Gönderen Konu: spontane gelişen bazı kapışmalar :)  (Okunma sayısı 361007 defa)

hondagrkn

  • İleti: 107
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #75 : Haziran 16, 2011, 01:28:26 ÖS »
megane hadisesiyle ilgili benim de bi sorum olucak... vtec2 otomatik vardı bende de geçen seneye kadar, kapıştığım son araç da megane2 sedan benzinliydi... arkasına yapıştım ama geçemedim... trafik koşulları falan ama o kadar dayanabilmesi bile beni şaşırtmıştı. bi de bi tanıdık 240 yaptığını iddia ediyordu 1.5dci ile, benim araç 100 beygir rakip tanımaz falan diyordu... bunların en kuvvetlisi kaç beygirki... mümkün mü acep öyle bişey?

bir de fd6 ile passat 2.0tdi ile kapışan oldu mu netice nedir acaba? vtec 2 ile kapışınca 110dan sonra ciddi ayırıyordu... çok uzun mesafe hiç kapışmadım ama şehir içinde ayıracak kadar güçlüydü en azından... son kasada durum nedir merak içindeyim

bilen deneyen spontan makasçı arkadaşlar beni aydınlatırsa sevinirim :)

son olarak da 122tsi ile belki diyen arkadaşa cevaben... temde 122tsi golf ile kapıştım epeyce bi süre... bende 2008civic otomatik var, ben 170le yokuş çıkarken o arkadaş bayılıp kalıyordu sürekli olarak... bildiğim kadarıyla 122 tsilarla ilgili bi sorunumuz yok... ama 160ı daha üst serilere havale etmekte fayda var tabi, rezil olmanın da bi anlamı yok dimi :)

Araç Passat 2.0 tdi idi ama kaç beygir bilmiyorum... ışıklarda dururken dikiz aynasından gördüm ki herhalde ışıklarda durmadan geçip gidecek...ama araç resmen pustu ve zınk diye durdu...ben de yeşil yanmasını fırsat bilip gaza yüklendim ki baktım aynı hızla kalkışa geçti...yan yana giderken  içimden eleman  zaten hızlıydı ben de abanayım bakalım ne olacak diye geçirdim ve gaza bastım..evet adam da beni duymuş gibi bastı...inanılmaz bir durum araçlar kafa kafaya gidiyor... hatta benim makina tampon çıkarıyor.. 160 a kadar böyle devam etti...ama 160 tan sonra bariz kopardı passat...resmen ayırdı gitti.. hatta öyle bir gaza gelmiş ki ufak bir kaza bile atlattı..200 vurmuştur..





ctr07

  • İleti: 990
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #76 : Haziran 16, 2011, 02:03:20 ÖS »
iyi de hangi tsi? ben 122 leri kastediyorum. neticede azicik daha gucsuz ve 5500 devirden sonra sifir tork uretebilen bi arabadan bahsediyorum. ama daha kuvvetli versiyonlarinda turboya ek olarak bir de supercharger var ki daha kalkista fark atmasi anlamina geliyor bu. dikkat edilecekse onlara edilmeli zannimca
rampada 122likler bile üzer.

realsheva

  • İleti: 19
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #77 : Haziran 16, 2011, 02:24:07 ÖS »
iyi de hangi tsi? ben 122 leri kastediyorum. neticede azicik daha gucsuz ve 5500 devirden sonra sifir tork uretebilen bi arabadan bahsediyorum. ama daha kuvvetli versiyonlarinda turboya ek olarak bir de supercharger var ki daha kalkista fark atmasi anlamina geliyor bu. dikkat edilecekse onlara edilmeli zannimca

Maks. Güç hp (kw) / dd 125 (92) / 5000
Maks. Tork Nm / dd 200 / 1500-4000

5500 den sonrasına gerek yok ki zaten
ayrıca sen rampada bayıldı demişsin de bayılmasına imkan ihtimal yok bu torkla

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #78 : Haziran 16, 2011, 02:28:30 ÖS »
+1 cıvıc ın canlı çıktığı rampada tsı bayılıyosa bende bir şey bilmiyorum.

