Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte. « önceki sonraki »
Sayfa: [1] 2 3 ... 12 Yazdır
Gönderen Konu: accord 2,4 (kullanıcı bilgileri)  (Okunma Sayısı 23306 defa)
piscocuk


Yaş: 33
Yer: Tuzla
Otomobil: K24 :)
Şu Anda Sitede Değil


« : Mart 29, 2012, 05:14:41 ÖS »


arkadaşlar bildiğiniz gibi aylardır bu araçları inceliyorum.farklı sitelerden bulduğum kullanıcı yorumlarınıda bu başlık altında toplamayı düşünüyorum.

kısmet olursa bende yakında kendi 2,4 accorduma sahip olup kendi görüşlerimi belirtirim

forumdaki kullanıcı arkadaşlarda bu başlığa destek olursa sevinirim

bence nasıl bir s2k ep3 yada vti ın yerleri farklıysa bu aracında bendeki yeri çok farklı.

belki kullanırken bilinmeyen özellikler buralarda karşımıza çıkabilir





Sevgili otomobil dostları.

İmzamdaki araç olan Honda Accord 2.4 Executive ile alakalı bazı özel mesajlar almaktayım.
Araçla alakalı bilgi sahibi olmak isteyen birçok arkadaş mevcut forumda.
Bu mesajları almak ve cevaplamak beni memnun ediyor ve olabildiğince cevaplamaya çalışıyorum.
Çeşitli dönemlerde işimden ötürü uzun süreler internet bağlantısından uzak olduğumdan ve olacağımdan ötürü forum bünyesinde bir “Honda Accord” sayfası olsa da, 2.4 i-VTEC motora sahip olan araçlarla alakalı bir bölüm açmanın faydalı olabileceğini düşündüm.
(Şu ana kadar bana özel mesaj atarak araçla alakalı bilgi isteyen arkadaşların üzerlerine alınmamalarını rica ediyorum. Hepsinden çok keyif aldım ve almaya devam ediyorum. Her isteyen arkadaşım bana özel mesaj gönderebilir. Fakat bazen bir iki ay boyunca internet bulamadığımı tekrar hatırlatmak isterim. Er ya da geç cevaplayacağımdır)

Honda Türkiye tarafından 2003-2006 yılları arasında ithal edilen araçla alakalı teknik özellikleri listeleyerek paylaşıma başlayalım.

Motor Su soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC i-VTEC,
16 supap, enine yerleştirilmiş, 4 silindir
Yakıt sistemi PGM-FI
Çap ve strok (mm) 87x99
Hacim (cc) 2354
Sıkıştırma oranı 10.5:1
Maksimum güç 190 PS / 6800 rpm
Maksimum tork 223 NM / 4500 rpm
Sanzıman Sıralı Spor Tip (Sequential Sport Shift) 5 ileri Otomatik,
Akıllı eğim sistemi (Grade Logic System)
Frenler Ön : Hava soğutmalı disk, çapı 300 mm
Arka : Disk, çapı 260 mm
Süspansiyon Ön: Bağımsız, Çift salıncak
Arka: Beş noktadan bağlantılı, çift salıncak
Ebatlar Uzunluk (mm) 4665
Genişlik (mm) 1760
Yükseklik (mm) 1445
Aks mesafesi (mm) 2680
Ön tekerlek izi (mm) 1515
Arka tekerlek izi (mm) 1525
Boş ağırlık (kg) 1394 Kg
Lastikler 205/55 R16
Yakıt deposu (lt) 65
Bagaj hacmi (lt) 459
Maksimum sürat (km/s) 227 (Ben 240 km/s hızı bizzat ölçtüm)
Hızlanma 0-100 km/s (sn) 9.2
Yakıt tüketimi (lt/100 km)* Şehir içi (lt) 13.7 (Bu değere ulaşmak için aracı çok çok sıkıştırmak gerek. Bu kadar yakmıyor)
Şehir dışı (lt) 6.9 (Gerçekten elde edilebilecek olan bir değer)
Birleşik (lt) 9.4



Donanıma gelecek olursak:

