Gönderen Konu: vtec2 vs 520 6 silindir bmw  (Okunma sayısı 79469 defa)

carousal

  • İleti: 1109
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #125 : Ekim 16, 2011, 08:43:24 ÖS »
Pearl Grey Monster baya hızlısın, iyi oldu linki bulduğun. Ben geçenlerde okumuştum bu konuyu aklımda kaldı, ama okuduğum yeri bulamamıştım.

Buradaki vites değiştirme devirlerini bir denemek lazım. Detaylı bir çalışmaya benziyor.

Bu arada NFS örneği çok yerinde olmuş, perfect shift'i yakalamak lazım. İşin sırrı biraz da burada.



vtec05

  • İleti: 550
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #126 : Ekim 16, 2011, 08:43:58 ÖS »
abi biri bana şu otomatik bmw nin 0-100 0-160 video sunu bulsun bulamıyorum :D
hala bulamadım yokmu video :D
abi yok valla bende bulamadım heralde otmatik iii değil çekip koymuyolar rezil olmamak için :D :D

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #127 : Ekim 16, 2011, 08:45:50 ÖS »
abi biri bana şu otomatik bmw nin 0-100 0-160 video sunu bulsun bulamıyorum :D
hala bulamadım yokmu video :D
abi yok valla bende bulamadım heralde otmatik iii değil çekip koymuyolar rezil olmamak için :D :D

abem facebook motoruna bmw yazdım en fazla beğenisi olan sayfaya sordum cevap yok :)

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #128 : Ekim 16, 2011, 08:47:19 ÖS »
ozman ilk video bizimki olcak ;) :P

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #129 : Ekim 16, 2011, 08:48:33 ÖS »
.vitesden ---> 2. vitese 5411 rpm
2.vitesden ---> 3. vitese 5300 rpm
3.vitesden ---> 4. vitese 5100 rpm
4.vitesden ---> 5. vitese 4900 rpm
Diyor linkte kalkmadan önce bir denemek lazım abi..
yarın testteyim,6-6,5 gibi atıyordum hep
de bu verilere göre atarsak yandığımızın gerçeğidir gibi geliyor :)

Bencede az geldi ama fabrika verilerine göre aracın 110 bg verdiği devir yazılmış bence ve gayet mantıklı. nedenmi ? Şimdi Sen belirttiği devirde araç tam gücünü ortaya koydu ondan sonraki devirlerde aynı seriliği hızlanmayı sağlayamayacak. bize önemli olan 160 a daha çabuk ulaşabilmek en iyi hıza sahip olmak değil . yani az gibi görükebilir ama  bence o bilgiler çok doğru...

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #130 : Ekim 16, 2011, 08:49:10 ÖS »
.vitesden ---> 2. vitese 5411 rpm
2.vitesden ---> 3. vitese 5300 rpm
3.vitesden ---> 4. vitese 5100 rpm
4.vitesden ---> 5. vitese 4900 rpm
Diyor linkte kalkmadan önce bir denemek lazım abi..
yarın testteyim,6-6,5 gibi atıyordum hep
de bu verilere göre atarsak yandığımızın gerçeğidir gibi geliyor :)

Her 2 si ile de dene bence.
En iyi sonucu gor, katilimda uygula.

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #131 : Ekim 16, 2011, 08:49:48 ÖS »
Pearl Grey Monster baya hızlısın, iyi oldu linki bulduğun. Ben geçenlerde okumuştum bu konuyu aklımda kaldı, ama okuduğum yeri bulamamıştım.

Buradaki vites değiştirme devirlerini bir denemek lazım. Detaylı bir çalışmaya benziyor.

Bu arada NFS örneği çok yerinde olmuş, perfect shift'i yakalamak lazım. İşin sırrı biraz da burada.

Teşekkür ederim..
NFS de çok bariz belli ediyor yaa...

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #132 : Ekim 16, 2011, 08:51:13 ÖS »
Bir de katilim yeri duz yol degil mi.
Rampa aleyhine olur.

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #133 : Ekim 16, 2011, 08:51:35 ÖS »
Bir de katilim yeri duz yol degil mi.
Rampa aleyhine olur.

Hemde ne olur varyaaa :) :)

oguzhanbekar

  • Ziyaretçi
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #134 : Ekim 16, 2011, 08:52:18 ÖS »
şuan için belirlediğimiz yol dümdüz,ama viyadük,rüzgar eğrisi benim aracı ne kadar etkiler onu bilemem

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #135 : Ekim 16, 2011, 08:53:32 ÖS »
şuan için belirlediğimiz yol dümdüz,ama viyadük,rüzgar eğrisi benim aracı ne kadar etkiler onu bilemem

Abi sakın... Dümdüz bir yol ve havanın rüzgarsız olduğu bir günde kalkın. herşey aleyhine işler. bizim araçlar tork fakiridir... Rampaya gelmez.... Bu kadar adam uqraşıyor bak üzersin bizi :) :) :)

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #136 : Ekim 16, 2011, 08:57:15 ÖS »
.vitesden ---> 2. vitese 5411 rpm
2.vitesden ---> 3. vitese 5300 rpm
3.vitesden ---> 4. vitese 5100 rpm
4.vitesden ---> 5. vitese 4900 rpm
Diyor linkte kalkmadan önce bir denemek lazım abi..
yarın testteyim,6-6,5 gibi atıyordum hep
de bu verilere göre atarsak yandığımızın gerçeğidir gibi geliyor :)

Her 2 si ile de dene bence.
En iyi sonucu gor, katilimda uygula.

