Gönderen Konu: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6  (Okunma sayısı 25073 defa)

insideman

  • İleti: 124
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #25 : Aralık 01, 2012, 04:49:47 ÖS »
Teknik veriler ortada Kia'nın almasına olanak yok.

Torku fazla abartmayın önemli olan beygir gücüdür.

Tork ancak sizi koltuğa yapıştırır. Gidiyor zannedersin ama yanından FD6 uzar gider.

Biz İES ile denemiştik Ceed sahibi çocuk hayata küstü >%6rol devir çevirmenin ne olduğunu anladı.



hondacolik

  • ホンダ患者
  • İleti: 898
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #26 : Aralık 01, 2012, 07:28:10 ÖS »
anlatmak istediğimi çok güzel anlatmışsın insideman , sözlerim kanıtlanmış bile  :)

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #27 : Aralık 01, 2012, 08:57:12 ÖS »
geçenlerde ceed dizel denk geldi yeni kasa bir araç, otoyolda abandı 185ten sonra yalan oldu.

maryo21

  • İleti: 172
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #28 : Aralık 02, 2012, 07:18:44 ÖÖ »
dizel sürat aracı değildir reno 19 bile bu aracı son hızda geçebilir ancak 0-12- arası üzülebilirsiniz
bir arkadaş tork yüğk çekebilme hızlanma ise turbo ile oluyor demiş biraz torku öğrense iyi olur turbo zaten torku artırır tork bize üniversitede öğretildiğine göre dönme devirindeki ivmelenmedir.(artış miktarı)

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #29 : Aralık 02, 2012, 03:28:53 ÖS »
http://forum.donanimhaber.com/m_38360434/tm.htm


yapacak daha iyi bir işiniz yoksa inceleyin  sonunda özet var.

dizel sürat aracı değildir reno 19 bile bu aracı son hızda geçebilir ancak 0-12- arası üzülebilirsiniz
bir arkadaş tork yüğk çekebilme hızlanma ise turbo ile oluyor demiş biraz torku öğrense iyi olur turbo zaten torku artırır tork bize üniversitede öğretildiğine göre dönme devirindeki ivmelenmedir.(artış miktarı)

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #30 : Aralık 02, 2012, 03:34:04 ÖS »
dizel sürat aracı değildir reno 19 bile bu aracı son hızda geçebilir ancak 0-12- arası üzülebilirsiniz
bir arkadaş tork yüğk çekebilme hızlanma ise turbo ile oluyor demiş biraz torku öğrense iyi olur turbo zaten torku artırır tork bize üniversitede öğretildiğine göre dönme devirindeki ivmelenmedir.(artış miktarı)

size yanlışsınız diyen oldumu? ne diye sert çıkıyorsunuz torku bi öğrensin falan. ??? hızlanma serilenme ivmelenme beygir gücüyle olur diyorum turboda beygir gücünü destekliyor zaten.satış elemanları gibi tuturmuşsunuz bir tork gidiyor bakalım.tamam o da önemli bir nicelik yokuşlardaki desteği yadsınamaz ama beyigr gücü ile desteklenmiş tork en iyisidir.dizel sürat aracı değildir demişsin tamam haklısın ama 3.20d kullandınmı bilmiyorum.genelleme yapmak yanlış olur.

hondacolik

  • ホンダ患者
  • İleti: 898
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #31 : Aralık 02, 2012, 06:27:42 ÖS »
tork ne önemli olan beygir , beygiri az olanın torku olsa ne olur  >%Sakin

CONCEPT

  • İleti: 36
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #32 : Aralık 03, 2012, 12:55:36 ÖÖ »
Araç özellikleri aşağıda,
Nasıl fd6 yı geçiyor ya da zorlayabiliyor anlayamadım.
Rastlanan araçlar çipli veya rampada denk gelinmiş olabilir mi ?
Yoksa ben mi bir şey kaçırıyorum ?

