Gönderen Konu: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar  (Okunma sayısı 40712 defa)

denizcan

  • İleti: 797
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #25 : Mart 23, 2013, 10:24:24 ÖS »
bbhnda adın mert'ti sanırım yorumumu görmedin galiba sordum ama :).birkaç kere yorumlarına denk geldim ama tam hatırlayamadım yanlışssam affola :)



bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #26 : Mart 23, 2013, 10:56:58 ÖS »
bbhnda adın mert'ti sanırım yorumumu görmedin galiba sordum ama :).birkaç kere yorumlarına denk geldim ama tam hatırlayamadım yanlışssam affola :)

adım berkan denizcan :D

galantus

  • İleti: 822
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #27 : Mart 24, 2013, 10:15:07 ÖÖ »
Arkadaşlar genelde donanım olarak fd6 yı ( yeni bir önceki modeli ) baz alıp donanım eksikliğinden bahsedilmiş. Hepimizinde bildiği gibi hondanın yeni modeli fb7 donanım olarak bence sınıfındaki hiçbir araçtan geri kalmaz. Yani demek istediğim honda eski modellerdeki donanım eksiğini gördü ve yeni modelde bu sorunu epeyce düzeltti.

denizcan

  • İleti: 797
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #28 : Mart 24, 2013, 10:39:54 ÖÖ »
bbhnda adın mert'ti sanırım yorumumu görmedin galiba sordum ama :).birkaç kere yorumlarına denk geldim ama tam hatırlayamadım yanlışssam affola :)

adım berkan denizcan :D
berkanmıdı mert'miydi diye düşündüm yanlış olanı seçdim demekki :D gecen gün bir sayfada yorumlarınıza denk gelmiştimde diğer arkadasın adı mert'ti sanırım yanlış hatırlamısım kusura bakma dostum :)

denizcan

  • İleti: 797
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #29 : Mart 24, 2013, 10:46:52 ÖÖ »
Arkadaşlar genelde donanım olarak fd6 yı ( yeni bir önceki modeli ) baz alıp donanım eksikliğinden bahsedilmiş. Hepimizinde bildiği gibi hondanın yeni modeli fb7 donanım olarak bence sınıfındaki hiçbir araçtan geri kalmaz. Yani demek istediğim honda eski modellerdeki donanım eksiğini gördü ve yeni modelde bu sorunu epeyce düzeltti.
hocam bu adamlar 6 ileri vitese bile gecemedi yağmur sensörü far sensörü koyması bence pek önemli değil.yağmur yağdığı zaman sileceği bir kademe aşağı indirmek araba kullanan hiçbir insanı yormaz diye düşünüyorum.ama eklemeleri gereken asıl önemli donanımlar fb7'de dahi yok.tasarım olayı göreceli bir kavramdır fakat bende dahil çevremde bir Allahın kulunun yeni kasa civiği beğendiğini görmedim.zaten satıs rakamları ve showromlardaki durgunluk herseyi özetliyor.araba almak veye kullanmak kimisi için ulaşım aracıyken kimisi için yasam stili olmuştur.benim için ulaşım aracı diyen insanların rahatlıkla alabileceği bir araba.fd6 kullanıyorum diye fanatiklik falan  yaptığım anlaşılmasın bana göre hondanın en iyi kasaları vtec 05-06 ve fd6 dır.

erdoganalyaz

  • Erdoğan ALYAZ
  • İleti: 1
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #30 : Mart 24, 2013, 11:01:07 ÖÖ »
Honda'nın yürüyen aksama 6 yıl/150.000km garanti vermesinden anlaşılmalıydı zaten. Kaldı ki kanımca Honda'lar 600.000km sorunsuz gider.

