Kullanıma bağlı olarak daha erken de bitebilir, 30000 iyi gibi yani
Ama sadece debriyaj sıyırır falan benim bildiğim, vites geçişlerine çok fazla bir etkisi olacağını zannetmiyorum, type-R sahipleri 2. vitese geçerkenki kronik zorlanmanın olduğunu bilirler onun dışında dişli veya senkromeç sorunu olabilir vites geçişlerindeki zorluk.. Bir arkadaşımın type-R'ında araç 2. viteste takılı kaldı, başka bir vitese geçmiyordu yani, 2. vites dişlisi ve debriyaj değişti fakat 10000 km falan sonra yine 1den 2ye geçişte sorunlar olmaya başladı, diğer bir arkadaşımda da 3. vites yerinin boş olduğunu düşünün, öyle olmuştu, yani 3'e taktığınızda sanki boştaymış gibiydi
Para sorunu yoksa Toda, Exedy veya ACT marka baskı, balata, volan falan araştırmaya başlasanız iyi olur gibime geliyor ama önce iyi bir serviste sorunun tam olarak ne olduğu araştırılmalı...