Gönderen Konu: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)  (Okunma sayısı 5065 defa)

onuriskenderun

  • İleti: 280
michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« : Aralık 23, 2009, 05:21:51 ÖS »
ve beklenen oldu. michael schumacher, mclearen den ayrılan mercedes takımıyla anlaştı. marttan itibaren seyrine doyum olmaz artık....



adrenaliinn

  • İleti: 890
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #1 : Aralık 23, 2009, 07:30:11 ÖS »
waaww..süper bi haber..daha bi keyifli olur artık F1

civelek

  • İleti: 275
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #2 : Aralık 23, 2009, 07:36:33 ÖS »
bakalım ferrarimi schumachermi dedikodulara bi cevap olur artık :)

whiteagle

  • İleti: 71
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #3 : Aralık 23, 2009, 07:41:26 ÖS »
bakalım ferrarimi schumachermi dedikodulara bi cevap olur artık :)

Kesinlikle katılıyorum.

onuriskenderun

  • İleti: 280
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #4 : Aralık 23, 2009, 07:47:43 ÖS »
zaten son kurallarla iyice tadını kaçırmışlardı. yeni eklenen pistlerde de geçiş imkanı zayıf. sanki izlenmesin diye yapıyorlar. adamın adı bile herkesi heyecanlandırmaya yetiyor bence. kim büyük görecez alman-italyan-fransız ve ingilizler. mercedes bu arada sırf alman ekolü yaratıyor. tek başına takım alman pilotlar vs.. ( alman disiplini) baya keyifli olacak anlaşılan.

ERT

  • İleti: 1156
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #5 : Aralık 23, 2009, 08:01:20 ÖS »
guzel haber tskler

onuriskenderun

  • İleti: 280
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #6 : Aralık 23, 2009, 09:35:29 ÖS »

carda1

  • İleti: 121
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #7 : Aralık 23, 2009, 09:37:59 ÖS »
ya schumacher nası yapar bunu ferrariye yaa offfff oofffff  ferrari = schumacher di yaaaa   

digalo

  • İleti: 1155
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #8 : Aralık 23, 2009, 09:46:28 ÖS »
ya schumacher nası yapar bunu ferrariye yaa offfff oofffff  ferrari = schumacher di yaaaa  
+aynen öyleydi...

carda1

  • İleti: 121
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #9 : Aralık 23, 2009, 09:48:43 ÖS »
şaka gbiii yaaaa

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #10 : Aralık 24, 2009, 01:14:30 ÖÖ »
Artik mercedes = schumi oldu.. :)

zedrix

  • İleti: 1502
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #11 : Aralık 24, 2009, 01:51:48 ÖÖ »
tam Turkıye ye basbakan olacak adammıs bır turlu bırakmıyor sıyasetı pardon f1 i :)

civelek

  • İleti: 275
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #12 : Aralık 24, 2009, 09:37:11 ÖÖ »
tam Turkıye ye basbakan olacak adammıs bır turlu bırakmıyor sıyasetı pardon f1 i :)
+1

Kifanhom

  • İleti: 603
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #13 : Aralık 24, 2009, 01:00:09 ÖS »
güzel haber
ben de epey heyecanlandım dün haberi okurken


yalnız bir yanlış bilgilendirme olmasın lütfen
Mercedes , Brawn GP yi satın alarak kurdu Mercedes GP yi
McLaren-Mercedes takımı halen gridde yerini koruyor ve Button / Hamilton ikilisi katılımacak Mclaren Mercedes adına


Kifanhom

  • İleti: 603
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #14 : Aralık 24, 2009, 01:02:00 ÖS »
ayrıca 2010 sezonu gerçekten ilginç olacak

Button - Hamilton -- McLaren Mercedes
Massa - Alonso -- Ferrari
Vettel - Webber -- RedBull
Schumacher - Rosberg -- Mercedes GP


adyobatik

  • İleti: 883
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #15 : Aralık 24, 2009, 02:43:16 ÖS »
haber süperki süper,bende yeniden izlerim artık :) bir insan F1 i nasıl iflastan kurtarıp düze çıkarıyor izleyin ,yaşlı maşlı önemli olan heyecanı tekrardan katması

adrenaliinn

  • İleti: 890
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #16 : Aralık 24, 2009, 06:11:40 ÖS »
alonsonun ferrariye geçmesinede çok sevindim..en sevdiğim pilotu ferraride görmek sevindirici bi şey

eagleanddog

  • İleti: 161
Ynt: michael schumacher Formula1 e geri döndü :-)
« Yanıtla #17 : Aralık 27, 2009, 11:07:31 ÖS »
taraftarı olmasamda kendisine saygı duydum herzaman,ancak bu kararı-başarılı olup olmaması değil-hayatının en büyük hatası diye görüyorum....
umarım iyi olur.