Gönderen Konu: KVK rezilliği!  (Okunma sayısı 7137 defa)

statik

  • İleti: 1121
KVK rezilliği!
« : Ekim 08, 2010, 04:09:25 ÖÖ »
Arkadaşlar yaklaşık 20 gün evvel KVK'ya 5800 telefonumuzu verdik. GPS'i açtığımızda "GPS bekleniyor" diyordu ve sürekli bekliyordu. Ayrıca radyosu çalışmıyordu. Bu sebeple bıraktığımız telefonumuzdan hala haber yok. KVK ile görüşmek imkansız. 20 gündür hergün arıyoruz ama açan yok! Açtıklarında da bağlayacağız diye suratımıza kapatıyorlar! Güç bela birine ulaştık ve cep telefonumuzun parçasının değişmesi gerektiğini ve parça beklendiğini öğrendik ! Telefon daha sıfır! Adam gibi elimize bile alamadan KVK ya bıraktık ve şimdi içi açılmış parçalarıyla oynanmış bir telefon alacağız. Yarım milyar para sayıp böyle birşeyi hangi insan kabul edebilir? KVK ya gittiğimde de personele bunu bildirdim bakırköyde. Cevap olarak "Bu işler sizin bildiğiniz gibi yürümüyor" dediler. Az daha cinayet işliyordum. Arkadaşlar bu durumu sizinle paylaşmak istedim. Ne tür bir yol izlemem gerekiyor? Telefonu verip paramı geri istiyorum. Bu nasıl mümkün olur?

Lütfen fikrinizi söyleyin arkadaşlar.



Adem YILMAZ

  • İleti: 416
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #1 : Ekim 08, 2010, 04:17:21 ÖÖ »
geçmiş olsun,tüketici hakları dernegine bir sor istersen,

statik

  • İleti: 1121
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #2 : Ekim 08, 2010, 04:19:52 ÖÖ »
geçmiş olsun,tüketici hakları dernegine bir sor istersen,

şikayetvar . com'a yazdım bu durumu. Gerekirse mahkemeye vereceğim kvk'yı.

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #3 : Ekim 08, 2010, 04:30:21 ÖÖ »
10/08 tarıhınde kvk teslım etmıs oldugum telefonu yapamadılar degısım kararı cıktı hala telefon gelecek sıfırını getırecekler verecekler...

08/10/10 tam 2 ay olmus :) 60 gun de telefonu yenıden yaparlar yahuu :)

ProCyoN

  • İleti: 198
    • SevimLiNet.Com
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #4 : Ekim 08, 2010, 04:33:46 ÖÖ »
Öncelikle geçmiş olsun hiç vakit kaybetmeden hakkını ara bana kalırsa. İlk yapman gereken KVK ile görüş bu sorunu çözmes iseniz tüketici haklarına başvurucam diye belirt 2 en fazla 3 gün süre ver eğerki çözülmes ise başvuru yap onlar çok iyi derecede hakkını savunuyorlar.
Sayfayı yazıyorum istersen kontrol et
http://www.ttkd.org.tr/
http://www.tuketicihaklari.org.tr/

Şikayet e-mail : ttkd07@gmail.com
http://www.ttkd.org.tr/sikayet.html

umarım bir an önce çözülür

statik

  • İleti: 1121
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #5 : Ekim 08, 2010, 04:43:13 ÖÖ »
Öncelikle geçmiş olsun hiç vakit kaybetmeden hakkını ara bana kalırsa. İlk yapman gereken KVK ile görüş bu sorunu çözmes iseniz tüketici haklarına başvurucam diye belirt 2 en fazla 3 gün süre ver eğerki çözülmes ise başvuru yap onlar çok iyi derecede hakkını savunuyorlar.
Sayfayı yazıyorum istersen kontrol et
http://www.ttkd.org.tr/
http://www.tuketicihaklari.org.tr/

Şikayet e-mail : ttkd07@gmail.com
http://www.ttkd.org.tr/sikayet.html

umarım bir an önce çözülür

Dediklerinizi derhal uygulamaya koyacağız. Ama anladığım ve araştırdığım kadarıyla KVK herkese aynı şeyi yapıyor.

statik

  • İleti: 1121
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #6 : Ekim 08, 2010, 04:43:35 ÖÖ »
10/08 tarıhınde kvk teslım etmıs oldugum telefonu yapamadılar degısım kararı cıktı hala telefon gelecek sıfırını getırecekler verecekler...

