Gönderen Konu: 34 S 5332 Civic Si Sedan  (Okunma sayısı 11874 defa)

mert373737

  • İleti: 234
34 S 5332 Civic Si Sedan
« : Mayıs 11, 2011, 10:10:20 ÖÖ »
Merhaba arkadaşlar ben Mert artık teamhondaturkey deyim aracımı sizlerle paylaşmak istedim elimizden geldiğince yapmaya çalıştık umarım beğenirsiniz iyi kötü yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum









Mustafa3602

  • İleti: 1457
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #1 : Mayıs 11, 2011, 10:18:47 ÖÖ »
dostum hoşgeldin tanıyorum seni. bende kimim biliyomusun:) opetin tam karşısında güzel çatı sitesinin önünde bir hb mavi eg var gördünmü hiç? o benim:))))

AL-BAYRAK

  • İleti: 3322
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #2 : Mayıs 11, 2011, 10:20:53 ÖÖ »
 maşallah maşallah

Mustafa3602

  • İleti: 1457
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #3 : Mayıs 11, 2011, 10:22:45 ÖÖ »
aynen maşallah.

mert373737

  • İleti: 234
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #4 : Mayıs 11, 2011, 10:23:24 ÖÖ »
:Dhadi yaaaa gördüm gördüm :Dvalla 2 sokak yukarında oturuom siteden tanışıoz ben hep orda araba temizlerim :D

mert373737

  • İleti: 234
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #5 : Mayıs 11, 2011, 10:23:49 ÖÖ »
teşekkür ederim abi sağolun cümlemizin araçlarını allah kazadan beladan korusun

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #6 : Mayıs 11, 2011, 10:24:57 ÖÖ »
maşallah kazasız belasız

mert373737

  • İleti: 234
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #7 : Mayıs 11, 2011, 10:25:20 ÖÖ »
teşekkürler

Mustafa3602

  • İleti: 1457
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #8 : Mayıs 11, 2011, 10:26:09 ÖÖ »
:Dhadi yaaaa gördüm gördüm :Dvalla 2 sokak yukarında oturuom siteden tanışıoz ben hep orda araba temizlerim :D
hele şükür ya birtane komşu bulabildim sonunda. hep yazıyodum k.çekmecede o kadar eg var bitanesi site yokmu die. hoşgeldin tekrar memnun oldum bir ara görüşelim? şuan aracıma çarptılar yapılsın görüşülim. >=ok

okn84

  • İleti: 8225
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #9 : Mayıs 11, 2011, 10:26:43 ÖÖ »
kazasız belasız

mert373737

  • İleti: 234
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #10 : Mayıs 11, 2011, 10:32:17 ÖÖ »
:)ben vardım netlerde ama fotolarını paylaşmamıştım arabanın tabi abi görüşelim ne demek ya ben hep opette araba yıkıom ordan alıom yakıtı ordakilerle kankiyim vlla :)ben başka bi sitedeydim ondan görememişssindir:D


:Dhadi yaaaa gördüm gördüm :Dvalla 2 sokak yukarında oturuom siteden tanışıoz ben hep orda araba temizlerim :D
hele şükür ya birtane komşu bulabildim sonunda. hep yazıyodum k.çekmecede o kadar eg var bitanesi site yokmu die. hoşgeldin tekrar memnun oldum bir ara görüşelim? şuan aracıma çarptılar yapılsın görüşülim. >=ok

mert373737

  • İleti: 234
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #11 : Mayıs 11, 2011, 10:32:54 ÖÖ »
kazasız belasız
teşekkürler cümlemizinkine kzasız belasız sürüşler

Mustafa3602

  • İleti: 1457
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #12 : Mayıs 11, 2011, 10:35:25 ÖÖ »
:)ben vardım netlerde ama fotolarını paylaşmamıştım arabanın tabi abi görüşelim ne demek ya ben hep opette araba yıkıom ordan alıom yakıtı ordakilerle kankiyim vlla :)ben başka bi sitedeydim ondan görememişssindir:D