2006-2013 Kia Cerato 1.6 CRDi EX Teknik Özellikleri


Genel Özellikler
Kasa Tipi:Sedan
Vites:Manuel
Çekiş:Önden Çekiş
Üretim Yılı (ilk):2006
Üretim Yılı (son):2013

Motor
Motor Hacmi1582 cc
Motor Gücü115 hp
Tork235 nm
Silindir Sayısı4

Performans
Yakıt TürüDizel
Yakıt Tüketimi4.9 lt
Şehiriçi Tüketim6.4 lt
Şehirdışı Tüketim4 lt
0-100 km/h12.5 sn
Azami Sürat175 km/h

Ölçüler
Ağırlık1245 kg

öncelikle bu verdiğiniz genel güç listesi yanıltıcı
2004-2006 model 1.5 crdi 102 bg(bu motor rio ve eralarda 110 bg gücünde )
2007-2009 model 1.6 crdi 115 bg
2010 ve üstü ülkemize gelen ceretolarda dizel motor yok  fakat venga gibi başka modelinde 1.6 crdi 128 bg
bu 3 motora sahip dizel araçlar tork olarak yüksek olsa da son hızda fd6 daha iyidir
uzun yokuşlarda sollamalarda , ve araçlar yüklüiken 1.6 crdi motorların daha verimli olacağını düşünüyorum.
güncel ceratolarda kullanılan 126 bg lik 1.6 benzinli motorun fd6nın motorunun gerçek emsali oduğunu söyleyebilriiz.
http://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=cerato%20vs%20civic&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCsQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DByA0ts-kWI8&ei=f-q7UJ2-M87dsgackYCADg&usg=AFQjCNE8UUnLn_Ia-UEAZd0MmAmmwH0hLQ

skolyus

  • MUSTAFA SAĞLIK
  • İleti: 65
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #33 : Aralık 14, 2012, 09:34:59 ÖÖ »
Ara hızlanmalarda geçemeyiz ceratoyu. Araçta beş kişi bile varken kafayı koltuğa yapıştırıyor

paradigma

  • İleti: 229
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #34 : Aralık 14, 2012, 02:21:01 ÖS »
Konuyla pek alakalı olmayacak arkadaşlar ama, bu Kia Cerato'lara bakıyordum, dizel almayı düşünüyordum ama bir tanıdık sakın alma, motor çatlatıyo gibi birşey söyledi. Böyle bişi duydunuz mu hiç?

Bu arada bu arabalara çok seri diye methettikleri için bakmıştım.

hacettepeli

  • İleti: 1928
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #35 : Aralık 14, 2012, 02:25:47 ÖS »
ben duymadım gormedım bılmıyorum .. kıs gunu motoru ısıtmadan basarsan dip gaz her motor catlar :)