Sürücü ve yolcu hava yastıkları
Yan hava yastıkları
Perde hava yastıkları
ABS fren sistemi
Elektronik fren gücü dağıtımı (EBD)
Brake Assist (Fren takviyesi)
Polen filtreli çok noktaya iklimlendirme yapabilen otomatik klima
Alüminyum alaşımlı 16" jantlar
Elektrik kumandalı ön ve arka camlar
Isıtmalı ve elektrikli dikiz aynaları
ISOFIX çocuk koltuğu sistemi
Tüm koltuklarda ayarlanabilir kafalıklar
Tüm koltuklarda 3 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri
Ön ve arkada disk frenler
Ön ve arkada viraj denge çubukları
Aktif gergili ve yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri
Yükseklik ve derinlik ayarlı hidrolik direksiyon
Değişken kodlu immobilizer
Sesli uyarı sistemi
VIN (Araç tanıtım numarası)
Uzaktan kumandalı merkezi kilit
İçeriden açılır yakıt deposu kapağı
Uzaktan kumanda üzerinden açılabilen bagaj kapağı
Sürücü koltuğu yükseklik ayarı
Katlanabilir 60:40 arka koltuklar
Direksiyon kumandalı radyo / 6'lı CD çalar
8 adet hoparlör
Dijital Bilgi Ekranı ( Klima ve ses sistemi aynı ekrandan yönetiliyor )
Cama entegre anten
Sürücü ve yolcu güneş siperliklerinde aydınlatmalı aynalar
Krom kapı kolları
Yağmur sensörlü silecekler
Hız sabitleyici (Cruise Control)
Deri direksiyon
Önde çift harita lambaları
Far yükseklik ayarı (otomatik)
Kapı ve bagaj açık uyarı sinyali
Ön ve arka koltuklarda kol dayama
Önde ve arkada bardak tutucuları
Koltuk arkalarında cepler
Elektrikli Açılır Tavan
Xenon farlar
Far yıkama
Isıtmalı deri döşeme
Elektrik ayarlı sürücü ve yolcu koltuğu (Yolcu koltuğu sadece 2005 ve 2006’larda elektrik ayarlı. Isıtma hepsinde var)
Ön ve arkada sis farları
Araç Denge Kontrol Sistemi (VSA)


Atladığım bir şey olmadığını umarım. Herhangi bir eksik fark eden arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.

Şimdi araçla alakalı en sık sorulan soruya gelelim:
Bu araç ne yakar?

Bu araç atmosferik bir motorla 190 beygir güç üreten bir sportif sedan. Kısaca belirtmek gerekirse performanslı bir uzun yol aracı. Fakat dünyanın en iyi motor üreticilerinden biri olan Honda, sınıfında dünyanın en iyi atmosferik motorlarından biri olan (sadece benim görüşüm değildir, kaynağı olan bir bilgidir) K serisi bloğu i-VTEC teknolojisiyle tasarlayarak ekonomi ve performans makinesi geliştirmiştir. Düşük devirlerde ekonomik bir seyir yapabiliyorken kısa sürede 220 km/s hızlara çıkabilen dört kapılı bir araç kullanıyor olmak bir şans.

Şehirlerarası yolda 90-100 km/s hızla gitmek için araç rölantinin biraz üzerinde bir devir çeviriyor: 1700-1800 d/d.
Bu da ekonomiyi beraberinde getirerek 7-7,5litre (LPG ile 9 civarı) civarında bir tüketim sağlıyor.
Şehir içindeki tüketim ise göreceli. Nasıl bir şehir içi kullanım tarzı sergilendiği her araçta önemlidir fakat yüksek hacimli bir motorda daha da önemlidir! Ben en yüksek tüketimimi kış aylarında kış lastikleriyle 3-4 kilometrelik gidiş gelişlerde 12,5 lt/100 km LPG ile gerçekleştirdim. Bu değer, LPG litre fiyatının 2,35 olduğu bu günlerde 30 kuruşa tekabül etmektedir.
Şehir dışında ise yakaladığım en iyi değer 8,2 litre/100 kilometredir ki bu değer de 2,35 TL’lik litre fiyatıyla 19 kuruşun biraz üzerindeki bir değere denk geliyor. Bu değer için kabaca uzun yolda 5 litre/100km yakıt tüketen bir dizel araç tüketim maliyeti diyebiliriz. Ama dürüst olmak gerekirse otoban kullanımlarında “helal olsun küheylanıma yediği arpalar” diyor ve aracımın keyfini çıkarıyorum. Kanuni hız limitlerini sonuna kadar kullanıyorum. (Hatta laf aramızda bazen kantarın topuzunu kaçırdığım da oluyor)

