş.öyleki çok derin yerler var.7,8 yerine rütuş atmışlar(tabi bu rütuşlar da çok kötü ve özensiz atılmış)tabi kabul etmediler onlarda olduğunu ama ben arabamı bıraktığımda tek bi noktasında çizik vardı.anlıcağınız ben güvenilir diye temiz işçilik olur diye honda efeye bakıma verdiğim arabamı bakıma muhtaç bi şekilde aldım.bide bana çıkarken bu çiziklerin komple boya dısında geçmeyeceği bilgisini de vermeyi ihmal etmedi kaporta bölüm yetklisi kamil bey.güvenle ilgileri yok...

kolok

  • İleti: 564
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #215 : Nisan 26, 2012, 03:08:18 ÖS »
HONDA BORA 2000  model aaracım ies bora dışında bi yer görmedi faturaları tamamen duruyor güzel işçilik güzel ilgi  TEŞEKKÜRLER ...

m.attila

  • İleti: 4
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #216 : Nisan 27, 2012, 01:54:00 ÖS »
dün sizinlede paylaşmıştım honda efe mağduru olduğumu.arabamı alırken yerinde olmadığı için bi türlü görüşümemiştim servis müdürü levent beyle.bu gün müşteri hizmetlerinden buket hanım aradı.aracımdan memnun kalıp kalmadığımı sordu?gecikmişte olsa yerinde bi soruydu.öyle ki bu soruyu dün bana aracımı teslim eden sema hanım(aynı zamanda aracımı teslim alanda sema hanımdır.kendisi bu durumun tamamen farkında çünki aracımı teslim alırken janttaki çiziği dahi sordu kaza anında mı oldu diye ve not aldı.aracımda o sırada başka bi çizik olsa gözden kaçıracağını hiç sanmıyorum.) ve aracımın bu hale gelmesinde büyük sorumluluğu olduğunu düşündüğüm kaporta bölümünden kamil bey de soramamıştı.dün şikayetimi sema hanıma dile getirdiğimde kendisi hemn hallediceklerini pasta cilayla geçirebilceklerini söylediler fakat bu durumu kabul etmeyen kamil bey karşısında pek fazla bişey yapamadılar.son sözün kamil beyde olduğunu da söyledi kendisi...neyse ki bugün bu soruyu soran biri çıktı.şikayetimi anlattığımda, bu durumu levent beye ileteceğini ve kendisiyle görüşmem gerektiğini söyledi.yarın levent beyle görüşmek için gidicem.bakalım sonuç ne olcak.umarım aynı cevabı almam.

zugo71

  • İleti: 21
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #217 : Mayıs 25, 2012, 07:03:27 ÖS »
bende 2007 den beri honda kullanıcısı olarak efeyi bakım için bilmem ama 2. el için kesinlikle tavsiye etmem.Hatasız diye rapor verdikleri aracın bağaj kapağında boya çıktı.
Bar hondaya bakım için aracımı götürdüm. Kalfamı çırakmı bilmem lpg enjektör sesine motor yatak vuruyor dedi. Ustası ibrahim beyde onayladı bize 2008 yılında 2000 lira masraf çıkardı. arkama bile bakmadan çıktım tam 4 sene sorunsuz kullanıdım aracımı.
Daha sonra Altan Ustayı tanıdım. iki sene kadar gittim geldim. sonra onlarında orjinal deyip yan sanayi parça taktıklarını tepit ettim.
Şimdi BHR ye gidiyorum şimdilik sıkıntı yok. Hayırlısı bakalım...

espada1

  • İleti: 145
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #218 : Ağustos 27, 2012, 10:49:21 ÖS »
Honda borada 50.000 bakıma girdim.Bakımı yaptım bana arka balataların bitmeye yakın olduğunu değiştirmem gerektiğini söylediler.Ne kadara değiştirdiklerini sordum işçilik için 52 lira dediler.Bende 4 tane pabucun değişimi için 52 liranın çok olduğunu düşünerek eşe dosta sordum nerde değiştirebilirim diye.İşte Honda Tech diye bi yer var eski boracılar vs orada halletiririz ücret ne kadar tutar dedim arayalım soralm dediler.Aradık 20 liraya değiştirirz dediler fiyatı uygun bulunca atladık gittik.

Neyse söktüler taktılar borcumuz ne kadar dedik 50 lira ?! Ben tavsiye eden arkadaşa baktım arkadaş bana baktı bize telde 20 lira dediniz 50 lira ne için ? İşte fren balata temizleme spreyi kullandık işte çakma hidrolik yağı kullandık işçilik vs 50 lira ?! Dedim zaten serviste bu işlem herşey dahil 52 lira siz 20 lira dediniz diye geldik ?!İyi o zaman 40 verin yeter dedi Honda Tech deki şeref usta.Neyse sağlık olsun dedim verdim.Bismillah arabaya bindim daha ilk izlenimde el freni öncekine göre daha yukarda kalıyor yani sonuna kadar indiremiyorsunuz.Arkadaşada o an söyledim neyse çıktık test sürüşüne 20 ile gidiyorum frene %10 dokunuyorum araba kızaklıyor abs direk devrede işte 50 ye çıkıyorum hafif dokunuyorum abs gene devrede sanırsınız 220 ile gidiyorsunuz köküne kadar asılmışssınzda araç abs devreye sokuyor..Neyse dedim usta bu iş olmamış kaldırdılar arkadaki tekerlere baktık askıdayken araç sol teker dönmüyor bile el freni kasıyor sağa bakıyoruz olması gerektiği gibi gevşekligi falan.

Neyse söktüler gene jant vs sonra saçma bir kaç uygulamadan sonra taktılar bi test daha üstüne aynı hadise..Sonra bu sözde usta diye tabir ettiğimiz çakma şahıslar bana sormadan gittiler orjinal balataların üstündeki koruma kapağını söktüler abi kesin bu kalın geliyor diye!? Doğru zaten o parça dış etkenlerden yada genel koruma için değil öyle japonlara ham madde bol gelmiş takmışlar süs olsun diye diye dedim neyse tekrar taktılar pabuçtu bijondu torklama derken 3. teste çıktık değişen zerre bir şey yok..Sözde ustayla teste çıkıyoruz 20 de kızaklıyor araba..Bide ben kullanıyım dedi geçerken diyor işte araç sahibi ustadan daha iyidir falan geçti direksiyona 2 sürdü falan dedi bu araba şu an süper.Orjinal servisede soksan kesinlikle birşey demeyecekler vs..Evet dedim arka pabuçlar bitikken bile araç 160 la giderken bi çok üst düzey araca meydan okuyacak performansı verirken yeni pabuçlarla 20-50 ile giderken kızaklamamız kesinlikle normal dedim.

Eğer adam olsalar eğer usta olsalardı ben işi yapamadım al bu ödediğin para al buda servis bedeli diyip yetkili servisye yönlendirirlerdi..Haaa bizde hiçmi hata yok?!Evet var!!!Eşşeklik bendeki 30 lira için evimin dibindeki orjinal servise götürmek varken benden çok uzakta olan ostimdeki sözde hondacı  honda tech denen yere götürdüm aracımı.Yarın çok güzel bir gün olacak.Hem orjinal servisime rezil olacağım hemde kim bilir ne kadar maliyet açığa çıkacak.Velhassıl Ostimdeki Honda Tech denen yeri tavsiye etmediğim gibi şiddetle kınıyor ve sözde ustaların açtıkları servisi şiddetle gıda sektörüne dönüştürmelerini tavsiye ediyorum.UZAK AMA ÇOK UZAK DURUN..
« Son Düzenleme: Ağustos 27, 2012, 10:52:40 ÖS Gönderen: espada1 »

hacettepeli

  • İleti: 1928
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #219 : Ağustos 27, 2012, 11:17:12 ÖS »
bu yorumlardan anlasilan boraya  devam.
bende birsey ekleyim hondaci kadire aracimi goturdum fiyatlar inanilmaz kazik geldi ciktim gittim.birdahada ugramadim

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #220 : Ağustos 27, 2012, 11:20:19 ÖS »
geçmiş olsun sonuç olarak ne oldu düzelttilermi aracı 50 ile kızaklıyorsa eve gelene kadar çileden çıkmışsınızdır .

espada1

  • İleti: 145
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #221 : Ağustos 28, 2012, 08:09:23 ÖÖ »
Nerde...Zaten baktım olacak daha fazla kurcalatmadım usta dediğin problemi tanımlar ya şundan şöyledir yada şundan şöyledir der.Denem yanılma yapmaz orjinal parçalardan parça sökmez 2 tane pinin peşine düşmez..Bu gün 4 te randevum var orjinal servisle.Bakalım neler çıkacak.

espada1

  • İleti: 145
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #222 : Ağustos 28, 2012, 08:11:44 ÖÖ »
bu yorumlardan anlasilan boraya  devam.
bende birsey ekleyim hondaci kadire aracimi goturdum fiyatlar inanilmaz kazik geldi ciktim gittim.birdahada ugramadim

hacettepeli inan bana uzak dur bak ben orjinal parça götürdüm ellerine yüzlerine bulaştırdılar dahası kutu içinden çıkan parçaları almayı unuttum eski parçaları taktılar onlarıda stokladılar işte telde 20 lira dediler gittik 50 lira çektiler birde üstüne yaptıkları yüzssüzlükler diz boyu.Hayır işin kötüsü hem paranla rezil oluyorsun hemde daha büyük problemler açılıyor başına orjinal servise rezil olman ise cabası.Diğer servisleri bilmem ama bora çok uçuk fiyatlar çekmiyor ben bunu bir kez daha anladım ve bundan sonra ampul değişimi için bile x bi servise gidersem ne olayım!

canac20

  • İleti: 38
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #223 : Eylül 11, 2012, 01:36:19 ÖS »
Bu konu kapatılmış ancak bu konu gerekli kuru kuru kötülemek yanlış reklam içinde olabilir yaşananlar anlatılsın bence ben yaşadığımı anlatayım ispatımda var