Mertcann

  • İleti: 8
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #36 : Ekim 21, 2013, 09:50:00 ÖÖ »
Arkadaşlar Öncelikle Merhaba ,
Aracım kia cerato 1.6 crdi 115 beygir 235 nm tork gücündedir .
Bana göre alacağım arabalar sınıf farkını göz önünde bulundurarak söylüyorum öncelik Mercedes - Bmw - Honda - Toyot - Kia  , Başka arac almam prensib meselesidir .. ceratomdan önce toyota corolla 97 model ae101 vardı onun zevkini hiçbir arabadan alamıyorum toyota gizli güçtür , Honda farklı bir yaşam stilidir kesnlikle ... hondanın her serisini kullandım civid s2000 accord prlude gercekten farklı bir tad ve duygudur , ayrıcalıktır kısacası ...
Araçları kıyaslarken sınıf farkı önceliklidir ,  fd6 Yeni kasa cerato ile kıyaslanabilir ikiside 1.6 ve ikiside benzin performans aracı ciddi anlamda ,, Cerato 1..6 crdi  ise vtec 2 es ls kasa ile kıyaslanıcak bir araçtır ve tabiki es kasayı geçen bir araç olduğundan dolayı sizde haklı olarak fd6 ile kıyaslıyorsunuz tamamen tabikide bir zevk meselesidir .
Konuya gelirsek Kia cerato 1.6 crdi 115 beygirlik 235 nm luk bir güç üreten dizel bir araçtır , torkdan ve turbodan dolayıda ara hızlanma tabiki kalkış devirlerdeki hızlanma duygusu yüksek bir araçtır , Kesinlikle fd6 yı küçümsemiyorum küçümsenicek bir araç kesinlikle değil çünkü otomatik vitesi bile ciddi anlamda seri bir araç yalnız cerato öncelikle tork ve sonrasında turbo ile ciddi anlamda uzayıp giden bir araçtır . Tork gerçekten öneml bir etkendir beygir ne kadar yüksek olursa olsun torku düşük olan bir aracın güçlü olması şaka gibi olmasıyla imkansızdır , tork aracın kendi yükünü ağırlığını kaldırmasında ilk etken ve arabada baska kişiler varsa veya kalkışta ve roll de  ciddi anlamda büyük bir etkendir . Tabiki şöför farkıda vardır , dizelde şöför deviri iyi ayarlayıp boşlamazsa hondanın ne kalkışta nede ilerde şansı vardır cünkü cerato 220 yi zorlanmadan ceviren bir araçtır uzun yolda bişey diyemem civic uzar kadram farkıdır birisinde 260 birisinde 220 var bazı kişilerde kadram önemli değildir der orasını bilemem bildiklerim bukadar , bende cerato olduğu için size birazda olsa bildiklerimi paylaşmak istedim ... Ve bir kaç örnek vermek istiyorum size ;
2012 Ford Fiesta
2013 Ford Focus
2012 Fiat  Linea , punto
opel astra , mazda 3 , peugeot 307 308 gibi araclarlada yürüdüm hepsi başarısız oldu ve aracımda chip tunink ( yazılım yokken ) yazılım olduğu halde CERATO 140 Bg 300 Nm tork gücü elde eden bir araç , ciddi anlamda güçlü bir aractır ...

Teşekkür ederim hepinize , Bilgilerinize Saygılarımla
İyi forumlar ...:)
« Son Düzenleme: Ekim 21, 2013, 09:52:43 ÖÖ Gönderen: Mertcann »