Sabuda

  • Burak
  • İleti: 7
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #31 : Mart 24, 2013, 11:13:51 ÖÖ »
peugeot niye yok?ben 206 kullanmış birisi olarak alt takımı çok zayıf bir araba olarak onu görüyorum. en alt sırada opel var. şimdi opel peugeottan daha mı dayanıksız yani. saçmalamışlar bence. mercedes bmw en dayanıksızlar arasında.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #32 : Mart 24, 2013, 11:52:38 ÖÖ »
bbhnda adın mert'ti sanırım yorumumu görmedin galiba sordum ama :).birkaç kere yorumlarına denk geldim ama tam hatırlayamadım yanlışssam affola :)

adım berkan denizcan :D
berkanmıdı mert'miydi diye düşündüm yanlış olanı seçdim demekki :D gecen gün bir sayfada yorumlarınıza denk gelmiştimde diğer arkadasın adı mert'ti sanırım yanlış hatırlamısım kusura bakma dostum :)

problem değil kardeşim tanıştığıma memnun oldum :D

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #33 : Mart 24, 2013, 12:35:34 ÖS »
Liste sorunsuzluk yolda kalmama gibi sebeplerden dolayı yapılmış. ve son derece doğru. hatta almanyada müşteri memnuniyeti anketi yaptıror bizzat mercedes kendisi. 10. olmuşlar. honda birinci oluyor :D

Dayım 30 seneden fazla zamandır mercedesci. 30 sene kadar yetkili serviste çalıştı şimdi kendi servisi var. hep söyler mercedesler çok sorunlu araba diye. hatta emekli olana kadar mercedes almadı bile kendine :D
BMw yi de bizzat arkadaşımdan biliyorum.

Honda ve toyota her zaman sorunsuzlukta birinci olmuştur. Konfor ayrı bişey.

Bana sorarsan bende mercedes ve diğerleri derim. fakat paran yoksa binmeyeceksin mercedese. bi sabah araban çalışmaz. 1600 kg arabayı çekmeye kalksan çekemezsin mecbur çekici - kurarıcı ararsın. servisten çıktığında göz yaşlarını tutamazsın. fatura en az 1000 liradır. hele radyatör filan değiştiyse devir-daim filan 4 bin lira kuş olup uçar gider.

ozN

  • İleti: 1147
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #34 : Mart 24, 2013, 01:40:35 ÖS »
hayatımda ilk defa meredes e sorunlu dien birini gördüm

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #35 : Mart 24, 2013, 01:48:11 ÖS »
Liste sorunsuzluk yolda kalmama gibi sebeplerden dolayı yapılmış. ve son derece doğru. hatta almanyada müşteri memnuniyeti anketi yaptıror bizzat mercedes kendisi. 10. olmuşlar. honda birinci oluyor :D

Dayım 30 seneden fazla zamandır mercedesci. 30 sene kadar yetkili serviste çalıştı şimdi kendi servisi var. hep söyler mercedesler çok sorunlu araba diye. hatta emekli olana kadar mercedes almadı bile kendine :D
BMw yi de bizzat arkadaşımdan biliyorum.

Honda ve toyota her zaman sorunsuzlukta birinci olmuştur. Konfor ayrı bişey.

Bana sorarsan bende mercedes ve diğerleri derim. fakat paran yoksa binmeyeceksin mercedese. bi sabah araban çalışmaz. 1600 kg arabayı çekmeye kalksan çekemezsin mecbur çekici - kurarıcı ararsın. servisten çıktığında göz yaşlarını tutamazsın. fatura en az 1000 liradır. hele radyatör filan değiştiyse devir-daim filan 4 bin lira kuş olup uçar gider.


hahahah 1600 kg araba çeksen çekemezsin :D :D hiç bu yönden düşünmemiştim :D yeni kasalar pek öyle sabah çalışmamazlık yapmaz gibime geliyor ya varmı dayınızın servisine gelen 2010 üstü absürd problemlerden merso ??

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #36 : Mart 24, 2013, 01:54:49 ÖS »
Demek ki daha gorecegin var. Yolda kalmayan mercedes yoktur. Adamlar her yeri elektronik yapmis. Daha si mekanikleri de öyle super değil. Kaporta çürümeye yatkin. Kapi fitillerinin ici hep çürür.