5#msg833795 date=1318790502]
.vitesden ---> 2. vitese 5411 rpm
2.vitesden ---> 3. vitese 5300 rpm
3.vitesden ---> 4. vitese 5100 rpm
4.vitesden ---> 5. vitese 4900 rpm
Diyor linkte kalkmadan önce bir denemek lazım abi..
yarın testteyim,6-6,5 gibi atıyordum hep
de bu verilere göre atarsak yandığımızın gerçeğidir gibi geliyor :)

Bencede az geldi ama fabrika verilerine göre aracın 110 bg verdiği devir yazılmış bence ve gayet mantıklı. nedenmi ? Şimdi Sen belirttiği devirde araç tam gücünü ortaya koydu ondan sonraki devirlerde aynı seriliği hızlanmayı sağlayamayacak. bize önemli olan 160 a daha çabuk ulaşabilmek en iyi hıza sahip olmak değil . yani az gibi görükebilir ama  bence o bilgiler çok doğru...
[/quote]

Motor 110 hp yi 5600 d/d vermiyor mu?
Neden 110hp yi tam kullanmayalim ki??
Merak ettim.

Bence hem bildigin yoldan dene hem de belirtilen vites degistirme devirlerinde.
En iyi sonuca gore hareket et.

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #137 : Ekim 16, 2011, 09:01:40 ÖS »
.vitesden ---> 2. vitese 5411 rpm
2.vitesden ---> 3. vitese 5300 rpm
3.vitesden ---> 4. vitese 5100 rpm
4.vitesden ---> 5. vitese 4900 rpm
Diyor linkte kalkmadan önce bir denemek lazım abi..
yarın testteyim,6-6,5 gibi atıyordum hep
de bu verilere göre atarsak yandığımızın gerçeğidir gibi geliyor :)

Her 2 si ile de dene bence.
En iyi sonucu gor, katilimda uygula.

5#msg833795 date=1318790502]
.vitesden ---> 2. vitese 5411 rpm
2.vitesden ---> 3. vitese 5300 rpm
3.vitesden ---> 4. vitese 5100 rpm
4.vitesden ---> 5. vitese 4900 rpm
Diyor linkte kalkmadan önce bir denemek lazım abi..
yarın testteyim,6-6,5 gibi atıyordum hep
de bu verilere göre atarsak yandığımızın gerçeğidir gibi geliyor :)

Bencede az geldi ama fabrika verilerine göre aracın 110 bg verdiği devir yazılmış bence ve gayet mantıklı. nedenmi ? Şimdi Sen belirttiği devirde araç tam gücünü ortaya koydu ondan sonraki devirlerde aynı seriliği hızlanmayı sağlayamayacak. bize önemli olan 160 a daha çabuk ulaşabilmek en iyi hıza sahip olmak değil . yani az gibi görükebilir ama  bence o bilgiler çok doğru...

Motor 110 hp yi 5600 d/d vermiyor mu?
Neden 110hp yi tam kullanmayalim ki??
Merak ettim.

Bence hem bildigin yoldan dene hem de belirtilen vites degistirme devirlerinde.
En iyi sonuca gore hareket et.
[/quote]

110 HP yi 5600 de veriyorsa işler değişir... ben o verileri 110 hp verdiği devirler sandım.. Yanlış yaptıysam özür dilerim....

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #138 : Ekim 16, 2011, 09:02:18 ÖS »
bence deviride kesiciden hemen önce at sakın nfs ye filan bakma 6500 de kesiyossa 6400de at ki devirin vites attında yüksekde kalsın vtec sürekli açık olup yürüsün

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #139 : Ekim 16, 2011, 09:07:06 ÖS »
bence deviride kesiciden hemen önce at sakın nfs ye filan bakma 6500 de kesiyossa 6400de at ki devirin vites attında yüksekde kalsın vtec sürekli açık olup yürüsün

nfs örneği zaten kesiciden önce girmesi gerektiğini anlatmak için verilen bir örnekti ;)

BGR19

  • İleti: 1272
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #140 : Ekim 16, 2011, 09:13:30 ÖS »
Bence de max gucu verdigi devirden biraz daha sonra vites atmak lazim sonucta max gucu verdikten sonra bir anda guc kaybolmuyor ya bence 6200fln iyidir :)

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #141 : Ekim 16, 2011, 09:14:35 ÖS »
Bence de max gucu verdigi devirden biraz daha sonra vites atmak lazim sonucta max gucu verdikten sonra bir anda guc kaybolmuyor ya bence 6200fln iyidir :)

bir anda 160 a uzaması lazım aradaki ivme yawaşlaması bence aleyhine olacaktır..

