Gönderen Konu: KVK rezilliği!  (Okunma sayısı 9907 defa)

AKD71

  • İleti: 47
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #25 : Kasım 02, 2010, 09:15:23 ÖS »
arkadaşlar merhaba ben bir gsm bayisi aynı zamanda nokiada kvk-genpa-mobiltel diye distbürütörlerin samsungda telpa ve başarı bayisiyim herkesin yazdığını okudum ama sistem bizlerin istediği gibi yürümüyor bizimde başımızda buna benzer bir sürü olay var son olarak bir 5800 vakasında tüketici hakem heyeti nokiayı değil beni cihazın sıfırını vermeye mahkum etti sanki cihazı ben üretmişim gibi kısaca hiç bir seyle uğraşıp söylenenlere kulak asma direk git tüketici hakem heyetlerine ilçe belediyelerinin içindedir bunlar cihazın faturasını ve servisten verilen kağıtlarla birlikte müracatını yap en geç 1.5 ay içinde çözüm geliyor birde cihazlarınız arızalandığında cihazlarınızı aldığınız bayilere yada dükkanlara gidin siz değil onlar uğraşsın kendinizi yormayın arıza konusunda sadece elektronik marketler servis konusunda yardımcı olmuyor bu cihazlardada cihazları faturası ile birlikte avea turcell ve vodofone bayilerine bırakabilirsiniz bu bayiler sizin adınıza takip yapar



statik

  • İleti: 1121
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #26 : Kasım 03, 2010, 04:49:28 ÖS »
arkadaşlar merhaba ben bir gsm bayisi aynı zamanda nokiada kvk-genpa-mobiltel diye distbürütörlerin samsungda telpa ve başarı bayisiyim herkesin yazdığını okudum ama sistem bizlerin istediği gibi yürümüyor bizimde başımızda buna benzer bir sürü olay var son olarak bir 5800 vakasında tüketici hakem heyeti nokiayı değil beni cihazın sıfırını vermeye mahkum etti sanki cihazı ben üretmişim gibi kısaca hiç bir seyle uğraşıp söylenenlere kulak asma direk git tüketici hakem heyetlerine ilçe belediyelerinin içindedir bunlar cihazın faturasını ve servisten verilen kağıtlarla birlikte müracatını yap en geç 1.5 ay içinde çözüm geliyor birde cihazlarınız arızalandığında cihazlarınızı aldığınız bayilere yada dükkanlara gidin siz değil onlar uğraşsın kendinizi yormayın arıza konusunda sadece elektronik marketler servis konusunda yardımcı olmuyor bu cihazlardada cihazları faturası ile birlikte avea turcell ve vodofone bayilerine bırakabilirsiniz bu bayiler sizin adınıza takip yapar

Çok kötü temennilerde bulunuyorum her defasında KVK için. Ne diyeyim daha. Memleketin yüz karası. Herkesi mağdur eden, ukala ve beceriksiz personellerle hala ayakta kalabildiklerine hayret ediyorum. İşimiz gücümüz var hergün KVK ya gidip kavga etmekten ben bıktım artık.

statik

  • İleti: 1121
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #27 : Kasım 08, 2010, 05:39:20 ÖS »
Evet arkadaşlar rezillik aynen devam ediyor. KVK'dan bugün teslim aldığımız 5800 nokia telefonumuz bu kez yine bozuk radyosu ve kilitlenen menüsüyle bizi çileden çıkardı. Ayrıca arada bir durup dururken "mesaj gönderiliyor" diye yazı çıkıp kayboluyor. Nokia'yı aradık. Çektiğimiz çileleri anlattık. Etiler genpaya getirin dediler. Fırladık gittik telefonu verdik. Telefonu tamir edeceğiz dediler. Allah hepinizin belasını versin dedim. Telefonumuz 4. kez tamire giriyor ve her defasında ortak sorun olan kilitlenme olayıda 4. oluyor. Ama nokia gayet umursuz bir şekilde tamir edeceğiz değişim İM-KAN-SIZ diyor. Git gel git gel en az 100 lira yakıtım gitti. Bu mudur müşteri memnuniyeti? Bu mudur garantili telefon? Bu mudur paranın karşılığı! Yazıklar olsun be..

Cecul

  • İleti: 621
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #28 : Aralık 02, 2010, 12:43:54 ÖS »
Yardımcımın 2 ay önce KVK servise verdiği telefon az önce geldi. Şarja taktık, şarj olmuyor.

scarface

  • İleti: 601
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #29 : Aralık 02, 2010, 10:56:14 ÖS »
geçmiş olsun... dünya para veriyoruz garantili telefon alalım diye. sonra da gördüğümüz muameleye bak. bunlar satana kadar esnaf. sonra bambaşka birisi oluyorlar.  paramla rezil olmak hayatta en nefret ettiğim şeydir.

geveze

  • İleti: 184
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #30 : Aralık 07, 2010, 10:12:13 ÖÖ »
bende kozyatağı kvk'da cinayet işleyecektim neredeyse. telefonumu verdim internetten takip ederken bir baktım yapıldı ürünü teslim alabilirsiniz gibi bir yazı yazıyordu. gittiğimde kontrolden sorun çıktı tekrar form açıldı tekrar tamir edilecek dediler sinirlendim ama birşey demeden çıktım. ikinci defa hazır olduğunda gittim fakat bu sefer telefonu aldığımda ön kapağı tam takamamışlar yamuk, batarya kapağının tuşu yok tuşlar baya sertleşmiş bir şekilde telefonu aldım ön kapak 5 dk'da düzeltildi arka kapak tuşunu sorunca bu tuş eksikmiş teknisyenimiz öyle not almış dedi e kayıt alan batarya falan çıkarıyor o fark etmiyor nasıl teknisyen fark ediyor. kvk canımı çok sıkmıştı bende şikayetvar.com'a şikayette bulundum ama bir sonuç olmadı.

birde telpadan samsung telefon almıştım ön kapakta soyulma oluyordu kullanan varsa bilir u700, kapak değişimi yerine telefonumu yenilediler sürekli 4. telefon yenilenmesinden sonra başka telefon verin sıkıldım gidip gelmekten dedim ve u900 aldım. u900'de sürekli donunca 3 yada 4. tamirden sonra bıktım artık paramı iade edin dedim ve 1.5 yıl telefonu kullandıktan sonra fatura tutarını yaklaşık 10 iş gününde iade ettiler. bundan sonra yine telpadan telefon alırım gibime geliyor.

HONDAcvc

  • İleti: 436
Ynt: KVK rezilliği!
« Yanıtla #31 : Şubat 02, 2011, 10:21:44 ÖÖ »
kvk veya diğerleri hepsi aynı 3,5 ay bekledim bende yenisini yollıycaklar diye devamlı sıkıştırın nekadar sıkıştırırsanız onları işiniz okadar çabuk oluyor... çabuk dediğimde 3,5 ay işte...