TeamHondaTurkey.Com
HONDA => Karşılaştırmalar => Konuyu başlatan: integratypeR - Eylül 13, 2008, 02:22:11 ÖS
-
swap olarak karşılaştırmak istiyorum
-
hojam b16 b18 nedir kii.bilen var bilmiyen var.bide swap derken başkanım?? :::)))))
-
Swap ta hangi şaseye swap. Ufacık bir şaseye K20 yüklemek pek mantıklı değil gücün yere aktarımı açısından.
-
sadece her iki motora yapılan modifikasyon açısından güç alınabilir ve daha iyi verim verir b18 mi k20 mi
-
k20 tabiki ama 1 k20 swaplayana kadar 2 b20 yaparsın
para varsa eg kasaya k20 tek geçerim
-
eg kasaya k20 motoru ruhsata isletemiyorsun
-
si olana işletirsin b20 nası işletiyosu oda 2000 motor
-
eg kasaya k20 kesinlekle olay bu.
k20 ile b20 falan kıyase bile edilemez bence k20 hondanın yaptığı en iyi motor.
-
b20 diye bir honda motor kodu ben bilmiyorum b18 olmasın o.
Hondanın performans olarak çıkardığı en iyi motor K20 değil F20 ve F22 dir.
-
b20 diye bir honda motor kodu ben bilmiyorum b18 olmasın o.
Hondanın performans olarak çıkardığı en iyi motor K20 değil F20 ve F22 dir.
B20, Honda CRV nin motor kodudur. Biraz araştıralım ;)
-
kusura bakma ama CR-V benim ilgi alanıma girmiyor o nedenle performanssız motorları bilgi dağarcığımda tutmuyorum.
-
kusura bakma ama CR-V benim ilgi alanıma girmiyor o nedenle performanssız motorları bilgi dağarcığımda tutmuyorum.
performanssız motor mu :D :D :D sen b20 blok üzerine B16 kapağını koy bak ne oluyo :D :D
-
sıkıştırmayı arttırıyorsun tabii ki verim alırsın. Ama bi K20 ya da F20 olamaz. Modifiye ettikten sonra her motordan verim alırsın. Stock olarak bana ne veriyor benim için o önemli.
-
ne sıkıştırması hocam? hacim artıyor, dolayısıyla beygir gücü ve torkta artıyor...
-
ne sıkıştırması hocam? hacim artıyor, dolayısıyla beygir gücü ve torkta artıyor...
Motor kodlarından pek anlamam soner ama eğer motordaki hacim yani yanma odası artar ve genişlerse yanma sonrasındaki basınç düşeceğinden motor gücü düşer performans azalır.Type_r 'lara ince conta takıyolar biliyosun hacmi küçültüp yanma sonrasındaki basıncı maxsimum düzeye ulaşır ve motorun performansı artar...
-
B16 kapak koyunca nasıl hacim artıyor anlamadım. Daha yüksek hacimli biri motorun tepe basınç noktasını daha düşük hacimli bir motorun tepe basınç noktası ile değiştirince hacim nasıl azalıyor anlayamadım. B16 motorlar sadece üst kapaktan oluşuyor o zaman.
-
http://www.hondahookup.com/info/engine_swap_faq.php burada olayı detaylı şekilde anlatmış. ingilizce biliyorsanız anlarsınız. iyi günler..
-
Additionally it was a comparatively low compression engine which means that turbocharging to decent levels is possible without the need to spend hundreds on rods or pistons. The B20Z was more or less the same as the B20B but they changed several head characteristics and the compression was bumped up to increase the horsepower to 146.
