Gönderen Konu: Type-R mugen ecu  (Okunma sayısı 9736 defa)

vti18

  • İleti: 639
Type-R mugen ecu
« : Nisan 18, 2007, 03:42:51 ÖS »
bilen kullanan ya da bu konuda bilgisi olan var mi?? kesiciyi,vtec i falan kaca aliyor mesela artilari eksileri nelerdir fln gibi...tesekkurler simdiden...



karasovalye

  • İleti: 476
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #1 : Nisan 18, 2007, 06:32:44 ÖS »
bende merak ediyom bir bilen olsada kulaktan dolma değil de yaşamış birisi :) mesala bende filtre 4-1 headers komple supersprint var ben beyin taksam arabam nasıl olur özellikle yakıt konusu ciddi anlamda takmayı düşünüyorum ama özellikle yakıt olayı korkutuyor beni, bir bilen olsada anlatsa

vti18

  • İleti: 639
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #2 : Nisan 19, 2007, 10:58:15 ÖS »
yok mu arkadaslar fikri olan en azindan kesiciyi ve vtec i hangi devire aliyo onu ogrenseydik ben kesiciyi 8800 e vtec i 5300 e alıyor diye duymustum ama ne kadar dogru bilmiyorum bilen biri varsa aydınlatsa bizi??

karasovalye

  • İleti: 476
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #3 : Nisan 19, 2007, 11:23:31 ÖS »
benim duyduğum kulaktan dolma beyinle birlikte birde cd oluyomuş bu cd proğramlar oluyomuş race cadde falan filan birde laptop bağlayım ayar yapabiliyomuşsun tabii bunlar kulaktan dolma teorikte değilde pratikde ne oluyor onu öğrenmek bilmek lazım

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #4 : Nisan 22, 2007, 08:43:06 ÖS »
Mugen plug and play bir beyin , setupı hazır ve oynama yapamıyorsunuz.

Redline 8500 , vtec 5500 e çekiliyor , hondata kesinlikle daha iyi.

karasovalye

  • İleti: 476
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #5 : Nisan 22, 2007, 08:59:24 ÖS »
yakıt sarfiyatı nasıl oluyor yine vtec açarsan çok açmazsan azmı yakıyor birde fiyatları nasıl gidiyor bu beyinlerin

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #6 : Nisan 22, 2007, 10:02:35 ÖS »
yakıt sarfiyatı stok beyinden daha düşüğe iniyor..AFR değişiyor falan..ama Kaanın dediği gibi huzur kesinlikle Hondatada..

EkReM

  • İleti: 181
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #7 : Nisan 22, 2007, 10:31:14 ÖS »

yakıt sarfiyatı stok beyinden daha düşüğe iniyor..AFR değişiyor falan..ama Kaanın dediği gibi huzur kesinlikle Hondatada..

katılıyorum ALG

karasovalye

  • İleti: 476
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #8 : Nisan 24, 2007, 01:27:30 ÖÖ »
bende haralde header 4-1 olduğundan alt devirler çok ölü 6 binlere gelene kadara istediğim tepkiler yok şimdilik araştırıyorumda ilerde takmayı düşünüyorum bir beyin şöyle 4000-4500 gibi vtec açsın istiyorum alt devirlerden ani hızlanmalar olsun ama mugen falan o kadar tesirli değil anlaşılan zaten en azından 9000 de falan kesmesi gerekirdi

vti18

  • İleti: 639
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #9 : Nisan 24, 2007, 02:25:04 ÖS »
hondatanin daha iyi oldugu kesin zaten ama hem pahalı hemde pek bana gore bisey degil ayarlarıyla falan ugrasmak gerek ben hazır beyın istiyorum  o yuzden mugen dusunuyorum ama cok fazla kullanan da yok heralde...

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #10 : Nisan 24, 2007, 06:41:42 ÖS »
tercih meselesi tabiki..alt devirler beyinle iyileşir..ama mugen beyin vtec i 4000 lere cekmez diye biliyorum..yani vtec 4000 lere indimi yukarı devirler ölecek birde o tarafından bak..Hondatada zaten bişeyler yapmana gerek yok hazır mapler var..kullanım moduna göre map ini ayarlatır binersin mis gibi..konu beyin olunca 2 kere düşün derim..

ama vtec i aşağılara çekmekse tek sorun VAFC de kullanabilrsin..tamamen ne istediğini iyice sapta ona göre masraf et derim..

