Gönderen Konu: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....  (Okunma sayısı 17155 defa)

mrcrt

  • İleti: 34
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #25 : Şubat 16, 2010, 06:25:03 ÖS »
Ben de yeni taktırdım bir depo lpgyi bir hafta da bitirdim bile. şu ana kadar hiçbişeyini görmedim ama erken henüz. gerçi çok zorladım. benzine geçecekmi veya arıza lambası yanacakmı diye şu ana kadar bi sıkıntı yok. arabadan zevk almaya başladım. artık daha seri kullanıyorum. ve performansta da herhangi bir kayıp hissetmedim. servis konusuna gelince babasının hayrına bakmıyorya arabaya parasını veriyoruz ister lpgli olur ister benzinli. ama bazı servisler kapalı alanı bahane ederek almıyor kuruluş prensibidir saygı duyarım. ankarada konya yolundaki servise alıp bakımını yapıyoruz dedi bana. garanti olayını da sordum. bi kere lpgden kaynaklı bir sıkıntı olursa garanti kapsamı dışında oluyor dedi. ve sonra ekledi. araçlarınızı siz alırken uzatılmış garanti ile 3 yıl/100,000 km+3 yıl/50.000 km. alıyorsunuz. tabi motora dışardan bir müdahale olduğu için garanti otomatik olarak tekrar 3 yıl/100,000 km'ye düşüyor dedi. ben de dedimki ben alırken kimse bana garantiyi uzatmak istermisin diye sormadı. orjinali böyle biliyordum dedim. kendisi de bana araç satışı yapılırken fiyat farkı üzerine koyularak garanti müşteri isteğine bırakılmaksızınız uzatılıyormuş. daha neler öğreneceğiz hayırlısı. neyse kardeş ben de lpgli 2009 premium kullanan biri olarak öneririm ama bu kişisel bir tercih iyi hesaplaman lazım yıllık yakıtını falan.



asvtec

  • İleti: 578
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #26 : Şubat 16, 2010, 08:26:13 ÖS »
Herkesin düşüncesine saygı duymak lazım madem ekonomi için lpg yi düşünmüyorsunuz ozaman yaşanılabilir bir çevre için lpg yi düşünebilirsiniz.

mrcrt

  • İleti: 34
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #27 : Şubat 17, 2010, 07:32:10 ÖS »
bugün gazetede okudum. türkiye de 2009 yılında en fazla harcanan yakıt sıralaması LPG, benzin, motorin miş. ben de görünce şaşırdım. ilk motorin olur zannediyordum. ama lpg birinci sıradaymış. ülkede en çok tercih edilen bir yakıt sistemini kullanıyor olmak bana çok fazla endişe vermiyor açıkcası

akbaş

  • İleti: 68
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #28 : Şubat 18, 2010, 08:27:52 ÖS »
boş işler bunlar arkadaşlar

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #29 : Şubat 18, 2010, 08:36:42 ÖS »
boş işler bunlar arkadaşlar
ne demek istediğini biraz açıklarmısın, yorumlamak zorunda kalmasın kimse.

wolff

  • İleti: 193
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #30 : Şubat 18, 2010, 08:41:59 ÖS »
peki sıralı sistemde 50 000 km yi geçen var mı sorunsuz?
98 civic 60.000 km yi geçtim çok şükür en ufak sıkıntı yok atiker takılı

MaTaDoR

  • İleti: 327
    • Bilgiustam
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #31 : Şubat 18, 2010, 09:52:00 ÖS »
Offf yorumlara bakın tam bomba. :emo

Bu lpg Küçümsemesini anlayamıyorum sen Benzinde yakıyorsun ben lpg yakıyorum yani yakıt konusunda herhangi bi Fark biri akaryakıt diğeri gaz dır.Ben lpg ci değilim ama japonya ingiltere lpg ye teşvik ediyor doğaya bir zararı yok lpg nin sağlıklı yakıt motorda is kurum yapmıyor benzin gibi.Zamanında 3 tane üst üste dizel aracım oldu hiçbirinde lpg nin rahatlığını alamadım.İsteyen istediğini yaptırır ama lpg Kesinlikle Rahat ucuz ve güzel bir yakıt performans kaybetmiyorum.Sizin araçlarınızın aksine benimki 1.8 140 hp civic yani ben bu araca taktım.Tavsiye ediyorum arkadaşlar kim ne derse desin.senede 45 bin km yapıyorum bu arada. saygılar

Benzinle LPG'yi aynı kefeye koyan arkadaşım; bir yakıtın doğaya zararlı olmaması için içerisinde karbon ve oksijen bileşiklerinin bulunmaması lazım ki LPG'nin petrolün damıtılması esnasında oluşan gazdan üretildiğini bilen herkes doğayı ne kadar kirleteceğini az çok tahmin eder. Sen hidrojen yakıtı ile karıştırdın sanırım. Onda egsozdan su buharı çıkar yani %100 çevre dostudur.