Araç bakım maliyetleri ve yıllık gideri:

Aracın yedek parçaları hem orijinal, hem de kaliteli yan sanayi olarak bulunabiliyor. D sınıfı bir araç için makul olduğunu düşündüğüm fiyatlar söz konusu.
Örneğin tüm balataları Valeo ya da TRW gibi bilindik firmalardan temin edip değiştirmek isterseniz işçilik dahil en fazla 150 TL ödersiniz. Disk tornalama da işin içine girerse 50 TL’yi daha gözden çıkarmanız gerebilir.
Aracı birkaç kez yetkili servislerin olsun, bazı zincir özel servislerin olsun “ücretsiz genel kontrol” kampanyalarına götürdüm. Hiçbirinde bir şey bulamadılar. Şu an bantlardan ineli sekiz sene olmuş olan aracımın egzoz sistemi bile orijinal ve en az bir beş sene daha gideceğini düşünüyorum. (Honda İngiltere, egzoz sistemi için beş yıl paslanmazlık garantisi veriyor. Türkiye için böyle uygulama olup olmadığını bilmiyorum)


Kronik sorunları:

Accord’ların kronik sorunları için “kronik sorunu yok” demiş olmamak adına bazı dönemlerde karşılaşılan bir iki ufak arızadan bahsedelim.
1- Bilhassa nemli bölgelerde yaşanan, merkezi kilit tarafından bazı kapıların kapatılamaması sorunu: 40-50 TL’lik bir masrafla işinin ehli bir elektrikçi tarafından bir saatte hallediliyor. Şu ana kadar ben bu sorunu yaşamadım ama bir iki arkadaştan duydum.
2- 7-8 yaş / 150.000 km civarlarında marş motoru kömürlerinin bitmeye başlaması üzerine geç marş alma sorunu. Ustasına göre 100-150 TL’lik bir masrafı var. Bu sorun da benim arcımın başına gelmedi daha.
3- Direksiyon hidrolik hortumundan yağ kaçağı. 30-40 TL’ye yeni bir hortum yaptırılabiliyor.
Bu sorun benim aracımda baş gösterdi ve yetkili servis tarafından ücretsiz olarak değiştirildi.
4- 5-6 yılda bir sinyal ampülünün patlaması. =) (Maksat liste kabarık olsun)

Araçla alakalı yaşanan sorunlar bunlar. Hiçbiri tam anlamıyla “sorun” değil.

Motor hacminden dolayı korkulan vergi indirimi hadisesine gelelim.
Tüm araçlar için geçerli olan ama pek de bilinmeyen bir uygulama var:
Eğer aracınız için ödeyeceğiniz yıllık (altı aylık değil) MTV tutarı, aracınızın kasko bedelinin %5'ini geçiyorsa vergiyi bir alt dilimden ödüyorsunuz.

Accord formunda sorulan bir soruyu burada örneklendirelim.
2004 model 2.4 Accord Executive ne kadar vergi ödeyecek?

(2012 yılında buraya bir ekleme yapıyorum: 2012 yılında hem 2004 hem de 2005 model 2.4 Accord sahipleri vergi indirimine hak kazanarak 1,8-2,0 arası vergi ödeme şansı yakaladılar)


https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp?page=IVD_HSP_MTV sitesinden 7-11 yaş ve 2001-2500 motor hacim aralıklarını seçince karşımıza 1449 TL yıllık vergi bedeli çıkıyor.

Yine Gelir İdaresinin aşağıda linkini verdiğim sitesinden araçlar için biçilen kasko bedellerini inceliyor ve Marka kodu 61, Tip kodu 119 olan 2004 2.4 Accord Executive'yi buluyoruz.
http://www.gib.gov.tr/index.php?id=1207

Karşımıza çıkan bedel 25000 TL.

25000/100x5= 1250 TL yapmakta. MTV bedeli olan 1449 TL, bu değerden daha yüksek.
Bu ne demek oluyor? Yukarıdaki ilk linkten 7-11 yaş için 2001-2500 değil de 1801-2000 aralığı seçilecek demek oluyor. Yani 968 TL.

