Gönderen Konu: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..  (Okunma sayısı 20290 defa)

alimagar

  • şeyhmus bilgiç
  • İleti: 852
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #25 : Mayıs 17, 2012, 10:56:55 ÖÖ »
gözümle gördüm yakın zamanda biri yakın bir mahallede bi jettayı çekiçiyle götürdüler her  gün   kullandığım otobanda 2 jetta gördüm kaputunu açmış



16ec813

  • İleti: 873
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #26 : Mayıs 17, 2012, 10:58:30 ÖÖ »
egitim şarttt ;D

kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #27 : Mayıs 17, 2012, 11:15:50 ÖÖ »
Konu konuyu açar ve mevzu uzar gider.... zatti bu forum icadı bu işe yarıyor :)

Arkadaşlar.... 97 yılı idi eşraftan birisi sıfır km iki araç (kamyon) aldı.... Bunlardan birisi 109.000 km de gömlek oynattı, ne kadar uğraşıldı ise garanti bu durumu kabul etmedi.... Araç da öyle böyle değil dünyaca ünlü isveç malı...
amma velakin 3-4 aylık süreç te KULLANICI HATASI dediler ve de o günün lirası ile 6 milyarı geçik maliyeti oldu arkadaşa...

Aynı adamın diğer aracı geçtiğimiz mart ayın da 1.485.000 km de evet doğru okudunuz birmilyon dörtyüz seksenbeş bin kilometre de yağ eksilttiği için rektefiye ye girdi (15 yıl) ve de motora yetkili servis çe sadece sekman atıldı, alt-üst kapak contaları ve kol yatakları değişti. Araç şu an çalışıyor...


ewet ww grubunu günahım kadar sewmem, promosyon niyetine verseler binmek için düşünürüm (ertesi gün kaça satarım diye hesap yaparım) ama motor arızaları genellikle dengesiz kullanımlardan kaynaklıdır... her ne kadar sevmesem de bir motorun üretim, esnasında sarfedilen emeği bilmeden, harcanan ar-ge giderini düşünmeden hatta en önemlisi kimin nasıl kullandığını bilmeden suçu sadece motor a yıkmak uygun değil diye düşünüyorum...

yanlışım varsa affola....
« Son Düzenleme: Mayıs 17, 2012, 11:16:10 ÖÖ Gönderen: kayaci26 »

kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #28 : Mayıs 17, 2012, 11:20:30 ÖÖ »
Çünkü atmosferik/turbocharger __ benzinli/LPG'li
         atmosferik/turbocharger+intercooler __ benzinli/LPG' li
         atmosferik/turbocharger __ dizel
         atmosferik/turbocharger+intercooler __ dizel

ilk akla gelen sıvı yakıtlı motor türevleri bunlar.... ve birinin kullanımı diğer,ne uymaz... Bildiğim kadarı ile....

16ec813

  • İleti: 873
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #29 : Mayıs 17, 2012, 11:24:12 ÖÖ »
ya mesele ww degil mesele ww nin tutmayanlarını nassa gidiyor diye  tr ye çakmaları yoksa ww tabiki bi dünya devi bunu burada tartışmak yanlış olur
sapla samanı ayırmak gerektigi için dedim zaten egitim şart diye
« Son Düzenleme: Mayıs 17, 2012, 11:25:21 ÖÖ Gönderen: 16ec813 »

alimagar

  • şeyhmus bilgiç
  • İleti: 852
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #30 : Mayıs 17, 2012, 11:26:59 ÖÖ »
Çünkü atmosferik/turbocharger __ benzinli/LPG'li
         atmosferik/turbocharger+intercooler __ benzinli/LPG' li
         atmosferik/turbocharger __ dizel
         atmosferik/turbocharger+intercooler __ dizel

