Gönderen Konu: civic sertlik ayarı  (Okunma sayısı 12056 defa)

couragepapillon

  • İleti: 1047
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #25 : Ekim 13, 2009, 07:56:12 ÖS »
arkadaşlar bu olay her civic de aynı .
onda var bunda yok olayı değil.
arabaya çakılı binilince kasislerde , köprülerde küt küt vuruyor arka lastik . sert yay takılsa muhtemel sıkıntı yok olur ama o zmn da konfordan eser kalmaz



carda1

  • İleti: 121
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #26 : Ekim 13, 2009, 10:53:31 ÖS »
amortisör hiç başarılı deıl normaldede hiç konforlu sdeıl amortisörleri takur tukur gelıo bana bilmiyorum ama birisi foruma girip araba hakkında bilgi almak istiyor herkes aaa bu araba şöyle güzel böyle güzel neden bu sorunlardan bahsedilmiyor
kardeş sadecea amortisör olarak degil genel olarak herkesin fikri ayrıda bir alman arabasından inip bu araca binen kişiler sanmıyorum memnun olsun alman arabasındaki kalite bu araçta yok artı fiyat olarak 40 bının üstünde çok para yani
ben katılmıyorum  bu yoruma ben daha yeni üyeyim ama çok gezindim sitede ve bizza sorunlarla ilgili yorumlar yaptım özelliklede civic hb 1.8 için ve sedan içinde ve bu yanının hiç iyi olmadığını söyleyip durduk hatta sırf bu yüzden honda sattık bile dedim bunlar gayet olumsuz bir yorum bence ama şu gerçeğide yatsıyamayız şu dediüm sorunlar bi çözülse 10 numara araba....

alman arabası dedin iyi hoş tabiki iyi gelmez alman arabalarından sonra ama şunu düşününce birçok kişi hak verecektir bana alman arabaları nedr mercedes bmw dimi bunlar euro ile satılıyor ve 50 den başlıyor senn araban ise 50 lira bende o kadar para versm bmw ye banada takır tukur gelir sonrasında adam  o 50 euro farkı marka parası olarak almıo en kral parçaları takıo işte hondada yarı yarıya aldıın ama verdiin paraya göre en kral parçaları kullanıyor ki HONDA olmuş demi ama böle düşün hak vereceksin bana...

Melih1990

  • İleti: 303
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #27 : Ekim 13, 2009, 11:24:39 ÖS »
bende bu alman kalitesi denen şeye katılmıyorum arkadaşlar. almanyada bile o zaman japonların satışı neden liste başı? herşey araç içindeki plastik kalitesi değildir üstelik hondanın bu konuda ne eksiği olduğunu anlamış değilim. bende almana bindim. bu 6. arabam ve genç yaşıma göre fazlaca tecrübem var. ilk arabam polo 1.6 otm. di. 1.6 motordan 75 hp çıkıyordu. skandaldı yani motoru. üstelik silecek kolu , merkezi kilit , bagaj kilidi filan bozulmuştu aracın 1 yılda ( 2. el almıştım ama bu parçalar kolay bozulmamalı ). malzeme kalitesi berbattı. sonra civic vtec2 otm. aldım uçak gibi gelmişti. onuda değiştirdim audi a4 s-line 2.0t aldım. ne oldu efsane bir arabaydı herşeyiyle , maddi sıkıntıdan dolayı sattım , accord 2.4 ex aldım. hiç bir eksisi yoktu aksine bana daha konforlu gelmişti. şimdi bunu satıp a3 alsam , jetta alsam dahamı iyi gelecek? adamlarda elegance fiyatlarındaki versiyonlarında kol dayama yeri yok. dolu almana 60 verecegime 45 e elegance a binerim , ki elegance bence 45 bin etmeyecek bir araba , sadece piyasaya göre fiyat/verimlilik oranı en yüksek araba. en iyisi değil.

Melih1990

  • İleti: 303
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #28 : Ekim 13, 2009, 11:45:11 ÖS »
bu olaya biraz da şu şekilde bakmalıyız. hangi markanın hangi konuda uzman olduğuna. volvo ; dünyanın en sağlam arabasıdır. ölümlü kazası yok denecek kadar azdır. honda ; atmosferik motorlardan çok fazla güç çıkarması ( dünya rekoru s2000 dedir silindir başına en yüksek güç oranı ) ve motorlarının dayanıklılığı , yolda bırakmamasıyla artık klasikleşmiştir. ferrari ve bilimum italyan firma ; tasarım ve katılımçı ruhlarıyla ünlüdür. jeep ; SUV ve arazi araçları konusunda dünyada liderdir , ki marka adı bizde tüm arazi araçları için kullanılmaktadır. GM grubu ( amerika üretimleri ) ; tamamiyle konfor üstünedir ve görünüşleriyle olsun motorlarıyla olsun efsane araçlar üretmişlerdir , üreteceklerdir. Renault , peugeot ve citroen ; düşük maliyete konfor sunmaya çalışırlar. şimdiye kadar yazdıklarım zaten bir araçta bulunması gereken ( ben suv leri ve arazi araçlarınıda aldım) ve klasikleşmiş örneklerini sunduğum özelliklerdir. peki alman nerede? işte sorun burda beyler. almanlar reklam yaparlar. bu yüzdende eşşek yüküyle pahalı satarlar. bizde malesef alırız. almanların bize sunduğu herşeyden birazdır. herşey tam olsun dersenizde hemen herşey araçta opsiyonel olduğu için fiyatı 2 ye katlarsınız. güvenlik konusunda da ( unutmayın pololarda abs opsiyoneldir ) , motor konusunda da ( turbo motor değil atmosferik motorlar ) , parça kalitesinde de ( parçalar kaliteli görünür ama çabuk arıza yapar ve yedek parça fiyatları genelde hondayı 2 ye 3 e katlar ) başarısızlardır. en önemliside ruhsuz arabalardır. siz hiç gördünüzmü civice gönülden bağlı olanlar kadar jettaya baglı olanı?