There are really two choices for dealing the B20 as far as power goes. You could leave it as is and simply swap the head for B16 model. The cylinder head on the B20B model (particularly the tall intake manifold) doesn't clear the hoodline of the civic, which is ok since the B16 head swap will add Vtec abilities and increased power
Burada hacim artışı ile ilgili ne yazıyor bana bir tercüme eder misin. Ya da sen burayı bi bana komple tercüme et de biz senin ingilizce seviyeni anlayalım. Arkadaşım ben alelade bir adam değilim makina mühendisliği okudum makina hakkında nereden ne elde edebileceğini çok iyi biliyorum. Ben burada sıkıştırmayı arttırıyorsun dediğim zaman hacim artıyor demiştin. Al arttır bakalım hacimi
-
her makina müh. okuyan arabadan anlamıyo ne paşaoğlu ne mantar tuning ne tork garaj ın sahipleri makina müh okumadı ama hepimizden iyi bilirler motoru
kusura bakma ama b20 bilmiyen hondayı bilmiyo demektir burasıda okul değil kimseye bişeyleri tercüme edip öğretme mecburiyetimiz de yok
sen bi araştır bi zahmet hiç bişey bilmiyosan youtube b20 falan yaz
-
yukarıda yazılanları iyi oku neler yazdığımı iyi oku ondan sonra konuşalım. ben stock olarak dedim. Kaç hp 150 hp. Potansiyeli var ama benim ilgi alanımda değil. K20 benim için daha değerli. Evet doğrudur Honda dan anlamıyorum hondam yok. Ama bana arabadan motordan anlamıosun dersen gülerim sana. Yaptıklarımı yazmiim buraya.
Bana tercüme et derken ben merak etme yazılanları çok iyi anladım da sizin arkadaş anlayamadan siteyi okuda anla demiş.
-
ya tartışıp gerilmenin anlamı yok tabi maksat bişeyleri paylaşmak burda kavga etmek deil
herkes herkezden bişeyler öğrenir benimde senden öğrenmem gereken çok şey vardır eminim
92-94 1.8 integralar 136 hp 1.8 bloğunun üzerine b16 silindir üst kapağı konulduğunda
ozaman 1800cc vtec oluyo b18 böyle oluyo b20 de 2000cc crv bloğuna b16 (96-99 b16 vtec silindir üst kapağı ) koyuyosun ozamanda 2.0 vtec oluyo tıpkı 2.4 yeni accord bloğuna k20a2 kapak konularak k24 yapıldığı gibi yani 2400cc type-r oluyo onada piston olarak stroker kit koyuyosun piston çapını büyütüyosun 2700cc oluyo 2700cc type-R :zipla
-
o kapakları koyduğun taktirde blok olarak tabiiki yine 2 litre blok kullanmış oluyorsun ama gerçek hacimin düşmüş oluyor ve bu nedenle sıkıştırman artmış oluyor patlama şiddetin arttığı içinde güç elde etmiş oluyorsun.
Motor üst kapağı hararet nedeniyle bozulup taşladığı taktirde bile sıkıştırman arttığı için belli bir miktar güç artışı elde edersin. Nedeninde kapak ağız kalınlığın azalır kapak sıkıştırma noktan pistonlara daha fazla yaklaşır sıkıştırma artar.
-
o kapakları koyduğun taktirde blok olarak tabiiki yine 2 litre blok kullanmış oluyorsun ama gerçek hacimin düşmüş oluyor ve bu nedenle sıkıştırman artmış oluyor patlama şiddetin arttığı içinde güç elde etmiş oluyorsun.
kapağı taşlayınca noolur biliyorum blok büyütmekle kapak taşlamayı durup durup nası birbirine bağlıyosun onu çözemedim
neyse anladım ben 1.6 yerine 2lt blok koyunca hacim azalıyo sıkıştırma artıyo dimi şimdi
sen bunu söylüyosun
-
bir daha dikkatli oku. kapak mı blok mu anlamaya çalış.
-
Additionally it was a comparatively low compression engine which means that turbocharging to decent levels is possible without the need to spend hundreds on rods or pistons. The B20Z was more or less the same as the B20B but they changed several head characteristics and the compression was bumped up to increase the horsepower to 146.
