Gönderen Konu: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI  (Okunma sayısı 16684 defa)

GhostRider

  • Co-Admin
  • İleti: 1535
1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« : Temmuz 30, 2009, 08:40:36 ÖS »
Anadolu yakasındaki yeni arkadaşlarımızla tanışma ve kaynaşma amaçlı bir araya geliyoruz..

Buluşma yeri  : Ümraniye Carrefour otoparkı.
Buluşma Saati: 19:00
Buluşma Tarihi: 1 Ağustos 2009
İletişim Tel     : 0537 760 57 88   
Buluşma yerinde toplandıktan sonra Hekimbaşı mevkiinde Çardak Cafe (Belediye Sosyal Tesisleri) de çay muhabbeti yapalım dedik.

Saat uygun olmayan arkadaşlar telefonla bana ulaşıp daha sonrada direk Çardak Cafe (Belediye Sosyal Tesisleri) ye gelebilirler.



ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #1 : Temmuz 30, 2009, 08:43:18 ÖS »
1 - Ufuk
2 - Novalgine 22

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #2 : Temmuz 30, 2009, 08:45:00 ÖS »
---Katılımci Listesi---

1 - Ufuk
2 - Novalgine 22
3- Ramses

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #3 : Temmuz 30, 2009, 10:46:11 ÖS »
EEEE hadi millet nerelerdesiniz yauw?

hakanturkkal

  • İleti: 190
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #4 : Temmuz 30, 2009, 11:11:02 ÖS »
bi aksilik olmazsa geliyorum >=ok

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #5 : Temmuz 30, 2009, 11:57:18 ÖS »
---Katılımci Listesi---

1 - Ufuk
2 - Novalgine 22
3- Ramses
4- Hakan turkkal

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #6 : Temmuz 31, 2009, 12:12:07 ÖÖ »
---Katılımci Listesi---

1 - Ufuk
2 - Novalgine 22
3- Ramses
4- Hakan turkkal
5- tarantino
6- levent
7- firstcevher

HoNdA TyPe_R

  • İleti: 1466
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #7 : Temmuz 31, 2009, 12:15:58 ÖÖ »
iyi bulusmalar diliyorum ben o gun gelecem ist insallah aksam saat 8 30 gibi sanirim gelemeyebilir simdiden iyi eglenceler diliyorum

GhostRider

  • Co-Admin
  • İleti: 1535
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #8 : Temmuz 31, 2009, 12:46:20 ÖÖ »
---Katılımci Listesi---

1 - Ufuk
2 - Novalgine 22
3- Ramses
4- Hakan turkkal
5- tarantino
6- levent
7- firstcevher

yeni arkadaşlar listede görelim isimleri hadi bakalım :)

lordkaradavut

  • İleti: 260
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #9 : Temmuz 31, 2009, 07:34:42 ÖÖ »
bende gelıyorum ınsallah :)

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #10 : Temmuz 31, 2009, 07:37:44 ÖÖ »
Evet hadi bakalım anadolu yakası Hareket zamanı ...   Daha önce T.H.T nin buluşma güzelliğini hiç yaşamamış yeni arkadaşlarımız  isminizi listeye ekleyin . Bu buluşma sizlerle tanışmak için düzenlendi ...


---Katılımci Listesi---

1 - Ufuk
2 - Novalgine 22
3- Ramses
4- Hakan turkkal
5- tarantino
6- levent
7- firstcevher
8- lordkaradavut

serkansobe

  • İleti: 1015
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #11 : Temmuz 31, 2009, 07:44:44 ÖÖ »
ah abi ah ben izine çıkıyorum tatile gidiyorum diye yokluğumdan yararlanarak acilen bi buluşma patlattınız :D dimi öyle olsun bakalım :D
ben katılamıyorum arkadaşlar çok üzgünüm :(

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #12 : Temmuz 31, 2009, 07:48:45 ÖÖ »
ah abi ah ben izine çıkıyorum tatile gidiyorum diye yokluğumdan yararlanarak acilen bi buluşma patlattınız :D dimi öyle olsun bakalım :D
ben katılamıyorum arkadaşlar çok üzgünüm :(

serkanım üzülme sen  bu yeni arkadaşlarla tanışmak için yapılan bir buluşma . Esas bomba daha sonra gelecek .