Diğer konuya gelirsek, benzin asla kurum-tortu yapmazken LPG pistonları mahveder. Yani gerçekte olanın tam tersini savunuyorsun şu an.

Son olarak, LPG'nin yanma enerjisi benzine göre daha düşük olduğundan mutlaka bir güç kaybı vardır buna emin olabilirsin.

Valla ben 40.000 km dir yeni i-vtec civic aracımı lpg ile kullanıyorum ,benzine verecek para yok ben de... Performansını defalarca benzinli civiclerle denedik ,artık ustalıktan mıdır nedir benim lpg li civic benzinlileri rahat tokatlıyor :)

Ben anlata anlata dilimde tüy bitti ama yapacak birşey yok malesef. İnsanlarımız kulaktan dolma çok yanlış bilgilerle doldurulmuş durumdalar malesef. LPG'yi herkes taktıra taktıra benzinle arasındaki farkı yok edecekler ve o taktırıp mahvettikleri motorlar da sırtlarına yük kalacak. Benzinle LPG arasında ince bir hesap yapıldığında yani ilk çalışma anlarındaki benzin sarfiyatı vs. eklendiğinde, ortalama %30 gibi bir fark bulunmakta. Bu farkı LPG taktırmak için vereceğiniz 2 bin TL ile ne kadar sürede amorti edeceğinizi hesaplayıp ona göre kararınızı verin derim. Birçok kişi ucuz diye LPG taktırıp, harcadığı benzini de hesaba katmadan ucuz yakıyorum diye ortalarda dolanıyor ve masrafları anca amorti etmişken(hatta edememişken) aracını satıyor vs... %30 avantaj üzerinden hesap yapıp kararınızı vermenizi şiddetle tavsiye ederim. ;)

taylan73505

  • İleti: 54
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #32 : Şubat 18, 2010, 10:30:13 ÖS »
Yeni kasa 2007 Civic i-vtec aracıma Aralık 2009 da BRC taktırdım. Ama montaj yapılan yer/usta çok önemli. Herhangi bir problemim yok. (Motor arıza lambası, motor devrindeki abukluklar vb. olmadı) Ancak henüz 1000 km yeni doldu. Yakıt değerini de vereyim;

450 km (250 km şehirlerarası (90-100 km/hr sabit hız, 4 kişi, dolu bagaj), 200 km Ankara'da çok kalabalık olmayan şehiriçi trafik)
37,40 lt;
yani: 8,35 lt LPG/100km (LPG Litre fiyatı (Ankara): 1,87 TL)

Kısaca; ben memnunum.

hunace

  • İleti: 583
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #33 : Şubat 26, 2010, 10:38:49 ÖÖ »
Offf yorumlara bakın tam bomba. :emo

Bu lpg Küçümsemesini anlayamıyorum sen Benzinde yakıyorsun ben lpg yakıyorum yani yakıt konusunda herhangi bi Fark biri akaryakıt diğeri gaz dır.Ben lpg ci değilim ama japonya ingiltere lpg ye teşvik ediyor doğaya bir zararı yok lpg nin sağlıklı yakıt motorda is kurum yapmıyor benzin gibi.Zamanında 3 tane üst üste dizel aracım oldu hiçbirinde lpg nin rahatlığını alamadım.İsteyen istediğini yaptırır ama lpg Kesinlikle Rahat ucuz ve güzel bir yakıt performans kaybetmiyorum.Sizin araçlarınızın aksine benimki 1.8 140 hp civic yani ben bu araca taktım.Tavsiye ediyorum arkadaşlar kim ne derse desin.senede 45 bin km yapıyorum bu arada. saygılar

Benzinle LPG'yi aynı kefeye koyan arkadaşım; bir yakıtın doğaya zararlı olmaması için içerisinde karbon ve oksijen bileşiklerinin bulunmaması lazım ki LPG'nin petrolün damıtılması esnasında oluşan gazdan üretildiğini bilen herkes doğayı ne kadar kirleteceğini az çok tahmin eder. Sen hidrojen yakıtı ile karıştırdın sanırım. Onda egsozdan su buharı çıkar yani %100 çevre dostudur.