There are really two choices for dealing the B20 as far as power goes. You could leave it as is and simply swap the head for B16 model. The cylinder head on the B20B model (particularly the tall intake manifold) doesn't clear the hoodline of the civic, which is ok since the B16 head swap will add Vtec abilities and increased power
Burada hacim artışı ile ilgili ne yazıyor bana bir tercüme eder misin. Ya da sen burayı bi bana komple tercüme et de biz senin ingilizce seviyeni anlayalım. Arkadaşım ben alelade bir adam değilim makina mühendisliği okudum makina hakkında nereden ne elde edebileceğini çok iyi biliyorum. Ben burada sıkıştırmayı arttırıyorsun dediğim zaman hacim artıyor demiştin. Al arttır bakalım hacimi
sen hangi üniversitenin makina mühendisliğini bitirdin? önce onu bir söyle bakalım..
-
quelle kardeşim motordan değil ama hondadan zerre anlamadığın ortada.. B20 blok koyunca motorun stroku uzuyor, çap aynı sabit. Sonuç nedir makina mühendisi arkadaşım? Hacim artar...
-
There are really two choices for dealing the B20 as far as power goes. You could leave it as is and simply swap the head for B16 model. The cylinder head on the B20B model (particularly the tall intake manifold) doesn't clear the hoodline of the civic, which is ok since the B16 head swap will add Vtec abilities and increased power.
-
burada tall intake manifold dediği kapak B20 ye ait ve sıkıştırmanın düşmesinin nedeni. Stroke dediğin hareket pistonun hareket boyudur. Piston kapak üzerinde değil blok üzerinde hareket eder. Sıkıştırma kapak üzerindeki olur. Sıkıştırmanın olduğu alanı ne kadar ufaltırsan o kadar güç elde edersin. Vtec teknolojisinde ayarlar değişerek içeri sıkıştırdığın hava miktarı ve benzin miktarı artar ve patlama şiddetin artar bu nedenle Vtec devreye girdikten sonra daha yüksek güç elde edersin. Burada da anlattığı olay bu kapak ile motor vtec teknolojisine sahip oluyor sıkıştırması artarak sana güç sağlıyor.
Merak ediyorsan söyliim uludağ üniversitesi mezunuyum.
-
Hondanın bıldıgım kadarı ıle en cok odul almıs motoru f20. Ama en populer motoruda k 20 kı zaten bende k20z4 u tek gecerım eger tork bandına, max gucu nerede aldıgına, max torku nerede aldıgına, vtecın kac dd da gırdıgıne vs vs bakarsak hepmız aynı kanıda oluruz dıye dusunuyorum. Eger su an bırlıkte uretıldıgı fn2 dekı sanzıman oranları ıle kullanıldıgını dusunursek ve motorla daha sonra oynanmıcaksa yapılabılıcek en ıyı swaplama olur. Ama daha sonra modlama devam edıcektır ve k20z4 ve fn2 sanzımanı(bagıslayın kodu ne bılmıyorum) dunya para oldugu ıcın mantıklı bı tercıh olmaktan cıkıyor. Ama kesınlıkle k20 olmalı z4 olmasa bıle...
-
Hondanın bıldıgım kadarı ıle en cok odul almıs motoru f20. Ama en populer motoruda k 20 kı zaten bende k20z4 u tek gecerım eger tork bandına, max gucu nerede aldıgına, max torku nerede aldıgına, vtecın kac dd da gırdıgıne vs vs bakarsak hepmız aynı kanıda oluruz dıye dusunuyorum. Eger su an bırlıkte uretıldıgı fn2 dekı sanzıman oranları ıle kullanıldıgını dusunursek ve motorla daha sonra oynanmıcaksa yapılabılıcek en ıyı swaplama olur. Ama daha sonra modlama devam edıcektır ve k20z4 ve fn2 sanzımanı(bagıslayın kodu ne bılmıyorum) dunya para oldugu ıcın mantıklı bı tercıh olmaktan cıkıyor. Ama kesınlıkle k20 olmalı z4 olmasa bıle...
K20A
K20ABore is 86 mm & Stroke is 86 mm for all of the K20 engines.
