Gönderen Konu: vtec2 vs 520 6 silindir bmw  (Okunma sayısı 79389 defa)

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #100 : Ekim 16, 2011, 08:16:02 ÖS »
+marşpiyelleride al abi :D :D tabi önceden sökmediysen :D



honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #101 : Ekim 16, 2011, 08:16:21 ÖS »
Lastik havasida onemli.
Katlimdan once kontrol kesin.

Katilimda tum camlar kapali olsun. Parasut etkisi
olmasin.
Klimanin sigortasi cikart. Mazallah elin dokunur acilir mazallah.


vtec05

  • İleti: 550
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #102 : Ekim 16, 2011, 08:17:25 ÖS »
tmmdır abi bunları yaparsan ksin alırsın katılımı :D :D

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #103 : Ekim 16, 2011, 08:19:19 ÖS »
lastik havası çok mantıklı,camlar ilk aklıma gelen şeydi,birde yusufun ufak bir taktiği war,onunla finis bizdedir birde Allahın izliyle :D

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #104 : Ekim 16, 2011, 08:19:44 ÖS »
bak lpg taktırcam diyordun :D iyiki taktırmamışsın :D
bide kesinlikle sac jant bul derim. es7 jantları gerçekten ağır :)
2 tane kamera koyarsınız olmadı diğer cep telefonunuzun kamerası olur ;D
abi inş, kazanırsın ama ağırlık çok önemli bi etken, tekrar söylüyorum heleki bizim vtec2lerde.cihatla denerken 2. kişi kime bindiyse tek kişi olan bariz fark açıyordu :)

+1 abi kesinlikle boşalt su aracı ...

1 hafta 10 gun zamanin olsa kilo da ver derdik ancak cok gec artik :))

ahahahah :D
kilo durumları ben en son 65dim :) oda olsun olsun en fazla 80,yoktur bile o kadar ama max.80kg dır eleman


Hocam bir de hava filtresini farın oradan çıkartın kesinlikle. Çok faydası var. Ama zararı varmı araştırmak lazım. sonuçta gereğinden fazla hava girecek ve soguk bir hava...  Hava Filtresi varmıı ?? :) :) :) :)

yok kardeşim araç tamamen stoc,hani japonyadan nasıl ithal edilmiş ise o şekil,kat bile üzerinde duruyor :)
abi hiç bir hafifletmeye gerek yok, katı sök yeter ;D

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #105 : Ekim 16, 2011, 08:22:29 ÖS »
Draglarda 328 HKS Mantarı Farın oraya bir çakmıştı Uçak gibi ses çıkarıyordu.. Kulaklarımızı tıkıyorduk.....

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #106 : Ekim 16, 2011, 08:23:05 ÖS »
Bir de tum bunlari yaotiktan sonra aracla bir kac kez kal, test yap.

Rpm..

  • İleti: 52
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #107 : Ekim 16, 2011, 08:23:34 ÖS »
E39 un 1700 kusur kg olduguna emin misiniz?
Bu arada hiz arttikca agirligin onemi azalir.
E39 un 1700 kusur kg olduguna emin misiniz?
Bu arada hiz arttikca agirligin onemi azalir.
evet eminim hocam
hız arttıkca ağırlığın önemi yoktur evet,sizin söylediğinizden yola çıkarsak vtecII de daha çabuk hızlanacağı için yine avantajda,sonuçta ondada ağırlığın bir anlamı kalmayacak doğrumuyum ?

şimdi baktım usta gerçektende 520 1700 küsür değil 1500 kg. ayrıca 2000 model 2.2 170 hp olmayanlarda varmış. kolay gelsin..