Diğer konuya gelirsek, benzin asla kurum-tortu yapmazken LPG pistonları mahveder. Yani gerçekte olanın tam tersini savunuyorsun şu an.

Son olarak, LPG'nin yanma enerjisi benzine göre daha düşük olduğundan mutlaka bir güç kaybı vardır buna emin olabilirsin.

Valla ben 40.000 km dir yeni i-vtec civic aracımı lpg ile kullanıyorum ,benzine verecek para yok ben de... Performansını defalarca benzinli civiclerle denedik ,artık ustalıktan mıdır nedir benim lpg li civic benzinlileri rahat tokatlıyor :)

Ben anlata anlata dilimde tüy bitti ama yapacak birşey yok malesef. İnsanlarımız kulaktan dolma çok yanlış bilgilerle doldurulmuş durumdalar malesef. LPG'yi herkes taktıra taktıra benzinle arasındaki farkı yok edecekler ve o taktırıp mahvettikleri motorlar da sırtlarına yük kalacak. Benzinle LPG arasında ince bir hesap yapıldığında yani ilk çalışma anlarındaki benzin sarfiyatı vs. eklendiğinde, ortalama %30 gibi bir fark bulunmakta. Bu farkı LPG taktırmak için vereceğiniz 2 bin TL ile ne kadar sürede amorti edeceğinizi hesaplayıp ona göre kararınızı verin derim. Birçok kişi ucuz diye LPG taktırıp, harcadığı benzini de hesaba katmadan ucuz yakıyorum diye ortalarda dolanıyor ve masrafları anca amorti etmişken(hatta edememişken) aracını satıyor vs... %30 avantaj üzerinden hesap yapıp kararınızı vermenizi şiddetle tavsiye ederim. ;)

arkadasim asıl senin yorumun bomba :D
1) LPG doğaya daha az zarar veren bir yakıttır
2) LPG de pistonları mahfetmez , benzin de mahfetmez. benzin tortu bırakır, LPG BIRAKMAZ
3) "LPG'nin yanma enerjisi benzine göre daha düşük olduğundan mutlaka bir güç kaybı vardır buna emin olabilirsin." demişsin. Sen LPG deki bağlar arasındaki saklı olan enerjinin ne kadar olduğunu biliyormusun da bu şekilde bi yorum yapiyorsun.Benzindeki bağlı enerji zaten LPG den fazla. o zaman lpg daha verimli kullaniyor, benzin daha verimsiz kullaniiliyor diye düşünmek daha mantıklı olurdu. yaptığın yorumun dayanağı zaten yanlış. kusura bakma ama asıl sen kulaktan duyma yarım bilgilerle yorum yapmışsın, yarım doktor candan eder hesabı.

yaptığın matematiksel hesaplara gelince; hesapların yorumlarına nazaran cok yanlış değil :) ama bunun içinde marşa basan kullanıcı her basmada ortalama kaç km yaptığını da katarsak, mesela benim gibi ortalama 15km,  benzinde kullanılan mesafe iyice küçülür ve senin %30luk fark yükselir. benzin kullanımı dahil ben %40 tasarruf sağlıyorum şehir içinde. şehirler arası ise %45.. herkes kendi hesabını yapsın, yeterki yarım bilgiyle, hesap yapacak arkadaşları yanlış yönlerdirmeyin.
« Son Düzenleme: Şubat 26, 2010, 10:41:25 ÖÖ Gönderen: hunace »

asvtec

  • İleti: 578
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #34 : Şubat 27, 2010, 02:18:58 ÖS »
@ Matador

Size benzinli güzel günler.

MaTaDoR

  • İleti: 327
    • Bilgiustam
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #35 : Şubat 27, 2010, 09:49:09 ÖS »
@hunace;

1) Ben arkadaşın LPG için "doğaya bir zararı yok" cümlesine binaen yukarıdaki yorumu yazdım fakat sanki benzin daha az zararlı demişim gibi bir yorumla bombayı patlatmışsınız. Neyse yanlış anlama deyip geçiyorum. Bu arada benzinin LPG'den daha kirletici bir yakıt olduğu bilinen birşey bunu izah etmeye gerek yok sanırım.

