Gönderen Konu: b16 b18 vtec mi? k20 mi?  (Okunma sayısı 42753 defa)

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #50 : Ekim 07, 2008, 09:50:53 ÖS »

arkadaşlar konuyu pert etmeyelim lütfen f20 falan biz sadece elimizdekilerle yetinmeyi bilelim neler yapabiliriz hangisinden mantıklı harcamalarla fazla hp tork alırız

k20 ye paran yetiyorsa f20 yede yetiyor demektir ama illa k20 alacam diyorsan biz seni tutmayalım tork istiyorsan turbo yap bence bol bol tork alırısın :)



turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #51 : Ekim 07, 2008, 10:11:40 ÖS »
ya bu motoru takıcagımız arac buyuk ıhtımalle onden ceker olcak yanı motoru enlemesıne koycagız nıe kolay olanı tercıh etmıyoruzkı.... k20 bu anlamda da avantajlı olucaktır. Eger arkadan ıter bı arac olsada f20 koyardık bence karar vermek bu kadar kolay bence... En azından ben oyle yapardım...

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #52 : Ekim 07, 2008, 10:25:26 ÖS »
ha birde o var tabi ben lego gibi koyup cıkarıyor bekara ... bosamak kolay derlerya hani ondan iste :)

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #53 : Ekim 22, 2008, 02:35:07 ÖÖ »
f20 ler 240 değil 237 hp dir.

caponyadakiler ise 247 hp dir.

f20 yi 2 litre ile benim görüşüm 275 hp nin üstüne çok zor taşırsın

ama 2 litre yaklaşık 290 hp typer lar mevcuttur.

k20 bence hondanın en iyi motoru

integratypeR

  • İleti: 151
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #54 : Ekim 22, 2008, 08:10:37 ÖÖ »
b20 kral gibi gözüküyor neden derseniz atmosferik b20 motorlu honda diğer bütün turbolu hondaları son draglarda geçmeyi başardı birinci oldu

16ec813

  • İleti: 873
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #55 : Ekim 22, 2008, 09:26:07 ÖÖ »

b20 kral gibi gözüküyor neden derseniz atmosferik b20 motorlu honda diğer bütün turbolu hondaları son draglarda geçmeyi başardı birinci oldu


aynen tr de yaşıyosak en iyisi

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #56 : Ekim 22, 2008, 02:38:45 ÖS »
arkadaşlar atladığınız bi nokta var o araç kantara çıksa 600 kg anca çeker ve 220 hp civarında bi güç üretiyor.

b20 kendi başına komplike bi motor bile değilki b18 head ile yürütülen bi blok.b20 bildiğin cvr motoru

k20 yapılsa profesyonelce oda 600 kg lere düşürülse b20 mi kalır acaba ortada

bir araba diğer arabayı geçiyorsa herzaman daha iyi olduğu için geçmez drag böyle bişedir.

ben hala savunuyorumki en iyi motor k20 dir :)

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #57 : Ekim 22, 2008, 04:03:22 ÖS »
Elma ile armutu karsılastırmak gibi birsey yaw :)

TOURERV

  • İleti: 6
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #58 : Mayıs 03, 2009, 07:10:50 ÖS »
draglarda gördük b20, k20 nasılde geçdiyini.Pislik b20 izleyin. Ama k20 çok iyi motor neden dersen 86x86 aynan 2jz kibi.

TOURERV

  • İleti: 6

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #60 : Mayıs 04, 2009, 10:38:26 ÖÖ »
b20 eg taş çatlasa 850 kg falandır 600kg ler anca param parça edilmiş ef kasada görülebilir yani heryeri kesik arka salıncaklar iptal vsvs
eğer vtec aracınız warsa blok swaplamak en mantıklısı b serisinin parçalarının k ya göre daha hesaplı olduğuda gözardı etmemek lazım
kıyaslanan motorlarında speclerini birebir kıyaslamak lazm kimi b20 yapıyor sıkıştırmayı çok abartmadan 12 12.5
kimiside katılıma hazırlıyor 14 lere çıkarıyor kimisi arabama bişşi olmasn diyor 8500 donuyor kimisi 9500 anlatabiliyormuyum b ile k yı kıyaslarken
en çok kaç hp alınmışa gelinirse bakınız amerikada b16 blok stok şanzımanla adalar kaç hp almışlar katılım sonu söküyüp tekrar yapılıyo ama motor oyuzden aralarında çok bi fark yok şimdi bi b20 blok alıp vtec yapana kadar o paraya k20 swaplayıp stok binilebilir stok 200+ hp yada jdm vs
b20 ye vtec kapak koyunca 170 180 hp max olur stok internallerle kolları ve pistonu silindir kapağındaki herşeyi egzoz sistemini emme sistemini beyin ayarlarını vs herşeini deiştirince oluyor 220+ bunları abartınca çok ciddi rakamlar da görenler war individual vs ile
ama bukadar masrar sıfırdan olacaksa hulktaki gibi stok bi makine dıştan modlanarak gayet eylenceli bi raç yapılabilir
ama integralar yada vti lar için en mantıklısı sadece bloğu swaplamak başlka yürüyen vs uuğraşmak gerekmiyor

