Gönderen Konu: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?  (Okunma sayısı 23664 defa)

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #50 : Şubat 03, 2009, 10:51:33 ÖS »
torsıyon sıstemlerı gercekten daha pahalı... Mesela volvo 850 t5 de kullanılan torsıyon sıstemı s 70 de ekonomık kaygılardan dolayı kullanılmadı... Bunun gıbı baska orneklerde verılebılır. Pejoyu bende ovmem ama 306 gtı ın ve 106 nın handlıng testlerınde kı sonucları bırcok super sporun onunde cıkardı unutmamak lazım... maf yada map standart aracımda bana ne zararı var yada fark ne hanı kast ettıgın memnunsuzlugu anlayamadım kardes o acıdan sordum... su an hangı fn2 cı keske map olsa dıokı? sensorlerımız gorevınımı yapmıyor onu anlamadım?



turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #51 : Şubat 03, 2009, 10:59:47 ÖS »

EP3 daha bir japon daha bir agresiftir FN2 den. EK9 CTR ise hepsinden daha agresif safkan bir typer dır...


Senınkı tam verdıgım at ornegıne uygun olmus... Şaka bı yana gelısen teknolojıye uyum saglamak zorundadır fabrıkalar ve cok da guzel yapıyolar ama tabı bazı kısıler hala hava yastıksız klımasız yada teypsız araclara safkan gozu ıle bakıp onları tercıh edıyolarsa onlar ıcın arıel atom dıe bı arac var onu onerırım hem butun hondaları gecersınız hemde nsx den bıle safkan ayrıca motoruda honda...

exsca

  • Ziyaretçi
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #52 : Şubat 04, 2009, 04:37:35 ÖÖ »
fn2 nin şanzimani iyi , fn2 nin motoru ayni veya biraz üstün , fn2nin güç egrisi daha iyi , fn2 cok konforlu , fn2 gorüntü olarak ep3 ten cok yakişikli ama EP3 daha iyi....

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #53 : Şubat 04, 2009, 04:48:56 ÖÖ »

fn2 nin şanzimani iyi , fn2 nin motoru ayni veya biraz üstün , fn2nin güç egrisi daha iyi , fn2 cok konforlu , fn2 gorüntü olarak ep3 ten cok yakişikli ama EP3 daha iyi....


peki fn2 bu kadar ıyı ıse neden?

exsca

  • Ziyaretçi
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #54 : Şubat 04, 2009, 04:51:58 ÖÖ »
bana soruyorsan bende o nedeni ariyorum.Yukaridaki oylamada bişeleri gösteriyor ama ben anlamasdim neyse..

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #55 : Şubat 04, 2009, 04:57:14 ÖÖ »

bana soruyorsan bende o nedeni ariyorum.Yukaridaki oylamada bişeleri gösteriyor ama ben anlamasdim neyse..


+201 @7800 :)

SONE-R

  • İleti: 2064
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #56 : Şubat 04, 2009, 07:54:34 ÖÖ »
turbovts2; ariel atomla CTR nin ne alakası var arkadaşım? EK9 CTR de LSD var.. JDM EP3 CTR de de LSD var...senin savunduğun FN2 de var mı bu? yok.. Hot Hatch bir arabada cruise control'e ne ihtiyaç var?

sisss

  • İleti: 388
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #57 : Şubat 04, 2009, 08:10:48 ÖÖ »
soner arkadasım turbovts eger safkanlık extra donanım eksikliği demek oluyorsa ve gercekten safkan bir spor araba aranıyorsa oda ariel atom.dur demek istemiş . bizim araçlarımız ep3 kasanın güncellenmiş versiyonudur ve arada gidiş konusunda öyle abartılacak bariz bir fark yoktur. sadece çağın gereksinimlerine ayak uydurmuştur. bildiğim kadarıyla ingilteredeki fn2 seçeneklerinde birde GT modeli var hafifletilmiş versiyon bazı bölgelerdeki yalıtım, muzik sistemi vs. ekipmanların olmadıgı bir model fakat turkiyeye ithalatı maalesef yok.

