TeamHondaTurkey.Com

HONDA MODELLERİ => Type R - Civic / Integra (DC,EP,FK) => Konuyu başlatan: astracoupe - Ocak 05, 2009, 11:07:27 ÖS

Başlık: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: astracoupe - Ocak 05, 2009, 11:07:27 ÖS
fn2 mi? ep3 mü?
arkadaşar fn2 ler piyasaya cıkalı 2 yıl kadar oldu.
ayrıca parcaları da yavaş yavaş piyasaya cıkıyor.
sorularım şunlar:
sizce fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi? bıraktığı ağır mirası devir alabilecek mi?
yoksa ep3 ler birer efsane olarak mı kalacak.
sizin tercihiniz ne olurdu?
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: nikky - Ocak 05, 2009, 11:15:56 ÖS
bence oturur oturdu da

fn2 +1
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: sisss - Ocak 05, 2009, 11:20:05 ÖS
fn2 nin ep3 ün tahtına oturacagı kesin. fakat ep3 ün çok daha safkan bir spor araba olduguda bir gerçek.
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: cıvıc99 - Ocak 05, 2009, 11:27:29 ÖS
ep3 benim için efsane olarak kalıcak ek da gelseydi keşke
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: EnZo - Ocak 06, 2009, 02:09:23 ÖÖ
Bence Oturdu bile . . . Ep3 LErde Vteclerin Yerlerini alıor Yavaş Yavaş . . :)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: GKS TypeR - Ocak 06, 2009, 08:07:41 ÖÖ
teknoloji çok değişti artık kendi katagorisindeki spor arabaların çoğunda yağmur sensörü, far sensörü, digital klima, VSA, cruise kontrol, vs. gibi birçok özellik var evet ep3 safkan olabilir ama ozaman onun katagorisindeki araçlarda bi okadar boştu ancak fn2 nin yeni teknolojiye uymaması demek çok fazla geri kalması demek olurdu ki bu saydığım özellikler olamasa ben yeni typeR almaz bu özellikler olan arabalara bakabilirdim leon cupra,megane RS gibi.  
yani FN2 tahta çoktan oturdu.
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: altunparmak - Ocak 06, 2009, 10:09:28 ÖÖ
fn2 tahta oturur ama hiç bir zaman bi ep3 olamaz..
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: poşetçay - Ocak 06, 2009, 10:14:43 ÖÖ
zamanla mod parçaları çıktıkça otura bilir ama ep3 efsane bende
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: HoNdA TyPe_R - Ocak 06, 2009, 11:55:45 ÖÖ
ep3 diyorum bende oldugu icin degil ama fn2 lerde ilerleyen zamanlarda iyi olacagina eminim
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: typermelih - Ocak 06, 2009, 07:15:05 ÖS
goruntusuyle oturdu bıle daha ılk gunden fn2...motor olarak hersey bır yıl sonra ortaya cıkacak...fıl gıbı kulaklarımı acmıs kurt gıbıde gozlerım fn2 ıcın cıkacak parcaları beklıyorum,hemen arkamda serhat siss ve dıgerlerı beklıyoruz,hayatımda bukadart sabrettımı hatırlamıyorum umutla beklıyorum parcaları...tahtına otururmu motor olarak onu dedıgım gıbı zaman gosterecek suan 650 hp olan ep3 var,benım aracım 300 hp olsun baska bısey ıstemem gercı bende bu doyumsuzluk varken istegım 400 ude bulur 500 üde  
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: 8.000rpm - Ocak 23, 2009, 08:03:44 ÖÖ
ben başka bir yerde daha yaptığım yorumu aynen yineliyorum ;
sizce ek civicler , eg lerin tahtına mı oturdu?
yoksa ep3 gelip ek civicleri tarihten mi sildi?
aynı durum fn2 ve ep3 meselesinde de var...
hiçbiri bir başkasının tahtına oturmuyor , hepsi ayrı ayrı kendi ligini kuruyor bence...
:):):):)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: poşetçay - Ocak 23, 2009, 08:57:37 ÖÖ

ben başka bir yerde daha yaptığım yorumu aynen yineliyorum ;
sizce ek civicler , eg lerin tahtına mı oturdu?
yoksa ep3 gelip ek civicleri tarihten mi sildi?
aynı durum fn2 ve ep3 meselesinde de var...
hiçbiri bir başkasının tahtına oturmuyor , hepsi ayrı ayrı kendi ligini kuruyor bence...
:):):):)
çok haklısın hepsinin tadı degişik
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: CaNeR54 - Ocak 23, 2009, 11:10:17 ÖÖ
Tahta derken ne anLamda tabi ki ep3 her zaman var oLucak ve oLmaLıda ama fn2 performans ve diğer tüm aLanLarda bence ep3 den üstün oLucaği kesin gibi.. Tabi herkesin kendi zewki..
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: 8.000rpm - Ocak 23, 2009, 11:45:00 ÖÖ
teknik kabiliyetler zaten kesinlikle ileri olacak...
hep öyle oldu zaten şimdiye kadar , honda hep kendini aştı ;
eg vti
ek9 typeR
ep3 typeR
fn2 typeR
fk typeR
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: infaztim - Ocak 23, 2009, 03:51:28 ÖS
tercih meselesidir kesinlikle tercih meselesidir.

eğer derseniz arabamda 6 aırbag vsa msa kıl yün olsun fn2 vazgeçilmez tercih.

ama yok baba ben yoldaki çakıl taşını omuriliğimde hissediym bi klima olsun yazın pişmiym

ep3 dünyada rakipsiz.

fn2 nin malzeme kalitesi ve montajı özellikle orta konsoldan 2 koltuk arasına uzayan bölümü berbat gacır gıcır ötüyor sallanıyor.buda bilinçsizce değil bilinçlice yapılmış bir ihmal.

tip olarak iç mekan olarak kesinlikle fn2 10 yıl sonrasının tasarımı olağan üstü güzel.

performans olarak ise

2 yıl önce söylediğimi söylüorum kimse söylemeden memelekette ilk söyleyenlerden biriydim fn2 ler ep3 leri geçebilir diye.

ama ben makasa girerim yanlarım zevk alırım diosanız ep3 tartışmasız fenomen.

benim tercihim kesinlikle ep3 tabanca gibi duruyor yandan ve görüş oturma pozisyonu inanılmaz sıkı.fn2 de durum böyle değil.

ok param olsaydı bi fn2 yede hayır demezdim açıkçası.

benim için

1-ep3
2-s2k
atmosferikte üstüne varmı başka araba söliyebilicek olan. ?

turboyu hesaba katmıyorum.


son olarak soruya cvp olarak şunu söyliym

fn2 belki ep3 kadar sıkı olur belki dahada sıkı olur

ama asla ep3 ün hissettirdiklerini hissettiremiycek.

Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: CaNeR54 - Ocak 23, 2009, 07:54:41 ÖS
Herkesin kendi zewki oraya katıLıyorum bu kısmına da

Alıntı

atmosferikte üstüne varmı başka araba söliyebilicek olan. ?


var :)

Pulsar VZ-R N1 i var 1.6 197 HP :) Litre başina 123 hp iLe S2K nin önündedir :)

Birkaç araç daha var yakın değerLer  fakat atmosferik oLarak Honda kendini kanıtLamiş bir markadir ama unutmamak Lazım tek değiLdir :)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: TYPE-R - Ocak 23, 2009, 08:04:16 ÖS
Bencede bu olay herkesin kendi zevkinin meselesidir...

ama benim için birazcık farklıı typer ı ben ep3 kasada ögrendim bindim dokundum sesini hissettem belkide benim ep3 hastalıgım bu yüzdendir

ep3 kasa kndini bu kadar sewdirmese belkide fn2 bu kadar tutulmicaktı

yinede atalarımızın söyledi sözü unutmamak lazım

"gelen gideni aratır!"  >=ok
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: infaztim - Ocak 23, 2009, 10:04:01 ÖS
şimdi caner motor yapısını incelemek gerekir o araçtan haberdarım evt ama muhtemelen gırtlak bir 1.6 lt dir yapsan yapsan 2-3 değişiklik yaparsın.