08/10/10 tam 2 ay olmus :) 60 gun de telefonu yenıden yaparlar yahuu :)

Yani hocam ben dayanamıyorum böyle şeylere. Siz iyi sabrediyorsunuz. :)

deniz

  • Co-Admin
  • İleti: 4892
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #7 : Ekim 08, 2010, 04:44:26 ÖÖ »
Benimde hala garanti kapamında olan telimi götürmüştüm kvk ya..tuşlarında sorun vardı basmıyodu diye...15 güne kadar teslim edilir dedi..2.5 ay sonrasında alabildim...özellikle garanti kapsamında olupta herhangi bi para verilmeyeceği zaman böle beklettiklerini öğrendim daha öncesinde kvk da çalışan bi arkadaşımdan..

Cecul

  • İleti: 622
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #8 : Ekim 08, 2010, 04:49:09 ÖÖ »
Hakem heyetinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesine (para iadesi pek mümkün olmuyor) karar vermesi için, malın aynı arızayı 1 yıl içinde 3 defa tekrarlamış olması ve bunun belgelenmiş olması gerekiyor. Dolayısıyla şu aşamada mahkemeye başvurma bence.

Çok geçmiş olsun. İnşallah sorunsuz olarak gelir.
« Son Düzenleme: Ekim 08, 2010, 04:49:55 ÖÖ Gönderen: Cecul »

vtec power

  • İleti: 1050
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #9 : Ekim 08, 2010, 04:52:13 ÖÖ »
27 ağustos ta tamire verdiğim, ancak onarılamadığı için yenisini verceklerini söyledikleri noki 5800 telefonumu, hala bana ulaştırmalarını bekliyorum.Bir daha nokiamı asla!!!

Onarım 30 iş gününü gecerse nokia türkiyeyle iletişime gecerek paranızı iade alabiliyorsunuz, aklınızda bulunsun.

statik

  • İleti: 1121
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #10 : Ekim 08, 2010, 04:54:07 ÖÖ »
Benimde hala garanti kapamında olan telimi götürmüştüm kvk ya..tuşlarında sorun vardı basmıyodu diye...15 güne kadar teslim edilir dedi..2.5 ay sonrasında alabildim...özellikle garanti kapsamında olupta herhangi bi para verilmeyeceği zaman böle beklettiklerini öğrendim daha öncesinde kvk da çalışan bi arkadaşımdan..

Yani keyif mi alıyorlar telefonu bekletmekten anlayamıyorum. Altı üstü iki dakikada yazılım güncelleyecekler. Mahallede çoluk çocuk dalga geçiyor abi verseydin ben yapardım diye. Ne hallere düştük ya..

Hakem heyetinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesine (para iadesi pek mümkün olmuyor) karar vermesi için, malın aynı arızayı 1 yıl içinde 3 defa tekrarlamış olması ve bunun belgelenmiş olması gerekiyor. Dolayısıyla şu aşamada mahkemeye başvurma bence.

Çok geçmiş olsun. İnşallah sorunsuz olarak gelir.

Ama sıfır telefon alıyoruz, gidip yarı fiyatına ikinci el telefon alabilirdik. Benim sıfır parası verip içi açılmış parçası değişmiş sağı solu yerinden oynamış telefon kullanmaya ne hakkım var Cem abi?

statik

  • İleti: 1121
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #11 : Ekim 08, 2010, 05:01:48 ÖÖ »
27 ağustos ta tamire verdiğim, ancak onarılamadığı için yenisini verceklerini söyledikleri noki 5800 telefonumu, hala bana ulaştırmalarını bekliyorum.Bir daha nokiamı asla!!!

Onarım 30 iş gününü gecerse nokia türkiyeyle iletişime gecerek paranızı iade alabiliyorsunuz, aklınızda bulunsun.