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #37 : Ekim 21, 2013, 05:31:21 ÖS »
Arkadaşlar Öncelikle Merhaba ,
Aracım kia cerato 1.6 crdi 115 beygir 235 nm tork gücündedir .
Bana göre alacağım arabalar sınıf farkını göz önünde bulundurarak söylüyorum öncelik Mercedes - Bmw - Honda - Toyot - Kia  , Başka arac almam prensib meselesidir .. ceratomdan önce toyota corolla 97 model ae101 vardı onun zevkini hiçbir arabadan alamıyorum toyota gizli güçtür , Honda farklı bir yaşam stilidir kesnlikle ... hondanın her serisini kullandım civid s2000 accord prlude gercekten farklı bir tad ve duygudur , ayrıcalıktır kısacası ...
Araçları kıyaslarken sınıf farkı önceliklidir ,  fd6 Yeni kasa cerato ile kıyaslanabilir ikiside 1.6 ve ikiside benzin performans aracı ciddi anlamda ,, Cerato 1..6 crdi  ise vtec 2 es ls kasa ile kıyaslanıcak bir araçtır ve tabiki es kasayı geçen bir araç olduğundan dolayı sizde haklı olarak fd6 ile kıyaslıyorsunuz tamamen tabikide bir zevk meselesidir .
Konuya gelirsek Kia cerato 1.6 crdi 115 beygirlik 235 nm luk bir güç üreten dizel bir araçtır , torkdan ve turbodan dolayıda ara hızlanma tabiki kalkış devirlerdeki hızlanma duygusu yüksek bir araçtır , Kesinlikle fd6 yı küçümsemiyorum küçümsenicek bir araç kesinlikle değil çünkü otomatik vitesi bile ciddi anlamda seri bir araç yalnız cerato öncelikle tork ve sonrasında turbo ile ciddi anlamda uzayıp giden bir araçtır . Tork gerçekten öneml bir etkendir beygir ne kadar yüksek olursa olsun torku düşük olan bir aracın güçlü olması şaka gibi olmasıyla imkansızdır , tork aracın kendi yükünü ağırlığını kaldırmasında ilk etken ve arabada baska kişiler varsa veya kalkışta ve roll de  ciddi anlamda büyük bir etkendir . Tabiki şöför farkıda vardır , dizelde şöför deviri iyi ayarlayıp boşlamazsa hondanın ne kalkışta nede ilerde şansı vardır cünkü cerato 220 yi zorlanmadan ceviren bir araçtır uzun yolda bişey diyemem civic uzar kadram farkıdır birisinde 260 birisinde 220 var bazı kişilerde kadram önemli değildir der orasını bilemem bildiklerim bukadar , bende cerato olduğu için size birazda olsa bildiklerimi paylaşmak istedim ... Ve bir kaç örnek vermek istiyorum size ;
2012 Ford Fiesta
2013 Ford Focus
2012 Fiat  Linea , punto
opel astra , mazda 3 , peugeot 307 308 gibi araclarlada yürüdüm hepsi başarısız oldu ve aracımda chip tunink ( yazılım yokken ) yazılım olduğu halde CERATO 140 Bg 300 Nm tork gücü elde eden bir araç , ciddi anlamda güçlü bir aractır ...

Teşekkür ederim hepinize , Bilgilerinize Saygılarımla
İyi forumlar ...:)


bende de 96 ae101 vardı xei efsane kasa efsane araç harika bir araçtır kendileri.

Mertcann

  • İleti: 8
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #38 : Ekim 22, 2013, 08:32:03 ÖÖ »
Merhaba , cok güzel bende 1997 model 1.6 gli otomatik şanzuman vardı , düz boru headers monza filtre kit egzoz kit kesik baş buji spor manifold eklemeleri yapmıştım otmatik olmasına rağmen ciddi anlamda hoş bir aractı 9 sene bendeydi ilk 6 sene stock kullandım uzun yolda affı yok 240 ı ceviren bir araçtır , eklemelerden sonra dahada iyi oldu ve en önemlisi ise Hiç yoldsa bırakmadı arıza cıkarmadı sadece 50 tlye bakımları vardı yağ filtresi hava filtresi ve yağ değişim başka hiçbirşey istemedi araç TEK SORUNSUZ ARAÇ diyebilirim kesinlikle farklıdır :)  xei kasasıda cok iyidir eminim çok zevk almışsınızdır :)

HONDAHAN

  • İleti: 2100
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #39 : Ekim 22, 2013, 09:06:31 ÖÖ »
Konuyu pertlemeyelim ama bende de ae101 vardı, 95 , Gli. Hala özlerim onun tadını. Hele egsoz sesi hala kulağımda, kendine özgü bir sestir. Artı o araçların dünyaca ünlü özelliğiydi düz yolda gitttiği gibi yokuşta da gitmek. Güzeldi, ey gidi günler ey.