ama 1.6 vti ler öyle değil

typerda öyle değil s2k da öyle değil

bildiğin modlu araba nissan pulsar.
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: Mahir TÜRKMEN - Ocak 23, 2009, 10:13:33 ÖS
ayrı varlıklar onlar isimleri tek benzerlikleri ;)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: CaNeR54 - Ocak 23, 2009, 10:18:34 ÖS
ama s2k da sınırları zorlamiş oldugu için  atmosferik oLarak pek oynanamadiği duydum.Bu konuda FazLa biLgim yok ama pulsar modLu derken sonucta fabrikasyon seri üretimLi 1.6 oLarak sınırLari sonuna kadar zorLamiş dip not oLarak söyLemek istedim konuyu saptirmadan :)

Benim de Dediğim gibi diğer tüm modeLLerde (konu atmosferik oLdugu için) atmosferik oLarak cok rahat oynaniyor. Zaten iLk mesajdada yazdim Honda geneL anLamda modeLLere ayirmadan bence de en ii atmosferik markası.
Fn2 bence tamamen  her yönüyLe daha ii geLiyor.
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: armi - Ocak 23, 2009, 10:20:33 ÖS

ayrı varlıklar onlar isimleri tek benzerlikleri ;)

çok fazlasıyla katılıyorum mahir
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: infaztim - Ocak 24, 2009, 04:09:18 ÖS
s2k evet baya doldurulmuş bir cihaz ama hala yapılabilicek şeyler fazlasıyla var hemde fazlasıyla:)

ama bütçe korkunçlaşıyor işte.s2yi atmosferik yapınca.
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: 34 DF 9999 - Ocak 25, 2009, 03:46:48 ÖS
bence ep3 kardeşım zevk meselesi herkez gule gule kullansın 2sıde canavar gıbı alet işte neyi tartışıyonuz kı..herkez altındakının kıymetını bılsın işte...
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: EnZo - Ocak 29, 2009, 01:31:57 ÖÖ
:) bitanede ep3 üm olsa hayır demem :))))
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: exsca - Ocak 29, 2009, 03:10:30 ÖÖ
ep3 ile fn2 motor olarak ayni görülüyor.eger oyle ise konfor ve görüntü ile fn2 1 adim öne geçiyor.Sonuç olarak ikiside typer efsanesinin en iyi temsilcileri.
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: edo typer - Ocak 29, 2009, 06:06:32 ÖS
arabam 10 hp fazla olucagına,100 kg hafıf olsun;) bu sebepten dolayı fn2 ep3 kdr hızlı olamaz.. fn2 ıle ep3 gecebılır ınsanlar normaldır,ep3 un sanzımanı daha cok pılotaj ıstıyo bence..fn2 nın sanzımanı daha kolay gecıyo bence..sunu unutmayalım kı,guclerı aynı olsa bıle ep3 hafıflıkten yurucek;)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: typermelih - Ocak 29, 2009, 06:35:43 ÖS
doğru bugun her 80 kg 3.8 hp ye tekabul edıyor ama okadarda degıl 100 hafıf olsun 10 hp olmasın falan olsun 10 hp daha ıyıdır
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: GKS TypeR - Ocak 30, 2009, 10:02:42 ÖÖ

doğru bugun her 80 kg 3.8 hp ye tekabul edıyor ama okadarda degıl 100 hafıf olsun 10 hp olmasın falan olsun 10 hp daha ıyıdır

+1907
heleki typer da 10 hp nin neler yapabileciğini ep3 cüler daha iyi bilmesi lazım. 210 hp FN2, 200hp ep3 ü geçemezmi tabiki geçer
10 hp biraz fazla olmuş
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: edo typer - Şubat 01, 2009, 11:38:16 ÖÖ
bız genelde 7 kgyı 1hp olarak degerlendırıyoruz... 80 kg 3.8 hpye denk gelıyosa,ve aractakı fazladan 1 ksı 70-250 km rollde yaklasık 3 boya denk gelıyosa,yanı 4 hp 3 boy edıyosa,caılı ep3 dynoda yaklasık 10 hp alıyo buda 10 boy mu eder:D  bındıgımız aracı savunmadan objektıf konusalım,sız fn2nın ep3u gecebılecegını dusunuyo musunuz?

bana gore fn2 cok konforlu,hızlı bır arac..sehır ıcınde cok gunluk kullanım ıcın bıcılmıs kaftan..ama bı ep3 deıl bence,o zewkı vermıyo bana..
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: typermelih - Şubat 01, 2009, 01:01:35 ÖS
7 kg 1 hp ye tekabul etmesı demek sızın hesaplamanızla70 kg bır adamın aracdan 10 hp goturmesı demek bu mumkunmu sızce yanı ozaman arabada 4 kısı olsa 70 kg lık 40 hp ye tekabul edecek yanı 100 hp lık bır arac 60 hp lık bır aracla katılımtıgında berabere kalacak sızın hesaplamaya gore boyle cıkıyor  
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: poşetçay - Şubat 01, 2009, 01:06:53 ÖS
bence ep3 ün kimyası farklı fn2 nin farklı beklentilerimiz degişik olmalı fn2 biraz daha pistlerden çıkıp caddelere göre yapılandırılmış
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: Seko - Şubat 01, 2009, 03:45:48 ÖS
fn2 nin stock guc egrisi ep3 e gore cok cok daha basarılı o yuzden stock - stock agırlık farkına ragmen aynı gidiyorlar .
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: edo typer - Şubat 01, 2009, 05:14:36 ÖS

7 kg 1 hp ye tekabul etmesı demek sızın hesaplamanızla70 kg bır adamın aracdan 10 hp goturmesı demek bu mumkunmu sızce yanı ozaman arabada 4 kısı olsa 70 kg lık 40 hp ye tekabul edecek yanı 100 hp lık bır arac 60 hp lık bır aracla katılımtıgında berabere kalacak sızın hesaplamaya gore boyle cıkıyor  



valla sana sole bısey solıyım..aracına al 4kısı bı vti ile video cekıp koy;) butun ctrcıler araclarını denerken teke tek denemk ısterler;) yanı sen yanına 70 kg al bende 70 kg alıyım tarzında yaklasmıyoruz olaya..bızım araclarımızı kılo cok etkılıyo;)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: edo typer - Şubat 01, 2009, 05:16:29 ÖS

fn2 nin stock guc egrisi ep3 e gore cok cok daha basarılı o yuzden stock - stock agırlık farkına ragmen aynı gidiyorlar .



bunun sebebıde sanzıman oranları daha yakın,egzantrıklerı farklı,emme manıfoldu farklı...guc egrısının duzgun olmasının sebeblerı,fakat ısın ıcıne kılo vb.. etkenler gırınce guc egrısınıne ragmen ep3 bıraz daha serı gozukuyor..
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: canguder - Şubat 01, 2009, 07:28:41 ÖS
eğer ep3 sahibi hondacılar akıllarında araçlarını satıp fn2 sahibi olma düşüncesi varsa fn2 ep3ün tahtına oturmuştur.Bana sorarsanız iki aracıda kullanmadım ama görünüş olarak fn2 derim.
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: Seko - Şubat 01, 2009, 08:04:29 ÖS


fn2 nin stock guc egrisi ep3 e gore cok cok daha basarılı o yuzden stock - stock agırlık farkına ragmen aynı gidiyorlar .



bunun sebebıde sanzıman oranları daha yakın,egzantrıklerı farklı,emme manıfoldu farklı...guc egrısının duzgun olmasının sebeblerı,fakat ısın ıcıne kılo vb.. etkenler gırınce guc egrısınıne ragmen ep3 bıraz daha serı gozukuyor..

yada soyle diyeyiim gordugum dyno grafiklerinde hep ep3 un peak gucu cok dik kalıyor fn2 ise daha uzun bir devir bandında aynı gucu uretiyor bunu soylede yorumluyabilriiz acemi biri ep3 u yurutemiyebilir 100 devir gec vites atarak fakat fn2 de tolerans daha fazla olacaktır hem vtecing hemde guc egrisinin daha duz olmasından dolayı :)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: edo typer - Şubat 01, 2009, 08:18:32 ÖS



fn2 nin stock guc egrisi ep3 e gore cok cok daha basarılı o yuzden stock - stock agırlık farkına ragmen aynı gidiyorlar .