carda1

  • İleti: 121
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #29 : Ekim 13, 2009, 11:50:11 ÖS »
çok kral yazmışın tebrikler ben anlatamamıştım anlar işalla arkadaş

seferad

  • İleti: 889
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #30 : Ekim 14, 2009, 09:35:51 ÖÖ »
arkadaşlar gittim nam amortisöre amortisörleri söküp bişiler yaptılar 160 lirada para aldılar adam tamam dedi arabaya 3 4 kişi bindeiginde eskıden 3 cm iniyorsa asagı şimdi 1,5 cm düşer dedi konfordada yüzde  on kayıp olur dedi.benim araç 2, daha öncede 1 araç gelmiş böyle isteyen gitsin maslak atatürk sanayi sitesi

cıvıcem

  • İleti: 709
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #31 : Ekim 14, 2009, 09:45:43 ÖÖ »

  melih arkadaşım süper özetlemişsin,yıllarca opel kullandım vectra eski ve yeni kasa en son olarakta astram vardı onu sattım ve 2010 cıvıc premıum ov aldım ve bu araçtan aldığım zevk ve ruhu yıllarca alman markalarında bulamadığımı farkettim... 

seferad

  • İleti: 889
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #32 : Ekim 14, 2009, 10:53:53 ÖÖ »
ne söylesem boş birader siz kafanızda bitirmişiniz işi

vtec07

  • İleti: 50
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #33 : Ekim 14, 2009, 12:54:55 ÖS »
bende 2005  ES vtec II  var...  babamada 2009 cıvıc almayı düşünüyordum ama böyle durumları sizlerden duyunca araçtan acaip bi soğuma söz konusu oldu bende ve ilerde laf duymaktan korkuyorum o kadar honda honda dedin ne bu falan derse die şimdi babama  VW passat 2,0 TDİ  higline  almaya karar kıldım  bu sorunları genç olarak ben idare edebilirim ama 50 yasındaki adam bu sorunlarla uğraşmaz....

seferad

  • İleti: 889
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #34 : Ekim 14, 2009, 01:05:30 ÖS »
dedıgın passat hondadan bın kat iyidir helede baban için git testine anlarsın zaten sesiz sakin

cıvıcem

  • İleti: 709
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #35 : Ekim 14, 2009, 01:13:38 ÖS »

 passat tabiki iyi araçtır,ama passatın fiyatıyla cıvıc fiyatı arasındada baya fark var,iki araç mukayese edilmez bence vw grubundan jettayı kıyaslanız tamam ama passat farklı segment bi araba...

Melih1990

  • İleti: 303
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #36 : Ekim 14, 2009, 09:19:11 ÖS »
ne söylesem boş birader siz kafanızda bitirmişiniz işi
dedıgın passat hondadan bın kat iyidir helede baban için git testine anlarsın zaten sesiz sakin

passat tabiki civicten iyidir. arada segment farkı var. passatı şöyle bir accordla kıyasla o zaman olur. birde demişsin ki kafanızda işi bitirmişiniz diye. ben orada her aracın özelliklerini kötü yönlerini yazdım. üstüne üstlük civicten memnun olmadığımı forum biliyor , satmak istediğimide. ben sadece haksızlık derecesinde kötü bakıyoruz buna kızıyorum. her arabanın sorunları var kronik. bakın yeni mercedeslere çoğunun tek sis farı yanmıyor. bu arabalar 100 küsür bin tl den başlıyor birde.  bırakın 40 45 bin verdiğimiz civicin amortisörü kötü olsun. ne kadar ekmek o kadar köfte. ayrıca neden malımızı bu kadar kötüleyelimki? insan düşmanının malını bu kadar kötülemez. yazık ediyoruz altımızdaki araçlara. ayrıca yukarıda benim yazdığımda doğru olmayan bir şey söylermisin? ben tutupta civici en üst segment araçlardan iyidir demiyorum. kendi segmentinde de en iyisi demiyorum. sadece fiyat/performans oranı en iyi araba diyorum. kaldıki kendim spor araba alacağım ve kafamdaki almandı sadece dsg faktöründen dolayı scirocco 2.0 tfsi bakıyordum. sonra inceleme fırsatım oldu , hem o parayı etmeyecegine karar verdim hemde 6 ay sonrasına gün veriyorlar bundan dolayı vazgeçtim. daha öncede 2 aracım alman oldu. yani öyle alman düşmanlığı yok. sadece başıma gelenleri ve tecrübelerimi aktarıyorum.