Mertcann

  • İleti: 8
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #40 : Ekim 22, 2013, 01:38:11 ÖS »
geçenlerde ceed dizel denk geldi yeni kasa bir araç, otoyolda abandı 185ten sonra yalan oldu.
Merhaba arkadaşım ,  Yeni kia ceed 1.6 crdi 128 bg gücünde bir canavar altındaki 1.6 elegance ile geçebilmen mümkünmüdür sadece 1 şartla , oda şöför farkı .... :) Şöförü iyiyse şansın yok ama şöför orta halliyse şansın var cünkü o ceed ciddi bir canavar :) Hele yeni PRO CEED GT typer s2000 haltetmiş cidden cok iyi bir araba yapmış koreli diyoruz ama ciddi anlamda sağlam :)

Mertcann

  • İleti: 8
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #41 : Ekim 22, 2013, 01:43:45 ÖS »
0-100 civic alır beyler, dizelin borusu 2. vitesle beraber ötmez, cerato 2-3 geçişini 60 da yapar en geç, civic 90 a kadar gider 2 de, bu sebepten cerato 60-70 e kadar kafa uzatır ama sonra civic devir çevirir ve götürür,
Merhaba , cok güzel yorumlamışsın ama boş bilgilerinle arkadaşım , Her araba iyidir yalan yok yalnız Kia cerato dediğin araç 1.6 crdi 115 bg 235 nm TORK gücünde bir araç . 1 de 40 2 de 60 3 te 100 ü rahat gören bir araç , 220 yi çok ama çok rahat ceviriyor . Tork en önemli etkendir hızlanmada kalkış olsun roll olsun uzun yol olsun ...  Ve 2. viteste nasıl oluyorda 90 a kadar gidiyor bu 1.6 elegance arkadaşım s2000 zor görüyor 2 de 90 ı sen neyin fikrindesiin anlamadım  , burdaki arkadaşlar bilgili eminim sende bilgilisin ama böyle şeyler yanlış 90 a kadar 2 de gider flan gercekten boş . Doğru konuşmak lazım bükülemeyen eli öpmek lazım . Bir gün bir şahin gelir geçer bakarız arkasından hepimiz için geçerli bu durum hiç bi zaman bilemeyiz neyin ne olduğunu o yüzden yorumlarımızı ona göre yapalım , kaç bin kişi okuyor bu yorumları ....
Saygılarımla :)

Mertcann

  • İleti: 8
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #42 : Ekim 22, 2013, 01:52:53 ÖS »
Kia cerato 1.6 110 hp Dİzel Vs Honda civic 1.6 125 ps fd6

Karşılaştırma Sebebim : Bugün teyzemin oğlunda var bindim aracın ara hızlanmaları çok güçlü benm kendi aracım o kadar seri ivmelemiyor baya performanslı buldum şaşırdım doğrusu

Tamamıyla performans karşılaştırması 0-100 e kadar kim alır ?
Merhaba güzel arkadaşım , konuyu açtığını gördüm senin yazından alıntı olarak yazmak istedim ...
Honda civic 1.6 elegance cok güzel bir araba sağlamda kaçışı var , kuzenimde 2011 mugen yapılı hali var araba stok haliyle rahat 240 görüyor dijitalde , hızlanmasıda cok iyi bir araç . Ve bahsettiğiniz Kia cerato eğer 1.6 crdi ise (1.5 crdi değil ise ) 1.6 crdi 115 bg 235 nm Tork gücünde ciddiye alınacak bir otoban faresi . Hızlanmada , roll de , uzun yolda geriye kalmayan bir araç hele birde araçta chiptuning uygulaması varsa o araç olur sana 140 beygir 300 nm Tork . stok halleriyle kapışırsanız kısa mesafede seni geçer arkadaşım turbo + yüksek tork olduğu için . Uzun yolda hiç denemediğim ve görmediğim için bişey diyemem ama benim aracım hiç zorlanmadan 220 ye dayıyor ve aşağıda iniyor bunu denedim . Eğerki aracına chip atarsa geçmen imkansız ama stok haliyle dediğim gibi atik bir araba , karşındal iyi bir şöföfrse şansın yok ama fazla anlamayan bir şöförse sen oynarsın bile :)   Bendede 2007 cerato 1.6 crdi ex 138 beygir 300 nm Tork gücünde bir aracım var chip tuning uygulamalı bir araçtır . Yanıma yaklaşan geride kalıyor yalnız tüm arabalar değil tabiki bmw mercedes gibi aracları dışarıya atıyorum onları saymıyorum bile , sınıf farkından dolayı .  Yalnız focus fiesta c4 gibi araçları çok üzdüm :) Neyse bende bilgimi paylaşmak istedim seninle arkadaşım ,    Saygılarımla ;)