1,8 araç vergisi ödeyerek 2,4 kullanıyorsunuz.


LPG uyumu:

İyi bir LPG kiti ile (şahsım adına tercihen Hollanda orijinli kitler) yıllarca ekonomi yapabilirsiniz.

Gelelim konu başlığına:
Honda Accord 2.4 Exe nedir, ne değildir?
Şu ana kadar Amerika’da en çok satılan Japon otomobili olan Honda Accord yıllarca sorunsuz olarak kullanabileceğiniz D sınıfı bir otomobildir.
Kendisine ödenen paranın % 40’ını önünde taşıdığı ambleme ödeyen bir sorunlar silsilesi değildir.

Seviyeli ve keyifli bir forum olması dileğiyle…

Saygılar Paylaş:


ALINTIDIR
Logged
piscocuk


Yaş: 33
Yer: Tuzla
Otomobil: K24 :)
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #1 : Mart 29, 2012, 05:29:37 ÖS »

Merhaba arkadaşlar...

Tesadüfen, babası 504.000 kilometredeki bir 2.4 Accord kullanan biriyle denk geldim ve kendisinden araçla alakalı bilgi istedim.

Sağolsun o da alaka gösterip babasından da bilgi alarak bana aracın genel durumunu anlatmış.
Sizlerle paylaşayım:

Araç 2004 model 2.4 Accord, ilk sahipleri ve 504.000 kilometrede.
Şu ana kadar yaşadıkları sorunlar şunlar:

Rotlardan ses gelmesi. (Gayet normal. Masrafı 200 TL)
Park lambalarının yılda en az bir kere kesmesi (Bu ne hikmetse var bizim araçlarda)
Klima kompresör arızası (Sanırım en can sıkıcı sorun bu. Kullanmayı bilmeyen biri kışın da kompresörü devreye alıyor diye düşünüyorum)

Hepsi bu!..
Motor ya da şanzımandan yana en ufak bir sıkıntıları yok.
Araç şirket aracı olduğu için yakıt ortalamasının nokta atışı olarak 11,2 litre olduğunu belirtti. (hani aracı akbil gibi bir aygıtla çalıştırıyorlar ya, ondan mevcutmuş)

İlgililere duyurulur...


ALINTIDIR
Logged
bbhnda


Yer: ANKARA
Otomobil: FD6 civic 2012 premium
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #2 : Mart 29, 2012, 05:41:00 ÖS »

abi resmen aracı yaşamışsın Cheesy dediğim gibi benim bir dostumda var bu araç.hatta ilk kullandığım arabalardan biridir bu ve bendeki yeri farklı:D (dediğin gibi).hele o 5000rpm de dohc i-vtecin kükreme sesi cidden dinlemeye değer.sahibi olan dostumda tıpkı benim gibi bir honda aşığı.bizim araçta sadece biraz direksiyon çevirirken bir ses geliyordu onunda zaten servis tarafından sorun olmayacağı söylenmişti.o araba 180.000de ve hala canavar gibi gidiyor.daha sonra geçen sene arkadaşım talihsiz küçük bir kaza geçirdi.araçla karda kaymış ve direğe girmiş.aracın önü hasar görmüş.ona rağmen araba götürmüş.cidden süper araç.
Logged

Without racing , there is no Honda.
                       -Soichiro Honda
piscocuk


Yaş: 33
Yer: Tuzla
Otomobil: K24 :)
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #3 : Mart 29, 2012, 05:53:10 ÖS »

işte bu makina biraz uygun olsa fiyat olarak al tak lpg ni kullan yıllarca olurmuş ama 35 çok 2-3 lpg ekle araç 40 a geliyor
Logged
suby


Şu Anda Sitede Değil

sevmek; bazen soyleyecek sozun varken susmakmış !


« Yanıtla #4 : Mart 29, 2012, 07:49:38 ÖS »

bnde 2.4 accordlara bakıorm gayet guzel araçlar ve çok farklı bı araç

araç oldukça sessız, bozuk yolda kasa salınımı oldukça az, bıraz basinca 4500 d/d den sonra motorun homurtusu ınsanı cezbedıyor Smiley takım elbıse gırmış sporcu bence en ıyı tabır olur.. Smiley

accord, son nesıl E serısı çıkana kadar uretılmış en ıyı ruzgar surtunme katsayısına sahıp arabadır..