Daha önce samsung kullandım ben. Sıfır aldım. Telefon çekmiyordu. Sürekli şebeke yok diyordu. Sayısız kez servise gitti geldi. Bu süre zarfında 1 yıl geçti. Bir dönem öyle çalıştı. Garantisi bittiği zaman aynı problem yine meydana geldi. Sonunda gittim 50 liraya bi telefoncuya sattım gitti. Bir daha samsung mu? ASLA!

Modelini unuttuğum ve 800 TL verip aldığım sony ericsson telefonun ekranı ters dönmüştü! Servise verdik 25 gün bekledik ve düzeldi. Aradan 2 ay geçti. Yine aynı sorun oldu. Yine tamir ettiler geldi. Aradan bir süre daha geçti. Kızak sertleşti. Nerdeyse açılmıyordu. Servise verdik. Kullanıcı hatası dediler. Bayiye gittim kavga çıktı zaten orda. Neyse para almadan hallettiler. Aradan bir süre daha geçti, tuş takımları çatladı. Yine servise verdik. Kullanıcı hatası dediler. Yine gittim, tartıştık kıyamet kopardık ücretsiz değiştirdiler. Bir süre sonra ekran renkleri karıştı. Telefonu vurdum kırdım duvara. Bir daha sony ericsson mu? ASLA!

Sıra bu nokiada. Bunu babama aldık gerçi. Bakalım ne yapacağız...

Cecul

  • İleti: 622
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #12 : Ekim 08, 2010, 05:44:05 ÖÖ »
Hakem heyetinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesine (para iadesi pek mümkün olmuyor) karar vermesi için, malın aynı arızayı 1 yıl içinde 3 defa tekrarlamış olması ve bunun belgelenmiş olması gerekiyor. Dolayısıyla şu aşamada mahkemeye başvurma bence.

Çok geçmiş olsun. İnşallah sorunsuz olarak gelir.

Ama sıfır telefon alıyoruz, gidip yarı fiyatına ikinci el telefon alabilirdik. Benim sıfır parası verip içi açılmış parçası değişmiş sağı solu yerinden oynamış telefon kullanmaya ne hakkım var Cem abi?
Çok haklısın ama kanun böyle malesef. Firmalarda bunu sonuna kadar kullanıyorlar.
Bu arada, doktorumun 2007 model Audi A6sı beyin sorunu sebebiyle 3 kez servise gitmiş ilk yıl içinde. Değiştirin yenisiyle demiş, olmaz demişler. Mahkemeye vermiş 2,5 yıllık dava sürecinden sonra, mahkeme sıfırı ile değişmesine karar vermiş. Bugünlerde alacaktı yeni arabasını.

statik

  • İleti: 1121
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #13 : Ekim 08, 2010, 05:55:26 ÖÖ »
Hakem heyetinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesine (para iadesi pek mümkün olmuyor) karar vermesi için, malın aynı arızayı 1 yıl içinde 3 defa tekrarlamış olması ve bunun belgelenmiş olması gerekiyor. Dolayısıyla şu aşamada mahkemeye başvurma bence.

Çok geçmiş olsun. İnşallah sorunsuz olarak gelir.

Ama sıfır telefon alıyoruz, gidip yarı fiyatına ikinci el telefon alabilirdik. Benim sıfır parası verip içi açılmış parçası değişmiş sağı solu yerinden oynamış telefon kullanmaya ne hakkım var Cem abi?
Çok haklısın ama kanun böyle malesef. Firmalarda bunu sonuna kadar kullanıyorlar.
Bu arada, doktorumun 2007 model Audi A6sı beyin sorunu sebebiyle 3 kez servise gitmiş ilk yıl içinde. Değiştirin yenisiyle demiş, olmaz demişler. Mahkemeye vermiş 2,5 yıllık dava sürecinden sonra, mahkeme sıfırı ile değişmesine karar vermiş. Bugünlerde alacaktı yeni arabasını.