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #43 : Ekim 22, 2013, 06:15:32 ÖS »
@Mertcann @HONDAHAN beyler grup kuralım ae101 efsane kasa sevenler diye. :D

Mertcann

  • İleti: 8
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #44 : Ekim 23, 2013, 08:06:02 ÖÖ »
@Mertcann @HONDAHAN beyler grup kuralım ae101 efsane kasa sevenler diye. :D
BBHNDA merhaba arkadaşım :) facede jdm corolla ae101 yaz site cıkıyoru o sitenin kurucusu oğuzhan demir çok yakın arkadasımdır orda ae 101 sayfası toplantılar paylkaşımlar bir gruptu o :) hala corollamın fotosu vardır videosu vardır orda gir beğen sayfayı güzel arkadaşım memnun kalırsın :)

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #45 : Ekim 23, 2013, 10:49:01 ÖÖ »
115likleri 160a kadar falan önde gider, hiç yabana atılacak motor değildir ancak güç farkından dolayı son süratinin daha yüksek olmasının imkanı ihtimali yoktur, zaten ağırlıklar da neredeyse aynı, konuşmaya değmez yani! ha 128 olanları kağıt üzerinde çok kuvvetli ancak bu hyundai motorlarının verilerinde hata var sanıyorum zira hiç de öyle iyi gitmiyorlar, amerikada da katolog değerleri hatalı diye mahkeme konusu oldu ve hyundai kabul etti. o yüzden aradaki fark o muhabbetten kaynaklı olabilir diye düşünüyorum. ha chip tuning falan bilmem, güçlendirirsin geçer, turboyu büyütürsün son hızda da açar arayı, ama stock halde yüksek süratte almasının mümkün olmadığını çok açık net söylüyorum. isteyen kendi aracını övmeye devam edebilir, ziyanı yok.

ha bu arada Berkay tork dediğin ivmelenmeyi belirler, tam tanımı "devir cinsinden moment" tir, yani tekerlek belli bir hızda dönerken daha hızlı dönmesini sağlamanın yolu torku arttırmaktır, hülasa 0-100 benzeri süreleri etkileyen şey doğrudan torktur, ancak ivme her daim güç/ağırlık oranına bakar, yani hem ağırlığın az olacak hem gücün fazla olacak. buna ek olarak hızlar arttıkça hava direnci müthiş artar, öyle ki 200 km'nin üzerinde içinde yol aldığın şey gaz değil sıvı gibi davranmaya başlar, o yüzden oralarda hızlanmaya çalışmanın tek yolu gücü arttırmaktır. Bir misal: Veyron 250 km hıza çıkmak için 250-300 bg gibi bir güç harcar, ancak 400 km'e çıkmak için geri kalan 700-750 bg gücünü harcar, aradaki farka bakarsan yüksek hızlara çıkmak için lineer değil üssel bir güç eğrisine ihtiyaç duyduğunu görebilirsin, yani son süratte geçen araba her daim daha "güçlü" olandır. şahsına yazdım ama ilk sen yazmışsın diye, açıklama herkes içindir, yanlış anlama :)