2) Bildiğinizi sandığınız şeyi neye dayanarak söylediğinizi bilmiyorum fakat LPG ile çalışan motorlarda kurum ve buna bağlı olarak tortu oluşur. Bu tortu piston üzerine yapışarak uzun süreli kullanımda silindir içerisindeki hareket yüzeyinde sorunlara yol açabilmektedir. Bu da motora ciddi hasar verebilecek(krank kırma, piston kolu kırma vs.) sonuçlar doğurabilir. Benzinin içerisinde bulunan yağ sayesinde hem pistonlar daha rahat çalışır yani sürtünme daha azaltılmış olur hem de pistonlar ıslak çalıştığından kurum-tortu gibi durumlar asla oluşmaz.

3) LPG bir gazdır ve basınç altında sıvılaşır. Sıvıların yoğunluğu gazlardan daima yüksektir lakin bu, maddenin fiziksel özelliklerine ait bir kanundur. Bu durumda LPG'deki bağlar arası kuvvetinin benzinden çok daha az olduğunu başka örneklerle açıklamama gerek yok sanırım. İlave olarak, benzinin birim molekülünü düşündüğümüzde açığa çıkan özgül ısı miktarı yani yanma ısısı LGP'den daha yüksektir. Bu nedenle LPG'li araçlarda bir miktar güç kaybı yaşanmaktadır. Bunun haricinde motorun çalışma prensibinde bir farklılık yoktur. Her iki yakıt da içten yanmalı ve 4 zamanlı bir Otto çevrimini gerçekleştirmektedir.

@asvtec;

Eyw. Sağolasın. ;)

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #36 : Şubat 27, 2010, 10:00:00 ÖS »
lpg bana uymaz çünkü benim gittiğim yerler alışveriş merkezleri ve yılda en fazla 10.000 km yaparım. Bu durumdaki bir arkadaşında lpg taktırması mantıklı olmaz zaten.

outcry666

  • İleti: 200
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #37 : Şubat 27, 2010, 10:12:23 ÖS »
dostum şimdi herkes diyecek yok atiker çok memnunum yok brc yok teleflex,zavoli, herkes memnun ama iş sonuçta ustalıkta bitiyor.ben sana demem ki benim ki de landirenzo, ben de aşırı memnunum 120-130kr civarı yakıyor.ama gerçekten iş usatlıktan geçiyor, ince ayardan geçiyor.ama taktırmamakla hata edersin söyliyim.bu iş çoooook iyi bir araştırmadan geçiyor sadece olay bu.atiker taktırıp memnun olan da var princess teleflex taktırıp da.taktırmayarak binince anlarsın zaman kaybettiğini.benim motoru delerlerken içim gitti dedim içimden yaa alın araba sizin olsun be :) ama binerken öyle demiyor insan.bazen düşünürüm hani benzinliyken ben de bilirim bazı civic lerin yanından geçerken "ya bu adamda para çok heralde deli gibi basıyor" :) yok arkadaş arabam tüplü, lpg kartlarını da yapıştırmadan girdim muayeneye hafif kusurlu geçiyor.lpg yi de gizlettim alt tarafa,dilediğin gibi kullan.hani bazı arkadaşlar derdi honda motoru lpg ye çok iyi uyum sağşıyor diye de inanmazdım ama insan taktırınca görüyor gerçekten çok iyi uyum sağlıyor.dünya motoru sonuçta.insan arada gazı köklemek istiyor :) benden tavsiye geç kalma lpg fiyatları fırlar zaten az kaldı zararın neresinden dönersen kar

hunace

  • İleti: 583
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #38 : Mart 02, 2010, 08:49:59 ÖÖ »
@hunace;

1) Ben arkadaşın LPG için "doğaya bir zararı yok" cümlesine binaen yukarıdaki yorumu yazdım fakat sanki benzin daha az zararlı demişim gibi bir yorumla bombayı patlatmışsınız. Neyse yanlış anlama deyip geçiyorum. Bu arada benzinin LPG'den daha kirletici bir yakıt olduğu bilinen birşey bunu izah etmeye gerek yok sanırım.

2) Bildiğinizi sandığınız şeyi neye dayanarak söylediğinizi bilmiyorum fakat LPG ile çalışan motorlarda kurum ve buna bağlı olarak tortu oluşur. Bu tortu piston üzerine yapışarak uzun süreli kullanımda silindir içerisindeki hareket yüzeyinde sorunlara yol açabilmektedir. Bu da motora ciddi hasar verebilecek(krank kırma, piston kolu kırma vs.) sonuçlar doğurabilir. Benzinin içerisinde bulunan yağ sayesinde hem pistonlar daha rahat çalışır yani sürtünme daha azaltılmış olur hem de pistonlar ıslak çalıştığından kurum-tortu gibi durumlar asla oluşmaz.