Found in:
2007- Honda Civic Type-R (FD2)
Displacement: 1998 cc
Compression: 11.7:1
Power: 225 bhp (225 PS, 165 kW) @ 8000 rpm
Torque: 158 ft·lbf (215 N·m) @ 7000 rpm
Redline: 8600 rpm
Bu motor bana gore cok daha iyi ..hatta en iyi k20 serisi motordur gibi gozukuyor ..
-
:) Yakaladın benı ne dıım... Ama motoru nasıl bulcaz... Cunkı fd2 tr de yok bıldııgm kadarı ıle... Ben elımızdekı mevcut ımkanlar acısından konusmustum... Sonucta tr de yapıcaz aracı...
-
Yok ben genel olarak yazdım yanlıs anlama , k20 bulmak cok zor olmasa gerek taş catlasın 6-8 bin ytl bulunur ama motor kulakları vs. de cok ciddi para tutuyor diye biliyorum.
eg kasa ya oturtup sonrada draglara girmek lazım :)
-
Yok ben sakasına yazdım yanlıs anlamadım:).... ben k 20 nın fd2 kasada cıkan versıyonunu bulamayız anlamında soyledım. Boyle bır motor tr ye gelmedı hıc...
-
b20 diye bir honda motor kodu ben bilmiyorum b18 olmasın o.
Hondanın performans olarak çıkardığı en iyi motor K20 değil F20 ve F22 dir.
B20, Honda CRV nin motor kodudur. Biraz araştıralım ;)
b20 crv motoru ama 1998 yenı nesıl 2.0 lt motor kullanılmaya baslandıgında crv de 2 cesıt var.
1 ıncısı k20a4 2.0 lt dohc vtec sıralı cok noktadan enjeksıyonlu uc yollu katalatık konvertorlu
2 ıncısı r20a1 2.0 lt sohc vtec motordur
3 uncusu 1998 kasa crv b20
-
ve k20 lerde kendı aralarında degısıyor.. aslında konu baslıgında hangısı olduguda belırtılse guzel olurdu. cunku plastık emme manıfoldlu k20 bıle var :)
-
ya tartışıp gerilmenin anlamı yok tabi maksat bişeyleri paylaşmak burda kavga etmek deil
herkes herkezden bişeyler öğrenir benimde senden öğrenmem gereken çok şey vardır eminim
92-94 1.8 integralar 136 hp 1.8 bloğunun üzerine b16 silindir üst kapağı konulduğunda
ozaman 1800cc vtec oluyo b18 böyle oluyo b20 de 2000cc crv bloğuna b16 (96-99 b16 vtec silindir üst kapağı ) koyuyosun ozamanda 2.0 vtec oluyo tıpkı 2.4 yeni accord bloğuna k20a2 kapak konularak k24 yapıldığı gibi yani 2400cc type-r oluyo onada piston olarak stroker kit koyuyosun piston çapını büyütüyosun 2700cc oluyo 2700cc type-R :zipla
cok dogru bı anlatım + 10000000
-
ya tartışıp gerilmenin anlamı yok tabi maksat bişeyleri paylaşmak burda kavga etmek deil
herkes herkezden bişeyler öğrenir benimde senden öğrenmem gereken çok şey vardır eminim
92-94 1.8 integralar 136 hp 1.8 bloğunun üzerine b16 silindir üst kapağı konulduğunda
ozaman 1800cc vtec oluyo b18 böyle oluyo b20 de 2000cc crv bloğuna b16 (96-99 b16 vtec silindir üst kapağı ) koyuyosun ozamanda 2.0 vtec oluyo tıpkı 2.4 yeni accord bloğuna k20a2 kapak konularak k24 yapıldığı gibi yani 2400cc type-r oluyo onada piston olarak stroker kit koyuyosun piston çapını büyütüyosun 2700cc oluyo 2700cc type-R :zipla
cok dogru bı anlatım + 10000000
(bencede) bilgiler için teşekkürler
anladımki bu işin sonu yok
-
çok doğru bu işin ucu bucağı yok yanlız bişey var kısayoladan swap yapacaksan benim arkadaşta var bi si alıp b20 yi ve vtec üst kapağı koyup yürüyeceksin arkandan gelenleri aynada seyredeceksin >=ok
-
HONDANIN EN İYİ MOTORU F20 değildir
k20 dir çünkü i-vtectir.
