Gönderen Konu: JAPON MU ? ALMAN MI ?  (Okunma sayısı 178826 defa)

honda121

  • İleti: 747
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #75 : Haziran 03, 2009, 08:59:15 ÖS »
Güvenlik konusunda aslında VOLVO derim ama, ne japon nede alman. O yüzden bişey sölemiyorum. İki üretici ülke arasında bende Mercedes diyorum.



mesutbatili

  • İleti: 129
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #76 : Haziran 03, 2009, 09:01:50 ÖS »
Motor audi tsi motorlar ondan oncede bmw Alimunyum monoblok motorlar guvenlik ve konfor mercedes digerlerine bende katiliyorum

onuriskenderun

  • İleti: 280
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #77 : Haziran 03, 2009, 09:03:19 ÖS »
BAS (Brake Assist)

1996 yılından beri ilk kez MB'de kullanılan sistem (S-SL) 1997 yılından itibaren bütün MB'lerde standart donanıma dahil edildi...

ABC (Active Body Control)

Sürüş durumuna göre kendini ayarlayabilen aktif süspansiyon sistemine verilen isimdir.

ESP (Electronic Stability Program)

1994 yılında ilk kez Mercedesin kullandığı bu teknoloji Mercedes ve BOSCH tarafından geliştirilmiştir

mesutbatili

  • İleti: 129
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #78 : Haziran 03, 2009, 09:06:43 ÖS »
Bu forum aktifken bisey sorayim dunyanin en cok lt basina beygir ureten atmosferik motoru 318 is de olan 244 beygirlik motormu vti da olan 158 beygirlik motormu vti motoru ise sebeb ne bmw nin motoru Alimunyum oldugu icinmi veya baska biseymi var bircok yerde bu iki motor ic ice girmis durumda biri beni aydinlatsin

honda121

  • İleti: 747
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #79 : Haziran 03, 2009, 09:09:18 ÖS »
Hayır topic in ilk başlarında demiştim, Honda nın s2000 modeline ait. 2 lt 240 hp. Ayrıca baya bir bol ödülü var bu motorun. Ne ferrari ne bmw ne de başka bir marka atmosferikte bu kadar güç üretmediler diye biliyorum. Yanlışım varsa düzeltirler zaten.

onuriskenderun

  • İleti: 280
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #80 : Haziran 03, 2009, 09:10:22 ÖS »
4*4 kesinlikle audinin quattro teknolojisidir
buyrun
Audi, 3 Mart 1980'de Cenevre Motor Show'da ilk defa uluslararası kamuoyuna Audi quattro®'yu sergilediğinde otomobil üretiminde yeni bir çağ başlamış oldu. Çünkü o yıl ilk defa bir binek otomobil, sürekli dört tekerlekten çekiş ile pazara sunulmuştu

vtech07

  • İleti: 824
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #81 : Haziran 03, 2009, 09:11:16 ÖS »
arkadaşa katılıyorum konfor yönünden almanlar ayrı bi yerde tabi... ama motorda honda diyorum ben bu zamana kadar alman kullandım hep en son arabam da japon ve gücü insanı tatmin ediyo yani...

honda121

  • İleti: 747
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #82 : Haziran 03, 2009, 09:14:33 ÖS »
4*4 kesinlikle audinin quattro teknolojisidir
buyrun
Audi, 3 Mart 1980'de Cenevre Motor Show'da ilk defa uluslararası kamuoyuna Audi quattro®'yu sergilediğinde otomobil üretiminde yeni bir çağ başlamış oldu. Çünkü o yıl ilk defa bir binek otomobil, sürekli dört tekerlekten çekiş ile pazara sunulmuştu

Güzel bir bilgi fakat ilk bulması en iyisi olması anlamına gelmiyor hocam bence, subarunun bu konuda bence büyük bir üstünlü var. Kaldıki quattro önlerde %75 arkalara %25 güç dağıtıyor diye biliyorum ben. Subaru da ise eşit ve simetrik bir biçimde. Yine yanlışım var arkadaşlar düzeltir zaten :)

mesutbatili

  • İleti: 129
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #83 : Haziran 03, 2009, 09:16:42 ÖS »
Bu nasil oluyo 18 motor 244 beygir 20 motor 240 beygir bu sitede ben vti diye okumustum simdi onu ariyom

onuriskenderun

  • İleti: 280
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #84 : Haziran 03, 2009, 09:29:05 ÖS »
quattronun faydası dengeli ve değişken çünkü:
Toplam güç, tekerlekler aracılığıyla zemine aktarılan azami gücü aştığında, sürücü için sorunlar başlar. Böyle bir durumda lastikler zeminle ilişkisini kaybeder; araç, "sınır bölgesi" denilen alanda gezinmeye başlar. Aracın yol tutuşuyla birlikte sürücü de kontrolünü yitirir. Ancak buradaki çok basit denkleme göre; tekerleklerden en az biri çekiş sağladığı sürece, sürekli dört çeker quattro her durumda ve her zeminde işlevini korur. Çünkü bir tekerlek tek başına ne kadar az güç aktarmak zorunda kalırsa, patinaj çekme olasılığı o derece azalır.

