Gönderen Konu: Vti& E220 CDi  (Okunma sayısı 20453 defa)

alphan

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #25 : Ekim 27, 2005, 05:39:13 ÖS »
bende duzyolda bundan korkuydm herıf caat cewırır 240 ben 240 yapana kdr artık cok gec olr



kelalper

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #26 : Ekim 28, 2005, 02:02:11 ÖÖ »
Ya arkadaşlar testte 14 saniyede 100 gören araba nerede curt die 240 görecek. Arabanın fabrika verisi 210. Sen 14 saniyede yaklaşık olarak 160 olursun. Bu da nereden baksan sana 10 boy fark kazandırır.  Dizeller torklarından dolayı güzel yapıştırır arkaya doğru ama ibre yavaş hareket eder. 1630 kg araba bi anda şaak die 240 falan göremez 147 hp lik makina ile. Tork yüksek ama vites oranları falan tamamen yakıt ekonomisi ve sürüş rahatlığına yönelik. VTI ise performans arabası. Vites oranları kısa son vitese kadar. Bi tek 5. viterte zorlanır zaten o aradada tırmanma başlar. Orada da yol vermezsin. 10 km dediğiniz mesafe yeşilköy yenikapı kadar mesafe bile değil. Ulan saxom olsa ben kabul ederdim.

can

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #27 : Ekim 28, 2005, 05:06:14 ÖÖ »
ge.çersin geçmessin bilmiorum da.. para mara da demişin.. sen önce kendine dikkat et de :) geçtin geçmedin dert deil..

alphan

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #28 : Ekim 28, 2005, 09:19:22 ÖS »
Ben dikkat ederim kendime neyse olay yapılırsa haber weririm sonucu

EwO

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #29 : Ekim 28, 2005, 09:47:21 ÖS »
yaa mercedes kac para koyuyomuss ve arabasında modifiye warmı adamın ??? :D:D:D

AudioGarage

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #30 : Ekim 28, 2005, 11:01:49 ÖS »
Kanki hertürlü gir olaya..paradan ziyade vti farkını 1600 c.c farkını..honda farkını kanıtlarsın kendine..wede bize...

rampalı cartlı curtlu yol lastiklerinlede alakalı...

mercedes tonajını toplayana kadar sen gidip bide kapiçuno içersin..
Ha unutmadan baktınki darlandırdı yolda..çağır kardeşlerini geliriz hertürlü yanına... :D

alphan

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #31 : Ekim 28, 2005, 11:16:57 ÖS »
Kardeşim sagol:) ama ben kıbrısta ögrenciyim yorma senin yawruyu

AudioGarage

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #32 : Ekim 29, 2005, 12:19:00 ÖÖ »
hiiii...yaw desene kıbrısdayım diye...
ozaman elele başbaşasın..tanıma beni....
 :D  :D  :D

35YE720

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #33 : Ekim 30, 2005, 06:59:33 ÖS »
Walla yasadigim bi olayini anlatayim... Kusadasina giderken 140 Km gidiodum 3.0 dizel x5 arkamdan yol istedi. Uslu uslu verdim aaa bi baktim arkasinda A4 tampon tampona.seytan durtdu tabi. Neyse falan derken benim ayak pedala yaslanmis, Zaten ben hep soluyorum e220cdi cok iyi ivmelenio ozellik 110-120 Km den sonra...200 Km geldigim de ki bu bence kisa bi zamanda oldu A4 yol verdi X5 biraz mesafeyi acmisdi.Arkasina yapisdim once yol vermedi bende o sira 220 civarive gectigimde 230 km uzerindeydi. Bence 220Cdi saglam gidio.

Vti alirmi derseniz, alir ama 220cdi kolay koay birakmaz....

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #34 : Ekim 30, 2005, 09:29:43 ÖS »
Bu teknik verilere göre VTI alır bence

kelalper

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #35 : Ekim 31, 2005, 12:41:26 ÖÖ »
ya tamam ulen bıraktım saxoyu bana Hakanın Civicten verin bi tane ben onunla geçicem o mendeburu.  Ya neyinden korkuosunuz kardeşim bu kadar. 1600 kiloluk lendoha nereye kendini kaldıracakta yakalayacak. Onu bırak virajlarda ne yapıcak o kadar ağırlıkla. Torku var ama ağırlığı yüzünden daha yavaş girmek zorunda virajlara.  Bıraktım VTI ı normal 1.6 civicle ben geçerim. Herşeyinede iddiaya varım.

SuperSonic

  • İleti: 1432
    • http://www.teamhondaturkey.com
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #36 : Ekim 31, 2005, 08:31:59 ÖÖ »
yürü be alper  :-D

KORAY

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #37 : Ekim 31, 2005, 08:36:59 ÖÖ »
aLper vtec açtı :D

dd1777

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #38 : Ekim 31, 2005, 08:46:19 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "kelalper"
ya tamam ulen bıraktım saxoyu bana Hakanın Civicten verin bi tane ben onunla geçicem o mendeburu.  Ya neyinden korkuosunuz kardeşim bu kadar. 1600 kiloluk lendoha nereye kendini kaldıracakta yakalayacak. Onu bırak virajlarda ne yapıcak o kadar ağırlıkla. Torku var ama ağırlığı yüzünden daha yavaş girmek zorunda virajlara.  Bıraktım VTI ı normal 1.6 civicle ben geçerim. Herşeyinede iddiaya varım.


alper sana bişi sorcam ağırlıkk??

kelalper

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #39 : Ekim 31, 2005, 08:57:54 ÖÖ »
benim ağırlığım mı mercedesin ağırlığını mı sorucan. Ben ağırım ama bi araba ağırlığında değilim.

dd1777

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #40 : Ekim 31, 2005, 09:18:34 ÖÖ »
Alıntı yapılan: "kelalper"
benim ağırlığım mı mercedesin ağırlığını mı sorucan. Ben ağırım ama bi araba ağırlığında değilim.


onu sormadım alpercim
ağır araba ile hafif arabanın viraj kabiliyet konusu

HONDA

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #41 : Ekim 31, 2005, 09:42:02 ÖÖ »
+1
Mercedesi öttüren bir adam virajlarda konuşturur...
Demedi demeyin...

EwO

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #42 : Ekim 31, 2005, 10:02:43 ÖÖ »
o arabayı alırsa yani haliyle virajlardada ii gitmesi lazım yoksa bosunamı okadar para werip kapısıcak adam ama vti onden kalkarsa ii gider arkandan yetisincede yol wermicen o biraz riskli oda haliyle kızdıgı icn hata yapcak ve cukkayı indiricen :D:D:D:D

dd1777

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #43 : Ekim 31, 2005, 02:29:32 ÖS »
sonradan bi düzlük çıkarsa karşına o zaman şüpeli topspeed

kelalper

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #44 : Ekim 31, 2005, 04:40:26 ÖS »
Mercedesi istediği kadar öttüren bi adama verin virajlarda yababileceği şey sınırlı. Neden derseniz birincisi dizelin denge handikapı ikincisi arabanın zaten genel olarak ağır olması. Ağır arabanın viraz kabiliyeti her zaman daha kötüdür. Neden derseniz ağırlık merkez kaç kuvvetinden dolayı virajın dışına doğru arabayı zorluyacaktır. Birde dizel motorlar normal motorlara oranla %30 daha ağırdırlar. Ve bu ağırlığın komple önde olduğunu düşünün. Ne kadar hızlanırsa hızlansın belli bi yerden sonra VTI dan daha önce frene basmak zorunda kalıcaktır. Bide ön taraf daha ağır olduğu için Ön lastikler mesafe uzadıkça tutunmakta zorlanacaktır çünkü virajlı yerlede diskler ısındıkça daha zor tutacaktır. Bütün bunlar ağır bir araba için handikap. O yüzden viraja VTI dan daha hızlı girme olasılığı yok. Bunların dışında ağırlığı motorun tork avantajını da köreltiyor. Eğer 270 CDI olsaydı düşünürdüm gene girerdim ama 220 CDI la hayatta düşünmem girerim.
Bide şunu düşünün Benz in setup u tamamen konfora yönelik olduğu için hızlı girilen virajlarda çok fazla zorliyacaktır sürücüyü. Biraz bırakmaya başladımı sürücü zaten otomatik olarak temposunu ister istemez yavaşlatacaktır. Biraz  pist tecrübemiz var bu tip katılımlarda arabadan çok sürücü piskolojisi önemlidir.  O yüzden arabanın arkası biraz salındı mı kim olsa temposunu yavaşlatacaktır. Ofansif şekilde o arabayla katılımmanın imkanı çok çok az. Defansif çizginin dışına taştığı zaman çok zor anlar yaşatır sürücüsüne. Diyorum Normal VTEC verin SOHC onunla geçerim. Kendi arabamla 30 saniye avans verir gene  geçerim.