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #79 : Haziran 16, 2011, 02:37:48 ÖS »
1-pejo 307
2-2009 ford focus
3-2010 corolla
4-2003 corolla
5-alfa 156
6-2005 mazda 3
7-fd6
8-ies
9-318i
10-megane 2
11-leon tsi
aklıma gelenler bukadar şimdilik hepsi benim gözümde bitti bu araçların vtec II im sağolsun :D

HondaCivic10

  • İleti: 800
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #80 : Haziran 16, 2011, 04:05:22 ÖS »
Hocam tsi 122lik olanlarını 3.viteste geçiyorum arkadaslarımın var bu hondaların 3.vitesinde ne var diyorlar.Vw ve seat forumlarındada görebilirsiniz 125 i-vtec 122 tsiyı üzdüğünü.Yanlış anlaşılma olmasın öyle boy boy fark atmıyorum peşimi bırakmıyorlar yinede zaten i-vtec sahipleri bilir tsiların coğu bizi gördümü gazlamak istiyor cok oldu bana

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #81 : Haziran 16, 2011, 04:16:25 ÖS »
1-pejo 307
2-2009 ford focus
3-2010 corolla
4-2003 corolla
5-alfa 156
6-2005 mazda 3
7-fd6
8-ies
9-318i
10-megane 2
11-leon tsi
aklıma gelenler bukadar şimdilik hepsi benim gözümde bitti bu araçların vtec II im sağolsun :D
hocam arabanızda farklı mod varmı :D bende şimdi lpg taktırdım içimde acayıp katılımma isteği var :D

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #82 : Haziran 16, 2011, 05:44:12 ÖS »
+1 cıvıc ın canlı çıktığı rampada tsı bayılıyosa bende bir şey bilmiyorum.

walla denemesi bedava arkadaşlar... tekrar söylüyorum uzun yolda kapıştığım adam benim 170e kadar çıkabildiğim yokuşlarda epey geride kalıyor tahminen 150 de falan kalıyor o esnada... ben gördüğümü söylüyorum... kaldı ki düz yolda da çok geçtiğim oldu 122 leri... ama 160 scirocco ile falan denemeye gerek yok adam uzuyo gidiyo, emsal değil zaten ona laf yok. "öyleyse ben de bişey bilmiyorum" demişsin ama ben de kendi gördüğümü bilirim yani. sendeki araç ne ki inanmıyosun bana? hadi ben bilmiyorum diyelim, buyursun bilenler yazsın o zaman ne kadar fark yiyosunuz ne kadar fark atıyosunuz görmüş olalım ortalamayı

kayaci26

  • İleti: 1443
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #83 : Haziran 16, 2011, 08:43:10 ÖS »
Emeği geçen tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler...

Çook eğlenceli paylaşımlar olmuş...

Ancaaak . . . bir konuya açıklık getirmek istiyorum... Benim A/T ies var malumunuz LPG li... eh bereket versin işimizi görüyor... hani kapışmak isteyen bilumum aracı önce önüme alırım... arkasından bakarım.... silindir hacmi uyuşmazlığımız varsa kasmam... ama 1.6 segmentindeki bir araca da kolay kolay pabuç bırakmam hani.... Neyse... Densizin biri otoparkta arka sağ kapıyı çiziktirip kaçtığı için araç 2 - 3 gün serviste kaldı... bize de acil araç lazım... doğruca gittim bir dostumda 2008 1,6 megane II benzinli bir araç var... Aldık emaneti bindik 2 kişi istikamet Ankara . . . eee acemi nalbant gavur eşşeğinde öğrenir hesabına yakın bir sürüş ile (yani benim ies e nasıl acımadan basıyorsam... 5000 - 6000 hatta redline... megana da adamakıllı basıyorum haa...) bir de baktım ki araç 150 -170 bandında çok iyi gidiyor... teknik verilerinde 0-100 km hızlanması 11 saniye falan yazar ama gaz pedalını saca yapıştırınca OK gibi fırlıyor makine...