Eğer bakarsan 97 modeller bile sifir accorddan sessizdir ayri konu :)

Neler geliyor. Bi kismi kullan içi hata si, adamlar bilgisiz merci hata affetmez. Biri silecek suyu bitince motora su koymuş. Yetkili servis 50 bin euro fatura cikarmislar, özel serviste 20 bine yapildi, araç ml500 olma si lazim

Yazim için kusura bakmayin tablet abuk subuk yazio
« Son Düzenleme: Mart 24, 2013, 01:56:20 ÖS Gönderen: ilkercom »

ZAFER_37

  • İleti: 466
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #37 : Mart 24, 2013, 04:53:31 ÖS »
honda bence bu sırayı hak etmiyor...
Konfor,far sensörü,yagmur sensörü ya da dusuk hacimde yüksek güce göre sıralanmamış,nerden bu düşünce aklınıza geldi ?
honda bence bu sırayı hak etmiyor...
o zaman satın aracınızı ve hakeden bir arac alın bence.testler yanlış sizin düşünceniz doğru.
  Arkadaşlar bende de honda var ama bazı şeyleride sırf bu araç bende var deyipte gurur yaparak saklamaya gerek yok ,,,
-viraja girdin yolda u hız yavaşlatmak için kedi gözler,veya asfaltta herhangi bir ek veya 2-3 cm lik kot farkı olan biyerden geçerken arabanın nasıl savrulduğunu,veya giryosun çamurlu yağmurlu bi yola sanki arabanın içine su doluyomuş gibi davlumbazlardan gelen ses,radyonun çekmemesi,frenler,uzun yolda içeri gelen ses, hadi bunları geçtim arabanın kabortası tam bi hüsran bi kaza yaptığınızda neden hemen parça değişiyor çünki sacı çok ince ,boyanızda özelikle kabut üstünde görebilirsiniz taş gelmiş herhangi bi yere bakın boya ve hemen ardından sac var  altta astar vs. hiçbişey yok,benim aracımda müzik sistemi var inanın sesi açtığımda bagaj kapağı yerinden fırlayacak gibi oluyor özellikle orta kısmı rahat  1 cm esniyor diyebilirim. ,tamponlar ,aynalar boyalı tüm plastik aksamlar dahil yüksek basınçlı suyla yokamayın boya atar,birde imkanınız varsa arabayı lifte kaldırın ve alt kısmındaki yalıtımı görün tam bi hüsran.       Ama güzel yanlarıda var motor şanzuman sorunsuz ,iç dizayn mükemmmel ,dışarıdan baktın mı araba ben burdayım diyor yakıt sınıfının araçlarına göre gayet makul...Arabayı satmama gelince 18 aysonra büyük ihtimal satarım çünki 3. senesi  olacak ....