serkansobe

  • İleti: 1015
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #13 : Temmuz 31, 2009, 07:51:22 ÖÖ »
ah abi ah ben izine çıkıyorum tatile gidiyorum diye yokluğumdan yararlanarak acilen bi buluşma patlattınız :D dimi öyle olsun bakalım :D
ben katılamıyorum arkadaşlar çok üzgünüm :(

serkanım üzülme sen  bu yeni arkadaşlarla tanışmak için yapılan bir buluşma . Esas bomba daha sonra gelecek .
ufuk biliyorum ben üzülmiyim diye öyle söylüyosun :)

serkansobe

  • İleti: 1015
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #14 : Temmuz 31, 2009, 07:52:00 ÖÖ »
ah abi ah ben izine çıkıyorum tatile gidiyorum diye yokluğumdan yararlanarak acilen bi buluşma patlattınız :D dimi öyle olsun bakalım :D
ben katılamıyorum arkadaşlar çok üzgünüm :(

serkanım üzülme sen  bu yeni arkadaşlarla tanışmak için yapılan bir buluşma . Esas bomba daha sonra gelecek .
ufuk biliyorum ben üzülmiyim diye öyle söylüyosun :) aslında kandırıyosun beni asıl bomba buluşma bu :(

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #15 : Temmuz 31, 2009, 07:58:07 ÖÖ »
yok kanka merak etme güzel planlar var . Konuyu pert etmeden katılım listesine güncel cekelim.

---Katılımci Listesi---

1 - Ufuk
2 - Novalgine 22
3- Ramses
4- Hakan turkkal
5- tarantino
6- levent
7- firstcevher
8- lordkaradavut

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #16 : Temmuz 31, 2009, 09:01:05 ÖÖ »
hadi millet neredesiniz yahu .... devam liste günceli .....

mturk78

  • Ziyaretçi
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #17 : Temmuz 31, 2009, 09:56:11 ÖÖ »
Arkadaşlar üzülerek söylüyorum aranızda olamıyacağım   :ağlaa  C.tesi kısmet olursa yolculuk var  :gulegule ,izne çıkıyorum burada değilim.Bir dahaki sefere inşallah.Şimdiden herkese iyi eğlenceler...


---Katılımci Listesi---

1 - Ufuk
2 - Novalgine 22
3- Ramses
4- Hakan turkkal
5- tarantino
6- levent
7- firstcevher
8- lordkaradavut
« Son Düzenleme: Temmuz 31, 2009, 09:57:39 ÖÖ Gönderen: mturk78 »

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #18 : Temmuz 31, 2009, 10:28:11 ÖÖ »
Başkanım hayırlı yolculuklar bir sonraki buluşmada acısını çıkartırız ...    :gulegule :gulegule :gulegule

Yeni isimleri bekliyoruz ....

---Katılımci Listesi---

1 - Ufuk
2 - Novalgine 22
3- Ramses
4- Hakan turkkal
5- tarantino
6- levent
7- firstcevher
8- lordkaradavut

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #19 : Temmuz 31, 2009, 11:10:51 ÖÖ »
Bazı arkadaşlarımız çalıştığı için gelemiyormuş . Arkadaşlar bilginiz olsun biz 7 de toplanıyoruz en erken 7.30 hareket ederiz. Ve hekimbaşında mekanda  1 saat oturup hemen gitmiyoruz . Saat 21 den sonra gelmek isteyenler olursada direkt mekana gelebilirler ...  Yani gece gec saatlere kadar birlikteyiz . İşleri olanlar işlerini bitirip müsait olduktan sonrada bize katılabilirler. İrtibat telefonu zaten yukarıda yazılı . 

Beach

  • Ziyaretçi
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #20 : Temmuz 31, 2009, 11:36:08 ÖÖ »
bi aksilik olmassa bende aranızda olucam..

muRatpasa

  • İleti: 484
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #21 : Temmuz 31, 2009, 11:45:31 ÖÖ »
tavla varmı gidilecek mekanda ?

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #22 : Temmuz 31, 2009, 11:48:32 ÖÖ »
Vardır büyük ihtimal  :)

--Katılımci Listesi---

1 - Ufuk
2 - Novalgine 22
3- Ramses
4- Hakan turkkal
5- tarantino
6- levent
7- firstcevher
8- lordkaradavut
9- Beach
10- Muratpaşa

KAYAM

  • İleti: 167
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #23 : Temmuz 31, 2009, 12:05:41 ÖS »
--Katılımci Listesi---

1 - Ufuk
2 - Novalgine 22
3- Ramses
4- Hakan turkkal
5- tarantino
6- levent
7- firstcevher
8- lordkaradavut
9- Beach
10- Muratpaşa
11-Kaya

Bir aksilik çıkmazsa bende ordayım...

önder

  • İleti: 631
Ynt: 1 AĞUSTOS 2009 ANADOLU YAKASI TANIŞMA BULUŞMASI
« Yanıtla #24 : Temmuz 31, 2009, 12:06:24 ÖS »
 - Ufuk
2 - Novalgine 22
3- Ramses
4- Hakan turkkal
5- tarantino
6- levent
7- firstcevher
8- lordkaradavut
9- Beach
10- Muratpaşa
11-Kaya
12-Önder