Neyse... sanırım ne demek istediğim genel olarak anlaşılmıştır... Arkadaşlar bizler yani Hondacılar dünyanın en güvenilir ve sağlam motorlarından birine sahip araçlarımıza gaz basarken sadece benzin i ya da LPG yi düşünürüz... haksızmıyım... doğru söyleyin... belli bir devirin üstünde çok yakmaktan çekiniriz... tepemiz attımı da bırakırız yakıt hesabını... başlarız makaslara... Ama diğer araçlarda zaten hondalar gibi motor güvencesi olmadığı için üstündeki sürücü gaza basarken bir yandan da bir pat - küt sesi gelecek mi diye tereddütler yaşar... Bu korkuyu yenemedikleri için çoğu zaman üst limiti zor - la - ya - maz - lar.


o yüzden milletin motorunu eline verdirmeyin. . .  zorlamayın . . . Bir gün her kes Hondacı olursa.... Bizim farkımız ne olacak . . .

Keyfini sürün.... >=ok

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #84 : Haziran 16, 2011, 09:33:45 ÖS »
+1 cıvıc ın canlı çıktığı rampada tsı bayılıyosa bende bir şey bilmiyorum.

walla denemesi bedava arkadaşlar... tekrar söylüyorum uzun yolda kapıştığım adam benim 170e kadar çıkabildiğim yokuşlarda epey geride kalıyor tahminen 150 de falan kalıyor o esnada... ben gördüğümü söylüyorum... kaldı ki düz yolda da çok geçtiğim oldu 122 leri... ama 160 scirocco ile falan denemeye gerek yok adam uzuyo gidiyo, emsal değil zaten ona laf yok. "öyleyse ben de bişey bilmiyorum" demişsin ama ben de kendi gördüğümü bilirim yani. sendeki araç ne ki inanmıyosun bana? hadi ben bilmiyorum diyelim, buyursun bilenler yazsın o zaman ne kadar fark yiyosunuz ne kadar fark atıyosunuz görmüş olalım ortalamayı

ctr07

  • İleti: 990
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #85 : Haziran 16, 2011, 09:45:00 ÖS »
2010 otomatik var.öncelikle sana tsı geçmedin n diye birşey demedim.200 nw tork lu turbolu tsı ı cıvıc yokuşta geçemez.senin geçtiğin tsı ın bastığını yada şöförünün iyi olduğunu söyleyebilirmisin.kendi aracımı niye kötülüyüm.ha şu da bir gerçek top speed de tsı ıcıvıc geçer.1.4 uzunda şişiyo.dediğin gibi yüksek devirlerde turbo tabiri caizse ölüyo.selamlar.
« Son Düzenleme: Haziran 16, 2011, 09:46:19 ÖS Gönderen: ctr07 »

rebeloghy

  • Ziyaretçi
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #86 : Haziran 17, 2011, 09:09:09 ÖÖ »
ctr07 yanlıs anlama sadece sormak istiyorum bilgi paylasıyoruz neticede. tsi'ların o harika tork bandı 4000e kadar, katılımda üst devir daha önemli değil midir? 3000 4000 devirlerde cıkabilceği hız belli sonucta.

buna söyle bi örnek vermek istiyorum aynı sey değil ama izmir kemalpasa arasında belkahve diye bi yer vardır saglam da yokus cıkılır. babam ise dizel araclarla gidip geldiği icin dizellerin orayı cok daha iyi cıktıgını bizim vtec2nin öyle cıkamıcagını iddaa etti. 3. viteste dizellerin veya tsiların bayılmadıgını ama civicin bayılcagını söyledi. iddaya girdik ve gittik pazar günü :) civic 2 kisi golf tsi tek kisi. egimin basladıgı yere 60la geldik ve basladık 90a kadar 2de gidip 3lediğimde 120-130la cıktıgım yokusta arkamda kalan tsi oldu.
söylemek istediğim 3.vites 60 la gelsen o rampaya tamam civic hızlanamaz tsi uzar gider. ama devrini yukarda tuttugunuzda arasında ucurum olmayan iki aractan biri hondaysa bayılan honda olmaz :)