Tolga-R

  • İleti: 362
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #11 : Nisan 24, 2007, 08:48:31 ÖS »
hondata için pahalı demişssin ama mugeninde ondan aşağı kalır yanı yok. Oda pahalı... 2 küsür bin ytl...  bence beyin olayına gireceksen kpro dan şaşma...

vti18

  • İleti: 639
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #12 : Nisan 24, 2007, 10:38:30 ÖS »
ben mugeni ikinci el bakiyorumda ondan daha ucuz dedim ikinci el hondata bulmak biraz zor gibi cunku...

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #13 : Nisan 24, 2007, 10:56:33 ÖS »
Doğrudur Uğur , mugen'de pek matah birşey değil ama en azından kullanımı rahat , tak ve kullan ...

Birde şöyle birşey var ileri dönük vadede , dişlilere vs. zararı var.

Tolga-R

  • İleti: 362
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #14 : Nisan 24, 2007, 11:11:35 ÖS »
mugen redline 8800 diye biliyorum .. hatta eminim 8800...

vti18

  • İleti: 639
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #15 : Nisan 24, 2007, 11:34:14 ÖS »
abi bende oyle biliyorum hatta gostergede 9000 falan gozukuyomus yanilma payı varmiş galiba dun sordumda:) beni mugende en cok cezbeden sey bu 8800 redline olayı zaten gerci hondata da daha fazlasini cevirmekte mumkun tabi... bu arada 8800 devir problem cikarir mi acaba standartta??

Tolga-R

  • İleti: 362
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #16 : Nisan 25, 2007, 11:40:05 ÖÖ »
8800 standartta bi sorun çıkartmaz diye biliyorum . Mugen taktıgın zaman + oalrak birde safc de takman gerekiyor biliyosun dimi .. yani illaki takıcaksın die bişey yok ama sadece mugenle zengin çalışıyor araba....

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #17 : Nisan 25, 2007, 05:09:59 ÖS »
Dişlilere uzun vadede zarar verdiğini duydum , kullanmadığım için bilmiyorum...

Erman

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #18 : Nisan 27, 2007, 09:18:55 ÖÖ »
Mugenler berbaer SAFC'NIN nasıl bi yararı veya avantajı olur ? Ayarlamak kolaymıdır SAFC'yi ?

Tolga-R

  • İleti: 362
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #19 : Nisan 27, 2007, 11:14:22 ÖÖ »
mugen le birlikte safc kullanırsan afr yi yani hava yakıt oranını ayarlarsın.. sadece mugen beyin le aracın zengin çalışır . yani benzin daha fazla olur..  
ayarın ise işi bilen biri tarafından wideband takılarak her viteste yapılması lazım...  

vti18

  • İleti: 639
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #20 : Nisan 27, 2007, 12:47:04 ÖS »
performans olarak katkısından ziyade benzinle alakalı katkısı oluyor heralde bu durumda safc nin??

Tolga-R

  • İleti: 362
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #21 : Nisan 27, 2007, 12:56:48 ÖS »
performansa etkisi olur tabiki .. benzin kısıp havayı artırdıkça patlama daha kuvvetli olur ...

VvhiTe-I

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #22 : Nisan 28, 2007, 10:26:51 ÖS »
This N1 ECU specially mapped to the fuel mixture, ignition timing, and combustion. The rev limit is increased from the standard normal rpm Limiter, and the VTEC valve timing changeover point at a lowered rpm from the normal standard VTEC point. Mugen recommended that reinforced valve springs advisable be fitted if this E.C.U. is used.


Note : Mugen Japan had discontinued the production for the older version Integra Type R from year 1995.9~2001.6, therefore, it is no longer available from us in Japan.

çevirmedim ki anlam kaybı yaşamayalım faydalı olur umarım..

vti18

  • İleti: 639
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #23 : Nisan 28, 2007, 10:44:55 ÖS »
yok abi sen cevir ya bnm ing. biraz sınırlıda:) tesekkurler bu arada...

Erman

  • Ziyaretçi
Ynt: Type-R mugen ecu
« Yanıtla #24 : Nisan 30, 2007, 11:16:19 ÖÖ »
Yani şimdi tek mugen ecu kullansak bi işimize yaramaz mı ?