standart bi eg kasa kaç kg dir 930 kg değilmi
ondan koltuklarına torpidosuna varana kadar kauçuğuna varana kadar sökelim içerde sadece dreksyon 1 koltuk vites kolu
o araba 850 kg mi gelir babacan.
bizim çevremizden o araç
sahibide şükrü diye bir arkadaşımız sitemizede üye
220 hp 850 kg olan bir araç onun yaptıklarını yapamaz.
o aracın geliceği max 700 730 kg arasıdır.
verim bazında sağlamlık bazında performasn motoruolrak kim k serisi ile başka bir seriyi mukayese edebilir.
olsa ols si ile mukayese edilebilir.
.şu değerlendirmede k20 ile b16 nın aynı yerde anılması bile tuhaf.
kimse kalkıpta demesin k20 harcayan b16 lar var.
bir motorun verimliliği rakibinden 200 kg hafif olunca ıspata binmez.
yaparsın aynı kg ozaman denersin.
tamam 600 olsun benim demek istediğim başka
yani yapılacak arabaya göre avantajlı olan seçenekler var
şimdi bütçe ile orantılarsak b serisi bir vti ya dartonlu b18 swaplayıp 2000 cclerin uzerine çıkarıp stroker vs ile piston egzantrik tum ekipmanlara para harcanabiliyor
ama ucu açıksa bütçenin o b serisine harcanan komple para ile sadece stok bi motor ve yürüyen alınıp ustune bi okadar para ile internaller değişerek daha verimli bihale getirilebilir bütçe ile alakalı hepsi
ama 600 700 kg ler çok tehlikelidir
kilo attıkça stok motorlar bile iş görür
yanyana konuşursa tüm specler k serisi daha verimli olsada
benim b serisine ayrı bir sempatim war
yine yapacak olsam bütçe ucu açık bile olsa
seçimim b olurdu