kırmızıda N ye almanın 2006 ve sonrası civic'lerde pek bir anlamı yoktur. Frene bastığınızda araç "Cut-off" yaparak yakıt akışını keser ve rölantininde altında bir devirle motoru emrinize amade biçimde bekletir. 1 dakikadan daha uzun beklemediğiniz taktirde N Konumu size pek bieşy kazandırmaz. Ha atıyorm 30k fren döngüsünde bitecek balatalarınız 29K fren döngüsünde biter. Yani balatalardan pek bir kazancınız yoktur... Öte yandan babanız çok haklı keza Otomatik vites konumlarında Şanzumanın yağlanmadıığı tek konum N konumudur... Zırt pırt boşa alınması iyi değildir... Peki bu N ne işe yarar?
1. Aracı park ettiniz, vitesi önce N ye alırsınız. el frenini çekersiniz ve Sonra Park moduna alırsınız. Böylece aracınızın bir tonun üzerindeki ağırlığı şanzumana değilde Frenlere binmiş olur. Şanzumanınız mutlu olur, ömrü uzar. Ertesi gün aracı çalıştıracağınızda D konumuna geçerken Taak tuuk diye sesler duymamaya başlarsınız

2. Aracınız bozuldu, servise çektirceksiniz.
Bunun dışında N nin size hiç bir faydası olmadığı gibi şanzumanınıza da yağlama olmadığı için bir çok aşınma zararı olacaktır...