gecenlerde aynı seyı soledım fn2 kullanmak ep3un yanında cok kolay kalıyo bana gore..bı arkadasımın var suruyorum,cok begendıgım bı arac,cok konforlu,gercekten hosuma gıdıyor ama bu secım ne ıstedıgınıze baglı..ben gece 2de kalkıp fn2ye bınıp stres atamam,kendı aracımdan memnunum bu konuda,gercekten gulumsetıyor benı..

bunun sebebıde sanzıman oranları daha yakın,egzantrıklerı farklı,emme manıfoldu farklı...guc egrısının duzgun olmasının sebeblerı,fakat ısın ıcıne kılo vb.. etkenler gırınce guc egrısınıne ragmen ep3 bıraz daha serı gozukuyor..

yada soyle diyeyiim gordugum dyno grafiklerinde hep ep3 un peak gucu cok dik kalıyor fn2 ise daha uzun bir devir bandında aynı gucu uretiyor bunu soylede yorumluyabilriiz acemi biri ep3 u yurutemiyebilir 100 devir gec vites atarak fakat fn2 de tolerans daha fazla olacaktır hem vtecing hemde guc egrisinin daha duz olmasından dolayı :)

Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: edo typer - Şubat 01, 2009, 08:19:08 ÖS




fn2 nin stock guc egrisi ep3 e gore cok cok daha basarılı o yuzden stock - stock agırlık farkına ragmen aynı gidiyorlar .




bunun sebebıde sanzıman oranları daha yakın,egzantrıklerı farklı,emme manıfoldu farklı...guc egrısının duzgun olmasının sebeblerı,fakat ısın ıcıne kılo vb.. etkenler gırınce guc egrısınıne ragmen ep3 bıraz daha serı gozukuyor..

yada soyle diyeyiim gordugum dyno grafiklerinde hep ep3 un peak gucu cok dik kalıyor fn2 ise daha uzun bir devir bandında aynı gucu uretiyor bunu soylede yorumluyabilriiz acemi biri ep3 u yurutemiyebilir 100 devir gec vites atarak fakat fn2 de tolerans daha fazla olacaktır hem vtecing hemde guc egrisinin daha duz olmasından dolayı :)




gecenlerde aynı seyı soledım fn2 kullanmak ep3un yanında cok kolay kalıyo bana gore..bı arkadasımın var suruyorum,cok begendıgım bı arac,cok konforlu,gercekten hosuma gıdıyor ama bu secım ne ıstedıgınıze baglı..ben gece 2de kalkıp fn2ye bınıp stres atamam,kendı aracımdan memnunum bu konuda,gercekten gulumsetıyor benı..
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: GKS TypeR - Şubat 02, 2009, 10:01:27 ÖÖ

bız genelde 7 kgyı 1hp olarak degerlendırıyoruz... 80 kg 3.8 hpye denk gelıyosa,ve aractakı fazladan 1 ksı 70-250 km rollde yaklasık 3 boya denk gelıyosa,yanı 4 hp 3 boy edıyosa,caılı ep3 dynoda yaklasık 10 hp alıyo buda 10 boy mu eder:D  bındıgımız aracı savunmadan objektıf konusalım,sız fn2nın ep3u gecebılecegını dusunuyo musunuz?

bana gore fn2 cok konforlu,hızlı bır arac..sehır ıcınde cok gunluk kullanım ıcın bıcılmıs kaftan..ama bı ep3 deıl bence,o zewkı vermıyo bana..


arkadaşım öncelikle fikirlerine saygı duyuyorum evet ben bende fn2 var ama kesinlikle yazılarımı tarafsız yazıyorum altımızdaki jet değil tabiki iyi olan arac iyi pilotajla typer lar aarsında geçilemez kötü pilotajın kaç boya mal oldoğunuda biliriz çoğumuz ep3 ün fn2 yi geçiceğini bende inanıyordum ancak şuan diyorumki evet belki ep3 fn2 yi geçer eğer stock ep3 varsa yakında deniycez benim pilotajımla benim fn2 yi geçiceğini düşünmüyorum. ayrıca gece 2 de çıktığın zaman sana o zevki vermiyorsa sende 3 te çık :D şaka bi yana ama sende bilirsinki zevkler renkler tartışılmaz. beni günün her saati mutlu ediyor. bende diyorumki. iyi pilotajla stock fn2 stock ep3 ü geçer. saygılar
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: msi - Şubat 02, 2009, 10:33:45 ÖÖ
ben şu an arabasızım ikisi arasında dönüp duruyorum ikisinden birini kısmetse alıcam ama ikisi arasında kimse anlaşamıyor bu muhabbet peugeot honda kapışmasına döndü.... fn 2 lerin hastalıkları varmı .... cvp veren olursa sevinirim...
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: astracoupe - Şubat 02, 2009, 11:05:56 ÖÖ

ben şu an arabasızım ikisi arasında dönüp duruyorum ikisinden birini kısmetse alıcam ama ikisi arasında kimse anlaşamıyor bu muhabbet peugeot honda kapışmasına döndü.... fn 2 lerin hastalıkları varmı .... cvp veren olursa sevinirim...


kilo, jant ağırlığı (17-18) yüzünden ep3 biraz daha hızlı. ama topgear programındaki 5-6 boyluk fark kadar da değil tabii.
onu bende hala çözemedim. adamın pilotajı iyi değildi sanırım.
neyse safkan bir araba istiyorsan. yükleyim doldurayım sonuna kadar basayım, kopayım diyorsan ep3 al.
ama hem konfor arıyorsan hem de orjinal binip basmak istiyorsan fn2 al dostum. 6 yıl garantisi var.
sana kalmış. hayırlısı olsun inşallah
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: typermelih - Şubat 02, 2009, 04:26:24 ÖS


7 kg 1 hp ye tekabul etmesı demek sızın hesaplamanızla70 kg bır adamın aracdan 10 hp goturmesı demek bu mumkunmu sızce yanı ozaman arabada 4 kısı olsa 70 kg lık 40 hp ye tekabul edecek yanı 100 hp lık bır arac 60 hp lık bır aracla katılımtıgında berabere kalacak sızın hesaplamaya gore boyle cıkıyor  



