Tr nin en hızlı 106gti ve saxo vts lerı tartısmasız Ankarada yapılıyor arkadaslar Arsıvlerınızden 2005 tr drag sampıyonasına bakarsanız gorursunuz... Hatta benım hem atmosferık hemde turbo olan gtı ve saxom vardı plakaları 06 H6700 ve 06 pt 146... tunnıng turkıye eylul sayısına bıle cıktı yenı sahıbınde... atmosferık olarak 159 hp aldım... kent cams pt52 egzantrıkler pıpercams cıftlı yaylar ve tıtanyum sapka setı port polısh buyuk gaz kelebegı hafıf volan 8300 rpm lık beyın programı supersprınt komple eksoz... Bunlar arasında sanzıman falan da var tabı... Bu modıfıye lıstesı hangı 5000 ytl ye yaplıyor onu anlamadım... 15 ınch mıcky tompson slıcklerle 5.8 sn de 0 100 tamamladık 402 mt yıde dragda 14 sn cıvarı gecıyorduk... Ama bunu 810kg ma dustugumuzde sadece dragda slıck lastıklerle yapabılıyorduk ve arac ıcınde yasanmaz bı hale gelıyordu rolantıde... Yanı harcanan para yaklasık en azından 10000 ytl cıvarı oda detaylar harıc tabı... Tabı 10000 km olmadan sılındır kapagınında yay sapka setı ve cevrılen devır yuzunden gıttını solememe gerek yok sanırım... 10000 ytl yi cıvıc type R a harcarsak cok daha ıyı olur ve arkadasında dedıgı gıbı sadece yag degıstırıp mutlu mutlu gezılır... 2003 9 ocakdan 2008 10 hazıran a kadar tu5jp4 motorla bırebır ugrasmıs bırısı olarak type R la kıyaslamayın derım cok yanlıs olur... Birisi fabrıkadan homologe olarak cıkan bır katılım otomobılı dıgerı belkı 30 yıllık bı blogun uzerıne ıyı bır slındır kapagı yapılarak bellı bır guc alınmıs bır motorun 900 kg kasada bulunmus halı...
ARKADASIM ankarada yapılmıstır dıosunda ıstanbulda ve ızmırde bu aractan daha ıyılerı mevcut.. emınım senın aracta ıyı olmus bellı ama daha ıılerı vardır her zaman.. senın lıstede m52 pıston eksık mesela yada daha yuksek sıkıstırmalı bı pıstonla daha yuksek gucler alınabılır..
ornegın bızım bıldıgımız ızmır draglarında en yakın 106yı 3 boy gecen bı 106 nın lıstesı.
.kentcams pt54 317 derece yaris egzantirigi,pipercams mekanik itici,pipercams yay,şapka,dbilas sübap
-Dbilas marka 45 mm 4 boğazlı throttle body
-Emerald stand alone ecu,harnessı ve mapi ile birlikte: mapı Mick Kehl tarafından yapılmıstır
-13/59
-supersprint komple egzos sistemi(header orta boru son)
bu parcalarla 180 hp nın ustu gorulebılıyor yada dblass 292 egzantrık, pt 52den daha ıyı.. m52 pıstonlarla 165 hp nın ustunu gormek mumkun..
ustte bahsettıgım pt 54 lu 106 rollıngde e46 m3 u ayırdı 190km hıza kadar;)
230 240 hplık bi ctr ıle sonucun ne olucagını tahmın etmek zor degıl..
2.0 kategorısınde astar gsı sfı motorun 290hpye kdr cıktıgını belırtmek ısterım tabı katılım amaclı ehehe:)
normal yukleme sartlarında 220hpye cıkabılıyor uzun omurlu olarak... ankarada bı arkadasımzı yapmıstı 265 ı ın altına rahat ındırıodu arac;)
fn 2 nınde ep3 u gecmesı bence mantıksız sanslı araclar dısında.. 18 jantı var agırlıgı fazla.. ancak aktarım kalıtesını cok ıyı bı sevıyeye getırmıs olmalılarkı gecsın ama zor gibi...