-
birde birbirinize satasmasaniz, baya bisiler ogrenecezde sizden. >=ok
-
benim bildigim f20 efsanewi motoru hondanın
-
HONDANIN EN İYİ MOTORU F20 değildir
k20 dir çünkü i-vtectir.
Bende k20 diye dusunuyordum fakat bir arac N/A ve guclu olması icin ne olması lazım devir cevirmesi buda f20 de fazlasıyla var ve alt devirleri ne kadar daha zayıf olsada mukemmel bir 6 ileri sanızman ile ( bakınız type r ve s2k ) inanılmaz sonuclara imza atar :)
-
en ıyı motor ıcın cesıtlı faktorler ortaya cıkar.. yanı hem alt devırlerın ıyı olup torku dusuk devırde vermeye calışması..ustlerınde yeterınce guclu olması, yakıt tuketımının dusuk olması.. sarsıntısız calışma gibi cok faktor mevcut, onun ıcın k20 dıorum bende..
-
NA motordan ve gucten bahsediyorsak alt devir tork vs. benim icin bir onemi yoktur f20 motor fabirka cıkıslı 240 beygir uretiyormu uretiyor :) k20 ok kare motor alt devirleri daha iyi guc dagılımı daha dengeli peki koyalım type r a f20 motoru bakalım ne oluyor ? :)
Bu arada k20 nin iyi kotu 2 lt hacimde 255-260 beygirlere kadar yolu varda f20 makineye hicbir şey yapılamıyormu ??
-
F20 makineler zaten bu konuda birçok kez ödül aldı. Ancak şuda bir gerçekki performans yüzdesine baktığın zaman K20 makinalar yüklendiği zaman yüzde olarak daha yüksek oranlar veriyorlar. Ancak bu demek değil ki K20 motorlar F20lerden daha üstün.
-
f20 nin atmosferik ve 2 lt olarak oluru nedir bilen varmı ??
tabi butce 8-10 bin ytl ile ..
-
270hpyı gecmez 10 bın ytl ye ztn max sınır o nerdeyse... 2.2 yapman gerekır ancak onlarda cok kulfetlı işler.. yanı kısıtlı:)
-
k20 de zaten 255-260 olmuyormu ok yuzden olarak 200 den 260 lara daha cok yukleniyor ama sonucta gelecegi gucler 2 lt hacimde f20 ile yakın degerler :)
-
arkadaşlar konuyu pert etmeyelim lütfen f20 falan biz sadece elimizdekilerle yetinmeyi bilelim neler yapabiliriz hangisinden mantıklı harcamalarla fazla hp tork alırız
-
burada tall intake manifold dediği kapak B20 ye ait ve sıkıştırmanın düşmesinin nedeni. Stroke dediğin hareket pistonun hareket boyudur. Piston kapak üzerinde değil blok üzerinde hareket eder. Sıkıştırma kapak üzerindeki olur. Sıkıştırmanın olduğu alanı ne kadar ufaltırsan o kadar güç elde edersin. Vtec teknolojisinde ayarlar değişerek içeri sıkıştırdığın hava miktarı ve benzin miktarı artar ve patlama şiddetin artar bu nedenle Vtec devreye girdikten sonra daha yüksek güç elde edersin. Burada da anlattığı olay bu kapak ile motor vtec teknolojisine sahip oluyor sıkıştırması artarak sana güç sağlıyor.
Merak ediyorsan söyliim uludağ üniversitesi mezunuyum.
sana çok teşekkür ederim verdiğin bilgilerden dolayı tebrik ederim
-
arkadaşlar konuyu pert etmeyelim lütfen f20 falan biz sadece elimizdekilerle yetinmeyi bilelim neler yapabiliriz hangisinden mantıklı harcamalarla fazla hp tork alırız
k20 ye paran yetiyorsa f20 yede yetiyor demektir ama illa k20 alacam diyorsan biz seni tutmayalım tork istiyorsan turbo yap bence bol bol tork alırısın :)
-
ya bu motoru takıcagımız arac buyuk ıhtımalle onden ceker olcak yanı motoru enlemesıne koycagız nıe kolay olanı tercıh etmıyoruzkı.... k20 bu anlamda da avantajlı olucaktır. Eger arkadan ıter bı arac olsada f20 koyardık bence karar vermek bu kadar kolay bence... En azından ben oyle yapardım...
-
ha birde o var tabi ben lego gibi koyup cıkarıyor bekara ... bosamak kolay derlerya hani ondan iste :)
-
f20 ler 240 değil 237 hp dir.
caponyadakiler ise 247 hp dir.
f20 yi 2 litre ile benim görüşüm 275 hp nin üstüne çok zor taşırsın
ama 2 litre yaklaşık 290 hp typer lar mevcuttur.
k20 bence hondanın en iyi motoru
-
b20 kral gibi gözüküyor neden derseniz atmosferik b20 motorlu honda diğer bütün turbolu hondaları son draglarda geçmeyi başardı birinci oldu
-
b20 kral gibi gözüküyor neden derseniz atmosferik b20 motorlu honda diğer bütün turbolu hondaları son draglarda geçmeyi başardı birinci oldu
aynen tr de yaşıyosak en iyisi
-
arkadaşlar atladığınız bi nokta var o araç kantara çıksa 600 kg anca çeker ve 220 hp civarında bi güç üretiyor.
b20 kendi başına komplike bi motor bile değilki b18 head ile yürütülen bi blok.b20 bildiğin cvr motoru
k20 yapılsa profesyonelce oda 600 kg lere düşürülse b20 mi kalır acaba ortada
bir araba diğer arabayı geçiyorsa herzaman daha iyi olduğu için geçmez drag böyle bişedir.
ben hala savunuyorumki en iyi motor k20 dir :)
-
Elma ile armutu karsılastırmak gibi birsey yaw :)
-
draglarda gördük b20, k20 nasılde geçdiyini.Pislik b20 izleyin. Ama k20 çok iyi motor neden dersen 86x86 aynan 2jz kibi.
-
http://www.mantartube.com/gkm/video/1498/mantar-b20si-vs-miniks-hulk-2kalkış
-
b20 eg taş çatlasa 850 kg falandır 600kg ler anca param parça edilmiş ef kasada görülebilir yani heryeri kesik arka salıncaklar iptal vsvs
eğer vtec aracınız warsa blok swaplamak en mantıklısı b serisinin parçalarının k ya göre daha hesaplı olduğuda gözardı etmemek lazım
kıyaslanan motorlarında speclerini birebir kıyaslamak lazm kimi b20 yapıyor sıkıştırmayı çok abartmadan 12 12.5
kimiside katılıma hazırlıyor 14 lere çıkarıyor kimisi arabama bişşi olmasn diyor 8500 donuyor kimisi 9500 anlatabiliyormuyum b ile k yı kıyaslarken
en çok kaç hp alınmışa gelinirse bakınız amerikada b16 blok stok şanzımanla adalar kaç hp almışlar katılım sonu söküyüp tekrar yapılıyo ama motor oyuzden aralarında çok bi fark yok şimdi bi b20 blok alıp vtec yapana kadar o paraya k20 swaplayıp stok binilebilir stok 200+ hp yada jdm vs
b20 ye vtec kapak koyunca 170 180 hp max olur stok internallerle kolları ve pistonu silindir kapağındaki herşeyi egzoz sistemini emme sistemini beyin ayarlarını vs herşeini deiştirince oluyor 220+ bunları abartınca çok ciddi rakamlar da görenler war individual vs ile
ama bukadar masrar sıfırdan olacaksa hulktaki gibi stok bi makine dıştan modlanarak gayet eylenceli bi raç yapılabilir
ama integralar yada vti lar için en mantıklısı sadece bloğu swaplamak başlka yürüyen vs uuğraşmak gerekmiyor
-
standart bi eg kasa kaç kg dir 930 kg değilmi
ondan koltuklarına torpidosuna varana kadar kauçuğuna varana kadar sökelim içerde sadece dreksyon 1 koltuk vites kolu
o araba 850 kg mi gelir babacan.