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #87 : Haziran 17, 2011, 09:24:49 ÖÖ »
honda torku orta devirlerde verir tsi başlangıç devirlerinden başlar orta devirlere kadar tork verir yani yüksek vites olsada götürür. hondada vites küçültmek gerekir. eğer hondanın s/c takviyeli motorları olsaydı vites küçültmeyede gerek kalmayacaktı. ben slk ile 5.viteste 60 ile giderken bile ivmelenme oluyor çünkü 2500-4800 devir arası 270 tork veriyor. civic'in 5.vites 60 ile düz yolda ivmelenmesi çok güç olur. civicte 2.vitese atarsınız uçar gider o ayrı tabi. motoru üretirken torktan veya hp'den ödün vermek gerekiyor. yüksek hp yüksek devir yaptığınız zaman tork zayıf kalır ve yüksek devirlerde max tork verir buda aracın yüksek viteste düşük hızlarda gitmesine engel olur.
« Son Düzenleme: Haziran 17, 2011, 09:25:42 ÖÖ Gönderen: canguder »

orchun

  • İleti: 747
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #88 : Haziran 17, 2011, 09:37:24 ÖÖ »
1-pejo 307
2-2009 ford focus
3-2010 corolla
4-2003 corolla
5-alfa 156
6-2005 mazda 3
7-fd6
8-ies
9-318i
10-megane 2
11-leon tsi
aklıma gelenler bukadar şimdilik hepsi benim gözümde bitti bu araçların vtec II im sağolsun :D
hocam arabanızda farklı mod varmı :D bende şimdi lpg taktırdım içimde acayıp katılımma isteği var :D
12-passat 1.8
13-fiesta sport
14-opel astra
15-toyota auris 1.6
16-hyundai accent ( içlerinde en zorlayan olmustu ) :D
17-kia cerato

hocam senin araclardan farklı olarak aklıma gelenler...vtec 2 gercekten ii gidiodu

Furkan

  • İleti: 277
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #89 : Haziran 17, 2011, 09:48:56 ÖÖ »
Emeği geçen tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler...

Çook eğlenceli paylaşımlar olmuş...

Ancaaak . . . bir konuya açıklık getirmek istiyorum... Benim A/T ies var malumunuz LPG li... eh bereket versin işimizi görüyor... hani kapışmak isteyen bilumum aracı önce önüme alırım... arkasından bakarım.... silindir hacmi uyuşmazlığımız varsa kasmam... ama 1.6 segmentindeki bir araca da kolay kolay pabuç bırakmam hani.... Neyse... Densizin biri otoparkta arka sağ kapıyı çiziktirip kaçtığı için araç 2 - 3 gün serviste kaldı... bize de acil araç lazım... doğruca gittim bir dostumda 2008 1,6 megane II benzinli bir araç var... Aldık emaneti bindik 2 kişi istikamet Ankara . . . eee acemi nalbant gavur eşşeğinde öğrenir hesabına yakın bir sürüş ile (yani benim ies e nasıl acımadan basıyorsam... 5000 - 6000 hatta redline... megana da adamakıllı basıyorum haa...) bir de baktım ki araç 150 -170 bandında çok iyi gidiyor... teknik verilerinde 0-100 km hızlanması 11 saniye falan yazar ama gaz pedalını saca yapıştırınca OK gibi fırlıyor makine...

Neyse... sanırım ne demek istediğim genel olarak anlaşılmıştır... Arkadaşlar bizler yani Hondacılar dünyanın en güvenilir ve sağlam motorlarından birine sahip araçlarımıza gaz basarken sadece benzin i ya da LPG yi düşünürüz... haksızmıyım... doğru söyleyin... belli bir devirin üstünde çok yakmaktan çekiniriz... tepemiz attımı da bırakırız yakıt hesabını... başlarız makaslara... Ama diğer araçlarda zaten hondalar gibi motor güvencesi olmadığı için üstündeki sürücü gaza basarken bir yandan da bir pat - küt sesi gelecek mi diye tereddütler yaşar... Bu korkuyu yenemedikleri için çoğu zaman üst limiti zor - la - ya - maz - lar.


o yüzden milletin motorunu eline verdirmeyin. . .  zorlamayın . . . Bir gün her kes Hondacı olursa.... Bizim farkımız ne olacak . . .

Keyfini sürün.... >=ok

:) Ustaaa eline sağlık mükemmel yazmışsın valla. :)

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #90 : Haziran 17, 2011, 10:19:25 ÖÖ »
ctr07 yanlıs anlama sadece sormak istiyorum bilgi paylasıyoruz neticede. tsi'ların o harika tork bandı 4000e kadar, katılımda üst devir daha önemli değil midir? 3000 4000 devirlerde cıkabilceği hız belli sonucta.

buna söyle bi örnek vermek istiyorum aynı sey değil ama izmir kemalpasa arasında belkahve diye bi yer vardır saglam da yokus cıkılır. babam ise dizel araclarla gidip geldiği icin dizellerin orayı cok daha iyi cıktıgını bizim vtec2nin öyle cıkamıcagını iddaa etti. 3. viteste dizellerin veya tsiların bayılmadıgını ama civicin bayılcagını söyledi. iddaya girdik ve gittik pazar günü :) civic 2 kisi golf tsi tek kisi. egimin basladıgı yere 60la geldik ve basladık 90a kadar 2de gidip 3lediğimde 120-130la cıktıgım yokusta arkamda kalan tsi oldu.
söylemek istediğim 3.vites 60 la gelsen o rampaya tamam civic hızlanamaz tsi uzar gider. ama devrini yukarda tuttugunuzda arasında ucurum olmayan iki aractan biri hondaysa bayılan honda olmaz :)

katılıyorum sana arkadaşım... en başta 5000 devirden sonra sıfır tork üreten araç diye belirtmemin nedeni oydu... uzunda yada son süratte o tip bir aracın geçmesi mümkün olmuyor... dizeller gibi şehir içinde ivmelenmek için ayarlanmış tsi'lar... torku başlangıçta veriyor ama mesafe uzadıkça güçten düşüyor. biri 5000den sonrasına ne gerek varki yazmıştı yanlış hatırlamıyosam... şöyle bi gerek var; misal 150 ile giderken aracın ivmelenebilmesi için motorun önce tekerleğin devrini yakalaması gerekir... üst devirlere çıkamayan motorun yüksek hızlarda ivmelenmesi mümkün olmayacaktır bu itibarla. o yüzdendir ki ferrari lamborghini 10bin devirli araç üretir, o yüzdendir ki F1 de 22bin devirli araç üretilmiştir. tamam şehir içinde emsal bir supercharged makineyi geçmek imkansızdır ama yüksek devirli bir aracın son sürati her daim daha yüksek olacaktır.
yokuşta bayılmaktan kastım da zaten aracın ölmesi değildi... o da en azından 150 yapıyordu diyorum... zaten temdeki eğim belli yokuş dediğim atla deve değil neticede.
civicin yokuştaki mevzusuna gelince de şunu söyleyebilirim.... ankaradaki cinnah yokuşunu gören bilir eziyettir araca resmen... çok uzun ve çok dik bir yokuştan bahsediyorum... civic orda 3e alınmaz mesela... 2 ile 120 ye kadar müthiş ivmeleniyor mesela... o şekilde benden yol isteyebilen olmadı hiç o yokuşta... basıp bi seferde çıkıyorum... tamam torku daha az ama bu aracı ivmelendirmek için yeterli bir bant aralığında veriyor o torku. ona güvenerek 122 tsi'ı geçebiliyor diyorum zaten

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #91 : Haziran 17, 2011, 03:20:49 ÖS »
1-pejo 307
2-2009 ford focus
3-2010 corolla
4-2003 corolla
5-alfa 156
6-2005 mazda 3
7-fd6
8-ies
9-318i
10-megane 2
11-leon tsi
aklıma gelenler bukadar şimdilik hepsi benim gözümde bitti bu araçların vtec II im sağolsun :D
hocam arabanızda farklı mod varmı :D bende şimdi lpg taktırdım içimde acayıp katılımma isteği var :D
abi hiçbişey yok aracımda stock ama bişeyler yapacaz :D