3) LPG bir gazdır ve basınç altında sıvılaşır. Sıvıların yoğunluğu gazlardan daima yüksektir lakin bu, maddenin fiziksel özelliklerine ait bir kanundur. Bu durumda LPG'deki bağlar arası kuvvetinin benzinden çok daha az olduğunu başka örneklerle açıklamama gerek yok sanırım. İlave olarak, benzinin birim molekülünü düşündüğümüzde açığa çıkan özgül ısı miktarı yani yanma ısısı LGP'den daha yüksektir. Bu nedenle LPG'li araçlarda bir miktar güç kaybı yaşanmaktadır. Bunun haricinde motorun çalışma prensibinde bir farklılık yoktur. Her iki yakıt da içten yanmalı ve 4 zamanlı bir Otto çevrimini gerçekleştirmektedir.

@asvtec;

Eyw. Sağolasın. ;)

@matador :)

TMMOB kar amaçlı değildir, şirketler lehine olsun diye bilgi üretmez, akademik bilgiler üretir.
Türkiye Mühendisler Odası (TMMOB) yapmış olduğu araştırma sonuçunda lpg li araçların benzinli araçlara göre avantajları aşağıda listelenmiştir.

• LPG Benzine Göre Ucuzdur.
• Temiz Bir Yanma Sağlar.
• LPG pistonların, segmanların, valflerin ve bujilerin yanmasından meydana gelebilecek kurşun, vernik ya da karbon atığı çıkarmaz. Motor karterini yada motorun yanma odalarını kirletmez. Motoru temiz tutar, karbon ve kurum oluşturmaz, dolayısıyla motor ömrünü uzatır.
• Ateşleme Bujisinin Ömrünü Uzatır.
• Yanma odalarında ya da ateşleme bujilerinde tortu oluşmaz, çünkü LPG’nin farklı karışımlarındaki kuvvetlendiricilere ihtiyaç bulunmamaktadır. Ateşleme bujileri, diğer yakıtlardan, özellikle benzin kullanan araçların motorlarındaki bujilere göre daha uzun ömürlüdür.
• LPG Dönüşüm Sisteminde Yakıt Pompası Kullanılmaz.
• LPG basınç altında depolandığından benzin yakıt pompası devrede değildir, bu nedenle yakıt pompası, onarım ve değişim masrafı olmaz.
• Karbüratör Masrafı Azdır.
• LPG yakıtlı motorlardaki karbüratör, birkaç hareketli parça ve kirliliği engelleyecek havalandırmasız basit bir mekanizma olup, karbüratör servisi ve tamiri yok denecek kadar azdır.
• Aşınma Süresi Düşüktür.
• Yukarıda anlatılan nedenlerden dolayı LPG yakıtlı motorlar yıl içerisinde daha fazla gün ve saatte çalışabilirler. Üretim süresi kaybı, parça ve iİçi masraflarından daha az etkilenirler.
• Yakıt Sistemi Kapalıdır.
• Tamamen kapalı yakıt sistemi olması nedeni ile akıtma ve buharlaşma kayıpları yoktur.
• Temiz ve Çevreci Bir Yakıttır.
• Özellikle LPG yakıtı kullanan araçların motor yakıtının düşük kirlilik özellikleri kanıtlanmıştır. Yapılan araştırmalar sonucunda LPG kullanılan motorlarda karbon monoksit tesiri benzine göre %50-90 oranında, hidrokarbon tesiri ise %38-62 oranında daha düşüktür.


matador arkadasim, 3.maddede anlattığın fizik kanunlarına gelince, boş yere gereksiz bilgi vermişsin arkadaşım. bizim söylediğimiz sen LPG de bulunan moleküllerdeki bağlarda saklı enerjinin ne kadar olduğunu biliyormusun da ne kadarının kullanılıdıığını söyleyip daha verimli yada daha verimsiz diyebiliyorsun..
benim kendi teslerime göre;
1 litre benzindeki kullanılabilen enerji = 1,072 litre LPG deki kullanılabilen enerji
(yani 1 litre benzin ve 1,072 LPG ile aynı yolu gidebiliyorum)
ama 1 er litre olan benzin ve LPG nin molekül bağlarında toplamda ne kadar enerji ihtiva ettiğini bilmiyoruz, bu yüzden hangisinin daha verimli kullanıldığını BİLEMEYİZ!  zaten iddianı farklı gerekcelere dayandırmıştın ki doğru olanı göstermeye çalışıyorum naçizane.