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #38 : Mart 24, 2013, 05:26:56 ÖS »
honda bence bu sırayı hak etmiyor...
Konfor,far sensörü,yagmur sensörü ya da dusuk hacimde yüksek güce göre sıralanmamış,nerden bu düşünce aklınıza geldi ?
honda bence bu sırayı hak etmiyor...
o zaman satın aracınızı ve hakeden bir arac alın bence.testler yanlış sizin düşünceniz doğru.
  Arkadaşlar bende de honda var ama bazı şeyleride sırf bu araç bende var deyipte gurur yaparak saklamaya gerek yok ,,,
-viraja girdin yolda u hız yavaşlatmak için kedi gözler,veya asfaltta herhangi bir ek veya 2-3 cm lik kot farkı olan biyerden geçerken arabanın nasıl savrulduğunu,veya giryosun çamurlu yağmurlu bi yola sanki arabanın içine su doluyomuş gibi davlumbazlardan gelen ses,radyonun çekmemesi,frenler,uzun yolda içeri gelen ses, hadi bunları geçtim arabanın kabortası tam bi hüsran bi kaza yaptığınızda neden hemen parça değişiyor çünki sacı çok ince ,boyanızda özelikle kabut üstünde görebilirsiniz taş gelmiş herhangi bi yere bakın boya ve hemen ardından sac var  altta astar vs. hiçbişey yok,benim aracımda müzik sistemi var inanın sesi açtığımda bagaj kapağı yerinden fırlayacak gibi oluyor özellikle orta kısmı rahat  1 cm esniyor diyebilirim. ,tamponlar ,aynalar boyalı tüm plastik aksamlar dahil yüksek basınçlı suyla yokamayın boya atar,birde imkanınız varsa arabayı lifte kaldırın ve alt kısmındaki yalıtımı görün tam bi hüsran.       Ama güzel yanlarıda var motor şanzuman sorunsuz ,iç dizayn mükemmmel ,dışarıdan baktın mı araba ben burdayım diyor yakıt sınıfının araçlarına göre gayet makul...Arabayı satmama gelince 18 aysonra büyük ihtimal satarım çünki 3. senesi  olacak ....

boyası ince bundan bende rahatsızım da sac konusunda söylediklerinize tam olarak katılmıyorum.biz maalesef türk milleti olarak nicelliğe önem veririz yani sacı kalın araçlar isteriz şu vw lerin meşhur mottosu -kapı tokk edecek abi :D (o söylemede tavım ya neyse :D) ancak yapılan kaza testleri araacın sacının kalınlığının birşey ifade etmediği önemli olan o sacın kaza anında ortaya çıkan dalgayı aractan atabilme kabiliyeti ve yaşam kafesi denilen yerin sağlam olarak kalabilmesi olarak göstermiştir.ve honda araçlarında ACE şasinin farklı kazalarda dahi rijit kalması özelliği vardır.ayrıca kalın sac demek daha ağır sac demektir bu da ekstra yakıt tüketimi demek.size birşey sorcam siz hangi aracı tercih ederdiniz sac koruması konusunda size göre yani hangisi daha iyi o zaman ??

ilkercom

  • Hasan İlker Çom
  • İleti: 1441
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #39 : Mart 24, 2013, 05:36:13 ÖS »
çarpışma testlerinde artık honda mercedesi geçti zaten. dışardan bakınca çok dağılmış oluyor ama içindekiler sapasağlam. hatta geçen sene kadın bir doktor üstten uçmuştu. hiç bişey olmadı telefonla konuşuyordu.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #40 : Mart 24, 2013, 05:40:08 ÖS »
çarpışma testlerinde artık honda mercedesi geçti zaten. dışardan bakınca çok dağılmış oluyor ama içindekiler sapasağlam. hatta geçen sene kadın bir doktor üstten uçmuştu. hiç bişey olmadı telefonla konuşuyordu.

o araç siyah fd6 dı.%20 small lap testten merso çakmış.hatta sonra demişlerdi biz araçlarımıza güveniyoruz ama bu tür testlere güvenmiyoruz diye.halbuki testi yapanlar american insurance test merkezi bırakın amerikayı dünyada söz sahibi bir test merkezi.acura geçti s60 geçti bmw 3.20 de tam sınırda puan almıştı yanlış hatırlamıyorsam.vw cc a4 te c180 le aynı şekilde çakmış...