       Ankarada efeye birkez gittim bana sağlam parçalara bozuk deyip kazıklamaya çalıştılar bende internetten bulduğum Şaşmaz (edit:reklam içerikli kelime) Hüseyin ustaya gittim bu parçalrın sağlam olduğunu ancak aks keçemin değişmesi gerek tiğini söyledi ve yarım günde değiştirdi ve bir ay sonra kontrole gittim aracı pek kullanmamıştım sonra tatil için yola çıktım ve bodrum a gittim aracımı park ettim sabaha bir baktımki
aracın altı yağ gölü olmuş hüseyün ustayı aradım ben seni ararım dedi falan sonra ne ilgilelen ne arayan yani bizi oyaladı mecburen milas handaya gittim aks keçesini söktüler bu bunun değil mazda keçesi buraya büyük gelmiş dediler orjinal honda aks keçesini (gelmesi için iki gün beklemek zorunda kaldık) 22ytl (kdv dahil) +20 ytl işçilik aldılar hüseyin usta benden aks için 30 işçilik için 35 aldı yani iyi kazık atmış tatilde bir hafta parça beklemek ve servislerde geçirmek zorunda klamakta cabası. yani hüseyin ustadan hem kazık yedik 65 ytl hemde en lazzım olduğunda araç 1 hafta yattı beni oyaladı.
     efe'ye okadar tüketici ödülü verenlere sormak lazım milas honda bence efeden kat kat üstün en azından aracı görüyorsun ne yapıldığını falan küçük şeylerden ücret almıyorlar.
     Ankarada bi daha efe yede Bar Hüseyin Ustayada gitmeyi düşünmem tavsiyede etmem
      ANKARADA İYİ BİR HONDA SERVİS BİLEN VARSA TAVSİYELERİNİ BEKLİYORUM.
     reklam değil gerçekler lütfen
    
    

Merhabalar forumdaki yazılarınızı okudum ben barhüseyi'im sizlerden tek birşeye dikkat etmenizi istiyorum Ankara daki özel Honda servislerinin internet sitesi olanların veye olmayanların iş yerlerinde veya web sitelerinde mevcut olan sertifikalarının olup olmadıgını Honda da nekadar egitim almışlar güncel teknolojiyi nekadar takip edebiliyorlar nasıl bir ekiple çalışıyorlar sorduğunuz teknik sorulara nekadar cevap alabiliyorsunuz bunları dikkate alarak ankara daki Honda özel servislerini değerlendirmenizi rica ederim

Not:Altan ustanın usta olduğunu Kadir ustanın usta olduğunu İbrahim arapoglunun usta olmadıgını belirtmek isterim isterseniz İbrahim beye gittiğinizde aracınıza supab ayarını kendisinin yapmasını isteyin saygılarımla Hüseyin ozdemir
   2008 de  KONUYU BU BAŞLIKTA BAŞLATMIŞTIM ANCAK  2012 de de servislerin yaptığı işin arkasında durduğun yok usta olan temiz kıyafetlerini giyip bırakıyor işi çırağa oda öğreninceye kadar acemi nalbant misali aracınız gavur eşşeği oluyor, ( öğrenincede kendi servis açıyor sonra oda temiz kıyafet giyer ) yetkili servislerde kazık fiyat var ustalık durumu gene aynı çıraklar (onlarda öğrenince servis açıyor ) , faturalı yapıldığı ve arkasında honda olduğu için kanuni olarak hak aranabiliyor, yaptıkları kötü işi düzeltirebiliyorsunuz (bi yere kadar) ama fiyatları yüzünden gidilemiyor ( bazen indirim kampanyalarında fiyatları makul olabiliyor o zamanlar hariç ) zaten onlarda eski araç bakmak istemiyor ( 6 yaş üstü zaten garantiden 6 yıl gelen onlara yetiyor ) tavırlarından belli. bu piyasada kendi arabasına baktığı titizlikte senin arabana bakan usta bulmak zor, eee buda vicdan işi. işi yapmak isteyen ustaya bu işler kolay uzay mekiği değil bu, bu ustaların hepsi bu işleri yapar ne yaptıklarını bilir. yeterki senin arabanı kendi arabası yerine seni kendi yerlerine koyarak biraz uğraşsınlar, iş yapsınlar, vicdanları olsun, para almak için iş yapmasınlar, dürüst iş yapıp karşılığında hakettikleri kadar helal para kazanmaya çalışsınlar yeter. Hata belli bir oranda her yapılan işte olabilir. ancak hatayı kabul edip, yapılan hatanın arkasında durup, telafisi yapıldıktan sonra,
« Son Düzenleme: Eylül 11, 2012, 01:37:13 ÖS Gönderen: canac20 »

alpdemir

  • Alp Demir
  • İleti: 50
Ynt: ANKARA SERVİSLERİ HAKKINDA
« Yanıtla #224 : Mart 03, 2013, 09:40:53 ÖS »
konu güncel olursa benim gibi yeni üyeler bu başlıktan istifade edebilir :)

anlaşılan bora serviste hiç hata kusur çıkmamış

20.000 bakıma oraya gideceğim umarım tuzlu çıkmaz

arabam 2009 civic