2005 sonrasında sağ koltukta elektrk oluo..

uzunda 30 şehır ıçı 40 kuruş yakıo lpg'de..

kronık olarak: dıreksıyon hortumu, sağ cam çalışmıyo genelde, bırde arka balataları çabuk bıtıo vsa dan dolayı dıe bılıorm..
Logged

suby


Şu Anda Sitede Değil

sevmek; bazen soyleyecek sozun varken susmakmış !


« Yanıtla #5 : Mart 29, 2012, 07:51:03 ÖS »

 2,4 CC 190 Bg Gücünde
 Triptronik Şanzıman
 Abs
 6 Airbag
 Dijital Klima
 Hız Sabitleyici
 Far Yıkama
 Yağmur Sensörü
 Deri Koltuklar
 Isıtmalı Elektrikli Koltuklar
 Yol Bilgisayarı
 Elektrikli Sunroof
 Xenon Farlar
 Park Sensörü
 Cd Çalar ( 6 lı )
 Elektrikli Isıtmalı Aynalar
 Cruise Control ( El Gazı )
Logged

bbhnda


Yer: ANKARA
Otomobil: FD6 civic 2012 premium
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #6 : Mart 29, 2012, 08:12:18 ÖS »

bnde 2.4 accordlara bakıorm gayet guzel araçlar ve çok farklı bı araç

araç oldukça sessız, bozuk yolda kasa salınımı oldukça az, bıraz basinca 4500 d/d den sonra motorun homurtusu ınsanı cezbedıyor Smiley takım elbıse gırmış sporcu bence en ıyı tabır olur.. Smiley

accord, son nesıl E serısı çıkana kadar uretılmış en ıyı ruzgar surtunme katsayısına sahıp arabadır..

2005 sonrasında sağ koltukta elektrk oluo..

uzunda 30 şehır ıçı 40 kuruş yakıo lpg'de..

kronık olarak: dıreksıyon hortumu, sağ cam çalışmıyo genelde, bırde arka balataları çabuk bıtıo vsa dan dolayı dıe bılıorm..

vsa ile alakası nedir usta ?
Logged

Without racing , there is no Honda.
                       -Soichiro Honda
suby


Şu Anda Sitede Değil

sevmek; bazen soyleyecek sozun varken susmakmış !


« Yanıtla #7 : Mart 29, 2012, 08:40:09 ÖS »

vıraja sert gırdğnde otomatık olarak fren yapıo..
Logged

suby


Şu Anda Sitede Değil

sevmek; bazen soyleyecek sozun varken susmakmış !


« Yanıtla #8 : Mart 29, 2012, 08:40:57 ÖS »

2.4 accord'a neler yapılıo ben onu merak edıorm, ep3 type-R headers'ı uyar mı acaba?
Logged

bbhnda


Yer: ANKARA
Otomobil: FD6 civic 2012 premium
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #9 : Mart 29, 2012, 08:42:54 ÖS »

e o zaman vsa devreye sokacak kadar hızlı girilmeyiverilsin viraja Cheesy zaten ben o kadar sert virajlara giriyorum maşallah daha  vsa girmedi devreye namussuzun Cheesy Cheesy
Logged

Without racing , there is no Honda.
                       -Soichiro Honda
honda2002


Yaş: 38
Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil

Takim elbiseli sporcu


« Yanıtla #10 : Mart 29, 2012, 08:43:43 ÖS »

Ben de biraz ekleme yapayım bari;

Kumandadan bagaj açma (en iyi özelliklerden biri bence) Wink

VSA çok iyi bir özellik karda yaz lastiğime rağmen çok işime yaradı. Bir kaç bayır çıktım karlı yolda VSA yardımıyla. Wink

Bu arada 8 airbag var.

Sınıfının en geniş iç hacimli araçlarından biri. Bence çok önemli özellikle aileler için.
Arkadaşımın görüşü: Yeni E serisi ve 5 serisinden farkedilir miktarda daha geniş. Şart tünelinin az oluşu da etkendir kesin.