SONE-R

  • İleti: 2064
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #58 : Şubat 04, 2009, 08:14:29 ÖÖ »

soner arkadasım turbovts eger safkanlık extra donanım eksikliği demek oluyorsa


safkanlık donanım eksikliği değildir. performanstan kısmamak için (donanım vs ekleyerek) taviz vermemektir, ben bunu anlarım..

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #59 : Şubat 04, 2009, 08:54:11 ÖÖ »
Zaten ne performans kısılmış ne de donanım ekiğimiz var... Bende bunu anlatmaya çalışıyorum. Birde eğer lsd takarsam, yüce divan olarak "safkan" kabul etcekseniz hemen lsd siparişi vereyim 10 güne elimde olur... Ep3 de varmı lsd? yok... Ama s2k da var... S2k daha mı safkan? Şimdi evet diyenler çıkarsa açsınlar roadster sınıfı nedir kime hitap eder bi okusunlar... Fn2 gelişen otomobil sektörüne pasif, aktif güvenlik ekipmanları ve donanımı ile uyum sağlamıştır ve bu olmak zorundadır... Aksi mantıkda safkan atlar, fn2 den de ep3 den de safkanlar ancak bugün bazı kişilerin hobilerinde yerlerini almışlardır hiçbirimiz akıncı değiliz...  safkanlık kavramını çağa ayak uydurmamak olarak adlandıramayız. "safkan" kelimesi kan kökenlidir ve canlılar için uygundur, otomobilde ise safkanlık ancak verdiği sıra dışı his yada spor tarzı ile düşünülebilir. Günlük olarak kullanmak zorunda olduğumuz için cruise controlde vsa da mp3 çalarda olmak zorunda... Hemen diceksinizki spor araba ve günlük kullanım bir arada olmaz. Ben diorumki bal gibi olmak zorunda! Hemen ep3 den örnekle açıklıyım. bugün düşük km li temiz sayılabicek güzel bi ep3 e 40000TL altı fiyat çeken yok... Peki bu aracın km si kaç? en iyi ihtimalle 50000 civarı hatta olsun 40000km. Bu araç günlük kullanılmadı ise 40000 km dir katılım yapıyor. Hiçkimse 40000 km katılımmış type R almaz, hatta alamaz çünkü buna araçda dayanamaz... Yani günlük kullanımda çok önemliymiş ve hepimiz araçlarımızı günlük kullanıyormuşuz. Fn2 tahtın yeni kralı... :)
« Son Düzenleme: Şubat 04, 2009, 08:56:30 ÖÖ Gönderen: turbovts2 »

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #60 : Şubat 04, 2009, 12:48:36 ÖS »


EP3 daha bir japon daha bir agresiftir FN2 den. EK9 CTR ise hepsinden daha agresif safkan bir typer dır...


Senınkı tam verdıgım at ornegıne uygun olmus... Şaka bı yana gelısen teknolojıye uyum saglamak zorundadır fabrıkalar ve cok da guzel yapıyolar ama tabı bazı kısıler hala hava yastıksız klımasız yada teypsız araclara safkan gozu ıle bakıp onları tercıh edıyolarsa onlar ıcın arıel atom dıe bı arac var onu onerırım hem butun hondaları gecersınız hemde nsx den bıle safkan ayrıca motoruda honda...

teknolojäye ayak uydurmak adina fn2 ye 225 beygir motor koysalardi keske :)

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #61 : Şubat 04, 2009, 04:17:52 ÖS »
O senın secımın oldu sankı bıraz :) Unutmayalım kı bu arabalar mod. edılebılıyorlar... Ama sonradan vsa takmak bıraz garıp olur degılmı :)

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #62 : Şubat 04, 2009, 09:53:15 ÖS »
arabayi daha agir yapip ayni gucte birakmak olmaz asil zaten satis rakamlarida ortada keza ikinci el fiyatlarida aslinda daha fazla soze gerek yok dimi :)
ha yeni opc 295 beygir artik keza focus rs te 305 beygir , megane r26 cup var ingilterede o da hrld ayni piste ciksa fn2 nin uzerinden atlar baska ne kaldi golf dsg onunla fn2 kafa kafaya giderler mevcut durum ile .. fn2 ye kimse birsey demiyor bence tr de de ingiltere de oldugu gibi alternatif yapsalar sport veya comfort gibi en azindan mudavimlerini aractan sogutmazlardi diye dusunuyorum.