onuriskenderun

  • İleti: 280
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #85 : Haziran 03, 2009, 09:36:02 ÖS »
şu bir gerçek ki hepimiz hondalarımıza biniyor ve keyif alıyoruz. şahsen ben civicimi çok seviyorum. ama kim daha iyi dersek sonuç olarak almanlar çıktı bence.

honda121

  • İleti: 747
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #86 : Haziran 03, 2009, 09:40:44 ÖS »
şu bir gerçek ki hepimiz hondalarımıza biniyor ve keyif alıyoruz. şahsen ben civicimi çok seviyorum. ama kim daha iyi dersek sonuç olarak almanlar çıktı bence.

Ben civic kullanıcısıyım ve genel olarak memnunum. Sonuç olarak kimse üstün çıkamaz bence. Sonuçta biyerde tercih meselesi yani. Daha konu uzar bence. Özellikle sağlamlık ve motor yönünden karşılaştırma yapıldı. Daha donanım konfor yönünden kimse pek birşey paylaşmadı. Aslında gerekte yok. Çoğu kişi konfor da almanları tercih edecektir zaten

megAkrep07

  • İleti: 139
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #87 : Haziran 03, 2009, 10:10:35 ÖS »
kesinlikle alman

Bad Boy Baby

  • Ziyaretçi
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #88 : Haziran 03, 2009, 10:14:00 ÖS »
Bu nasil oluyo 18 motor 244 beygir 20 motor 240 beygir bu sitede ben vti diye okumustum simdi onu ariyom

sen ne okudun bilmiyorum ama s2000 rekortmen motora sahip..bahsi geçen hacim güç oranı: atmosferik besleme ve cadde versiyon otomobiller olmak üzere 120.7 beygir gücü/litre.

harikulade ferrari motorlarının bile 112-113 beygir/litre olduğunu hatırlamakta fayda görüyorum...
« Son Düzenleme: Haziran 03, 2009, 10:14:53 ÖS Gönderen: Bad Boy Baby »

yalçınn

  • İleti: 3389
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #89 : Haziran 03, 2009, 10:21:05 ÖS »
honda121 e katılyorum bulmuş olması en iyi olduğu anlamına gelmez ve bu anketten de alman diye bi sonuç çıkacağını zannetmiyorum daha öncede dediğim gibi farklı özelliklerde herkesin kendine göre artıları var...

mali

  • İleti: 8034
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #90 : Haziran 04, 2009, 07:18:37 ÖS »
Almanlar bir adım önde





onuriskenderun

  • İleti: 280
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #91 : Haziran 05, 2009, 07:26:43 ÖS »
honda121 kim önde:)

ert16

  • İleti: 391
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #92 : Haziran 05, 2009, 08:48:40 ÖS »
alman arabaları daha lüx ,daha detaycı ,daha pahalı ve japon akranlarına(ör: 3.16i ----- civic1.6elegance ) göre genellikle daha yavaşlardr..

japonlar ise motor şanzıman bakımndan çok iyileridr ve masraf çıkartkları daha nadir görülür ..kaporta çok kötüdür ufak kazalarda bile hemen tırnaklar atar tamponlar maymuna döner..diğer benzinlilere göre daha az yakarlar..

bnm 19 yaşıma kadar gördüklerim bunlar..bnce kim önce kim ilerde die bi durum yok tercih meselesi arabandan ne bekliorsan onu alırsn ..
bnde şuan bi alman kullanıorm yeni corsalardan..babam ise yeni civiclerden kullanıor.. civicle arada tur attğmda vay anasını araba işte bu diorm :))

honda121

  • İleti: 747
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #93 : Haziran 05, 2009, 10:53:48 ÖS »
honda121 kim önde:)


Tabiki japon :D :D, bu da sorulurmu yani :)

honda121

  • İleti: 747
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #94 : Haziran 05, 2009, 10:54:46 ÖS »
alman arabaları daha lüx ,daha detaycı ,daha pahalı ve japon akranlarına(ör: 3.16i ----- civic1.6elegance ) göre genellikle daha yavaşlardr..