Ş.için 40 krş herhalde agresif kullanırsan olabilir.
Uzun yolda 100 sabitte 20 krş gibi olur. Belki altına da inebilir.

Xenon lar hiç değişmediyse aydınlatma çok zayıf olabiliyor.

Bende de direksiyonu tam tur cevirdikten sonra direksiyonu toplarken direksiyondan tık tık tık ses geliyor. Radyo/Cd açıksa bu tıkırtı duyulmuyor nerdeyse. Smiley

Triger zincir olduğundan değişim pek gerekmiyor. Değişim zamanı geldiğinde önde ikaz ışığı yanıyormuş (yetkili servis dedi)

Çift iklimlendirmeli klima var.

Evet; malesef klima kompresörü bozulabiliyor. Yani ya sol ya da sol taraf çalışmıyor. Yani yaz sıcağında hepten klimasız kalmıyorsunuz. Smiley Arkadaşımda aynı araçtan var, onun başına geldi aracı 220 bin km civarı. Yaz/kış kklima açaredı ondan mı bilinmez.

Sol cam otomatiğinin ikinci kademesi bazen devre dışı kalabiliyor. Yani tek tıkla kapama yapmıyor. Nedenini bilmiyorum.  Bu sefer de tek kademeyi kullanıyorum, çalışıyor sonra 2. kademe de 1-2 gün sonra düzeliyor kendi kendine Smiley


Bence NEGATİF tarafları;

Koltukta hafıza yok. Olsa çok işime yarardı.

Sadece sol ön camda tek tıkla kapama var.  Tek tıkla açma zaten yok. Diğer camlarda tek tıkla açma/kapama hiç yok.

Otomatik kararan iç dikiz ayna yok.,

Yol bilgisayarı yok. sadece termometre var. O da güzel Smiley

Otomatik merkezi kilit yok. Manuel yapıyorsun.

Vantilatör kayışı koruma kapağı yok. Motor çalışırken dikkat etmek lazım.

Orijinalde PARK SENSÖRÜ yok. Bence olması gerekirdi.

Bagajı devasa değil. Rakiplerden biraz küçük.

Şimdilik bu kadar ...
Logged

Accord 2.4 + TELEFLEX GFI
bbhnda


Yer: ANKARA
Otomobil: FD6 civic 2012 premium
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #11 : Mart 29, 2012, 08:47:33 ÖS »




Bende de direksiyonu tam tur cevirdikten sonra direksiyonu toplarken direksiyondan tık tık tık ses geliyor. Radyo/Cd açıksa bu tıkırtı duyulmuyor nerdeyse. Smiley

aynen o ses işte arkadaştakindede Cheesy
Logged

Without racing , there is no Honda.
                       -Soichiro Honda
suby


Şu Anda Sitede Değil

sevmek; bazen soyleyecek sozun varken susmakmış !


« Yanıtla #12 : Mart 29, 2012, 08:51:39 ÖS »

2.4 accord'a 6 8 10 aırbag dıe değışıo, zatn hepsı full dıe bılıorm aırbag sayısı değışıo mu..?

bagajı kumandadan açtğmzda bagaj komple kalkıomu yksa sadece boşluk şeklndemı açılıo..

40 kuruş max yazdm, sureklı gazlarsan.. Smiley
Logged

honda2002


Yaş: 38
Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil

Takim elbiseli sporcu


« Yanıtla #13 : Mart 29, 2012, 08:57:04 ÖS »

Motorun modifiyeye açık olduğunu çok okudum nette.
Sebebi ise ABD ye bu araçların 2.4 versiyonu gidiyormuş. (Amerikalılar büyük hacim merakından olsa gerek). 2.0 ise pek gitmediğinden modifiyeye yönelik parça pek geliştirilmemiş. 2.4 için ise pek çok alternatif mevcutmuş. Internetin yalancısıyım  Smiley

Testlerde durma mesafesi 36 mt saptanmış ki bence süper bir değer. Tabi orijinal balatalarla Smiley

Tiptronik şanzuman güzel.

Şanzuman sportif yani üst devirlerde gazlarken gazı kestiğin an araç devir düşürmüyor, agresif kullanıma yönelik çalışmaya başlıyor. benim eski vtec2 hemen rölanti devrine düşerdi. belki ivtec olduğundan da olabilir emin değilim.