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #63 : Şubat 05, 2009, 12:45:18 ÖÖ »
opc 240 hp ve 0 100 6.4sn. Benım aracımda 6.6 sn. Bu lınkden teyid edebılırsın... http://www.opel-opc.com/ ayrıca fn2 3. yılında yanı bugun cıkan araclar daha avantajlı olabılırler... bırde fıyat olarak kıyaslamak lazım tabı... Satış rakamları hakkında sayısal bılgı verebılırmısın ben gayet ıyı dıe bılıyordum... ıkıncı elınde kı kayıp nerede onuda anlamıs degılım 2005 ep3 e 30 veren yer bana 45 verıyor ama ne ben o paraya nede ep3 o paraya satılıyor... Sen galerının fn2 ye verdıgı para ıle sahıbınden de ep3 culerın ıstedıklerı ucuk paraları kıyaslarsan anlasamayız aynı yerden fıat almak gerekır ıkıncı elı kıyaslamıs olmak ıcın. Zaten konumuz ıkıncı el degıl... Daha agır olmasının sana performans olarak bır zararı olmadıgı ortada gelısen teknolojı ıle adamlar aracı agırlastırmak zorunda kalmıslar ve tork bandı guc bandı sanzıman oranları ıle oynayarak eskı modelın sevıyesıne cıkarıp satısa sunmuslar. Gayette guzel yapmıslar... Güçle yetınmeyen mod edebılır zaten... neredeyse tum kulanıcıların goruslerı benım gıbı cok olumlu... Tek tuk problemler yasayanlar muakkak vardır ben sıfır S kasa mercedes de sorun yasayanıda bılıyorum sonucta kul yapısı...

msi

  • Ziyaretçi
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #64 : Şubat 05, 2009, 05:21:13 ÖÖ »


ben şu an arabasızım ikisi arasında dönüp duruyorum ikisinden birini kısmetse alıcam ama ikisi arasında kimse anlaşamıyor bu muhabbet peugeot honda kapışmasına döndü.... fn 2 lerin hastalıkları varmı .... cvp veren olursa sevinirim...


kilo, jant ağırlığı (17-18) yüzünden ep3 biraz daha hızlı. ama topgear programındaki 5-6 boyluk fark kadar da değil tabii.
onu bende hala çözemedim. adamın pilotajı iyi değildi sanırım.
neyse safkan bir araba istiyorsan. yükleyim doldurayım sonuna kadar basayım, kopayım diyorsan ep3 al.
ama hem konfor arıyorsan hem de orjinal binip basmak istiyorsan fn2 al dostum. 6 yıl garantisi var.
sana kalmış. hayırlısı olsun inşallah


kusura bakma astracoupe kardeşim geç oldu ama siteye giremedim bi kaç gündür ilgilendiğin için sağol ...
şimdi iki kasada on numara dediğin gibi ep 3 ler biraz fn 2 lere göre biraz konfordan yoksun ama başbi konu başlığı altında fn 2 kasaların hastalıklarından bahsetmişsiniz hastalık diyorum çünkü fn2 kullanıcılarından hemen herkes debriyaj ne bilim gösterge panelindeki sesten süspansüyondan falandan filandan şikayetçi e tabii buda doğal olarak insanı soğutuyo ama ep 3 kullanıcılarının şikayeti yok bu mantıken bakışım ama içimden geçen ne yalan sölim fn 2 kasa çok ii artı bi de yağ muhabbeti falan işin cilvesi diyyorum ama dediğim gibi kafada soru işaretleri kalıyo artı bu linkini gönderdiğim aracı bilen varmı ?

http://www.sahibinden.com/acilll_type-r_2000_cc_200hp-07WQQaXQQ11886721WQQpXQQdisplayitem

45-50 arası arıyorum bunu fn 2 arkadaşlar yanlış anlamasın sakın tabiki araçlarını o paralara kimse vermek istemez ama benim bütçe bu anlıcanız umarım yanlış anlayan olmaz