HONDA

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #45 : Kasım 01, 2005, 09:08:07 ÖÖ »
Burada mevzu pist deneyimlerimiz değil Alper. Bende pistte çok saatler
kaldım ama bu onunla alakalı değil. Cup otomobillerinde senin dediğin
gibi her araç aynı ama burada birbirinden kelalaka 2 otomobili karşılaştırı-
yoruz. Şunu da belirtmekte fayda var Mercedesin frenleri ile ilgili bir
noktaya değinmişsin ısındıkça daha zor tutacak diye. Şöyle bir gerçek var
Mercedesin freni kor hale bile gelse VTI'dan çok daha iyi tutar. ;)

dd1777

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #46 : Kasım 01, 2005, 10:19:55 ÖÖ »
alpercim ağırlık konusunda bişi daha sorcam tamam hoş ağır araba viraja doru daha fazla yükten dolayı daha çokkayar demişsin peki aynı oranda yola basmasıda söz konusu değilmi
++stndrt karşılaştıyoruz lastik fatkıda war bu işte
++arkasını bırakması zor çünkü sistemler war bukonuda he gerçe o sistemi kapatsandaha iyi çünkü performans ksiyo bırakmasın araba kendini diye

kelalper

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #47 : Kasım 01, 2005, 12:13:41 ÖS »
Ömer  frenler tutsa bile lastikler belli bir yerden sonra tutmamaya başlar. Mercedes konfor arabası ve her frene yüklenmede önden arkaya daha fazla yük transferi yapılır bu da ön lastikler üzerindeki stresi arttırır ve belli bir yerden sonra lastik sıcaklıkla birlikte özelliklerini kaybetmeye başlar.Hatırlarsan katılımlarda o yüzden dolayı her zaman en hızlı turu yapmaya değil ortalama tur hızı üzerinde yoğunlaşılır çünkü belli bi yerden sonra lastikler tutunmamaya başlayacaktır. Mercedesi kullanan arkadaşında tutunmamaya başlayan lastiklerle başa çıkabilecek kadar iyi olduğunu sanmıyorum o yüzden temposu düşecektir.

Cihan lastik üzerindeki baskı arttıkça tutunma artar ancak belli bir noktadan sonra tutunma değil kaymaya başlar. Ve Mercedesin üzerinde tamamen konfora yönelik bi amortisör var her virajda ağırlık bi tarafa yüklenicek yani arabanın yükünün büyük kısmı sadece bir tarafa binecek o zaman lastikler sence daha mı iyi tutar daha mı kötü tutar. Sert amortisör kullanılmasının nedenide lastikler üzerindeki ağırlığın virajlarda sadece bi tarafa değil optimum şekilde 4 lastiğe dağıtılmasını sağlamaktır. Yol tutuşta bu şekilde sağlanır. Yolu amortisörler değil lastikler tutar o yüzden amaç her lastiğe düşen gücü optimize etmektir.

dd1777

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #48 : Kasım 01, 2005, 05:39:18 ÖS »
doru sölüyosun amacım sana mualefet değil içerikli bilgi almaktı zaten alper

kelalper

  • Ziyaretçi
Vti& E220 CDi
« Yanıtla #49 : Kasım 01, 2005, 09:45:31 ÖS »
ok  bende muhaliflik yapıosun die yazmadım zaten.