LPG ye uyumlu, tüm japonlar gibi.
Logged

Accord 2.4 + TELEFLEX GFI
honda2002


Yaş: 38
Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil

Takim elbiseli sporcu


« Yanıtla #14 : Mart 29, 2012, 09:00:58 ÖS »

2.4 accord'a 6 8 10 aırbag dıe değışıo, zatn hepsı full dıe bılıorm aırbag sayısı değışıo mu..?

bagajı kumandadan açtğmzda bagaj komple kalkıomu yksa sadece boşluk şeklndemı açılıo..

40 kuruş max yazdm, sureklı gazlarsan.. Smiley

Bagaj tamamen açılmıyor. Bence o da bir şekilde yetiyor. KEŞKE tam açılsaydı, o ayrı. Ancak bagajın içine giren kollar özel yuvaya girdiğinden, bagaj çok dolu olduğunda kapanma zorluğu yaşanmıyor. Bence çok önemli bir konu.
Doğru 40 krş u da görebilirsin sürekli gazlarsan. Sakinde 30 krş a düşüyor.
Logged

Accord 2.4 + TELEFLEX GFI
suby


Şu Anda Sitede Değil

sevmek; bazen soyleyecek sozun varken susmakmış !


« Yanıtla #15 : Mart 29, 2012, 09:01:51 ÖS »

bnde vtec II kullanıcısıyım, sızın gbı accord'a geçış yapmak ıstıorm Smiley msn adresınız var mı? sızınle konuşmak ıstedıklerm var.. Smiley
Logged

suby


Şu Anda Sitede Değil

sevmek; bazen soyleyecek sozun varken susmakmış !


« Yanıtla #16 : Mart 29, 2012, 09:02:43 ÖS »

lpg'ye kaç km snra geçıo, yada kaç dk snra ben 5 kmlık kısa mesafede kullanıorm genelde, benzndenmı yerm hep..
Logged

honda2002


Yaş: 38
Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil

Takim elbiseli sporcu


« Yanıtla #17 : Mart 29, 2012, 09:10:35 ÖS »

Bu birazda lpg kitine bağlı bişey
Benim kit karda kışta motor soğukken yaklaşık 800mt sonra Lpg ye geçerdi. Ancak biraz sıcakken bu 50 mt ye kadar düşüyor.
Şimdilerde havalar ısındı tahminen 500-600 mt de geçiyordur. Yazın 200-300 mt ye kadar düşer herhalkde. Tabi bu değer araç soğukken.

Ben min 20 km falan kullandığımdan beni çok etkilemiyor benzin sarfiyatı. Ancak seni biraz etkiler. Benzin giderin artacaktır Smiley

Direkt lpg de çalıştıran da var ancak araca zararlı olduğu söyleniyor. katalizör çabuk tıkanırmış, motoru yıpratırmış gibisinden yorumlar okudum. Bence değmez.

Maalesef msn im yok. Smiley  ANcak her zaman buradan ya da özelden mesaj atabilirsin. Smiley
Logged

Accord 2.4 + TELEFLEX GFI
suby


Şu Anda Sitede Değil

sevmek; bazen soyleyecek sozun varken susmakmış !


« Yanıtla #18 : Mart 29, 2012, 09:47:56 ÖS »

kaç lıra lpgye kaç lıra benzn harcıosn? evden dukkan mesafem 5 km, sureklı benznde mı çalışrm aracm? bana bı faydası olmaz mı? benzn de ne kdr yakar bu arac..
Logged

honda2002


Yaş: 38
Yer: İstanbul
Şu Anda Sitede Değil

Takim elbiseli sporcu


« Yanıtla #19 : Mart 29, 2012, 09:58:59 ÖS »

kaç lıra lpgye kaç lıra benzn harcıosn? evden dukkan mesafem 5 km, sureklı benznde mı çalışrm aracm? bana bı faydası olmaz mı? benzn de ne kdr yakar bu arac..

Motor sogukken gunde 1.5 tl benzine, 2,5 tl de lpg ye gitse 4 tl yakit harcaman olur herhalde.bu da km de 40krs yaPar
Logged

Accord 2.4 + TELEFLEX GFI
Sayfa: [1] 2 3 ... 12 Yazdır 
« önceki sonraki »
Gitmek istediğiniz yer: