Gönderen Konu: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !  (Okunma sayısı 6729 defa)

statik

  • İleti: 1121
Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« : Ocak 19, 2010, 11:28:10 ÖS »
Arkadaşlar istanbulun bir çok yerine yoğun kar yağdı. Sabaha karşı buzullanma olma ihtimali çok yüksek. Lütfen sabah işe gidecek ya da yola çıkacak arkadaşlarınızı uyarın. Ana haber bültenlerinde hiç bir dostumuz olmasın. Keyifli ve kazasız sürüşler..



statik

  • İleti: 1121
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #1 : Ocak 19, 2010, 11:38:44 ÖS »
güncel tutmaya çalışıcam sabaha kadar bu konuyu

doan

  • İleti: 1605
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #2 : Ocak 19, 2010, 11:43:06 ÖS »
uyarı için teşekkürler çok haklısınız Allah kazadan beladan korusun

HoNdA TyPe_R

  • İleti: 1466
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #3 : Ocak 19, 2010, 11:44:49 ÖS »
guncelll lutfen dikkat olabildigince toplu tasima araclari kullanalim lutfennn

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #4 : Ocak 19, 2010, 11:48:04 ÖS »
uyarı için teşekkürler çok haklısınız Allah kazadan beladan korusun

Amin hepimizi inşallah

photographer

  • İleti: 572
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #5 : Ocak 19, 2010, 11:49:33 ÖS »
valla ben az önce eve geldim yılmazım .. ana yollar süper ama ara sokaklarda harika bir sürüş keyfi var.  yola çıkmadan önce 15 cm kar temizledim arabadan.. yokuş aşağı indiğim yolda tam slalomluktu :).. acemiler yollarda olmazsa hiç problem yaşanmaz..

bjk Ç@RŞI

  • İleti: 785
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #6 : Ocak 19, 2010, 11:50:21 ÖS »
kazasız belasız günceli

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #7 : Ocak 19, 2010, 11:51:34 ÖS »
valla ben az önce eve geldim yılmazım .. ana yollar süper ama ara sokaklarda harika bir sürüş keyfi var.  yola çıkmadan önce 15 cm kar temizledim arabadan.. yokuş aşağı indiğim yolda tam slalomluktu :).. acemiler yollarda olmazsa hiç problem yaşanmaz..

Aman hocam buzda acemide ken blockta birdir :)

photographer

  • İleti: 572
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #8 : Ocak 19, 2010, 11:52:51 ÖS »
valla bülentim karda araba kullanmaya bayılırım ben.. keşke çok yağsada çıkıp biraz drift yapsam :)
valla ben az önce eve geldim yılmazım .. ana yollar süper ama ara sokaklarda harika bir sürüş keyfi var.  yola çıkmadan önce 15 cm kar temizledim arabadan.. yokuş aşağı indiğim yolda tam slalomluktu :).. acemiler yollarda olmazsa hiç problem yaşanmaz..

Aman hocam buzda acemide ken blockta birdir :)

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #9 : Ocak 19, 2010, 11:54:05 ÖS »
Bülent :??? :)

06uZz

  • İleti: 613
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #10 : Ocak 19, 2010, 11:54:38 ÖS »
guncelll lutfen dikkat olabildigince toplu tasima araclari kullanalim lutfennn
desene ayvayı yedik işe araba ile qeldim bile  :D:D:D sabahleyin drift show .. aman allah kaza bela vermsin :S

photographer

  • İleti: 572
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #11 : Ocak 19, 2010, 11:58:26 ÖS »
sende önceki yazan bjk çarşının ismi bülent kusura bakma ben o yazdı sandım bi an.. :)
Bülent :??? :)

mustican

  • İleti: 691
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #12 : Ocak 20, 2010, 12:03:04 ÖÖ »
gncl

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #13 : Ocak 20, 2010, 12:05:00 ÖÖ »
guncelll lutfen dikkat olabildigince toplu tasima araclari kullanalim lutfennn
desene ayvayı yedik işe araba ile qeldim bile  :D:D:D sabahleyin drift show .. aman allah kaza bela vermsin :S

Aman abim zinciri ihmal etmeyelim sabah buzu kötü oluyo. Malum belediye iş işten geçtikten sonra tuzluyor biz tedbirimizi alalım

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #14 : Ocak 20, 2010, 01:56:02 ÖÖ »
Güncel

8759

  • İleti: 48
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #15 : Ocak 20, 2010, 03:01:33 ÖÖ »
GUNCEL diyelim

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #16 : Ocak 20, 2010, 04:46:33 ÖÖ »
Seher vakti günceli :D

MhmT

  • İleti: 85
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #17 : Ocak 20, 2010, 08:26:42 ÖÖ »
sabah günceli :)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #18 : Ocak 20, 2010, 08:38:29 ÖÖ »
yollar tertmemiz sıkıntı yok.

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #19 : Ocak 20, 2010, 08:51:59 ÖÖ »
yollar tertmemiz sıkıntı yok.
Aynen ama hava durumuna bi bakın önümüzdeki 1 hafta sanırım böyle geçecek
http://www.dmi.gov.tr/tahmin/il-ve-ilceler.aspx?m=ISTANBUL

alp55

  • İleti: 489
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #20 : Ocak 20, 2010, 01:52:22 ÖS »
ben buzlu yolda araba kullanmaya hastayım, yetrki acemiler yolu kapatmasın dicem olmuyor yinede ısrarla yollara dalıyorlar, buzdan korkmaya gerek yok özellikle civic buzda daha iyi keyif veriyor araç mauel olursa tabi

statik

  • İleti: 1121
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #21 : Ocak 23, 2010, 02:14:23 ÖÖ »
Arkadaşlar hava çok kötü. Haberler buzlanma olacağından bahsediyor. Konuyu tekrar güncelliyorum. Biraz geç oldu ama artık :/

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #22 : Ocak 23, 2010, 09:23:36 ÖS »
Araba evin kapısında yatıyor ben işteyim :D

rallier_61

  • İleti: 171
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #23 : Ocak 23, 2010, 09:26:29 ÖS »
iş yerinin arabasıyla hergün 50 kere geçtiğim yolda spin attım,drift tadı verdi biraz gaza da basınca..bu manzaradan sonra karlar erimeden civic haram bana..

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: Çok kar yağdı, yarın dikkattt !
« Yanıtla #24 : Ocak 23, 2010, 09:29:57 ÖS »
Geçmiş olsun bi şey olmadı inş