seferad

  • İleti: 889
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #37 : Ekim 15, 2009, 08:33:47 ÖÖ »
ne söylesem boş birader siz kafanızda bitirmişiniz işi
dedıgın passat hondadan bın kat iyidir helede baban için git testine anlarsın zaten sesiz sakin

passat tabiki civicten iyidir. arada segment farkı var. passatı şöyle bir accordla kıyasla o zaman olur. birde demişsin ki kafanızda işi bitirmişiniz diye. ben orada her aracın özelliklerini kötü yönlerini yazdım. üstüne üstlük civicten memnun olmadığımı forum biliyor , satmak istediğimide. ben sadece haksızlık derecesinde kötü bakıyoruz buna kızıyorum. her arabanın sorunları var kronik. bakın yeni mercedeslere çoğunun tek sis farı yanmıyor. bu arabalar 100 küsür bin tl den başlıyor birde.  bırakın 40 45 bin verdiğimiz civicin amortisörü kötü olsun. ne kadar ekmek o kadar köfte. ayrıca neden malımızı bu kadar kötüleyelimki? insan düşmanının malını bu kadar kötülemez. yazık ediyoruz altımızdaki araçlara. ayrıca yukarıda benim yazdığımda doğru olmayan bir şey söylermisin? ben tutupta civici en üst segment araçlardan iyidir demiyorum. kendi segmentinde de en iyisi demiyorum. sadece fiyat/performans oranı en iyi araba diyorum. kaldıki kendim spor araba alacağım ve kafamdaki almandı sadece dsg faktöründen dolayı scirocco 2.0 tfsi bakıyordum. sonra inceleme fırsatım oldu , hem o parayı etmeyecegine karar verdim hemde 6 ay sonrasına gün veriyorlar bundan dolayı vazgeçtim. daha öncede 2 aracım alman oldu. yani öyle alman düşmanlığı yok. sadece başıma gelenleri ve tecrübelerimi aktarıyorum.
ya herkesin beklentisine göre şimdi alman arabaları saglam ve konforlu araçlar yani opel millet begenmiyor ama eminim kullanmayanlarda var bence opel yeni çıkardıgı araçlar olsun çok saglam araçlar honda cok narın ben kendi fikrim çok sesli bir araç düz yol arabası alman araçlarında sesler pek yok tok araçlar yani benim istedigim araç sessiz olmalı içeriye ses almamalı

Melih1990

  • İleti: 303
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #38 : Ekim 15, 2009, 01:08:54 ÖS »
tabiki herkesin beklentisine göre :) demek istediğim de bu zaten. yol sesi konusunda haklısın civic alıyor yol sesini. ancak şöyle birazda bakıyorum kendi açımdan. özellikle dümdüz ve uzun yollarda ratsız edici olabiliyor ama çok sessiz oluncada sürücü için dikkat dağılması , gidilen hızı hissettirmemesinden dolayı daha fazla hız olarak geri dönebiliyor.

cıvıcem

  • İleti: 709
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #39 : Ekim 15, 2009, 01:22:33 ÖS »

 alman araçlarını tokluğuna ve ses almamasına lafım yok gerçekten bu konuda çok başarılılar fakat yıllarca opel astra kullandım ve elektronik beyin arızası hepsinde kroniktir.. far açtığımda korna çalmazdı gitmediğim servis ve usta kalmadı yinede çözülemedi,ne parçalar ne beyinler değişti ama arıza 3-5 ayda bir tekrarladı tam 5 sene boyunca... diyeceğim o ki alman araçlarıda sorunsuz zannetmeyin....  her araçta farklı sıkıntılar olabilir...

i-tec

  • İleti: 200
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #40 : Ekim 15, 2009, 02:56:30 ÖS »

  melih arkadaşım süper özetlemişsin,yıllarca opel kullandım vectra eski ve yeni kasa en son olarakta astram vardı onu sattım ve 2010 cıvıc premıum ov aldım ve bu araçtan aldığım zevk ve ruhu yıllarca alman markalarında bulamadığımı farkettim... 
performans ve yol tutuş olarak değilmi

cıvıcem

  • İleti: 709
Ynt: civic sertlik ayarı
« Yanıtla #41 : Ekim 15, 2009, 03:02:28 ÖS »
 evet her ikiside... alman markalarına lafım yok konforlu ve tok araçlar ama hondaya bindkten sonra araba kullanmanın zevkini anladım...