valla sana sole bısey solıyım..aracına al 4kısı bı vti ile video cekıp koy;) butun ctrcıler araclarını denerken teke tek denemk ısterler;) yanı sen yanına 70 kg al bende 70 kg alıyım tarzında yaklasmıyoruz olaya..bızım araclarımızı kılo cok etkılıyo;)
vtı ıle katılımıtım bende 4 kısı vardı sadece 130 km surate kadar yanyana gıttık sonra yavas yavas arayı acmaya basladımkı arac 160 hp degıl 178 hp gosterıyordu dınoda ...agırlık tabıkı her aracta onemlı ama boyle senın dedıgın hp lerde goturmez bu arada ben ep3 daha kotu fn2 daha ıyı dıye demıyorum boyle bır ıddam yok...zaten ben ep3 e asık oldugum ve ozamanlar alım gucum typer a ulasamadıgı ıcn yıllarca bekledım ve fn2 aldım...
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: turbovts2 - Şubat 02, 2009, 08:43:45 ÖS
Melih kardeşim gerçekten 7 kg 1hp yani 100 kg 14 hp kayıp demek. Ancak bunu aritmetik olarak düşünmemek lazım. 1200 kg 100 hp bir araçla 1200 kg 120 hp bir aracın şanzıman, güç bandı, aktarım kayıpları, lastik ebatları... vs de farklıdır ve çok parametreli bir hesap karşımıza çıkar ki, muhtemelen direk mantıkla sayısal değerler örtüşmeyebilir. Ancak tek parametre yani ilköğretimdeki havuz problemi gibi düşünürsek 100 kg ağırlık 14 hp güce bedel... Bunu kayıp değilde kazanım olarak değerlendirirsek daha iyi anlarız diye düşünüyorum... Mesela 100 kg hafiflerse fn2 215ps gibi hızlanır. :) Anlatmak istediğim herzaman aynı iki araçtan 100kg hafif olan, 14hp güçlü bir araçmış kadar hızlı olur... Birde konu başlığımız var tabi :) yazmıyım dedim ama dayanamadım... Fn2 gelişen otomobil sektörüne pasif, aktif güvenlik ekipmanları ile uyum sağlamıştır ve bu olmak zorundadır... Aksi mantıkda safkan atlar, fn2 den de ep3 den de safkanlar ancak bugün bazı kişilerin hobilerinde yerlerini almışlardır hiçbirimiz akıncı değiliz... :) safkanlık kavramını çağa ayak uydurmamak olarak adlandıramayız. "safkan" kelimesi kan kökenlidir ve canlılar için uygundur, otomobilde ise safkanlık ancak verdiği sıra dışı his yada spor tarzı ile düşünülebilir. Şöyle bir incelersek kırmızı dikişli vites körüğü, direksiyonu, koltukları yine kırmızı gösterge paneli, kırmızı paspas ve taban halısı, harika çizgileri type R logolu paspaslar ve fren kaliperleri, bildiğim en güzel koltukları, aliminyum pedal takımı ve vites topuzu, 18 jant ve ince yanak lastikleri... Daha birçok farkı ile yeterince safkan bir Type R karşımızda fn2 ile... Tabi yürüyende önemli. Biraz önce saydığım lastik ve jant dışında tüm yol tutuş ekipmanları yenilenen fn2, VSA ile de daha kontrollü bir şürüş imkanı tanıyor fakat aranızda istemeyen varsa kapasın hemen solda "off" tuşuda ihmal edilmemiş :) . Önden kaymaları engellemek için şanzıman eskisine oranla 1.5 cm aşağı konumlandırılmış ve ep3 de nerde bilmiyorum ama fn2 de ön koltukların altına alınan benzin deposu ağırlık merkezi açısından avantaj sağlıyor. Ağırlık merkezi çalışmaları ile ilgili gözüme ilişenler bunlar... Aerodinami çalışmaları olarak altı komple kapatılmış, ön arka tampon ve yan marşpiyeller geliştirilmiş, arka camın üstündeki spoileride unutmamak lazım... Birde spor gt lerin olmazsa olmazı motora ve şanzımana bakalım... ep3 de eksik olan şey sahiplerinin çok iyi bildiği gibi 100dd hata yapınca vtec kapanıyordu... değişen egzantrik milleri, beyin programı, manifoldu ve eklenen krank denge mili ile artık yeni type r 400dd daha erken vtec açıyor... bunun dışında şanzıman oranları birbirine çok daha yakın olduğu için güç bandını daha iyi kullanıyor... Torkunu daha alt devirde alan motor günlük kullanım içinde çok rahat... Hemen diceksinizki spor araba ve günlük kullanım bir arada olmaz. Ben diorumki bal gibi olmak zorunda! Hemen ep3 den örnekle açıklıyım. bugün düşük km li temiz sayılabicek güzel bi ep3 e 40000TL altı fiyat çeken yok... Peki bu aracın km si kaç? en iyi ihtimalle 50000 civarı hatta olsun 40000km. Bu araç günlük kullanılmadı ise 40000 km dir katılım yapıyor. Hiçkimse 40000 km katılımmış type R almaz, hatta alamaz çünkü buna araçda dayanamaz... Yani günlük kullanımda çok önemliymiş ve hepimiz araçlarımızı günlük kullanıyormuşuz. :) Hızlanma verileri ise zaten aynı. Fabrikaya karşı çıkanlar varsa aranızda daha 10000 kmde kadar temiz ve standart bir ep3 le hemen denerim. Kafa kafaya gideriz diorum çünkü gittim biliyorum. Geçtiklerimde oldu ama ya pilotaj hatası yada ep3 ün en yenisinin 4 yıldır yollarda olmasından dolayı oluşan güç kayıpları yüzünden. Bütün bu parametrelerle objektif şekilde değerlendirildiğinde fn2 tahtın yeni kralı dahası krallığı belkide imparatorluk yapıcak kadar başarılı bir şekilde... Zaten Honda mühendisleri ve tasarımcıları 6 yıl ar-ge çalışması yapıp daha kötüsünü üretmezler benimde anlatmak istediğim buydu... (sadece daha piyasada çok fazla mod. parçası bulunmuyor fn2 nin tek eksisi bu eger dezavantaj ise...)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: infaztim - Şubat 02, 2009, 10:21:42 ÖS
turbo vts yazdıklarına katılıyorum.ama biraz az yaz :D gözlerim bozuldu okurken:D

ilk çıktığından beri söylüytorum.fn2 ler ep3 leri geçecek diye.bunu sölememdeki sebep fn2 nin performansı kötü diyenlere cvp olsun diyeydi.

fn2 iyi güzel araba ama malesef iç mekandaki işçilik ep3 ten daha kötü.ben sıfırını inceledim ilk çıktığında torpido orta konsol ve iki koltuk arası plastik aksamı vasatoğlu vasat.

oynayınca gacır gacır ses geliyo.elbetteki hedeflenen hafiflik olduu için çok fazla dikkata alamamışlar.ha isteseler almazlarmıymış elbette taş gibide yaparlarmış ama ozaman fiyay belkide 76 olurdu.herşeye dikkat etselerdi.

şöle bi gerçek var.fn2 avrupai bir arac izlenimi verio bakınca.

ama ep3 tam jdm ruhuna sahip.

100 d/d bile önemli evet vites atmakta ep3 te ama 100 d/d kaçırtınca vtec altı olmazsın.olmak için harbiden şöför değil şöfer olman gerekli.

ben ilk typer sürdüğümde bile 50 d/d yi dahi yakaladım vites kararlılığı buna izin veriyor çünkü.

neyse mevzu bu değil zaten.

fn2 ile ep3 farklı arabalardır.

bukadar.
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: edo typer - Şubat 03, 2009, 02:04:15 ÖÖ


bız genelde 7 kgyı 1hp olarak degerlendırıyoruz... 80 kg 3.8 hpye denk gelıyosa,ve aractakı fazladan 1 ksı 70-250 km rollde yaklasık 3 boya denk gelıyosa,yanı 4 hp 3 boy edıyosa,caılı ep3 dynoda yaklasık 10 hp alıyo buda 10 boy mu eder:D  bındıgımız aracı savunmadan objektıf konusalım,sız fn2nın ep3u gecebılecegını dusunuyo musunuz?

bana gore fn2 cok konforlu,hızlı bır arac..sehır ıcınde cok gunluk kullanım ıcın bıcılmıs kaftan..ama bı ep3 deıl bence,o zewkı vermıyo bana..


arkadaşım öncelikle fikirlerine saygı duyuyorum evet ben bende fn2 var ama kesinlikle yazılarımı tarafsız yazıyorum altımızdaki jet değil tabiki iyi olan arac iyi pilotajla typer lar aarsında geçilemez kötü pilotajın kaç boya mal oldoğunuda biliriz çoğumuz ep3 ün fn2 yi geçiceğini bende inanıyordum ancak şuan diyorumki evet belki ep3 fn2 yi geçer eğer stock ep3 varsa yakında deniycez benim pilotajımla benim fn2 yi geçiceğini düşünmüyorum. ayrıca gece 2 de çıktığın zaman sana o zevki vermiyorsa sende 3 te çık :D şaka bi yana ama sende bilirsinki zevkler renkler tartışılmaz. beni günün her saati mutlu ediyor. bende diyorumki. iyi pilotajla stock fn2 stock ep3 ü geçer. saygılar


bakın bende ep3 oldugu ıcın gecer demıyorum gercekten ınanın...ıstanbuldan stock ep3 bulmaya calısıcam:D ızmırde var bıtane fıltre bıle yok,arkadasımın fn2sı ıle deneme ayarlıyım denk gelemıyolardı,vıdeo kayarız;) fn2 ep3 gecerse rıca ederım bıde ben surerım ep3..daha oncede soledım ep3u surmek fn2yı surmekten daha zor bana gore..

Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: edo typer - Şubat 03, 2009, 02:07:54 ÖÖ

Melih kardeşim gerçekten 7 kg 1hp yani 100 kg 14 hp kayıp demek. Ancak bunu aritmetik olarak düşünmemek lazım. 1200 kg 100 hp bir araçla 1200 kg 120 hp bir aracın şanzıman, güç bandı, aktarım kayıpları, lastik ebatları... vs de farklıdır ve çok parametreli bir hesap karşımıza çıkar ki, muhtemelen direk mantıkla sayısal değerler örtüşmeyebilir. Ancak tek parametre yani ilköğretimdeki havuz problemi gibi düşünürsek 100 kg ağırlık 14 hp güce bedel... Bunu kayıp değilde kazanım olarak değerlendirirsek daha iyi anlarız diye düşünüyorum... Mesela 100 kg hafiflerse fn2 215ps gibi hızlanır. :) Anlatmak istediğim herzaman aynı iki araçtan 100kg hafif olan, 14hp güçlü bir araçmış kadar hızlı olur... Birde konu başlığımız var tabi :) yazmıyım dedim ama dayanamadım... Fn2 gelişen otomobil sektörüne pasif, aktif güvenlik ekipmanları ile uyum sağlamıştır ve bu olmak zorundadır... Aksi mantıkda safkan atlar, fn2 den de ep3 den de safkanlar ancak bugün bazı kişilerin hobilerinde yerlerini almışlardır hiçbirimiz akıncı değiliz... :) safkanlık kavramını çağa ayak uydurmamak olarak adlandıramayız. "safkan" kelimesi kan kökenlidir ve canlılar için uygundur, otomobilde ise safkanlık ancak verdiği sıra dışı his yada spor tarzı ile düşünülebilir. Şöyle bir incelersek kırmızı dikişli vites körüğü, direksiyonu, koltukları yine kırmızı gösterge paneli, kırmızı paspas ve taban halısı, harika çizgileri type R logolu paspaslar ve fren kaliperleri, bildiğim en güzel koltukları, aliminyum pedal takımı ve vites topuzu, 18 jant ve ince yanak lastikleri... Daha birçok farkı ile yeterince safkan bir Type R karşımızda fn2 ile... Tabi yürüyende önemli. Biraz önce saydığım lastik ve jant dışında tüm yol tutuş ekipmanları yenilenen fn2, VSA ile de daha kontrollü bir şürüş imkanı tanıyor fakat aranızda istemeyen varsa kapasın hemen solda "off" tuşuda ihmal edilmemiş :) . Önden kaymaları engellemek için şanzıman eskisine oranla 1.5 cm aşağı konumlandırılmış ve ep3 de nerde bilmiyorum ama fn2 de ön koltukların altına alınan benzin deposu ağırlık merkezi açısından avantaj sağlıyor. Ağırlık merkezi çalışmaları ile ilgili gözüme ilişenler bunlar... Aerodinami çalışmaları olarak altı komple kapatılmış, ön arka tampon ve yan marşpiyeller geliştirilmiş, arka camın üstündeki spoileride unutmamak lazım... Birde spor gt lerin olmazsa olmazı motora ve şanzımana bakalım... ep3 de eksik olan şey sahiplerinin çok iyi bildiği gibi 100dd hata yapınca vtec kapanıyordu... değişen egzantrik milleri, beyin programı, manifoldu ve eklenen krank denge mili ile artık yeni type r 400dd daha erken vtec açıyor... bunun dışında şanzıman oranları birbirine çok daha yakın olduğu için güç bandını daha iyi kullanıyor... Torkunu daha alt devirde alan motor günlük kullanım içinde çok rahat... Hemen diceksinizki spor araba ve günlük kullanım bir arada olmaz. Ben diorumki bal gibi olmak zorunda! Hemen ep3 den örnekle açıklıyım. bugün düşük km li temiz sayılabicek güzel bi ep3 e 40000TL altı fiyat çeken yok... Peki bu aracın km si kaç? en iyi ihtimalle 50000 civarı hatta olsun 40000km. Bu araç günlük kullanılmadı ise 40000 km dir katılım yapıyor. Hiçkimse 40000 km katılımmış type R almaz, hatta alamaz çünkü buna araçda dayanamaz... Yani günlük kullanımda çok önemliymiş ve hepimiz araçlarımızı günlük kullanıyormuşuz. :) Hızlanma verileri ise zaten aynı. Fabrikaya karşı çıkanlar varsa aranızda daha 10000 kmde kadar temiz ve standart bir ep3 le hemen denerim. Kafa kafaya gideriz diorum çünkü gittim biliyorum. Geçtiklerimde oldu ama ya pilotaj hatası yada ep3 ün en yenisinin 4 yıldır yollarda olmasından dolayı oluşan güç kayıpları yüzünden. Bütün bu parametrelerle objektif şekilde değerlendirildiğinde fn2 tahtın yeni kralı dahası krallığı belkide imparatorluk yapıcak kadar başarılı bir şekilde... Zaten Honda mühendisleri ve tasarımcıları 6 yıl ar-ge çalışması yapıp daha kötüsünü üretmezler benimde anlatmak istediğim buydu... (sadece daha piyasada çok fazla mod. parçası bulunmuyor fn2 nin tek eksisi bu eger dezavantaj ise...)



hacı cok guzel yazmıssında,fn2 nın ep3den daha konforlu daja teknolojık oldugu ztn asıkar..fakat konforun getırısı yanında goturusude var;) maf sensorunden memnun musun? kılodan? torsıyondan?
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: turbovts2 - Şubat 03, 2009, 07:41:24 ÖÖ
torsıyon otomobılın tasarımı ıle ılgılı daha kotu olsa emın ol koymazlardı... Zaten herkes bılırkı torsıyon sıstemlerı cok pahalı oldugu ıcın kullanılmak ıstenmıyor... konu tamamen malıyet... Adamlar basarılı ama pahalı olanı tercıh etmıs. Kg ıcınse hep dedıgım gıbı daha basarılı ve gelıstırılmıs guc bandı,tork bandı ve sanzıman oranları ep3 ve fn2 arasındakı 65 70 kg farkı kapatıyorkı hızlanma verılerı ep3 le aynı...  Sensor konusunda ne gıbı bı memnunluk anlamadım?
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: edo typer - Şubat 03, 2009, 12:22:10 ÖS

torsıyon otomobılın tasarımı ıle ılgılı daha kotu olsa emın ol koymazlardı... Zaten herkes bılırkı torsıyon sıstemlerı cok pahalı oldugu ıcın kullanılmak ıstenmıyor... konu tamamen malıyet... Adamlar basarılı ama pahalı olanı tercıh etmıs. Kg ıcınse hep dedıgım gıbı daha basarılı ve gelıstırılmıs guc bandı,tork bandı ve sanzıman oranları ep3 ve fn2 arasındakı 65 70 kg farkı kapatıyorkı hızlanma verılerı ep3 le aynı...  Sensor konusunda ne gıbı bı memnunluk anlamadım?



pahalı mı? pejo kulanıyo torsıyonu:D okudugum yazılarda fazla olan malıyetı dusurmek adına kulanmıslar trorsıyonu dıe yazı hatırlıyorum,kotu olsa kulanmazlar demıssınde,barız kotu be usta yapma bole..senın gıbı turbocu bırının maf sensorunu anlamamasına sasırsım;) bu konusmalardan sonra keske aracım stock olsa dıorum:D
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: SONE-R - Şubat 03, 2009, 01:53:37 ÖS
EP3 daha bir japon daha bir agresiftir FN2 den. EK9 CTR ise hepsinden daha agresif safkan bir typer dır...
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: Seko - Şubat 03, 2009, 02:05:00 ÖS
Abi iyi soyluyorsunda bencede en babası rhd fd2 sedan type r su an japonya ve ilngilterede satısta grey market aracılıgı ile satılıyor ingilterede ve fn2 ye gore pahalı olmasına ragmen ilgi goruyor..
Benim safkanıktan anladıgım yanına benzer arac gelince uzmesidir fd2 de ep3 - fn2 - ek9 type r ı da uzebilir ..
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: turbovts2 - Şubat 03, 2009, 10:51:33 ÖS
torsıyon sıstemlerı gercekten daha pahalı... Mesela volvo 850 t5 de kullanılan torsıyon sıstemı s 70 de ekonomık kaygılardan dolayı kullanılmadı... Bunun gıbı baska orneklerde verılebılır. Pejoyu bende ovmem ama 306 gtı ın ve 106 nın handlıng testlerınde kı sonucları bırcok super sporun onunde cıkardı unutmamak lazım... maf yada map standart aracımda bana ne zararı var yada fark ne hanı kast ettıgın memnunsuzlugu anlayamadım kardes o acıdan sordum... su an hangı fn2 cı keske map olsa dıokı? sensorlerımız gorevınımı yapmıyor onu anlamadım?
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: turbovts2 - Şubat 03, 2009, 10:59:47 ÖS

EP3 daha bir japon daha bir agresiftir FN2 den. EK9 CTR ise hepsinden daha agresif safkan bir typer dır...