Çok yersiz bir kanun bence. Ben istenilen bedel karşılığında sıfır telefon almıştım. İçi kurcalanmış parçası değişmiş telefon değil. Bana böyle bir işlem yapılması için birşey imzalatmadılar hem. Sonuna kadar hakkımı arayacağım. Olmazsa nokia ve kvk kurumlarını protesto etmek için internet sitesi kuracağım.

ProCyoN

  • İleti: 198
    • SevimLiNet.Com
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #14 : Ekim 08, 2010, 06:41:26 ÖÖ »
27 ağustos ta tamire verdiğim, ancak onarılamadığı için yenisini verceklerini söyledikleri noki 5800 telefonumu, hala bana ulaştırmalarını bekliyorum.Bir daha nokiamı asla!!!

Onarım 30 iş gününü gecerse nokia türkiyeyle iletişime gecerek paranızı iade alabiliyorsunuz, aklınızda bulunsun.

Daha önce samsung kullandım ben. Sıfır aldım. Telefon çekmiyordu. Sürekli şebeke yok diyordu. Sayısız kez servise gitti geldi. Bu süre zarfında 1 yıl geçti. Bir dönem öyle çalıştı. Garantisi bittiği zaman aynı problem yine meydana geldi. Sonunda gittim 50 liraya bi telefoncuya sattım gitti. Bir daha samsung mu? ASLA!

Modelini unuttuğum ve 800 TL verip aldığım sony ericsson telefonun ekranı ters dönmüştü! Servise verdik 25 gün bekledik ve düzeldi. Aradan 2 ay geçti. Yine aynı sorun oldu. Yine tamir ettiler geldi. Aradan bir süre daha geçti. Kızak sertleşti. Nerdeyse açılmıyordu. Servise verdik. Kullanıcı hatası dediler. Bayiye gittim kavga çıktı zaten orda. Neyse para almadan hallettiler. Aradan bir süre daha geçti, tuş takımları çatladı. Yine servise verdik. Kullanıcı hatası dediler. Yine gittim, tartıştık kıyamet kopardık ücretsiz değiştirdiler. Bir süre sonra ekran renkleri karıştı. Telefonu vurdum kırdım duvara. Bir daha sony ericsson mu? ASLA!

Sıra bu nokiada. Bunu babama aldık gerçi. Bakalım ne yapacağız...

telefondan yana şanslı değilsiniz sanırım :) şaka bi yana dediklerimi uygulamaya çalışırsan öncelikle kVK ile görüş şikayet edicem de gerisi gelir kendiliğinden

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #15 : Ekim 13, 2010, 07:37:52 ÖS »
O KVK'yı varya KVK'yı...!!!  Allah onların iki yakalarını bir araya getirmesin. Lanet olsun onlara. Allah düşürmesin.

Castiel

  • İleti: 757
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #16 : Ekim 14, 2010, 09:13:55 ÖÖ »
valla sikayetim . com cidden cok ıı işliyor

gercı oraya yazdım demıssın ama dırek kvk ıle gorusuyorlar halledıyorlar bı sekılde
umarım kısa zamanda cozulur

XTuNéR

  • İleti: 61
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #17 : Ekim 16, 2010, 10:42:29 ÖÖ »
Aynısını kvk banada yaptı serviste 2 ay bekledi telefoncuya götürsem 2 saatlik işi varmış :S

statik

  • İleti: 1121
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #18 : Ekim 19, 2010, 09:18:55 ÖS »
Evet arkadaşlar. Bugün KVK' dan 5800 ımızı teslim aldık. Kontrol ettik ve çıktık. Yolda giderken kamerasının bozuk çalıştığını farkettim. Sonrada kilitlendi. Döndüm geri KVK' ya. Yeniden parçası değişecekmiş. Zaten içinden bi parçasını değiştirmişlerdi, şimdide kamerasıyla oynayacaklar. Hayattan soğuttular beni. Her gidişimde 30 TL lik benzin harcadım. Her gidişimde işimden gücümden oldum. Yarım milyar para verdim, daha telefonu elimize almak nasip olmadı. Yarım milyar para verip sıfır telefon aldık. Değişmedik oynanmadık yeri kalmadı. Ve KVK değişim yapılmasının çok zor olduğunu söyledi. Ben yinede değişimi için nokiaya başvuracağım. Ne diyeceğimizi şaşırmış durumdayız. . .