BGR19

  • İleti: 1272
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #142 : Ekim 16, 2011, 09:18:45 ÖS »
Ama bi sonraki vitese atinca devir duscek hep max guc devrinde tutamayiz gerci guc egrisini gormek lazim tam konusmak icin onun icin ben sozu tecrubeli arkadaslara birakiyorum :)

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #143 : Ekim 16, 2011, 09:23:47 ÖS »
Ama bi sonraki vitese atinca devir duscek hep max guc devrinde tutamayiz gerci guc egrisini gormek lazim tam konusmak icin onun icin ben sozu tecrubeli arkadaslara birakiyorum :)

Bunun içinde vites atarken aragaz çekiyoruz :)
Tabiki bu olayı tecrübeli arkadaşlara bırakalım...

fastest40

  • İleti: 827
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #144 : Ekim 16, 2011, 09:32:16 ÖS »
aragazı çekmene gerek yok zaten yüksek devirden vites atarken motorun devri bi anda düşmez senin atıcan vites zamanında o devir düşmez aragazı çekmenin bi artısı yoktur eğer doğru devrinde aracın vitesini atcaksan doğru devirde atmazsanda aragazı bile işe yaramayabilir sizin dediklerinize katılıyorum bazı araçlarda son devri görmek önemli değil bu tip araçlar dizel araçlar fakat benzinlide olay dibini görmede bence :)

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #145 : Ekim 16, 2011, 09:38:01 ÖS »
aragazı çekmene gerek yok zaten yüksek devirden vites atarken motorun devri bi anda düşmez senin atıcan vites zamanında o devir düşmez aragazı çekmenin bi artısı yoktur eğer doğru devrinde aracın vitesini atcaksan doğru devirde atmazsanda aragazı bile işe yaramayabilir sizin dediklerinize katılıyorum bazı araçlarda son devri görmek önemli değil bu tip araçlar dizel araçlar fakat benzinlide olay dibini görmede bence :)

Haklı olabilirsiniz ama su kesin redline girdiği an yawaşlar yani normal gitmesi gerektiği gibi gitmez...

Rpm..

  • İleti: 52
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #146 : Ekim 16, 2011, 10:01:18 ÖS »
abi biri bana şu otomatik bmw nin 0-100 0-160 video sunu bulsun bulamıyorum :D
hala bulamadım yokmu video :D

bi video buldum ben yabancı bi sitede. 0-100 10-11 sn 0-160 21-22 sn ve 0-200 35 sn. sizin aracınkileri siz biliyorsunuzdur nedir acaba ?

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #147 : Ekim 16, 2011, 10:02:32 ÖS »
Videodaki 1.4 te Headers ve Mantar Filtre Olduğu Öğrenildi :) :)
Hedars 5 bg filtre 4 bg pasta cila 10 bg yapmıştır heralde :D :D :D :D
1.4 ü Yüklesen ne olacak onu anlamadım :) 2.0 Motor 1.4 e karşı ... İşte JDM İn , Honda'nın farkı buuuuuuuuuu <3

PearL GreY MoNsteR

  • İleti: 1865
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #148 : Ekim 16, 2011, 10:03:40 ÖS »
abi biri bana şu otomatik bmw nin 0-100 0-160 video sunu bulsun bulamıyorum :D
hala bulamadım yokmu video :D

bi video buldum ben yabancı bi sitede. 0-100 10-11 sn 0-160 21-22 sn ve 0-200 35 sn. sizin aracınkileri siz biliyorsunuzdur nedir acaba ?

Link vs ??

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: vtec2 vs 520 6 silindir bmw
« Yanıtla #149 : Ekim 16, 2011, 10:17:26 ÖS »
150/1760=85.2hp
110/1096=100 hp

bmw geçer diyenlere yukarıdaki hesabın ne oldugunu açıklayayımda hariçten gazel okumasınlar,

yukarıdaki hesap araçların ton başına düşen beygir gücüdür

bırde bmw nın otomatik olmasını göz önünde bulundurun sonucu hiç merak etmeden bulursunuz

herkese bol tartışmalar

benım aracımda sadece düz boru varken 5.20 otomatik vites dikiz aynasında kayıp oldu

5.20 bmw kullanmamış arkadaşlar lütfen boşuna sallamasın

Bmw 1500kg ise o da ton basi 100hp oluyor
ikiside 100hp oluyorsa otomatik vites mi geçer sıfırdan kalkarsan düz vites mi ???