Senınkı tam verdıgım at ornegıne uygun olmus... Şaka bı yana gelısen teknolojıye uyum saglamak zorundadır fabrıkalar ve cok da guzel yapıyolar ama tabı bazı kısıler hala hava yastıksız klımasız yada teypsız araclara safkan gozu ıle bakıp onları tercıh edıyolarsa onlar ıcın arıel atom dıe bı arac var onu onerırım hem butun hondaları gecersınız hemde nsx den bıle safkan ayrıca motoruda honda...
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: exsca - Şubat 04, 2009, 04:37:35 ÖÖ
fn2 nin şanzimani iyi , fn2 nin motoru ayni veya biraz üstün , fn2nin güç egrisi daha iyi , fn2 cok konforlu , fn2 gorüntü olarak ep3 ten cok yakişikli ama EP3 daha iyi....
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: turbovts2 - Şubat 04, 2009, 04:48:56 ÖÖ

fn2 nin şanzimani iyi , fn2 nin motoru ayni veya biraz üstün , fn2nin güç egrisi daha iyi , fn2 cok konforlu , fn2 gorüntü olarak ep3 ten cok yakişikli ama EP3 daha iyi....


peki fn2 bu kadar ıyı ıse neden?
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: exsca - Şubat 04, 2009, 04:51:58 ÖÖ
bana soruyorsan bende o nedeni ariyorum.Yukaridaki oylamada bişeleri gösteriyor ama ben anlamasdim neyse..
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: turbovts2 - Şubat 04, 2009, 04:57:14 ÖÖ

bana soruyorsan bende o nedeni ariyorum.Yukaridaki oylamada bişeleri gösteriyor ama ben anlamasdim neyse..


+201 @7800 :)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: SONE-R - Şubat 04, 2009, 07:54:34 ÖÖ
turbovts2; ariel atomla CTR nin ne alakası var arkadaşım? EK9 CTR de LSD var.. JDM EP3 CTR de de LSD var...senin savunduğun FN2 de var mı bu? yok.. Hot Hatch bir arabada cruise control'e ne ihtiyaç var?
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: sisss - Şubat 04, 2009, 08:10:48 ÖÖ
soner arkadasım turbovts eger safkanlık extra donanım eksikliği demek oluyorsa ve gercekten safkan bir spor araba aranıyorsa oda ariel atom.dur demek istemiş . bizim araçlarımız ep3 kasanın güncellenmiş versiyonudur ve arada gidiş konusunda öyle abartılacak bariz bir fark yoktur. sadece çağın gereksinimlerine ayak uydurmuştur. bildiğim kadarıyla ingilteredeki fn2 seçeneklerinde birde GT modeli var hafifletilmiş versiyon bazı bölgelerdeki yalıtım, muzik sistemi vs. ekipmanların olmadıgı bir model fakat turkiyeye ithalatı maalesef yok.
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: SONE-R - Şubat 04, 2009, 08:14:29 ÖÖ

soner arkadasım turbovts eger safkanlık extra donanım eksikliği demek oluyorsa


safkanlık donanım eksikliği değildir. performanstan kısmamak için (donanım vs ekleyerek) taviz vermemektir, ben bunu anlarım..
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: turbovts2 - Şubat 04, 2009, 08:54:11 ÖÖ
Zaten ne performans kısılmış ne de donanım ekiğimiz var... Bende bunu anlatmaya çalışıyorum. Birde eğer lsd takarsam, yüce divan olarak "safkan" kabul etcekseniz hemen lsd siparişi vereyim 10 güne elimde olur... Ep3 de varmı lsd? yok... Ama s2k da var... S2k daha mı safkan? Şimdi evet diyenler çıkarsa açsınlar roadster sınıfı nedir kime hitap eder bi okusunlar... Fn2 gelişen otomobil sektörüne pasif, aktif güvenlik ekipmanları ve donanımı ile uyum sağlamıştır ve bu olmak zorundadır... Aksi mantıkda safkan atlar, fn2 den de ep3 den de safkanlar ancak bugün bazı kişilerin hobilerinde yerlerini almışlardır hiçbirimiz akıncı değiliz...  safkanlık kavramını çağa ayak uydurmamak olarak adlandıramayız. "safkan" kelimesi kan kökenlidir ve canlılar için uygundur, otomobilde ise safkanlık ancak verdiği sıra dışı his yada spor tarzı ile düşünülebilir. Günlük olarak kullanmak zorunda olduğumuz için cruise controlde vsa da mp3 çalarda olmak zorunda... Hemen diceksinizki spor araba ve günlük kullanım bir arada olmaz. Ben diorumki bal gibi olmak zorunda! Hemen ep3 den örnekle açıklıyım. bugün düşük km li temiz sayılabicek güzel bi ep3 e 40000TL altı fiyat çeken yok... Peki bu aracın km si kaç? en iyi ihtimalle 50000 civarı hatta olsun 40000km. Bu araç günlük kullanılmadı ise 40000 km dir katılım yapıyor. Hiçkimse 40000 km katılımmış type R almaz, hatta alamaz çünkü buna araçda dayanamaz... Yani günlük kullanımda çok önemliymiş ve hepimiz araçlarımızı günlük kullanıyormuşuz. Fn2 tahtın yeni kralı... :)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: Seko - Şubat 04, 2009, 12:48:36 ÖS


EP3 daha bir japon daha bir agresiftir FN2 den. EK9 CTR ise hepsinden daha agresif safkan bir typer dır...


Senınkı tam verdıgım at ornegıne uygun olmus... Şaka bı yana gelısen teknolojıye uyum saglamak zorundadır fabrıkalar ve cok da guzel yapıyolar ama tabı bazı kısıler hala hava yastıksız klımasız yada teypsız araclara safkan gozu ıle bakıp onları tercıh edıyolarsa onlar ıcın arıel atom dıe bı arac var onu onerırım hem butun hondaları gecersınız hemde nsx den bıle safkan ayrıca motoruda honda...