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #19 : Ekim 19, 2010, 09:42:16 ÖS »
Evet,bugün dava açtık KVK'ya.2 ay sonra mahkeme var bakalım ne olacak.

statik

  • İleti: 1121
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #20 : Ekim 19, 2010, 09:56:06 ÖS »
Evet,bugün dava açtık KVK'ya.2 ay sonra mahkeme var bakalım ne olacak.

Bakalım eğer telefonumu değiştirmezlerse bende açmayı planlıyorum. nokia ve kvk ya özel bir internet sitesi kurup bunu medyaya kadar taşımayı düşünüyorum. Ben para vercem ve rezil olacağım ha? Yok öyle! Onlar bana 500 TL zarar veriyosa ben onlara geri dönüşü olmayacak bir itibar darbesi yapacağım!

enis saymaz

  • Ziyaretçi
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #21 : Ekim 19, 2010, 10:02:03 ÖS »
benimde bildiğim 30 iş günü içerisinde telefonu tamir edip sana veriyorlar veremezlerse yeni telefon la değişim yapıyorlar diye biliyorum...

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #22 : Ekim 19, 2010, 10:05:09 ÖS »
benimde bildiğim 30 iş günü içerisinde telefonu tamir edip sana veriyorlar veremezlerse yeni telefon la değişim yapıyorlar diye biliyorum...

O dediğin gibi olması lazım ama hepsi faso fiso işte.Yapmıyorlar sahtekarlar.


Evet,bugün dava açtık KVK'ya.2 ay sonra mahkeme var bakalım ne olacak.

Bakalım eğer telefonumu değiştirmezlerse bende açmayı planlıyorum. nokia ve kvk ya özel bir internet sitesi kurup bunu medyaya kadar taşımayı düşünüyorum. Ben para vercem ve rezil olacağım ha? Yok öyle! Onlar bana 500 TL zarar veriyosa ben onlara geri dönüşü olmayacak bir itibar darbesi yapacağım!

+1

Bide daha telefonu alalı 2 gün kullandı.3. gün telefon açılmadı.Neymiş yazılım yüklenecekmiş.Ulan ne yazılımmış.1 saatlik işi yok ya.1 ayı geçti hala yükleyecekler.

statik

  • İleti: 1121
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #23 : Ekim 20, 2010, 10:11:34 ÖÖ »
Az önce nokiayı aradım. Tüm mağduriyetimi belirttim. Yaşadıklarım nokianın ve kvk'nın ortak bir suçudur dedim. KVK'nın acilen incelemeye alınması gerektiğini, yaptıkları işlerin şüphe taşıdığını (telefonumuzun kamerası resmen başka düşük bir kamerayla değiştirilmesi) bildirdim. Nokia türkiyenin mağduriyetimi giderememesi durumunda finlandiyayla iletişime geçeceğimi ve herşeyi kamuoyuna taşıyacağımı söyledim. Değişim yapamazsınız diye birşey söylemediler. 10 gün içerisinde tekrar aramamızı söylediler. Bakalım ne olacak...

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #24 : Ekim 20, 2010, 09:04:02 ÖS »
Az önce nokiayı aradım. Tüm mağduriyetimi belirttim. Yaşadıklarım nokianın ve kvk'nın ortak bir suçudur dedim. KVK'nın acilen incelemeye alınması gerektiğini, yaptıkları işlerin şüphe taşıdığını (telefonumuzun kamerası resmen başka düşük bir kamerayla değiştirilmesi) bildirdim. Nokia türkiyenin mağduriyetimi giderememesi durumunda finlandiyayla iletişime geçeceğimi ve herşeyi kamuoyuna taşıyacağımı söyledim. Değişim yapamazsınız diye birşey söylemediler. 10 gün içerisinde tekrar aramamızı söylediler. Bakalım ne olacak...

anca öyle ertelerler yaptıkları başka bişey yok.