denizcan

  • İleti: 797
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #41 : Mart 24, 2013, 05:49:52 ÖS »
honda bence bu sırayı hak etmiyor...
Konfor,far sensörü,yagmur sensörü ya da dusuk hacimde yüksek güce göre sıralanmamış,nerden bu düşünce aklınıza geldi ?
honda bence bu sırayı hak etmiyor...
o zaman satın aracınızı ve hakeden bir arac alın bence.testler yanlış sizin düşünceniz doğru.
 Arkadaşlar bende de honda var ama bazı şeyleride sırf bu araç bende var deyipte gurur yaparak saklamaya gerek yok ,,,
-viraja girdin yolda u hız yavaşlatmak için kedi gözler,veya asfaltta herhangi bir ek veya 2-3 cm lik kot farkı olan biyerden geçerken arabanın nasıl savrulduğunu,veya giryosun çamurlu yağmurlu bi yola sanki arabanın içine su doluyomuş gibi davlumbazlardan gelen ses,radyonun çekmemesi,frenler,uzun yolda içeri gelen ses, hadi bunları geçtim arabanın kabortası tam bi hüsran bi kaza yaptığınızda neden hemen parça değişiyor çünki sacı çok ince ,boyanızda özelikle kabut üstünde görebilirsiniz taş gelmiş herhangi bi yere bakın boya ve hemen ardından sac var  altta astar vs. hiçbişey yok,benim aracımda müzik sistemi var inanın sesi açtığımda bagaj kapağı yerinden fırlayacak gibi oluyor özellikle orta kısmı rahat  1 cm esniyor diyebilirim. ,tamponlar ,aynalar boyalı tüm plastik aksamlar dahil yüksek basınçlı suyla yokamayın boya atar,birde imkanınız varsa arabayı lifte kaldırın ve alt kısmındaki yalıtımı görün tam bi hüsran.       Ama güzel yanlarıda var motor şanzuman sorunsuz ,iç dizayn mükemmmel ,dışarıdan baktın mı araba ben burdayım diyor yakıt sınıfının araçlarına göre gayet makul...Arabayı satmama gelince 18 aysonra büyük ihtimal satarım çünki 3. senesi  olacak ....
bana kalırsa bizim civicler diğer araçlar gibi maşşallah diyeyimde sorun açmadığı için kendi kendinize kuruntu yaparak sorunlar buluyorsunuz.yağmur suyunun davlumbazlara geldiği zaman ses yapması çoğu japon arabalarında var.boya meselesine gelince arabanın boyası su bazlı çevreye karşı sağlıklı olmak adına yapılmış o nedenle dediğiniz gibi ufak tefek sıçramalarda kolay zarar görüyor buraya kadar hemfikiriz. fakat astar diye birsey yok demişsiniz burda büyük hata yapıyorsunuz.bu arabayı tasarlayan mühendisler size göre astar atmaya gerke yok demiş herhalde :)benim aracımın çamurluğuna sürttüler boya kalktı fakat astar gözüküyordu pasta vurdurdum çizik büyük ölçüde kapandı.diyeceğim oki beklentinize göre araç seçmediyseniz zaten en büyük yanlışı yapmışsınız.kaldıki ben arabanın yol tutusundan da gayet memnunum yani yapmayın bu kadar da çamur atmaya gerek yok.ben hiçbir arabanın fanatikliğini yapacak kadar amigo olmadım sonuçta hepsi metal yığını fanatiklik çok anlamsız ama olmayan birsey içinde yorum yapmak yanlış diye düşünüyorum.sizin aracınızda continental lastikler varsa ve hava basıncı yüksek ise dediğiniz doğruda olabilir fakat arabaya maal edicek bir durum yok.japaon arabaları yol ve motor sesini bir nebze içeri alır.bu bilindik bir tablo zaten.ama yok ben ses alamayan konforlu giden ama arıza çıkarmasınada heran hazır biriyim dersen sana çok altarnatif var neden honda'ya binip işkence çekiyorsunki.