bu arada bir düzeltme yapmak isterim, turbo torku arttırmaz, tsi motorların yarattığı genel bir yanılgıdır bu, orada yapılan stroke çapını arttırıp torku yükseltmektir, turbo gücü arttırır, stroke çapı torku arttırır, dolayısıyla daha düşük devirde daha yüksek güç ve tork elde edilmiş olur. tork gücün bir fonksiyonu olduğundan beraber yükselmiş olurlar ancak sıradan kullanıcı turbosu olduğundan torkunun arttıığını düşünmeye devam eder zira izah eden biri bulunmaz satışta. bu tip motorlarda asıl sağlanmak istenen daha düşük devirde tork verip daha az yakıt yakmasının sağlanmasıdır, yani motorun gücünden ödün verir devri düşürürsün ancak torku arttırırsın, düşen gücü de turbo ile kısmen tamamlayıp görece seri bir araç üretmiş olursun, mantık bundan ibarettir.
« Son Düzenleme: Ekim 23, 2013, 10:54:47 ÖÖ Gönderen: BHAAL »

av.ak

  • av.ak
  • İleti: 257
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #46 : Ekim 23, 2013, 11:33:07 ÖÖ »
teknık verılere bakılırsa manual fd6 nın alması gerekiyor. alamadıysa sofor farkı vardır

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #47 : Ekim 23, 2013, 11:35:27 ÖÖ »
mersin adana arası otoyolda, yeni kıa ceed dizel ile yürüdük, araçta tektim onlar iki kişilerdi, gelemedi arkadaş, dizel bu nihayetinde, yüksek hızda kesiliyor nefesi.

av.ak

  • av.ak
  • İleti: 257
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #48 : Ekim 23, 2013, 11:35:42 ÖÖ »
Motor ve Performans
  Silindir Hacmi:    1582 cc
  Silindir Sayısı:    4
  Maksimum Güç:    115/4000 hp/dd
  Maksimum Tork:    256/2000 Nm/dd
  Azami Hız:    186 km/s
  0-100 Km Hızlanma:    11.8 sn
  Şanzıman:    5 ileri manuel
  Yakıt Türü:    Dizel
  Yakıt Tüketimi
  Şehir İçi:    6.5 lt/100km
  Şehir Dışı:    4 lt/100km
  Genel:    4.9 lt/100km
  Boyutlar
  Uzunluk:    4500 mm
  Genişlik:    1735 mm
  Yükseklik:    1470 mm
  Dingil Mesafesi:    2610 mm
  Kapasite
  Yakıt Tankı:    55 lt
  Bagaj:    345 lt
  Koltuk Sayısı:    5
  Ağırlık
  Boş Ağırlık:    1286 kg




Teknik veriler   
Motor:    1595 cc, sıralı 4 silindir   Yakıt tüketimi
Maksimum güç:   

 125 HP 6500 d/d

 
   Şehiriçi:  8,8lt   
Maksimum tork:   

 152 Nm 4200 d/d
   Şehirdışı:  5,3 lt   
Maksimum hız:   

  200 km/s
   Ortalama: 6,6 lt   

 
0-100 km/s hızlanma:     10,5 sn      
Boyutlar (u/g/y):   

  4545/1750 /1435 mm
Ağırlık:     1217 kg   
Aktarma:     Önden çekiş       
Şanzıman:    5 ileri manuel      
Lastikler:    205/55 R16      
Frenler (ön/arka):    Hava kanallı disk/disk      
Depo hacmi/Yakıt      50 lt/Kurşunsuz benzin      
Bagaj hacmi:     389 litre

bbhnda

  • İleti: 4095
Ynt: Kia Cerato 1.6 Lx Vs Honda Civic FD6
« Yanıtla #49 : Ekim 24, 2013, 10:20:58 ÖS »
@Mertcann @HONDAHAN beyler grup kuralım ae101 efsane kasa sevenler diye. :D
BBHNDA merhaba arkadaşım :) facede jdm corolla ae101 yaz site cıkıyoru o sitenin kurucusu oğuzhan demir çok yakın arkadasımdır orda ae 101 sayfası toplantılar paylkaşımlar bir gruptu o :) hala corollamın fotosu vardır videosu vardır orda gir beğen sayfayı güzel arkadaşım memnun kalırsın :)

eyv saolasın :D