D ile S arasındaki fark şu,
Aracı S 'ye aldıgında ve kollara dokunmadıgında araç yüksek devir gider bir nevi D3 yapar. Kollara dokundugunda şanzımanı manuel moda alırsın ve otomatik sisteme geçiş yapmaz, sürekli manuel gidersin. D ile arasındaki fark bu...
Araç sollarken D 'den S 'ye almanın bir esprisi yok.. D'den S'ye alana kadar, D'de gazı kökle aniden, daha çabuk tepki verir araç..
S ye aldığında araç daha çabuk tepki veriyor gibi geliyor sana, bunun nedeni şu; vitesi D 'den S 'ye alırken geçen zamanı unutuyorsun, elin vitese gidiyor v.s.. Halbuki, D 'de giderken, elini hiç vitese atmadan gazı köklesen daha seri olur araç.

Ama, yok arkadaş kendimi piskolojik olarak rahatlatmak istiyorum, kendi kendimi gazlamak istiyorum dersen, alıcaksın S 'ye sürekli manuel yapacaksın aracı ve devamlı yüksek devir kullanacaksın.