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #42 : Mart 24, 2013, 05:58:04 ÖS »
vala ben yol tutuş olarak şöyle bir örnek vereyim ankarada oturan arkadaşlar yazdığım yeri anlayacaktır zaten ümitköy köprüsünün biraz gerisinde üst geçite dönüş için yola neredeyse 90 derecelik bir viraj var o viraja 105 ile girdim aslında yapacağım birşey değildir ama cruze un tekini tokatladım sol şeritte hızım 125 ti sonra dönmem lazımdı döneyimmi dönmeyeyimmi derken kırdım direksiyonu :D viraj içinde (virajda demiyim sağa dönüş diyim :D) 75 e düştü sürat vsa devreye girdi yattı ama çizgisini kaybetmedi... o günden sonra yol tutuş tamam dedim :D

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #43 : Mart 24, 2013, 06:00:09 ÖS »
tabi oraya o hızla girmek te biraz maça işii biraz tehlikeee :D :D

denizcan

  • İleti: 797
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #44 : Mart 24, 2013, 06:08:32 ÖS »
berkan dediğin gibi bebim önceki aracım megane 2 idi ondan inip fd6 yı gecince gerçekten büyük fark olduğunu görüyorsun.sınıf atlamadan farkı hissedebiliyorsun.yol tutus konusunda bende burdaki bazı arkadasların sayesinde denemek istedim resmen broadway muamelesi görmüş :D çok denedim istanbulda ama araba hiçbir sekilde şeritten ayrılmıyor.kaldıki araba çoğu zaman vsa'yı dahi devreye sokmuyor.bunda mıchelın lastiklerinde payı büyük.bizler aracların eksilerini tabikide anlatıcaz neler yapmamız gerektiği hakkında konusacağız ama bu sekilde tutarsızca araca çamur atmak bana biraz garip geliyor açıkcası.boyası ince ses izalasyonuda biraz zayıf kaldıki bu bütün japonlarda böyledir.ben bunların dısında bir problem göremiyorum.çukurlara girince arkadan bir küt sesi gelmesi bağımsız süspansiyonun bir handikapı fakat bu sistemin artılarını konusmayı nedense hiç akıl edemiyoruz.neyse fazla uzatmiyım fanatik muamelesi görmek istemiyorum :) ben bu eksileri bilerek bu aracı aldım ve gayette memnunum.üst sınıf a4,c180,3.20d tarzı araclar alamayana kadar aracımı değiştirmem.herkes aractan beklentisine göre haraket etmeli diye düşünüyorum.

alimagar

  • şeyhmus bilgiç
  • İleti: 852
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #45 : Mart 24, 2013, 06:27:09 ÖS »
bende yeni kasa city sahibiyim zafer arkadaşın dediği gibi yalıtım çok kötü  o konuda hem fikiriz süspansiyonuı çok sert  okonudada haklı sert süspansiyon viraj gabiliyetini artıyor  benim 120 ile girdiğim viraja benim diyen lüks araçlar fren yapıp hız düşürüyorlar  yol tutuşu bence çok iyi arabada ne bi yatma ne bi savrulma oluyor  boya ince o konudada çok haklı kaporta ince tamam ondada haklı  ama şuana kadar kullandığım araçlarda markalrada  motor ve şanzuman uyumunun bu iyi olan bir araç daha görmedim motorla şanzumanına hayran kaldım  benzinli bi araç yapıp bu kadar az yakıt harcatan başka bir marka daha yoktur 1-4 olsun 1-6 olsun gerçekten çok az yakıyor ülkemizde benzin çok puhalı yapcak bişe yok benim araçım 1-4 i-vitec haftada 300 km yolum var  yolum tam karmada sayılmaz her türlü yol güzergahı var yaptığım kmde 90 lira lık benzin harcıyorum daha ne olsun 300 kuruş yapıyor  tamam hondanın eksileri var diğer markalra göre ama artıları daha çok  araçlar beklentilere göre alınır  ben bu araçı almadan önce linea almayı düşünüyordum kayın peterim aldı lineayı  çok sık olmasada bende kullanıyorum iyikide almamışım lineayı  lineadan inip city bindiğimde atla eşşek kadar fark var biri dizel kmde 300 kuruş yakıyor biri benzinli oda 300 krş yakıyor  buda hondanın başarısı istediğiniz dizel araç sahibine sorun araçları 300 -350 den aşağı yakmıyordur  honda gerçekten az yakan benzinli motorlar yapıyor  gel gelelim dünyanın en puhalı benzinin kullanıyoruz  yapacak bişe yok