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #108 : Ekim 16, 2011, 08:24:27 ÖS »
abi biri bana şu otomatik bmw nin 0-100 0-160 video sunu bulsun bulamıyorum :D

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #109 : Ekim 16, 2011, 08:24:46 ÖS »
Bir de tum bunlari yaotiktan sonra aracla bir kac kez kal, test yap.
+1 gerçekten kalkma vites değiştirme çok önemli abi aman kaçırma falan olmaz inşallah ama oğuzhan abi kaçırma falan yapmaz ben değil o :D :D

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #110 : Ekim 16, 2011, 08:26:39 ÖS »
Bir de tum bunlari yaotiktan sonra aracla bir kac kez kal, test yap.
+1 gerçekten kalkma vites değiştirme çok önemli abi aman kaçırma falan olmaz inşallah ama oğuzhan abi kaçırma falan yapmaz ben değil o :D :D

insanlık kardeşim heran herşey olabilir :)

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #111 : Ekim 16, 2011, 08:28:08 ÖS »
150/1760=85.2hp
110/1096=100 hp

bmw geçer diyenlere yukarıdaki hesabın ne oldugunu açıklayayımda hariçten gazel okumasınlar,

yukarıdaki hesap araçların ton başına düşen beygir gücüdür

bırde bmw nın otomatik olmasını göz önünde bulundurun sonucu hiç merak etmeden bulursunuz

herkese bol tartışmalar

benım aracımda sadece düz boru varken 5.20 otomatik vites dikiz aynasında kayıp oldu

5.20 bmw kullanmamış arkadaşlar lütfen boşuna sallamasın

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #112 : Ekim 16, 2011, 08:30:19 ÖS »
Zamanin olsa periyodik bakimini dA yaptir derdim.
Yag filtre onemli konu

carousal

  • İleti: 1109
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #113 : Ekim 16, 2011, 08:30:35 ÖS »
Pearl Harbour filminde Amerikalılar ellerinde kalan son uçaklarla Japonya'yı vurmaya gidiyorlardı. Ellerindeki uçaklar da son derece ağır ve hantal uçaklardı. Bu sebeple uçak gemisinden kalkmaları mümkün değildi. Ancak elin gavur Amerikalı'ları uçaklarda ne var ne yok herşeyi çıkarıp attılar, silahları bile boşalttılar yerlerine tahtadan replikalarını yaptılar, en sonunda uçaklar uçak gemisinden kalkabilecek kadar hafif hale gelince de Japonya'ya saldırıyı gerçekleştirdiler.

Bizim VTEC-II hafifletme çabalarımız bana bu filmi hatırlattı. :D


Geçen gün bir üye VTEC-II için vites değişim zamanlarını tablo olarak açıklamıştı, o kalkışları deneyen var mı acaba? Vites değiştirmek için illa redline'a gelmeyi beklememek lazım diyordu. Daha verimli vites değişim aralıkları varmış.
« Son Düzenleme: Ekim 16, 2011, 08:31:52 ÖS Gönderen: carousal »

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #114 : Ekim 16, 2011, 08:31:20 ÖS »
ateşlemede önemli abi bujilere bi bak derim :D :D

astra_21

  • İleti: 689
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #115 : Ekim 16, 2011, 08:32:50 ÖS »
arkdaşlar simotanın karbon hava filtresi çok farkettiriyomu çekişte fikirleriniz nedir ?
http://mcdn01.gittigidiyor.net/3700/tn14/37000405_tn14_0.jpg linkteki.

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #116 : Ekim 16, 2011, 08:33:26 ÖS »
150/1760=85.2hp
110/1096=100 hp

bmw geçer diyenlere yukarıdaki hesabın ne oldugunu açıklayayımda hariçten gazel okumasınlar,

yukarıdaki hesap araçların ton başına düşen beygir gücüdür

bırde bmw nın otomatik olmasını göz önünde bulundurun sonucu hiç merak etmeden bulursunuz

herkese bol tartışmalar

benım aracımda sadece düz boru varken 5.20 otomatik vites dikiz aynasında kayıp oldu

5.20 bmw kullanmamış arkadaşlar lütfen boşuna sallamasın

Bmw 1500kg ise o da ton basi 100hp oluyor

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #117 : Ekim 16, 2011, 08:33:43 ÖS »
Geçen gün bir üye VTEC-II için vites değişim zamanlarını tablo olarak açıklamıştı, o kalkışları deneyen var mı acaba? Vites değiştirmek için illa redline'a gelmeyi beklememek lazım diyordu. Daha verimli vites değişim aralıkları varmış.