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #65 : Şubat 05, 2009, 01:28:25 ÖS »
msi arkadasım alıcagın aracda herzaman mutlu olursun inşallah... Bak cok samımı bı sekılde bana guven derım ben ve solıceklerımı dınle... Bugun alıcagın her aracda sıkıntılar cıkıcaktır ne bılıyım ole hızlı ve ofkelı fılmındekı gıbı sadece turbo ve nos basınc saatlerıne bakarak gazlamak dıe bısı yok gercek dunyada bu arac standart olsada modlu olsada mumkun degıl... fn2 problemlerını okuman sana herzman fayda saglıcaktır dıe dusunuyorum fn2 yı alırsan aldıkdan sonrada yapmaman gerekenler konusunda saglıcaktır aynı faydayı... aracımı 17 hazıran 2008 de aldım bugun ıtıbarı ıle 8900km cıvarı 3 uzun yol yaptım ve gercekten hep gazladım ancak ılk 1000 km kesınlıkle basmadım aracım sımdıye kadar 1 kez bıle motor sogukken hareket etmedı herzman 1 dk den fazla bekledım ve normal calısma sıcaklıgına gelene kadar gaza yarım bıle basmadım. yagını dun kont. ettım ve ne kırlı nede eksık... debrıyaj konusunda butun hondaların sıkıntıları zman zman oluyor dıkkat ettıysen sorun yasayan arkadaslar hep kalkıs yapan yada sureklı ust devırlerde debrıyajı zorlucak sekılde vıtes degıstıren arkadaslar... gogusden gelen sese gelınce neden bahsedılıyor ben anlamıyorum bazı ozel sebeplerden yılın katılımını kıbrısda gecırdım ve s350 kullandım gunluk olarak bazen ondan bıle ses gelıyor yanı dogal olan sesler dısında bı ses duymadım sımdıye kadar sadece bı vıbrasyon sesı vardı oda unuttugum cakmakmıs:) fn2 alırsan 15 gun sonra yazdıklarımın hepsını sende yazıcaksın ben dıorum kı korkma rahat bı sekılde al... bugun 3 5 bın fazla vermezsen ılerıde daha fazlasını bakıma harcıabılırsın bunu unutma alırken en ıyısını almaya ozen gosterırdım senın yerınde olsam... bırde sıfır secenegını goz ardı etme krız ortamında 60000tl ye kadar dusuceklerını tahmın edıyorum... yuzde 85 e varan kredı ımkanı ıle senın ıcın cok daha avantajlı olabılır... Hakkında hayırlısı olur inşallah

kesh

  • Ziyaretçi
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #66 : Şubat 05, 2009, 01:52:30 ÖS »
ep3 diyorum... fn2 lere bi türlü ısınamadım...

msi

  • Ziyaretçi
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #67 : Şubat 05, 2009, 04:38:18 ÖS »

msi arkadasım alıcagın aracda herzaman mutlu olursun inşallah... Bak cok samımı bı sekılde bana guven derım ben ve solıceklerımı dınle... Bugun alıcagın her aracda sıkıntılar cıkıcaktır ne bılıyım ole hızlı ve ofkelı fılmındekı gıbı sadece turbo ve nos basınc saatlerıne bakarak gazlamak dıe bısı yok gercek dunyada bu arac standart olsada modlu olsada mumkun degıl... fn2 problemlerını okuman sana herzman fayda saglıcaktır dıe dusunuyorum fn2 yı alırsan aldıkdan sonrada yapmaman gerekenler konusunda saglıcaktır aynı faydayı... aracımı 17 hazıran 2008 de aldım bugun ıtıbarı ıle 8900km cıvarı 3 uzun yol yaptım ve gercekten hep gazladım ancak ılk 1000 km kesınlıkle basmadım aracım sımdıye kadar 1 kez bıle motor sogukken hareket etmedı herzman 1 dk den fazla bekledım ve normal calısma sıcaklıgına gelene kadar gaza yarım bıle basmadım. yagını dun kont. ettım ve ne kırlı nede eksık... debrıyaj konusunda butun hondaların sıkıntıları zman zman oluyor dıkkat ettıysen sorun yasayan arkadaslar hep kalkıs yapan yada sureklı ust devırlerde debrıyajı zorlucak sekılde vıtes degıstıren arkadaslar... gogusden gelen sese gelınce neden bahsedılıyor ben anlamıyorum bazı ozel sebeplerden yılın katılımını kıbrısda gecırdım ve s350 kullandım gunluk olarak bazen ondan bıle ses gelıyor yanı dogal olan sesler dısında bı ses duymadım sımdıye kadar sadece bı vıbrasyon sesı vardı oda unuttugum cakmakmıs:) fn2 alırsan 15 gun sonra yazdıklarımın hepsını sende yazıcaksın ben dıorum kı korkma rahat bı sekılde al... bugun 3 5 bın fazla vermezsen ılerıde daha fazlasını bakıma harcıabılırsın bunu unutma alırken en ıyısını almaya ozen gosterırdım senın yerınde olsam... bırde sıfır secenegını goz ardı etme krız ortamında 60000tl ye kadar dusuceklerını tahmın edıyorum... yuzde 85 e varan kredı ımkanı ıle senın ıcın cok daha avantajlı olabılır... Hakkında hayırlısı olur inşallah