denizcan

  • İleti: 797
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #46 : Mart 24, 2013, 06:33:42 ÖS »
bende yeni kasa city sahibiyim zafer arkadaşın dediği gibi yalıtım çok kötü  o konuda hem fikiriz süspansiyonuı çok sert  okonudada haklı sert süspansiyon viraj gabiliyetini artıyor  benim 120 ile girdiğim viraja benim diyen lüks araçlar fren yapıp hız düşürüyorlar  yol tutuşu bence çok iyi arabada ne bi yatma ne bi savrulma oluyor  boya ince o konudada çok haklı kaporta ince tamam ondada haklı  ama şuana kadar kullandığım araçlarda markalrada  motor ve şanzuman uyumunun bu iyi olan bir araç daha görmedim motorla şanzumanına hayran kaldım  benzinli bi araç yapıp bu kadar az yakıt harcatan başka bir marka daha yoktur 1-4 olsun 1-6 olsun gerçekten çok az yakıyor ülkemizde benzin çok puhalı yapcak bişe yok benim araçım 1-4 i-vitec haftada 300 km yolum var  yolum tam karmada sayılmaz her türlü yol güzergahı var yaptığım kmde 90 lira lık benzin harcıyorum daha ne olsun 300 kuruş yapıyor  tamam hondanın eksileri var diğer markalra göre ama artıları daha çok  araçlar beklentilere göre alınır  ben bu araçı almadan önce linea almayı düşünüyordum kayın peterim aldı lineayı  çok sık olmasada bende kullanıyorum iyikide almamışım lineayı  lineadan inip city bindiğimde atla eşşek kadar fark var biri dizel kmde 300 kuruş yakıyor biri benzinli oda 300 krş yakıyor  buda hondanın başarısı istediğiniz dizel araç sahibine sorun araçları 300 -350 den aşağı yakmıyordur  honda gerçekten az yakan benzinli motorlar yapıyor  gel gelelim dünyanın en puhalı benzinin kullanıyoruz  yapacak bişe yok
objektif bir yorum yapmıssınız gerçeten tebirkler :)

AhmetCvc

  • İleti: 643
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #47 : Mart 24, 2013, 06:40:00 ÖS »
Az yakan benzinli motor olarak,Mitsubishi ön planda görünüyor.Honda rakiplerine oranla çok da iyi değil gibi

alimagar

  • şeyhmus bilgiç
  • İleti: 852
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #48 : Mart 24, 2013, 06:46:25 ÖS »
Az yakan benzinli motor olarak,Mitsubishi ön planda görünüyor.Honda rakiplerine oranla çok da iyi değil gibi
ahmet bey ben 1-4 motorlar arasında tüm benzinli araçları netden resmi sayfalarında teknik verilerini inceledim ve kendi tecrubemle bu kanıya vardım aynısı 1-6 yeni civic içinde geçerli  bu motor dada ondan daha az yakan yok  benzinli olarak

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: Yürüyen aksamı en dayanıklı (ve en dayanıksız) arabalar
« Yanıtla #49 : Mart 24, 2013, 06:46:49 ÖS »
arkadaşlar, yalıtım sorunu çözülebilir bir sorun, yada eksik olarak gördüğümüz far sensörü. cam modülü, ne bilim katlanır ayna, gerçi cıty elıt lerde katlanır ayna var, fd6 ya takılsa olurdu aslında, yani diyeceğim telafi edilip iyileştirmeyi yapabileceğimiz, öyle değilmi, ses izolasyonu yapılabilir fakat şanzumanı iyileştiremezssiniz, fren diskini benim gibi değiştirip iyileştirebilirsiniz ama aracın mekanik sağlamlığını ve uyumunu çok değiştiremezsiniz, teferruata takılmayalım. fd6lar gerçekten gerek çizgileri gerek sunduğu performansı bakımından yeterli bir araç, daha iyi olamaz mı elbette olur.