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #92 : Haziran 17, 2011, 03:23:08 ÖS »
1-pejo 307
2-2009 ford focus
3-2010 corolla
4-2003 corolla
5-alfa 156
6-2005 mazda 3
7-fd6
8-ies
9-318i
10-megane 2
11-leon tsi
aklıma gelenler bukadar şimdilik hepsi benim gözümde bitti bu araçların vtec II im sağolsun :D
hocam arabanızda farklı mod varmı :D bende şimdi lpg taktırdım içimde acayıp katılımma isteği var :D
12-passat 1.8
13-fiesta sport
14-opel astra
15-toyota auris 1.6
16-hyundai accent ( içlerinde en zorlayan olmustu ) :D
17-kia cerato

hocam senin araclardan farklı olarak aklıma gelenler...vtec 2 gercekten ii gidiodu

devam arkadaşlar bakalım hangi arabalarla kapışmamız gerek anlarız geçtiğiniz arabaları yazın :D

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #93 : Haziran 17, 2011, 03:23:47 ÖS »
1-pejo 307
2-2009 ford focus
3-2010 corolla
4-2003 corolla
5-alfa 156
6-2005 mazda 3
7-fd6
8-ies
9-318i
10-megane 2
11-leon tsi
aklıma gelenler bukadar şimdilik hepsi benim gözümde bitti bu araçların vtec II im sağolsun :D
hocam arabanızda farklı mod varmı :D bende şimdi lpg taktırdım içimde acayıp katılımma isteği var :D
abi hiçbişey yok aracımda stock ama bişeyler yapacaz :D
hocom focus u nasıl geçtiniz yaw (dizel mi onuda sormak lazım :D )

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #94 : Haziran 17, 2011, 03:24:35 ÖS »
1-pejo 307
2-2009 ford focus
3-2010 corolla
4-2003 corolla
5-alfa 156
6-2005 mazda 3
7-fd6
8-ies
9-318i
10-megane 2
11-leon tsi
aklıma gelenler bukadar şimdilik hepsi benim gözümde bitti bu araçların vtec II im sağolsun :D
hocam arabanızda farklı mod varmı :D bende şimdi lpg taktırdım içimde acayıp katılımma isteği var :D
abi hiçbişey yok aracımda stock ama bişeyler yapacaz :D
hocom focus u nasıl geçtiniz yaw (dizel mi onuda sormak lazım :D )
yok abi benzinli focus başta kaçırdı bidahada yetişemedi :D

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #95 : Haziran 17, 2011, 03:25:10 ÖS »
vtec05 kardeşim yanlız o accent öle kolay lokma değil söyleyeyim çok kaçar tecrübe ile sabittir ! :(

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #96 : Haziran 17, 2011, 03:26:27 ÖS »
türkiyede honda dışında rastlayacağınız en tehlikeli 1.6 atmosferik araç hyundai accenttir bunun dışındakiler teferruattır :) hafif olduğu için ciddi ivmelenmesi var.

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #97 : Haziran 17, 2011, 03:26:32 ÖS »
vtec05 kardeşim yanlız o accent öle kolay lokma değil söyleyeyim çok kaçar tecrübe ile sabittir ! :(
bilmemi kardeşim bi deneyelim dedim ilk takmadım bile ama baktım basıyo bende bastım ucu ucuna yetişip tamponu öne çıkardım adam gülüyodu bana :D

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #98 : Haziran 17, 2011, 03:31:15 ÖS »
vtec05 kardeşim yanlız o accent öle kolay lokma değil söyleyeyim çok kaçar tecrübe ile sabittir ! :(
bilmemi kardeşim bi deneyelim dedim ilk takmadım bile ama baktım basıyo bende bastım ucu ucuna yetişip tamponu öne çıkardım adam gülüyodu bana :D
araba neydiki dizel miydi :)

vtec05

  • İleti: 550
Ynt: spontane gelişen bazı kapışmalar :)
« Yanıtla #99 : Haziran 17, 2011, 03:32:44 ÖS »
[
vtec05 kardeşim yanlız o accent öle kolay lokma değil söyleyeyim çok kaçar tecrübe ile sabittir ! :(
bilmemi kardeşim bi deneyelim dedim ilk takmadım bile ama baktım basıyo bende bastım ucu ucuna yetişip tamponu öne çıkardım adam gülüyodu bana :D
araba neydiki dizel miydi :)
heralde abi motor sesi dizel gibiydi ama çok utandırdı adam beni sallamamıştım bile adamı ama sonu :(