ilk akla gelen sıvı yakıtlı motor türevleri bunlar.... ve birinin kullanımı diğer,ne uymaz... Bildiğim kadarı ile....
ben her zaman sölerim bi araç benzinliyse benzinde kullancan sonuçta mühendisler bunu benzine  göre tasarlıyor

jaggalagalaga

  • İleti: 424
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #31 : Mayıs 17, 2012, 02:23:36 ÖS »
ben her konuya katılırım ancak şu turbo meselesine katılmıyorum aracın turbosunun bozuılması sağlamlıkla ilgisi yok audi a4 den konuşuyor adam ya onların turbosu bozuluyormuş ya bırakın turbo kullanıcıya göre bozulan birşey hayatında turboyu sadece sakız da görmüş adam sabah çalıştırıp redline gezer uzun yol geldıgınde laaak diye kontağı kapar sonrada turbo bozuluyor bozulur tabi

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #32 : Mayıs 17, 2012, 03:18:16 ÖS »
VW tabiiki dünya devi değil. Dünya devi Yine Küçük minik adamlardan çıkma Toyota... General Motors batıran da yine aynı marka. VW Olsa olsa ancak Türkiye devi olabilir. Dünyada en çok sattığı ülke Türkiye :) Kalın saclı kalın araçları çok seviyor bizim memleket. TSi ilk çıktığı ve bu forumda öyle güzel, böyle süper 1.6 honda alacağıma 1.2 Tsi alırım diye konuşan arkadaşlara o zamanda söyledim. Burda bir kaç arkadaş işin mantığını benzer şekilde basitçe anlatmış. Çocuğun eline 25 kiloluk karpuzu verip, hadi bunu 5 kat yukarı çıkar derseniz, O karpuz çatlar arkadaş...

Düşünün ki, Honda motor serileri için üretilen turbo kitler en düşük 1.800 motordan başlıyor ( Si motor hariç) neden?
Honda İlla modifiye takılcaksan Al sana Tayyar diyor. Neden?

Dünyanın en sağlam Turbo motorlarını Üreten HOnda Neden bu motorları 2.400 ve üstü şeklinde üretiyor ( defalarca kanıtlandı, ödül vermekten yorulup katılımların daimi motor sağlayıcısı ilan ettiler)?

Ucuz etin yahnisi yavan olur,

8 liraya duble iskender yiyen kusmayı göze almıştır elbet...

Aklı olan Tsi almaz.

Aklı olan 1.800 veya 1.6 CC den düşük motora turbo takmaz...


« Son Düzenleme: Mayıs 17, 2012, 03:22:40 ÖS Gönderen: Grafink »

srkns

  • Serkan's
  • İleti: 1372
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #33 : Mayıs 17, 2012, 03:26:31 ÖS »
VW, Seat, Skoda yani kısaca Doğuş grubunun arkasında olduğu bu markaları ne alırım, ne binerim.
Pazarlama stratejileri (2011 model klimasız golf satmak), Müşteri memnuniyeti (satış ve servis departmanlarının sorumsuzluğu, ilgisizliği) başlıca satın almama nedenlerim..

cem_kilinc

  • İleti: 163
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #34 : Mayıs 17, 2012, 03:33:13 ÖS »
başka bir konudada yazmıştım gerçi adamlar kol dayamayı pakete sokmuşlar. 60 000 lira para vereceğim jant kapağıyla gezeceğim.