bencilce davranırsak siz benzine devam edin ki LPG pahalanmasın :)
cocuklarımızı düşünürsek LPG nin fiyatı dahi önemli değil, benzin kullanmayında LPG mi kullanırsınız, hibrid mi kullanırısız sizin seciminiz :)))
« Son Düzenleme: Mart 02, 2010, 08:51:24 ÖÖ Gönderen: hunace »

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #39 : Mart 02, 2010, 08:53:50 ÖS »
hibrit aracına lpg taktıran varmıdır acaba :P

asvtec

  • İleti: 578
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #40 : Mart 03, 2010, 07:42:03 ÖÖ »
Montaj mumkun :)

hibrit aracına lpg taktıran varmıdır acaba :P

systemcar

  • İleti: 131
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #41 : Mart 10, 2010, 10:01:28 ÖÖ »
arkadaşlar şimdi sonuç ney..? taktıralım mı taktırmayalım mı..? birde ist anadolu yakasında bu işi kusursuz yapan bir yer,bir usta varmı..? lpg taktırdıkdan sonra ist anadolu yakasında yetkili olarak hangi servisler bakım yapıyor..? bu avm ler otoparka almıyorlarmış lpg li araçları..ben lpg üzerine müzik sistemi yapcam yanii bagaj da varlıgı hissedilmeyecek..bir de bunu ruhsata işletmesem ne olur ki..?

FLoRFlex

  • İleti: 178
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #42 : Mart 10, 2010, 12:40:28 ÖS »
Montaj Yapan Çok İyi yerler Var her iki yakadada müzik sistemine gelirsek Simit lpg koyucaksın Stetmenden vazgeçeceksin sonra varlığından Bile haberin olmayacak.Az yakıp çok gideceksin.

Utku Ataç

  • İleti: 709
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #43 : Mart 10, 2010, 07:11:53 ÖS »
2005 model corollamda tüp sistemi vardı civici almadan.ekonomi dışında çok iyi değil.performans çok düşüyo.benzin gibi değil.uzun dönemdede özellikle subap kısmında erken aşınmaya sebep oluyor

FLoRFlex

  • İleti: 178
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #44 : Mart 10, 2010, 09:55:00 ÖS »
2005 model corollamda tüp sistemi vardı civici almadan.ekonomi dışında çok iyi değil.performans çok düşüyo.benzin gibi değil.uzun dönemdede özellikle subap kısmında erken aşınmaya sebep oluyor
montajın Kötüdür Veya Enjektörlerin :) Performans Denenmiştir 210 km en son denendi Hiç fark yok.

fahr!!

  • İleti: 143
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #45 : Mart 15, 2010, 05:45:33 ÖS »
2010 cıvıc oto. 350 krs yakıyor normalmı?? lpg ye donersem kaca düser.

asvtec

  • İleti: 578
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #46 : Mart 15, 2010, 06:20:58 ÖS »
Yakıt verileri normal ,benzine göre litre bazında %15 fazla bir tüketiminiz olur ,bu da yaklaşık %40 lara yakın bir tasarruf sağlar. Tabi kaliteli ve istikrarlı yakıt tasarrufu sağlayan kitlerde.

2010 cıvıc oto. 350 krs yakıyor normalmı?? lpg ye donersem kaca düser.

fahr!!

  • İleti: 143
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #47 : Mart 15, 2010, 09:14:52 ÖS »
cevabın için sağol teşekkürler 350 krş tem'de yakıyo 480 km den fazla yapamadım normal kullanımda. buda normalmıdır??

asvtec

  • İleti: 578
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #48 : Mart 16, 2010, 09:22:32 ÖÖ »
Yeni civiclerin fabrikasyon verilerini bir kenara koyarsak ;bu araçların uzun yol yakıt tüketimi 100km hızı geçmemek kaydıyla yaklaşık 7.5lt/100 km ,agrasif kullanımda bu veriler yaklaşık 9lt/100 km ye kadar çıkabiliyor.Bu verilere göre tüketiminizi yorumlayabilirsiniz.

cevabın için sağol teşekkürler 350 krş tem'de yakıyo 480 km den fazla yapamadım normal kullanımda. buda normalmıdır??

leer26

  • İleti: 10
Ynt: Son kasa hondalara Yardım karsızlıktan kurtarın....
« Yanıtla #49 : Nisan 13, 2010, 10:04:20 ÖS »
bu performans kaybının olup olmadığını uzun vadeye yaymak gerek bence