teknolojäye ayak uydurmak adina fn2 ye 225 beygir motor koysalardi keske :)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: turbovts2 - Şubat 04, 2009, 04:17:52 ÖS
O senın secımın oldu sankı bıraz :) Unutmayalım kı bu arabalar mod. edılebılıyorlar... Ama sonradan vsa takmak bıraz garıp olur degılmı :)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: Seko - Şubat 04, 2009, 09:53:15 ÖS
arabayi daha agir yapip ayni gucte birakmak olmaz asil zaten satis rakamlarida ortada keza ikinci el fiyatlarida aslinda daha fazla soze gerek yok dimi :)
ha yeni opc 295 beygir artik keza focus rs te 305 beygir , megane r26 cup var ingilterede o da hrld ayni piste ciksa fn2 nin uzerinden atlar baska ne kaldi golf dsg onunla fn2 kafa kafaya giderler mevcut durum ile .. fn2 ye kimse birsey demiyor bence tr de de ingiltere de oldugu gibi alternatif yapsalar sport veya comfort gibi en azindan mudavimlerini aractan sogutmazlardi diye dusunuyorum.
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: turbovts2 - Şubat 05, 2009, 12:45:18 ÖÖ
opc 240 hp ve 0 100 6.4sn. Benım aracımda 6.6 sn. Bu lınkden teyid edebılırsın... http://www.opel-opc.com/ ayrıca fn2 3. yılında yanı bugun cıkan araclar daha avantajlı olabılırler... bırde fıyat olarak kıyaslamak lazım tabı... Satış rakamları hakkında sayısal bılgı verebılırmısın ben gayet ıyı dıe bılıyordum... ıkıncı elınde kı kayıp nerede onuda anlamıs degılım 2005 ep3 e 30 veren yer bana 45 verıyor ama ne ben o paraya nede ep3 o paraya satılıyor... Sen galerının fn2 ye verdıgı para ıle sahıbınden de ep3 culerın ıstedıklerı ucuk paraları kıyaslarsan anlasamayız aynı yerden fıat almak gerekır ıkıncı elı kıyaslamıs olmak ıcın. Zaten konumuz ıkıncı el degıl... Daha agır olmasının sana performans olarak bır zararı olmadıgı ortada gelısen teknolojı ıle adamlar aracı agırlastırmak zorunda kalmıslar ve tork bandı guc bandı sanzıman oranları ıle oynayarak eskı modelın sevıyesıne cıkarıp satısa sunmuslar. Gayette guzel yapmıslar... Güçle yetınmeyen mod edebılır zaten... neredeyse tum kulanıcıların goruslerı benım gıbı cok olumlu... Tek tuk problemler yasayanlar muakkak vardır ben sıfır S kasa mercedes de sorun yasayanıda bılıyorum sonucta kul yapısı...
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: msi - Şubat 05, 2009, 05:21:13 ÖÖ


ben şu an arabasızım ikisi arasında dönüp duruyorum ikisinden birini kısmetse alıcam ama ikisi arasında kimse anlaşamıyor bu muhabbet peugeot honda kapışmasına döndü.... fn 2 lerin hastalıkları varmı .... cvp veren olursa sevinirim...


kilo, jant ağırlığı (17-18) yüzünden ep3 biraz daha hızlı. ama topgear programındaki 5-6 boyluk fark kadar da değil tabii.
onu bende hala çözemedim. adamın pilotajı iyi değildi sanırım.
neyse safkan bir araba istiyorsan. yükleyim doldurayım sonuna kadar basayım, kopayım diyorsan ep3 al.
ama hem konfor arıyorsan hem de orjinal binip basmak istiyorsan fn2 al dostum. 6 yıl garantisi var.
sana kalmış. hayırlısı olsun inşallah


kusura bakma astracoupe kardeşim geç oldu ama siteye giremedim bi kaç gündür ilgilendiğin için sağol ...
şimdi iki kasada on numara dediğin gibi ep 3 ler biraz fn 2 lere göre biraz konfordan yoksun ama başbi konu başlığı altında fn 2 kasaların hastalıklarından bahsetmişsiniz hastalık diyorum çünkü fn2 kullanıcılarından hemen herkes debriyaj ne bilim gösterge panelindeki sesten süspansüyondan falandan filandan şikayetçi e tabii buda doğal olarak insanı soğutuyo ama ep 3 kullanıcılarının şikayeti yok bu mantıken bakışım ama içimden geçen ne yalan sölim fn 2 kasa çok ii artı bi de yağ muhabbeti falan işin cilvesi diyyorum ama dediğim gibi kafada soru işaretleri kalıyo artı bu linkini gönderdiğim aracı bilen varmı ?

http://www.sahibinden.com/acilll_type-r_2000_cc_200hp-07WQQaXQQ11886721WQQpXQQdisplayitem

45-50 arası arıyorum bunu fn 2 arkadaşlar yanlış anlamasın sakın tabiki araçlarını o paralara kimse vermek istemez ama benim bütçe bu anlıcanız umarım yanlış anlayan olmaz
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: turbovts2 - Şubat 05, 2009, 01:28:25 ÖS
msi arkadasım alıcagın aracda herzaman mutlu olursun inşallah... Bak cok samımı bı sekılde bana guven derım ben ve solıceklerımı dınle... Bugun alıcagın her aracda sıkıntılar cıkıcaktır ne bılıyım ole hızlı ve ofkelı fılmındekı gıbı sadece turbo ve nos basınc saatlerıne bakarak gazlamak dıe bısı yok gercek dunyada bu arac standart olsada modlu olsada mumkun degıl... fn2 problemlerını okuman sana herzman fayda saglıcaktır dıe dusunuyorum fn2 yı alırsan aldıkdan sonrada yapmaman gerekenler konusunda saglıcaktır aynı faydayı... aracımı 17 hazıran 2008 de aldım bugun ıtıbarı ıle 8900km cıvarı 3 uzun yol yaptım ve gercekten hep gazladım ancak ılk 1000 km kesınlıkle basmadım aracım sımdıye kadar 1 kez bıle motor sogukken hareket etmedı herzman 1 dk den fazla bekledım ve normal calısma sıcaklıgına gelene kadar gaza yarım bıle basmadım. yagını dun kont. ettım ve ne kırlı nede eksık... debrıyaj konusunda butun hondaların sıkıntıları zman zman oluyor dıkkat ettıysen sorun yasayan arkadaslar hep kalkıs yapan yada sureklı ust devırlerde debrıyajı zorlucak sekılde vıtes degıstıren arkadaslar... gogusden gelen sese gelınce neden bahsedılıyor ben anlamıyorum bazı ozel sebeplerden yılın katılımını kıbrısda gecırdım ve s350 kullandım gunluk olarak bazen ondan bıle ses gelıyor yanı dogal olan sesler dısında bı ses duymadım sımdıye kadar sadece bı vıbrasyon sesı vardı oda unuttugum cakmakmıs:) fn2 alırsan 15 gun sonra yazdıklarımın hepsını sende yazıcaksın ben dıorum kı korkma rahat bı sekılde al... bugun 3 5 bın fazla vermezsen ılerıde daha fazlasını bakıma harcıabılırsın bunu unutma alırken en ıyısını almaya ozen gosterırdım senın yerınde olsam... bırde sıfır secenegını goz ardı etme krız ortamında 60000tl ye kadar dusuceklerını tahmın edıyorum... yuzde 85 e varan kredı ımkanı ıle senın ıcın cok daha avantajlı olabılır... Hakkında hayırlısı olur inşallah
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: kesh - Şubat 05, 2009, 01:52:30 ÖS
ep3 diyorum... fn2 lere bi türlü ısınamadım...
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: msi - Şubat 05, 2009, 04:38:18 ÖS

msi arkadasım alıcagın aracda herzaman mutlu olursun inşallah... Bak cok samımı bı sekılde bana guven derım ben ve solıceklerımı dınle... Bugun alıcagın her aracda sıkıntılar cıkıcaktır ne bılıyım ole hızlı ve ofkelı fılmındekı gıbı sadece turbo ve nos basınc saatlerıne bakarak gazlamak dıe bısı yok gercek dunyada bu arac standart olsada modlu olsada mumkun degıl... fn2 problemlerını okuman sana herzman fayda saglıcaktır dıe dusunuyorum fn2 yı alırsan aldıkdan sonrada yapmaman gerekenler konusunda saglıcaktır aynı faydayı... aracımı 17 hazıran 2008 de aldım bugun ıtıbarı ıle 8900km cıvarı 3 uzun yol yaptım ve gercekten hep gazladım ancak ılk 1000 km kesınlıkle basmadım aracım sımdıye kadar 1 kez bıle motor sogukken hareket etmedı herzman 1 dk den fazla bekledım ve normal calısma sıcaklıgına gelene kadar gaza yarım bıle basmadım. yagını dun kont. ettım ve ne kırlı nede eksık... debrıyaj konusunda butun hondaların sıkıntıları zman zman oluyor dıkkat ettıysen sorun yasayan arkadaslar hep kalkıs yapan yada sureklı ust devırlerde debrıyajı zorlucak sekılde vıtes degıstıren arkadaslar... gogusden gelen sese gelınce neden bahsedılıyor ben anlamıyorum bazı ozel sebeplerden yılın katılımını kıbrısda gecırdım ve s350 kullandım gunluk olarak bazen ondan bıle ses gelıyor yanı dogal olan sesler dısında bı ses duymadım sımdıye kadar sadece bı vıbrasyon sesı vardı oda unuttugum cakmakmıs:) fn2 alırsan 15 gun sonra yazdıklarımın hepsını sende yazıcaksın ben dıorum kı korkma rahat bı sekılde al... bugun 3 5 bın fazla vermezsen ılerıde daha fazlasını bakıma harcıabılırsın bunu unutma alırken en ıyısını almaya ozen gosterırdım senın yerınde olsam... bırde sıfır secenegını goz ardı etme krız ortamında 60000tl ye kadar dusuceklerını tahmın edıyorum... yuzde 85 e varan kredı ımkanı ıle senın ıcın cok daha avantajlı olabılır... Hakkında hayırlısı olur inşallah