:Dhadi yaaaa gördüm gördüm :Dvalla 2 sokak yukarında oturuom siteden tanışıoz ben hep orda araba temizlerim :D
hele şükür ya birtane komşu bulabildim sonunda. hep yazıyodum k.çekmecede o kadar eg var bitanesi site yokmu die. hoşgeldin tekrar memnun oldum bir ara görüşelim? şuan aracıma çarptılar yapılsın görüşülim. >=ok
bende orda orda yıkıyorum 3 tl köpüklü:)))ama artık yıkamıyorum tanzikli su arabanın boya ve vernini soymaya başladı çok tanzikli tabaca...cila filan yapıyorum süngerle yıkıyorum:)))

mert373737

  • İleti: 234
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #13 : Mayıs 11, 2011, 10:40:08 ÖÖ »
ben daha yeni boyadan çıkardım arabayı iki kat vernik attırdım 2. vernik çizilmez vernik attım işte tabancalı yıkamalarda fırçalalı yıkamalarda zarar vermesin diye

chevasil

  • İleti: 1454
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #14 : Mayıs 11, 2011, 11:04:46 ÖÖ »
maşallah cayır cayır yanıyor nazar degmesın kazasız belasız günlerde kullanmak nasip eylesin.

Mustafa3602

  • İleti: 1457
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #15 : Mayıs 11, 2011, 11:08:36 ÖÖ »
ben daha yeni boyadan çıkardım arabayı iki kat vernik attırdım 2. vernik çizilmez vernik attım işte tabancalı yıkamalarda fırçalalı yıkamalarda zarar vermesin diye
şimşek oto saniyede yaptırdıysan güvenme 2kat verniğe komşu:) maşallah araç çok güzel tanzikli su yazık araca o yüzden sölüyorum. yada uzaktan tuttabancayı:)

Mustafa3602

  • İleti: 1457
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #16 : Mayıs 11, 2011, 11:09:42 ÖÖ »
bu arada bir ara gelde jdm sticker ları verim sana:)

mert373737

  • İleti: 234
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #17 : Mayıs 11, 2011, 11:09:52 ÖÖ »
:) yok ben çok uzaklarda boyattım sefaköyde bişi yaptırmam arabaya :)öyle diyim tabi uzaktan abi tabanca sonuçta şeytan doldurur :)

mert373737

  • İleti: 234
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #18 : Mayıs 11, 2011, 11:10:26 ÖÖ »
maşallah cayır cayır yanıyor nazar degmesın kazasız belasız günlerde kullanmak nasip eylesin.
teşekkür ederim saolun elimizden geldiğince yapmaya çalışıyoruz

SekoLive

  • İleti: 238
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #19 : Mayıs 11, 2011, 11:11:05 ÖÖ »
ya bu araba bizim üniversitenin önünde duran güzel araba deilmi??? maşallah çok güzel :D

mert373737

  • İleti: 234
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #20 : Mayıs 11, 2011, 11:11:09 ÖÖ »
bu arada bir ara gelde jdm sticker ları verim sana:)
hangi sticker lardan var abi sende bende lipin uclarında spoon sports lar var bide ön camda jdm yazıo aynanın üstünde

mert373737

  • İleti: 234
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #21 : Mayıs 11, 2011, 11:12:16 ÖÖ »
ya bu araba bizim üniversitenin önünde duran güzel araba deilmi??? maşallah çok güzel :D
vaaaaayyyy serkannn burdada yakaladın beni artık burdayım hacı :)teşekkür ederim iltifatların için :)

pars

  • İleti: 1363
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #22 : Mayıs 11, 2011, 03:04:35 ÖS »
maşalah kardeşim çook güzel tekrar aramıza hoşgeldin...

gokhannj060

  • İleti: 164
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #23 : Mayıs 11, 2011, 03:18:33 ÖS »
nazar değmesin tatlı makina :)

HondaCivic10

  • İleti: 800
Ynt: 34 S 5332 Civic Si Sedan
« Yanıtla #24 : Mayıs 11, 2011, 06:00:55 ÖS »
Masallah kazasız belasız