ilgilendiğin için sağol yağ yakma muhabbetini takmadım takmam bilen bilir performans veren arabaların alayı yakar ...   araba konusunda neden kortuğumuda sölim bunda önce ilk arabam 106 gti dı ne çektiğimi bi ben bi ustam bilir...  astra aldım ondada aradığımı bulamadım tamam araba sorun çıkartmadı ama 106 dan inip astraya binince olmuyo alışılmıyo ...   sorunsuz konforlu ve basınca gidebilen bi araba istiyorum ...   benim roling ne bilim drag la falan işim yok arasıra gaza gelir sıkar bırakırım zaten ...bu arada ikinci ellere bakıyorum çünkü 45-50 arası paraya eyw diyebilirim ama 60 milyar şu an için veremem... fn 2 olmazsa ep 3 o da olmazsa wrx falan düşünüyorum...  bundan bi iki ay öncesine kadar 45 milyara falan bi kaç arkadaşım aldı. o fiyatlara bulabilirsem bende alırım... geçenlerrde elegance alacaktım sıfır 37 milyara vargeçtim son anda sıçak gelmedi araba bana ama typer adamın kaderini değiştiren bi araba binmeden gidersem gözüm açık gider...

turbovts2

  • İleti: 366
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #68 : Şubat 06, 2009, 04:16:30 ÖÖ »
honda da aradıgını bulursun :)

Seko

  • İleti: 1549
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #69 : Şubat 07, 2009, 08:07:22 ÖS »

honda da aradıgını bulursun :)

Honda da aradıgın zevki bulursun ve alırsın he aynı paraya daha hızlı stock aracta alırsın hem sıfır hem ikinci eller icin bu gecerli bakınız leon cupra 240 bir fn2 yi uzebilir ama o zevki verebilirmi tartısılır o yuzden aradıgın Honda da buna bende katılıyorum sonuna kadar .
Bu arada o linki verdigin arac pert ten toplama haberin ola :)
Forumda type r linki altında dakika bir gol bir diye bir topic altında detaylar var ..

8.000rpm

  • İleti: 192
    • Kişisel blog
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #70 : Şubat 10, 2009, 10:01:35 ÖÖ »
linkteki fn2 sakat araç...
neden gerçek resimleri yok sence?
fn2 de seçsen  , ep3 de seçsen belirttiğin bütçe ile emin ol emsallerinin yanında çok iyi bir araç alabilirsin... hele o bütçeye ep3 tercih edersen ciddi tertemiz alternatifler var...
şimdiden hayırlı olsun :)