bizim çevremizden o araç
sahibide şükrü diye bir arkadaşımız sitemizede üye
220 hp 850 kg olan bir araç onun yaptıklarını yapamaz.
o aracın geliceği max 700 730 kg arasıdır.
verim bazında sağlamlık bazında performasn motoruolrak kim k serisi ile başka bir seriyi mukayese edebilir.
olsa ols si ile mukayese edilebilir.
.şu değerlendirmede k20 ile b16 nın aynı yerde anılması bile tuhaf.
kimse kalkıpta demesin k20 harcayan b16 lar var.
bir motorun verimliliği rakibinden 200 kg hafif olunca ıspata binmez.
yaparsın aynı kg ozaman denersin.
-
1 ton k20 mi
750 kg b16 gırtlak
yürüt b16 goy goy çeksin
sonra gir yutut a sitrik fayıra
B16 POWER MEEEEN yaz
lafım kimseye değil aman alınmayın.
gerçekçi olmak şart.
bu şunada benzer
typer ile m3 geçiosun 200 e kadar 220 ye kadar
sonrada yazıosun
k20 power
baba iyide senin makinen 1150 kg
o araç 1450 kg
gerçekçi olmak şart ya.
-
standart bi eg kasa kaç kg dir 930 kg değilmi
ondan koltuklarına torpidosuna varana kadar kauçuğuna varana kadar sökelim içerde sadece dreksyon 1 koltuk vites kolu
o araba 850 kg mi gelir babacan.
bizim çevremizden o araç
sahibide şükrü diye bir arkadaşımız sitemizede üye
220 hp 850 kg olan bir araç onun yaptıklarını yapamaz.
o aracın geliceği max 700 730 kg arasıdır.
verim bazında sağlamlık bazında performasn motoruolrak kim k serisi ile başka bir seriyi mukayese edebilir.
olsa ols si ile mukayese edilebilir.
.şu değerlendirmede k20 ile b16 nın aynı yerde anılması bile tuhaf.
kimse kalkıpta demesin k20 harcayan b16 lar var.
bir motorun verimliliği rakibinden 200 kg hafif olunca ıspata binmez.
yaparsın aynı kg ozaman denersin.
tamam 600 olsun benim demek istediğim başka
yani yapılacak arabaya göre avantajlı olan seçenekler var
şimdi bütçe ile orantılarsak b serisi bir vti ya dartonlu b18 swaplayıp 2000 cclerin uzerine çıkarıp stroker vs ile piston egzantrik tum ekipmanlara para harcanabiliyor
ama ucu açıksa bütçenin o b serisine harcanan komple para ile sadece stok bi motor ve yürüyen alınıp ustune bi okadar para ile internaller değişerek daha verimli bihale getirilebilir bütçe ile alakalı hepsi
ama 600 700 kg ler çok tehlikelidir
kilo attıkça stok motorlar bile iş görür :)
yanyana konuşursa tüm specler k serisi daha verimli olsada
benim b serisine ayrı bir sempatim war
yine yapacak olsam bütçe ucu açık bile olsa
seçimim b olurdu :)
-
burda ufak bişey söliyim şükrünün arabasından bahsediyosanız o makine b20 dir bilginize
-
evt abi o b20 bloc b18 head ile yürüyo 220 hp kgsi gördüğüm kadarıyla 600-700 kg arasıdır.
şükrünün araba harbiden pislik :D
-
evt abi o b20 bloc b18 head ile yürüyo 220 hp kgsi gördüğüm kadarıyla 600-700 kg arasıdır.
şükrünün araba harbiden pislik :D
yapacuk bizde bi pislik bakalım yakında babali :D comik son olur herhalım :D