japonlar ise motor şanzıman bakımndan çok iyileridr ve masraf çıkartkları daha nadir görülür ..kaporta çok kötüdür ufak kazalarda bile hemen tırnaklar atar tamponlar maymuna döner..diğer benzinlilere göre daha az yakarlar..

bnm 19 yaşıma kadar gördüklerim bunlar..bnce kim önce kim ilerde die bi durum yok tercih meselesi arabandan ne bekliorsan onu alırsn ..
bnde şuan bi alman kullanıorm yeni corsalardan..babam ise yeni civiclerden kullanıor.. civicle arada tur attğmda vay anasını araba işte bu diorm :))



Bence yaşından büyük bir olgunluk ve kalite ile yorumlamışsın konuyu, eline sağlık. Katılmamak elde değil dediklerine

fikito

  • İleti: 2739
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #95 : Haziran 05, 2009, 10:56:04 ÖS »
japon kesinlikle ve kesinlikle vw,ford,bmw kullanmış biri olarak söylüyorum tabi bmw güzeldi ama performans yoktu ( 3.16 ) ,focus güzel sayılırdı,golf nalet olsun :@

mehmet1971

  • İleti: 1600
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #96 : Haziran 05, 2009, 11:12:55 ÖS »
Alman iyidir her yönüyle dünya da herkes mersedese biniyor. Japonlar bile

Esinti

  • İleti: 1283
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #97 : Haziran 05, 2009, 11:14:45 ÖS »
kesinlikle ikisi :D

hakangunister

  • İleti: 6836
    • www.osgun.com.tr
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #98 : Haziran 06, 2009, 01:07:32 ÖÖ »
Eğer paran varsa ve lükse düşkünsen bir arabada hız ve adrenalin hissetmekten çok güvenliğe sessizliğe konfora önem veriyorsan tabi ki Alman arabaları derim... Ama yok ben ekzoz sesini dinlemeyi tercih ediyorum. Araba kullanırken zevk almak heyecan duymak istiyorum yolu hissetmek istiyorum araba ile bir bütün olmak istiyorum dersen tabi ki Japon arabaları derim... Benim babam 55 yaşında ve 20 yıldır MERCEDES'ten başka arabaya binmiyor. Adam alışmış rahata konfora. Bende allah ömür verirse 35 ten sonra binmek isterim mercedes e ama yaşım 21 ve ben ekzoz sesi dinlemekten hoşlanıyorum. onun için benim tercihim japon olurdu ve tabiki HONDA S2000 İ TEK GEÇİYORUM. Aşığı olduğum bir araç. Zaten bütün dünya kabul etti ki HONDA motor da bir numara.  Bu tamamen benim düşüncem arkadaşlar... Katılırsınız katılmazsınız o ayrı tabi ama bence 35 yaşından önce alman arabalarına binilmez. biraz gençliği yaşamak lazım. evlenip çoluk çocuğa karışınca mı bineceksin HONDA s2000 e SUBARU impreza STI ye NISSAN 350Z ye toyota supra ya. ha türkiye de yok ama örnek vermek amacı ile kullandım... Yani imkan varsa para varsa gençlik te japon yaşlanınca alman diyorum :)

CioBassWorLd

  • İleti: 713
Ynt: JAPON MU ? ALMAN MI ?
« Yanıtla #99 : Haziran 06, 2009, 04:35:35 ÖÖ »
japonlar agresif her anlamda dunyanın en dayanıklısı en sorunsuzu tartışmasız motoru yuruyenı kırmak çok zordur konforlularıda vardır fakat almanlar kdr cok cesıt yoktur birde su var hep derim :) japonlar ole koca koca tokmakların ıcıne kıloyla benzın doldurup guc elde etmezler akıllı adamlar bakıyolar nekdr kucuk hacımle nekdr yuksek verım alacam dıye ondandır kı oyle 5000 6000cc makınalar yapmıolar daha cok street car dolaylarındadır spor aracları bazıları harıc he bıde bı ark hangı honda 600bın gorur demış cok guldum bı arkın 97 1.4is i vardı arac tam 650bındeydı ve btn 1.6ları gecıodu almanları yanı :) fıltre egzoz banamısın demıyod halen cekıyodu neyse almanlar guvenlıdır konforludur cogu zmn cogu zmn hantaldır japonlara göre daha cok para kazndırır servisine classtır bu bi gercek fakat bn alman deyınce porche mercedes audi ve en son bmw gelır aklıma tartışma gzl olmus fakat fanatıklıge gerek yok
ozetle germany:prestige, japanesse:strong&horsepower derim ben ;)