GKS TypeR

  • İleti: 544
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #71 : Şubat 10, 2009, 10:35:51 ÖÖ »

msi arkadasım alıcagın aracda herzaman mutlu olursun inşallah... Bak cok samımı bı sekılde bana guven derım ben ve solıceklerımı dınle... Bugun alıcagın her aracda sıkıntılar cıkıcaktır ne bılıyım ole hızlı ve ofkelı fılmındekı gıbı sadece turbo ve nos basınc saatlerıne bakarak gazlamak dıe bısı yok gercek dunyada bu arac standart olsada modlu olsada mumkun degıl... fn2 problemlerını okuman sana herzman fayda saglıcaktır dıe dusunuyorum fn2 yı alırsan aldıkdan sonrada yapmaman gerekenler konusunda saglıcaktır aynı faydayı... aracımı 17 hazıran 2008 de aldım bugun ıtıbarı ıle 8900km cıvarı 3 uzun yol yaptım ve gercekten hep gazladım ancak ılk 1000 km kesınlıkle basmadım aracım sımdıye kadar 1 kez bıle motor sogukken hareket etmedı herzman 1 dk den fazla bekledım ve normal calısma sıcaklıgına gelene kadar gaza yarım bıle basmadım. yagını dun kont. ettım ve ne kırlı nede eksık... debrıyaj konusunda butun hondaların sıkıntıları zman zman oluyor dıkkat ettıysen sorun yasayan arkadaslar hep kalkıs yapan yada sureklı ust devırlerde debrıyajı zorlucak sekılde vıtes degıstıren arkadaslar... gogusden gelen sese gelınce neden bahsedılıyor ben anlamıyorum bazı ozel sebeplerden yılın katılımını kıbrısda gecırdım ve s350 kullandım gunluk olarak bazen ondan bıle ses gelıyor yanı dogal olan sesler dısında bı ses duymadım sımdıye kadar sadece bı vıbrasyon sesı vardı oda unuttugum cakmakmıs:) fn2 alırsan 15 gun sonra yazdıklarımın hepsını sende yazıcaksın ben dıorum kı korkma rahat bı sekılde al... bugun 3 5 bın fazla vermezsen ılerıde daha fazlasını bakıma harcıabılırsın bunu unutma alırken en ıyısını almaya ozen gosterırdım senın yerınde olsam... bırde sıfır secenegını goz ardı etme krız ortamında 60000tl ye kadar dusuceklerını tahmın edıyorum... yuzde 85 e varan kredı ımkanı ıle senın ıcın cok daha avantajlı olabılır... Hakkında hayırlısı olur inşallah


+1907 fn2 al pişman olmazsın

wiperboy

  • Ziyaretçi
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #72 : Şubat 11, 2009, 04:25:49 ÖS »
ep3 >=ok    kim gelirse gelsin yerini dolduramaz bence..

bad_mad

  • İleti: 88
    • M.A.D's deviantart gallery
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #73 : Şubat 16, 2009, 09:16:21 ÖÖ »
ep3 ayrı bişey fn2 ayrı bişey ep3 hız ve adrenalin için yaratılmış konfor aranmamış fn2 de hem şekil hem adrenalin için ama konforu hesaba katarken ağırlığı düşünmemişler ,ya da düşünmüşler önemsememişler :) ama kasa olarak FN2 biraz daha kalın ve yüksek duruo kanımca, ep3 yere yapışık ve ince gövdeli yani benim tercihim EP3

aRasaLg

  • Ziyaretçi
Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
« Yanıtla #74 : Şubat 16, 2009, 03:58:29 ÖS »
fn2 ilk çıktıgında kimse begen medi açıkçası.ben gördügümde ''ıyy bune yaa'' diyordum ma şimdi çok hoşuma gidiyor.bi aracın alışma süresi var bildiğiniz üzre.göre göre göz alışıyor.ama ep3 öyle değildi bence.ben ilk gördüğümde aşık olmuştum.onun tasarımı vs sade ve daha tecrubeli bi duruşu var sanki :) fn2 ye gelırsek;ilk bakısta herkes uzay mekıgıne benzeter :) ama çılgın bi durusu vardır.zaman zman bagımlılık yapar.aynen ep3 gibi.ben aslında  ep3 ü daha çok seviyorum.daha çok hoşuma gidiyor ama fn2 yide çok seviyorum ama ep3 bi efsane olan araç.nerdeyse tüm hondacılar beyaz bi JDM olarak onda olmasını ister :) ama fn2 de JDM düşünemiyorum :) olabilir mi acaba...ep3 tercihimdir.ama fn2 daha seçeneği bol bi araç.ayrıca ep3 lerın bazılarında şanzuman problemı çıkabiliyor.2. el aırken çok dikkat etmek lazım