ilgilendiğin için sağol yağ yakma muhabbetini takmadım takmam bilen bilir performans veren arabaların alayı yakar ...   araba konusunda neden kortuğumuda sölim bunda önce ilk arabam 106 gti dı ne çektiğimi bi ben bi ustam bilir...  astra aldım ondada aradığımı bulamadım tamam araba sorun çıkartmadı ama 106 dan inip astraya binince olmuyo alışılmıyo ...   sorunsuz konforlu ve basınca gidebilen bi araba istiyorum ...   benim roling ne bilim drag la falan işim yok arasıra gaza gelir sıkar bırakırım zaten ...bu arada ikinci ellere bakıyorum çünkü 45-50 arası paraya eyw diyebilirim ama 60 milyar şu an için veremem... fn 2 olmazsa ep 3 o da olmazsa wrx falan düşünüyorum...  bundan bi iki ay öncesine kadar 45 milyara falan bi kaç arkadaşım aldı. o fiyatlara bulabilirsem bende alırım... geçenlerrde elegance alacaktım sıfır 37 milyara vargeçtim son anda sıçak gelmedi araba bana ama typer adamın kaderini değiştiren bi araba binmeden gidersem gözüm açık gider...
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: turbovts2 - Şubat 06, 2009, 04:16:30 ÖÖ
honda da aradıgını bulursun :)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: Seko - Şubat 07, 2009, 08:07:22 ÖS

honda da aradıgını bulursun :)

Honda da aradıgın zevki bulursun ve alırsın he aynı paraya daha hızlı stock aracta alırsın hem sıfır hem ikinci eller icin bu gecerli bakınız leon cupra 240 bir fn2 yi uzebilir ama o zevki verebilirmi tartısılır o yuzden aradıgın Honda da buna bende katılıyorum sonuna kadar .
Bu arada o linki verdigin arac pert ten toplama haberin ola :)
Forumda type r linki altında dakika bir gol bir diye bir topic altında detaylar var ..
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: 8.000rpm - Şubat 10, 2009, 10:01:35 ÖÖ
linkteki fn2 sakat araç...
neden gerçek resimleri yok sence?
fn2 de seçsen  , ep3 de seçsen belirttiğin bütçe ile emin ol emsallerinin yanında çok iyi bir araç alabilirsin... hele o bütçeye ep3 tercih edersen ciddi tertemiz alternatifler var...
şimdiden hayırlı olsun :)
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: GKS TypeR - Şubat 10, 2009, 10:35:51 ÖÖ

msi arkadasım alıcagın aracda herzaman mutlu olursun inşallah... Bak cok samımı bı sekılde bana guven derım ben ve solıceklerımı dınle... Bugun alıcagın her aracda sıkıntılar cıkıcaktır ne bılıyım ole hızlı ve ofkelı fılmındekı gıbı sadece turbo ve nos basınc saatlerıne bakarak gazlamak dıe bısı yok gercek dunyada bu arac standart olsada modlu olsada mumkun degıl... fn2 problemlerını okuman sana herzman fayda saglıcaktır dıe dusunuyorum fn2 yı alırsan aldıkdan sonrada yapmaman gerekenler konusunda saglıcaktır aynı faydayı... aracımı 17 hazıran 2008 de aldım bugun ıtıbarı ıle 8900km cıvarı 3 uzun yol yaptım ve gercekten hep gazladım ancak ılk 1000 km kesınlıkle basmadım aracım sımdıye kadar 1 kez bıle motor sogukken hareket etmedı herzman 1 dk den fazla bekledım ve normal calısma sıcaklıgına gelene kadar gaza yarım bıle basmadım. yagını dun kont. ettım ve ne kırlı nede eksık... debrıyaj konusunda butun hondaların sıkıntıları zman zman oluyor dıkkat ettıysen sorun yasayan arkadaslar hep kalkıs yapan yada sureklı ust devırlerde debrıyajı zorlucak sekılde vıtes degıstıren arkadaslar... gogusden gelen sese gelınce neden bahsedılıyor ben anlamıyorum bazı ozel sebeplerden yılın katılımını kıbrısda gecırdım ve s350 kullandım gunluk olarak bazen ondan bıle ses gelıyor yanı dogal olan sesler dısında bı ses duymadım sımdıye kadar sadece bı vıbrasyon sesı vardı oda unuttugum cakmakmıs:) fn2 alırsan 15 gun sonra yazdıklarımın hepsını sende yazıcaksın ben dıorum kı korkma rahat bı sekılde al... bugun 3 5 bın fazla vermezsen ılerıde daha fazlasını bakıma harcıabılırsın bunu unutma alırken en ıyısını almaya ozen gosterırdım senın yerınde olsam... bırde sıfır secenegını goz ardı etme krız ortamında 60000tl ye kadar dusuceklerını tahmın edıyorum... yuzde 85 e varan kredı ımkanı ıle senın ıcın cok daha avantajlı olabılır... Hakkında hayırlısı olur inşallah


+1907 fn2 al pişman olmazsın
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: wiperboy - Şubat 11, 2009, 04:25:49 ÖS
ep3 >=ok    kim gelirse gelsin yerini dolduramaz bence..
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: bad_mad - Şubat 16, 2009, 09:16:21 ÖÖ
ep3 ayrı bişey fn2 ayrı bişey ep3 hız ve adrenalin için yaratılmış konfor aranmamış fn2 de hem şekil hem adrenalin için ama konforu hesaba katarken ağırlığı düşünmemişler ,ya da düşünmüşler önemsememişler :) ama kasa olarak FN2 biraz daha kalın ve yüksek duruo kanımca, ep3 yere yapışık ve ince gövdeli yani benim tercihim EP3
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: aRasaLg - Şubat 16, 2009, 03:58:29 ÖS
fn2 ilk çıktıgında kimse begen medi açıkçası.ben gördügümde ''ıyy bune yaa'' diyordum ma şimdi çok hoşuma gidiyor.bi aracın alışma süresi var bildiğiniz üzre.göre göre göz alışıyor.ama ep3 öyle değildi bence.ben ilk gördüğümde aşık olmuştum.onun tasarımı vs sade ve daha tecrubeli bi duruşu var sanki :) fn2 ye gelırsek;ilk bakısta herkes uzay mekıgıne benzeter :) ama çılgın bi durusu vardır.zaman zman bagımlılık yapar.aynen ep3 gibi.ben aslında  ep3 ü daha çok seviyorum.daha çok hoşuma gidiyor ama fn2 yide çok seviyorum ama ep3 bi efsane olan araç.nerdeyse tüm hondacılar beyaz bi JDM olarak onda olmasını ister :) ama fn2 de JDM düşünemiyorum :) olabilir mi acaba...ep3 tercihimdir.ama fn2 daha seçeneği bol bi araç.ayrıca ep3 lerın bazılarında şanzuman problemı çıkabiliyor.2. el aırken çok dikkat etmek lazım
Başlık: Ynt: fn2 ler ep3 lerin tahtına oturabilecek mi ?
Gönderen: 7vpo - Mart 02, 2009, 10:09:32 ÖS
FN2' nin performansı nasıl bilemiyorum ama bir FK2 kullanıcısı olarak FN2' nin aracımdan daha iyi olduğunu da düşünerek en azından yol tutuş ve güvenlik konusunda EP3' e boy boy takacağını rahatlıkla söyleyebilirim...