srkns

  • Serkan's
  • İleti: 1372
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #35 : Mayıs 17, 2012, 03:37:05 ÖS »
başka bir konudada yazmıştım gerçi adamlar kol dayamayı pakete sokmuşlar. 60 000 lira para vereceğim jant kapağıyla gezeceğim.
Otomotiv sektöründe lider markasın, "daha iyisini yapana kadar en iyi bu" diye iddialı sloganla piyasaya çıkıyorsun böyle üçün beşin hesabını yapıyorsun.. boralarda da arka kapı döşemesinde hoparlör ızgarası vardı fakat içi boştu :) alıp sen takıyordun.. kendilerine yakıştırabiliyorlarsa ben başka yorum yapmıyorum.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #36 : Mayıs 17, 2012, 04:08:04 ÖS »
ne güzel özetlenmiş durum.bazen tartışmalarda honda artık turbo motor üretsin lafları geçiyor ben gülüp te geçemiyorum bile :D direk ortamı terk ediyorum.amerikada honda toyotadan daha çok satıyor.dünyada ise sanırım toyota bi tık önde.zaten denildiği gibi dünya devi.adamların mühendis başları genelindede genel müdürüydü japonların kaizen felsefe akımını başlatan adam.o derece yani.vw gelince ise pazarlama stratejisini çok iyi yapıyor ve halkımı çok güzel kandırıyor maalesef olan olay bu.adamlar 1400 kilo jettaya 1.2 litre motor koymuşlar.hayır 1.2 motor kullanmasak... clioyu denedim clioyu araç resmen yürüyen ceset.gaza basıyorum olmuyo vites düşürüyorum olmuyo.bu ağırlığı çeken o hacime turbo koyarsan o turbo habire devreye girer.eee çok kullanılan çabuk aşınır. sonra neden turbo çabuk bozuluyor.birde turbonun birkaç kullanım prensibi vardır yukarıda açıklanmış işte stop etmeden önce bi 30 saniye beklemek lazım falan.bunlarada dikkat etmeyince motor gider tabi.

Grafink

  • İleti: 939
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #37 : Mayıs 18, 2012, 09:10:36 ÖÖ »
Hocam turbo, yağız delikanlılar pistlerde katılımsın diye, sağlamlık, dayanıklılık, tüketim gibi meseleleri hiç önemsemeden üretilmiş bir sistem. 2-3  katılımda bir motoru değiştirir bu adamlar... Caddelerde onu geçtim bunu geçtim, annemi bindirdim, kız arkadaşıma hava attım mantığı ile kullanılsın diye değil... Onun için atmosferik motorlar var. istediğin gibi kullanabiliyosun  :) Turbo köleyi daha çok çalışsın diye habire kırbaçlayan bir derebeyi gibi bişey. Adamı her allahın günü kırbaçlarsan ölür. Presipli de kırbaçlasan ölür, prensipsiz de kırbaçlasan ölür. Honda bu yüzden bu teknolojinin geleceği olmadığını yıllar önce anladığı için kullanıcıya yönelik pazarsa turbo üretmiyor. katılım sanayiine üretiyor sadece  ödüllü, 400-650 beygirlik V motorları var... Bu meseleyi anlamayan vosvoscular diyo ki, honda turbo üretemiyo... Aç bi bak hiç bişey yoksa internette yaz google'a Honda turbo motor diye... Ama bu VAG gurubu kullanıcısı genel olarak böyle işte,  60 bin lirayı cant kapağı ile gezmek için veren insan modelinden merak gibi duyguları beklememek lazım.

16ec813

  • İleti: 873
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #38 : Mayıs 18, 2012, 09:29:42 ÖÖ »
iyide arkadaşlar yine biz kendimiz yapıyoz ,adamlar göz göre göre ww grubuna körü körüne savunuyolar sonra durum bu 2012 model klimasız arabaya binerler

srkns

  • Serkan's
  • İleti: 1372
Ynt: Volkswagen'in Öve Öve Bitiremediği TSI Motoru..
« Yanıtla #39 : Mayıs 18, 2012, 01:27:50 ÖS »
Turbo koymadığı için Honda'yı hor gören şahıslar, bir zahmet garrett turbonun sitesine girip hangi araçta hangi model turbo kullanıldığı yazan listeyi bir incelesinler; 2.2 CTDi dizel Accord, CR-V de kullanılan turbonun aynı zamanda 7.45L BMW de kullanıldığını kendi gözleriyle görsünler.