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #61 : Mayıs 09, 2009, 04:19:01 ÖÖ »
standart bi eg kasa kaç kg dir 930 kg değilmi

ondan koltuklarına torpidosuna varana kadar kauçuğuna varana kadar sökelim içerde sadece dreksyon 1 koltuk vites kolu

o araba 850 kg mi gelir babacan.

bizim çevremizden o araç

sahibide şükrü diye bir arkadaşımız sitemizede üye

220 hp 850 kg olan bir araç onun yaptıklarını yapamaz.

o aracın geliceği max 700 730 kg arasıdır.

verim bazında sağlamlık bazında performasn motoruolrak kim k serisi ile başka bir seriyi mukayese edebilir.

olsa ols si  ile mukayese edilebilir.

.şu değerlendirmede k20 ile b16 nın aynı yerde anılması bile tuhaf.

kimse kalkıpta demesin k20 harcayan b16 lar var.

bir motorun verimliliği rakibinden 200 kg hafif olunca ıspata binmez.

yaparsın aynı kg ozaman denersin.



infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #62 : Mayıs 09, 2009, 04:22:18 ÖÖ »
1 ton k20 mi

750 kg b16 gırtlak

yürüt b16 goy goy çeksin

sonra gir yutut a sitrik fayıra

B16 POWER MEEEEN yaz

lafım kimseye değil aman alınmayın.

gerçekçi olmak şart.

bu şunada benzer

typer ile m3 geçiosun 200 e kadar 220 ye kadar

sonrada yazıosun

k20 power

baba iyide senin makinen 1150 kg
o araç 1450 kg

gerçekçi olmak şart ya.

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #63 : Mayıs 10, 2009, 08:32:24 ÖS »
standart bi eg kasa kaç kg dir 930 kg değilmi

ondan koltuklarına torpidosuna varana kadar kauçuğuna varana kadar sökelim içerde sadece dreksyon 1 koltuk vites kolu

o araba 850 kg mi gelir babacan.

bizim çevremizden o araç

sahibide şükrü diye bir arkadaşımız sitemizede üye

220 hp 850 kg olan bir araç onun yaptıklarını yapamaz.

o aracın geliceği max 700 730 kg arasıdır.

verim bazında sağlamlık bazında performasn motoruolrak kim k serisi ile başka bir seriyi mukayese edebilir.

olsa ols si  ile mukayese edilebilir.

.şu değerlendirmede k20 ile b16 nın aynı yerde anılması bile tuhaf.

kimse kalkıpta demesin k20 harcayan b16 lar var.

bir motorun verimliliği rakibinden 200 kg hafif olunca ıspata binmez.

yaparsın aynı kg ozaman denersin.




tamam 600 olsun benim demek istediğim başka
yani yapılacak arabaya göre avantajlı olan seçenekler var
şimdi bütçe ile orantılarsak b serisi bir vti ya dartonlu b18 swaplayıp 2000 cclerin uzerine çıkarıp stroker vs ile piston egzantrik tum ekipmanlara para harcanabiliyor
ama ucu açıksa bütçenin o b serisine harcanan komple para ile sadece stok bi motor ve yürüyen alınıp ustune bi okadar para ile internaller değişerek daha verimli bihale getirilebilir bütçe ile alakalı hepsi
ama 600 700 kg ler çok tehlikelidir
kilo attıkça stok motorlar bile iş görür :)
yanyana konuşursa tüm specler k serisi daha verimli olsada
benim b serisine ayrı bir sempatim war
yine yapacak olsam bütçe ucu açık bile olsa
seçimim b olurdu :)

16ec813

  • İleti: 873
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #64 : Mayıs 11, 2009, 01:48:56 ÖS »
burda ufak bişey söliyim şükrünün arabasından bahsediyosanız o makine b20  dir bilginize

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #65 : Mayıs 12, 2009, 11:53:12 ÖÖ »
evt abi o b20 bloc b18 head ile yürüyo 220 hp kgsi gördüğüm kadarıyla 600-700 kg arasıdır.

şükrünün araba harbiden pislik :D

16ec813

  • İleti: 873
Ynt: b16 b18 vtec mi? k20 mi?
« Yanıtla #66 : Mayıs 12, 2009, 01:04:40 ÖS »
evt abi o b20 bloc b18 head ile yürüyo 220 hp kgsi gördüğüm kadarıyla 600-700 kg arasıdır.

şükrünün araba harbiden pislik :D

yapacuk bizde bi pislik bakalım yakında babali :D comik son olur herhalım :D