bu konuyu açalım lütfen

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #118 : Ekim 16, 2011, 08:34:55 ÖS »
Geçen gün bir üye VTEC-II için vites değişim zamanlarını tablo olarak açıklamıştı, o kalkışları deneyen var mı acaba? Vites değiştirmek için illa redline'a gelmeyi beklememek lazım diyordu. Daha verimli vites değişim aralıkları varmış.

bu konuyu açalım lütfen
http://www.teamhondaturkey.com/forum/teknik_bilgiler/yuksek_tork_ve_en_iyi_hizlanma_verileri-t32206.20.html burası abi

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #119 : Ekim 16, 2011, 08:36:36 ÖS »
Pearl Harbour filminde Amerikalılar ellerinde kalan son uçaklarla Japonya'yı vurmaya gidiyorlardı. Ellerindeki uçaklar da son derece ağır ve hantal uçaklardı. Bu sebeple uçak gemisinden kalkmaları mümkün değildi. Ancak elin gavur Amerikalı'ları uçaklarda ne var ne yok herşeyi çıkarıp attılar, silahları bile boşalttılar yerlerine tahtadan replikalarını yaptılar, en sonunda uçaklar uçak gemisinden kalkabilecek kadar hafif hale gelince de Japonya'ya saldırıyı gerçekleştirdiler.

Bizim VTEC-II hafifletme çabalarımız bana bu filmi hatırlattı. :D


Geçen gün bir üye VTEC-II için vites değişim zamanlarını tablo olarak açıklamıştı, o kalkışları deneyen var mı acaba? Vites değiştirmek için illa redline'a gelmeyi beklememek lazım diyordu. Daha verimli vites değişim aralıkları varmış.

tabiki redline a kalırsanız geride kalırsınız :) 6200 de giriyorsa 6 binde 6100 dd de vites değişirseniz perfect shift yapmış olursunuz :)

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #120 : Ekim 16, 2011, 08:38:09 ÖS »
Geçen gün bir üye VTEC-II için vites değişim zamanlarını tablo olarak açıklamıştı, o kalkışları deneyen var mı acaba? Vites değiştirmek için illa redline'a gelmeyi beklememek lazım diyordu. Daha verimli vites değişim aralıkları varmış.

bu konuyu açalım lütfen

Bu Konunun en basit örneği çoğu kişi nfs underground oynamıştır :) draglarda dikkat ettiyseniz kesiciye gelmeden yeşil ışık yanıp vites atmamız gerektiğini işaret ediyor. redline ye soktun geride kalırsın.....6000 gördünmü çak vitesi bence abi...

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #121 : Ekim 16, 2011, 08:41:30 ÖS »
sen çak abi 5400 de vitesi son güç olarak teknik özelliklerinde 5400 yazıyo :D :D

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #122 : Ekim 16, 2011, 08:41:42 ÖS »
.vitesden ---> 2. vitese 5411 rpm
2.vitesden ---> 3. vitese 5300 rpm
3.vitesden ---> 4. vitese 5100 rpm
4.vitesden ---> 5. vitese 4900 rpm
Diyor linkte kalkmadan önce bir denemek lazım abi..

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #123 : Ekim 16, 2011, 08:42:25 ÖS »
abi biri bana şu otomatik bmw nin 0-100 0-160 video sunu bulsun bulamıyorum :D
hala bulamadım yokmu video :D

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #124 : Ekim 16, 2011, 08:43:12 ÖS »
.vitesden ---> 2. vitese 5411 rpm
2.vitesden ---> 3. vitese 5300 rpm
3.vitesden ---> 4. vitese 5100 rpm
4.vitesden ---> 5. vitese 4900 rpm
Diyor linkte kalkmadan önce bir denemek lazım abi..
yarın testteyim,6-6,5 gibi atıyordum hep
de bu verilere göre atarsak yandığımızın gerçeğidir gibi geliyor :)
« Son Düzenleme: Ekim 16, 2011, 08:44:06 ÖS Gönderen: oguzhanbekar »